Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm F.D Ink Spot

F.D Ink Spot

Upplandsgatan 9, 111 23 Stockholm — Visa karta

Nya ägare som ännu inte skaffat ett företagsnamn. De tar bokningar i studion och via mobiltelefon.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 1 kund tycker om F.D Ink Spot

• Matte
    Matte skrev om F.D Ink Spot
    Nya ägare utan företagsnamn ännu. Liten studio som de ännu inte hunnit fixa till ordentligt. De tar ej betalt med kort och deras priser är "normala". De har aldrig med sig bokningskalendern när man besöker de. Utan ber att få återkomma på mobilen. Har endast tatuerat mig hos "Macke/Mancke". Trevlig tatuerare men oproffsig till 100%! Nästan omöjlig att få kontakt med även på SMS. Fyra (!) avbokningar via SMS samma dag som bokad tid, innan det blev av! Har ringt och skickat SMS nu i flera veckor utan svar, då färgen på ena tatueringen behöver fyllas i. Kollegan i studion
    säger bara att "han återkommer till dig". Undrar när... Fick även höra att deras rykte inte är det bästa av andra tatuerare. Rekommenderas ej!

Upplandsgatan 9, 111 23 Stockholm