Face Stockholm Make Up Studio - Göteborg

Face Stockholm Make Up Studio - Göteborg

Ring 031-743 83 63 www.studiogbg.se

Med 30 årig branschvana driver Lydia Sadrén Face Stockholm Make-up Studion på Kungshöjd i Göteborg. I studion jobbar Lydia med flera make-up artister och stylister efter behov och tillsammans erbjuder de allt från små sminktips eller ansiktsbehandlingar till personal shopping och garderobsplanering. Massageterapeuter och...

6 omdömen om Face Stockholm Make Up Studio - Göteborg

DESIREÉ S
Skrev om Face Stockholm Make Up Studio - Göteborg

Alltid trevligt bemötande här. Varit nöjd kund i över 20 år :-)

Annika B
Skrev om Face Stockholm Make Up Studio - Göteborg

Hos Lydia på Face har jag fått allt från hudvård till styling och sminktips. Det började med att jag fick tips om henne inför ett nyårskalas jag var bjuden på. Jag har varit där på sminkkurs med väninnor också, och det är fantastiskt roligt. Lydia får en att känna sig som hemma. Jag kan verkligen rekommendera ett besök. Väl värt!

Karin C
Skrev om Face Stockholm Make Up Studio - Göteborg

Jag sms:ar om en tid för ansiktsbehandling. Får svar nästan direkt med förslag på några tider enligt mina önskemål. Jag beställer samtidigt en eller två produkter som sen finns att köpa när behandlingen är klar och vi enats om en lämplig tid. Lika lätt är det när jag vill få ögonbrynen fixade. Så jag är en mycket nöjd kund. Under småprat kan jag även få tips om makeup, både i ansiktet och ögonen.

Märta S
Skrev om Face Stockholm Make Up Studio - Göteborg

Jag har varit på sminkkurs en gång och går kontinuerligt på ansiktsbehandlingar. Bemötandet är alltid trevligt och omhändertagande. Är snabba på att svara om man tar kontakt och personligt bemötande. Jag är positivt överraskad trots att jag inte hade några tydliga förväntningar.

Sara W
Skrev om Face Stockholm Make Up Studio - Göteborg

Supernöjd på alla sätt! Fick hjälp med sminkning inför en Gatsbyfest samt färgade mina ögonbryn! Proffsigt, vänligt och definitivt ett ställe som jag varmt kan rekommendera.

Helen Bielsten R
Skrev om Face Stockholm Make Up Studio - Göteborg

Sminkkurs, förväntade mig att få göra en festmake även om övriga 4 ville göra dagmake. Vid telefonkontakt verkade detta inte vara ett problem. Tyvärr fick jag inte ut så mycket som jag hoppats men övriga var nöjda o Laura gav verkligen max den kvällen. Vi hade mycket trevligt.