Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Husby Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB

Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB

Edvard Griegsgången 13, 164 32 Kista — Visa karta

1.7 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB

• Janet A

2019-03-05

Janet A skrev om Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
    FAMILJELÄKARNA BEHÖVER GRANSKAS. LÄKARE SOM INTE FÖLJER UPP TIDIGARE DÅLIGA VÄRDEN MAN FÅR INTE ENS EN NY TID TILL DETTA. TOG MIG TILL LÄTTAKUTEN FÖR ATT LÄMNA URINPROV OCH VILLE TRÄFFA LÄKARE FÖR UPPFÖLJNING AV VÄRDEN BLA LÅGT JÄRNVÄRDE OCH BLODTRYCKSMEDICIN OCH INTE FICK JAG TRÄFFA NÅGON LÄKARE !!!.BLEV DÄREMOT ERBJUDEN TID HOS LÄKARE OM 1 OCH EN HALV MÅNAD !!!
    VA DÄR TIDIGARE MED ORO FÖR TRYCK ÖVER BRÖSTET ANDNÖD DARRNINGAR SVETTNINGAR OCH VILLE HA ETT EKG. SYRRAN GICK IN TILL EN LÄKARE OCH FRÅGADE OM DETTA OCH KOM TILLBAKA EFTER 3 MIN OCH SA ATT DET INTE BEHÖVDES ????
    HUR I HELVETE KAN MAN BEDÖMA DET UTAN ATT TRÄFFA MIG !!!
    HAR 2 OLIKA MEDICINER MOT HÖGT BLODTRYCK OCH BLÅSLJUD PÅ HJÄRTAT.............

DETTA HÄNDER PÅ TUNGELSTA VÅRDCENTRAL DÄR DOM BYTER LÄKARE VAR FJORTONDE DAG. HAR TRÄFFAT LÄKARE DÄR SOM INTE PRATAR FÖRSTÅELIG SVENSKA SOM INTE VISSTE HUR MAN ANVÄNDER DATORN INTE HÖRT TALAS OM SOFIAHEMMET OCH SEN SKICKAR REMISSEN FEL.
    UNDER ALL JÄVLA KRITIK

De hänvisar till nybesök (200:-) gång på gång. Läs mer
  • Gunnar N

2016-11-02

Gunnar N skrev om Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
    Då man äntligen lyckas på en tid hos sin ordinarie läkare är allt frid o fröjd. Lätt att komma fram då dom ringer upp ganska snart. Lång väntetid på "husläkarn" men går snabbare om man kan välja annan doktor Läs mer