Familjens Jurist i Västerås

1.0

3 omdömen om Familjens Jurist i Västerås

Claes V
Skrev om Familjens Jurist i Västerås

Varning.Famlijens Jurist i Västerås är så inkompetenta att klockorna stannar. Okunniga, slarviga och långsama. Det blir inte bättre av att kontorschefen ringer och gnäller för att dom fått en dålig recension. Dessutom är dom extremt dyra i förhållande till sina obefintliga kunskaper. Drar ut på ärendet för att kunna debitera mer. Kostar dödsbodelägarna tid och inte minst pengar. Välj ett annat företag.

Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N
Tomas I
Skrev om Familjens Jurist i Västerås

Varning! Anlita aldrig Familjens Jurist. Sköt bodelning under all kritik o allt gått mycket fel. Är inte ens villiga att öppet redovisa nedlagd tid mm Värsta företaget..

Peter J
Skrev om Familjens Jurist i Västerås

Undvik Familjen Jurist. Mina föräldrar avled båda inom en 2 månadersperiod 2012. Vi vände oss till Familjen Jurist i Västerås efter rek av Fonus (eget bolag) och gav en deras jurister uppdraget att hantera bouppteckning, bodelning och arvskifte. Det handlade om 4 bankkonton som skulle avslutas, en fond som skulle säljas och behållningen skulle fördelas på 2 syskon + 2 halvsyskon. Vi hade redan vid dödsdagarna tillsammans med god man avvecklat allt boende och lösöre, det var mao endast likvida...

Anna Rinman Familjerättsbyrå
4.9/5 i betyg av 9 omdömen 4.9 av 9 omdömen

Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det