Fanny's ett riktigt klipp

Fanny's ett riktigt klipp

www.fannys.se
  • BadgeFourYears
Boka tid Ring 072-380 02 02 Dela

Välkommen till Fanny's ett riktigt klipp! När du sätter dig ner i vår salong för att få någon av alla våra behandlingar är det viktigt att du känner dig avslappnad, inspirerad och välmående. Jag som sköter klippning, färgning med mera heter Fanny. Hos oss på Fanny's hjälper vi dig att hitta rätt hårvårdsprodukter för just ditt...

161 omdömen om Fanny's ett riktigt klipp

Sedan starten hos Reco 2021

Cindy N
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Lyhörd,empatisk och ett proffsigt bemötande! Kommer anlita igen.

Annelie O
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Fanny har ett fantastiskt bemötande som gör att man känner sig sedd och välkommen direkt när man stiger in genom dörren. Sist jag besökte Fanny hade jag önskemål om att göra mitt hår mer naturligt och mindre underhållsfritt vilket hon fixade på ett kick med sina magiska händer! Fanny är en toppen frisör som är oerhört lyhörd, omtänksam och ser till helheten 🌸

Ingmarie L
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Vänlig bemött! Kunnig! Söker en frisör som kan lära känna mitt hår och spec nackklippning i Höör..Behöver lite mer tid och se hur det blir.

Rebecca L
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Fanny är väldigt kunnig och skapar en snabb förståelse för vad man vill göra med sitt hår. Rekommenderar hennes starkt!

Patrycja N
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Har gått hos Fanny länge nu. Är alltid nöjd när jag går därifrån! Till och med när jag ger henne omöjliga uppdrag så lyckas hon över förväntan. Och trevlig är hon också 😊

Dunja K
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Supertrevlig och klipper mitt korta, tunna hår så grymt bra!

Elin P
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Bästa frisören, ärlig och vill alltid hitta den bästa lösningen.

Emelie J
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Jag kan varmt rekommendera Fanny’s salong! Jag går alltid därifrån nöjd. Salongen är fräsch och Fanny är en mycket kunnig frisör med sprudlande energi och idéer. Fanny lyssnar på dig som kund och gör alltid sitt yttersta för att uppnå ett perfekt resultat!

Sofie H

Duktig och trevlig frisör i Höör! Jag kan varmt rekommendera Fanny’s

Kajsa M
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Riktigt bra frisör och man vet att håret kommer bli bra oavsett vad hon än gör. Brukar säga att hon har fria händer så löser hon det och går därifrån lika nöjd. Trevligaste jag någonsin träffat

Paula D
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Vi har gått till Fanny i många år och vi är alltid nöjda efter ett besök. Vi får alltid ett trevligt bemötande det är trevligt och tryggt att gå till Fanny och hon är verkligen serviceminded.

Johanna F
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Väldigt trevligt och positivt bemötande. Duktig och noggrann frisör som lyssnade på önskemål och gav bra förslag. Väl värt flera besök!

Conny S
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Ett varmt och glatt bemötande. Snabbt och mycket bra klippning. Tryggt och fint avslut med bokning av ny tid. Fanny är ett proffs som gör att man gärna vill återkomma. Kan varmt rekommendera Fanny!!!

Rose-Marie H

Är jättenöjd med Fanny Mycket duktig på att klippa

Therese S
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Fanny verkligen lyssnar på önskemål och kommer själv med förslag. Upplever att hon är otroligt duktig på att läsa av sin kund. Är efter dessa åren fortfarande lika överraskad och nöjd med resultatet efter mina besök hos Fanny.

Monika A
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Jag blev trevligt bemött ( kunde inte bli bättre) väldigt duktig frisör och lyhörd kommer att fortsätta hos Fanny

Eva B
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Trevlig tjej Fanny. Jag visade en bild på en frisyr jag ville ha. Hon klippte exakt så jag blev supernöjd.. Vänligt bemötande och trevlig. Har bokat tid i feb.

Lena L
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Klippning i en. lugn och fin miljö, supernöjd

Frida W
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Första gången som jag besökte Fanny. Otroligt trevlig, noggran och duktig frisör!

Ellinor T
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Fannys ett riktigt klipp är en fantastisk frisörsalong. Fanny bemöter en med värme och har en väldigt bra koll på sina kunder. Man känner sig otroligt välkommen och trygg när man kommer dit. Lokalen är super mysig och helt nyrenoverad, så den är väldigt fräch. Det märkt att hon har stor kunskap inom sitt område och man går alltid ifrån där med ett leende på läpparna! Man känner sig alltid vacker när man går där ifrån och en boost av ökad självkänsla👌 Tipp topp🤗

Runa A
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Alltid lika glad trevlig i bemötande och klipper bra.

Malin H
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Mycket bra frisör. Klipper och färgar bra. Alltid glad och trevligt bemötande.

Sandra N
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Alltid ett nöje att besöka Fanny! Hon är en riktig stjärna på det hon gör ⭐️

Diana N
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Det är alltid en fröjd att gå till Fanny! Fantastiskt bemötande och hon lyssnar verkligen in sina kunder. Är man osäker på vad man vill göra med håret har hon alltid en massa bra idéer. Resultatet blir alltid magiskt! Skulle inte kunna gå till en bättre frisör.

Martin N
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Trevlig, snabb och noggrann. Bra service.

Sara N

Full pott! Så otroligt nöjd! Första besöket för mig,och jag kommer tillbaka! 😊

Inger P
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Bra bemött. Lyssnar och tar in vad man säger hur man vill ha det. Ger råd . Mycket nöjd med min klippning .

Lotta M
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Alltid ett bra bemötande, glad, lyhörd, och så duktig på det hon gör. Är super nöjd

Natalie S
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Jag är alltid nöjd när jag kommer ifrån Fanny”s klipp! Också väldigt härligt att komma dit. Fanny är en otroligt härlig person och så serviceminded! Rekommenderas verkligen!

Sofia D
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Både vuxna och barn får alltid ett gott bemötande och ett fint hår hos Fanny 😊

Emma L
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

En helt fantastisk frisör som verkligen lyssnar och hjälper en att förstå och komma fram till ett bra sätt att få den färgen man önskar! Kommer med tips och ideer osv. Men du som kund bestämmer själv vad som ska göras! Bästa Fanny

Gunilla N
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Toppen frisör🙂alltid hjälpsam och förstående 🙂

Monika H
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Bästa Fanny! Man får alltid bästa behandlingen!

Anna-Lena S
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Ett super proffesionellt bemötande, in lyssnade på mina önskemål och väldigt duktig på att förklara produkterna som hon använder.

Britta H
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Alltid supernöjd. Även sonen är mycket nöjd.Väldigt trevlig , positiv och kunning. Rekommenderas starkt!

Lisa W
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Min 5-åring klippte sig för första gången hos en frisör och det gick så bra! Superfint bemötande så att min son kände sig trygg och gillade sin nya frisyr!

Annika M
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Super duktig, fick många bra tips

Karin N
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

En riktigt bra frissa. Fick bra råd o hjälp då jag efter många års färgning övergick till min egen hårfärg som nu var grå. Blev jättenöjd av hennes klipp under utväxttiden. Sen dess går jag till henne för klippning. Köper schampo och spray.

Alfons R
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Fanny är trevlig, duktig och man blir alltid nöjd.

Patrik L
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Fanny är mycket duktig och trevlig kan rekommenderas.

Conny H
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Mycket bra mina förväntningar var mycket bra och jag tycker att Fanny är en duktig frisör.

Ieva S
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Mycket trevlig och kunnig. Så fin salong med underbart bemötande.

Sara S
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Supernöjd! Fanny är noggrann, trevlig och duktig. Rekommenderas!

Ida N
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Jätte trevlig, lyssnad på mina önskemål och jag blev super nöjd rekommenderar stark att gå till Fanny. Verkligen proffsigt 🥰

Philippa K
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Fanny är super duktig och mitt hår är alltid så fint när jag lämnar!

Michaela O
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Mycket trevlig stund och resultatet blev fantastiskt!

Gabrielle S
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Alltid trevligt och härligt bemötande, underbar frisör!

Carina D
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Fanny är en mycket trevlig och kund vänlig alltid lika positiv, finns bara Fanny att gå till tycker jag varit hennes kund i 4 år. Börja gå till henne när hon hade haft öppet 1 år så Fanny du är kanon Mvh Carina Djärv

Sara S
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Mycket bra och trevligt bemötande, trevlig stund i stolen hos Fanny! Väldigt nöjd när jag gick därifrån!

Camilla R
Skrev om Fanny's ett riktigt klipp

Aldrig tidigare varit så nöjd som jag är när jag varit hos Fanny! Färg och inspiration, hon är expert!!

Fanny H gillar detta