Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsägarna Stockholm

Fastighetsägarna Stockholm

Alströmergatan 14, 112 47 Stockholm — Visa karta

Fastighetsägarna Stockholm är en branschorganisation för fastighetsägare inom Stockholms och Gotlands län med drygt 5 700 medlemmar. Vi verkar för ett fritt näringsliv, en väl fungerande fastighetsmarknad, rätten till privat ägande, god etik och konkurrens på marknadsmässiga villkor.

Läs vad 1 kund tycker om Fastighetsägarna Stockholm

• Nikke L
    Nikke L skrev om Fastighetsägarna Stockholm
    Fastighetsägarna Stockholm är det bolag som förvaltar huset som jag bor i. Det sätter mig i ett kundförhållande som jag inte har valt själv, och gör det desto viktigare att tycka till om dem offentligt, så att min hyresvärd (som jag ju har ett direkt kundförhållande till) och andra hyresvärdar kan bilda sig en uppfattning om dem.

Jag tror att Fastighetsägarna gör ett fantastiskt jobb som förvaltare. Det tror jag verkligen, för huset jag bor i är i grunden välskött. Väldigt mycket bättre än det skulle vara om världen själv (som bara äger det här huset) skulle sköta om det.

Men det märks väldigt väl ibland att Fastighetsägarna bara kan verka inom sin budget. Bra när man själv är villig att bidra, men sämre när man bara vill få någonting fixat. Då kan det ofta kännas som om det är väl svårt att få tag på förvaltaren. Telefontider som är enkelriktade fungerar ofta så. Det blir kommunikation på förvaltarens villkor.

Men sådant kan enkelt förbättras och i stort fungerar förvaltarskapet väldigt väl. Jag är med andra ord en ganska nöjd sekundärkund. Läs mer
    Alexander F gillar detta

Bästa juristerna i Stockholm:

Per L Per L tycker:
“Tomas har vart otroligt hjälps...” Läs mer

Pipersgatan 32, 11228, STOCKHOLM