Fastighetsbyrån Arboga

Nygatan 40, 732 30 Arboga — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Arboga!

Vi på Fastighetsbyrån Arboga hjälper dig att lyckas med ditt livs största affär, oavsett om du är ute efter att sälja din bostad eller hitta ditt nya drömhus.

Letar du bostad i Arboga, Vinbäcken, Medåker, Valskog, Götlunda eller Nannberga med omnejd? Tveka inte att höra av dig till någon av våra duktiga mäklare med god lokalkännedom.

Är du intresserad av att sälja din bostad? Då kan du antingen be om en fri värdering direkt här på sidan eller värdera din bostad online genom att klicka dig in till vår hemsida.

Läs vad 17 kunder tycker om Fastighetsbyrån Arboga

• 2020-09-23

Sven Tommy S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Vi blev bemött på ett proffsigt och kunnigt sätt, när vi sålde våran stuga på landet. Vi fick också hela tiden bra respons på de frågor vi ställde. Det finns inget att anmärka på sättet vi blev bemött. Läs mer
    2020-09-24 Mikaela G svarar Sven Tommy S
    Vilken fin reco! Tack så hemskt mycket. :)
  • 2020-09-19

Lars Erik S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Hon var helt. Fantastisk trevlig väl bemött 👍👍 Läs mer
    2020-09-21 Mikaela G svarar Lars Erik S
    Tack för fin reco Lars Erik! :)
  • 2020-07-23

Ingvor Linnéa Elisabet K skrev om Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Sålt en villa där Kjell Andersson var mäklare. Kjell är en mäklare som jag har stort förtroende för.Han har sålt flera objekt i vår familj.Han är lätt att få kontakt med och har alltid svar på alla frågor man som säljare behöver ställa.
    Jag är väldigt nöjd med hans arbete i alla led vid försäljningen.
    Mvh Ingvor Karlsson Läs mer
  • 2020-03-30

Anna Maria L skrev om Linda Hjalmar en del av Fastighetsbyrån Köping
    Linda Hjalmar har sålt vårat hus på Lindbacken 15. Jag köpte även en lägenhet i januari genom henne. Hon är en väldigt duktig mäklare som är servicemind och tillgänglig. Alltid trevlig och glad det ger ett väldigt bra intryck. Läs mer
  • 2020-02-07

Bengt L skrev om Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    Vi såg annons på hemnet och ringde direkt till mäklaren. Efter en kort diskussion frågade han, eftersom vi var angelägna, om vi ville ge ett bud. Det gjorde vi. Efter några minuter, accepterade säljaren vårt bud och dessutom var nöjd med tidpunkt för vårt tillträde. Några dagar senare träffades vi för kontraktsskrivning och vi tillträdde 1,5 månad senare.
    Mäklaren Jarmo var mycket trevlig, snabb, koncis, ambitiös kunnig och framförallt lugn.. Vi fick snabbt kontakt. Vi mötte aldrig några hinder.

En mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Sara R

2020-01-01

Sara R skrev om Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    Jag både köpte och sålde lägenhet via Jarmo på fastighetsbyrån här i Köping. Jag är otroligt nöjd med allt. Tyckte att jag fick svar på alla mina frågor, det gick snabbt från tanke till verklighet och alla var väldigt hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-12-14

Hanna H skrev om Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    Köpte en vila hus .mäklare bemöter oss bra och även vi har lite svårt med språket men ändå Patrik hjälpte oss. Läs mer
  • 2019-10-09

Lars Börje H skrev om Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    Vi har sålt en villa som vi byggde 1969 på hösten .
    Mäklaren Patrik Elg var perfekt för oss. Han skötte uppdraget så bra från början till slutet. Vi kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån.
    / Börje o Maj Holgersson Läs mer
  • Sanna L

2019-09-20

Sanna L skrev om Linda Hjalmar en del av Fastighetsbyrån Köping
    Vi har i totalen sålt 3 lägenheter. 1 gång själva och 2 gånger via fastighetsbyrån. Första gången vi var i kontakt med fastighetsbyrån så blev vi tilldelade Linda H. Så proffesionell och ett självklart val när vi skulle sälja våran andra lägenhet. Vi rekommenderar Linda till familjemedlemmar som skall sälja fastighet och hon skulle även vara den första vi kontaktade om vi skulle sälja vårt hus. Vi har redan tagit in henne för fri värdering=) Läs mer
  • 2019-07-27

Anna Sabina R skrev om Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    Sålt fritidshus. Blev professionellt bemött av kunnig och trevlig mäklare (Jarmo) som levde upp till våra förväntningar. Allt sköttes smidigt och fritidshuset blev sålt för utgångspris vilket vi var nöjda med. Läs mer
  • Leif R

2019-07-05

Leif R skrev om Linda Hjalmar en del av Fastighetsbyrån Köping
    Har haft kontakt med Jeanette o Linda måste bara ge dom högsta betyg båda är
    super trevliga o. är verkligen engagerade
    i sina jobb, hoppas också att deras arbetsgivare ser det.

Med vänlig hälsning,
    Leif o. Ann-Sofi Redeskog Läs mer
  • 2018-09-18

Cecilia W skrev om Linda Hjalmar en del av Fastighetsbyrån Köping
    Har köpt ett fritidshus.
    Jeanette och linda Hjalmar är mycket proffesionella, vänliga och kunniga. Stort tack till dem Läs mer
  • 2018-09-17

Monica B skrev om Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    Vi har köpt ett hus! Äntligen bli sambos igen...
    Mäklaren har varit underbart tillmötesgående på alla sätt. Stor skillnad mot mäklare i Stockholm.
    Tyvärr råkade vi ut för en olycka men både Mäklare och Säljare har varit underbara mot oss.
    Vi kommer få vårt drömhus med hjälp av "vår" Mäklare Patrik tillsammans med våra säljare.
    Hur bra som helst!! Läs mer
  • 2018-05-15

Daniel E skrev om Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    Köpt ett hus av Patrik och även varit på andra visningar med honom. Tillmötesgående, trevlig och inger förtoende. Läs mer
  • 2018-05-13

Mergim M skrev om Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Bra.trevlig......lyhörd........... Läs mer
  • 2018-05-11

Peter Algotsson M skrev om Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    Radhus i Kungsör. Blev bra bemött. Mäklaren var tillgänglig. Läs mer
  • 2018-05-11

Arman E skrev om Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    Sålt en bostadsrätt i Kungsör. Patrik är pålitlig och trygg mäklare som gör allt för kunden.
    Vi använder honom gärna igen! Läs mer

Nygatan 40, 732 30 Arboga