Kjell Andersson

Kjell Andersson

Kjell Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Köping

Kjell Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1984-08. Kjell Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 5.0. Kjell Andersson har haft 11 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 11 Läs vad Kjell Andersson

2021-07-04
    Vi är mycket nöjda med hur mäklare Kjell Andersson skött försäljningen av vårt hus. Den kunskap och erfarenhet han innehar har gett både oss och spekulanter/köpare en trygghet och stabilitet ang försäljningen. Alltid tillgänglig och svarat på alla frågor på ett proffesionellt sätt. Monica och Sven Krysen.
    • Malmön
    2021-06-07
    Sålt ett fritidshus i Köpings kommun. Bra bemött från första kontakt med Kjell som alltid är lätt att nå på telefon och svarar snabbt på mail. Förväntningarna infriades på en snabb och smidig affär. Sammanfattningsvis en mycket kunnig och erfaren mäklare som jag kan rekommendera till andra.
    2021-03-31
    Har just avslutat försäljningen av vår fastighet i Köping som vi ägt i släkten sedan tidigt 40-tal. Den var svårsåld och försäljningen tog ett par år.
    Kjell Andersson är en mäklare med stor lokal kunskap och lång erfarenhet. Han är mycket diplomatisk med ett stort tålamod och mycket noggrann. Det är mycket lätt att samarbeta med denna mäklare och vi har haft det största förtroende för honom. Han gör ett mycket professionellt intryck.
    Förväntningarna är nu införlivade.
    2021-03-10
    Köpt ett större fastighetsbestånd.
    Enormt serviceminded och kunnig, lättsam .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-01-24
    Köpt lägenhet.
    Utmärkt bemötande.
    Kjell levde upp till våra förväntningar.
    Allt jätte bra.
    • Centrum Köping
    2020-10-04
    Vi sålde vår villa via Fastighetsbyrån i Köping och Kjell Andersson. Vi hade ett bra samarbete med Kjell som vi uppskattar för hans lugn och enorma kunnande.
    2020-10-04
    Vi köpte hus i Kolsva, Vi tyckte mycket om Kjell som mäklare kunnig och trevlig och tillmötesgående
    2020-10-02
    Vi ha har sålt en Sommarstuga som Kjell Andersson har ombesörjt. Vi har blivit väldigt trevligt bemötta av Kjell, han har stor kunskap som ger trygghet i försäljning . Kjell levde Verkligen upp till våra förväntningar och vi hade blivit rekommenderade att anlita just Kjell. En mäklare att rekommendera med all sin kunskap, det gör man känner ett lugn i en situation man inte vet hur man hanterar. Dessutom har Kjell varit väldigt tillgänglig olika tider och alltid svarat trevligt på alla möjliga och omöjliga frågor. Hälsningar Christina Och Rita Ryström.
    2020-10-02
    Vi köpte en bostad som Kjell Andersson var säljare för. Han var mycket behjälplig på alla sätt och vis.
  • skrev om Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2020-07-23
    Sålt en villa där Kjell Andersson var mäklare. Kjell är en mäklare som jag har stort förtroende för.Han har sålt flera objekt i vår familj.Han är lätt att få kontakt med och har alltid svar på alla frågor man som säljare behöver ställa.
    Jag är väldigt nöjd med hans arbete i alla led vid försäljningen.
    Mvh Ingvor Karlsson