Läs vad 7 Läs vad Kjell Andersson

• 2021-01-24
    Köpt lägenhet.
    Utmärkt bemötande.
    Kjell levde upp till våra förväntningar.
    Allt jätte bra.
    Carina K
    • 3:a
    • 79.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-10-04
    Vi sålde vår villa via Fastighetsbyrån i Köping och Kjell Andersson. Vi hade ett bra samarbete med Kjell som vi uppskattar för hans lugn och enorma kunnande.
    skrev om Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-10-04
    Vi köpte hus i Kolsva, Vi tyckte mycket om Kjell som mäklare kunnig och trevlig och tillmötesgående
    Ursula H
    • 106.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-10-02
    Vi ha har sålt en Sommarstuga som Kjell Andersson har ombesörjt. Vi har blivit väldigt trevligt bemötta av Kjell, han har stor kunskap som ger trygghet i försäljning . Kjell levde Verkligen upp till våra förväntningar och vi hade blivit rekommenderade att anlita just Kjell. En mäklare att rekommendera med all sin kunskap, det gör man känner ett lugn i en situation man inte vet hur man hanterar. Dessutom har Kjell varit väldigt tillgänglig olika tider och alltid svarat trevligt på alla möjliga och omöjliga frågor. Hälsningar Christina Och Rita Ryström.
    Sven Börje R
    • 65.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-10-02
    Vi köpte en bostad som Kjell Andersson var säljare för. Han var mycket behjälplig på alla sätt och vis.
    Per A
    • 106.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-07-23
    Sålt en villa där Kjell Andersson var mäklare. Kjell är en mäklare som jag har stort förtroende för.Han har sålt flera objekt i vår familj.Han är lätt att få kontakt med och har alltid svar på alla frågor man som säljare behöver ställa.
    Jag är väldigt nöjd med hans arbete i alla led vid försäljningen.
    Mvh Ingvor Karlsson
    sålde sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping