Fastighetsbyrån Köping

Fastighetsbyrån Köping

Bor du i Köping och vill förändra ditt boende? Eller vill du flytta hit? Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden och har ett starkt kontaktnät i området och hjälper dig gärna med svar på alla frågor och funderingar du kan tänkas ha om boende och bostad i Köping.

Vi tror att varje affär är unik och bemöter dig alltid på ett affärsmässigt sätt, men med mycket personligt engagemang. Målet är att varje försäljning ska vara trygg och kännas bra för både köpare och säljare, varför vi alltid utgår från säljarens villkor och marknadens förutsättningar i varje affär.

Vi erbjuder en bred mäklartjänst som vi skräddarsyr efter dina förutsättningar och önskemål. Vad har du för planer kring ditt boende i Köping? Hör av dig till oss på Fastighetsbyrån så berättar vi hur vi kan hjälpa dig till en lyckad fastighetsaffär!

Läs vad 277 kunder tycker om Fastighetsbyrån Köping 2

• sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-07-27
    Hon är väldigt duktig, alltid trevlig. På hur mycket hon visste om huset vid försäljningen (någon annan skulle ta det, men åkte på semester) gjorde hon det verkligen utmärkt. Tog sig tid att svara på våra frågor även på helgerna. Positivt, glad, intreserrat, med andra ord UTMÄRKT!!
    Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir för er fina reco! :) Mikaela Gustavsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    • Östanås
    2021-07-21
    God kommunikation med snabba svar som uppskattas av oss som köpare av bostaden. Utifrån det professionella bemötandet har vi valt att anlita Patrik till försäljning av nuvarande bostad.
    • Östanås
    2021-07-20
    en trevlig mäklare som man kan rekommendera till fler
    2021-07-19
    Vänligt och proffsigt bemötande! Bra tillgänglighet.
    2021-07-13
    Trevlig, avslappnad och hjälpsam.
    2021-07-08
    Vi hade några utmaningar med vårat köp av lägenhet (inget illegalt fuffens), men jag var inte registrerad i Sverige eftersom jag är en utvandrare, och det visade sig vara tämligen besvärligt i systemet när jag ville införskaffa boende "hemma i Sverige".

Jarmo tog många extra steg för att få vårat köp i hamn.

Ytterst tacksam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-07-07
    Mycket nöjd! Inget att klaga på.
    2021-07-04
    Vi är mycket nöjda med hur mäklare Kjell Andersson skött försäljningen av vårt hus. Den kunskap och erfarenhet han innehar har gett både oss och spekulanter/köpare en trygghet och stabilitet ang försäljningen. Alltid tillgänglig och svarat på alla frågor på ett proffesionellt sätt. Monica och Sven Krysen.
    2021-06-20
    Noggrann, trevligt, fixade försäljningen perfekt
    2021-06-19
    Bemött proffsigt men ändå personligt och avslappnat.

Levde upp till våra förväntningar.

Vi tycker båda att våra upplevelse var bra av mäklaren.
    2021-06-18
    En Mycket trevlig mäklare. Har alltid tid för frågor, är sakkunnig, mycket empatisk person och tar väl hand om både säljaren och köparen. Kan varmt rekommendera honom vid val av att anlita mäklare vid försäljning
    2021-06-16
    Snabb respons och ett trevligt och proffsigt bemötande.
    Kändes tryggt och bra att köpa hus genom Patrik Elg på Fastighetsbyrån i Köping.
    2021-06-14
    Visning och kontrakt skrivet på samma dag, en lördag, kan väl inte beskrivas som annat än succé hälsar Conny.
    2021-06-12
    ………………………………………………….————————
    ,!!!!!!!!’
    • Skogsbrynet
    2021-06-10
    Jarmo hade ett professionellt bemötande. Han förklarade på ett bra sätt så man förstog t.ex vad man skrev på för papper. Han hade även bra bilder på lägenheten som låg ute på hemnet. Mycket nöjd över mitt köp.
    Med Vänliga Hälsningar Camilla Bryniarski
    Engagerad och smidig
    Vill verkligen rekommendera henne
    Tack så mycket Eva för din rekommendation! :) Mikaela Gustavsson
    2021-06-10
    Bra och Patrik var väldigt hjälpsam!
    Även i efterhand har Patrik varit väldigt behjälplig med diverse spörsmål.
    2021-06-09
    Vi köpte av Patrik och är mycket nöjda med processen!
    • Kolsva
    2021-06-09
    Köpt en bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött av Jarmo Mokko och han bryr sig om sina kunder!
    2021-06-09
    Väldigt öppen, glad och ärlig. Vi köpte vår första bostad med honom och han fick oss att känna oss säkra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-06-08
    Köpt hus och är väldigt nöjd med henne som mäklare hjälpsam bra med information ringt säkerställt allt och hört av sig
    Tack för fin reco Emil! Lycka till med nya huset! :) Mikaela Gustavsson
    2021-06-07
    Köpt ett hus på 184kvm

Mikaela var otroligt proffsig och trevlig, man kände sig säker när man välkomnades.

Smidig förhandling och förmedling mellan köpare/säljare

10/10!
    Oj, tack Kevin för det fantastiskt fina omdömet! :) Mikaela Gustavsson
    • Malmön
    2021-06-07
    Sålt ett fritidshus i Köpings kommun. Bra bemött från första kontakt med Kjell som alltid är lätt att nå på telefon och svarar snabbt på mail. Förväntningarna infriades på en snabb och smidig affär. Sammanfattningsvis en mycket kunnig och erfaren mäklare som jag kan rekommendera till andra.
    2021-06-05
    Jag och min sambo köpte ett hus med Mikaela som mäklare! Hon var trevlig, hade god kunskap om huset och fanns tillgänglig för frågor utan att vara påträngande. Fantastiskt mäklare!
    Tack Lisa! Vad glad jag blir att ni känner er nöjda. Nu börjar nedräkningen till inflyttning... :) Mikaela Gustavsson
    2021-06-04
    Köpt fristående villa, allt gick smidigt och mycket proffsigt bemötande och utförande av mäklaren.
    Tack David för att du tog dig tid att besvara recon. Och stort tack för det fina betyget! :) Mikaela Gustavsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-06-04
    Allt var kanon, Mikaela är mycket kompetent och trevlig.
    Tack för fint betyg Amanda! :) Mikaela Gustavsson
    2021-06-01
    Fritidsbostad bra bemötande snabb försäljning
    Tack så mycket för fint betyg! :) Mikaela Gustavsson
    2021-05-31
    Väldigt bra och trevligt bemötande.
    Tack Magnus för att du tog dig tid att besvara recon och tack för fint betyg! :) Mikaela Gustavsson
    • Sundänge
    2021-05-31
    Ödmjuk, lugn känns som man kan lita på det han säger, känns helt enkelt trygg.
    2021-05-23
    Jag har nu såld min villa med hjälpa av Patrik Elg, det gick över förväntan och vi är mycket nöjda.
    Bemötandet av Patrik har varit proffsigt men ändå med en familjär känsla reda från start.

Patrik uppfyllde dem förväntningar vi hade med råge.

Nu har vi både köpt ert hus samt såld ett hus med hjälp av Patrik. Jag rekommenderar alla jag känner att kontakta Patrik.
    2021-05-21
    Världens godaste mäklare, bra bemötande och professionell i sitt arbete. Rekommenderas starkt. Vi kommer garanterat att återkomma till henne.
    Åh tack snälla du! Vad glad jag blir :) Mikaela Gustavsson
    2021-05-16
    Har sålt en villa i Kungsör. Har haft Patrik som mäklare förut fast då som köpare.
    Han kan sin marknad och jobbar hårt.
    Alltid tillmötesgående.
    Jag skulle definitivt rekommendera honom och jag skulle absolut anlita honom igen.
    • Skogsbrynet
    2021-05-14
    köpt lgh, bra bemötande av mäklare, bra och tydlig information. Rekommenderar
    2021-05-10
    Allt gick snabbt och enkelt, har inget att klaga på.
    Tack Tim! :) Hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten! Mikaela Gustavsson
    2021-05-07
    Vi har sålt ett radhus. Bemötandet och kunskapen har varit bra.

Totalt sett så är vår upplevelse mycket bra.
    2021-05-04
    Snabbt med svar, trevligt bemötande.
    Tack för att du tog dig tid att besvara recon, och tack för fint betyg! :) Mikaela Gustavsson
  • Theresia V
    2021-05-04
    Trevligt bemötande och omtänksam vid varje möte, mail eller samtal.
    Noggrann med allt och att man känner sig trygg med vad hon gör och kan.
    Följer upp önskemål och förslag.
    Kommer med tips och idéer.
    Ställer upp till 100%
    Med andra ord är hon en utmärkt mäklare som jag starkt och varmt kan rekommendera.
    Mvh Theresia vestberg
    Wow vilken fantastiskt fin reco! Tack snälla du för de fina orden och betyget! :) Mikaela Gustavsson
    2021-05-03
    Mikaela har hjälpt mig att sälja mitt
    fritidshus. Mikaela har varit väldigt proffsig och hjälpsam. Är väldigt nöjd med hennes jobb.
    Mvh/Lars Åke
    Tack så hemskt mycket för fint betyg! Var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! :) Mikaela Gustavsson
    2021-04-12
    Köpt lägenhet
    Trevlig
    Tillmötesgående
    Tillgänglig
    Stort tack för att ni tog er tid att besvara recon och även tack för det fina betyget! :) Mikaela Gustavsson
    2021-04-08
    Vi har köpt ett hus i Köping. Och vi är väldigt nöjda m Patrik som mäklare. Kan varmt rekommenderas!
    Kan lämna som förslag att ge ett presentkort på en tårta, fr ett lokalt bageri, till både köpare o säljare. En tårta som Fastighetsbyrån bestämt i förväg hur den ska se ut.
    Så gör de i Sala, när vi sålde vårt hus där.
    2021-03-31
    Har just avslutat försäljningen av vår fastighet i Köping som vi ägt i släkten sedan tidigt 40-tal. Den var svårsåld och försäljningen tog ett par år.
    Kjell Andersson är en mäklare med stor lokal kunskap och lång erfarenhet. Han är mycket diplomatisk med ett stort tålamod och mycket noggrann. Det är mycket lätt att samarbeta med denna mäklare och vi har haft det största förtroende för honom. Han gör ett mycket professionellt intryck.
    Förväntningarna är nu införlivade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-03-29
    Jag har sålt min lägenhet med Mikaelas hjälp. Otroligt tillmötesgående och hjälpsam är hon. Allting ordnar sig! Väldigt varm, trevlig och glad person att ha som mäklare. Jag har känt mig helt trygg i hennes händer och kan varmt rekommendera.
    Tack Malin för den varma och fina recon! Jag blir jätteglad att du har vart nöjd och trygg med mig som mäklare. :) Mikaela Gustavsson
    2021-03-27
    Patrik har bra engagemang och god lokal kännedom vilket känns tryckt i samband med vår bostadsaffär.
  • köpte en tomt med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-03-26
    Vi köpte en tomt för nybyggnation.
    Mycket bra bemötande och väl uppstyrd affär, kunde inte varit bättre.
    2021-03-22
    Han är super duktig och trevlig.
    • Kungsör Magasinsgatan
    2021-03-21
    Jag är nöjd med mitt val av mäklare . Patrik är trevligt och professionell.
    • Kolsva
    2021-03-21
    En trevlig och kunnig mäklare
    2021-03-19
    Mikaela en fantastisk mäklare som gav hälpte mig att sälja min lägenhet. Hon är oerhört serviceinriktad och hjälpsam samt anpassningsbar. Hon har god kunskap och förmåga att företräda bostadsägaren och få till en mycket förtjänstfull försäljning. Mikaela är allt som en trofast mäklare bör vara.
    Tack så hemskt mycket för den superfina recon Anton! :) Mikaela Gustavsson
    2021-03-11
    Patrik har hjälpt oss att sälja mitt föräldrahem, en liten villa på 74 kvm med källare byggd 1955. Han är en kunnig och engagerad mäklare, han får en att känna sig lugn och trygg i affären. Jag hade väl inte väntat mig att det skulle gå så snabbt och inte trodde jag väl heller att vi skulle få så bra betalt för detta lilla hus.
    Men vi är mer än nöjda med Patriks del i affären och allt har gått väldigt smärtfritt. Han är också en trevlig person och det gör ju samarbetet ännu lättare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-03-10
    Köpt ett större fastighetsbestånd.
    Enormt serviceminded och kunnig, lättsam .