Fastighetsbyrån Köping

Stora gatan 13, 731 31 Köping — Visa karta

Bor du i Köping och vill förändra ditt boende? Eller vill du flytta hit? Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden och har ett starkt kontaktnät i området och hjälper dig gärna med svar på alla frågor och funderingar du kan tänkas ha om boende och bostad i Köping.

Vi tror att varje affär är unik och bemöter dig alltid på ett affärsmässigt sätt, men med mycket personligt engagemang. Målet är att varje försäljning ska vara trygg och kännas bra för både köpare och säljare, varför vi alltid utgår från säljarens villkor och marknadens förutsättningar i varje affär.

Vi erbjuder en bred mäklartjänst som vi skräddarsyr efter dina förutsättningar och önskemål. Vad har du för planer kring ditt boende i Köping? Hör av dig till oss på Fastighetsbyrån så berättar vi hur vi kan hjälpa dig till en lyckad fastighetsaffär!

Läs vad 126 kunder tycker om Fastighetsbyrån Köping

• 2020-05-28

Yvonne A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt bostadsrätt. Regelbunden och informativ uppdatering från mäklaren under hela processen (som gick väldigt snabbt). Läs mer
  • 2020-05-26

Sofia A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har köpt en bostadsrätt och är supernöjd med kontakten med mäklaren på Fastighetsbyrån Köping. Läs mer
  • Mikael N

2020-05-20

Mikael N skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi köpte fritidshus vid sundängen bra trevlig insatt mäklare inga krångligheter vid köpet Läs mer
  • 2020-05-11

Jan F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Gick fort och bra, jag vet inte vad jag ska tillägga Läs mer
  • 2020-05-05

Solveig B skrev om Fastighetsbyrån Köping
    sålt en brf åt min huvudman, jag är god man.
    Bra service och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-04-25

Lena Maria Josefine L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt ett fritidshus och har gått mycket fin hjälp av Jeanette. Läs mer
  • 2020-04-15

Kent S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt ett hus.
    Känner mäklaren sedan huset köptes.
    Mäklaren letade upp rätt köpare.
    Föreslaget pris var dock något högt.
    Vi är nöjda med slutpriset med tanke på Corona pandemin. Läs mer
  • 2020-04-14

Alice G skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har sålt en bostadsrätt i Köping. Mäklarens bemötande var lugnt och proffsigt. Har fått info och hjälp med allt. I Coronatider blev kanske inte priset riktigt det förväntade utifrån mäklarens uppgifter vid första träffen. Läs mer
  • 2020-04-12

Karolina A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt en bostadsrätt. Även köpt den genom samma mäklare, samt varit på många husvisningar. Alltid väl förberedd, påläst, professionell trevlig. Läs mer
  • Karin S

2020-04-11

Karin S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt ett tvåplanshus,köpt ett enplanshus. Trevligt bemötande.Är nöjd med mäklaren.Allt gick smidigt med visningar och kontrakt skrivning. Läs mer
  • 2020-04-05

Max E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde en bostadsrätt i kungsör. Mäklaren hade dålig koll och missade vid flera tillfällen att sälja bostaden på grund av sen återkoppling. Läs mer

Anna Maria L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Linda Hjalmar har sålt vårat hus på Lindbacken 15. Jag köpte även en lägenhet i januari genom henne. Hon är en väldigt duktig mäklare som är servicemind och tillgänglig. Alltid trevlig och glad det ger ett väldigt bra intryck. Läs mer

Heikki Ilmari K skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt hus!
    Väldigt nöjda med hela hanteringen från första träffen och därefter allt övrigt fram till avslut. Läs mer

Ursula H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Väldigt trevlig mäklare kunnig erfaren Läs mer
  • 2020-03-29

Per A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt en bostad. Uppskattade den seriösa och trevliga mäklaren. Fick snabb hjälp med att hitta en firma som kunde besikta bostaden. Läs mer
  • 2020-03-26

Kurt Eskil L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    det var första gången jag anlitat någon,, har ingen erfarenhet av dylikt.. bemötandet var toppen kan rekommendera honom till flera Mina förväntningar blev till fullo uppfyllda.. Läs mer
  • 2020-03-25

Frida W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt ett sommarhus. Bra bemött från mäklaren, snabba svar och alltid återkoppling om ej svar direkt. Läs mer
  • 2020-03-24

Haidi W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    helt ok bemötande och snabb respons. Läs mer
  • 2020-03-22

Erja H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vid visning av en fastighet som inte passade mig så bra var mäklaren väldigt lyhörd för vad jag sökte och varför just den här fastigheten inte passade mig. Det gjorde att hon hittade en fastighet som passade mig perfekt! Läs mer
  • 2020-03-16

Josefin E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    God service och gott bemötande Läs mer
  • 2020-03-13

Signe Margareta G skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Det var en bra mäklaren att ha
    Hon kunde sin sak Läs mer
  • 2020-03-11

Agneta S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av mäklaren både under budgivningen och efteråt vid överlåtandet. Även med kontakten med banken. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-03-11

Michael T skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Villa såld!
    Bra och fint bemötande från mäklaren, hjälpte till på alla sätt.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-03-03

Henrik B skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag blev bra bemött och fick svar på mina frågor. Mäklaren skötte alla arrangemang med säljare och bank. Läs mer
  • Eric P

2020-02-15

Eric P skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har sålt en lägenhet. Från kontakt med mäklare till underskrift med säljare tog det bara en vecka. Mina förväntningar har överträffats och jag är jättenöjd.

Tack! Läs mer
  • 2020-02-07

Bengt L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi såg annons på hemnet och ringde direkt till mäklaren. Efter en kort diskussion frågade han, eftersom vi var angelägna, om vi ville ge ett bud. Det gjorde vi. Efter några minuter, accepterade säljaren vårt bud och dessutom var nöjd med tidpunkt för vårt tillträde. Några dagar senare träffades vi för kontraktsskrivning och vi tillträdde 1,5 månad senare.
    Mäklaren Jarmo var mycket trevlig, snabb, koncis, ambitiös kunnig och framförallt lugn.. Vi fick snabbt kontakt. Vi mötte aldrig några hinder.

En mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-01-11

Evelina F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Gjorde en värdering på vårt nyköpta hus, och mäklarna var mkt trevliga och hade ett väldigt gott bemötande. Läs mer
  • Sara R

2020-01-01

Sara R skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag både köpte och sålde lägenhet via Jarmo på fastighetsbyrån här i Köping. Jag är otroligt nöjd med allt. Tyckte att jag fick svar på alla mina frågor, det gick snabbt från tanke till verklighet och alla var väldigt hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-12-14

Hanna H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpte en vila hus .mäklare bemöter oss bra och även vi har lite svårt med språket men ändå Patrik hjälpte oss. Läs mer
  • 2019-12-10

Emma S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi har köpt en villa och är väldigt nöjda med husköps processen och mäklaren! Läs mer
  • 2019-12-05

Ida F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har sålt ett kedjehus på 3 rok.
    Vart bra bemött och hade inga speciella förväntningar men väldigt trevlig mäklare, vilket gjorde att försäljningen vart topen! Allt gick så snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-11-25

Anne Marie Elisabeth C skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Det har gått lätt o smidigt att sälja vår villa med hjälp av mäklaren! Läs mer
  • 2019-11-12

Robin L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Påläst och tillgänglig avseende alla våra frågeställningar kring vårt nya hus. Läs mer
  • 2019-11-06

Maija W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag köpte en fritidsfastighet i Kungsör.
    Mäklaren var trevlig och allt gick smidigt.

Maija Wase Läs mer
  • 2019-10-11

Anna-Lotta E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi har blivit professionellt och trevligt bemötta. Vi har känt stort förtroende genom hela affären. Vi har fått uppdateringar om läget kontinuerligt.
    Vår mäklare har överträffat våra förväntningar med sitt stora engagenang och flexibilitet t.ex med att visa lägenheten ett antal gånger extra.
    Vi kan varmt rekommendera Jeanette Nyqvist och Fatighetsbyrån i KÖPING Läs mer
  • 2019-10-09

Lars Börje H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi har sålt en villa som vi byggde 1969 på hösten .
    Mäklaren Patrik Elg var perfekt för oss. Han skötte uppdraget så bra från början till slutet. Vi kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån.
    / Börje o Maj Holgersson Läs mer
  • 2019-10-02

Ingrid Ann-Chatrin F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt fritidshus med Sjötomt. Mäklaren har varit otroligt hjälpsam, och har gått en extra mil för att få det sålt och till ett så bra pris som möjligt.
    Jag är supernöjd med försäljningen genom Fastighetsbyrån i Köping. Läs mer
  • 2019-09-27

Tomas T skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt sommarstuga/tomt.
    Snabba och relevanta svar på alla frågor. Läs mer
  • Sanna L

2019-09-20

Sanna L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi har i totalen sålt 3 lägenheter. 1 gång själva och 2 gånger via fastighetsbyrån. Första gången vi var i kontakt med fastighetsbyrån så blev vi tilldelade Linda H. Så proffesionell och ett självklart val när vi skulle sälja våran andra lägenhet. Vi rekommenderar Linda till familjemedlemmar som skall sälja fastighet och hon skulle även vara den första vi kontaktade om vi skulle sälja vårt hus. Vi har redan tagit in henne för fri värdering=) Läs mer
  • 2019-09-11

Markku M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Det är inte som han lovade att det skulle vara att allt skulle vara fixat och klart i lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-04

Anders H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra kontakt med mäklaren. Han svarade snabbt och var hjälpsam. Läs mer
  • 2019-08-24

Thaer A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Generellt är jag inte nöjd om mäklare Läs mer
  • 2019-08-21

Sofie J skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt vårt första hus. Kände stort förtroende för mäklaren som hjälpt oss med allt. Läs mer
  • 2019-08-15

Leif C skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt ett fritidshus .
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren .
    Vi fick huset sålt enligt våra önskemål .
    Vi är mycket nöjda med valet av mäklare.
    MVH
    Leif och Kerstin Carlsson Läs mer
  • 2019-07-31

Armel N skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra bemötande. Köpt villan och förväntningarna uppfylldes av mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-27

Anna Sabina R skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt fritidshus. Blev professionellt bemött av kunnig och trevlig mäklare (Jarmo) som levde upp till våra förväntningar. Allt sköttes smidigt och fritidshuset blev sålt för utgångspris vilket vi var nöjda med. Läs mer
  • 2019-07-23

Frida A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Var intresserade av en villa i köping som såldes av Jeanette Nyqvist. Hon var otillgänglig och omöjlig att få tag på. Ville bli informerade om ev bud då vi var intresserade, hon meddelade oss när affären var klar så vi ej hade någon chans att lägga bud över. Huset såldes under utgångspris! Så besvikna! Läs mer
  • 2019-07-13

Pasi Antero S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Väldigt nöjd med både försäljning och köp av nytt hus. Läs mer
  • Leif R

2019-07-05

Leif R skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Har haft kontakt med Jeanette o Linda måste bara ge dom högsta betyg båda är
    super trevliga o. är verkligen engagerade
    i sina jobb, hoppas också att deras arbetsgivare ser det.

Med vänlig hälsning,
    Leif o. Ann-Sofi Redeskog Läs mer
  • 2019-06-26

Marko A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra bemötande.
    Bra service.
    Kunde han inte svara så tog han reda på svaret. Läs mer

Stora gatan 13, 731 31 Köping