Fastighetsbyrån Köping

Stora gatan 13, 731 31 Köping — Visa karta

Bor du i Köping och vill förändra ditt boende? Eller vill du flytta hit? Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden och har ett starkt kontaktnät i området och hjälper dig gärna med svar på alla frågor och funderingar du kan tänkas ha om boende och bostad i Köping.

Vi tror att varje affär är unik och bemöter dig alltid på ett affärsmässigt sätt, men med mycket personligt engagemang. Målet är att varje försäljning ska vara trygg och kännas bra för både köpare och säljare, varför vi alltid utgår från säljarens villkor och marknadens förutsättningar i varje affär.

Vi erbjuder en bred mäklartjänst som vi skräddarsyr efter dina förutsättningar och önskemål. Vad har du för planer kring ditt boende i Köping? Hör av dig till oss på Fastighetsbyrån så berättar vi hur vi kan hjälpa dig till en lyckad fastighetsaffär!

Läs vad 94 kunder tycker om Fastighetsbyrån Köping

• 2019-11-12

Robin L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Påläst och tillgänglig avseende alla våra frågeställningar kring vårt nya hus. Läs mer
  • 2019-11-06

Maija W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag köpte en fritidsfastighet i Kungsör.
    Mäklaren var trevlig och allt gick smidigt.

Maija Wase Läs mer
  • 2019-10-11

Anna-Lotta E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi har blivit professionellt och trevligt bemötta. Vi har känt stort förtroende genom hela affären. Vi har fått uppdateringar om läget kontinuerligt.
    Vår mäklare har överträffat våra förväntningar med sitt stora engagenang och flexibilitet t.ex med att visa lägenheten ett antal gånger extra.
    Vi kan varmt rekommendera Jeanette Nyqvist och Fatighetsbyrån i KÖPING Läs mer
  • 2019-10-09

Lars Börje H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi har sålt en villa som vi byggde 1969 på hösten .
    Mäklaren Patrik Elg var perfekt för oss. Han skötte uppdraget så bra från början till slutet. Vi kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån.
    / Börje o Maj Holgersson Läs mer
  • 2019-10-02

Ingrid Ann-Chatrin F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt fritidshus med Sjötomt. Mäklaren har varit otroligt hjälpsam, och har gått en extra mil för att få det sålt och till ett så bra pris som möjligt.
    Jag är supernöjd med försäljningen genom Fastighetsbyrån i Köping. Läs mer
  • 2019-09-27

Tomas T skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt sommarstuga/tomt.
    Snabba och relevanta svar på alla frågor. Läs mer
  • Sanna L

2019-09-20

Sanna L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi har i totalen sålt 3 lägenheter. 1 gång själva och 2 gånger via fastighetsbyrån. Första gången vi var i kontakt med fastighetsbyrån så blev vi tilldelade Linda H. Så proffesionell och ett självklart val när vi skulle sälja våran andra lägenhet. Vi rekommenderar Linda till familjemedlemmar som skall sälja fastighet och hon skulle även vara den första vi kontaktade om vi skulle sälja vårt hus. Vi har redan tagit in henne för fri värdering=) Läs mer
  • 2019-09-11

Markku M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Det är inte som han lovade att det skulle vara att allt skulle vara fixat och klart i lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-04

Anders H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra kontakt med mäklaren. Han svarade snabbt och var hjälpsam. Läs mer
  • 2019-08-24

Thaer A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Generellt är jag inte nöjd om mäklare Läs mer
  • 2019-08-21

Sofie J skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt vårt första hus. Kände stort förtroende för mäklaren som hjälpt oss med allt. Läs mer
  • 2019-08-15

Leif C skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt ett fritidshus .
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren .
    Vi fick huset sålt enligt våra önskemål .
    Vi är mycket nöjda med valet av mäklare.
    MVH
    Leif och Kerstin Carlsson Läs mer
  • 2019-07-31

Armel N skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra bemötande. Köpt villan och förväntningarna uppfylldes av mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-27

Anna Sabina R skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt fritidshus. Blev professionellt bemött av kunnig och trevlig mäklare (Jarmo) som levde upp till våra förväntningar. Allt sköttes smidigt och fritidshuset blev sålt för utgångspris vilket vi var nöjda med. Läs mer
  • 2019-07-23

Frida A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Var intresserade av en villa i köping som såldes av Jeanette Nyqvist. Hon var otillgänglig och omöjlig att få tag på. Ville bli informerade om ev bud då vi var intresserade, hon meddelade oss när affären var klar så vi ej hade någon chans att lägga bud över. Huset såldes under utgångspris! Så besvikna! Läs mer
  • 2019-07-13

Pasi Antero S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Väldigt nöjd med både försäljning och köp av nytt hus. Läs mer
  • Leif R

2019-07-05

Leif R skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Har haft kontakt med Jeanette o Linda måste bara ge dom högsta betyg båda är
    super trevliga o. är verkligen engagerade
    i sina jobb, hoppas också att deras arbetsgivare ser det.

Med vänlig hälsning,
    Leif o. Ann-Sofi Redeskog Läs mer
  • 2019-06-26

Marko A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra bemötande.
    Bra service.
    Kunde han inte svara så tog han reda på svaret. Läs mer
  • 2019-06-06

Marina M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vid försäljning av min 3a har jag fått återkopplinge om eventuella spekulanter, hur marknaden ser ut, mäklaren har tipsat om min lägenhet vid andra visningar. Framför allt har jag fått information och uppdateringar om hur just min försäljning går. Snabb respons vid kontakt med spekulant och snabbt bokad tid för visning, budgivning och kontraktskrivning. Mäklaren har verkat för mitt bästa vid försäljningen. Jag kommer anlita Fastighetsbyrån igen o jag har för avsikt att sälja igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-05-24

Hannu M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bostadsköpet är ej klart men i det stora hela är det klart med gott bemötande av mäklaren som klarade av detta med bravur. Läs mer
  • 2019-05-19

Åsa B skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Trevligt och kunnigt bemötande när vi sålde vår villa. Uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-15

Evelina S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jeanette är en toppenmäklare!
    Lugn, tydlig och positiv. Hon levde upp till våra förväntningar till 100% Läs mer
  • Eva J

2019-05-10

Eva J skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt etta.
    Utmärkt bemötande.
    Inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-05-06

Malin Å skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt ett radhus i Köping. Mäklare kände säljaren privat och gick enbart säljarens ärenden. Vi upplevde att han brådskade med att vi skulle ta huset fort, han minimerade oss som kunder. Han sa att säljaren städat ur ordentligt för det hade han sett när han tillsammans med säljaren varit till huset på fm innan vi skulle överta huset men när vi kom på plats var det orensade golvbrunnar, droppande rör under diskbänk, alla rör var smutsiga, dammhögar bakom varje element, dammiga och spindelnät på innertak och väggar. Inte alls nöjd med bemötande eller hanteringen kring köpekontrakt. Inte nöjd alls! Läs mer
  • 2019-04-15

Camilla Back K skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Har sålt en bostadsrätt. Bra professionell hjälp genom hela försäljningen Läs mer
  • 2019-04-13

Kjell S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Trevlig kunnig bra bemött levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2019-04-08

Veronica A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt en villa i Arboga, vår mäklare var alltid lätt att få kontakt med, fick snabba svar, inget kändes omöjligt utan allt gick nog att lösa. Han var trevlig och lätt att prata med på ett normalt sätt. Läs mer
  • 2019-04-05

Per Staffan N skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Trevligt bemötande och bra förståelse för våra synpunkter vid försäljning av vårt 1800-tals hus Läs mer
  • 2019-03-27

Katrin T skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemött, fick svar på alla frågor och uppdaterades om vad som skedde. Mäklaren var lätt att få tag på och var noggrann. Läs mer
  • 2019-03-20

Tomas E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag var ju köpare, så jag hade ju inte valt mäklare. Tyckte dock att jag fick den info och den hjälp jag behövde ha. Läs mer
  • 2019-03-19

Jesper P skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde ett hus, jättenöjd med val av mäklare! Läs mer
  • Jörgen D

2019-02-27

Jörgen D skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har köpt hus och dessa mäklare är bara så bäst! Läs mer

Aino Säntti:s d skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde bostadsrätt.
    Fick jättebra bemötning av mäklaren.
    Hadde inga förväntningar, första gången jag hadde med mäklaren att göra.
    Är väldigt nöjd och taksam om hjälp och information jag fick av mäklaren. Läs mer

Karl Peter Magnus A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt 1 st sommarstuga samt håller på att sälja vårt hus nu.
    Bemötandet är mycket bra från samtliga på företaget.
    Dom har verkligen uppfyllt dom krav vi hade när vi anlitade företaget.

Mycket bra företag med trevliga mäklare Läs mer

Viveka H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Det var bra allting o vi är inte klara än Läs mer
  • 2019-02-20

Annika Elisabet R skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jeanette var proffsig men ändå personlig, kände mig trygg genom hela försäljningen Läs mer
  • 2019-02-19

Britta P skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bostadsrätt. Bara positivt hade redan bestämt mig att det skulle bli bra Läs mer
  • 2019-02-17

Eva F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag sålde en bostadsrätt. Är nöjd med mäklaren Martin Rydell som skötte affären på ett smidigt sätt. Informera oss hela tiden hur budgivningen gick och hur han hade kontakt med budgivare. Kan rekommendera Fastighetsbyrån i Köping. Läs mer
  • 2019-02-15

Tobias D skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt villa i Arboga. Bra bemötande från mäklaren och bra insikt i vad hen sålde. Läs mer
  • 2019-01-24

Ewelina S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag och min sambo har köpt ett hus. Mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Hon var tydlig och förklarade allt för oss. Läs mer
  • 2018-12-13

Inga-Lill H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    En bra mäklare höll kontakt hela tiden och meddelande vad som hände kan rekommendera mäklaren
    Inga-Lill Läs mer
  • 2018-12-03

Kjell Ronnie Lennart W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Det hela taget var ok. Det gick ju till slut. Läs mer
  • Linus J

2018-11-27

Linus J skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag köpte en villa i Kungsör på ungefär 140m2 total area, samt 707 m2 tomt.

Mäklaren var lyhörd och intresserad i mig som kund.

Snabb och enkel affär utan några extra krusiduller. Lätt att tala med och få kontakt med via telefon och mail. Läs mer
  • 2018-11-26

Annika Maria S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har sålt mitt hus genom Fastighetsbyrån och är nöjd. Blev väldigt trevligt bemött av mäklaren, hon var så hjälpsam. Mina förväntningar infriades. Läs mer
  • 2018-11-21

Mathias A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Tydlig, effektiv och väl använda pengar. Läs mer
  • 2018-11-10

Per Erik Uno P skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra bemötande av mäklaren som även hittat en köpare vi kommer bra överens med ,Vi har fått ett pris som vi tycker är relevant. Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2018-11-09

Timo H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Tycker att hon gjorde ett utmärkt jobb,
    Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-10-22

Sven O skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpte ett fritidshus för året runt boende. Trevlig och påläst mäklare som var behjälplig på alla sätt. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-14

Björn F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde vårt fritidshus.
    Den bästa mäklare jag träffat. Väldigt bra bemötande.
    Hade stora förväntningar på försäljningen men det var stillestånd på alla försäljningar hela sommaren trots mäklarens alla ansträngningar.
    Det var en omtumlande sommar med många förhoppningar, men det gick till slut. Läs mer
  • 2018-10-06

Laslo U skrev om Fastighetsbyrån Köping
    De är professionella och skicka SMS o ringde när det fans något att förmedla Läs mer

Stora gatan 13, 731 31 Köping