Fastighetsbyrån Köping

Stora gatan 13, 731 31 Köping — Visa karta

Bor du i Köping och vill förändra ditt boende? Eller vill du flytta hit? Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden och har ett starkt kontaktnät i området och hjälper dig gärna med svar på alla frågor och funderingar du kan tänkas ha om boende och bostad i Köping.

Vi tror att varje affär är unik och bemöter dig alltid på ett affärsmässigt sätt, men med mycket personligt engagemang. Målet är att varje försäljning ska vara trygg och kännas bra för både köpare och säljare, varför vi alltid utgår från säljarens villkor och marknadens förutsättningar i varje affär.

Vi erbjuder en bred mäklartjänst som vi skräddarsyr efter dina förutsättningar och önskemål. Vad har du för planer kring ditt boende i Köping? Hör av dig till oss på Fastighetsbyrån så berättar vi hur vi kan hjälpa dig till en lyckad fastighetsaffär!

Läs vad 142 kunder tycker om Fastighetsbyrån Köping

• 2020-09-23

Sven Tommy S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Vi blev bemött på ett proffsigt och kunnigt sätt, när vi sålde våran stuga på landet. Vi fick också hela tiden bra respons på de frågor vi ställde. Det finns inget att anmärka på sättet vi blev bemött. Läs mer
    2020-09-24 Mikaela G svarar Sven Tommy S
    Vilken fin reco! Tack så hemskt mycket. :)
  • 2020-09-19

Lars Erik S skrev om Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Hon var helt. Fantastisk trevlig väl bemött 👍👍 Läs mer
    2020-09-21 Mikaela G svarar Lars Erik S
    Tack för fin reco Lars Erik! :)
  • 2020-08-18

Roger B skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Ett allt igenom proffsigt agerande från första mötet till tillträde för köparen. Läs mer
  • 2020-08-04

Anders Gunnar A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra bemötande, uppföljning och avslut😊 Läs mer
  • 2020-08-04

Gunilla H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt fritidshus.
    Bra bemött men tycker arvodet var orimligt högt. Läs mer
  • 2020-07-23

Ingvor Linnéa Elisabet K skrev om Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Sålt en villa där Kjell Andersson var mäklare. Kjell är en mäklare som jag har stort förtroende för.Han har sålt flera objekt i vår familj.Han är lätt att få kontakt med och har alltid svar på alla frågor man som säljare behöver ställa.
    Jag är väldigt nöjd med hans arbete i alla led vid försäljningen.
    Mvh Ingvor Karlsson Läs mer
  • 2020-07-12

Anton Ö skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde en bostadsrätt på 54m2.
    Jag blev bemött väldigt proffsigt.
    Mäklaren levde upp över förväntningarna, jag fick det jag ville ha för boendet. Läs mer
  • 2020-07-12

Liselotte J skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Helt ok bemötande från mäklaren vid mitt husköp. Däremot upplever jag denna undersökning som tjatig och påtvingad. Efter ett husköp har man mycket att stå i och att få ett mejl om att svara på det här kändes inte högt prioriterat. Jag försökte ignorera men det kom snart en påminnelse... kanske kan ni ge människor lite tid att landa i sitt husköp innan ni börjar tjata... Läs mer
  • 2020-07-10

Khosro A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag köpte ett fastighet med hjälp av de och är väldigt nöjd med. Bra beteende, ärligt ärende, hjälpsam. Läs mer
  • 2020-07-07

Per G skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Trevliga och seriösa mäklare, kan gladeligen rekommenderas. Läs mer
  • 2020-06-27

Johanna Maria O skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt, mäklaren ok men hade inte riktigt personkemin.

Efter kontraktet var skriver var det svårt att få svar både på sms och telefon även om hon skulle höra av sig. Läs mer
  • 2020-06-26

Stig Arne J skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Har via fastighetsbyrån sålt min villa i Kungsör. Affären genomfördes snabbt och proffsigt. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-06-24

Kenth Jan Gustav D skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi sålde en villa blev bra och förtroende ingivande bemött från början. Sen blev det väldigt tyst, inga diskussioner om nästa steg när det gick trögt.
    Trevliga men lite dåligt med kommunikation och information om vad som hände i processen Läs mer
  • 2020-06-17

Göta K skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi är inga erfarna hus/lägenhetsköpare och har svårt att veta vad man kräva av en mäklare.
    I en skriftliga information vi fick av lägenheten verkade det som den helt renoverad. Så var det inte visade det sig senare, det var köksavdelningen som var renoverad. I denna information saknades ritning över planlösningen.
    Visningen var ungefär vid samma tid som vi som 70+ skulle avhålla oss från att träffa andra.
    Nåväl, vi tittade på lägenheten och blev intresserade. Sedan gick allt fort, litet för fort tycker vi kanske i efterhand. Att vi inte bad om en ny visning innan vi skrev på är vårt eget fel men vi tycker kanske att mäklaren kunde ha föreslagit detta. När vi några dagar senare ville se vindsutrymmen och tvättstuga fick vi själva kontakta säljaren. Slutligen hade han (eller någon kollega) missat att boka banken så att vi kunde avsluta köpet den 1/6 som planerats från början.
    Vi är medvetna om att vi själva borde ha varit mera aktiva för att titta noggrannare på lägenheten och får givetvis finna oss i detta. En känsla är dock att det verkar om det är betydligt mer intressant att sälja en villa för 2-3 miljoner än en lägenhet för ca 0,5 milj. Läs mer
  • 2020-06-16

Björn B skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Har sålt lägenhet. Mäklaren Martin Rydell var proffsig och kommunicerade på ett bra och tydligt sätt både med mig som säljare samt med köparen.
    Tycker han gjorde ett riktigt bra jobb med att lyssna och besvara de frågor och funderingar som dök upp under resans gång. Läs mer
  • Karl Rickard T

2020-06-09

Karl Rickard T skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Det har funkat fint, bra med info, inga problem att få kontakt! Läs mer
  • 2020-05-28

Yvonne A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt bostadsrätt. Regelbunden och informativ uppdatering från mäklaren under hela processen (som gick väldigt snabbt). Läs mer
  • 2020-05-26

Sofia A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har köpt en bostadsrätt och är supernöjd med kontakten med mäklaren på Fastighetsbyrån Köping. Läs mer
  • Mikael N

2020-05-20

Mikael N skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi köpte fritidshus vid sundängen bra trevlig insatt mäklare inga krångligheter vid köpet Läs mer
  • 2020-05-11

Jan F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Gick fort och bra, jag vet inte vad jag ska tillägga Läs mer
  • 2020-05-05

Solveig B skrev om Fastighetsbyrån Köping
    sålt en brf åt min huvudman, jag är god man.
    Bra service och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-04-25

Lena Maria Josefine L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt ett fritidshus och har gått mycket fin hjälp av Jeanette. Läs mer
  • 2020-04-15

Kent S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt ett hus.
    Känner mäklaren sedan huset köptes.
    Mäklaren letade upp rätt köpare.
    Föreslaget pris var dock något högt.
    Vi är nöjda med slutpriset med tanke på Corona pandemin. Läs mer
  • 2020-04-14

Alice G skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har sålt en bostadsrätt i Köping. Mäklarens bemötande var lugnt och proffsigt. Har fått info och hjälp med allt. I Coronatider blev kanske inte priset riktigt det förväntade utifrån mäklarens uppgifter vid första träffen. Läs mer
  • 2020-04-12

Karolina A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt en bostadsrätt. Även köpt den genom samma mäklare, samt varit på många husvisningar. Alltid väl förberedd, påläst, professionell trevlig. Läs mer
  • Karin S

2020-04-11

Karin S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt ett tvåplanshus,köpt ett enplanshus. Trevligt bemötande.Är nöjd med mäklaren.Allt gick smidigt med visningar och kontrakt skrivning. Läs mer
  • 2020-04-05

Max E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde en bostadsrätt i kungsör. Mäklaren hade dålig koll och missade vid flera tillfällen att sälja bostaden på grund av sen återkoppling. Läs mer

Anna Maria L skrev om Linda Hjalmar en del av Fastighetsbyrån Köping
    Linda Hjalmar har sålt vårat hus på Lindbacken 15. Jag köpte även en lägenhet i januari genom henne. Hon är en väldigt duktig mäklare som är servicemind och tillgänglig. Alltid trevlig och glad det ger ett väldigt bra intryck. Läs mer

Heikki Ilmari K skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt hus!
    Väldigt nöjda med hela hanteringen från första träffen och därefter allt övrigt fram till avslut. Läs mer

Ursula H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Väldigt trevlig mäklare kunnig erfaren Läs mer
  • 2020-03-29

Per A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt en bostad. Uppskattade den seriösa och trevliga mäklaren. Fick snabb hjälp med att hitta en firma som kunde besikta bostaden. Läs mer
  • 2020-03-26

Kurt Eskil L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    det var första gången jag anlitat någon,, har ingen erfarenhet av dylikt.. bemötandet var toppen kan rekommendera honom till flera Mina förväntningar blev till fullo uppfyllda.. Läs mer
  • 2020-03-25

Frida W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt ett sommarhus. Bra bemött från mäklaren, snabba svar och alltid återkoppling om ej svar direkt. Läs mer
  • 2020-03-24

Haidi W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    helt ok bemötande och snabb respons. Läs mer
  • 2020-03-22

Erja H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vid visning av en fastighet som inte passade mig så bra var mäklaren väldigt lyhörd för vad jag sökte och varför just den här fastigheten inte passade mig. Det gjorde att hon hittade en fastighet som passade mig perfekt! Läs mer
  • 2020-03-16

Josefin E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    God service och gott bemötande Läs mer
  • 2020-03-13

Signe Margareta G skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Det var en bra mäklaren att ha
    Hon kunde sin sak Läs mer
  • 2020-03-11

Agneta S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av mäklaren både under budgivningen och efteråt vid överlåtandet. Även med kontakten med banken. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-03-11

Michael T skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Villa såld!
    Bra och fint bemötande från mäklaren, hjälpte till på alla sätt.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-03-03

Henrik B skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag blev bra bemött och fick svar på mina frågor. Mäklaren skötte alla arrangemang med säljare och bank. Läs mer
  • Eric P

2020-02-15

Eric P skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har sålt en lägenhet. Från kontakt med mäklare till underskrift med säljare tog det bara en vecka. Mina förväntningar har överträffats och jag är jättenöjd.

Tack! Läs mer
  • 2020-02-07

Bengt L skrev om Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    Vi såg annons på hemnet och ringde direkt till mäklaren. Efter en kort diskussion frågade han, eftersom vi var angelägna, om vi ville ge ett bud. Det gjorde vi. Efter några minuter, accepterade säljaren vårt bud och dessutom var nöjd med tidpunkt för vårt tillträde. Några dagar senare träffades vi för kontraktsskrivning och vi tillträdde 1,5 månad senare.
    Mäklaren Jarmo var mycket trevlig, snabb, koncis, ambitiös kunnig och framförallt lugn.. Vi fick snabbt kontakt. Vi mötte aldrig några hinder.

En mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-01-11

Evelina F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Gjorde en värdering på vårt nyköpta hus, och mäklarna var mkt trevliga och hade ett väldigt gott bemötande. Läs mer
  • Sara R

2020-01-01

Sara R skrev om Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    Jag både köpte och sålde lägenhet via Jarmo på fastighetsbyrån här i Köping. Jag är otroligt nöjd med allt. Tyckte att jag fick svar på alla mina frågor, det gick snabbt från tanke till verklighet och alla var väldigt hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-12-14

Hanna H skrev om Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    Köpte en vila hus .mäklare bemöter oss bra och även vi har lite svårt med språket men ändå Patrik hjälpte oss. Läs mer
  • 2019-12-10

Emma S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi har köpt en villa och är väldigt nöjda med husköps processen och mäklaren! Läs mer
  • 2019-12-05

Ida F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har sålt ett kedjehus på 3 rok.
    Vart bra bemött och hade inga speciella förväntningar men väldigt trevlig mäklare, vilket gjorde att försäljningen vart topen! Allt gick så snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-11-25

Anne Marie Elisabeth C skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Det har gått lätt o smidigt att sälja vår villa med hjälp av mäklaren! Läs mer
  • 2019-11-12

Robin L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Påläst och tillgänglig avseende alla våra frågeställningar kring vårt nya hus. Läs mer
  • 2019-11-06

Maija W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag köpte en fritidsfastighet i Kungsör.
    Mäklaren var trevlig och allt gick smidigt.

Maija Wase Läs mer

Stora gatan 13, 731 31 Köping