Fastighetsbyrån Köping

Fastighetsbyrån Köping

• BadgeSevenYears
Ring 0221-210 05 Dela

Bor du i Köping och vill förändra ditt boende? Eller vill du flytta hit? Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden och har ett starkt kontaktnät i området och hjälper dig gärna med svar på alla frågor och funderingar du kan tänkas ha om boende och bostad i Köping. Vi tror att varje affär är unik och bemöter dig alltid på ett...

471 omdömen om Fastighetsbyrån Köping

Sedan starten hos Reco 2013

Ann-mari A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Köping

Det började bra med ett hembesök då jag fick bra intryck av mäklaren. Sedan följde visning och budgivning då mitt intryck var att mäklaren inte var så aktiv som jag skulle ha önskat, först efter lite påtryckning blev det mer fart och det kunde bli en affär. När vi sedan skulle skriva kontrakt fick jag först besked om att vi skulle skriva kontrakt på onsdagen, så jag bokade tid med den mäklare i Örebro som hade hand om min nya lägenhet och bokade kontraktsskrivning med honom på torsdagen. Jag fick sedan besked från Köpingsmäklaren...

Inga Maria Elisabet J
Runnaområdet, Kungsör

Ett professionellt ,personligt och ödmjukt sätt. Kände oss trygga,då mäklaren ingav oss förtroende.Enkel och uppriktig med mycket humor.Engagerad och alltid nåbar.Vi kan varmt rekommendera denna underbara mäklare

Niklas L
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Social, trevlig, kunnig. Ställer upp i alla väder likt en Stockholmsmäklare. Kunden framför allt! Patrik bryr sig om sin kund, svarar snabbt på frågor och funderingar, är behjälplig i alla situationer.

Eva Gunilla W
Runnaområdet, Kungsör

Bra bemött av mäklare ,mycket hjälpsam

Olof Mattias G
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Patrik är en fantastisk mäklare, tålmodig, lyhörd, kunnig samt kommunikativ utan att vara det minsta påflugen. Han har alltid ett trevligt bemötande även om han ibland är stressad. Med Patrik som mäklare känner du dig väl omhändertagen från första visningen tills affären görs upp. Patrik lovar inte för mycket och kollar alltid upp saker som han inte vet svaret på direkt. Rekommenderas varmt! :-)

Gunnel Mona-Britt E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Köping

Fint bemötande och bra kontakt under hela försäljningen. Vi fick bra tips och råd av den engagerade mäklaren.

Per Johan Eric H
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Bra engagerad mäklare. Enkel och jordnära vilket passade oss. Kämpade på med massor av visningar.

Karin L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Köping

Ett proffsigt och trevligt bemötande! Alltid lättillgänglig vid telefonkontakt och tog sig tid till reflektion och ev frågor samt gav värdefulla tips.

Elsa E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Köping

Ett bra bemötande och ett stort engagemang. Bra samarbete mellan mäklaren och säljaren.

Susanne K
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Han var helt ok , som jag förväntade mig att bli bemött, och det levererade Patrik

Sten M
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Trevlig och professionell i sin roll.

Anna S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Jättebra! Lyhörd, inte tjatig, ser till kundens behov och enkel att få tag i. Mycket nöjd med bemötande och allt. Tack Patrik!

Cathrin K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Köping

Väldigt bra! Kompetent och hjälpsamma på alla sätt.

Felizia K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Trevlig, bra kommunikation, enkel affär

David Samuel G
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Mycket bra och proffesionellt bemötande.

Ronnie H
Kungsängen

Michael gjorde vad som förväntas av en mäklare, ordning och reda, snabb och enkel försäljning! Stort tack!

Mats S
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Har känts tryggt och pålitligt från första början. Sätter sig sig snabbt in i våra behov och förutsättningar, hjäper till och löser uppgiften efter våra förutsättningar, med en avslappnad atmosfär.

Ossama Abdallatif Esmael A
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Hej! Patrik är väldigt trevligt kunnig erfarenheter. Kunden känner Mycket nöjd med honom. Mvh Ossama Alazzawi

Joakim S
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Mycket professionellt utfört förmedlingsarbete av Patrik Elg! Mycket nöjda!

Mikael Claes Åkesson Z
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Mycket proffsigt men samtidigt avspänt. Levde absolut upp till förväntningarna. Proffsig, personlig, vänlig

Jonas W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

En mäklare som känns naturlig och avslappnad.

Magnus L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Mäklaren var trevlig och kunnig. Jag fick bra information om lägenheten och föreningen av mäklaren

Lisa L
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Proffsigt bemötande, lättillgänglig och kunnig mäklare! Bostadsaffären blev klar inom några veckor efter visning. Rekommenderas starkt!

Berit Camilla V
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Köping

Proffsigt, tryggt och smidigt!

Anne Marie Agneta L
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Lugn och trevlig, fick bra information, kände mig trygg under hela försäljningen

Siv Harriet E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Köping

Mäklaren har haft svar på alla mina frågor och hjälp med min speciella situation( god man).

Britt-Mari Gunilla V
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Köping

Det har mest varit min syster som har haft kontakt med fastighetsbyrån, eftersom jag bor i Hudiksvall. De gånger jag har varit med och vid mailkontakt har det fungerat bra tycker jag. Jag är mycket nöjd. Mvh Britt-Marie

Maria F
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Köping

Mycket bra, kändes personligt o trevligt. Bra genomgång av alla uppgifter o kontrakt ☺️

Majvor Sussan Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping

Kompetent, trovärdig, vänlig, saklig, noggrann, lugn och smidig i förhandling mellan oss parter.

Evgenij B

Bästa jag träffade;-) Mitt första och Bästa köpet

Jonas D
Köpte sitt hus med hjälp av

Jarmo är enkel att prata med och tillhandahåller all information som man är intresserad av. Allt har skötts snabbt och smidigt!

Malin B
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Mycket kompetent Mäklare. Snabb i återkoppling. Supernöjd!

Cecilia S
Malmön

Har haft jättebra kontakt med Patrik under hela processen.

Linus A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Köping

Grymt! Allt har varit klockrent. Från dag 1 till vi skrivit papperna. Superbra kommunikation! Michael Seger har verkligen lagt ned sin tid och engagemang på denna lägenhet, gjort det riktigt bra! Rekommenderar STARKT!!

Alf Lennart B
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Bra bemötande, konstruktiv dialog, svarar snabbt och utförligt på frågor. Annonsen behövde justeras

Hans B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Lugn sansad saklig ja vi är mycket nöjda

Anton Hannes N
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Patrik är en extremt lösnings orienterad mäklare. Noggrann, tydlig & kontaktbar i alla former av forum. Stort stöd genom hela säljprocessen. Får jobbet gjort & lite därtill. Tack för denna gång Patrik.

Emil S
Sålde en tomt med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Patrik är grym på återkoppling och håller oss som både köpare och säljare uppdaterade genom hela affären! Mycket nöjda!

Karl Roland Hanse W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Har blivit vänligt bemött och allt har gått utmärkt. Han är trevlig och svarar bra på frågor. Lätt att få kontakt med per telefon. Kan bara ge goda omdömen.

Arman H
Marieberg

Trevlig och bästa mötande av honom.

Sara B
Kungsör Magasinsgatan

Gott bemötande, förtroendeingivande och tillmötesgående med engagemang.

Gun Mariann H
Sågen Området

Vi är glada för att vi valde Patrik Elg. Duktig, påläst och lätt att ha att göra med.

Elin H
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Toppen! Trevlig & tillmötesgående!

Lars-Bertil Joakim R
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Effektiv, lyhörd och bra stöd genom säljprocessen

Simon A
Köpte sitt hus med hjälp av

Hade nära kontakt med oss både på sms och telefon nästan varje dag. Mycket trevligt bemötande har vi fått. Allt har gått smidigt både före och efter budgivningen. Vi är mycket nöjda med våran mäklare.

Vuokko L
Sålde sitt hus med hjälp av

Mycket väl bemött, vi blev väl informerade från början angående försäljning, bra samarbete ☀️

Mikael Sten Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Bra kundbemötande, lätt att nå eller återkommer snabbt.

Emil S
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Har alltid haft Patrik och är supernöjd med servicen! Alltid tillgänglig och tillmötesgående vilket uppskattas enormt som kund! Kan starkt rekommendera!

Guri T
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Köping

Mycket bra bemött. Skulle önskat att mäklaren var lite tydligare med avseende på husets bakgrund. MIn upplevelse var bra!

Jonas Urban A
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Uppriktighet, mycket trevligt bemötande. Tillgänglig, ringer alltid upp, efter man har försökt nå Patrik.