Alla kategorier Mäklare Västmanland Köping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Köping

Fastighetsbyrån Köping

Stora gatan 13, 731 31 Köping — Visa karta

Bor du i Köping och vill förändra ditt boende? Eller vill du flytta hit? Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden och har ett starkt kontaktnät i området och hjälper dig gärna med svar på alla frågor och funderingar du kan tänkas ha om boende och bostad i Köping.

Vi tror att varje affär är unik och bemöter dig alltid på ett affärsmässigt sätt, men med mycket personligt engagemang. Målet är att varje försäljning ska vara trygg och kännas bra för både köpare och säljare, varför vi alltid utgår från säljarens villkor och marknadens förutsättningar i varje affär.

Vi erbjuder en bred mäklartjänst som vi skräddarsyr efter dina förutsättningar och önskemål. Vad har du för planer kring ditt boende i Köping? Hör av dig till oss på Fastighetsbyrån så berättar vi hur vi kan hjälpa dig till en lyckad fastighetsaffär!

Läs vad 79 kunder tycker om Fastighetsbyrån Köping

• 2019-07-13

Pasi Antero S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Väldigt nöjd med både försäljning och köp av nytt hus. Läs mer
  • Leif R

2019-07-05

Leif R skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Har haft kontakt med Jeanette o Linda måste bara ge dom högsta betyg båda är
    super trevliga o. är verkligen engagerade
    i sina jobb, hoppas också att deras arbetsgivare ser det.

Med vänlig hälsning,
    Leif o. Ann-Sofi Redeskog Läs mer
  • 2019-06-26

Marko A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra bemötande.
    Bra service.
    Kunde han inte svara så tog han reda på svaret. Läs mer
  • 2019-06-06

Marina M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vid försäljning av min 3a har jag fått återkopplinge om eventuella spekulanter, hur marknaden ser ut, mäklaren har tipsat om min lägenhet vid andra visningar. Framför allt har jag fått information och uppdateringar om hur just min försäljning går. Snabb respons vid kontakt med spekulant och snabbt bokad tid för visning, budgivning och kontraktskrivning. Mäklaren har verkat för mitt bästa vid försäljningen. Jag kommer anlita Fastighetsbyrån igen o jag har för avsikt att sälja igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-05-24

Hannu M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bostadsköpet är ej klart men i det stora hela är det klart med gott bemötande av mäklaren som klarade av detta med bravur. Läs mer
  • 2019-05-19

Åsa B skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Trevligt och kunnigt bemötande när vi sålde vår villa. Uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-15

Evelina S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jeanette är en toppenmäklare!
    Lugn, tydlig och positiv. Hon levde upp till våra förväntningar till 100% Läs mer
  • Eva J

2019-05-10

Eva J skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt etta.
    Utmärkt bemötande.
    Inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-05-06

Malin Å skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt ett radhus i Köping. Mäklare kände säljaren privat och gick enbart säljarens ärenden. Vi upplevde att han brådskade med att vi skulle ta huset fort, han minimerade oss som kunder. Han sa att säljaren städat ur ordentligt för det hade han sett när han tillsammans med säljaren varit till huset på fm innan vi skulle överta huset men när vi kom på plats var det orensade golvbrunnar, droppande rör under diskbänk, alla rör var smutsiga, dammhögar bakom varje element, dammiga och spindelnät på innertak och väggar. Inte alls nöjd med bemötande eller hanteringen kring köpekontrakt. Inte nöjd alls! Läs mer
  • 2019-04-15

Camilla Back K skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Har sålt en bostadsrätt. Bra professionell hjälp genom hela försäljningen Läs mer
  • 2019-04-13

Kjell S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Trevlig kunnig bra bemött levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2019-04-08

Veronica A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt en villa i Arboga, vår mäklare var alltid lätt att få kontakt med, fick snabba svar, inget kändes omöjligt utan allt gick nog att lösa. Han var trevlig och lätt att prata med på ett normalt sätt. Läs mer
  • 2019-04-05

Per Staffan N skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Trevligt bemötande och bra förståelse för våra synpunkter vid försäljning av vårt 1800-tals hus Läs mer
  • 2019-03-27

Katrin T skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemött, fick svar på alla frågor och uppdaterades om vad som skedde. Mäklaren var lätt att få tag på och var noggrann. Läs mer
  • 2019-03-20

Tomas E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag var ju köpare, så jag hade ju inte valt mäklare. Tyckte dock att jag fick den info och den hjälp jag behövde ha. Läs mer
  • 2019-03-19

Jesper P skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde ett hus, jättenöjd med val av mäklare! Läs mer
  • Jörgen D

2019-02-27

Jörgen D skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har köpt hus och dessa mäklare är bara så bäst! Läs mer

Aino Säntti:s d skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde bostadsrätt.
    Fick jättebra bemötning av mäklaren.
    Hadde inga förväntningar, första gången jag hadde med mäklaren att göra.
    Är väldigt nöjd och taksam om hjälp och information jag fick av mäklaren. Läs mer

Karl Peter Magnus A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt 1 st sommarstuga samt håller på att sälja vårt hus nu.
    Bemötandet är mycket bra från samtliga på företaget.
    Dom har verkligen uppfyllt dom krav vi hade när vi anlitade företaget.

Mycket bra företag med trevliga mäklare Läs mer

Viveka H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Det var bra allting o vi är inte klara än Läs mer
  • 2019-02-20

Annika Elisabet R skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jeanette var proffsig men ändå personlig, kände mig trygg genom hela försäljningen Läs mer
  • 2019-02-19

Britta P skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bostadsrätt. Bara positivt hade redan bestämt mig att det skulle bli bra Läs mer
  • 2019-02-17

Eva F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag sålde en bostadsrätt. Är nöjd med mäklaren Martin Rydell som skötte affären på ett smidigt sätt. Informera oss hela tiden hur budgivningen gick och hur han hade kontakt med budgivare. Kan rekommendera Fastighetsbyrån i Köping. Läs mer
  • 2019-02-15

Tobias D skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt villa i Arboga. Bra bemötande från mäklaren och bra insikt i vad hen sålde. Läs mer
  • 2019-01-24

Ewelina S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag och min sambo har köpt ett hus. Mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Hon var tydlig och förklarade allt för oss. Läs mer
  • 2018-12-13

Inga-Lill H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    En bra mäklare höll kontakt hela tiden och meddelande vad som hände kan rekommendera mäklaren
    Inga-Lill Läs mer
  • 2018-12-03

Kjell Ronnie Lennart W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Det hela taget var ok. Det gick ju till slut. Läs mer
  • Linus J

2018-11-27

Linus J skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag köpte en villa i Kungsör på ungefär 140m2 total area, samt 707 m2 tomt.

Mäklaren var lyhörd och intresserad i mig som kund.

Snabb och enkel affär utan några extra krusiduller. Lätt att tala med och få kontakt med via telefon och mail. Läs mer
  • 2018-11-26

Annika Maria S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har sålt mitt hus genom Fastighetsbyrån och är nöjd. Blev väldigt trevligt bemött av mäklaren, hon var så hjälpsam. Mina förväntningar infriades. Läs mer
  • 2018-11-21

Mathias A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Tydlig, effektiv och väl använda pengar. Läs mer
  • 2018-11-10

Per Erik Uno P skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra bemötande av mäklaren som även hittat en köpare vi kommer bra överens med ,Vi har fått ett pris som vi tycker är relevant. Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2018-11-09

Timo H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Tycker att hon gjorde ett utmärkt jobb,
    Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-10-22

Sven O skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpte ett fritidshus för året runt boende. Trevlig och påläst mäklare som var behjälplig på alla sätt. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-14

Björn F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde vårt fritidshus.
    Den bästa mäklare jag träffat. Väldigt bra bemötande.
    Hade stora förväntningar på försäljningen men det var stillestånd på alla försäljningar hela sommaren trots mäklarens alla ansträngningar.
    Det var en omtumlande sommar med många förhoppningar, men det gick till slut. Läs mer
  • 2018-10-06

Laslo U skrev om Fastighetsbyrån Köping
    De är professionella och skicka SMS o ringde när det fans något att förmedla Läs mer
  • 2018-09-24

Malin K skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt villa.
    Tydlig. Säker. TIllmötesgående. Läs mer
  • 2018-09-23

Emma G skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde en renoverad 3:a i populär förening i centrala Köping. Informativ, saklig och kompetent mäklare som lotsades oss genom processen på ett smidigt och förtroendegivande sätt. Vi hade en bra kommunikation genom hela processen vilket kändes viktigt för oss, blev uppdaterade kring spekulanter och läget. Mäklaren hade god kunskap kring tänkbara kunder. Då vi rådfrågade kring att sälja när ett bud med tidsfrist inkommit fick jag ett neutralt, konkret svar med lite olika scenarion uppmålade för mig vilket gjorde beslutet lättare och kändes som ett seriöst svar. Nöjd med bemötandet! Så less på ”buffliga” och något uppblåsta mäklaren som jag mött under åren vi letat hus och gått på många visningar. Därför va jag bestämd att välja en mäklare med god avläsningsförmåga för situation och person vilket vi fick genom Jeanette Nyqvist på fastighetsbyrån köping Läs mer
  • 2018-09-20

Bibbilee Inger R skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Att kvinnan i en fastighetsaffär inte ens är hörbar....fruktansvärd upplevelse
    Jag skriver e-post till mäklare, han ringer svar till min man? Jag förstår inte tillvägagångsättet?
    Vid flera tillfällen är jag tydligen obekväm i affären, fast vi har samma mål?
    Lite osäker om tjänsten av återkoppling, gällande reavinsten, finns den, eller är det bara en...... Läs mer
  • 2018-09-20

Hans M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Mästaregatan 21, Kungsör
    Bemötandet var helt ok, trots att han hade semester Läs mer

Cecilia W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Har köpt ett fritidshus.
    Jeanette och linda Hjalmar är mycket proffesionella, vänliga och kunniga. Stort tack till dem Läs mer

Elin E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt villa och sålt villa.
    Väldigt bra bemötande, trevligt, lugnt och kunnigt och även med humor och skratt.
    Förväntade mig proffsighet men fick ännu lite mer än förväntat. Bl.a väldigt hög tillgänglighet och flexibilitet även utanför kontorstid.
    Allt som allt jättebra! Läs mer

Ingemar S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt sommarhus
    Bemött på ett bra och korrekt sätt. Saklig mot båda parter.
    Glatt överraskad på bemötande och utförande.
    Har höjt mitt omdömen gällande mäklare. Läs mer
  • 2018-09-17

Monica B skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi har köpt ett hus! Äntligen bli sambos igen...
    Mäklaren har varit underbart tillmötesgående på alla sätt. Stor skillnad mot mäklare i Stockholm.
    Tyvärr råkade vi ut för en olycka men både Mäklare och Säljare har varit underbara mot oss.
    Vi kommer få vårt drömhus med hjälp av "vår" Mäklare Patrik tillsammans med våra säljare.
    Hur bra som helst!! Läs mer
  • 2018-09-15

Elena Lind L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Lägenhet 1 rok. Såldes över sommaren och många hade semester, affären blev försenad. Hade uppskattat att bli uppringd regelbundet för att hållas uppdaterad. Svårt att nå mäklare via växeln Läs mer
  • 2018-09-14

Mui Mina T skrev om Fastighetsbyrån Köping
    sålt en sommarstuga, vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2018-09-14

Jennifer L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt hus, sålt radhus. Bra bemötande. Trevlig och alltid kontaktbar. Läs mer
  • 2018-09-12

Lennart N skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Mycket nöjd med mäklaren som ställde upp fast han hade semester och gjorde allt för att affären gick i hamn. Läs mer
  • 2018-08-30

Stefan A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Smidiga att ha att föra med och lyssnade in mig som säljare och tog till sig mina kommentarer Läs mer
  • 2018-07-09

Anders H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde villa
    Trevlig mäklare helt utan nasartendenser Läs mer
  • 2018-06-21

Eva L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Som jag skrev i flregående var det min syster som hade den egentliga kontakten med byrån men min upplevelse var att det flöt på väldigt bra Läs mer

Stora gatan 13, 731 31 Köping