Alla kategorier Mäklare Västmanland Köping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Köping

Fastighetsbyrån Köping

Stora gatan 13, 731 31 Köping — Visa karta

Bor du i Köping och vill förändra ditt boende? Eller vill du flytta hit? Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden och har ett starkt kontaktnät i området och hjälper dig gärna med svar på alla frågor och funderingar du kan tänkas ha om boende och bostad i Köping.

Vi tror att varje affär är unik och bemöter dig alltid på ett affärsmässigt sätt, men med mycket personligt engagemang. Målet är att varje försäljning ska vara trygg och kännas bra för både köpare och säljare, varför vi alltid utgår från säljarens villkor och marknadens förutsättningar i varje affär.

Vi erbjuder en bred mäklartjänst som vi skräddarsyr efter dina förutsättningar och önskemål. Vad har du för planer kring ditt boende i Köping? Hör av dig till oss på Fastighetsbyrån så berättar vi hur vi kan hjälpa dig till en lyckad fastighetsaffär!

Läs vad 49 kunder tycker om Fastighetsbyrån Köping

• Per Erik Uno P skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra bemötande av mäklaren som även hittat en köpare vi kommer bra överens med ,Vi har fått ett pris som vi tycker är relevant. Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Timo H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Tycker att hon gjorde ett utmärkt jobb,
    Är mycket nöjd. Läs mer
  • Sven O skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpte ett fritidshus för året runt boende. Trevlig och påläst mäklare som var behjälplig på alla sätt. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Björn F skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde vårt fritidshus.
    Den bästa mäklare jag träffat. Väldigt bra bemötande.
    Hade stora förväntningar på försäljningen men det var stillestånd på alla försäljningar hela sommaren trots mäklarens alla ansträngningar.
    Det var en omtumlande sommar med många förhoppningar, men det gick till slut. Läs mer
  • Laslo U skrev om Fastighetsbyrån Köping
    De är professionella och skicka SMS o ringde när det fans något att förmedla Läs mer
  • Malin K skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt villa.
    Tydlig. Säker. TIllmötesgående. Läs mer
  • Emma G skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde en renoverad 3:a i populär förening i centrala Köping. Informativ, saklig och kompetent mäklare som lotsades oss genom processen på ett smidigt och förtroendegivande sätt. Vi hade en bra kommunikation genom hela processen vilket kändes viktigt för oss, blev uppdaterade kring spekulanter och läget. Mäklaren hade god kunskap kring tänkbara kunder. Då vi rådfrågade kring att sälja när ett bud med tidsfrist inkommit fick jag ett neutralt, konkret svar med lite olika scenarion uppmålade för mig vilket gjorde beslutet lättare och kändes som ett seriöst svar. Nöjd med bemötandet! Så less på ”buffliga” och något uppblåsta mäklaren som jag mött under åren vi letat hus och gått på många visningar. Därför va jag bestämd att välja en mäklare med god avläsningsförmåga för situation och person vilket vi fick genom Jeanette Nyqvist på fastighetsbyrån köping Läs mer
  • Bibbilee Inger R skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Att kvinnan i en fastighetsaffär inte ens är hörbar....fruktansvärd upplevelse
    Jag skriver e-post till mäklare, han ringer svar till min man? Jag förstår inte tillvägagångsättet?
    Vid flera tillfällen är jag tydligen obekväm i affären, fast vi har samma mål?
    Lite osäker om tjänsten av återkoppling, gällande reavinsten, finns den, eller är det bara en...... Läs mer
  • Hans M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Mästaregatan 21, Kungsör
    Bemötandet var helt ok, trots att han hade semester Läs mer
  • Cecilia W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Har köpt ett fritidshus.
    Jeanette och linda Hjalmar är mycket proffesionella, vänliga och kunniga. Stort tack till dem Läs mer
  • Elin E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt villa och sålt villa.
    Väldigt bra bemötande, trevligt, lugnt och kunnigt och även med humor och skratt.
    Förväntade mig proffsighet men fick ännu lite mer än förväntat. Bl.a väldigt hög tillgänglighet och flexibilitet även utanför kontorstid.
    Allt som allt jättebra! Läs mer
  • Ingemar S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt sommarhus
    Bemött på ett bra och korrekt sätt. Saklig mot båda parter.
    Glatt överraskad på bemötande och utförande.
    Har höjt mitt omdömen gällande mäklare. Läs mer
  • Monica B skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi har köpt ett hus! Äntligen bli sambos igen...
    Mäklaren har varit underbart tillmötesgående på alla sätt. Stor skillnad mot mäklare i Stockholm.
    Tyvärr råkade vi ut för en olycka men både Mäklare och Säljare har varit underbara mot oss.
    Vi kommer få vårt drömhus med hjälp av "vår" Mäklare Patrik tillsammans med våra säljare.
    Hur bra som helst!! Läs mer
  • Elena Lind L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Lägenhet 1 rok. Såldes över sommaren och många hade semester, affären blev försenad. Hade uppskattat att bli uppringd regelbundet för att hållas uppdaterad. Svårt att nå mäklare via växeln Läs mer
  • Mui Mina T skrev om Fastighetsbyrån Köping
    sålt en sommarstuga, vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Jennifer L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt hus, sålt radhus. Bra bemötande. Trevlig och alltid kontaktbar. Läs mer
  • Lennart N skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Mycket nöjd med mäklaren som ställde upp fast han hade semester och gjorde allt för att affären gick i hamn. Läs mer
  • Stefan A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Smidiga att ha att föra med och lyssnade in mig som säljare och tog till sig mina kommentarer Läs mer
  • Anders H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålde villa
    Trevlig mäklare helt utan nasartendenser Läs mer
  • Eva L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Som jag skrev i flregående var det min syster som hade den egentliga kontakten med byrån men min upplevelse var att det flöt på väldigt bra Läs mer
  • Margret Lisbet T skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Mycket bra bemötande,och allt fungerade mycket bra inga oklarheter Läs mer
  • Katarina A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bemötandet var mycket bra. Vi är nöjda för det mesta kring bostadsaffären. Läs mer
  • Hans Dieter L skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Budgivning blev inte aktuell, en köpare kom och ville köpa omgående därför vet jag inte om jag fyllde i rätt när frågan handlade om budgivning. Vi blev tillfrågande av mäklaren om vi skulle ta utgångsbudet och vi sa ja, det gick helt riktigt tillväga. Mäklaren var mycket trevlig och duktig, bättre mäklaren kunde vi inte haft. Läs mer
  • Daniel E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Köpt ett hus av Patrik och även varit på andra visningar med honom. Tillmötesgående, trevlig och inger förtoende. Läs mer
  • Emil P skrev om Fastighetsbyrån Köping
    En toppenkille och mäklare 👍🏼 Läs mer
  • Mergim M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra.trevlig......lyhörd........... Läs mer
  • Josefine K skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Både sålt lägenhet och köpt hus via Martin de senaste året, och fått ett grymt bra bemötande båda gångerna! Duktig, saklig och naturlig. Läs mer
  • Peter Algotsson M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Radhus i Kungsör. Blev bra bemött. Mäklaren var tillgänglig. Läs mer
  • Arman E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Sålt en bostadsrätt i Kungsör. Patrik är pålitlig och trygg mäklare som gör allt för kunden.
    Vi använder honom gärna igen! Läs mer
  • Arman E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Tryggt och säkert!!! Läs mer
  • Bilend N skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Vi träffade mäklare bara på tel. och sen vi träffade henne när vi har skrivit p kontrakt. Samtal med henne per tel. var bra och hon var tydligt och klart Läs mer
  • Virpi P skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bemötandet av Fastighetsbyrån var mycket bra och trevlig.Bra information om försäljningen i huset.Värdet var bra tycker jag! Läs mer
  • Anders E skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bemötandet var mycket bra och hela affären var avklarad på bara en vecka. Läs mer
  • Roger K
    Roger K skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bra bemötande, men engagemanget kanske kunde ha varit lite hetare. Det är dock alltid för dyrt att anlita mäklare Läs mer
  • Ingemar Mattias H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Så bra man vill att det ska vara. Läs mer
  • Anita A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag känner mig trygg med mäklaren. Läs mer
  • Björn Thomas H skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Bemötandet var jättebra trevlig mäklare Läs mer
  • Susanne D skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Försäljningen av huset gick bra och snabbt. Läs mer
  • Karin Ulla-Britt K skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Jag har haft mycket bra kontakt med mn mäklare. Har hela tiden fått återkoppling på vad som ska hända. Hela försäljningen gick mycket fort från visning till att det blev köp. Läs mer
  • Dick T skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Mycket bra service trots semestertider. Överlämnandet mellan mäklarna fungerade utmärkt, saknade bara en återkoppling vid ett tillfälle. Fast det bad mäklaren om ursäkt för när hon sedan hörde av sig. Totalt blir det högsta bud, fast jag inte fick så högt bud som jag hoppats. :) Läs mer
  • Jan J skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Mycket engagerade och bra mäklare som kan sitt jobb. Läs mer
  • . skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Oavsett om jag är köpare eller säljare känner jag trygghet med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Stig Bertil Leopold M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Mycket Bra Han jobbade föratt få ut så mycket som möjligt Läs mer
  • Karin W skrev om Fastighetsbyrån Köping
    ganska Ok men viss okunnighet ang. klausuler Läs mer
  • Bj K skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Mycket dyrt! men mycket bra bemötande. Läs mer
  • Gunvor D skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Kunnig mäklare med bra bemötande och snabb återkoppling , god service . Trygg känsla helt enkelt Läs mer
  • Kent M skrev om Fastighetsbyrån Köping
    En suverän mäklare vid namn Martin trots sin korta erfarenhet.
    Kommer att utvecklas mycket bra. Läs mer
  • Karl Alvar S skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Mycket kundvänlig och bra förmedling. Läs mer
  • Elna Elisabet A skrev om Fastighetsbyrån Köping
    Positiv, kunnig, opartisk. Läs mer