Läs vad 37 Läs vad Oscar Parment

• 2021-01-13
    Väldigt trevligt och mycket kompetent! Försäljningen av min bostad gick smidigt och snabbt. Lätt att få kontakt med och även mycket behjälplig med tips vid köp av ny bostad.
    Ylva K
    • 42.3 m²
  • 2020-12-23
    Jag har köpt en liten tvåa i Årsta. Samarbetet med Oscar har gått smidigt. Han är engagerad och kunnig.
    Sunniva E
    • 44.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Stort tack Sunniva! Varmt välkommen till Årsta, jag är helt säker på att du kommer trivas bra i din nya lägenhet!

• 2020-11-30
    Är så tacksam för Oscars engagemang i mitt lägenhetssökande! Han är nog den mest tillmötesgående mäklare jag stött på. Lugn, trevlig och duktig. Rekommenderas starkt.
    Tack Lisa. Varmt välkommen till Årsta!

• 2020-11-21
    Oscar hjälpte oss genom försäljningen på ett bra sätt med ett bra bemötande. Han gav ett bra intryck till de som var intresserade av vår lägenhet och slutpriset var över vår förväntan så vi är nöjda och kan varmt rekommendera Oscar.
    Andreas A
    • 44.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Stort tack Andreas! Härligt att ni är nöjda med allting. Hoppas ni kommer trivas på ert nya ställe!

• 2020-11-11
    Mycket kompetent och engagerad mäklare
    Carl Theodor L
    Carl Theodor L
    • 5:a
    • 100.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack så mycket Carl! Kul att jag fick hjälpa till!

• 2020-11-08
    Lgh, Årsta
    Väldigt bra bemötande
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    Kristoffer I
    • 56.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack Kristoffer! Känns skönt att ni är nöjda.

• 2020-10-29
    Sålt en bostadsrätt i Årsta.
    Engagerad och kunnig mäklare.
    Lätt att samarbeta med.
    Trevlig och lätt att nå gällande olika spörsmål.
    Rekommenderar Varmt Oscar Parment
    Ulla G
    Ulla G
    • 56.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack för dina fina ord Ulla! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen.

• 2020-10-26
    Sålde lägenhet i Årsta. Oscar tog sig tid att svara på alla frågor, mycket lättillgänglig under hela processen. Trygg och ärlig mäklare som gör allt.
    Max W
    • 3:a
    • 62.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Stort tack Max! Skönt att allt gick smidigt. Hoppas ni kommer trivas i Västerås!

• 2020-09-26
    Väldigt trevlig mäklare, ansträngde sig verkligen för att jag skulle få ett bra pris på min lägenhet. Flexibel och lättillgänglig!
    Annica I
    • 1:a
    • 31.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tack så mycket för ett bra samarbete Annica. Kul att du blir kvar i Årsta. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp med något!

• 2020-09-11
    Mycket duktig, trevligt, professionell
    Malgorzata S
    • 43.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Stort tack för förtroendet Malgorazata!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte