Oscar Parment
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 20 Läs vad Oscar Parment

• Fredrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-30

Årsta
    Mycket påläst och kunnig gällande objekt som han sålde och tog sig tid att lyssna på såväl mig som säljare som intresserade spekulanter. Läs mer
  • Laura S sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-13

Årsta
    Sålt en bostad i Årsta. Oscar var ärlig, seriös, kunnig och förtroendeingivande. Vi hade ett bra samarbete och allt kändes lätt och smidigt. Skulle jag sälja igen skulle jag utan tvekan kontakta Oscar igen! Läs mer
  • Johanna E sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-05

Årsta
    Sålde min lägenhet på 45 kvm med hjälp av Oscar. Fick bra tips på vad vi skulle tänka på inför försäljning och när försäljningen kom igång gick allting väldigt snabbt och smidigt.

Väldigt tillgänglig och lätt att få kontakt med vid behov.

Är sammantaget mycket nöjd och kan verkligen rekommendera Oscar som mäklare. Läs mer
  • Aram M sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-03

Årsta
    Enkel och smidig processen, från offert till fotografering och budgivning. Inget att anmärka. Vi är nöjda. Läs mer
    2020-03-05 Oscar P svarar Aram M
    Tack för ett bra samarbete Aram! Roligt att ni blir kvar i området.
  • Camilla B köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-02-25

Årsta
    En professionell och trygg resa mot det nya boendet. Läs mer
    2020-03-05 Oscar P svarar Camilla B
    Tack Camilla och varmt välkommen till Årsta!
  • Frida J sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-02-20

Årsta
    Oscar är en kompetent och driven mäklare. Försäljningen gick väldigt smidig och tycker det funkade bra tack vare bra och tydlig kommunikation och att han alltid varit lätt att få tag på och svarat på frågor. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-25 Oscar P svarar Frida J
    Stort tack för förtroendet Frida. Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet!
  • Viktor A köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-02-14

Bra och kommunikativ mäklare som jobbade hårt för både köpare och säljare Läs mer
    2020-02-14 Oscar P svarar Viktor A
    Tack Viktor, hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!
  • Rickard P sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-01-23

Årsta
    Oscar Parment är en kompetent och ambitiös mäklare som vi varmt kan rekommendera. Han är tydlig och lätt att kommunicera med. Vi fick god information om vad som hände under hela säljprocessen vilket bidrog till känslan av kontroll. Läs mer
    2020-01-27 Oscar P svarar Rickard P
    Tack för att jag fick hjälpa till. Lycka till i Umeå nu!
  • Ulf B sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-01-13

Årsta
    Mycket driven och kompetent. Väldigt kunnig om området och hade god koll på marknaden. Läs mer
    2020-01-27 Oscar P svarar Ulf B
    Stort tack för ett bra samarbete Ulf och Caroline! Hör gärna av er om ni behöver hjälp att hitta något nytt.
  • Johanna N köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-01-09

Årsta
    Har nyligen köpt en 2a i Årsta, och fick bra bemötande från första stund av mäklaren. Alltid hjälpt till och erbjudit sig att hjälpa om frågor dykt upp.

Hade inga större förväntningar på mäklare då det var första gången jag köpte en bostad, men är väldigt nöjd och det kändes väldigt bra från början till slut.

Kan varmt rekommendera Oscar för framtida säljare och köpare. Läs mer
    2020-01-13 Oscar P svarar Johanna N
    Tack för de fina orden Johanna. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie