Oscar Parment
Registrerad mäklare sedan 2018-07-11
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-29
2019-08 - 2020-07

Läs vad 26 Läs vad Oscar Parment

• Patrick S sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-07-22

Årsta
    Bra och professionellt bemötande. Tillgänglig och snabb med återkopplingar. Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • Eva D sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-07-02

Årsta
    Bra och proffsigt hanterat vid min lägenhetsförsäljning. Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • Evelina E köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-06-20

Köpt en 2rok i Årsta.
    Oscar har alltid bemött oss på ett trevligt sätt och alltid funnits där för att besvara frågor. Han har gjort vårt lägenhetsköp smidigt och enkelt. Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • Rebecka H sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-05-18

Årsta
    Superglad att vi fick sammarbeta med Oscar när vi skulle sälja vår lägenhet i Årsta. Det kändes aldrig stressigt och hetsigt som det gjort vid tidigare försäljning. Priset blev bättre än förväntat så vi är jättenöjda! Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • Henrik M sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-05-14

Årsta
    Inkännande och kunnig. Lätt att få tag på och bra hand med både säljare och köpare. Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • Gustaf M köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-04-16

Oscar var väldigt smidig att ha & göra med. Väldigt flexibel! Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • Fredrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-30

Årsta
    Mycket påläst och kunnig gällande objekt som han sålde och tog sig tid att lyssna på såväl mig som säljare som intresserade spekulanter. Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • Laura S sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-13

Årsta
    Sålt en bostad i Årsta. Oscar var ärlig, seriös, kunnig och förtroendeingivande. Vi hade ett bra samarbete och allt kändes lätt och smidigt. Skulle jag sälja igen skulle jag utan tvekan kontakta Oscar igen! Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • Johanna E sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-05

Årsta
    Sålde min lägenhet på 45 kvm med hjälp av Oscar. Fick bra tips på vad vi skulle tänka på inför försäljning och när försäljningen kom igång gick allting väldigt snabbt och smidigt.

Väldigt tillgänglig och lätt att få kontakt med vid behov.

Är sammantaget mycket nöjd och kan verkligen rekommendera Oscar som mäklare. Läs mer
    Oscar P gillar detta
  • Aram M sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Parment en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-03

Årsta
    Enkel och smidig processen, från offert till fotografering och budgivning. Inget att anmärka. Vi är nöjda. Läs mer
    2020-03-05 Oscar P svarar Aram M
    Tack för ett bra samarbete Aram! Roligt att ni blir kvar i området.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie