Per Nilsson

Per Nilsson

Per Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Arvika

Per Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-11. Per Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.9. Per Nilsson har haft 30 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

79 omdömen om Per Nilsson

Anette L
Centralt

Per har envetet och med mycken möda lagt ner ett fantastiskt arbete för att få min lägenhet såld. Och det lyckades till slut. Per får högsta betyg av mig.

Anna Å
Centralt

Erfaren och trygg i sitt yrke. Mycket serviceinriktad och trevlig. Vi är mycket nöjda med honom som mäklare.

Annika S
Centralt

Per var noggrann och mycket noga med information. Ringde alltid tillbaka inom några minuter om han missat samtal. Han var trevlig, saklig och mycket tillmötesgående Hörde av sig på en gång om han behövde förmedla någonting. Han hade alltid svar på mina frågor vilket underlättade. Min upplevelse var mycket god och jag skulle inte tveka att anlita honom vid behov.

Amanda S
Centralt

Trevlig och bra bemötande. Hjälpsam och proffsig. Levde upp till våra förväntningar. Smidig, lättvindigt, proffsigt och trevlig personal.

Renée W
Centralt

Snabb med att svara om man söker honom, klok och påläst ang objektet. Förstår köparens önskemål. En perfekt fastighetsmäklare för mina behov😃

Annika J
Centralt

En suverän trevlig förtroendegivande mäklare med mycket kunskap och kompetens. Rekommenderar verkligen honom då jag känt mig trygg i köpet av lägenheten.

Victoria Z
Centralt

Per har varit med i mitt letande efter bostad i många månader och varit ett stort stöd i med-och motgång! Väldigt hög känsla för vad som kan passa just mig och alltid lättillgänglig för att svara på mina frågor. Han besitter en otroligt stor kunskap om bostadsrättsföreningarna i Arvika och har koll på vilka som gjort vad och när. Med ett alltid vänligt och tålmodigt bemötande från Per går man stärkt i vetskapen att vi ska hitta ett boende! Väldigt bra på att möta människor där de är och ser till att de får en bra känsla på visningarna. Jag har bara lovord!

Claes A
Strand

Per är kunnig och engagerad kring försäljning/köp av bostadsrätter En socialt kompetent person

Fredrik O
Styckåsen

Hög kunskap och proffsigt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt utan några som helst problem.

Hampus L
Styckåsen

Det var jättebra och gick fort att få kolla på lägenheten, allt var väldigt smidigt och bra