Per Nilsson

Per Nilsson

Per Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Arvika

Per Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-11. Per Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.9. Per Nilsson har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

64 omdömen om Per Nilsson

Anette A
Centralt

När jag kom till Per Nilsson på kontoret första gången visste jag ingenting om hur en försäljning går till. Per har hjälpt mej och berättat vad nästa steg är. Han har talat om vad som förväntas av mej. Det har varit tryggt att ha honom som stöd. Han har alltid varit tillgänglig på telefon och han har ringt mej under hela vägen. Han är trevlig och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera honom om någon frågar. Hälsningar Anette Andersen

Daniel M
Centralt

Fantastisk! Mycket hjälpsam och supertrevlig. Alltid tillgänlig.

Barbro L
Centralt

Per är trevlig, engagerad och flitig. Lämnar inget åt slumpen och överträffar ens förväntningar med råge. Gör sig alltid tillgänglig och är fullt pålitlig.

Per-Åke J
Strand

En alltigenom trevlig och hjälpsam person, som vi bara har positiva ord att säga om.

Anna-Lena J
Styckåsen

Trevligt bemötande och hjälp med köpet hela vägen. 👍😃

Kerstin T
Styckåsen

Mycket bra och tillmötesgående.

Lena W

Mycket tydlig och tillmötesgående

Barbro S
Styckåsen

Trevlig, allt var enkelt och gick otroligt snabbt!

Zimfira K
Centralt

Per är en av de bästa fastighetsmäklare i Arvika, han är mycket lyhörd, erfaren och super professionell. Vilka förväntningar hade vi på Per? Inga förändringar, vi viste att allt kommer gå bra, Per är ju en proffs inom branschen. Om det skulle vara så att vi vill köpa/sälja något fastighet igen, så kommer vi ( med stort förtroende ) kontakta Per igen. Tack Mvh Zimfira Kim

Anders B
Styckåsen

Lysande på alla sätt och vis. Klart, tydligt, rättvist och faktabaserat.