Alla kategorier Mäklare Värmland Arvika Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Arvika

Fastighetsbyrån Arvika

Storgatan 31, 671 31 Arvika — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Arvika och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 12 kunder tycker om Fastighetsbyrån Arvika

• Kerstin J
    Kerstin J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Det kändes tryggt eftersom vi fick återbud från första köparen och Bengt tog hand om oss när vi kände oss bedrövade och vilsna
  • St�le N
    St�le N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har haft Fastighetsbyrån i Arvika som min mäklare i över 20 år. Jag anser dom vara mycket kunniga och tillmötesgående. Kommer även att anlita dom vid eventuellt fler bostads affäre.
  • Mika A
    Mika A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Man har lyssnat på mig som kund, utfört uppdraget proffesionellt med en mycket bra service. Jag är mycket nöjd och tackar Fastighetsbyrån i Arvika för ett mycket väl genomfört arbete.
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Både husköp och försäljning har varit proffsigt skött av en engagerad och tålmodig mäklare.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag och min syster fann Fastighetsbyran I Arvika maklare Bengt Anderson mycket hjalpsam. Bengt salde vart hus pa 1.5 veckor och under hela tiden holl han oss upplysta vad som hande och gave goda rad.Jag rekommenderar Bengt mycket hogt.
  • Mona D
    Mona D skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag har använt Fastighetsbyrån till alla mina köp och försäljningar. Har alltid känt att dom lyssnar och känner utav vad jag vill. Bra hjälp med vad som ska betalas i skatt osv. Man känner sig trygg.
  • Eva D
    Eva D skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Fastighetsbyrån i Arvika har varit mycket tillmötesgående och intresserat sig för uppdraget, trots att det tog tid att hitta en köpare till min fastighet. De ansträngde sig att komplettera med nya bilder av fastigheten etc.
  • Vivianne K
    Vivianne K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Ja absolut, för ett korrekt bemötande och bra lösning på de
    problem som uppstod.
  • Karl Arne C
    Karl Arne C skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Bemötandet har varit det förväntade och helt utan anmärkning!!
  • Lisbeth E
    Lisbeth E skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Trevligt bemötande och kunnig personal lätt att nå
  • Eddie K
    Eddie K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mäklaren gjorde ett jättejobb !
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag kände mej trygg när jag anlitade husförsäljningen till Fastighetsbyrån.

Storgatan 31, 671 31 Arvika