Alla kategorier Mäklare Värmland Arvika Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Arvika

Fastighetsbyrån Arvika

Storgatan 31, 671 31 Arvika — Visa karta

Vi har mångårig erfarenhet av bostadsmarknaden i och omkring Arvika, använder modern teknik och har en lokal förankring som är svårslagen. Allt detta ger dig goda förutsättningar till att göra en bra fastighetsaffär.

Tack vare att Fastighetsbyrån finns i hela landet har vi ett brett spekulantregister så du som önskar hitta ditt drömboende har mycket att välja bland. Vill du sälja ser vi till att du får en rimlig förväntan på priset och kanske har vi din köpare i vårt register!

Kom förbi vårt kontor och berätta mer om dina bostadsdrömmar!
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 56 kunder tycker om Fastighetsbyrån Arvika

• Lisbet A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi har sålt en villa. Mäklaren tyckte vi var väldigt bra Läs mer
  • Eva P skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har sålt en villa. Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Kjell E skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt villa.

Trevligt bemötande. Kunnig vad gäller marknaden. OK professionalitet.

Trodde nog att vi skulle nå fler intressenter, men beror nog mer på marknadsläget än mäklaren.

Besviken över slutpriset, men mäklarkostnaden tycker jag är rimlig mot jobbet som utfördes. Läs mer
  • Peter K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket treligt bemötande.
    Snabb och smidig affär med mkt fin förtjänst.
    Kan absolut rekomenderas!! Läs mer
  • Titti J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Hej Per!
    Du gjorde ett fantastiskt jobb
    när du sålde lägenheten i Arvika.
    Du lade både själ o hjärta i allt som du gjorde,dig kan vi rekommendera på det varmaste.
    Hjärtligt tack hälsar
    Tittio Kjell Läs mer
  • Bengt O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt tomt för byggnation av året runt hus.
    Tomten las ut på hemnet och fåt några förfrågningar som ledde till kontraktsskrivning.
    anser blivit bra bemött av mäklare och har avslutats med affär. Läs mer
  • Tomas B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Väldigt bra bemötande, helheten väldigt bra Läs mer
  • Ingela B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Snabb affär som skötts av en erfaren och proffsig mäklare. Vi är supernöjda med husaffären. Läs mer
  • Iwan S
    Iwan S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har sålt mitt föräldrahem. Allt har fungerat fint, och jag är mycket nöjd med Fastighetsbyråns mäklare ! Läs mer
    Katarina N gillar detta
  • Monica E skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt ett skogsskifte.
    Bra bemötande.
    Trevlig mäklare.
    =nöjd. Läs mer
  • Gunilla F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Uppfyller alla förväntningar, kan inte bli bättre. Läs mer
  • Roland H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kontakten från början till slut var utmärkt. Läs mer
  • Thomas A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Fritidsbolig ,
    Megler var profesjonell og veiinformert. Läs mer
  • Ruth B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Alt var bra unntatt at megleren ikke ringte tilbake når han skulle det et par ganger. Men byrået ga meg langt mer hjelp enn hva man kan forvente, så Fastighetsbyrån Arvika får høyeste betyg 😊 Läs mer
  • Charlie N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köp av nytt hus. Vår mäklare gjorde allt för att vi skulle få huset och det är vi mkt tacksamma för.

Försäljningen av vårt hus med samma mäklare gick väldigt bra och snabbt! Läs mer
  • Inger F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Bra bemött av mäklare.
    Negativt när priset på Hemnet låg på en nivå, men "var fel", och sedan höjdes. Läs mer
  • Birgitta L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt bostadsrätt och fått mycket bra hjälp och fantastiskt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Lars N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt villa via fastighetsbyrån. Blev bra bemött och fick bra info om säljprocessen. Läs mer
  • Gradimir B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    kunnig, bemötande, fokuserat, trevlig och sött dame. Läs mer
  • Christian B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Even we are foreigners the service was very good, with all explanations and answers to questions. Läs mer
  • Marie L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Trevlig mäklare, upplevdes kunnig och noggrann! Läs mer
  • Hans S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Fritidshus. Bemötandet var trevligt och korrekt.Jag hade inga speciella förväntningar , så det var lätt att leva upp till dem. Jag var helt nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Åsa M skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kunnig, personlig och kunde hjälpa oss och fa tag i den bostad vi ville ha ! Läs mer
  • Claes S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Snabbt och effektivt skötte hon försäljningen av vårt fritidshus.
    Trevligt och öppet bemötande. Helt enkelt bra. Läs mer
  • Inger P skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kjøpt Hamngatan 16 C. Særdeles hyggelig megler. Behjelpelig langt over det som var forventet. Strålende fornøyd. Solgte også Bålgård 2:20. Samme erfaring med denne megler. Veldig god service. Läs mer
  • Sten-Åke Bo H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mycket bra bemötande aktiva säljare mycket nöjd Läs mer
  • Roy B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Å kunne gi bud uten å ha finansieringen i orden er ikke en bra løsning. Dette har mange negative kansekvenser, og bør opphøre snarest. Läs mer
  • Maria F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt och sålt privatbostad
    Mycket nöjd
    Proffsigt bemötande Läs mer
  • Catarina W skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Inget att tillägga mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmkfkfkfkcngkvngkgnfkckglvnfllgrnvlvlmrnflvöblh,ykhottbbt Läs mer
  • Gerhard S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Simply perfect, everything went smoth, we were very satisfied!! Läs mer
  • Uwe S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har köpt en obebyggd tomt. Mäklaren var lättillgänglig, smidig hantering, tydlig med information. Möklaren har varit behjälplig med kontakter med säljaren och även ordnat med möte på plats på tomten för diskussioner. Skulle utan tvekan rekommendera Fastighetsbyrån Arvika till andra Läs mer
  • Tom M skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vennlig og hjelpsom under hele prosessen. Läs mer
  • Robert J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt hus och köpt lägenhet.
    Bra bemötande och fantastisk involvering i hela prosessen. Läs mer
  • 2018-05-21

Linda S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi har köpt våran första bostad någonsin och det har bara varit krångel från dag ett. Drömmen hade ju varit att man skulle vara både advokat/snickare/sotare själv och kunde se alla fel och brister innan men nu är ju så inte fallet.
    Om man köper en bostad för TRE MILJONER..... ska inte allt vara inflyttningsklart och fint då?! Om det står i kontraktet att det ska finnas fem nycklar och vi bara får fyra.
    Är inte det ett brott mot kontraktet då?! Jag är så besviken och ledsen och jag önskar att vi aldrig hade köpt huset av paret gray..... Läs mer
  • Iréne W skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    mycket bra bemötande. vet ej, har ingen uppfattning. Läs mer
  • Emil H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mäklarna bryr sig alltid om kundens bästa. Har blivit väldigt bra bemött och jag har fått all hjälp jag behöver med deklaration och skatt etc. kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Arvika. Läs mer
  • Karin B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har sålt både fritidshus och villa och köpt bostadsrätt genom Fastighetsbyrån. Har blivit mycket fint bemött alla gånger och de har motsvarat mina förväntningar på ett bra sätt.
    Snälla, goa, hjälpsamma och trevliga. Läs mer
  • Pia G skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mäklaren var väl insatt i området och typen av bostad. Han gav ett korrekt utgångspris och affären gjordes upp snabbt och effektivt till alla parters belåtenhet. Läs mer
  • Conny N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Fastighetsbyrån Arvika kan jag verkligen rekommendera till er som skall köpa eller sälja en bostad inom området. Läs mer
  • Lennart O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Högsta möjliga betyg! Det är väl nog bra sen tycker jag att det räcker så. Läs mer
  • Lars Olov O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vill ge Fastighetsbyrån i Arvika de bästa rekommendationer! Läs mer
  • Bo J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Som jag redan kommenterat,är både jag och min hustru mycket nöjda hur affären genomfördes. Läs mer
  • Gunvor D skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kunnig och professionell personal som arbetar för att kunden skall få så bra resultat som möjligt i förhållande till säljobjektet Läs mer
  • Tomas H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Prisvärt och effektiv försäljning Läs mer
  • Kerstin J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Det kändes tryggt eftersom vi fick återbud från första köparen och Bengt tog hand om oss när vi kände oss bedrövade och vilsna Läs mer
  • St�le N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har haft Fastighetsbyrån i Arvika som min mäklare i över 20 år. Jag anser dom vara mycket kunniga och tillmötesgående. Kommer även att anlita dom vid eventuellt fler bostads affäre. Läs mer
  • Mika A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Man har lyssnat på mig som kund, utfört uppdraget proffesionellt med en mycket bra service. Jag är mycket nöjd och tackar Fastighetsbyrån i Arvika för ett mycket väl genomfört arbete. Läs mer
  • Kerstin N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Både husköp och försäljning har varit proffsigt skött av en engagerad och tålmodig mäklare. Läs mer
  • Marianne H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag och min syster fann Fastighetsbyran I Arvika maklare Bengt Anderson mycket hjalpsam. Bengt salde vart hus pa 1.5 veckor och under hela tiden holl han oss upplysta vad som hande och gave goda rad.Jag rekommenderar Bengt mycket hogt. Läs mer
  • Mona D skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag har använt Fastighetsbyrån till alla mina köp och försäljningar. Har alltid känt att dom lyssnar och känner utav vad jag vill. Bra hjälp med vad som ska betalas i skatt osv. Man känner sig trygg. Läs mer

Storgatan 31, 671 31 Arvika