Fastighetsbyrån Arvika

Storgatan 31, 671 31 Arvika — Visa karta

Vi har mångårig erfarenhet av bostadsmarknaden i och omkring Arvika, använder modern teknik och har en lokal förankring som är svårslagen. Allt detta ger dig goda förutsättningar till att göra en bra fastighetsaffär.

Tack vare att Fastighetsbyrån finns i hela landet har vi ett brett spekulantregister så du som önskar hitta ditt drömboende har mycket att välja bland. Vill du sälja ser vi till att du får en rimlig förväntan på priset och kanske har vi din köpare i vårt register!

Kom förbi vårt kontor och berätta mer om dina bostadsdrömmar!
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 147 kunder tycker om Fastighetsbyrån Arvika

• 2019-11-18

Christian G skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpte en bostadsrätt.
    Trevligt, engagerat och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-09

Lillemor N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har köpt ett hus i åmotfors, blev mycket bra bemött av mäklaren 😊. Svarade på våra frågor så vi var mycket nöjda efter visningen. Bra bemötande under hela processen 👍 Läs mer

Andreas L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Bra och proffsigt bemötande vid vårt villaköp Läs mer

Mats J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    sålt bostadshus mäklaren proffsig och huset blev snabbt avyttrat så jag är mycket nöjd tack så mycket! Läs mer

Maria L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt hus
    Blev mycket bra bemött
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Mycket bra mäklarfirma. Läs mer

Erik F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    snabbt kontraktskrivande. bra bemötande Läs mer
  • Erling O

2019-11-04

Erling O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Hanna Bengtsson sålde vårt sommarställe och hon är helt underbar.
    Även när vi köpte det var det hon som fixade det mesta. Läs mer
  • 2019-10-30

Anneli M skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har köpt en bostadsrätt och sålt en villa. Mycket bra bemötande av mäklare som på ett professionellt och kundfokuserat sätt hjälpte till med köpet och försäljningen. Kändes tryggt och bekvämt. Hade stora förväntningar på mäklaren som gott och väl levde upp till dessa förväntningar.
    Om jag gör en ny affär vill jag ha samma mäklare. Läs mer
  • 2019-10-23

Evy B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålde en villa och hade en jättebra mäklare, mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-23

Ulf N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt lägenhet, fått ett korrekt och trevligt bemötande och är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-20

Fredric A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vill bara säga att försäljningen av mitt hus
    Kan man beskriva med ett ord: världsklass
    Martin som mäklare skötte försäljningen superbra. Läs mer
  • Maria S

2019-10-19

Maria S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag köpte ett hus. Mäklaren visade sig professionell, förstående och god lyssnare. Jag fick respect för mina önskemål o intresse Mm
    Bästa mäklaren med ett leende på ansikt har gett mig positiv energi Läs mer

Louise H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi köpte vårt första hus. Bra bemötande och va lätt att få tag i när det behövdes. Vi är supernöjda. Läs mer

Ulf K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålde en lägenhet och fick hjälp av Per Nilsson på fastighetsbyrån i Arvika, en riktig yrkesman som verkligen har koll på läget, man känner sig trygg och säker och blir väl omhändertagen redan från början och genom hela processen. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Stefan S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mäklaren var kompetent, professionell och över genomsnittet engagerad.
    Absolut rekommenderat! Läs mer

Monica Viola O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Utmärkt service, helt nöjd inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-10-03

Sim T skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Fick mycket bra hjälp av min mäklare när jag sålde min bostadsrätt. Per är lyhörd, hjälpsam och informativ. Det blev en kanonaffär. :) Läs mer
  • 2019-10-02

Annika J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mycket bra bemötand och hjälp med snabb affär Läs mer
  • 2019-10-01

Ludvika Lilja O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    solgt bostad, mäklaren var perfekt med veldig god service og mina förväntningar var vel möt av mäklaren, han levde upp till dem. Alt i alt beste fastighetsbyrån i Arvika!!!! Läs mer
  • 2019-09-23

Markus F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpte en villa i Åmotfors.
    Mäklaren var mycket kunnig och proffsig.
    Det han gjorde slog ut alla mina förväntningar, till det mycket bättre.
    Trodde det skulle ta längre tid med husköpet men det gick mycket elsesnabbt och smidigt. Upplevelsen när man fick reda på att man fick köpa huset och mäklaren och banken jobbade mycket snabbt.
    Mäklaren var mycket noggrann med att gå igenom alla paragrafer och det kändes som att man verkligen kunde lita på honom till 100%. Det var för oss en mycket road och härlig upplevelse. Läs mer
  • Anne Cecilie S

2019-09-19

Anne Cecilie S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kjøp av Røjsen 3 Stømne - megler er profesjonell, oppmerksom og enkel å forholde seg til. Forventninger innfridd :) Fra dag 1 opplevde jeg å bli ivaretatt og informert av megler på en god måte, han inngir tillit og jeg er veldig fornøyd! Prosessen er svært annerledes enn i Norge og i ettertid har vi hatt noen opplevelser som har overrasket oss men det kan nok ikke tilskrives megler:):)

Vi hadde en masse brennved på tomten men dette hadde blitt gitt bort uten at vi var informert pluss at alle taklamper inne var fjernet så det var litt mørkt i huset den første kvelden :):) Men ellers så elsker vi vårt nye sted og stortrives!!!!!! Läs mer
  • 2019-09-16

Ludvig F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mäklaren ordnade extra visning och var bra påläst. Allt från visning till tillträde flöt på bra. Läs mer
  • 2019-09-13

Malin A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag har sålt mitt hus via fastighetsbyrån i Arvika och tycker allt har skötts helt perfekt. Vi har fått bra information och hjälp genom hela processen.
    Mäklaren gav ett proffsigt och bra intryck redan vid första mötet och jag fick förtroende för henne omgående.
    Jag är 100% nöjd med mitt val av mäklare. Affären gick snabbt och smidigt och utan något som helst krångel. Läs mer
  • 2019-09-11

Geir A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Solgt et torp.
    Mäklaren var positiv. Läs mer
  • 2019-09-11

Richard H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Profesjonell og god bistand i kjøp av fritidshus i Sjøhaget. Läs mer
  • 2019-09-06

Björn A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Nøyaktig og informativ. Lett å få tak i Läs mer
  • 2019-09-05

Jessica W skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt ett radhus. Mäklaren var trevlig, tillmötesgående och serviceminded. Extra trevligt att få en present vid avslutad affär. Läs mer
  • 2019-09-04

Linda Nyberg H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt hur genom fastighetsbyrån, fungerade jättebra och smidigt Läs mer
  • 2019-09-02

Jarle A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kjøpt bostad, god info hele vegen, profesjonell meklare. Läs mer
  • 2019-09-02

Christian Ö skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Att sälja huset då man egentligen inte vill är en tuff upplevelse och det är mycket kännslor involverade och kanske kommunikationen mellan säljarna är den bästa. Jag har blivit otroligt gott omhändertagen och Katarina har haft en otroligt fin förståelse av sitauationen och varit oerhørt hjälpsam. Jag kännde från fösta stund att jag har fullt förtroende för Katarina och att jag var trygg i hela førsäljningen av huset Läs mer
  • 2019-08-28

Rolf G skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt fritidshus.
    Toppenbra insats av både mäklare o fotograf !!!!!!!
    Mycket nöjd!
    Rolf Gustafsson Läs mer
  • 2019-08-28

Johan M skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Bra bemötande. Hjälpsam och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-08-24

Daniel R skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Hanna har varit hjälpsam och tillmötesgående under hela affären! Läs mer
  • 2019-08-23

Jessica O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har både sålt läge het och köpt hus å allt har gått väldigt smidigt å snabbt. Hur nöjd som helst. Läs mer
  • Morten J

2019-08-21

Morten J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kjøpt fritidseiendom.
    Ryddig prosess!
    Veldig fornøyd! Läs mer
  • 2019-08-19

Thomas C skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi har blivit fantastiskt bemötta av mäklaren. Klar och tydlig. Läs mer
  • 2019-08-18

Robin N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Ödmjuk som person. Gehör även för köparen och inte bara mot säljaren, som vi upplevt ibland tidigare. Lugn och sansad personlighet som ingjöt trygghet för oss. Läs mer
  • 2019-08-16

Christian P skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag köpte hus.

Mäklaren skötte affären professionellt och med ett avslapppnat och gott bemötande. Läs mer
  • 2019-08-15

Ann L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålde ett fritidsboende, ett gammalt torp som kändes svårt att lämna. Var också en Ivan säljare av hus så kunskapen och det professionella och även personliga bemötandet gjorde affären enklare. Det blev en kort tid och snabb försäljning som var bra i det här fallet. Mäklaren var kunnig, lätt att prata med och ingav förtroende genom hela affären. Läs mer
  • 2019-08-07

Christian A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har köpt en villa och fick bra bemötande av mäklaren som levde upp till förväntningarna som vi hade av honom vid köpet Läs mer
  • Elin T

2019-08-07

Elin T skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag har köpt en bostad i Arvika. Upplever ett schysst bemötande av mäklaren men tycker tyvärr att han varit slarvig. På visningen glömde han själv att låsa dörren till bostaden när vi lämnade den. Det tog även lång tid för dom att ta ner till salu-skylten efter att jag köpte den. Det var jag själv som plockade ner den vid vägen och flyttade upp den till huset..

Jag blev också besviken över att jag anmält mitt intresse på huset (jag var tydlig med att jag var intresserad av att lägga bud, men att jag behövde lite tid men ville veta när andra bud kom). jag blev inte blev kontaktad av honom när det kom ett bud från annat håll och fick veta det av en slump i sista minuten.

Däremot har all annan kontakt med Fastighetsbyrån varit bra och professionell. Skulle dock inte rekommendera just den mäklaren. Läs mer
  • 2019-08-02

Hoshman Ghali Abdul K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mycket bra på alla sätt. De mycket noga med allt de gör i avtalet. Läs mer
  • 2019-07-31

Anders E skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Solgt en fritidsbolig, godt fornøyd med megleren. Opplever salget som ryddig. Läs mer
  • 2019-07-29

Anne T skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har solgt fritidsbolig. Det har tatt ca 5 uker. Jeg er meget fornøyd med prosessen og oppfølgingen fra megler. Hun er løsningsorientert og har både informert og orientert oss tett hele veien. Til og med i ferien sin. Läs mer
  • Karin B

2019-07-27

Karin B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Snabb respons på funderingar! Förtroendeingivande! Skulle utan tvekan anlita i händelse av försäljning Läs mer
  • 2019-07-21

Hans Å skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt sommarstuga.
    Mycket bra.
    Ja.
    Mycket bra. Läs mer
  • 2019-07-20

Tor A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    God oppfølging og profesjonelt gjennomført før og etter budrunden.

Er veldig skeptisk til budrunden. Budgiver 4 kom inn sent i prosessen - var en bekjent av både selger og megler! Var budgiver 4 med for å presse pris opp?
    Tidspunktene i budskjema er feil! - mitt siste bud var 08:25 vis SMS. Registrert 08:41. Megler ringte meg før kl 09:00 og bekreftet at budgiver 4 hadde trukket seg. Dette har jeg loggført. Megler registrerte ikke at budgiver 4 har trukket seg før ca kl 10:40....
    Dette - i tillegg til det som ble sagt under overtakelsen gjør meg dessverre skeptisk til om dette var helt korrekt gjennomført.

I dag er jeg allikevel en glad eier av Missionshuset Lässerud! Läs mer
  • 2019-07-18

Terje L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi er meget godt fornøyd med Fastighetsbyrån sin oppfølging i forbindelse med kjøp av fritidsbolig i Skillingsfors. Megleren ga et godt inntrykk, og fremstår som målbevisst og meget profesjonell. Läs mer
  • 2019-07-18

Øystein R skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kjöpt en tvåa. I mycket godt skick. Mäcklaren var utmärkt. Vänlig och med klar information. Toppen Läs mer
  • 2019-07-11

Johnny S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Alt var etter forventningene og oppfølging fra megler var utmerket. Kan absolutt anbefales. Läs mer

Storgatan 31, 671 31 Arvika