Fastighetsbyrån Arvika

Fastighetsbyrån Arvika

Vi har mångårig erfarenhet av bostadsmarknaden i och omkring Arvika, använder modern teknik och har en lokal förankring som är svårslagen. Allt detta ger dig goda förutsättningar till att göra en bra fastighetsaffär.

Tack vare att Fastighetsbyrån finns i hela landet har vi ett brett spekulantregister så du som önskar hitta ditt drömboende har mycket att välja bland. Vill du sälja ser vi till att du får en rimlig förväntan på priset och kanske har vi din köpare i vårt register!

Kom förbi vårt kontor och berätta mer om dina bostadsdrömmar!

Läs vad 426 kunder tycker om Fastighetsbyrån Arvika 2

• köpte sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda
    2022-08-08 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och lättvindig att ha att göra med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-08-05 Verifierad kund
    Foreløpig veldig bra oppfølging
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Anpassade tid efter önskemål.
    Nöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Nyberg Grabner en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-07-22 Verifierad kund
    Blev bemött på ett mycket trevligt, vänligt och professionellt sätt.
    Genomförandet av försäljningen, från förberedelse-visning och budgivniig gjordes på ett för mig mycket bra sätt. helhetsintrycket blir därför mycket gott.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Det var en positiv upplevelse att handla av Niclas
    2022-07-20 Verifierad kund
    Hjälp oss att hitta vår drömbostad. Fått svara på alla konstiga frågor och alltid varit nåbar på telefonen. Han har varit till mycket står hjälp och förklarar saker som kan upplevas krångligt
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-07-20 Verifierad kund
    Vi er kjempefornøyd med Hanna og hvordan hun har ordnet salget
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Nyberg Grabner en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-07-20 Verifierad kund
    Alltid ett gott bemötande. Hon har alltid tagit sig tid att hjälpa oss analysera och bolla kring husen när vi varit med på visningar vilket hjälpt oss till att förstå vad vi är ute efter och därmed har vi landat i ett husköp som känns väldigt bra för oss. Ordning och reda. Snabba återkopplingar. Inget att klaga på, vi känner oss trygga.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Katarina tipsade om stugan.
    Katarina är en bra mäklare som är saklig och förklarar bra vad som gäller.
    • Ottebol
    2022-07-15 Verifierad kund
    Proffsig och vänlig alltid tillgänglig
    • Edane
    2022-07-15 Verifierad kund
    Det var mina syskon som hade kontakt med mäklaren
    • Rackstad
    2022-07-15 Verifierad kund
    Katarina var hela tiden mycket trevlig i all kontakt. Hon svarade eller ringde alltid upp inom kort och hjälpte till med allt hon kunde göra samt var ett gott moraliskt stöd i en för livet stor händelse. Vi kan mycket väl rekommendera samarbete med Katarina!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Nilsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-07-15 Verifierad kund
    Kunnig och mycket engagerad! Med god och tydlig kommunikation ledde Per och mäklarassistent Emil oss genom försäljningen. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare och rekommenderar honom till alla!
    2022-07-13 Verifierad kund
    Enkelt, tydligt, professionellt. Snabbt och smidigt. Bra känsla genom hela affären. Rekommenderas!
    2022-07-11 Verifierad kund
    Lösningsfokuserad och lyhörd, för både säljare och köparens intressen!
    2022-07-11 Verifierad kund
    Rak, ärlig och hjälpsam utan att vara ”påklistrad”. Förtroendeingivande.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande av Niklas både på visningen och de gånger vi ringde han under budgivningen.
    Vi hade förväntningar att möta en säljare. Niklas överträffade våra förväntningar, han tog sig god tid att förklara saker under visningen till trots att det var väldigt många där. Han gav oss svar som var betryggande och försökte inte sälja på oss huset. Vi gick från visningen och var väldigt nöjda med den.
    Budgivningen var en lång process, något kommer av reglerna runt det. Men förutom det har detta köpet varit en väldigt bra upplevelse för oss, vi har inget att klaga på. Vi sitter bara kvar med goda miner.
    • Glava
    2022-07-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och väldigt tillmötesgående angående tider.
    Jag upplever Adam som en rak och ärlig människa och mäklare.
    Totalt en bra upplevelse.
    Vi köpte ju!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Nilsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-07-04 Verifierad kund
    Per Nilsson är mycket personlig, kunnig och omsorgsfull. Tillmötesgående på ett sätt som gör att man känner sig som en viktig kund! Generös med sin tid, man behöver inte känna sig stressad. Rekommenderas å det varmaste!
  • sålde sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-07-02 Verifierad kund
    Gott bemötande, pigg och positiv. Niklas svarar alltid och/eller ringer tillbaka. Förväntade god service och yrkeskunnande, Niklas infriade mina förväntningar. Pratade om eventuella köpare, så vi fick en bild av dem, på ett snyggt sätt. Förväntade att han skulle serva oss, som köper tjänsten, men självklart också tillmötesgå tänkta köpare. Bra balanserat, som jag ser det.
    Kontraktskrivandet, ett trevligt möte med köparen, samtidigt som N skötte det formella. Jag kan rekommendera Niklas till andra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Nilsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-07-01 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande. Per överträffade mina förväntningar.
    • Charlottenberg
    2022-07-01 Verifierad kund
    Der Umgang mit Katarina war stets freundlich und
    informativ, alles sehr professionell!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Falk en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-06-28 Verifierad kund
    Oerhört väl bemött av Adam och han var alltid lätt att få tag på om det var något jag undrade över. Bra och tydlig kommunikation från honom och bra jobb med visningar.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Seriös och vänlig. Bra återkoppling.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och återkopplade snabbt med bra svar på våra frågor.
    Vi känner oss trygga med Niklas, hoppas att affären avslutas lika smärtfritt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Falk en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-06-24 Verifierad kund
    Tyckte jag blev väldigt bra möt, anpassade sig bra efter tider jag kunde. Professionell visning med bra info.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bra mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
    • Dottevik
    2022-06-23 Verifierad kund
    Proffsig och empatisk. Fick bra och tydlig uppdatering och information under försäljningens gång.
    Hon förklarade och kollade varje situation med mig vilket kändes lugnt och tryggt. Mycket trevlig och säker både mot mig och köpare under kontraktsskrivningen.
    Rekommenderar Hanna till 100%
    Mycket bra bemötande.

Professionell och kompetent mäklare.

Hög tillgänglighet.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mötet med med Niklas var ett tryggt möte. Niklas är en trygg och ärfaren mäklare med god kunskap om området .Och samtidigt goda förklaringar om allt som kommer att gjöras före salget . Jag har bara god ärfaren med Niklas, som köpare och säljare. Mvh Tom Skjellestad
    2022-06-18 Verifierad kund
    Trevlig kille Adam, som lysnar på kunden,och er glad och imøtekommande ,recomanderas
    2022-06-15 Verifierad kund
    Han er en veldig hyggelig megler. Kan jobben sin. Jeg hadde store forventninger og de innfridde han. Vi er 100% fornøyd med Niklas og salget.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Nilsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-06-13 Verifierad kund
    snabb och smidigt att ge information och enkelt att komma in till kopa lägenhet, Han är snällt och vänligt.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Tycker det har fungerat mycket bra med Katarina på alla sätt och vis och är väldigt nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Nyberg Grabner en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-06-12 Verifierad kund
    Tydlig med information. Fick svar på alla frågor jag hade. Förstod mina önskemål. Generellt väldigt bra intryck!
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket bra bemötande och en proffsig mäklare i Niklas. Hade inga förväntningar men affären gick fort och smidigt
    Vill tacka Niklas för sitt mycket behagliga och proffsiga sätt att förklara alla turer runt en försäljning. Tack Niclas.

Mvh Uno
    2022-06-12 Verifierad kund
    Hyggelig og pålitelig megler.
    Megler som gav inntrykk av lang erfaring.
    Opplevde det som en trygg handel. God service :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
    2022-06-10 Verifierad kund
    Har blivit mycket bra bemött.
    Det är lätt att prata med Niklas, han är lätt att nå och säger han att han hör av sig så gör han det.
    Han tycks också ha förståelse för både säljare och köpare.
    Om jag mot förmodan ska göra något mer bostadsköp så kommer jag att kontakta Niklas igen.

Mvh Anne Kindström
    2022-06-08 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kunnig. Engagerad. Stabil.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med vår alla kontakter och samarbetet med Katarina. Hon har varit tillgänglig, gett goda råd, ordnat allt på bästa sätt.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Katarina Nyberg Grabner har ett proffsig, vänligt och lugnt bemötande. Som kund känner jag ett stort förtroende för henne, jag känner mig trygg i den stora affär som det innebär att köpa hus.
  • köpte sitt hus med hjälp av Bengt Anderson en del av Fastighetsbyrån Arvika
    • Strand
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med hur Bengt och hans kollega Emil tog hand om oss genom vårt första husköp! De har guidat oss och varit behjälpliga genom hela processen och alltid svarat på våra frågor. En mycket bra upplevelse från första början på visningen, där vi upplevde att Bengt var mycket engagerad och intresserad av oss som köpare, något vi kände var viktigt för oss som förstagångsköpare. En Intresserad, kunnig och trevlig mäklare sammanfattar vår upplevelse av Bengt!
    2022-06-05 Verifierad kund
    Service från Katarina och hons kollega Emil var mycket bra. De hjälpare oss med många frågor och förklarade allt lätt at förstå.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Katarina svade snabbt på alla fragor och hjälpade med alla service runt huset inklusive elladdningsstation för bilen och anslutning till fiber! Utmärkt ;-)
    • Gunnarskog
    2022-06-03 Verifierad kund
    Adam är precis som vad man få förväntar sig av en mäklare och jag har redan sett flera.
    Han är trevlig och tillmötesgående! Adam gjorde sitt yttersta för att känner sig behaglig till mods.
    Dessutom hjälpte han också med bra råd angående till exempel försäkring och få bankkonto mm.
    Slutsats: han är en sakkunnig mäklare och en trevlig människa att omgås med.
    • Edane
    2022-06-03 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, saklig, kompetent
    2022-06-01 Verifierad kund
    Först hade jag en rätt avvaktande känsla mot mäklaren, men efterhand att denne var tillgänglig och tydlig i sin kommunikation så vände det till att nu verkligen gilla och lita på det professionella arbete han lägger ner.
    • Glava
    2022-06-01 Verifierad kund
    Katarina har ett öppet och hjärtligt bemötande och ger ett professionellt intryck. Noggrann och tydlig vid köpet av bostaden.
    • Gunnarskog
    Ansvarlig. fokuseret. Kompetent.
    • Mangskog
    2022-05-30 Verifierad kund
    Kontakten med Katarina Nyberg Grabner har varit jättebra. Proffsigt bemötande. Hon tog hand om oss ifrån första kontakten. Vi kände oss trygga med henne genom hela affären. Vi kunde alltid höra av oss till henne om det var något vi undrade över.
    Vi hade ju aldrig tidigare varit i en sådan situation. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar.