Alla kategorier Mäklare Värmland Arvika Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Arvika

Fastighetsbyrån Arvika

Storgatan 31, 671 31 Arvika — Visa karta

Vi har mångårig erfarenhet av bostadsmarknaden i och omkring Arvika, använder modern teknik och har en lokal förankring som är svårslagen. Allt detta ger dig goda förutsättningar till att göra en bra fastighetsaffär.

Tack vare att Fastighetsbyrån finns i hela landet har vi ett brett spekulantregister så du som önskar hitta ditt drömboende har mycket att välja bland. Vill du sälja ser vi till att du får en rimlig förväntan på priset och kanske har vi din köpare i vårt register!

Kom förbi vårt kontor och berätta mer om dina bostadsdrömmar!
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Fastighetsbyrån Arvika

• Bo J
    Bo J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Som jag redan kommenterat,är både jag och min hustru mycket nöjda hur affären genomfördes.
  • Gunvor D
    Gunvor D skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kunnig och professionell personal som arbetar för att kunden skall få så bra resultat som möjligt i förhållande till säljobjektet
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Prisvärt och effektiv försäljning
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Det kändes tryggt eftersom vi fick återbud från första köparen och Bengt tog hand om oss när vi kände oss bedrövade och vilsna
  • St�le N
    St�le N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har haft Fastighetsbyrån i Arvika som min mäklare i över 20 år. Jag anser dom vara mycket kunniga och tillmötesgående. Kommer även att anlita dom vid eventuellt fler bostads affäre.
  • Mika A
    Mika A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Man har lyssnat på mig som kund, utfört uppdraget proffesionellt med en mycket bra service. Jag är mycket nöjd och tackar Fastighetsbyrån i Arvika för ett mycket väl genomfört arbete.
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Både husköp och försäljning har varit proffsigt skött av en engagerad och tålmodig mäklare.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag och min syster fann Fastighetsbyran I Arvika maklare Bengt Anderson mycket hjalpsam. Bengt salde vart hus pa 1.5 veckor och under hela tiden holl han oss upplysta vad som hande och gave goda rad.Jag rekommenderar Bengt mycket hogt.
  • Mona D
    Mona D skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag har använt Fastighetsbyrån till alla mina köp och försäljningar. Har alltid känt att dom lyssnar och känner utav vad jag vill. Bra hjälp med vad som ska betalas i skatt osv. Man känner sig trygg.
  • Eva D
    Eva D skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Fastighetsbyrån i Arvika har varit mycket tillmötesgående och intresserat sig för uppdraget, trots att det tog tid att hitta en köpare till min fastighet. De ansträngde sig att komplettera med nya bilder av fastigheten etc.
  • Vivianne K
    Vivianne K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Ja absolut, för ett korrekt bemötande och bra lösning på de
    problem som uppstod.
  • Karl Arne C
    Karl Arne C skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Bemötandet har varit det förväntade och helt utan anmärkning!!
  • Lisbeth E
    Lisbeth E skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Trevligt bemötande och kunnig personal lätt att nå
  • Eddie K
    Eddie K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mäklaren gjorde ett jättejobb !
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag kände mej trygg när jag anlitade husförsäljningen till Fastighetsbyrån.

Storgatan 31, 671 31 Arvika