Alla kategorier Mäklare Värmland Arvika Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Arvika

Fastighetsbyrån Arvika

Storgatan 31, 671 31 Arvika — Visa karta

Vi har mångårig erfarenhet av bostadsmarknaden i och omkring Arvika, använder modern teknik och har en lokal förankring som är svårslagen. Allt detta ger dig goda förutsättningar till att göra en bra fastighetsaffär.

Tack vare att Fastighetsbyrån finns i hela landet har vi ett brett spekulantregister så du som önskar hitta ditt drömboende har mycket att välja bland. Vill du sälja ser vi till att du får en rimlig förväntan på priset och kanske har vi din köpare i vårt register!

Kom förbi vårt kontor och berätta mer om dina bostadsdrömmar!
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 126 kunder tycker om Fastighetsbyrån Arvika

• 2019-09-16

Ludvig F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mäklaren ordnade extra visning och var bra påläst. Allt från visning till tillträde flöt på bra. Läs mer
  • 2019-09-13

Malin A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag har sålt mitt hus via fastighetsbyrån i Arvika och tycker allt har skötts helt perfekt. Vi har fått bra information och hjälp genom hela processen.
    Mäklaren gav ett proffsigt och bra intryck redan vid första mötet och jag fick förtroende för henne omgående.
    Jag är 100% nöjd med mitt val av mäklare. Affären gick snabbt och smidigt och utan något som helst krångel. Läs mer
  • 2019-09-11

Geir A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Solgt et torp.
    Mäklaren var positiv. Läs mer
  • 2019-09-11

Richard H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Profesjonell og god bistand i kjøp av fritidshus i Sjøhaget. Läs mer
  • 2019-09-06

Björn A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Nøyaktig og informativ. Lett å få tak i Läs mer
  • 2019-09-05

Jessica W skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt ett radhus. Mäklaren var trevlig, tillmötesgående och serviceminded. Extra trevligt att få en present vid avslutad affär. Läs mer
  • 2019-09-04

Linda Nyberg H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt hur genom fastighetsbyrån, fungerade jättebra och smidigt Läs mer
  • 2019-09-02

Jarle A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kjøpt bostad, god info hele vegen, profesjonell meklare. Läs mer
  • 2019-09-02

Christian Ö skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Att sälja huset då man egentligen inte vill är en tuff upplevelse och det är mycket kännslor involverade och kanske kommunikationen mellan säljarna är den bästa. Jag har blivit otroligt gott omhändertagen och Katarina har haft en otroligt fin förståelse av sitauationen och varit oerhørt hjälpsam. Jag kännde från fösta stund att jag har fullt förtroende för Katarina och att jag var trygg i hela førsäljningen av huset Läs mer
  • 2019-08-28

Rolf G skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt fritidshus.
    Toppenbra insats av både mäklare o fotograf !!!!!!!
    Mycket nöjd!
    Rolf Gustafsson Läs mer
  • 2019-08-28

Johan M skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Bra bemötande. Hjälpsam och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-08-24

Daniel R skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Hanna har varit hjälpsam och tillmötesgående under hela affären! Läs mer
  • 2019-08-23

Jessica O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har både sålt läge het och köpt hus å allt har gått väldigt smidigt å snabbt. Hur nöjd som helst. Läs mer
  • Morten J

2019-08-21

Morten J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kjøpt fritidseiendom.
    Ryddig prosess!
    Veldig fornøyd! Läs mer
  • 2019-08-19

Thomas C skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi har blivit fantastiskt bemötta av mäklaren. Klar och tydlig. Läs mer
  • 2019-08-18

Robin N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Ödmjuk som person. Gehör även för köparen och inte bara mot säljaren, som vi upplevt ibland tidigare. Lugn och sansad personlighet som ingjöt trygghet för oss. Läs mer
  • 2019-08-16

Christian P skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag köpte hus.

Mäklaren skötte affären professionellt och med ett avslapppnat och gott bemötande. Läs mer
  • 2019-08-15

Ann L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålde ett fritidsboende, ett gammalt torp som kändes svårt att lämna. Var också en Ivan säljare av hus så kunskapen och det professionella och även personliga bemötandet gjorde affären enklare. Det blev en kort tid och snabb försäljning som var bra i det här fallet. Mäklaren var kunnig, lätt att prata med och ingav förtroende genom hela affären. Läs mer
  • 2019-08-07

Christian A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har köpt en villa och fick bra bemötande av mäklaren som levde upp till förväntningarna som vi hade av honom vid köpet Läs mer
  • Elin T

2019-08-07

Elin T skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag har köpt en bostad i Arvika. Upplever ett schysst bemötande av mäklaren men tycker tyvärr att han varit slarvig. På visningen glömde han själv att låsa dörren till bostaden när vi lämnade den. Det tog även lång tid för dom att ta ner till salu-skylten efter att jag köpte den. Det var jag själv som plockade ner den vid vägen och flyttade upp den till huset..

Jag blev också besviken över att jag anmält mitt intresse på huset (jag var tydlig med att jag var intresserad av att lägga bud, men att jag behövde lite tid men ville veta när andra bud kom). jag blev inte blev kontaktad av honom när det kom ett bud från annat håll och fick veta det av en slump i sista minuten.

Däremot har all annan kontakt med Fastighetsbyrån varit bra och professionell. Skulle dock inte rekommendera just den mäklaren. Läs mer
  • 2019-08-02

Hoshman Ghali Abdul K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mycket bra på alla sätt. De mycket noga med allt de gör i avtalet. Läs mer
  • 2019-07-31

Anders E skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Solgt en fritidsbolig, godt fornøyd med megleren. Opplever salget som ryddig. Läs mer
  • 2019-07-29

Anne T skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har solgt fritidsbolig. Det har tatt ca 5 uker. Jeg er meget fornøyd med prosessen og oppfølgingen fra megler. Hun er løsningsorientert og har både informert og orientert oss tett hele veien. Til og med i ferien sin. Läs mer
  • Karin B

2019-07-27

Karin B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Snabb respons på funderingar! Förtroendeingivande! Skulle utan tvekan anlita i händelse av försäljning Läs mer
  • 2019-07-21

Hans Å skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt sommarstuga.
    Mycket bra.
    Ja.
    Mycket bra. Läs mer
  • 2019-07-20

Tor A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    God oppfølging og profesjonelt gjennomført før og etter budrunden.

Er veldig skeptisk til budrunden. Budgiver 4 kom inn sent i prosessen - var en bekjent av både selger og megler! Var budgiver 4 med for å presse pris opp?
    Tidspunktene i budskjema er feil! - mitt siste bud var 08:25 vis SMS. Registrert 08:41. Megler ringte meg før kl 09:00 og bekreftet at budgiver 4 hadde trukket seg. Dette har jeg loggført. Megler registrerte ikke at budgiver 4 har trukket seg før ca kl 10:40....
    Dette - i tillegg til det som ble sagt under overtakelsen gjør meg dessverre skeptisk til om dette var helt korrekt gjennomført.

I dag er jeg allikevel en glad eier av Missionshuset Lässerud! Läs mer
  • 2019-07-18

Terje L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi er meget godt fornøyd med Fastighetsbyrån sin oppfølging i forbindelse med kjøp av fritidsbolig i Skillingsfors. Megleren ga et godt inntrykk, og fremstår som målbevisst og meget profesjonell. Läs mer
  • 2019-07-18

Øystein R skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kjöpt en tvåa. I mycket godt skick. Mäcklaren var utmärkt. Vänlig och med klar information. Toppen Läs mer
  • 2019-07-11

Johnny S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Alt var etter forventningene og oppfølging fra megler var utmerket. Kan absolutt anbefales. Läs mer
  • 2019-06-27

Astrid H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jeg har solgt hytte..Megleren er en herlig kar,alltid presis og til å stole på.Jeg er blitt godt mottatt av han hele veien.Salget har gått helt fint..Alt har fungert helt på høyeste nivå! Helt perfekt,en kjempekar han Niklas.MVH Astrid Halvorsrud. Läs mer
  • 2019-06-26

Erdita R skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt fritidshus. Bra bemötande. Förväntningen var att det går smidigt, vilket det gjorde. Läs mer
  • 2019-06-24

Ulrika B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt ett radhus.
    Mycket nöjd m mäklaren som var lugn o noggrann genom hela affären. Läs mer
  • 2019-06-24

Simon B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Väldigt trevlig mäklare som sålde min 2 rummare på 69 kvm. Jag är definitivt nöjd med hela affären Läs mer
  • Mats F

2019-06-20

Mats F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt fritidshus med sjötomt. Känner mäklaren sedan många år. Han har lång erfarenhet som fastighetsmäklare vilket ger mig stort förtroende för honom. En hyggligt krånglig affär men där mäklarens långa erfarenhet kändes som en stor trygghet. En svår uppgift som han skötte med diplomati och empatisk förmåga för både köpare och säljare. Ej avundsjuk på hans uppgift och hoppas att båda parter är nöjda med hans lugna sätt att hantera detta. Så mäklaren gjorde sitt jobb till 100% och till slut fick jag göra en affär. Slutet gott allting gott. Läs mer
  • 2019-06-17

Dan A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Hej. Har köpt ett fritidshus. Mäklaren Niklas var mycket trevlig. Fick bra förtroende för honom. Läs mer
  • 2019-06-17

Representant för Arvika-Eda Taxi skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sommar stuga.
    Mycket bra!
    Stora förväntningar .
    Utmärkt! Läs mer
  • 2019-06-09

Sune E skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Bengt är toppen, kunde inte ha fått bättre hjälp. Läs mer

Angelica M skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi har köpt ett fritidshus. Blev jättebra bemött av mäklaren. Jag skulle inte tveka att anlita mäklaren om jag skulle sälja huset eller fritidshuset. Nöjd med allt. Läs mer

Sven O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt ett sommarställe, ett fantastiskt fint bemötande av mäklaren, alltid tillgänglig oavsett tid o dag, proffsig visning, slutpris över utgångspris
    Totalupplevelsen mycket över förväntan Läs mer

Anette L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har köpt en bostadsrätt. Min upplevelse av mäklaren och hela processen är god. Har motsvarat mina förväntningar.

Dock bör det undersökas vem på mäklarkontoret som smygäter av den choklad som ges i samband med att affärer avslutas. 😉 Läs mer
  • 2019-06-03

Liisa Johan E skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Försäljning av hus på landet.
    Mäklaren var professionell och sakkunnig och jag bemöttes med respekt. Mäklaren förklarade saker på ett bra och lättförståeligt sätt. Mina önskemål har uppfyllts och respekteras.
    Mäklaren har gjort mig lugn när jag har känt mig stressad över försäljningen. Hon har hållit alla sina löften. Jag är mycket nöjd. Jag valde mäklarfirman utifrån mäklaren. Läs mer
  • 2019-05-27

Cecilia L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi har sålt vår sommarstuga.
    Mäklaren har varit mycket engagerad, intresserad, lyhörd och hennes vilja att allt ska bli så bra som möjligt för säljare och köpare uppskattas mycket.Förväntningarna har överträffats flera gånger om.
    Denna försäljning kunde inte bli bättre!!!!! Toppen! Läs mer
  • 2019-05-24

Skender R skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Bra bemötande,snabba svar,tog tid för oss.
    Nöjd med servicen vi fick. Läs mer

Lennart B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt ett 46kvm hus med stort tomt.
    Nöjd med mäklaren, hjälpsam och trevlig.
    Smidig och okomplicerad affär. Läs mer

Göran O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har sålt ett hus och bemötande har varit jätte bra.
    Förväntningarna var att få huset sålt.
    Vi kan rekommendera Svensk fastighet.
    med varm hand. Läs mer

Mats N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt en sommarstuga.
    Har absolut ingenting att klaga på, allt har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-05-15

Kerstin O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag kan starkt rekommendera Per som mäklare! Per är skicklig, effektiv och mycket väl påläst i sitt uppdrag!
    Humor, lätt att ha att göra med, omsorgsfull och förtroendeskapande. Håller kunden väl informerad genom hela försäljningsprocessen. Pålitlig! Läs mer
  • 2019-05-07

Therese K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpte en bostadsrätt
    Trevlig och väldigt smidig affär Läs mer
  • 2019-05-06

Gabriella K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpte tomt, bra kundbemötande och allt gick smidigt. Läs mer
  • 2019-05-04

Victoria Z skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Hej!
    Jag är helnöjd med allt från visning, kontakt med säljaren, mäklaren, banken..
    Inget att klaga på..
    Så det blir högsta poäng från mig😊 Läs mer

Storgatan 31, 671 31 Arvika