Fastighetsbyrån Arvika

Fastighetsbyrån Arvika

Vi har mångårig erfarenhet av bostadsmarknaden i och omkring Arvika, använder modern teknik och har en lokal förankring som är svårslagen. Allt detta ger dig goda förutsättningar till att göra en bra fastighetsaffär.

Tack vare att Fastighetsbyrån finns i hela landet har vi ett brett spekulantregister så du som önskar hitta ditt drömboende har mycket att välja bland. Vill du sälja ser vi till att du får en rimlig förväntan på priset och kanske har vi din köpare i vårt register!

Kom förbi vårt kontor och berätta mer om dina bostadsdrömmar!

Läs vad 224 kunder tycker om Fastighetsbyrån Arvika

• 2020-12-03

Christer O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Trevlig och enkel att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-12-02

Christer A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt hus och mäklaren var informell och tydlig i sitt handlande.
    Bemötandet var god och hjärtlig. Läs mer
  • 2020-11-30

Emil J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Professionell, kunnig och inkännande. Läs mer
  • 2020-11-27

Eva L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi har sålt vår villa och blev väl bemötta. Det hela gick bättre och snabbare än vi trott. Villan såldes påmindre än en vecka till ett pris högre än det vi satt ut. Läs mer
  • 2020-11-18

Tina A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har sålt ett hus och tycker att mäklaren har gjort ett bra jobb och varit lätt att ha att göra med Läs mer
  • 2020-11-16

Erik K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har som god man sålt en lägenhet via Per Nilsson på Fastighetsbyrån i Arvika.
    Per visar alltid ett mycket stort engagemang och bryr sig om både köpare och säljare.
    Per levde liksom tidigare upp till mina förväntningar till 100%.
    Kan bara varmt rekommendera honom till andra säljare! Läs mer
  • 2020-11-16

Johanna N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet tillsammans. En trea men balkong på andra våningen. Vi tycker både två att vi blev riktig bra bemötta utav mäklaren. Vi blev bra bemötta och det var inga konstigheter att får ta om saker och ting. Våran upplevelse har varit väldigt bra och vi har känt oss väldigt trygga i mäklarens händer. Läs mer
  • 2020-11-15

Aino M skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mäklaren har hjälpt till på bästa sätt Läs mer
  • 2020-11-12

Jimmy G skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt ett fritidshus
    På bemötandet finns absolut inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-10-29

Randi Karin T skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mäklaren var trevlig med positivt bemötande, och gav mig i utgångspunkten (vid första mötet) förväntningar som stämde överens med mina egna....Tyvärr gick det så bra som jag hoppades. Många visningar på Hemnet lovade gott, men det kom få bud. Kanske gick det lite för långt in på hösten innan det blev lagt ut, men det beror ju lika mycket på mig själv. Annars tyckte jag väl ibland at mäklaren kunde varit bättre på att svara snabbare på mina SMS, men det är väl kanske inte så lätt i en sådan jobb. Läs mer
  • 2020-10-22

Eva-lena J skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Fick fin hjälp genom hela resan när vi sålde vår villa. Vi hade många frågor som vi alltid fick besvarade. Kändes tryggt med proffsig hantering! Läs mer
  • 2020-10-14

Svein Åge S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi solgte vår hytte i Sverige. Alt har gått bra og vi er fornøyde. Läs mer
  • 2020-10-13

Lars F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Både sålt och köpt hus via Fastighetsbyrån. Allt skött på ett väldigt bra sätt. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-10-03

Gunnar N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Smidig egen visning och överlåtelse trots stort avstånd från där jag bor till fritidshuset jag köpt. Läs mer
  • 2020-09-27

Hong L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jeg har solgt

Megleren har vært super.

Forventninger innfridd

Min opplevelse har vært meget god Läs mer
  • 2020-09-23

Rigmor L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har sålt ett fritidsboende.
    Trevlig mäklare.
    Allt stämde efter förväntningar.
    Jag har inget att klaga över.
    Bra fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2020-09-22

Pär F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt en liten gård. Mäklaren har skött affären på ett lugnt och sansat sätt och har samtidigt varit effektiv. Mäklaren har så att säga levt upp till min förväntan. All information som jag velat ha har jag fått i prospektet. Läs mer
  • 2020-09-17

Per A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt villa. Bra bemötande . Fin presentation av hus . Trygg affär. Läs mer
  • 2020-09-11

Ingar H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Veldig hyggelig og imøtekommende megler.
    Er svært fornøyd med leilighet og Arvika fastighetsbyrå,takk for topp service.
    😊😊😊😊 Läs mer
  • 2020-09-03

Hans A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi har köpt en brf lägenhet på Strand, Arvika.

Bra bemötande från mäklaren från dag 1.

Då vi p g a Coronan inte kunde åka till Arvika (från Salems kommun) på den "ordinarie" visningen bad vi vår dotter (Arvikabo) att representera oss där.
    Vi avtalade med mäklaren att om vår dotter gillade lägenheten skulle vi kunna få en "enskild" visning vid ett senare tillfälle.

Så blev det och den "enskilda" visningen resulterade i att vi köpte lägenheten.
    Mäklaren stod vi sitt ord och vi är väldigt nöjda med mäklarens sätt att bemöta våra önskemål! Läs mer
  • 2020-09-03

Johan M skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    köpt ett hus. mäklaren var kanske delvis på grund av semester långsam i kommunikation. vissa frågor som kändes självklara var lite svårt att diskutera. Läs mer
  • 2020-08-12

Christer B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt en gammal banvaktarstuga i Arvika kommun.

Tog lång tid för att få kontakt.

Dock gick det väldigt snabbt och enkelt när det väl var i gång. 2 veckor från annons på Hemnet till övertagande.

Pris över utgångspriset och hantering enkel och utan problem.

Christer Bergerland Läs mer
  • 2020-08-12

Lena B skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi har både köpt en lägenhet och sålt ett hus.Har haft bra kontakt med vår mäklare,som hjälpt oss mycket!
    Bägge affärerna gick över förväntan,så vi är väldigt nöjda.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2020-08-03

Lennart F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Hanna skötte allt till största belåtenhet när jag sålde fastigheten. Läs mer
  • 2020-08-02

Daniela H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Duktig och trevlig mäklare som känns pålitlig och seriös och som hjälpte oss med en smidig och bra försäljning av vår lägenhet, trots kort tid från vår första kontakt till önskat försäljningsdatum. Kommunikationen har varit snabb och utan problem! Vi har känt oss helt trygga! Läs mer
  • Christina L

2020-07-30

Christina L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Allt bara bra.Trevlig och bra säljare.
    Jag har köpt ett fritidshus.Jag blev väl bemött av mäklaren.Han va bra hjälpsam med allt.Mycket papper mm att fixa.
    Helnöjd! Läs mer
  • 2020-07-22

Monica G skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Professionellt. På alla sätt. Kunnig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-07-18

Jon O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    jag har köpt en sommarstuga, och är oerhört nöjd med Niklas som mäklare.
    Jag genomförde köpet när jag var i Spanien, men kände att Niklas som mäklare var väldigt balanserade, objektiv och behjälplig.
    Jag har ringt och SMS:at med Niklas väldigt frekvent under hela bud och köp-processen och känner att jag fick bra svar och support.

Jag är jättenöjd!

Jon Läs mer
  • 2020-07-14

Anita Z skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag och min man köpte ett enplanshus. Fick en egen visning. Bra visning och påläst om huset. Hörde av sig och drev igenom köpet i racerfart.
    Blev komplikationer i samband med inflyttningen, hon svarade inte i telefonen och det gick flera dagar innan hon hörde av sig.
    Vi hade förväntat oss bättre hjälp i samband med köpet, även om hon representerade säljaren. Läs mer
  • 2020-07-07

Bo K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt vårat hus.
    Trevlig
    Över våra förväntningar
    Hanna var en trevlig glad tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • 2020-07-03

Gabriel M skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mäklaren hade bäst . Katarina var lugn, duktig och hjälpsam. Vi köpte tomten till Arvika Kommun. Vi hoppas att samarbeta i framtiden. Tack.

Hälsningar
    Fam. Moraru Läs mer
  • 2020-06-30

Elisabeth Å skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Trevligt bemötande och snabb och bra förståelse för våra krav vid försäljningen av vårt fritidsställe,finafoton till annonsenoch proffsig handläggning av affären,vilketvi hoppas blir så också när allt är klart, vilket det inte riktigt är ännu. Läs mer
  • 2020-06-19

Stefan V skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag har köpt en tomt.Jag blev bra bemött av mäklaren och hans kollegor.Jag fick den information om köpet som jag behövde ha och allt gick smidigt. Läs mer
  • 2020-06-17

Maria Christina L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Bra mäklare helt igenom. Bar bemötande, effektiv och proffsig.
    Har levt upp helt till mina förväntningar Läs mer
  • 2020-06-10

Gunilla N skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Mycket bra bemötande av Katarina och hjälp med att få ett snabbt tillträde. Är jättenöjd med allt kring affären Läs mer
  • 2020-06-10

Lina M skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt en bostad i Arvika centrum.
    Vår mäklare var effektiv, trevlig och proffsig.
    Jag är väldig nöjd med vår mäklare och hur snabbt vi kunde avsluta affären. Läs mer
  • Irene C

2020-06-04

Irene C skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålt ett hus. Helt fantastiskt bemötandet.
    Hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • 2020-06-04

Morgan G skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Lägenhet. Bra från början till slut. Läs mer
  • 2020-05-22

Robert L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Min mäklare har genomfört försäljningen av vår gård i Lilla Skärmnäs på ett mkt professionellt sätt. Hennes engagemang och insatser var av högsta klass och dessutom blev resultatet av försäljning över förväntan. Läs mer
  • 2020-05-21

Sofia A skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jag har sålt en lägenhet. Jag tycker att mäklaren har bemött mig på ett bra sätt. Jag förväntade mig att mäklaren skulle göra en värdering av min bostad och ta mig igenom varje del av försäljningen på ett bra sätt. Det blev ingen direkt värdering tycker jag då hon mest bara frågade vad jag hade tänkt mig. Men i övrigt tycker jag att hon gick igenom det mesta på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-05-18

Kai-haftor O skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi har kjøpt bolig i Arvika, Alvägen 14.
    Megleren, Katarina, Har hele tiden vist stor grad av service og i sitt arbeide har hun fremstått som meget vennlig og konsis.
    Hun er kunnskapsrik og behagelig og følger opp alle avtaler.
    En meget dyktig megler og et behagelig menneske! Läs mer
  • 2020-05-18

Emelie F skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Vi har köpt en gård som samma mäklare sålt två gånger på 2 månader. Den andra gången en avstyckning av den stora gård som såldes vid första tillfället. Dålig koll på mäklaren, visste inte antalet papper var och en skulle skriva på. Ingen återkoppling vid budgivning, möten och vid köp. Vid möte och skrivning av papper, dåligt välkomnande och allmänt dåligt upplägg. Fick varken en pärm eller plastficka att ha våra köpebrev i. Lämnade mäklaren med en tjock bunt papper i handen, trots regnigt väder. Mäklaren hade redan gått in på sitt kontor och börjat arbeta på datorn innan vi han ut lokalen. Inte heller något ”gratisgrej”- som man brukar få vid köp, när vi sålde vårt gamla hus fick vi och köparna en brandfilt. Läs mer
  • 2020-05-11

Ann-sofi Jephthah S skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Lägenhet i Arvika, mkt trevligt bemötande. Uppdatering gjordes kontinuerligt och trots svåra tider nu i Coronapandemin lyckades vi få sålt Läs mer
  • 2020-05-08

Anders H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpte hus. Mäklaren missade att berätta om några saker som jag tror hade kunnat höja värdet på huset. Till exempel en badplats några hundra meter bort. Läs mer
  • 2020-05-06

Rolf K skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt gård. Vänlig och tillmötesgående mäklare.Mycket kunnig. Läs mer
  • 2020-05-01

Linda W skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Kunnig, snabba svar.
    Huset fick tidigt bud, när det väl kom ut och visning hade ägt rum och kunde säljas smidigt. Så vi är nöjda Läs mer
  • 2020-05-01

Johan L skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Har gjort otal fastighetsaffärer och vet vad det innebär. Fins inget att klaga på utan allt har fungerat perfekt. Tack! Läs mer
  • 2020-04-26

Susanne W skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Jätte duktig bra kontakt proffsigt framförande. Läs mer
  • 2020-04-18

Emelie H skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Sålde min bostad och har varit väldigt bra service och bemötande. Läs mer
  • 2020-04-07

Bibbi Ø skrev om Fastighetsbyrån Arvika
    Köpt ett radhus, mycket trevlig mäklare. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte