Sandra Svensson

Sandra Svensson

Sandra Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Arvika

Sandra Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Sandra Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.8. Sandra Svensson har haft 58 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

48 omdömen om Sandra Svensson

Joel A
Köpte sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Arvika

Jätteduktig mäklare! Snäll och omtänksam som försöker hjälpa till och hitta lösningar när man stöter på problem!

Irene N
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Arvika

Hon gjorde det jag förväntade mej av henne,sålde huset. En mycket trevlig och sympatisk tjej som det var lätt att komma i kontakt med om man hade funderingar på något.

Isac M
Furtan

Riktigt bra bemötande och flexibel gällande tider och ändringar i exempelvis kontrakt. Det enda som hon kan bli bättre på är att läsa på lite mer om huset så att de frågorna som uppstår vid genomgång av fastighetsbyråns checklista kan besvaras. Detta i sig var ju inget problem eftersom hon besvarade alla frågor vid ett senare tillfälle och jag förstår att man inte kan ha alla svara i minnet. Om jag sammanfattar upplevelsen så var den riktigt bra och jag skulle rekommendera Sandra till andra som behöver köpa/sälja hus.

Tobias A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Arvika

Trevligt bemötande Serviceminded och duktig Hög tillgänglighet

Erina G

Trevlig, kompenent, serviceinriktad

Michael K
Solvik

En helt underbar lättsam person lätt att ha att göra med

Madelaine K
Solvik

Har varit ett mycket bra bemötande redan vid första kontakten. Lugn och gott mottagande. Har alltid fått kontakt om man haft funderingar. Förväntningarna har varit väl uppfyllda. Har haft en god kontakt genom hela processen från dag 1 till att huset blev sålt. Jag har känt mej trygg hela tiden. Rekomenderar Sandra varmt .

Tony A
Jössefors

Mycket trevlig och bra 😃, va snabb att svara om man hade någon funde

Torgny S
Glava

Bara positivt att säga om Sandra!

Egil N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Svensson en del av Fastighetsbyrån Arvika
Centralt

Trevlig, professionell,smidig och effektiv!