Fastighetsbyrån Båstad

Fastighetsbyrån Båstad

• BadgeFiveYears
Llama 0431-791 20 Compartir

About company

Här i Båstad hittar du ett landskap utöver det vanliga, med hav klippor och obrukad jord. Vi på Fastighetsbyrån har ett brett kontaktnät här i området och vi utför affären på ett engagerat och noggrant sätt. Har du speciella önskemål? Inga problem, vi är vana att skräddarsy våra tjänster efter varje unik kund och affär! Vi...

209 omdömen om Fastighetsbyrån Båstad

Sedan starten hos Reco 2014

Christian W
Båstad

Johan gav en lugn och trygghet i affären tillsammans med ett stort kunnande. Grymt nöjd!

Sophie Inger E
Båstad

Med tålamod, engagemang, lyhördhet och trovärdighet genom hela processen gjorde Johan en enastående insats vid vår husförsäljning! En stjärna!

Christoffer L
Hemmeslöv

Väldigt bra och professionellt bemötande.

Ingrid N
Hemmeslöv

Johan Svahn var trevlig och hjälpsam. Lätt att få kontakt med, när jag hade frågor. Försäljningen gick smidigt och bra. Meddelade mig hela tiden om vad som hände under försäljningens gång. Hoppas att resten flyter på lika bra.

Stefan S
Torekov

Trevlig och serviceinriktad samt lösningsfokuserad mot oss som kunder.

Mimmi E
Förslöv

Allt har varit toppen och fungerat väldigt smidigt! Trevlig och hjälpsam mäklare på alla vis.

Viktor T
Förslöv

Bra första möte, trevligt att få trygg vägledning. Tydligt och hjälpsam är mest exakt beskrivning.

Øystein H
Vendió su casa con ayuda de Susanne Hansen parte de Fastighetsbyrån Båstad
Förslöv

Trevligt bemötande och snabb respons

Anna L
Förslöv

Vi har fått ett mycket bra bemötande, tydlig och snabb - en professionell mäklare som överträffade våra förväntningar.

Carina J
Hemmeslöv

Har inte haft Johan som mäklare så länge, tog över efter Sofia. Men verkar flitig, lyhörd och informerar om vad som händer.

Leo V
Förslöv

Stort engagemang men utan att vara påflugen som en del kan vara. Ett genuint trevligt bemötande varje gång vi träffats.

Rune N
Båstad

Johan har från första mötet ingett ett förtroende. Detta har han levt upp till under hela försäljningsprocessen.

Anna N
Förslöv

Lugn, trevligt och personlig. Vi känner oss alltid trygga och omhändertagna med Johan!

Mattias N
Förslöv

Professionell och bra mäklare. Tydlig och bra uppföljning under hela processen vilket gjorde mig som köpare trygg.

Emma S
Compró su apartamento con ayuda de Susanne Hansen parte de Fastighetsbyrån Båstad
Hemmeslöv

Vänlig och hjälpsam. Har hon inte svaret så kollar hon upp och återkommer. En mäklare som man snabbt får en bra kontakt med

Benny L
Vendió su casa con ayuda de Susanne Hansen parte de Fastighetsbyrån Båstad
Förslöv

Vi " föll" för Sussane direkt en mycket proffsigt och kunnig mäklare ,hela tiden hört av sig under försäljningen gång.

Bertalan B
Förslöv

Sofia är en mycket trevlig och hjälpsam persson. Jag tackar för hennes hjälp för min fastighetsaffär.

Ebba B
Compró su casa con ayuda de
Östra Karup

Blev bemött på ett fantastisk fint sätt av mäklaren. Hon mötte våra förväntningar både på visningen men också under köpets gång. Alltid trevlig och hjälpsam vid frågor och funderingar. Mycket seriös och kunnig. Kan verkligen rekommendera Sofia.

Andreas S
Östra Karup

Sofia, väldigt trevlig och oerhört duktig mäklare. Man kände sig väldigt trygg i försäljningen och fick kontinuerligt information om hur det gick till. Även i tider då försäljning kanske inte är i de ultimata tiderna så fixar Sofia det ändå på bästa sätt. Rekommenderas verkligen!

Jonatan A
Förslöv

Har alltid varit stöttande och givit vägledning när det har behövts. Lämnade aldrig någon fråga obesvarad utan tog sig tid att besvara samtliga. Stort plus!

Gunilla H
Förslöv

Jag valde Fastighetsbyrån pga min uppfattning, att här på Bjäre är det de som jobbar mest och bäst på vår sida av Hallandsåsen, dvs inte mest mot Båstad och Torekov, pga priserna..Johan Svahn har varit jättetrevlig, har lagt ner mycket arbete på visningar och telefonsamtal. Jag har kännt stort förtroende för honom, jag är väldigt nöjd och skulle absolut kunna rekommendera honom till andra hussäljare. .

Johan W
Hemmeslöv

Mycket treviligt och professionellt bemötande.

Birgitta M
Båstad

Trevlig, positiv och hjälpsam. Tillgänglig och gav ett gott och kunnigt intryck under hela försäljningsprocessen. Mycket nöjd!

Jan E
Stora Hult

Det fungerade, enligt vår mening, utmärkt. Bra och omfattande visning. Helt nöjda.

Rebecka J
Stationsterrassen

Johan är konkret och konstruktiv och lägger upp arbetet väl.

Herbert S
Stationsterrassen

än så länge bra, men affären är inte avslutad än ?

Bengt Göran E
Förslöv

Mycket trevlig och saklig. Johan är lättsam och skapar direkt stor förtroende.

Tom O
Båstad

Sofia har skött visning och försäljning på att mycket bra sätt dock är affären inte avslutad men jag ser inga problem med att den skall bli det enligt kontraktet. Kan varmt rekommendera Soffa.

Noa J
Rammsjö

Proffesionell,,gott bemötande, pålitlig.Rekomenderas varmt

Fanny L
Compró un solar con ayuda de Johan Svahn parte de Fastighetsbyrån Båstad
Hemmeslöv

Väldigt bra och tydlig! Känns tryggt att just Johan var med vid köpet av vår tomt!

Lisbeth W
Hemmeslöv

Vi är mycket nöjda med Johans insatser och rekommenderar honom gärna som mäklare.

Sven-Olof A
Centralt

Ordning och reda. Förskte verkligen att få lägenheten såld.

Mats Å
Torekov

Johan Svahn är en proffsig mäklare med stort driv och engagemang. Han är alltid trevlig, positiv och tillmötesgående. Johan är mycket bra på att regelbundet höra av sig för att informera och avrapportera hur allt går vilket känns tryggt och bra. Han gör verkligen det där lilla extra för både köpare och säljare. Vi är mycket nöjda med Johan i samband med försäljningen av vårt hus i Torekov och skulle verkligen rekommendera honom!

Emma N
Torekov

Tillmötesgående och professionell mäklare.

Tobias N
Torekov

Tydlig kommunikation och vänligt bemötande genom hela processen.

Holger W
Hemmeslöv

Hej Jag är väldigt nöjd och känner mig trygg med Johan som mäklare. Johan är seriös, lyhörd, tillmötesgående, informativ och uppriktig. Johan försöker även göra det där lilla extra för sina klienter. Mvh Holger Waldau

David A
Ängelsbäck

Mycket bra bemötande, hittade praktiska arrangemang som passade oss som köpare

Erika B
Förslöv

Alltid trevligt bemötande. Lugn, trygg och säker och kan sitt jobb och marknaden han jobbar på. Jag är jätteglad över att Johan tog sig an försäljningen av min bostadsrätt i dessa svåra tider och lyckades hitta en köpare! Tack för gott jobb!

Emil N
Torekov

Mkt trevligt bemötande och enkel att ha att göra med trots att vi aldrig träffats face to face.

Benny H
Ängelsbäck

Jag och Johan fann varandra med en gång då han visade att han tyckte om mitt hus och trädgård och såg potentialen i det. Johan är väldigt trevlig , tillmötesgående och sympatisk , och väldigt noga i sitt arbete och hjälpte mej jättemycket genom hela processen! Allt har fungerat så bra hela tiden och vi har haft en suverän dialog! Bästa mäklaren!

Johan A
Stationsterrassen

En mycket bra upplevelse genom hela försäljningen. Proffsigt och lättsamt bemötande från Sofia. Om det är någon jag kommer rekommendera så är det Sofia.

Jesper K
Stationsterrassen

Bra bemötande, proffsigt handlande och trots tillfälligt trög marknad har hon fortsatt att prospektera med kontinuerliga uppdateringar så att man vet att det händer något! Vi är mycket nöjda med Sofia! Rekommenderar henne varmt!

Maria Z
Hov

Väldigt trevligt bemötande. Tydlig, smidig och förtroendeingivande. Kände att jag som köpare litade på honom. Att han även företrädde oss.

Nilla J
Hov

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Han gav mig en god inblick i processen och gjorde den så effektiv och smidig som möjligt.

Hans Erik R
Centralt

Johan Swan har hela tiden uppträtt artigt och proffesionellt från vårt första bemötande. Han har under hela processen levt upp till vad har lovat. Mitt förtroende för J.S. har varit och är fortfarande mycket starkt och jag kan därför honom på det bästa rekommendera. Hans-Erik Rosenlund

Hans Lennart H
Centralt

Professionellt och sympatisk bemötande!

Yvonne S
Båstad

Mycket smidig försäljning tack vare en tillmötesgående och kompetent säljare - bästa rekommendationer!

Jeanette R
Compró su casa con ayuda de
Båstad

Sofia är oerhört vänlig och hjälpsam och samtidigt professionell i sitt bemötande.

Tony P
Båstad

Utmärkt bemötande av Sofia En duktig och trevlig tjej som kan sin sak ang. försäljning m.m

Anna S
Vendió un solar con ayuda de
Grevie

Sofia är både behaglig ock kompetent. Hon har hållit mig uppdaterad under hela tiden och alltid svarat snabbt på mina frågor. Sofia är en klippa!