Christer Bertilsson
Aktiv på Reco.se sedan 2016-06-10
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är möjligheten att medverka till ett av de största stegen i kundernas liv.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag erbjuder både stor erfarenhet och stort engagemang för att få till ert livs största affär. Dessutom är jag en mycket lyhörd och öppen mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Idrott är mitt stora intresse! I synnerhet innebandy.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är förbundskapten för Polska daminnebandylandslaget vid sidan av mäklaryrket. Läs mer

Läs vad 66 Läs vad Christer Bertilsson

• Ella P sålde sin lägenhet med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

2020-07-05

4:a
    Bollebygd
    "Sekventiell" inhämtning av information från oss

Dålig feedback, vi fick själva efterhöra "läget"

Upplevde Christer som ofokuserad och rörig Läs mer
  • Tatjana S sålde sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

2020-06-24

Hultafors
    Vi har sålt en villa i Hultafors
    Mycket trevligt och professionellt bemötande
    Huset blev sålt inom stipulerad tid men priset blev lägre än både vi och mäklaren hade hoppats
    Sammantaget var det ett positiv upplevelse Läs mer
  • Lars S sålde sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

2020-06-22

Hultafors
    villa
    utmärkt, mycket trevlig och korrekt
    han överträffade mina förväntningar Läs mer
    Christer B gillar detta
  • Elinor L sålde sin lägenhet med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

2020-06-17

3:a
    Bollebygd
    Han gjorde sitt bästa för både köpare och säljare! Läs mer
    Christer B gillar detta
  • David L sålde sin lägenhet med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

2020-02-28

3:a
    Kanon bra mäklare. Kunde marknaden riktigt bra och visste vad jag kunde förvänta mig av försäljningen. Läs mer
    Christer B gillar detta
  • Zabina J köpte sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

2020-01-28

Bollebygd
    Köpt villa, bra bemötand3 från mäklare.
    Bra och enkel kommunikation Läs mer
    Christer B gillar detta
  • Johannes S köpte sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

2019-12-21

Bollebygd
    Vi har köpt en sommarstuga och Christer var alltid trevlig och kompetent. Han gav oss goda råd och var tydlig i sin kommunikation kring vad som sker och behöver göras. Sammantaget fem stjärnor av fem. Läs mer
    Christer B gillar detta
  • Rasmus M sålde sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

2019-11-20

Bollebygd
    Vi har sålt ett litet fritidshus och mäklaren har varit mycket engagerad och driven för vår sak. Även om intresset varit stort har buden uteblivit, men Christer har hela tiden varit positiv och fått till ytterligare visningar. Slutligen lyckades han förhandla ett sista bud som både säljare och köpare kunde acceptera. Läs mer
  • Lennart L sålde sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

2019-10-09

Olsfors
    allting gick väldigt lätt och smidigt. Hade dock en annan mäklare inledningsvis Läs mer
  • Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

2019-09-08

Hällingsjö