Christer Bertilsson

Christer Bertilsson

Christer Bertilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Bollebygd

Christer Bertilsson har varit registrerad mäklare sedan 1999-07. Christer Bertilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 117 omdömen med ett betyg på 4.6. Christer Bertilsson har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är möjligheten att medverka till ett av de största stegen i kundernas liv.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag erbjuder både stor erfarenhet och stort engagemang för att få till ert livs största affär. Dessutom är jag en mycket lyhörd och öppen mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Idrott är mitt stora intresse! I synnerhet innebandy.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är förbundskapten för Polska daminnebandylandslaget vid sidan av mäklaryrket.

117 omdömen om Christer Bertilsson

Daniel P
Köpte sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
Bollebygds Kommun

Jag tycker att Christer gör en jätte bra jobb Jag fick svår snabbt på alla mina frågor när det gäller hus, Det kan jag rekommendera utan problem,

Johannes S
Sålde sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
Bollebygds Kommun

Väldigt nöjd. Christer är kompetent och helt transparant i alla steg. Vi kände oss väl omhändertagna

Susanne B
Töllsjö

Jag har alltid blivit bemött på ett genuint och uppriktigt sätt av Christer. Har köpt och sålt fem hus och han är helt klart enda mäklaren jag hade rekommenderat andra att anlita.

Siavash S
Centralt

Jag och min fru har gjort affärer med Christer tre gånger. Vi köpte hus, vi sålde hus och vi köpte hus igen från han som mäklare. Blir vi tvungna att sälja huset igen så det är Christer som Skall ta han om det igen. Jag hoppas inte på den dagen, förstå.

Jouline K
Bollebygds Kommun

Christer Bertilsson är en rutinerad mäklare som kan sin sak. Det är andra gången vi anlitat honom för en husförsäljning och precis som då, gick försäljningen väldigt bra.

Emma L
Bollebygds Kommun

Vi är väldigt nöjda och han har hela tiden följt oss i processen. Förtroendegivande och har koll på marknaden. Väldigt bra service och kontakt med honom.

Hossin T
Töllsjö

Hej på dig Vi tacka dig att köpa o sälja vårt huset. Lycka till Mvh Hossin

Eridjon S
Olsfors

detta är det andra huset jag köper av Christer jag måste säga att han är väldigt duktig på sitt jobb han hanterar alla frågor på ett professionellt sätt

Isabelle B
Centralt

Vi tycker att Christer har varit mycket hjälpsam hittills under vår process och är väldigt rak och ärlig i kommunikationen vilket vi uppskattar! Vi får känslan av att han vill vårt bästa i det här och är transparent om det är något. Han skapar tillit till att han har koll på läget och att vi kan luta oss tillbaka och agera när det behövs.

Arturo H
Hultafors

Very good communication and service