Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Bollebygd Fastighetsbyrån Bollebygd

Fastighetsbyrån Bollebygd

Göteborgsvägen 15, 517 23 Bollebygd — Visa karta

Välkommen till Bollebygd och Borås mest anlitad fastighetsbyrå! Vi hjälper årligen över tusen familjer med bostadsaffärer och förmedlar allt från lägenheter och villor till hyrehus eller lantbruk. Vi har ett brett kontaktnät här i området och vi har lång erfarenhet av branschen.

Fastighetsbyråns kunniga mäklare hjälper dig genom hela affären och är väl utrustade för att alltid göra hela bostadsbytet tryggt och bra. Om du funderar på att flytta någonstans här i området runt Bollebygd hjälper vi dig gärna. Varmt välkommen!

Läs vad 68 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bollebygd

• Krister E skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Allt var bra,trevligt och enkelt så som i alla fall jag vill ha det,tog sig tid att förklara saker som skulle kunna vara lite komplicerat om man inte håller på med det. Visst,det kostar en slant men man behövde inte sätta sig in i nåt. Allt bra och skulle göra det igen. MvH Läs mer
  • Dennis B skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Helnöjd med bostadsaffären, Ville Wallmark rekommenderas starkt. Läs mer
  • Jan H skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Sålt mina villa i Bollebygd med hjälp av Fastighetsbyrån och då Frida Celind. Bra bemötande och kunnig inom området Bollebygd. Fick bra service samt förväntad försäljningssumma.
    I stort sett nöjd. Läs mer
  • Sofia K skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Köpt sommarstuga. Snäll. Han hade kunnat vara bättre på att höra av sig när han sagt det. Läs mer
  • Ingela Velin L skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Köpt hus Ville var väldigt trevlig och vi blev bemötta på ett bra och förtroende ingivande sätt, tyvärr fick vi inte avsluta med Ville då han blev sjuk. Läs mer
  • Jenny N skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Vi har sålt en fastighet med hjälp av Frida. Vi blev proffsigt bemötta och hon tar hand om försäljningen på ett proffsigt och bra sätt,man känner sig trygg med henne. jag rekommenderar varmt Frida. Läs mer
  • Tanja D skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Sålde Bostadsrätt,Hon va provsigt,hon är bäst och gjorde jättebra jobb. Läs mer
  • Katarina H skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Köpt bostadsrätt.(flytt från villa till bostadsrätt)

Mäklare trevlig och proffissionell.

Allting sköttes perfekt, mycket nöjd.

Vad jag saknade var en skalenlig ritning på lägenheten i beskrvningen för att kunna planera möblering då vi hade mycket mer möbler än vad som fick plats. Läs mer
  • Jim P skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Hon skötte försäljningen utav våran sommarstuga jättebra 👍smidigt och smärtfritt. Tusen tack till henne 🙂 Läs mer
  • Anders S skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Trevlig och tydlig, bra vid både visning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • Elin J skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Trevlig och påläst, väldigt bra bemötande! Läs mer
  • Bengt E skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Jag köpte en villa. Frida har hela tiden varit väldigt snabb i återkopplingen till mig. Hon har varit väldigt flexibel när vi ville titta flera gånger och har hon inte haft svaret på en fråga så har hon tagit reda på svaret.
    Det kanske låter som baskunskaper, men i dag så är det inte så vanligt längre att mäklare anstränger sig för att serva kunden, dom tror offtast att dom är anställda för sin egen skull! Läs mer
  • Åza R skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Vi köpte en villa.

Jag var inte med under själva visningen men under kontraktskrivningen var hon väldigt lugn och metodisk. Hon verkade också väldigt kunnig och erfaren. Läs mer
  • Kurt-lennart L
    Kurt-lennart L skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Wille har på ett föredömligt sätt g enomfört sitt uppdrag gentemot oss. Läs mer
  • Malin S skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Väldigt bra bemötande, lätt att få tag i och trevlig. Kunnig inom området. Läs mer
  • Nicolas B skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Mycket trevlig tjej! Påläst, duktig och engagerad. :-) Läs mer
  • John S skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Väldigt serviceinriktad, trevlig och kompetent!
    Oerhört nöjd med Fridas hjälp. Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Väl påläst och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • Lena S skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Frida var mycket professionell och jag kände mig trygg när jag sålde min bostad. Fick tydliga svar på mina frågor. Läs mer
  • Ulla P
    Ulla P skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Trevligt och korrekt bemötande, hon skapade ett förtroende så vi som kunder kände oss trygga. Frida, levde mer än väl upp till våra förväntningar, vi fick all information som behövdes och hon skapade en bra kontakt med säljaren. Läs mer
  • Jessica S skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Frida gav oss alltid snabb respons på frågor. Var lättillgänglig och väldigt rak kommunikation. Vi kunde inte ha varit mer nöjda. Läs mer
  • Julia M skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Väldigt hjälpsam å snabb återkoppling. Duktig i sitt yrke! Läs mer
  • Erik T skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Väldigt bra. Vänlig och korrekt. Påläst. Läs mer
  • Inga G skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    För mig o min husförsäljn. har Frida Celind arbetat mycket intensivt, stöttat mig under många jobbiga beslut o under tiden från första kontakten mer än 1 år innan försäljn blev klar ofta kontaktat mig med förslag till genomförandet av allt arbete under den här tiden. Hon har också många gånger hört av sig, mest för att höra hur jag mått....så stort tack till henne!! Läs mer
  • Ilian I skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Kanon bra bemötande och hjälp med köpet. Läs mer
  • Mats L skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Jag och min sambo blev otroligt bra omhändertagna av Frida Celind. Det var första gången vi skulle köpa eget boende, Frida tog hand om oss och hjälpte oss att reda ut alla frågetecken som uppstod under köp processen. Otroligt trevlig och proffsig mäklare. // Mats Läs mer
  • Göran G skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Frida uppträdde genomgående korrekt och professionellt. Läs mer
  • Pernilla P skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Proffsigt och trevligt, snabb återkoppling.
    Pragmatiskt synsätt på "problem"/utmaningar.
    Anträffbar, trovärdig. Läs mer
  • Inger J skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Mycket social, seriös och intresserad av att göra sitt bästa trots flera motgångar under säljprocessen. Ville gjorde sitt bästa under en tid av många "besök" men få (1) som la bud!! Jag är mycket nöjd ändå! Tack Läs mer
  • Anna-karin B skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi är mycket nöjda men Ville Wallmark från början till slut.
    Han ger ett proffsigt intryck, lyssnar på kunden, återkommer alltid när man sökt han. Han är lugn och man får känslan att han tar sitt jobb på allvar. Vi skulle varmt rekommendera han. Läs mer
  • Malin H skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Ville sålde min lägenhet och gjorde ett helt fantastiskt jobb! Han lägger ner den tiden som krävs utan att slarva och tar allting väldigt seriöst för att man ska bli så nöjd som möjligt.

Jag hade inte kunnat vara nöjdare och rekommenderar Ville starkt! Läs mer
  • David E
    David E skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Bemötandet var underbart, affären och allt annat gick så lätt. Hade bra kontakt med mig under hela vägen.

Och ordande så att det löste sig när jag gav honom fel nyckel under visningen. :)

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Lennart J skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Jag är helnöjd med hur affären genomfördes sa
    mt med mäklarens arbete toppen!! Läs mer
  • Hulya K skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Vi är jättenöjda med vår mäklares insatser vid köp av vårt nya hus! Läs mer
  • Sofia Å skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi blev väl bemötta, fick den information vi behövde samt blev uppdaterad efter visningar osv. Läs mer
  • Ann Britt L skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Ville Wallmark har varit mycket bra, förtroende ingivande, kunnig och alltid tillgänglig. Vi har fått snabb återkoppling efter visning. Mycket proffsig vid avslutsaffären. En mäklare som jag rekommenderar. Läs mer
  • Jesper S skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Otroligt trevlig och servicen på topp! Hjälpte mig otroligt mycket med min första bostadsaffär. Kan inte klaga på någonting! Läs mer
  • Tenneh K
    Tenneh K skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Ville har varit fantastisk från dag ett! Från att jag köpte lägenheten till att jag även sålde den. Han har väglett mig i mina funderingar. Ställt upp när jag inte förstått eller råkat ut från tråkigheter.

Ville får mina bästa rekommendationer, honom ska ni vara rädd om på Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Michelle A skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Vår mäklare var väldigt professionell, svarade mejl och samtal omedelbart och besvarade våra frågor i detalj. Läs mer
  • Thomas L skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    En bra o erfaren mäklare! Tog fram o va angacherad om att sälja. Kan rekommendera dom. Läs mer
  • Britta T skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Mycket lyhörd mäklare. Lyssnade på kunden. Mycket nöjd kund. Läs mer
  • Thomas P skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Bra mäklare. Duktig och fantastisk service. Läs mer
  • Emma V skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Jättetrevlig, lätt att få kontakt med, seriös. Läs mer
  • Annica P skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Mycket professionellt och tillmötesgående bemötande. En mäklare som inger förtroende och dessutom ger bra råd och tar initiativ. Läs mer
  • Ingrid H skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Proffsig, kunnig snabb och vänligt Läs mer
  • Per T skrev om Fastighetsbyrån Bollebygd
    Tack för proffsigt bemötande och väl utförd försäljning.
    Bra diskussioner före under och efter försäljning. Läs mer
  • Anders E skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi tycker att han är mycket positivt, förtroende ingivande mäklare. Lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Lennart J skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Han är alltid tillgänglig, lyhörd, servicevänlig och informativ i sin yrkesroll. Att han dessutom besitter en god känsla för humor är en tillgång. Läs mer
  • Philip W
    Philip W skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Han verkar vara pålitlig seriös och noggrann. MED andra ord en trevlig människa som gav mig en mycket positivt blid av sitt jobb. Jag skulle rekommendera honom till flera Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås
    Bra information och god kontakt innan och under försäljningens gång. Läs mer

Byvägen 29, 43836, LANDVETTER