Fastighetsbyrån Bollebygd

Fastighetsbyrån Bollebygd

Välkommen till Bollebygd och Borås mest anlitad fastighetsbyrå! Vi hjälper årligen över tusen familjer med bostadsaffärer och förmedlar allt från lägenheter och villor till hyrehus eller lantbruk. Vi har ett brett kontaktnät här i området och vi har lång erfarenhet av branschen.

Fastighetsbyråns kunniga mäklare hjälper dig genom hela affären och är väl utrustade för att alltid göra hela bostadsbytet tryggt och bra. Om du funderar på att flytta någonstans här i området runt Bollebygd hjälper vi dig gärna. Varmt välkommen!

Läs vad 116 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bollebygd 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
    2021-07-02
    Christer är en seriös och engagerad mäklare.
    Han tog sig tid att förklara när mina föräldrar inte alltid hängde med i våra samtal.
    Affären gick smidigt och utan krångel.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
    2021-06-23
    Bästa tänkbara. Snabb, påläst o effektiv +++++++++++++++
  • köpte en tomt med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
    2021-06-20
    Jag blev bemött på ett professionellt, trevligt och engagerat vis. Jag fick det mesta av den viktiga informationen angående tomtköpet presenterad redan vid ett första möte. Mycket nöjd!
    2021-06-16
    Christer är trevligt och lätt att prata med.
    Förklarar saker bra och försäljningen gick smidigt. Jag är väldigt nöjd!
    2021-05-10
    Christer sålde vårt hus i Bollebygd. Han är en pålitlig och erfaren mäklare som jag varmt kan rekommendera.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
    2021-03-24
    Köpt fastighet. Fint bemött påläst. Trygg mäklare.
  • skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
    2021-03-01
    aldrig rekommenderas, otillgänglig, oansvarig mäklare
    ni som säljare, aldrig skriv kontrakt med en oansvarig mäklare med fast arvode, de bry sig inte på prisförsäljningen
    2021-02-10
    Jag har köpt ett hus, mäklare var jätte tydlig och förklarat allt som jag behövde veta. Toppen bemötandet!
  • Anders T
    2021-02-04
    Mycket trevlig, korrekt och flexibel. Gjorde verkligen allt för att saker skulle flyta bra.
    2021-01-25
    Vi har sålt en villa. Vi är mycket nöjda med bemötandet från
    mäklaren, han motsvarade helt våra förväntningar.
    En enbart positiv upplevelse och vi kan rekommendera honom.
    Betyget blir UTMÄRKT!!!
    2020-12-03
    Bra mäklare och samarbetsvillig, saklig och gav bra med dokument på försäljningen.
    2020-11-27
    Allt har fungerat bra precis som avtalat.
    Snabbt förfarande från fotografering till sålt hus 7 dagar
    • Olsfors
    2020-10-26
    Vi har sålt ett hus för 2 miljoner.
    Vi blev väldigt fint bemötta av Christer B.
    Vi trodde nog ej att priset skulle gå upp till 2 milj.
    Christer B levde verkligen upp till våra förväntningar.

Tommy o Elisabeth Holmberg
  • Johan K
    2020-10-26
    Köpt en mindre gård av Christer. Hjälpsam och jordnära. Fick bra kontakt. Ärlig.
    Tips till Christer, stressa ner! Du hinner! :)
  • sålde en tomt med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
    2020-10-21
    Christer har sålt vår privata bostad, även sålt 3st tomter genom mitt företag.

Vi har fått en bra service och levt upp till våra förväntningar.

Mvh Mathias Samuelsson
    2020-10-03
    Jag har sålt ett radhus.
    Christer är mycket trevlig och hjälpsam med det mesta av min försäljning.
    Jag hade inte några speciella förväntningar mer än att de gör ett bra jobb.
    Christer var trevlig och rekommenderar honom varmt med hjälp ett sälja eller köpa .
    2020-10-01
    Kompetent, skötte det mesta så man kunde fokusera på annat. En bostadsaffär är stressigt men med rätt person blir det lite lättare och man behöver inte själv fundera på stegen i bostadsprocessen.
  • Marcus J
    2020-08-27
    Vi köpte en bostad I Bollebygd - Hultafors och Christer var alltid tillmötesgående och hjälpsam med de frågor vi hade ang köpet.
    Vi kände oss trygga med Christer då hans omfattande kunskaper om bygden var ovärderliga för oss då vi saknade lokal anknytning till orten. Vi är supernöjda med Christer som vår mäklare och vi kan varm rekommendera honom till alla som behöver en mäklare i Bollebygd.
    2020-08-12
    Christer sålde ett radhus i Bollebygd åt mig och min sambo.
    Samarbetet fungerade utmärkt från första stund och Christer var snabb, korrekt och anpassningsbar!
    Tyckte det kändes väldigt tryggt då han inte gav några falska förhoppningar under pågående arbete med visningar mm, utan istället var konkret och rak i vad han trodde.
    2020-07-10
    Sålt min villa. Blev väl bemött av mäklaren , i bland tyckte jag dock att informationen var för knapphändig. Vad förväntas av oss tex inför en visning etc.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
    2020-07-05
    "Sekventiell" inhämtning av information från oss

Dålig feedback, vi fick själva efterhöra "läget"

Upplevde Christer som ofokuserad och rörig
    2020-06-24
    Vi har sålt en villa i Hultafors
    Mycket trevligt och professionellt bemötande
    Huset blev sålt inom stipulerad tid men priset blev lägre än både vi och mäklaren hade hoppats
    Sammantaget var det ett positiv upplevelse
    2020-06-22
    villa
    utmärkt, mycket trevlig och korrekt
    han överträffade mina förväntningar
    2020-06-17
    Han gjorde sitt bästa för både köpare och säljare!
    2020-02-28
    Kanon bra mäklare. Kunde marknaden riktigt bra och visste vad jag kunde förvänta mig av försäljningen.
    2020-01-28
    Köpt villa, bra bemötand3 från mäklare.
    Bra och enkel kommunikation
    2019-12-21
    Vi har köpt en sommarstuga och Christer var alltid trevlig och kompetent. Han gav oss goda råd och var tydlig i sin kommunikation kring vad som sker och behöver göras. Sammantaget fem stjärnor av fem.
    2019-11-20
    Vi har sålt ett litet fritidshus och mäklaren har varit mycket engagerad och driven för vår sak. Även om intresset varit stort har buden uteblivit, men Christer har hela tiden varit positiv och fått till ytterligare visningar. Slutligen lyckades han förhandla ett sista bud som både säljare och köpare kunde acceptera.
    • Olsfors
    2019-10-09
    allting gick väldigt lätt och smidigt. Hade dock en annan mäklare inledningsvis
    • Hällingsjö
    2019-09-08
    Kunnig/smidig/trevlig,/gott bemötande..
    • Holsljunga
    2019-09-05
    Jeg fik mit fritidshus i Holsjunga solgt.
    Christer Bertilson var præcis, meget velinformeret og meget hjælpsom. Hele forløbet har været perfekt.
    Det er også mit indtryk at hans kommunikation med kunderne har været meget meget god.
    Jeg er absolut tilfreds.
    2019-09-04
    Skulle sälja mitt hus som verkade vara svårsålt, men Christer löste allt på ett smidigt och bra sätt till slut. Rekommenderas
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollebygd
    2019-07-12
    Bra mäklare, lätt att få kontakt med.
    2019-07-12
    Gård på landet , vänlig realist lätt att kommunicera med noggrann
    2019-06-17
    Köpt hus på landet.
    Trevligt bemötande av mäklaren. Gjort allt man kan förvänta sig. Informativ. Hjälpt till med allt som behövdes inför köpet. Rekommenderar till andra.
    • Svenljunga
    2019-06-03
    Jag har sålt en villa i Svenljunga, jag blev vek bemött av mäklaren men hade föredraget tätare kontakt med tips och råd om vad jag kunde göra för att underlätta försäljningen och gärna via tel och inte sms
    2019-05-22
    Har sålt en nybyggd fastighet.
    Blev bra bemött av mäklaren.
    Jag vill gärna veta mycket och önskar kanske att jag fick mer info.
    Överlag en bra upplevelse .
    2019-04-09
    Engagerad från första möte och genom hela försäljningen. Erfaren, kunnig och trygg mäklare som rekommenderas varmt!
    2019-04-04
    Fått hjälp med att sälja huset
  • Leif P
    2019-03-23
    Det är alltid jättesvårt att sätta betyg på någon annan, men Christer är trevlig och sympatisk och har gjort det som jag kunnat förvänta mig av honom, han fick huset sålt.
    • Horred
    2019-03-11
    Har sålt min villa. Christer har varit min mäklare, han har gjort ett mycket gott arbete. Har förklarat det som jag inte kände till. Christer har ett trevligt bemötande och det har känts tryggt att ha honom som mäklare.

Hälsningar
    Ann-Britt Bäckstrand
    2019-02-12
    Snabb och smidig försäljning som sköttes på ett utmärkt sätt.
    2019-02-06
    Jag har köpt en villa och hade kontakt med mäklaren från och med visningsdatum till och med tillträdesdatum.
    Hon är bästa i sitt jobb!
    • Hällingsjö
    2018-12-19
    mycket bra mäklare som lyssnar på både köpare och säljare.
    • Sätila
    2018-11-22
    sålde hus. Oerhört behjälplig, flexibel, artig, tröstande-om det behövs, alltid tillgänglig, kompetent.
    2018-11-02
    Allt var bra,trevligt och enkelt så som i alla fall jag vill ha det,tog sig tid att förklara saker som skulle kunna vara lite komplicerat om man inte håller på med det. Visst,det kostar en slant men man behövde inte sätta sig in i nåt. Allt bra och skulle göra det igen. MvH
  • Karin A
    • Sätila
    2018-10-26
    Har sålt ett äldre hus en och en halvplan
    Christer kom in i bilden efter att Håkan satte ut annonsen men återkom aldrig så där Stig Christer med en kund som ville se på huset före visning
    Sedan fortsatte. Christer med försäljningen utan några problem
    • Svenljunga
    2018-10-23
    Han är väldigt hjälpsam och helt svara snabb när ringer honom. Han är jätte duktigt jag ska rekomendera till kompisar vem vill köpa hus i kinna eller Svenljunga.
    • Kinnahult
    2018-10-23
    Christer agerade så som jag förväntade mig att en fastighetsmäklare uppträder mot sina kunder.
    2018-09-16
    Sålde Bostadsrätt,Hon va provsigt,hon är bäst och gjorde jättebra jobb.