Läs vad 106 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bollebygd 2

• 2020-12-03
    Bra mäklare och samarbetsvillig, saklig och gav bra med dokument på försäljningen.
    Mikael S
    • 4:a
    • 79.0 m²
    • Bollebygd
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
  • 2020-11-27
    Allt har fungerat bra precis som avtalat.
    Snabbt förfarande från fotografering till sålt hus 7 dagar
    Lotta J
    • 145.0 m²
    • Bollebygd
    sålde sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
  • 2020-10-26
    Vi har sålt ett hus för 2 miljoner.
    Vi blev väldigt fint bemötta av Christer B.
    Vi trodde nog ej att priset skulle gå upp till 2 milj.
    Christer B levde verkligen upp till våra förväntningar.

Tommy o Elisabeth Holmberg
    Elisabeth H
    • 69.0 m²
  • 2020-10-26
    Köpt en mindre gård av Christer. Hjälpsam och jordnära. Fick bra kontakt. Ärlig.
    Tips till Christer, stressa ner! Du hinner! :)
    Johan K
    Johan K
    • 123.0 m²
    • Töllsjö
    köpte sitt hus med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
  • 2020-10-21
    Christer har sålt vår privata bostad, även sålt 3st tomter genom mitt företag.

Vi har fått en bra service och levt upp till våra förväntningar.

Mvh Mathias Samuelsson
    sålde en tomt med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
  • 2020-10-03
    Jag har sålt ett radhus.
    Christer är mycket trevlig och hjälpsam med det mesta av min försäljning.
    Jag hade inte några speciella förväntningar mer än att de gör ett bra jobb.
    Christer var trevlig och rekommenderar honom varmt med hjälp ett sälja eller köpa .
    Lars A
  • 2020-10-01
    Kompetent, skötte det mesta så man kunde fokusera på annat. En bostadsaffär är stressigt men med rätt person blir det lite lättare och man behöver inte själv fundera på stegen i bostadsprocessen.
    Josefina F
  • 2020-08-27
    Vi köpte en bostad I Bollebygd - Hultafors och Christer var alltid tillmötesgående och hjälpsam med de frågor vi hade ang köpet.
    Vi kände oss trygga med Christer då hans omfattande kunskaper om bygden var ovärderliga för oss då vi saknade lokal anknytning till orten. Vi är supernöjda med Christer som vår mäklare och vi kan varm rekommendera honom till alla som behöver en mäklare i Bollebygd.
    Marcus J
    Marcus J
  • 2020-08-12
    Christer sålde ett radhus i Bollebygd åt mig och min sambo.
    Samarbetet fungerade utmärkt från första stund och Christer var snabb, korrekt och anpassningsbar!
    Tyckte det kändes väldigt tryggt då han inte gav några falska förhoppningar under pågående arbete med visningar mm, utan istället var konkret och rak i vad han trodde.
    Frida P
    • 106.0 m²
  • 2020-07-10
    Sålt min villa. Blev väl bemött av mäklaren , i bland tyckte jag dock att informationen var för knapphändig. Vad förväntas av oss tex inför en visning etc.
    Lena B
    • 112.0 m²
  • 2020-07-05
    "Sekventiell" inhämtning av information från oss

Dålig feedback, vi fick själva efterhöra "läget"

Upplevde Christer som ofokuserad och rörig
    Ella P
    • 4:a
    • 104.5 m²
    • Bollebygd
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd
  • 2020-06-24
    Vi har sålt en villa i Hultafors
    Mycket trevligt och professionellt bemötande
    Huset blev sålt inom stipulerad tid men priset blev lägre än både vi och mäklaren hade hoppats
    Sammantaget var det ett positiv upplevelse
    Tatjana S
  • 2020-06-22
    villa
    utmärkt, mycket trevlig och korrekt
    han överträffade mina förväntningar
    Lars S
  • 2020-06-17
    Han gjorde sitt bästa för både köpare och säljare!
    Elinor L
    • 3:a
    • 82.0 m²
  • 2020-02-28
    Kanon bra mäklare. Kunde marknaden riktigt bra och visste vad jag kunde förvänta mig av försäljningen.
    David L
    • 3:a
    • 82.0 m²
  • 2020-01-28
    Köpt villa, bra bemötand3 från mäklare.
    Bra och enkel kommunikation
    Zabina J
    • 165.0 m²
  • 2019-12-21
    Vi har köpt en sommarstuga och Christer var alltid trevlig och kompetent. Han gav oss goda råd och var tydlig i sin kommunikation kring vad som sker och behöver göras. Sammantaget fem stjärnor av fem.
    Johannes S
    • 41.0 m²
  • 2019-11-20
    Vi har sålt ett litet fritidshus och mäklaren har varit mycket engagerad och driven för vår sak. Även om intresset varit stort har buden uteblivit, men Christer har hela tiden varit positiv och fått till ytterligare visningar. Slutligen lyckades han förhandla ett sista bud som både säljare och köpare kunde acceptera.
    Rasmus M
    • 41.0 m²
  • 2019-10-09
    allting gick väldigt lätt och smidigt. Hade dock en annan mäklare inledningsvis
    Lennart L
    • 127.0 m²
  • 2019-09-08
    Kunnig/smidig/trevlig,/gott bemötande..
    Mikael S
    • 99.0 m²
    • Hällingsjö
  • 2019-09-05
    Jeg fik mit fritidshus i Holsjunga solgt.
    Christer Bertilson var præcis, meget velinformeret og meget hjælpsom. Hele forløbet har været perfekt.
    Det er også mit indtryk at hans kommunikation med kunderne har været meget meget god.
    Jeg er absolut tilfreds.
    Carsten L
    • 43.0 m²
    • Holsljunga
  • 2019-09-04
    Skulle sälja mitt hus som verkade vara svårsålt, men Christer löste allt på ett smidigt och bra sätt till slut. Rekommenderas
    Thomas S
    • 171.0 m²
  • 2019-07-12
    Bra mäklare, lätt att få kontakt med.
    Chanette B
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollebygd
  • 2019-07-12
    Gård på landet , vänlig realist lätt att kommunicera med noggrann
    Marie M
    • 145.0 m²
  • 2019-06-17
    Köpt hus på landet.
    Trevligt bemötande av mäklaren. Gjort allt man kan förvänta sig. Informativ. Hjälpt till med allt som behövdes inför köpet. Rekommenderar till andra.
    Sofia F
    • 107.0 m²
  • 2019-06-03
    Jag har sålt en villa i Svenljunga, jag blev vek bemött av mäklaren men hade föredraget tätare kontakt med tips och råd om vad jag kunde göra för att underlätta försäljningen och gärna via tel och inte sms
    Sigmundur S
    • Svenljunga
  • 2019-05-22
    Har sålt en nybyggd fastighet.
    Blev bra bemött av mäklaren.
    Jag vill gärna veta mycket och önskar kanske att jag fick mer info.
    Överlag en bra upplevelse .
    Frida E
    • 107.0 m²
  • 2019-04-09
    Engagerad från första möte och genom hela försäljningen. Erfaren, kunnig och trygg mäklare som rekommenderas varmt!
    Cecilia C
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollebygd
  • 2019-04-04
    Fått hjälp med att sälja huset
    Rickard Taipaleenmäki P
    • 90.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollebygd
  • 2019-03-23
    Det är alltid jättesvårt att sätta betyg på någon annan, men Christer är trevlig och sympatisk och har gjort det som jag kunnat förvänta mig av honom, han fick huset sålt.
    Leif P
    Leif P
    • 180.0 m²
  • 2019-03-11
    Har sålt min villa. Christer har varit min mäklare, han har gjort ett mycket gott arbete. Har förklarat det som jag inte kände till. Christer har ett trevligt bemötande och det har känts tryggt att ha honom som mäklare.

Hälsningar
    Ann-Britt Bäckstrand
    Ann-Britt B
    • 118.0 m²
    • Horred
  • 2019-02-12
    Snabb och smidig försäljning som sköttes på ett utmärkt sätt.
    Carolina B
    • 121.0 m²
  • 2019-02-06
    Jag har köpt en villa och hade kontakt med mäklaren från och med visningsdatum till och med tillträdesdatum.
    Hon är bästa i sitt jobb!
    Hussein M
    • 150.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollebygd
  • 2018-12-19
    mycket bra mäklare som lyssnar på både köpare och säljare.
  • 2018-11-22
    sålde hus. Oerhört behjälplig, flexibel, artig, tröstande-om det behövs, alltid tillgänglig, kompetent.
  • 2018-11-02
    Allt var bra,trevligt och enkelt så som i alla fall jag vill ha det,tog sig tid att förklara saker som skulle kunna vara lite komplicerat om man inte håller på med det. Visst,det kostar en slant men man behövde inte sätta sig in i nåt. Allt bra och skulle göra det igen. MvH
  • 2018-10-26
    Har sålt ett äldre hus en och en halvplan
    Christer kom in i bilden efter att Håkan satte ut annonsen men återkom aldrig så där Stig Christer med en kund som ville se på huset före visning
    Sedan fortsatte. Christer med försäljningen utan några problem
    Karin A
  • 2018-10-23
    Han är väldigt hjälpsam och helt svara snabb när ringer honom. Han är jätte duktigt jag ska rekomendera till kompisar vem vill köpa hus i kinna eller Svenljunga.
  • 2018-10-23
    Christer agerade så som jag förväntade mig att en fastighetsmäklare uppträder mot sina kunder.
  • 2018-09-16
    Sålde Bostadsrätt,Hon va provsigt,hon är bäst och gjorde jättebra jobb.
  • 2018-09-14
    Köpt bostadsrätt.(flytt från villa till bostadsrätt)

Mäklare trevlig och proffissionell.

Allting sköttes perfekt, mycket nöjd.

Vad jag saknade var en skalenlig ritning på lägenheten i beskrvningen för att kunna planera möblering då vi hade mycket mer möbler än vad som fick plats.
  • 2018-09-13
    Hon skötte försäljningen utav våran sommarstuga jättebra 👍smidigt och smärtfritt. Tusen tack till henne 🙂
  • 2018-09-05
    Trevlig och tydlig, bra vid både visning och kontraktsskrivning.
  • 2018-06-15
    Trevlig och påläst, väldigt bra bemötande!
  • 2018-05-11
    Vi köpte en villa.

Jag var inte med under själva visningen men under kontraktskrivningen var hon väldigt lugn och metodisk. Hon verkade också väldigt kunnig och erfaren.
  • 2018-04-19
    Mycket bra bemötande, kunnig, serviceinriktad, rekommenderas varmt+++++
  • 2018-02-01
    Mycket trevlig tjej! Påläst, duktig och engagerad. :-)
  • 2018-01-26
    Väl påläst och väldigt hjälpsam!
    Jessica A
  • 2018-01-17
    Christer har enda från första stund tagit mycket väl hand om oss vid försäljningen av min mir och fars hus
  • 2018-01-15
    Trevlig, väl påläst, serviceinriktad.
    skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Bollebygd

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte