Niklas Ingemarsson

Niklas Ingemarsson

Niklas Ingemarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Eda

Niklas Ingemarsson har varit registrerad mäklare sedan 2004-05. Niklas Ingemarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.7. Niklas Ingemarsson har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

95 omdömen om Niklas Ingemarsson

Tore F
Koppom

Virker veldig bra.Vent til handelen er ferdig,så kan jeg lettere gi en beskrivelse av min opplevelse med Niklas.

Berith W
Charlottenberg

Han er en fantastisk megler, anbefaller han til alle

Gun R
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda

Niklas var bra att ha kontakt med i ARVIKA. Hoppas fortsättningen med deklaration mm också ger ett bra resultat.

Mikael H
Häljeboda

Tjena! Jag har haft Niklas vid flera av mina husköp och försäljningar. Jag tycker det har gått smidigt å bra alla gånger mvh Micke

Svein S
Skillingmark

Jeg har fått meget god bistand av eiendomsmegleren. Jeg er meget fornøyd så langt.

Mikael E
Koppom

Personligt men ändå proffesionellt bemötande.

Fredrik B
Växvik

Vi hade mycket dålig tid på oss at sälja min fastighet. men 2 dagar efter visning såldes den å vi kunde køpa den fastighet som vi ville ha. #nöjd

Fredrik B
Flogned

Har inga kommentarer mer änn att vi är nöjda

Maria O
Flogned

Vi var tvungna att sälja en bostad innan vi kunde köpa vår drömbostad och det hjälpte Niklas oss med på ett snabbt och professionellt sätt. Det är tack vare honom som vi både kunde sälja och köpa en bostad på kort tid. Mycket bra bemötande!

Emilia K
Växvik

Härlig och skön, känns naturligt och inte strikt och jobbigt när han är med i alla bemötanden