Niklas Ingemarsson

Niklas Ingemarsson

Niklas Ingemarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Eda

Niklas Ingemarsson har varit registrerad mäklare sedan 2004-05. Niklas Ingemarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Ingemarsson har haft 10 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 28 Läs vad Niklas Ingemarsson

2022-05-09 Verifierad kund
    Jeg har brukt Niklas I. da jeg kjøpte huset og nå når jeg har solgt det.
    Jeg opplever megleren som ærlig, oppriktig og sikker i sin jobb.
    Han var flink til å ta de mulighetene som var og flink med samarbeidet med meg.
    Jeg kommer til å anbefale Niklas I. til alle som vil prøve å selge huset sitt.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Etter en lei start med Sandsborgsvägen 8 som det ikke ble noe av, så var det veldig fint at Niklas kunne få avsluttet det hele med salg av Lindbergsbacke 3.
    Vi er veldig fornøyd med Niklas. Han er profesjonell og hyggelig.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Fantastisk kommunikation!
    Trovärdig
    • Åmotfors
    2022-03-02 Verifierad kund
    Niklas gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen! Jag har nu både köpt och sålt fastigheter via honom och är mycket nöjd. Varje gång har det varit ett alltigenom professionellt agerande!
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trevlig, glad och tillmötesgående som skötte uppdraget utmärkt. 🌟
    • Koppom
    2022-02-28 Verifierad kund
    Vennlig, profesjonelt, optimistisk.
    2022-02-10 Verifierad kund
    Salget gikk fort og ble kun møtt en glødende positivitet
    2021-10-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, av Niklas Ingemarsson.
    Eftersom jag inte hade gjort några husaffärer tidigare visste jag inte vilka förväntningar som jag borde ha, men tack vare proffsig mäklare blev allt till min belåtenhet.
    Professionell hantering och trevligt bemötande vid all kontakt.

Mvh Johnny Axelsson
    • Åmotfors
    2021-10-13 Verifierad kund
    Utmärkt och trevligt. Lite svårt att få kontakt ibland men allt ordnade sig till det bästa.
    • Skillingmark
    2021-10-09 Verifierad kund
    Bemött på ett bra sätt. Mäklaren levde upp till förväntan.