Fastighetsbyrån Eda

Fastighetsbyrån Eda

Välkommen till Fastighetsbyrån i Eda kommun!

Vi förmedlar bostäder och fastigheter i Charlottenberg, Koppom, Skillingmark och Åtmotfors - och vi kan vårt område. Vårt mål är alltid att bostadsaffären ska bli så bra som möjligt för både köpare och säljare. Genom vårt banknära samarbete, mångåriga erfarenhet och riktigt bra koll på marknaden i vårt område ger vi dig de bästa förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär.

Kontakta oss om du vill träffas för ett förutsättningslöst möte, vill få en fri värdering eller bara har frågor kring bostad och boende i Eda!

Läs vad 72 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eda 2

• Växvik
    2022-11-25 Verifierad kund
    Alt har vært meget bra, fra første til siste sekund. Veldig god oppfølging, profft hele veien.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Hej, tycker han är jättebra, han återkopplar under tiden och håller oss uppdaterade löpande. Enkel att nå via tel och enkel att kommunicera med :) // Kenneth / Nadja
    2022-11-21 Verifierad kund
    Trevlig kille som är kunnig och ställer till och med upp efter arbetstid. Sålde mitt hus nästan innan annonsen var ute till ett bra pris. Kan bara rekommendera👍
    • Skillingmark
    2022-10-25 Verifierad kund
    We were very satisfied with your honest advice en quick response. All your answers to our questions helped a lot to make the right decision.
    We want to thank you very much for the pleasant contacts and all the help in the purchase of Östra Hångstad Furäng 1.

Med vänliga hälsningar,
    Ammy Boonstra & Theo Harnischmacher
    Nederländerna
    2022-10-20 Verifierad kund
    Saklig, noggrann och tydlig, ger ett tryggt intryck som gör att man känner att man är i tryggt sällskap👍🏻
    • Brättne
    2022-10-11 Verifierad kund
    Niklas är väldigt trevligt och han uppfyllde mina förväntningar på en bra mäklare.
    Niklas är saklig, kunnig och känns väldigt bekväm att prata med.
    Om jag skulle sälja ytterligare en fastighet så skulle jag vilja ha Niklas.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam
    2022-08-31 Verifierad kund
    Niklas er en trivelig representant som håndterte vår salg på en meget tilfredsstillende måte. God oppfølging og tilbakemeldinger under prosessen .
    • Prästängen
    2022-08-31 Verifierad kund
    Kunnig mäklare, perfekt för ett par som köper sitt första hus
    2022-08-25 Verifierad kund
    Veldig fornøyd. Følte oss ivaretatt.
    2022-08-25 Verifierad kund
    Niklas har oppfylt alt jeg ønsket og mere til ,den beste!
    2022-08-08 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och lättvindig att ha att göra med.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Foreløpig veldig bra oppfølging
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Anpassade tid efter önskemål.
    Nöjd.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Det var en positiv upplevelse att handla av Niclas
    2022-07-20 Verifierad kund
    Hjälp oss att hitta vår drömbostad. Fått svara på alla konstiga frågor och alltid varit nåbar på telefonen. Han har varit till mycket står hjälp och förklarar saker som kan upplevas krångligt
    2022-07-10 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande av Niklas både på visningen och de gånger vi ringde han under budgivningen.
    Vi hade förväntningar att möta en säljare. Niklas överträffade våra förväntningar, han tog sig god tid att förklara saker under visningen till trots att det var väldigt många där. Han gav oss svar som var betryggande och försökte inte sälja på oss huset. Vi gick från visningen och var väldigt nöjda med den.
    Budgivningen var en lång process, något kommer av reglerna runt det. Men förutom det har detta köpet varit en väldigt bra upplevelse för oss, vi har inget att klaga på. Vi sitter bara kvar med goda miner.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Gott bemötande, pigg och positiv. Niklas svarar alltid och/eller ringer tillbaka. Förväntade god service och yrkeskunnande, Niklas infriade mina förväntningar. Pratade om eventuella köpare, så vi fick en bild av dem, på ett snyggt sätt. Förväntade att han skulle serva oss, som köper tjänsten, men självklart också tillmötesgå tänkta köpare. Bra balanserat, som jag ser det.
    Kontraktskrivandet, ett trevligt möte med köparen, samtidigt som N skötte det formella. Jag kan rekommendera Niklas till andra.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och återkopplade snabbt med bra svar på våra frågor.
    Vi känner oss trygga med Niklas, hoppas att affären avslutas lika smärtfritt
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mötet med med Niklas var ett tryggt möte. Niklas är en trygg och ärfaren mäklare med god kunskap om området .Och samtidigt goda förklaringar om allt som kommer att gjöras före salget . Jag har bara god ärfaren med Niklas, som köpare och säljare. Mvh Tom Skjellestad
    2022-06-15 Verifierad kund
    Han er en veldig hyggelig megler. Kan jobben sin. Jeg hadde store forventninger og de innfridde han. Vi er 100% fornøyd med Niklas og salget.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket bra bemötande och en proffsig mäklare i Niklas. Hade inga förväntningar men affären gick fort och smidigt
    Vill tacka Niklas för sitt mycket behagliga och proffsiga sätt att förklara alla turer runt en försäljning. Tack Niclas.

Mvh Uno
    2022-06-12 Verifierad kund
    Hyggelig og pålitelig megler.
    Megler som gav inntrykk av lang erfaring.
    Opplevde det som en trygg handel. God service :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda
    2022-06-10 Verifierad kund
    Har blivit mycket bra bemött.
    Det är lätt att prata med Niklas, han är lätt att nå och säger han att han hör av sig så gör han det.
    Han tycks också ha förståelse för både säljare och köpare.
    Om jag mot förmodan ska göra något mer bostadsköp så kommer jag att kontakta Niklas igen.

Mvh Anne Kindström
    2022-06-01 Verifierad kund
    Först hade jag en rätt avvaktande känsla mot mäklaren, men efterhand att denne var tillgänglig och tydlig i sin kommunikation så vände det till att nu verkligen gilla och lita på det professionella arbete han lägger ner.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jeg har brukt Niklas I. da jeg kjøpte huset og nå når jeg har solgt det.
    Jeg opplever megleren som ærlig, oppriktig og sikker i sin jobb.
    Han var flink til å ta de mulighetene som var og flink med samarbeidet med meg.
    Jeg kommer til å anbefale Niklas I. til alle som vil prøve å selge huset sitt.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Etter en lei start med Sandsborgsvägen 8 som det ikke ble noe av, så var det veldig fint at Niklas kunne få avsluttet det hele med salg av Lindbergsbacke 3.
    Vi er veldig fornøyd med Niklas. Han er profesjonell og hyggelig.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Fantastisk kommunikation!
    Trovärdig
    2022-03-02 Verifierad kund
    Niklas gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen! Jag har nu både köpt och sålt fastigheter via honom och är mycket nöjd. Varje gång har det varit ett alltigenom professionellt agerande!
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trevlig, glad och tillmötesgående som skötte uppdraget utmärkt. 🌟
    • Koppom
    2022-02-28 Verifierad kund
    Vennlig, profesjonelt, optimistisk.
    2022-02-10 Verifierad kund
    Salget gikk fort og ble kun møtt en glødende positivitet
    2021-10-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, av Niklas Ingemarsson.
    Eftersom jag inte hade gjort några husaffärer tidigare visste jag inte vilka förväntningar som jag borde ha, men tack vare proffsig mäklare blev allt till min belåtenhet.
    Professionell hantering och trevligt bemötande vid all kontakt.

Mvh Johnny Axelsson
    2021-10-13 Verifierad kund
    Utmärkt och trevligt. Lite svårt att få kontakt ibland men allt ordnade sig till det bästa.
    • Skillingmark
    2021-10-09 Verifierad kund
    Bemött på ett bra sätt. Mäklaren levde upp till förväntan.
    2021-07-19 Verifierad kund
    Trots att mäklaren var upptagen då jag vid första kontakten ville ha visning redan dagen efter så löste han det med visning ändå enligt mitt önskemål. Mycket bra och hela tiden jobba med lösningar i fokus.

Vidare så var det bra uppföljning efter visning vilket också ledde fram till affären.

Fick svar på ev. frågor jag hade och det kändes tryggt och bra från första kontakten till kontraktsskrivningen.
    2021-06-16 Verifierad kund
    Trevlig, och professionell mäklare, han är human och lätt att prata med, kan sin sak.
    Han jobbar snabbt och gör det han säger.
    Har inget negativt att komma med.
    • Gunnarskog
    2021-06-02 Verifierad kund
    Informationen och samtalen med mäklaren kändes enkla och vardagliga.
    2021-05-25 Verifierad kund
    Sålt vårt hus, bra bemötande, snabb handläggning och bra resultat.
    2021-05-21 Verifierad kund
    Vi köpte vårt hus via Fastighetsbyrån i Arvika och har blivit professionellt bemötta av mäklaren och övrig personal på byrån. Mäklaren var väldigt mån om att allt skulle gå rätt till vid såväl visning som budgivning. Mycket nöjda.
    2021-05-18 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra jobb, bra resultat vid försäljning av vår fastighet.
    2021-04-02 Verifierad kund
    Om detta gäller Niklas Ingmarsson;
    Vi har sålt bostad
    Mycket bra bemötande av Niklas
    I från värderingen av bostaden, kontakt under tiden och till slut
    När huset blev sålt.
    En mycket bra representant för fastighetsbyrån
    Varmt rekommanderas!
    2021-03-18 Verifierad kund
    Vi har sålt en Skogsfastighet
    Bemötandet av mäklaren är mycket bra.
    Vi har sålt tidigare objekt med samma mäklare,
    detta tycker jag visar att vi är nöjda, mäklaren är lätt att jobba med.
    2021-02-11 Verifierad kund
    Köpt sommarstuga. Trevlig mäklare.
    2020-11-12 Verifierad kund
    Sålt ett fritidshus
    På bemötandet finns absolut inget att klaga på.
    2020-10-29 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig med positivt bemötande, och gav mig i utgångspunkten (vid första mötet) förväntningar som stämde överens med mina egna....Tyvärr gick det så bra som jag hoppades. Många visningar på Hemnet lovade gott, men det kom få bud. Kanske gick det lite för långt in på hösten innan det blev lagt ut, men det beror ju lika mycket på mig själv. Annars tyckte jag väl ibland at mäklaren kunde varit bättre på att svara snabbare på mina SMS, men det är väl kanske inte så lätt i en sådan jobb.
    2020-09-11 Verifierad kund
    Veldig hyggelig og imøtekommende megler.
    Er svært fornøyd med leilighet og Arvika fastighetsbyrå,takk for topp service.
    😊😊😊😊
    2020-08-12 Verifierad kund
    Vi har både köpt en lägenhet och sålt ett hus.Har haft bra kontakt med vår mäklare,som hjälpt oss mycket!
    Bägge affärerna gick över förväntan,så vi är väldigt nöjda.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med Fastighetsbyrån!
  • Christina L
    köpte sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda
    • Sulvik
    2020-07-30 Verifierad kund
    Allt bara bra.Trevlig och bra säljare.
    Jag har köpt ett fritidshus.Jag blev väl bemött av mäklaren.Han va bra hjälpsam med allt.Mycket papper mm att fixa.
    Helnöjd!
    2020-07-18 Verifierad kund
    jag har köpt en sommarstuga, och är oerhört nöjd med Niklas som mäklare.
    Jag genomförde köpet när jag var i Spanien, men kände att Niklas som mäklare var väldigt balanserade, objektiv och behjälplig.
    Jag har ringt och SMS:at med Niklas väldigt frekvent under hela bud och köp-processen och känner att jag fick bra svar och support.

Jag är jättenöjd!

Jon