Fastighetsbyrån Eda

Fastighetsbyrån Eda

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeThreeYears
Ring 0571-305 80 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Eda kommun! Vi förmedlar bostäder och fastigheter i Charlottenberg, Koppom, Skillingmark och Åtmotfors - och vi kan vårt område. Vårt mål är alltid att bostadsaffären ska bli så bra som möjligt för både köpare och säljare. Genom vårt banknära samarbete, mångåriga erfarenhet och riktigt bra koll...

114 omdömen om Fastighetsbyrån Eda

Sedan starten hos Reco 2013

Tore F
Koppom

Virker veldig bra.Vent til handelen er ferdig,så kan jeg lettere gi en beskrivelse av min opplevelse med Niklas.

Berith W
Charlottenberg

Han er en fantastisk megler, anbefaller han til alle

Gun R
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda

Niklas var bra att ha kontakt med i ARVIKA. Hoppas fortsättningen med deklaration mm också ger ett bra resultat.

Mikael H
Häljeboda

Tjena! Jag har haft Niklas vid flera av mina husköp och försäljningar. Jag tycker det har gått smidigt å bra alla gånger mvh Micke

Svein S
Skillingmark

Jeg har fått meget god bistand av eiendomsmegleren. Jeg er meget fornøyd så langt.

Mikael E
Koppom

Personligt men ändå proffesionellt bemötande.

Fredrik B
Växvik

Vi hade mycket dålig tid på oss at sälja min fastighet. men 2 dagar efter visning såldes den å vi kunde køpa den fastighet som vi ville ha. #nöjd

Fredrik B
Flogned

Har inga kommentarer mer änn att vi är nöjda

Maria O
Flogned

Vi var tvungna att sälja en bostad innan vi kunde köpa vår drömbostad och det hjälpte Niklas oss med på ett snabbt och professionellt sätt. Det är tack vare honom som vi både kunde sälja och köpa en bostad på kort tid. Mycket bra bemötande!

Emilia K
Växvik

Härlig och skön, känns naturligt och inte strikt och jobbigt när han är med i alla bemötanden

Ulla Britt N
Degerängen

Utmärkt bemötande. Utmärkt utfört arbete.

Rune S
Eda Glasbruk

veldig hjelsom med å svare på spørsmål. Og også finne løsninger

Stig H
Charlottenberg

Trevlig och lätt att diskutera med. Har jätte bra kontakt med honom

Stig H
Lässerud

Kan sitt jobb jätte bra Ja fick all info ja behövde och lite till Jätte trevlig och lätt att prata med

Maria P
Åmotfors

Trevlig, lättsam & hjälpsam. Kunnig. Lätt att nå. Objektet/huset blev sålt snabbt, vilket var positivt.

Eirik V
Åmotfors

Hyggelig megler som ordnet alt raskt vedrørende kjøpet av eiendom i Sverige

Svante Å
Åmotfors

Har varit i kontakt med Niklas vid flera tillfällen undet åren och det har alltid fungerat bra. Det är en jättebra kontakt. M och S

Anders E
Skillingmark

Jag tycker Niklas uppträdde mycket professionellt men samtidigt personlig.

Kristin N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda
Styckåsen

Bra bemötande vid visning. Lät oss titta runt själva vilket kändes bra. Hade önskat mer återkoppling mellan visning och påbörjad budgivning. Blev helt tyst i tre dagar, vi tog själva kontakt flera ggr dessa dagar, bad om ny visning, därefter la vi första budet. Hade redan dagen efter visning skickat mail att vi var väldigt intresserade. Kontraktsskrivningen hanterades proffsigt. Tydlig information, ordning och reda.

Liv Anita K
Koppom

Hei . Niklas møtte meg med vennlighet , er blid og høflig. Fikk servert kaffe med litt venting på selgeren . Er flink til å forklare det som står i reglene for kjøp av hytten.

Werner Aabel R
Koppom

Stor grad av service. Ryddig og tydelig. God på å oppdatere under prosessen.

Sölvi B
Charlottenberg

Niklas er vennlig og observant, en trygg veileder med god kunnskap om forskjellene mellom norsk og svensk lovgivning og regelverk. Respekterer mine valg og finner gode løsninger. Jeg er godt fornøyd med hele prosessen.

Kerstin W
Växvik

Mycket bra bemötande från Niklas och övrig personal på Fastighetsbyrån i Arvika. Bra återkoppling under hela processen. Bra engagemang och driv fram till avslut.

Karin S
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda

Kjempeflink og kunnskapsrik.behagelig. flink med tilbakemelding. Kan anbefales på det varmeste

Trude Andresen S
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda

Møtt på en hyggelig og trygg måte. Niklas er grundig, og jeg kan gjerne anbefale han til andre som er på husjakt.

Terje S
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda

Dyktig og pålitelig mekler. God kunnskap flink til å skap gode relasjoner mellom mennesker. Mekler jeg og min kone kan anbefale til andre. Dette er en mekler som skaper et godt omdømme

Kenneth L
Skillingmark

Hyggelig og flink megler.. Lykke til i jobben!!

Steinar Lorang J
Charlottenberg

Behagelig person som er kunskap rik. Kan markedet veldig godt og kommer med råd.

Tore M
Koppom

Hei Vi har engasjert Niklas ved 3 salg og 1 kjøp. Niklas holder alltid tid og avtaler og er profesjonell utøver av sitt yrke. Han er en fin ambassadør for fastighetsbyrån. Mvh. Kristin&Tore

Runar J
Charlottenberg

Korrekt bra för både köpare och säljare

John D
Charlottenberg

Profesjonell, har full kontroll på salgsprosessen

Catarina L
Åmotfors

Tillmötesgående, trevlig ,lyhörd, Jättenöjd.

Vanja K
Åmotfors

Trevligt bemötande och en duktig mäklare.

Lars-Göran J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda
Centralt

trevlig, mycket noggrann, tydlig , ger ett tydligt helhetlige intryck av det mesta

Linus A
Centralt

Blev trevligt bemött av mäklaren på visningen, gick igenom personligen allt i lägenheten. Väldigt lättsam.

Laila O
Skog

Trevlig håller en uppdaterad tillmötesgående

Anneli J
Skog

Vänlig. Försäljningen tog tid men bra kontakt under tiden. Vi syskon tacksamma över att det blev sålt och till personer som kan förvalta det väl

Magnus F
Skog

Trevlig, kunnig och hjälpsam. Rekommenderar å varmast!

Lennart A
Charlottenberg

Rak,ärlig o skötte kommunikation mellan oss perfekt. Kommer rekomendera han till min vän krets.

Leif A
Charlottenberg

Helt klar i informationen God kontakt opplysning når bud kom. Og fint salgsmöte i fine lokaler 👍👍

Nina B
Charlottenberg

Veldig trevlig og imøtekommende. Vi fikk svar på våren frågor og vi er veldig fornøyd med hans tjenester. Takk til ham !

Tom D
Häljeboda

Niklas responds quite fast. Does what he says. Is on point and translates everything very good. So thank you Niklas for your work and support.

Sjur M
Växvik

Alt har vært meget bra, fra første til siste sekund. Veldig god oppfølging, profft hele veien.

Kenneth S
Charlottenberg

Hej, tycker han är jättebra, han återkopplar under tiden och håller oss uppdaterade löpande. Enkel att nå via tel och enkel att kommunicera med :) // Kenneth / Nadja

Jan-Olav S
Åmotfors

Trevlig kille som är kunnig och ställer till och med upp efter arbetstid. Sålde mitt hus nästan innan annonsen var ute till ett bra pris. Kan bara rekommendera👍

Lammetje B
Skillingmark

We were very satisfied with your honest advice en quick response. All your answers to our questions helped a lot to make the right decision. We want to thank you very much for the pleasant contacts and all the help in the purchase of Östra Hångstad Furäng 1. Med vänliga hälsningar, Ammy Boonstra & Theo Harnischmacher Nederländerna

Tobias P
Charlottenberg

Saklig, noggrann och tydlig, ger ett tryggt intryck som gör att man känner att man är i tryggt sällskap👍🏻

Kerstin B
Brättne

Niklas är väldigt trevligt och han uppfyllde mina förväntningar på en bra mäklare. Niklas är saklig, kunnig och känns väldigt bekväm att prata med. Om jag skulle sälja ytterligare en fastighet så skulle jag vilja ha Niklas.

Olof P

Mycket tillmötesgående och hjälpsam

Arvid E
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda

Niklas er en trivelig representant som håndterte vår salg på en meget tilfredsstillende måte. God oppfølging og tilbakemeldinger under prosessen .