Pontus Palmén
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 23 Läs vad Pontus Palmén

• Jimmy M
    Jimmy M sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-06-17

Björkhagen
    Sålt bostadsrätt.

Väldigt trevligt bemötande. Var första gången jag sålde lägenhet så har inte så mkt att jämföra med, men jag fick bra förtroende. Vi hade samma syn på hur försäljningen skulle gå till. Läs mer
  • Matilda G köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-06-08

Bagarmossen
    Köpt bostadsrätt.
    Pontus är lugn, lätt att få tag i och känns som han kan balansera både köpare o h säljares perspektiv. Läs mer
  • Tommie N köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-06-02

Gamla Enskede
    Mycket seriös, trevlig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • Sanna S
    Sanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-13

Blåsut
    Trevlig och proffessionell i ett paket! Har tex. en klar plan på hur ens objekt ska säljas på bästa sätt genom att värdera värdet på lägenhten lyhört mot vad övriga konkurrerande objekt är satta till i närområdet. Snabb och proffessionell respons om man har frågor om sin försäljning. Väldigt bra kännedom om värderingen av lägenheten och området, i vilka kanaler annonsen ska gå ut och är bra på att justera prognosen för lägenheten vid konjunkturförändringar. Jag rekommenderar Pontus Palmén starkt som mäklare vid en lägenhetsförsäljning! Läs mer
    2019-06-17 Pontus Palmén svarar Sanna S
    Stort tack för det fina omdömet och förtroendet Sanna!
    Har varit väldigt trevligt att få vara en del utav denna förmedling med dig och Markus.
    Jag önskar er all lycka framåt!
  • Kajsa A sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-12

Gamla Enskede
    Han hjälpte oss att sälja vår 2a i Enskede. Från början till slut så hade vi god kommunikation, allt gick väldigt smidigt. Mycket lättsam att ha att göra med! Kan rekommendera Pontus till andra som ska sälja! Läs mer
    2019-05-16 Pontus Palmén svarar Kajsa A
    Stort tack för det härliga omdömet och förtroendet Kajsa!
    Kul att vi nådde över vårt mål. Önskar dig, Marcus och Love all lycka framåt och jag hoppas att ni hittar ett fantastiskt nästa hem!
  • Markus S sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-11

Blåsut
    Vi sålde vår bostadsrätt. Mäklaren höll oss informerade om allt i försäljningsprocessen & utförde uppdraget på ett ypperligt vis. Kunnig och tydlig och bra på alla sätt. Läs mer
    2019-05-16 Pontus Palmén svarar Markus S
    Tack för det fina omdömet och förtroendet Markus!
    Jag hoppas du och familjen kommer trivas bra uppe i Skellefteå!
  • Emilia G köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-04-09

Kärrtorp
    Pontus Palmen var min mäklare när jag köpte lägenhet i Kärrtorp. Han har en fantastisk energi och är väldigt positiv, det gick väldigt bra att samarbeta med honom. Detta var första gången jag själv köpte en lägenhet och Pontus assissterade mig på bästa sätt. Hans tydlighet, tillgänglighet och positivitet gjorde min erfarenhet av att köpa lägenhet fantastisk!
    Stort tack till Pontus:-) Läs mer
    2019-05-09 Pontus Palmén svarar Emilia G
    Stort tack för det fina omdömet Emilia!
    Det gör mig väldigt glad att höra att din upplevelse av att köpa ditt första hem kändes bra :)
  • Marie H sålde sitt hus med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-04-07

Skarpnäck
    Mäklaren har vart proffsig genom hela processen. Kunnig och gett det lilla extra som uppskattas mycket. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-08 Pontus Palmén svarar Marie H
    Stort tack för förtroendet och det fina omdömet Marie!
  • Thomas H
    Thomas H sålde sitt hus med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-04-04

Skarpnäck
    Hej Pontus sålde våran bostadsrätt,han leverade ett toppen proffsigt jobb!

Tack Pontus

Med vänlig hälsning, Thomas haastrup Läs mer
    2019-04-08 Pontus Palmén svarar Thomas H
    Stort tack för förtroendet och det fina omdömet Thomas!
  • Johanna J köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-03-13

Hammarbyhöjden
    Trevlig och förklarade bra när man undrade saker. Gav bra information men ibland lite snabb vilket gjorde det svårare att hänga med. Generellt väldigt bra bemötande och bra uppstyrd affär, skönt att som köpare även få kontakt med mäklaren under budgivningen för att höra hur läget är. Läs mer
    2019-03-15 Pontus Palmén svarar Johanna J
    Tack för omdömet och feedbacken. Ska absolut ta med mig det framåt. Hoppas du trivs bra i ditt nya hem!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson