Pontus Palmén
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 51 Läs vad Pontus Palmén

• Lars M sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-04

Gullmarsplan
    Jag och min fru sålde en 2:a och jag var väl bemött i telefon, Pontus infriade alla förväntningar man kan ha på en mäklare, Pontus var saklig, ambitiös, och var lätt att prata med samt att han var lätt att nå. Så vi kan varmt rekommendera Pontus. Lars och Inger Magnusson Läs mer
  • Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-03

Bagarmossen
    Pontus är alltid lätt att få tag i och återkopplar alltid när han sagt det. Han är mån om att ha en dialog.
    Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Amalie S köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-03

Bagarmossen
    Har precis köpt en superfin tvåa, och hela processen har varit otroligt smidig. Pontus är otroligt positiv och lätt att samarbeta med, kommunikationen har varit exceptionell och jag är så nöjd med min nya fina lägenhet. Läs mer
  • Yanina Castope L sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-19

Blåsut
    Vi sålde vår bostad på 55 kvm i Johanneshov. Träffade på Pontus när vi gick på en spontan visning då vi lite vagt började överväga att köpa nytt. Fick snabbt bra kontakt med Pontus och några veckor senare så var vi igång på allvar med försäljningen av vår bostad. Pontus var alltid snabb med att svara på våra frågor och gav kontinuerlig återkoppling till både mig och sambon vilket vi båda uppskattade väldigt mycket. Så vill man ha en mäklare som är enkel att samarbeta med men som ändå gör bostadsförsäljningen till en rolig resa så är Pontus rätt för det. Så tack Pontus för att du hjälpte oss sälja vår fina pärla! Läs mer
  • Gregory H sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-14

Globen
    Vi anlitade Pontus för försäljningen av vår trea. Det var enkelt att resonera med honom hur vi kunde få det mesta ur processen och vi hade en kontinuerlig dialog i varje steg. Efter en hel del arbete för att få fram det rätta presentationen av objektet lyckades Pontus få ditt oväntat många spekulanter och försäljningen överträffade alla våra förväntningar. Läs mer
  • Jakob W sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-13

Blåsut
    Mycket nöjd med Pontus. Såg till att hela tiden hålla god kommunikation med oss om varenda steg i processen. Gav professionella råd och tips. Fick den såld till ett tillfredställt resultat.
    Jakob Läs mer
  • Fadi A köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-04

Gullmarsplan
    while I was buying my first apartment in Sweden Pontus was patient enough to walk me through the Swedish laws and practices around the process in English while keeping a smile and fun attitude
    from A to Z Pontus was super present an supportive Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-13

Skarpnäck
    Vi har haft kontakt med Pontus då vi köpte lägenhet i Skarpnäck. Pontus har alltid gett ett korrekt, trevligt och engagerat intryck, vi är jättenöjda med hans insats. Vi hade lite frågor under budgivning som han återkopplade till med kort svarstid och kontakten efteråt har också flutit på på ett bra sätt. Läs mer
  • Sverker E sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-01

Gullmarsplan
    Energirika och effektiv, hela processen har gått väldigt smidigt. Läs mer
  • Daniela W sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-29

Hammarbyhöjden
    Pontus hjälpte oss att sälja vår lägenhet med bravur! Smidig kontakt och trevligt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson