Pontus Palmén

Pontus Palmén

Pontus Palmén är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Pontus Palmén har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 124 omdömen med ett betyg på 4.8. Pontus Palmén har haft 54 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 124 Läs vad Pontus Palmén

• sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Globen/Gullmarsplan
    2021-09-13
    Ett gott samarbete och ett bra bemötande. Snabb och bra kontakt
    Möte mina förväntningar och kändes verkigen som att han jobbade för att få till en bra försäljning. Rekommenderas starkt.
    • Svedmyra
    2021-09-10
    Proffsigt och bra bemötande
    Pontus är påläst och kunnig
    2021-09-06
    Pontus är engagerad, pålitlig och en riktigt duktig mäklare! Professionell från början till slut! Svarade alltid snabbt på våra frågor och stöttade oss längst hela processen.
    Jag skulle rekommendera alla att välja Pontus som mäklare!
    2021-08-25
    Pontus va mycket trevlig, lyhörd, engagerad, tillgänglig.
    2021-07-03
    Trevlig mäklare, med koll på läget. Lätt att ha att göra med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2021-06-29
    Bra bemötande, och snabb och enkel kommunikation. Väldigt nöjd med hela processen
    2021-06-28
    Pontus är en fantastisk! Han är professionell och hjälpsam, allting ett telefonsamtal bort och han har gett sitt allt under vår försäljning. Hoppas på att kunna anlita Pontus nästa gång vi ska sälja! Rekommenderar honom varmt till alla som letar efter en mäklare.
    2021-06-25
    Superhärlig, proffsig och engagerad i vår försäljning! Bara bra saker att säga från mig
    2021-05-31
    Väldigt trevlig & pålitlig. Väldigt flexibel affär där Pontus var snabb på att svara på frågor och andra återkopplingar. I helhet mycket nöjd.
    • Gullmarsplan
    2021-05-31
    Lättsam, satt på svaren på det man undra över, lyhörd och engagerad. 4 av 5 då det blir rörigt vem man ska vända sig till emellanåt om det är han eller hans assistent och då tillgängligheten inte är lika hög som den är på mäklare som arbetar innanför tullarna där vi är vana att bo/gått på visningar.