Pontus Palmén
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 10 kunder tycker om Pontus Palmén

• Patrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-16

1:a
    26m²
    Kärrtorp
    Gick snabbt och smidigt att sälja min lägenhet! Läs mer
  • Helena L sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-14

3:a
    60m²
    Globen/Johanneshov
    Jag träffade några mäklare inför att jag skulle sälja min fina hörnlägenhet högts upp i huset där jag bor.
    Jag ville höra hur mäklarna systematiskt arbetar och vilka resultat.
    Jag ville veta hur mäklarna korrigerat sitt arbetssätt utifrån rådande bostadsmarknad

Pontus förmåga var att beskriva förtroendefullt och lugnt hans arbetsplanering inför en försäljning samt Pontus målsättning med försäljningen av min lägenhet.

Pontus drivkraft var att visa sig pålitlig, ansvarsfull och förtroendegivande.

Det var viktigt för mig att få korta återkopplingar på sälj/budgivningsprocessen vilket Pontus gjorde och det gav mig en trygghet i att allt var under kontroll i processen.

Pontus har visat en mycket god kommunikation och en stark ansvarskänsla.

Pontus levde upp till mina förväntningar som mäklare.

Utomordentligt lotsade Pontus sitt uppdrag med att sälja min bostad, mina allra bästa rekommendationer

Helena Lindqvist Läs mer
  • Kée T
    Kée T sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-12

5:a
    101.5m²
    Skarpnäck
    Pontus hjälpte oss med att sälja vår bostadsrätt i Skarpnäck. Från och med första mötet tyckte jag direkt att han är en professionell, trevlig och engagerad mäklare. Han rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-02-14 Pontus Palmén svarar Kée T
    Tack Kée, var väldigt trevligt att hjälpa er med denna försäljning, jag hoppas du hittar något riktigt sjysst som nästa hem!
  • George A sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-07

3:a
    55m²
    Skärmarbrink
    Sålt en 3:a i Johanneshov.
    Grymt bra bemötande, en hungrig mäklare som gör det lilla extra!
    Han levde upp till mina förväntningar, va aldrig orolig över det, vi hade jättebra kontakt via telefon, sms & mail. Allting sköttes smidigt och han va alltid tillgänglig.
    Kan varmt rekommendera Pontus! Läs mer
    2019-02-11 Pontus Palmén svarar George A
    Tack George för ett väldigt trevligt samarbete!
    Hoppas du och familjen kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Katarina E sålde sin bostad med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-01-16

Grundlig, pålitlig, alltid kontaktbar. Återkopplade allt under processen. Gjorde bra bedömningar och hela försäljningen blev en positiv upplevelse. Kan starkt rekommendera denna mäklare och firma. Läs mer
    2019-01-21 Pontus Palmén svarar Katarina E
    Stort tack för dem fina orden Katarina!
  • Sven Olof E sålde sin bostad med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-01-09

Sålt bostadsrätt 2RoK i Björkhagen / Hammarbyhöjden.
    Mäklarens bemötande var utmärkt och korrekt. Gjorde ett seriöst intryck.
    Möjligen kunde man ha önskat sig något bättre överlämnande av dokument etc. (Kan möjligen bero på att vår affär till stora delar sköttes via mail och telefon istället för med fysiska möten.)
    Totalt sett är jag nöjd med affären och hur mäklaren t.ex. hanterade budgivningen. Läs mer
    2019-01-21 Pontus Palmén svarar Sven Olof E
    Tack Sven Olof, ursäktar för det. Att det mesta sköttes på distans är ingen ursäkt, tar med mig det framåt!
  • Anette W sålde sin bostad med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-01-09

Vi har sålt en bostadsrätt på Finn Malmgrens väg , Enskede.

Jag är nöjd med honom i stort. Brister var bla att han missade mejla avtalen till oss som han lovade innan vår dotter skulle skriva avtal med fullmakt från oss. Förstår att det var stressigt då budgivning pågick i stort sett till kontraktskrivning. Läs mer
    2019-01-21 Pontus Palmén svarar Anette W
    Tack Anette, jag ursäktar för det. Många bollar i luften är ingen ursäkt, tar med mig det framåt!
  • Erik G köpte sin bostad med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-01-06

Köpt en trea i Enskede och blev mkt bra bemött
    Pontus levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-01-07 Pontus Palmén svarar Erik G
    Tack Erik, trevligt att träffa dig med. Hoppas du och barnen trivs bra i ert nya hem!
  • Magdalena S sålde sin bostad med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-12-04

Sålde en etta i Enskede. Mycket proffsigt bemötande, alltid tillgänglig för att svara på frågor och annat. Allting sköttes mycket smidigt och smärtfritt. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-12-17 Pontus Palmén svarar Magdalena S
    Stort tack för dem fina orden och förtroendet Magdalena! Önskar dig och Hans all lycka framåt!
  • Ingrid R sålde sin bostad med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-11-16

Sålt 2 1/2 bostadsrätt vid Globen. Trevligt bemötande, hjälpsam, hörde av sig ofta och kollade läget. Inga problem när jag vill skjuta fram visning och fotografering. Helt klart mycket positivt möte. Och sen fick jag ju bra betalt också. Läs mer
    2018-11-16 Pontus Palmén svarar Ingrid R
    Tack för väldigt trevlig samarbete Ingrid! Önskar dig all lycka till i sökandet i Blekinge och hoppas du kommer iväg på några spännande resor nästa år så ses vi på tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson