Pontus Palmén
2019-08 - 2020-07

Läs vad 63 Läs vad Pontus Palmén

• GUSTAV M skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-07-29

Pontus är en vass mäklare. Ett självklart val för mig när det blir dags att köpa eller sälja i Söderort. Läs mer
  • Gun H sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-07-19

4:a
    Gubbängen - Enskede
    Jag sålde min bostadsrätt i Gubbängen.

Jag tycker att jag blev bra bemött av Pontus Palmén.

Mina förväntningar infriades angående bemötande, professionallism, tillgänglighet och resultat.

Totalt sett ett bra samarbete tycker jag. Läs mer
  • Magnus E sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-07-11

2:a
    Bagarmossen
    Pontus är glad trevlig och lättsam att ha att göra med.
    Mycket tillmötesgående ang mina önskemål.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Joakim B sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-24

Bagarmossen
    Vi sålde våran lägenhet med Pontus och vi är väldigt nöjda! Mycket tackvare hans proaktiva arbete med liknande objekt och befintliga kundregister lyckades vi sälja till ett rekordpris. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johanna O sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-23

Bagarmossen
    Pontus gjorde ett fantastisk jobb när han sålde vår trea i Bagarmossen! Han hade ett stort kontaktnät med spekulanter, flexibel, trevlig och gjorde det extra jobb som behövdes för att både vi och köparen skulle vara nöjda! Läs mer
  • Daniel W sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-16

Bagarmossen
    Jag kan verkligen rekommendera Pontus som är trevlig, lugn och en väldigt duktig mäklare. Hela processen kring försäljningen blev väldigt avslappnad. Pontus var hela tiden tillgänglig, hjälpsam och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • ULRICA E
    ULRICA E skrev om Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-07

Engagerad och snabb! Fick utmaning av mig att sälja snabbt utan allmän visning och lägger ned tid på att hitta köpare, trots dåliga förutsättningar i fastighet under renovering. Tillgänglig vid frågor och uppdaterar hela tiden så man känner sig informerad. Kunnig och tar sig an juridiska frågor samt ger snabba svar om något krånglar. Alltid trevlig och kundvänlig i sitt bemötande. Säljer i god ton så säljprocessen blir positiv för alla parter. Ger högt poäng i omdöme för Pontus som jobbar hårt för att man ska känna sig nöjd! Läs mer
  • Kenneth O sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-05

Bagarmossen
    Sålde en 3:a i Bagarmossen. Budgivningen gick snabbt och smidigt.
    Mäklaren höll en kontinuerlig kontakt med oss under hela processen. Läs mer
  • Susann A sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-05

Bagarmossen
    Engagerad mäklare. Bra och snabb affär vid vår försäljning av lägenheten. Läs mer
  • Catarina P sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-06

Enskededalen
    jag har sålt en lägenhet i dalen under denna Coronatid. Jag kunde inte vara mer nöjd med hur jag blivit bemött av Pontus. Han har alltid varit lätt att få kontakt med och jag känt att jag kunnat ringa med all min oro och mina frågor och fått bra svar. Skulle jag sälja en lägenhet igen skulle Pontus definitivt vara mitt förstaval som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson