Pontus Palmén

Pontus Palmén

Pontus Palmén är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Pontus Palmén har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.9. Pontus Palmén har haft 47 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 171 Läs vad Pontus Palmén

• sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Bagarmossen
    2022-09-14 Verifierad kund
    Pontus visade sig vara positiv,tillgänglig och en utmärkt medlare. Han höll mig underrättades under säljprocessen och var lätt att diskutera med. Rekommenderar honom varmt!
    2022-09-12 Verifierad kund
    Alltid bra bemötande, lätt att få kontakt, och ett stort engagemang i hela försäljningsprocessen! Jag tycker Pontus lyfte fram guldkornen hos min bostad på ett bra sätt, och kan varmt rekommendera Pontus som mäklare.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Extremt nöjd med Pontus.
    Han lyssnar, är ödmjuk i sitt sätt och väldigt trevlig. Han övertäffade våra förväntningar både tills hans sätt att vara för att inte tala om den extremt bra försälningen han lyckades med.
    Kan inte säga mer än att han är toppen och vi kommer att rekommendera honom till våra grannar oc andra bekanta som går i försäljningstankar. Lysande!!
    2022-09-04 Verifierad kund
    Hjälpte oss på ett fenomenalt sätt i den ganska jobbiga process som det blev för oss med försäljning på grund av separation.
    Rak, ärlig & engagerad.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Rakt enkelt utan krångel. Lätt att förstå upplägget.
    • Enskededalen
    2022-06-22 Verifierad kund
    Lugnt, korrekt, professionellt bemötande. Realistiska förväntningar. Mycket bra kontakt, dialog och resonemang.
  • köpte sitt hus med hjälp av Pontus Palmén en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2022-06-12 Verifierad kund
    Han var väldigt artig och trevlig vilket gjorde att man kände sig väl bemött
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och väldigt kunnig.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Bra kommunikation, engagemang, bra resultat!
    • Bagarmossen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vi blev hjärtligt bemötta på ett självklart sätt. Vi är nöjda med mäklaren. Även om affären inte blev som vi tänkt pga plötsligt ändrat ränteläge är det inget som vi lastar mäklaren för och vi kan varmt rekommendera denne.