Läs vad 88 Läs vad Pontus Palmén

• 2021-01-22
    Har precis sålt min bostadsrätt om 2rok i Johanneshov.
    Jag och min sambo valde Pontus långt innan försäljningen då vi gjorde en värdering i mars 2020. Sen har vi blivit proffsigt bemötta från dag ett och är mycket nöjda med allt från bemötande till hur processen gått till.
    Tycker försäljningen mötte upp alla förväntningar och vi är mycket nöjda med hur försäljningen slutade.
    Vi rekommenderar Pontus varmt om ni är ute efter en trevlig, rak, tydlig och proffsig mäklare som inte hetsar upp sig i onödan, utan behåller lugnet och ser till att alla parter blir nöjda.
    Michael R
    • 58.0 m²
  • 2021-01-20
    Köpt en bostad på Nynäsvägen, 1a på 51kvm.
    Super bra bemötande av Pontus, trevlig, snabb och hjälpsam!
    Hade inga förväntningar egentligen, så det skötte han bra haha.
    Jesper P
    • 1:a
    • 51.0 m²
    • Gamla Enskede
  • 2020-12-22
    Pontus är en förtroendeingivande och inlyssnande mäklare. Min lägenhetsförsäljning gick smidigt och lätt och Pontus kom med mycket bra ideer!
  • 2020-12-21
    I bought condominium. Pontus was helpful during all the steps of purchase. Since am not conversant with Swedish. He made sure understand all the aspects in Englsh.
    Rahul Nandkumar G
    • 3:a
    • 74.4 m²
    • Skarpnäck
  • 2020-12-18
    Hej!! Jag har precis sålt min bostad på grusåsgränd 89.
    För mig är ett av de viktigaste sakerna att det är en person som förstår och lyssnar.
    Pontus är precis det.
    Han visste vad mitt mål va och han levererade.
    Charmig😊
    Jätte nöjd
    Tack😊
    Sharmila B
    • 65.0 m²
    • Enskededalen
  • 2020-12-12
    We recently sold our apartment through Pontus. During the entire process, from the time he visited the apartment for the first time for valuation all the way to the completion of the sale, we felt very safe and confident in letting Pontus represent our property. He is extremely knowledgeble and kept regular communication at every step of the way. Would recommend Pontus any time without any hesitation.

Prem
    Prem K
    • 3:a
    • 88.0 m²
    • Enskededalen
  • 2020-12-08
    Mäklaren var väldigt kundorienterad , lätt tillgänglig och trevlig. I allmänhet bra service.
    Aleksandra B
    • 57.0 m²
    • Bagarmossen
  • 2020-11-21
    Vi sålde vår lägenhet i Hammarbyhöjden när vi själva för tillfället bor på annan ort. Pontus hjälpte till på ett exemplariskt sätt att ordna allting kring styling av lägenhet, fotografering och försäljning när vi själva inte kunde vara på plats. Vi är mycket nöjda!
    Tua S
    • 50.0 m²
  • 2020-11-15
    Jag sålde min lägenhet i hammarbyhöjden med hjälp av Pontus. Han var väldigt påläst och intresserad, och vi är överlag mycket nöjda med honom som mäklare. Rekommenderas starkt.
    Björn S
    • 1:a
    • 31.0 m²
  • 2020-10-31
    Mycket trevligt bemötande och stort engagemang vid försäljning av lägenhet.
    Kristin B
    • 49.0 m²