Lotta Löwenhoff
en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Avenida Ramón y Cajal 3
296 40 Fuengirola — Visa karta

Vad tror Lotta att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 20 kunder tycker om Lotta Löwenhoff

• Ola P skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta har hela tiden funnits med oss i vår köpprocess och varit lyhörd för våra önskemål. När den bostad vi sökte inte fanns, ordnade hon istället fram nyproduktion och löste problemet. Lotta har alltid löst de problem som har uppstått under köpprocessen på ett smart och snabbt sätt och funnits där och varit tillgänglig med svar, vilket vi har uppskattat väldigt mycket. Läs mer
  • Maria A skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Jag har genom åren köpte många fastigheter och haft många kontakter med olika fastighetsmäklare men Lotta Löwenhoff är den absolut bästa mäklare jag träffat någonsin.
    Hon har en utomordentlig service mind och är otrolig lyhörde för kundens önskemål.
    Den bostad hon bokade åt mig valde hon med stor omsorg, mycket hjärta och ekonomisk fördelaktig.
    Säljaren tillät ingen fotografering eftersom bostaden var uthyrd, och jag hade inte eller möjlighet att ta tjänstledig för egen besiktning av bostaden i Spanien men samarbete mellan Lotta Löwenhoff och advokatbyrån i Spanien flöt fram perfekt med alla formaliteter kring köpeskilling.
    Två dagar efter köpeskilling rest jag slutligen till Spanien och fick nycklarna till bostaden.
    Bostaden är helt underbar och motsvarar exakt mina önskemål samt erbjuder den mest fantastiska utsikten över Mijas bergen, det öppna havet med hela Fuengirola bukten samt Sierra Nevada med snö i horisonten.
    Den högsta betyg på denna sajt är fem tjärnar men av mig får Lotta Löwenhoff minst tusen glimrande tjärnar. Läs mer
  • Stefan B skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vänligt bemött och jag fick hjälp med allt jag bad om när jag köpte en lägenhet. Lotta hjälpte mig de kontakter jag behövde för att kunna genomföra mitt köp. Läs mer
  • Mathias K skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Något för pushig för vår smak, köpa fastighet utomlands är inget man gör på en eftermiddag. Läs mer
  • Leif K skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Jag anmälde mitt intresse på kontoret i Fuengirola, ock lotta ringde mig en halv timme efter det besöket. Ytterligare tjugo minuter hade vi träffats,så det var snabba puckar från början. Längre än så har vi inte kommit sen dess.Men beror på mig, som inte har hunnit längre. Läs mer
  • Roger S skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi åkte till Fuengirola för att titta på några lägenheter. Vår tanke var inte att köpa i första hand. Vi hade bokat tid med flera mäklare, men Lotta var den första, och det blev den enda, som vi träffade. Lotta lyssnade på våra önskemål tålmodigt och plockade fram två lägenheter som hon föreslog att vi skulle titta på dagen efter. Vi föll för en och lämnade ett bud på kvällen. Vi skrev under papperen dagen efteråt. På två dygn hade Lotta hittat en lägenhet till oss och lotsat oss genom den Spanska byråkratin. Positivt och skickligt Läs mer
  • Sofia S skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Med stor lyhördhet och personkännedom, kunde Lotta snabbt se i vilken ända hon kunde börja hjälpa oss i processen att leta efter det typ av boende som passade oss bäst. Tydlig, kunnig och ett rent nöje att få samarbeta med! Vi kan varmt rekommendera henne! Jan & Sofia Läs mer
  • Jörgen P skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Proffsig och personligt bemötande, mycket nöjd kund! Läs mer
  • Urban H skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    En glad kunnig och proffsig mäklare Läs mer
  • Jörgen J skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta kan sina saker, vi var lite dåligt förberedda på vad vi egentligen ville se för något så Lotta hade inte någon lätt uppgift men den uppgiften fixade Lotta. Läs mer
  • Monika J
    Monika J skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Jag kontaktade Fastighetsbyrån via nätet efter att ha sett en lägenhet jag gillade. Lotta Löwenhoff ringde upp och vi bokade möte. Lotta visade sig vara mycket serviceminded och ingav ett professionellt och sympatiskt intryck. Läs mer
  • Ann-charlotte L skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta svarade upp på alla våra förväntningar.
    Vi hade inte tänkt köpa en lägenhet, men det gjorde vi, det gick på en halv dag. Har inte tittat på någon lägenhet innan vi köpte denna.Kan fråga Lotta om många praktiska saker som tex.var man tecknar hemförsäkring, var köper man en damsugare, hur man får kontakt med andra svenskar i Fuengirola eller hur tecknar man tv abonnemang mm.
    Mycket tacksamt med all denna information. Läs mer
  • Per B skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi mötte en trevlig, förberedd, lyssnande Lotta som förstod våra önskemål, och som till slut presenterade en lägenhet som uppfyllde alla våra krav, dock lite dyrare än vad vi hade tänkt oss. Hon ordnade en presentation samma dag, och vi slog till!
    Vi är mycket nöjda med Lotta och ser fram emot att hon är med genom hela processen. Läs mer
  • Manne F skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi hade inte så mycket med Lotta att göra annars hade vi bra hjälp med övriga personal på fastighetsbyrån Fuengirola.
    Med vänlig hälsning Manne och Kaisa Läs mer
  • Keijo A
    Keijo A skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Trevlig tjej med bra erfarenhet, tryggt att köpa av henne. Läs mer
  • Magnus B skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta har bemött oss mycket bra.Hon har hjälpt oss med all vi bett om.Högsta betyg till Lotta Löwenhoff.
    Mvh Magnus Bloss Läs mer
  • Stefan S skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta är mycket trevlig och hjälpsam. Även med saker som normalt inte ingår i en mäklares självklara uppgifter. Toppen. Läs mer
  • Stefan B skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Proffsigt och kundcentrerat bemötande.Lyhörd angående våra önskemål inför ett bostadsköp. Läs mer
  • Gunnar P skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Kunnig, trevlig och tillmötesgående. Kunde tolka våra behov och önskemål på ett bra sätt så att vi kunde hitta en lösning som vi känner oss mycket nöjda med. Läs mer
  • Kalle A skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta Löwenhoff har varit utmärkta fastighetsmäklare. Hon är snabbt som kan svara nästan direkt för kunds önskningar och undring. Detta kan leddas för kunds positiv tanke om att bestämma fort på köpelägenhet.
    Kalle An Läs mer
Lotta Löwenhoff