Lotta Löwenhoff

Lotta Löwenhoff

Lotta Löwenhoff är mäklare på Fastighetsbyrån Fuengirola

Lotta Löwenhoff har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.6. Lotta Löwenhoff har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

20 omdömen om Lotta Löwenhoff

Sedan starten hos Reco 2017
Ola P
Skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Lotta har hela tiden funnits med oss i vår köpprocess och varit lyhörd för våra önskemål. När den bostad vi sökte inte fanns, ordnade hon istället fram nyproduktion och löste problemet. Lotta har alltid löst de problem som har uppstått under köpprocessen på ett smart och snabbt sätt och funnits där och varit tillgänglig med svar, vilket vi har uppskattat väldigt mycket.

Maria A
Skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Jag har genom åren köpte många fastigheter och haft många kontakter med olika fastighetsmäklare men Lotta Löwenhoff är den absolut bästa mäklare jag träffat någonsin. Hon har en utomordentlig service mind och är otrolig lyhörde för kundens önskemål. Den bostad hon bokade åt mig valde hon med stor omsorg, mycket hjärta och ekonomisk fördelaktig. Säljaren tillät ingen fotografering eftersom bostaden var uthyrd, och jag hade inte eller möjlighet att ta tjänstledig för egen besiktning av bostaden i Spanien men samarbete...

Stefan B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
Benalmádena Costa

Vänligt bemött och jag fick hjälp med allt jag bad om när jag köpte en lägenhet. Lotta hjälpte mig de kontakter jag behövde för att kunna genomföra mitt köp.

Mathias K
Skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Något för pushig för vår smak, köpa fastighet utomlands är inget man gör på en eftermiddag.

Leif K
Skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Jag anmälde mitt intresse på kontoret i Fuengirola, ock lotta ringde mig en halv timme efter det besöket. Ytterligare tjugo minuter hade vi träffats,så det var snabba puckar från början. Längre än så har vi inte kommit sen dess.Men beror på mig, som inte har hunnit längre.

Roger S
Skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Vi åkte till Fuengirola för att titta på några lägenheter. Vår tanke var inte att köpa i första hand. Vi hade bokat tid med flera mäklare, men Lotta var den första, och det blev den enda, som vi träffade. Lotta lyssnade på våra önskemål tålmodigt och plockade fram två lägenheter som hon föreslog att vi skulle titta på dagen efter. Vi föll för en och lämnade ett bud på kvällen. Vi skrev under papperen dagen efteråt. På två dygn hade Lotta hittat en lägenhet till oss och lotsat oss genom den Spanska byråkratin. Positivt och skickligt

Sofia S
Skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Med stor lyhördhet och personkännedom, kunde Lotta snabbt se i vilken ända hon kunde börja hjälpa oss i processen att leta efter det typ av boende som passade oss bäst. Tydlig, kunnig och ett rent nöje att få samarbeta med! Vi kan varmt rekommendera henne! Jan & Sofia

Jörgen P
Skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Proffsig och personligt bemötande, mycket nöjd kund!

Urban H
Skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

En glad kunnig och proffsig mäklare

Jörgen J
Skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Lotta kan sina saker, vi var lite dåligt förberedda på vad vi egentligen ville se för något så Lotta hade inte någon lätt uppgift men den uppgiften fixade Lotta.