Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utlandet Fastighetsbyrån Fuengirola

Fastighetsbyrån Fuengirola

Avenida Ramón y Cajal 3, 296 40 Fuengirola — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och din mäklare i Fuengirola!

Fuengirola brukar kallas den lilla storstaden som har allt. Här hittar du ett riktigt semesterparadis med den genuina spanska känslan som möter den skandinaviska stilen. Det finns mängder av saker att göra, allt från shopping till temafester och en lång sandstrand på hela 8 kilometer.

Är du inne på att skaffa ett boende här i närheten? Då ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyrån. Vi har god kännedom inte bara om Fuengirola utan även om grannstäderna Benalmádena och Mijas. Välkommen hit till solen!

Läs vad 38 kunder tycker om Fastighetsbyrån Fuengirola

• Peter G skrev om Petra Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Köpte lägenhet genom Petra i maj - 2018. Inleddes med att hon plockade fram 7-8 lägenheter utifrån mina önskemål och tillbringade en heldag för visning av dom. När jag väl bestämt mig jobbade hon hårt och effektivt för att affären skulle gå i lås så snart som möjligt. Då jag är en ganska frågvis person så ringde jag Petra både helger och kvällar. Petra svarade upp omedelbart på ett helt fantastiskt sätt vilket gjorde att jag idag är en supernöjd lägenhetsägare.Professionell, snabb, effektiv och mycket trevlig o serviceinriktad. Dom absolut varmaste rekommendationer lämnas från mig.
    Peter Gunnarsson Läs mer
    2018-10-09 Petra S svarar Peter G
    Tack Peter, härligt att höra att du trivs bra med din lägenhet :) Det har varit ett sant nöje att ha dig som kund!
    Petra S gillar detta
  • Anna E skrev om Petra Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi har köpt en lägenhet. Petra är en erfaren säljare som vet precis hur hon ska ta hand om sina kunder och ger allt för att kunden ska få det den vill ha. Köpet är dock inte helt klart ännu men hade det inte varit för Petra hade vi nog inte kunnat köpa den lägenhet som vi köpte. Underbar människa som ger allt för kinden. Läs mer
    2018-10-03 Petra S svarar Anna E
    Tack Anna för de fina orden! Så glad att jag fått möjligheten att hjälpa er att hitta er drömlägenhet.
    Petra S gillar detta
  • Ola P skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta har hela tiden funnits med oss i vår köpprocess och varit lyhörd för våra önskemål. När den bostad vi sökte inte fanns, ordnade hon istället fram nyproduktion och löste problemet. Lotta har alltid löst de problem som har uppstått under köpprocessen på ett smart och snabbt sätt och funnits där och varit tillgänglig med svar, vilket vi har uppskattat väldigt mycket. Läs mer
  • Maria A skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Jag får ingen information från henne efter utbetald första bokningsavigt och inte eller några svar på mina mail för att få bilder, utrustning förteckning av lägenheten eller datum för övertagning trots att hon har lovat det när jag ringt henne i Spanien.
    Det känns väldigt dåligt när man själv inte har möjlighet att resa till Spanien just nu pga arbetssituation . Läs mer
  • Stefan B skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vänligt bemött och jag fick hjälp med allt jag bad om när jag köpte en lägenhet. Lotta hjälpte mig de kontakter jag behövde för att kunna genomföra mitt köp. Läs mer
  • Mikael P skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    Bra service, god insikt och information, verkar dessutom vara kunnig personal med bra kontakter.
    Vi bestämmde oss för att köpa en nyproduktion och hoppas nu bara att alla löften och kalkyler håller :)

Vi är glada och nöjda och hoppas du vidare bra assistans av fastighetsbyrån under planeringen och byggstart etc. Läs mer
  • Toma L skrev om Philip Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Han är för snäll, för trevlig, inte alls på köparen, säger ärligt vad han tycker och tänker även om hans åsikt kanske gör att det inte blir någon affär.
    Undrar om han passar som mäklare?
    Jätte trevligt bemötande.
    Han är sig själv.
    Bra på uppföljning. Läs mer
  • Fayez C skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    Trevlig, strukturerat och drivande Läs mer
  • Mathias K skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Något för pushig för vår smak, köpa fastighet utomlands är inget man gör på en eftermiddag. Läs mer
  • Leif K skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Jag anmälde mitt intresse på kontoret i Fuengirola, ock lotta ringde mig en halv timme efter det besöket. Ytterligare tjugo minuter hade vi träffats,så det var snabba puckar från början. Längre än så har vi inte kommit sen dess.Men beror på mig, som inte har hunnit längre. Läs mer
  • Roger S skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi åkte till Fuengirola för att titta på några lägenheter. Vår tanke var inte att köpa i första hand. Vi hade bokat tid med flera mäklare, men Lotta var den första, och det blev den enda, som vi träffade. Lotta lyssnade på våra önskemål tålmodigt och plockade fram två lägenheter som hon föreslog att vi skulle titta på dagen efter. Vi föll för en och lämnade ett bud på kvällen. Vi skrev under papperen dagen efteråt. På två dygn hade Lotta hittat en lägenhet till oss och lotsat oss genom den Spanska byråkratin. Positivt och skickligt Läs mer
  • Sofia S skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Med stor lyhördhet och personkännedom, kunde Lotta snabbt se i vilken ända hon kunde börja hjälpa oss i processen att leta efter det typ av boende som passade oss bäst. Tydlig, kunnig och ett rent nöje att få samarbeta med! Vi kan varmt rekommendera henne! Jan & Sofia Läs mer
  • Jörgen P skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Proffsig och personligt bemötande, mycket nöjd kund! Läs mer
  • Benar K skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    En mycket bra mäklare som hjälpte oss med husköp i Spanien. Strukturerad, kompetent, lyhörd och förstående mäklare som har en god fingertoppskänsla för vad vi sökte. Läs mer
  • Roger O skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    Förtroende, proffesionellt bemötande och agerande. Läs mer
  • Urban H skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    En glad kunnig och proffsig mäklare Läs mer
  • Git L skrev om Philip Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vänligt bemötande. Engagerad och kunnig. Bidrog till smidig och trygg affär. Läs mer
  • Jörgen J skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta kan sina saker, vi var lite dåligt förberedda på vad vi egentligen ville se för något så Lotta hade inte någon lätt uppgift men den uppgiften fixade Lotta. Läs mer
  • Lotta G skrev om Philip Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lyhörd professionell , tydlig, välkomnande Läs mer
  • Christer A skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lyckades inte att hitta det vi sökte. Läs mer
  • Claes L skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    Mycket professionellt bemötande och snabba svar! Med Sandra som mäklare får man reda på allt viktigt kring bostadsköpet. Rekommenderas stark för att köpa bostad på solkusten! Läs mer
  • Martin P skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    Perfekt mottagande, bra organiserat, väldig social, lätt att skapa kontakt, professionell och personlig..! Läs mer
  • Patrik D skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    Trevlig, påläst och engagerad. Läs mer
  • Monika J
    Monika J skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Jag kontaktade Fastighetsbyrån via nätet efter att ha sett en lägenhet jag gillade. Lotta Löwenhoff ringde upp och vi bokade möte. Lotta visade sig vara mycket serviceminded och ingav ett professionellt och sympatiskt intryck. Läs mer
  • Ann-charlotte L skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta svarade upp på alla våra förväntningar.
    Vi hade inte tänkt köpa en lägenhet, men det gjorde vi, det gick på en halv dag. Har inte tittat på någon lägenhet innan vi köpte denna.Kan fråga Lotta om många praktiska saker som tex.var man tecknar hemförsäkring, var köper man en damsugare, hur man får kontakt med andra svenskar i Fuengirola eller hur tecknar man tv abonnemang mm.
    Mycket tacksamt med all denna information. Läs mer
  • Per N skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    Sammanfattningsvis - rätt person på rätt plats Läs mer
  • Sten J skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    hjälpsam och kunnig. vänligt bemötande. Läs mer
  • Per B skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi mötte en trevlig, förberedd, lyssnande Lotta som förstod våra önskemål, och som till slut presenterade en lägenhet som uppfyllde alla våra krav, dock lite dyrare än vad vi hade tänkt oss. Hon ordnade en presentation samma dag, och vi slog till!
    Vi är mycket nöjda med Lotta och ser fram emot att hon är med genom hela processen. Läs mer
  • Manne F skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi hade inte så mycket med Lotta att göra annars hade vi bra hjälp med övriga personal på fastighetsbyrån Fuengirola.
    Med vänlig hälsning Manne och Kaisa Läs mer
  • Keijo A
    Keijo A skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Trevlig tjej med bra erfarenhet, tryggt att köpa av henne. Läs mer
  • Magnus B skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta har bemött oss mycket bra.Hon har hjälpt oss med all vi bett om.Högsta betyg till Lotta Löwenhoff.
    Mvh Magnus Bloss Läs mer
  • Tapani K skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vänlig, men lite långa tider ibland innan vi fick respons på våra frågor. Läs mer
  • Jarmo N skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    Trevligt bemötande, nåde upp till minna förväntningar. Var välförberedd när vi kom ned. Bra visningar. Läs mer
  • Stefan S skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta är mycket trevlig och hjälpsam. Även med saker som normalt inte ingår i en mäklares självklara uppgifter. Toppen. Läs mer
  • Stefan B skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Proffsigt och kundcentrerat bemötande.Lyhörd angående våra önskemål inför ett bostadsköp. Läs mer
  • Hamze M skrev om Fastighetsbyrån Fuengirola
    Ingen bra service alls ,man ringer henne 2 dagar på raken och inget svar och när man frågar henne varför svarar du inte så säger hon att har har glömt mobilen i bilen .Hon passar inte att vara mäklare ,aldrig mer med fastighetsbyrå . Läs mer
  • Gunnar P skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Kunnig, trevlig och tillmötesgående. Kunde tolka våra behov och önskemål på ett bra sätt så att vi kunde hitta en lösning som vi känner oss mycket nöjda med. Läs mer
  • Kalle A skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta Löwenhoff har varit utmärkta fastighetsmäklare. Hon är snabbt som kan svara nästan direkt för kunds önskningar och undring. Detta kan leddas för kunds positiv tanke om att bestämma fort på köpelägenhet.
    Kalle An Läs mer

Avenida Ramón y Cajal 3, 296 40 Fuengirola