Alla kategorier Mäklare Fastighetsbyrån Utlandet Fastighetsbyrån Fuengirola

Fastighetsbyrån Fuengirola

Avenida Ramón y Cajal 3, 296 40 Fuengirola — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och din mäklare i Fuengirola!

Fuengirola brukar kallas den lilla storstaden som har allt. Här hittar du ett riktigt semesterparadis med den genuina spanska känslan som möter den skandinaviska stilen. Det finns mängder av saker att göra, allt från shopping till temafester och en lång sandstrand på hela 8 kilometer.

Är du inne på att skaffa ett boende här i närheten? Då ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyrån. Vi har god kännedom inte bara om Fuengirola utan även om grannstäderna Benalmádena och Mijas. Välkommen hit till solen!

Läs vad 19 kunder tycker om Fastighetsbyrån Fuengirola

• Sonya I
    Sonya I skrev om Malin Franzén en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vill beskriva Malin som lyhörd, uppriktig, tillmötesgående och serviceinriktad mäklare. Dessa är egenskaper vi värdesätter. Vi känner oss nöjda med Malin som mäklare.
  • Monika J
    Monika J skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Jag kontaktade Fastighetsbyrån via nätet efter att ha sett en lägenhet jag gillade. Lotta Löwenhoff ringde upp och vi bokade möte. Lotta visade sig vara mycket serviceminded och ingav ett professionellt och sympatiskt intryck.
  • Zorana I
    Zorana I skrev om Liz Wallin en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vänligt bemötande från första stund!
    En varm och professionell person som tog hand om oss på bästa möjliga vis!
    Lyhörd för våra tankar och tog sig tid att verkligen hitta det som vi sökte och som hon gjorde det, underbart!!

Alla lovord till Liz!
  • Ann-charlotte L
    Ann-charlotte L skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta svarade upp på alla våra förväntningar.
    Vi hade inte tänkt köpa en lägenhet, men det gjorde vi, det gick på en halv dag. Har inte tittat på någon lägenhet innan vi köpte denna.Kan fråga Lotta om många praktiska saker som tex.var man tecknar hemförsäkring, var köper man en damsugare, hur man får kontakt med andra svenskar i Fuengirola eller hur tecknar man tv abonnemang mm.
    Mycket tacksamt med all denna information.
  • Per N
    Per N skrev om Liz Wallin en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Sammanfattningsvis - rätt person på rätt plats
  • Monica F
    Monica F skrev om Liz Wallin en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi köpte en lägenhet i La Cala för ca ett år sen. Vi hade turen att på Fastighetsbyrån få träffa Liz Wallin som lyhört lyssnade på våra önskemål. Hon lotsade oss professionellt igenom hela den ganska krångliga processen innan köpet var klart. Det kändes väldigt tryggt att vi kunde få svar på alla våra frågor snabbt och tydligt. Tack från Monica och Mats!
  • Sten J
    Sten J skrev om Liz Wallin en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    hjälpsam och kunnig. vänligt bemötande.
  • Per B
    Per B skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi mötte en trevlig, förberedd, lyssnande Lotta som förstod våra önskemål, och som till slut presenterade en lägenhet som uppfyllde alla våra krav, dock lite dyrare än vad vi hade tänkt oss. Hon ordnade en presentation samma dag, och vi slog till!
    Vi är mycket nöjda med Lotta och ser fram emot att hon är med genom hela processen.
  • Manne F
    Manne F skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi hade inte så mycket med Lotta att göra annars hade vi bra hjälp med övriga personal på fastighetsbyrån Fuengirola.
    Med vänlig hälsning Manne och Kaisa
  • Keijo A
    Keijo A skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Trevlig tjej med bra erfarenhet, tryggt att köpa av henne.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta har bemött oss mycket bra.Hon har hjälpt oss med all vi bett om.Högsta betyg till Lotta Löwenhoff.
    Mvh Magnus Bloss
  • Tapani K
    Tapani K skrev om Liz Wallin en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vänlig, men lite långa tider ibland innan vi fick respons på våra frågor.
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Liz Wallin en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi har mycket att tacka Liz för. Hennes professionalism och personliga omtanke om oss gjorde att husköpet känns mycket bra.
  • Jarmo N
    Jarmo N skrev om Malin Franzén en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Trevligt bemötande, nåde upp till minna förväntningar. Var välförberedd när vi kom ned. Bra visningar.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta är mycket trevlig och hjälpsam. Även med saker som normalt inte ingår i en mäklares självklara uppgifter. Toppen.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Proffsigt och kundcentrerat bemötande.Lyhörd angående våra önskemål inför ett bostadsköp.
  • Hamze M
    Hamze M skrev om Liz Wallin en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Ingen bra service alls ,man ringer henne 2 dagar på raken och inget svar och när man frågar henne varför svarar du inte så säger hon att har har glömt mobilen i bilen .Hon passar inte att vara mäklare ,aldrig mer med fastighetsbyrå .
  • Gunnar P
    Gunnar P skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Kunnig, trevlig och tillmötesgående. Kunde tolka våra behov och önskemål på ett bra sätt så att vi kunde hitta en lösning som vi känner oss mycket nöjda med.
  • Kalle A
    Kalle A skrev om Lotta Löwenhoff en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Lotta Löwenhoff har varit utmärkta fastighetsmäklare. Hon är snabbt som kan svara nästan direkt för kunds önskningar och undring. Detta kan leddas för kunds positiv tanke om att bestämma fort på köpelägenhet.
    Kalle An
Lotta Löwenhoff