Petra Sjökvist

Petra Sjökvist

Petra Sjökvist är mäklare på Fastighetsbyrån Fuengirola

Petra Sjökvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Petra Sjökvist har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

2 omdömen om Petra Sjökvist

Sedan starten hos Reco 2018
Peter G
Skrev om Petra Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Köpte lägenhet genom Petra i maj - 2018. Inleddes med att hon plockade fram 7-8 lägenheter utifrån mina önskemål och tillbringade en heldag för visning av dom. När jag väl bestämt mig jobbade hon hårt och effektivt för att affären skulle gå i lås så snart som möjligt. Då jag är en ganska frågvis person så ringde jag Petra både helger och kvällar. Petra svarade upp omedelbart på ett helt fantastiskt sätt vilket gjorde att jag idag är en supernöjd lägenhetsägare.Professionell, snabb, effektiv och mycket trevlig o serviceinriktad. Dom absolut varmaste rekommendationer lämnas från mig. Peter Gunnarsson

Petra S gillar detta
Svar från Petra Sjökvist

Tack Peter, härligt att höra att du trivs bra med din lägenhet :) Det har varit ett sant nöje att ha dig som kund!

Anna E
Skrev om Petra Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Vi har köpt en lägenhet. Petra är en erfaren säljare som vet precis hur hon ska ta hand om sina kunder och ger allt för att kunden ska få det den vill ha. Köpet är dock inte helt klart ännu men hade det inte varit för Petra hade vi nog inte kunnat köpa den lägenhet som vi köpte. Underbar människa som ger allt för kinden.

Petra S gillar detta
Svar från Petra Sjökvist

Tack Anna för de fina orden! Så glad att jag fått möjligheten att hjälpa er att hitta er drömlägenhet.