Petra Sjökvist
en del av Fastighetsbyrån Fuengirola

Avenida Ramón y Cajal 3
296 40 Fuengirola — Visa karta

Vad tror Petra att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 2 kunder tycker om Petra Sjökvist

• Peter G skrev om Petra Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Köpte lägenhet genom Petra i maj - 2018. Inleddes med att hon plockade fram 7-8 lägenheter utifrån mina önskemål och tillbringade en heldag för visning av dom. När jag väl bestämt mig jobbade hon hårt och effektivt för att affären skulle gå i lås så snart som möjligt. Då jag är en ganska frågvis person så ringde jag Petra både helger och kvällar. Petra svarade upp omedelbart på ett helt fantastiskt sätt vilket gjorde att jag idag är en supernöjd lägenhetsägare.Professionell, snabb, effektiv och mycket trevlig o serviceinriktad. Dom absolut varmaste rekommendationer lämnas från mig.
    Peter Gunnarsson Läs mer
    2018-10-09 Petra S svarar Peter G
    Tack Peter, härligt att höra att du trivs bra med din lägenhet :) Det har varit ett sant nöje att ha dig som kund!
    Petra S gillar detta
  • Anna E skrev om Petra Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Fuengirola
    Vi har köpt en lägenhet. Petra är en erfaren säljare som vet precis hur hon ska ta hand om sina kunder och ger allt för att kunden ska få det den vill ha. Köpet är dock inte helt klart ännu men hade det inte varit för Petra hade vi nog inte kunnat köpa den lägenhet som vi köpte. Underbar människa som ger allt för kinden. Läs mer
    2018-10-03 Petra S svarar Anna E
    Tack Anna för de fina orden! Så glad att jag fått möjligheten att hjälpa er att hitta er drömlägenhet.
    Petra S gillar detta
Lotta Löwenhoff