Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala.

Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen erbjuder vi våra kunder högsta möjliga service, skräddarsydda lösningar och därmed bästa möjliga affär.

Vi arbetar aktivt med samtliga kunder både före, under och efter bostadsbytet, vilket innebär trygghet genom hela affären. Detta har gett mycket goda resultat. Genom vårt nära banksamarbete med Swedbank erbjuder vi lån- och räntekalkylering samt förmånlig finansiering. Bankens tjänstemän och Swedbank juristbyrå står till säljarens och köparens förfogande om så önskas.

Läs vad 829 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost 2

• köpte sitt hus med hjälp av Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-05-16
    Köpt en fastighet. Jag blev bemött väldigt bra av mäklaren, hon är väldigt trevlig, hjälpsam och respekterar samt svarar alltid snabbt och på alla funderingar man har.
    2021-05-15
    En ganska trevlig mäklare, duktig på hennes yrke. Ganska hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-05-13
    Anita fick som uppdrag att sälja min lägenhet i Kortedala.Det blev en väldigt bra affär för mig.
    Anita är väldigt professionell och kunnig mäklare.Hon vet hur man gör,så att man får ett bra pris för lägenhet.
    Om du funderar på att sälja,så kan jag verkligen rekommendera Anita.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Gunnilse
    2021-05-12
    Sålde hus. Allt korrekt och lätt att få tag på mäklaren när jag hade frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-05-11
    Jag köpte postatsrätt
    Det var trevligt satt
    Det var kanon köpt
  • Sigurgeir K
    skrev om Casper Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-05-09
    Casper har hjälpt oss att sälja en kolonistuga. Jag tyckte han var imponerande både med det personliga och det professionella.
  • Joy I
    2021-05-07
    Siran was the BEST realtor I could have hoped for. She went above and beyond.. She was an absolute pleasure to work with and made the selling of our home and the purchasing of our new home seamless. We feel so blessed that she was our realtor.
    2021-05-07
    Grym mäklare! Tre egenskaper som jag beundrar hos Siran är att hon är lyhörd, lättillgänglig och brinner genuint för sitt yrke. Tveka inte att höra av er till Siran om ni går i tankarna att sälja eller köpa en bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-05-07
    Siran är en toppmäklare! Bra jobbat och fortsätt så!
  • sålde sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-05-06
    Sålt en bostadsrätt, väldigt trevligt, lätt att prata med och underbar att jobba med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Melinda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-05-04
    Trevligt bemötande. Hjälpte oss att köpa lägenheten.
    2021-05-04
    Vi var på visning på Junigatan 6 i Kortedala i oktober 2020. Vi blev förtjusta i villan & dess natur direkt och lyckades vinna budgivningen. Patricias bemötande var vänligt, trevligt & professionellt. Hennes kunnande var utmärkt och inga frågor var på något sätt besvärliga. Vi var under perioden på flera visningar och Patricia stack verkligen ut över mängden och vi rekommenderar henne varmt!

Med vänliga hälsningar

Jörgen & Ingrid
    Hej,
    Jag är mycket nöjd med mäklaren Syrian eftersom hon hjälpte mycket och hon gjorde allt perfect och det var enkelt för oss, hon förklarade allt om lägenheten.
    2021-05-04
    Sirian är mycket bra mäklare.Lägenhet är jette fin,men vi möste renovera lite tapeter ock toaleterna, annars lägenhet är jette fin.
    1000 tack för Sirian 🥰💞❤💯👍
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Eriksbo Hjällbo
    2021-05-04
    jag köpte en mäklartjänst för försäljning av huset.
    Det har hittils fungerat bra men det återstår överlämning och skatteberäkning
  • Jessica M
    • Angered - Agnesberg
    2021-05-04
    Fantastiskt trevlig och duktig mäklare!
    Rekommenderar starkt att man litar på Melindas instinkter.

Fick sålt min lägenhet med massa besökare på visningar och många bud!
  • sålde sitt hus med hjälp av Casper Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-05-03
    Sålt ett parhus som vi bott i 39 år aldrig sålt något förrut .

Vi fastnade genast för Casper vid första besöket ingav förtroende
    och förklarade allt väldigt bra.

Vi är helt nöjda med försäljningen,finns inget att klaga på.

Casper är en mycket trevlig och sympatisk kille passar verkligen
    för jobbet.

Vänligen Anette o Tuomo
  • Kel T
    2021-05-01
    Sålt- bostadsrätt 3a på rosmaringatan 24.
    Först övertygade Siran mig för att blir kund genom hennes tal och trevlighet samt mycket info. Hon sålde in sig själv. Hon var den enda mäklaren som tog sig tid för att sälja in sig själv i 20min. Vilket övertygade mig att hon kommer även att sälja min lägenhet lika bra som hon övertygade mig som kund. Att Fastighetsbyrån tog en högre arvorde än andra byrå var inga problem. Utan försäljningen ligger i talen med strategisk och skicklighet. Siran var både trevlig, snabbtänkt och skicklig i det hon gjorde. Jag fick många feedbacks. Det gjorde mig trygg. Hon tog tag på alla chanser och möjligheter till situationen jag ligger på. Måste säga att jag har varit på många husvisningar och försäljningar men denna märklare är ändå den bäste jag stött på. Det är inte många chefer nu för tiden som ta vara på en kompetent anställd. Siran är utan tvekan en av de bästa ni har. Uppskattar det hon gör precis som vi kunder. Mvh Kelly
  • Daoud E
    2021-04-29
    Allt funkade jättebra. Mäklaren hjälpte oss att köpa en bostad på förhand och allt funkade jätte smidigt. Vi är väldigt tacksamma för den hjälpen vi har fått och är mer än nöjda. Vi rekommenderar henne gärna vidare till vänner och bekanta.
    2021-04-17
    Såld. Bostadsrätt.
    Min son höll i alla kontakter med mäklaren. Men han är bara positiv gentemot henne.
    Hon levde helt upp till våra förväntningar.
    Inalles så är vi nöjda med det hela.
    Birger Bögniel
    2021-04-16
    She is really nice and excellent in her work
  • sålde en tomt med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Gunnilse
    2021-04-12
    Har sålt en tomt. Blev väl bemött av mäklaren. Jag/vi hade inte några speciella förväntningar, men tycker att mäklaren skött allt väl.
    Så vi är nöjda med mäklaren.
    • Storås
    2021-04-11
    Siran är ambitiös, flexibel och lyhörd. Hon har alltid ett trevligt bemötande och en vilja att förstå, förklara och lotsa oss som säljare rätt i försäljningen. För att vara en mäklare som inte jobbat så länge så imponerar hon med sitt driv. Hon söker info i juridiska frågor, är proaktiv i kontakten med intressenter och söker råd hos dina kollegor.
    2021-04-09
    Jag sålde min bostadsrätt på ett utsatt område som är tyvärr lite svårt att få sålt för samma pris som i fjol. Siran lyckades övertyga mig som mäklare att välja henne. En kunnig, driven säljare som träffade mina förväntningar. Jag var väldig orolig i början men eftersom hon var så ärlig öppen och driven säljare fick hon mig att känna mig lugn i denna stressiga period.

Siran är hjälpsam och finns alltid tillgänglig för dig.

En trevlig, hjälpsam mäklare som är kunnig på sitt område vilket gjorde att det inte dröjde lång tid innan hon sålde min lägenhet för det priset jag önskade mig.

Att välja Siran som mäklare är en win win situation för både den som köper och säljer bostadsrätten.

Mvh Shiraz Ali
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    2021-04-09
    Har inte haft så mycket med honom att göra. Mest med Thomas Olsson som gick i pension, sedan med Anita Subasic. Jag är fullt nöjd med deras insats.

Leif Dietz
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-04-07
    Bra och tydlig information, god kommunikation.
    2021-04-02
    Hon är den bästa mäklaren, rekommenderar stort.
  • köpte sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hej!
    Hon är väldigt smart och lugn och hjälpte mig även utanför arbetstiden _Hon var tålmodig med ångest och tack vare sin erfarenhet kunde vi komma ur alla problemen.
    Hon har stor erfarenhet och Respekterad stil
    MVH Faisal
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Melinda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Olofstorp
    2021-03-31
    Sålt lägenhet till fint pris
    Bemötande helt ok
    Nöjd
    2021-03-31
    Hon gav oss hjälp och svarade på alla frågor under den senaste perioden
    Bäst mäklaren som har träffat
    Tack för allt
    2021-03-21
    Jag själv är tacksam för att vi fick just Siran Markusian som mäklaren. Hon hjälpte mig och min familj genom massa svar på mina frågor. Jag förväntade mig att träffa en snäll och trevlig mäklare och det var hon.
    2021-03-21
    Vi är nöjda från våran mäklare Siran Markusian. Hon gjorde en bra visning på en lägenhet som vi nu har köpt. Vi hade frågor som alltid fick ett svar från mäklaren. Hon hjälpte oss på alla möjliga sätt med det hon kunde. Jag visste inte att hon skulle vara så snäll som Hon är och att hon gjorde sitt bästa som mäklaren. Det är från min personliga åsikt.
    Fick svar på frågor, fick mig att vara intressad till lägenheten och är supernöjd från henne.
    2021-03-18
    Hej. Jag kan säga att Siran Markusian är en underbar människa och mäklare hon kan sit jobb och kan hantera saker jätte bra och kan låsa upp små och stora problem och jätte trevlig bemötande. Vi tackar henne och er för all hjälp vi fick MVS Rauaa
    2021-03-18
    Jag köpte min första bostad och fick ett väldigt trevligt bemötande av Siran under hela processen. Jag hade inte några större förväntningar men jag upplevde att Siran var tillgänglig och svarade på mina frågor på ett pedagogiskt sätt, vilket är positivt.
  • skrev om Casper Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-03-16
    Varma rekommendationer att anlita Casper som mäklare vid försäljning av bostad. Med sitt engagemang och behjälplighet vid försäljning av vårat hus gick det snabbt och smidigt.

Med sin kunskap kändes det tryggt och med sin närvaro kunde vi rådfråga vid eventulle frågetecken både gällande nuvarande bostad men även kommande.

Vi skulle utan tvekan anlita honom igen!
  • Sabah K
    2021-03-16
    Mycket trevlig med ett leende i ansiktet. Hon kan ge råd,förklara,stödja hjälpa ,en kvinna på rätt plats.Jag rekommenderar henne , hon är framtidens mäklare . Hälsningar familjen. Sabah.R.K.N
    2021-03-07
    Vi har sålt bostadsrätt. Mäklaren var super trevlig, Hon tog hand om allting smidigt och snabbt och gav alltid positiva vibbar. Hon lyssnade på alla våra förslag och gav olika exempel för det och hjälpte oss med allting samt var med oss steg för steg och uppdaterade oss om allting. Hon var även lätt att nå och varje steg som skedde var vi upplysta om. Mäklaren Siran Markusian förtjänar stor beröm. Man kan se tydligt hur mycket hon älskar och är passionerad för sitt jobb!
    2021-03-06
    Vi har sålt bostadsrätt genom Siran, och det gick väldigt smidigt tack vare Siran att vi sålde huset på förhand, samtidigt hon ordnade allt inför visning proffsig. Siran var väldigt engagerad, tydlig, saklig.
    Duktig, säker på sin sak,och glad. En mäklare med stort leende som förmedlar trygghet till kunden genom bästa bemötande.
    2021-03-05
    Jag har köpt en lägenhet l lövgärdet, 78 kvm 3rum.
    Om Siran, hon är duktig och jag var nöjd.🙂👍
    2021-03-03
    Hon är i toppen med tid och allt genom försäljningen förklarar allt och tålamod.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-03-02
    Har tidigare köpt och nu sålde min bostad med hjälp av Lisa. Hon är proffessionell, lätt att prata och lyssnar väl. Hon gjorde hela upplevelse enkel och smidig. En mycket duktig mäklare.
  • Lina I
    2021-02-24
    Siran hjälpte mig sälja min bostad. Hon är kunnig i sitt område och jag blev väl bemött. Hon är tydlig samt samarbetsvillig även om det är omöjligt.
    2021-02-24
    Köpte ett radhus.
    En fantastisk bemöter sig av en underbar person väldigt bra att göra med mycket duktig
    2021-02-21
    Jag tycker att Siran är mycket aktiv och trävlig ,jag har såld ett lägenhet,

M.V.H
    Varant
    2021-02-21
    Hej ! Jag har Såld ett lägnhet. Jag upplävde att Siran är väldigt aktiv och trevlig. Hon upplevde mina förhoppningar . Det var totalt sett en bra upplevelse.

MVH
    Anita
    2021-02-21
    Allt är okey, köpte lägenhet.
    Perfekt
    • Olofstorp
    2021-02-20
    Det gick mycket bra Melinda var bra
    2021-02-18
    Sålt en 2a i Kortedala. Första mötet va på telefon och det var trevligt så vi beslöt att mötas i min lägenhet. Anita talade om hur det hela skulle gå till och sedan flöt allt på. Jag hade inga direkta förväntningar men ville att det skulle gå smidigt och det gjorde det. Det som varit ett minus är att mötena varit efter lunch och att mina önskemål mål ej kunnat tillgodoses.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Hammarkullen
    2021-02-09
    Mycket nöjd kund, rekommenderar honom starkt till alla som vill köpa/sälja bostad/fastighet. Serviceinriktad person och ser lösningar snarare än problem.
    2021-02-09
    Fantastiskt trevlig, kompetent, engagerad och tillmötesgående ung tjej, kunde inte önska mig bättre!