Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Storås Industigata 14, 424 69 Angered — Visa karta

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala.

Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen erbjuder vi våra kunder högsta möjliga service, skräddarsydda lösningar och därmed bästa möjliga affär.

Vi arbetar aktivt med samtliga kunder både före, under och efter bostadsbytet, vilket innebär trygghet genom hela affären. Detta har gett mycket goda resultat. Genom vårt nära banksamarbete med Swedbank erbjuder vi lån- och räntekalkylering samt förmånlig finansiering. Bankens tjänstemän och Swedbank juristbyrå står till säljarens och köparens förfogande om så önskas.

Läs vad 515 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

• 2019-09-10

Aso M skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Var hjälpsam och kunde sitt jobb Läs mer
  • 2019-09-10

Stig-Göran S skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt en fastighet på Oskarsbergsvägen 13 i Olofstorp Läs mer
  • 2019-09-04

Mickael L skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålde ett hus, på bästa sätt trevligt å bra sätt förväntningar uppfyllde med råge ,allt var bra kan varmt rekommendera Jan Rudolph Läs mer
  • 2019-09-02

Edina D skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag både köpte och sålde via Fastighetsbyrå Nordost. Försäljningen gick bra till slut efter lite problem i början. Siran var suverän! Trevlig och glad tjej som jag önskar lycka med jobbet! Läs mer
  • 2019-09-01

Erik H skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johannas är en oerhört professionell mäklare som har fått oss att känna oss trycka och väl omhändertagna genom hela affären. Läs mer
  • 2019-09-01

Ingegerd W skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johanna har varit vänlig och kunnig. Lite väl mycket byråkrati. Läs mer
  • 2019-08-31

Mattias E skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bra support. Radhuset blev sålt.
    ————————————————————————- Läs mer
  • 2019-08-31

Jennie Jasmin W skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt villa, seriös och noggrann mäklare Läs mer
  • 2019-08-29

Stig Roland J skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt kolonistuga för min huvudmans räkning.
    Blev mött på ett förtroendegivande sätt.
    Hade inga förväntningar, då jag aldrig sålt hus tidigare. Mäklaren har gjort ett utomordentligt jobb.
    En positiv upplevelse, med en ständig uppdatering under hela försäljningstiden. Läs mer
  • Mona Lisa Kerstin S

2019-08-29

Mona Lisa Kerstin S skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    sålt kolonistuga. Johanna är en trevlig person som hjälpte oss med försäljningen hon informerade oss hela tiden vad som hände
    oavsett vilken tid på dygnet ingen 08.00 -17.00 person. Hon har jag rekommenderat till flera i området att vända sig till om dom ska sälja sin stuga. Vore bra om ni presenterade något försäljningspaket för styrelsen i koloniföreningen många är äldre personer som har stugor och vill sälja behöver trygg hjälp.Det brukar vara ca 8-14 st som säljer varje år av dessa 147 st stugor

hälsningar Georg o Mona-Lisa Läs mer
  • 2019-08-28

Dani K skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bra och proffsigt bemötande av mäklaren.
    Gjorde så gott hon kunde med min bostad.
    Sålde min bostadsrätt på 2 r o k Läs mer
  • 2019-08-19

Stig Roland J skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har inte någon erfarenhet av mäklare tidigare.
    Var lite skeptisk till mäklare efter vad man hört och läst.
    Positiv till mäklarens engagemang. Bra information under hela
    processen än så länge. Läs mer
  • 2019-08-17

Karl Peter A skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Han e väldigt kunnig och erfaren inom sitt yrke. Dessutom är han rolig mäklare. Läs mer
  • Mona Lisa Kerstin S

2019-08-08

Mona Lisa Kerstin S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt kolonistuga bra bemötande mäklare Läs mer
  • 2019-08-06

Said Anne-Marie J skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har sålt en villa byggd 1958 i Kortedala. Mottogs av en positiv och omtänksam mäklare. Gav bra råd och guidade oss genom hela processen. Bra rätt igenom. Läs mer
  • 2019-08-05

Esada S skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Professionellt, förståndig och rådlig. Läs mer
  • 2019-07-26

Nazar A skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag köpte ett hus och hon är riktigt duktig på sitt jobb hon var snäll och bemötte mig jätte bra, hon var hjälpsam Läs mer
    2019-08-09 Patricia W svarar Nazar A
    Tack Nazar, jag hoppas att du ska trivas!
    Patricia W gillar detta
  • 2019-07-19

Danny T skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt en bostad med Jan Rudolph som mäklare. Han har skött hela processen med professionalism och tålamod. Transparent med information. Kan rekommenderas!!! Läs mer
  • 2019-07-19

Mothana S skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    -Jag köpte ett hus.
    -Han var Kunnig, positiv, hjälpsam, välbemötande, mm. Läs mer
  • 2019-07-08

Lisa L skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Köpt ett radhus.
    Han är väldigt noggrann och vill att alla ska vara med och förstå vad de är som görs. Han ser alla och låter alla höras. Han är positivt och förstående. Läs mer
  • 2019-07-08

Viktor L skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig och saklig, överlag väldigt nöjda rakt igenom. Läs mer
  • Nivin T

2019-07-07

Nivin T skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    I början var jag väldigt nervös och hade andra tankar. Men när jag väl mötte Sandra Hallgren så kunde jag slappna av och prata ut om mina förväntningar och vad jag söker.
    Förväntade mig aldrig att en mäklare kunde vara så mycket till hjälp och trevlig på många olika sätt . Sandra är en otrolig tålmodig mäklare som lever upp till förväntningar .
    Tack för all hjälp Läs mer
    2019-08-05 Sandra J svarar Nivin T
    Hej Nivin, Det är många funderingar och tankar innan man köper men det är därför vi finns som bollplank.
    Jag hoppas att du skall trivas i din nya bostad. Stort lycka till.
  • 2019-07-05

surra a skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    En ärlig och proffesionell mäklare. Jätte fint bemötande, hjälpsam och väldigt trevlig. Hade svar på alla frågor. En mäklare som rekommenderas till alla. Läs mer
  • 2019-07-04

Mikael M skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt en bostadsrätt och tyckte att mäklaren bemötte mig väl och informerade om allt nödvändigt inför köp och tillträde. Kände också en öppenhet och ärlighet under budsprocessen vilket uppskattades. Läs mer
  • 2019-06-30

Lill L skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har sålt vår bostad i Linnarhult på bästa sätt.
    Vi hade alltid telefon och mejlkontakt Jan Rudolph och Fastighetsbyrån i Angered.
    Jan Rudolph ringde då och då för att checka av att allt löpte som det skulle.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Jan Rudolph. Läs mer
  • 2019-06-27

Gunnar K skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt en villa med stor tomt och flera uthus
    Bra bemött, snabb försäljning av huset, vilket var bra för oss som redan hade kontrakt på nytt boende.

Bra på att hjälpa till med frågor om försäljningen. Läs mer
  • 2019-06-26

Jenny S skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har vid olika tillfällen både köpt och sålt bostad med Anita. Hon är en duktig, noggrann, punktlig, lyhörd, trevlig mäklare som har god områdesbevakning med ett stort kontakt, -och kundnät. Hon är framför allt, i alla lägen professionell. Läs mer
  • 2019-06-20

Tobias B skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sandra hjälpte mig att sälja min lägenhet allt gick så smidigt hon är verkligen grym!
    Jag rekommenderar starkt Sandra!!! Läs mer
    2019-06-20 Sandra J svarar Tobias B
    Tack Tobias för de fina orden. Jag hoppas verkligen att du skall trivas i din nya bostad.
    Ha nu en fin Midsommar!!
  • 2019-06-13

Dövlet B skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    en fantastisk mäklare, jätte duktigt, professionell och jätte trevlig, sålde min lägenhet med dom. rekomenderas väl Läs mer
    2019-06-20 Sandra J svarar Dövlet B
    Tack Dövlet. Det var fina ord . Det var ett nöje att få hjälpa er med detta och hoppas att ni får det lika bra i er nya bostad.
    Trevlig Midsommar.

Kul, pålitlig, ansvarsfull! Läs mer
  • Tony H

2019-06-04

Tony H skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sandra Hallgren hjälpte mig att sälja en lägenhet på Teleskopgatan i Göteborg .
    Sandras bemötande var mycket bra, trevlig och lyhörd för mina önskemål samtidigt väldigt hjälpsam med tips om styling mm,
    vidare tycker jag att Sandra gav ett väldigt proffsigt intryck då hon är väldigt påläst vad gäller regler och lagar mm som för oss som inte så ofta sysslar med fastighetsaffärer uppskattar otroligt mycket, hennes lugna och pedagogiska förmåga att förklara alla svårbegripliga och snåriga detaljer kring försäljningen är enligt mitt tycke exemplariskt.
    Mina förväntningar gällande försäljningen blev högt över mina förhoppningar då Sandra är väldigt kunnig på den lokala marknaden samt väldigt smidig att resonera med kring inkomna anbud mm.
    Jag kan kort sammanfatta upplevelsen med att jag är otroligt nöjd med Fastighetsbyrån och speciellt Sandra som mäklare och kommer absolut anlita Fastighetsbyrån nästa gång jag skall sälja någon fastighet, jag gillar hela erat koncept med bevakning, info,stylinghjälp mm
    Mycket tacksam säljare
    Tony Helin Läs mer
    2019-06-20 Sandra J svarar Tony H
    Hej Tony, Tusen tack för dina otroligt fina ord. Jag är jätteglad att du blev så nöjd över vårt koncept och självklart kommer vi att hjälpa dig när du skall sälja fler bostäder. Du har mitt nummer bara att ringa så skall jag rekommendera dig en bra mäklare i ditt område.

Ha nu en underbar semester och en trevlig midsommar.
  • Maya P

2019-06-03

Maya P skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt av ett hus.
    Trevlig. Vass och vet vad kundern vill ha! Läs mer
  • Irma Martha Christine Elisabeth N

2019-05-23

Irma Martha Christine Elisabeth N skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Patricia uppfattade vi som lyhörd och kunnig. Läs mer
  • 2019-05-21

Else-Maj A skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt villa I Angered.

Väl bemött

Allt gick väldigt smidigt och när det behövdes så gick Patricia till handling.

Kan varmt rekommendera Patricia Läs mer
  • 2019-05-21

Ulf W skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt en villa i Agnesberg som Patricia Warnlöf på Fastighetsbyrån har hjälpt oss med . Hon har bemött oss på ett proffsigt och kunnigt sätt under hela affären .
    Hon är en mycket kompetent mäklare och vältalig och trevlig på alla sätt.
    Jag tror att resten av våran kontakt blir lika positiv.
    Mvh Ulf o Nancy Wanneklint. Läs mer
  • 2019-05-19

Lars Jörgen G skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon är lugn och systematisk. Fastighetsförsäljning med logisk plan utan stress. Läs mer
  • 2019-05-08

Ewa Tilson J skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt vår lägenhet med Anitas utmärkta hjälp! Hon är kunnig tillmötesgående lyhörd och trevlig. Läs mer
  • 2019-05-07

Lina T skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi är mycket nöjda med Anita då hon hjälpte oss med att sälja vår bostadsrätt till ett bra pris. Hon var alltid tillgänglig och tillmötesgående med alla våra frågor samt fick oss att komma i rätt bana inför eventuell försäljning när vi var på jakt efter hus. Anita förstod vad vi ville och jobbade efter våra önskemål. Läs mer
  • 2019-05-06

Novka J skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag köpte ett hus på Olofstorp. Och vi fick väldigt fint bemötande av Jan. Väldigt trevligt och bra mäklare tyckte vi. Läs mer
  • 2019-05-06

Eva Maritha A skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi sålde vårat radhus på Fjällbruden o fick bra hjälp o tips från Patricia, hon var smidig o lyhörd. Vi var jättenöjda med henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-04-25

Victoria A skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Patricia är duktig och behärskad! Läs mer
  • 2019-04-14

Govar Othman A skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    har såld ett hus var bra bemötande det var inte det som jag väntade men ändå är ganska nöjd. Läs mer
  • 2019-04-13

Shukria I skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag köpte Radhus.
    Trevlig och hjälpsam var hon.
    Det var vår första hus köp så vi vet inte riktigt hur det skulle ha varit nen allt gick bra. Läs mer
    2019-04-18 Patricia W svarar Shukria I
    Tack Shukria, roligt att höra! Hoppas ni kommer att trivas!
  • 2019-03-28

Amanda Å skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jsg har köpt en 1a i Kortedala, Anita har alltid varit ett jättebra stöd när var haft frågor. Hon ringer alltid upp och är alltid trevlig! Bättre än förväntat då detta var min första gång också och hade inte koll. Anita var jätte trevlig hela tiden och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-26

Novka J skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har fått hjälp att sälja min lägenhet. Och jag är jättenöjd med allt..! Sandra är en underbar person och mäklare allt vi önskade fick vi med slutpriset och allt. Läs mer
    2019-04-05 Sandra J svarar Novka J
    Hej Novka.
    Tusen tack för dina fina ord. Jag hoppas att allt går bra med flytten nu och att ni skall trivas i er nya bostad.
    Ha en underbar dag.
  • 2019-03-25

Vera K skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    We bought a house that was sold through a good man, the house is in need of thorough renovation. If it was in his interest he was quickly in answering and helping. Läs mer
  • 2019-03-22

Alexander B skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi fick hjälp med att sälja en bostadsrätt.
    Jag tycker Patrik och även hans kollega Emma gjort ett strålande jobb med försäljningen. Priset som blev var något över det förväntade.
    Är överlag väldigt nöjd med utfallet hur det blev. Skulle definitivt rekommendera både Patrik och Emma för fortsätta uppdrag. Läs mer
  • 2019-03-18

Nikolina A skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt min bostadsrätt.

Anita är som mäklare inlyssnande och förmedlar lugn vilket skapar en trygg känsla hos mig som kund. Hon håller god kontakt och hjälper till att skapa rimliga förväntningar vid försäljning av bostad så att jag som säljare i slutändan känner mig nöjd.
    Skulle absolut använda mig av Anita som mäklare i framtiden. Läs mer
  • Aida Foresti

2019-03-05

Aida Foresti skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Amir Shamshirzan, är den perfekta mäklaren, han är otroligt professionell och man känner sig mycket trygg med honom. Läs mer
  • 2019-03-04

Romina M skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    proffsig! tålmodig men riktigt bra! Läs mer

Storås Industigata 14, 424 69 Angered