Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 437

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala. Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen...

1437 omdömen om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Sedan starten hos Reco 2013

Senada H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Adra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Bergsjön

Kunnig mäklaren, proffesionellt, tillgänglig och hjälpsam. Pålitlig och korrekt.

Rokas U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Adra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Bergsjön

Jag vill varmt rekommendera Adam Adra som mäklare. Från vår första kontakt var det tydligt att han verkligen brinner för sitt arbete. Adam visade en djup kunskap om marknaden och var alltid redo att svara på mina frågor, vilket gav mig en stor trygghet genom hela processen Hans kundbemötande är enastående jag kände mig alltid välkommen och värderad som kund. Adam tog sig tid att lyssna på mina behov och önskemål, och han anpassade sin strategi för att möta mina specifika krav. Vad som verkligen imponerade på mig var...

Anton Å
Kortedala

Trevlig och engagerad. Upplevdes ge förslag som inte var till min som säljares fördel, utan endast till fördel för mäklare och samarbetspartner.

Svar från Adam Adra

Tack för ditt omdöme och för att du delar med dig av din upplevelse. Det är glädjande att höra att du uppfattade mig som trevlig och engagerad. Min roll är att ge en tydlig bild av de olika alternativ som finns tillgängliga, inklusive vad våra samarbetspartners kan erbjuda. Alla förslag jag kommer med är alltid till för att gynna dig som säljare och skapa bästa möjliga förutsättningar för din försäljning. Det finns inga förslag som endast skulle gynna mig som mäklare – vårt mål är att du ska känna dig trygg med de val du...

Alexandra S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Kortedala

Professionell, pålitlig, serviceminded, snabb på att svara, bra som bollplank och ger löpande information och är en mäklare som följer upp omgående det som är överenskommet. Mycket kunnig och kompetent, mäklare som har säljarens fokus och förståelse för säljarens och köparens situation. Är mycket nöjd med Anita som min mäklare.

Aleksej K
Kortedala

Adam var jätte snäll, han var jätte hjälpsam ,han var där hela tiden när jag behövde honom mest det var den mest som jag gillade och alltid glad svar och med förståelse.

Marie Christine Louise S
Sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Angered

Jan är erfaren och lugn och hjälpsam och när det var problem med köpare ordnade han det lugnt och sakligt

Erene P
Kortedala

Jan was very knowledgeable and experienced. I really benefited from this. If you are considering to sell your house, look no further. Jan will guide you with the best decision each steps.

Jane Monica P
Angered

Jan har varit så hjälpsam och bra på alla sätt hela tiden under försäljningen av vårt hus så det blev helt som vi förväntade av en mäklare med så lång erfarenhet

Klara L
Köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Angered

Allting gick smidigt! Jag upplevde honom som tillgänglig och kunnig.

Mariem R

Adam var en duktig mäklare, han var engagerad och följde köpet noggrann. Men samtidigt var han inte påtvingade med många samtal och sms.

Peter W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Kortedala

Mycket bra bemötande och och professionellt genomförd affär.

Sanela K
Kortedala

Vi har både köpt och sålt denna lägenhet via Anita och kan inte vara mer nöjda! Hon är extremt kunnig, hjälpsam och håller en uppdaterad genom hela säljprocessen. Anita kommer med många goda råd och förklaringar om marknaden.Hon är snabb på att svara och tar reda på info omgående om man har några frågor och funderingar. Rekommenderar varmt som bästa mäklaren i området

Helen K
Kortedala

Bra bemötande. Ringde alltid tillbaka när vi sökt henne. Positiv och tålmodig. Kan varmt rekommendera henne.

Akuphe E
Bergsjön

Hello, As regards my expectations, I am very pleased and happy the way Adam Adra handled the process of the sales of my apartment. Adam Adra was very good and honest in the process. To conclude, I do appreciate his efforts, time and energy in the whole process. I will like to use this opportunity to thank Adam Adra.

Usama A
Kortedala

Anita var väldigt professionell och trevlig

Dinawar N
Bergsjön

Proffosionelt och väldict hjälpsamt, han håller en uppdaterad om läget och uppdaterar dig ständigt om vilka olika valmöjligheter du har. Hjälper till igenom hela processen

Maria K
Bergsjön

Adam was very helpful, always found time for us when we called, emailed. He showed us the apartment twice. He was very friendly, communicative and professional. Everything went well. I would though appreciate if leaflets/magazine about the flat is distributed with all the information buyers need. It is always helpful to go back to the magazine/leafllet to remember details.

Sebastian L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Angered

Siran har varit med oss från början till slut, ställt upp vid frågor och bra tydlig vägledning genom hela säljprocessen. Hon svarar snabbt och bra, förklarar enkelt så man förstår, ingen fråga är för svår. Rekommenderar Siran på grund av sitt engagemang och sin professionalism.

Jalal K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Angered

Engagerad men inte för på som mäklare kan vara. Påläst , medgörlig, trevlig.

Amir A
Kortedala

Anita har en otrolig fin bemötande. Hon är väldigt noggrann med sitt jobb och en av de bästa saker jag upplevde med Anita är att man blir informerad samt uppdaterad konstant. Jag n otroligt duktig och snäll mäklare

Van H
Angered

Glad o trevligt bemötande.......

Ann-Kristin L
Sålde sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Angered

Bemötandet var väldigt bra. Hon var lätt att ha att göra med. Utförde sitt uppdrag på ett bra sätt. Vad vi har att klaga på var rekommendationen av städbolag. Flyttdax utförde inte sitt uppdrag som lovat. Städningen av lägenheten gjordes undermåligt. Vi känner oss lurade. Vi borde få en viss summa tillbaka. Vi skulle aldrig någonsin rekommendera denna städfirma.

Gideon M
Bergsjön

Adam har varit till stor hjälp för att genomföra den här köpet - genom att han har varit tillgängligt och bered att svara på frågor när de kommer upp. Den som var oklart är hur man skulle söka medlem med fastighets förening eftersom förening menar att ansökan ska kommer direkt från köparen till förening medan Adam menar att det är fastighetsbyrå som ska hantera det. Till slut skickade fastighetsbyrån ansökan som nu invänta beslut från förening.

Alicja M
Angered - Lövgärdet

Siran was very patient with us when we came to see the property. She spent as much time as we needed and answered all of our questions. The questions she didn't have the answers to she made sure to get back to us promptly with the info. After seeing the place, the process of bidding went very quickly and smoothly. We were very happy with the process and thankful for Siran's support.

Tobias F
Angered - Lövgärdet

Bra och snabba svar på alla frågor.

Joakim B
Kortedala

Riktigt bra mäklare som är lyhörd, personlig, professionell och extremt duktig.

Göran S

En fin mäklare .Hon var mycket saklig..och kunnig. Ett toppen bety .mvh Göran

Kiarash D

En duktig och väldigt tillmötesgående mäklare. Hon känns väldigt ärlig och autentisk. Det har varit väldigt lätt och smidigt att samarbeta. Rekommenderar Siran varmt till alla.

Monica K
Kortedala

Proffsig , kunnig ,engagerad, jättetrevlig.Supernöjda!

Josip K
Angered - Gårdsten

Siran är en väldigt driven och engagerad mäklare som är expert i sitt område. Hennes goda kunskaper och strålande service gjorde henne till ett självklart val för oss. Vi är otroligt nöjda med hela affären och kan starkt rekommendera Siran på fastihgetsbyrån!

Rukiye A
Köpte sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Angered - Gårdsten

Hon är väldigt snällt, hjälpsam och smidig. Jag och min man var nöjda för att träffa med henne. Hon också så professionell 🙏

Fuat A
Angered - Gårdsten

Hon hjälpte mycket under den processen. Jag har fått all information som vi behöver.

Reem Y
Angered - Lövgärdet

Hon var snäll, hjälpsam, har bra erfarenhet förmedlade information på ett tydligt sätt och vill hjälpa till.

Tareef G

Hon är samarbetsvillig.

Leila N
Angered - Lövgärdet

We have met many brokers before Siran, and what we loved about Siran as a broker is her communication skills, always being available when needed, and her honesty. She even helped us a lot with her advice when we looked at other apartments to buy. She is really honest and smart, and I think that is very important to both buyer and seller. She also has a very friendly personality and is very pleasant to talk to. Could have not asked for a better broker. Highly recommend Siran!

Omer H
Angered - Lövgärdet

Siren worked very hard to find a good buyer, from the first viewing. We are very satisfied with her professionalism and her ability to help us with our financial and housing questions.

Amela H
Angered

En professionell och ambitiös mäklare, som man kan lita på och hon ser till att bostadsköpet blir rätt utfört. Jätte duktig och trevlig.

Dario K

Trevlig, engagerad, service-minded.

Emil B
Angered

Siran är en kunnig mäklare som har bra lokalkännedom. När jag väl hade bestämt mig för att sälja så gick det väldigt snabbt för Siran att hitta en köpare. Jag kan varmt rekommendera Siran om man vill ha en mäklare som har koll på marknaden och som också lyssnar på kundens önskemål.

Enkhsaikhan M

Bra 555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555

Ana D
Kortedala

Väldigt professionell i sitt arbete. Svarar alltid och ger väldigt bra svar, förklarar situationer tydligt.

Mohammad M
Angered

Siran Markusian är väldigt duktig och trevlig mäklare som är alltid aktiv och hjälper att sälja och samtidigt hitta ny bostad Rekommenderar till alla👏👏

Mehraban M
Angered - Lövgärdet

Verkligen nöjd allt gick fort väldrigt trevligt och duktigg och snabbb🌹

Hashem H
Hammarkullen

Trevligt bemötande, snabb återkoppling vid frågor, tydliga svar.

John Hamid L
Storås

Så här långt mycket nöjda med Siran på alla sätt Mvh John

Ing-Lis L
Storås

Siran är en helt underbar och duktig person högsta poäng

Manal K
Hammarkullen

Väldigt trevlig och bekväm att parat med. Väldigt informativ och hade en koll på allt och om det var något som var oklart så var hon snabb med att förtydliga det.

Agneta G
Kortedala

Mycket trevlig och tillmötersgående. Saklig, lyssnar på säljarens önskemål, håller säljaren informerad hela tiden om hur intresset är när det sker besiktningar och hur intresset är köpa. Jag är mycket nöjd med det jobb som Adam Adra lagt ner på att sälja min bostadsrätt.

Susan A
Bergsjön

Siran har i hög grad varit tillgäng och hjälpsam under hela köpspprocessen. Hon var påläst om objektet och bostadsrätts föreningen. Siran är som mäklare både personlig, trygg i sin roll och korrekt, och skötte alla detaljerne från visningen fram till kontraktskrivning på ett föredömligt sätt. För min del har detta varit en angenäm resa, som känns som en fin början till ett nytt och spännande liv i min drömlägenhet.

Ouies K
Angered

Siran levererade en professionell och effektiv tjänst. Genom hela processen visade hon en god kunskap och lyhördhet för mina önskemål. Affären genomfördes smidigt och jag är mycket nöjd med resultatet.