Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Storås Industigata 14, 424 69 Angered — Visa karta

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala.

Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen erbjuder vi våra kunder högsta möjliga service, skräddarsydda lösningar och därmed bästa möjliga affär.

Vi arbetar aktivt med samtliga kunder både före, under och efter bostadsbytet, vilket innebär trygghet genom hela affären. Detta har gett mycket goda resultat. Genom vårt nära banksamarbete med Swedbank erbjuder vi lån- och räntekalkylering samt förmånlig finansiering. Bankens tjänstemän och Swedbank juristbyrå står till säljarens och köparens förfogande om så önskas.

Läs vad 660 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

• 2020-07-12

Carlos P skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte ett radhus efter att ha varit på en förhandsvisning. Jag upplevde inte att mäklaren företrädde mitt intresse men det hade jag inga förväntning av heller. Med det sagt var Jan alltid professionell och hela affären gick smidigt igenom från budgivning tills att nycklarna lämnades över. Läs mer
  • 2020-07-10

Erik Lennart N skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt en villa, fick ett bra bemötande och en alltigenom positiv kontakt med Lisa och Rasmus. Vi tycker att Lisa/Rasmuså skötte affären på ett mycket professionellt, korrekt och trevligt sätt.
    Lyssnade på våra åsikter samt var tydliga mot köpare t ex gällande prissättning. Läs mer
  • 2020-07-09

Sevgi G skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag köpte en bostadsrätt. Rasmus var väldigt trevlig, bra, ordningsam, omtänksam och lätt att ta kontakt med honom. I framtiden om jag säljer eller köper så vill jag ha Rasmus som min mäklare igen 😊 Läs mer
  • Rodrigo C

2020-07-06

Rodrigo C skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    My wife and I just bought an apartment from Siran Markusian.
    Since the first approach, Siran has been friendly, attentive, pro-active and extremely helpful.
    She supported us on a very nice way and had always solutions, suggestions and tips to offer us.
    My wife and I and really glad with the services provide to us by Siran. We do recommend her services to everyone who is willing to sell and to buy an apartment and/or a house. Läs mer
  • Roger L

2020-07-06

Roger L skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johanna har gett bra och tydlig information genom hela säljprocessen och även återkopplat bra. Läs mer
  • Leticia M

2020-07-05

Leticia M skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    My husband and I have bought a wonderful apartment with Siran.
    She is an excellent professional, attentive, helpful, kind, she was always in a good mood, she was always willing to help us. She was always fast in answering ours emails.
    We are very happy with Siran! Läs mer
  • 2020-06-29

Abdolrahim F skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Rasmuns Har handlet ärendet på en professionell sätt.
    Bra och ärligt bemötande.
    Kunnig och ärlig. Läs mer
  • JOSEFINE K

2020-06-26

JOSEFINE K skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bytte mäklare då min andra slurade
    Rasmus tog över väldigt enkelt, förklarade allting lätt och hela försäljningen gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Marja-liisa P

2020-06-22

Marja-liisa P skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt en villa. Jag har gått god hjälp av Jan hela vägen. Jag har alltid lätt kunnat nå honom med mina frågor. För övrigt en trevlig person. Läs mer
  • 2020-06-22

Khulood Khalil M skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon har bra bemötande och service. Hon är trevligt och snäll och omtänksam. Läs mer
  • 2020-06-20

Erik G skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johanna är väldigt enkel att kommunicera med och vår erfarenhet är att hon aldrig ger upp. I vårt fall tror vi att alla inblandade (Säljare, köpare och mäklare) upplevde en helt nya omständigheter pga Corona. Men i detta läge kändes det tryggt att ha att göra med Johanna, eftersom hon alltid gav oss återkopplings kom med nya idéer tog emot våra idéer. Full pott till Johanna en riktigt kämpe! Läs mer
  • 2020-06-19

Maral M skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Anita är en super trevlig säljare, engagerad och målinriktad. Bara massa plus. Läs mer
  • 2020-06-17

David B skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Ett proffsigt bemötande, kunnig i sin yrkesroll.
    Tar hand om saker du inte vet något om själv. Läs mer
  • 2020-06-08

Koste S skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bästa mäklaren. Det var rolig att jobba med. Läs mer
  • 2020-06-07

Karin H skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpte ett hus. Mäklaren var dåligt påläst om fastigheten och kunde inte svara helt på våra frågor utifrån besiktningsprotokoll mm. Verkade som han inte hade läst protokollet. Läs mer
  • 2020-06-04

Saif A skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Siran hjälpte mig sälja min lägenhet hon är extremt kunnig hon mer än levde upp till mina förväntningar! Med tanke på vilka höga krav jag hade en mäklare som lägger ner tiden som behövs och finns alltid tillgänglig genom hela sälj processen och hjälper till med allt, en mer proffsig mäklare finns nog inte och kommer anlita henne för all framtida bostadsaffärer, är otroligt nöjd! Läs mer
  • 2020-06-02

Annelie M skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt en lägenhet genom Rasmus. Mycket bra bemötande, frekvent återkoppling och uppdatering. Är nöjd med affären! Läs mer
  • 2020-06-01

Jan Erik M skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisa var verkligen ett proffs när vi sålde lägenheten och höll mig hela tiden uppdaterad så jag rekommenderar henne till 110 procent! Läs mer
  • 2020-05-26

Niclas C skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt min bostadsrätt på förhand. Är mycket nöjd med snabb och bra service av min mäklare! Läs mer
  • 2020-05-23

Håkan L skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt ett radhus. Många på visningar men pandemin förändrade nog läget då bankerna verkade njugga med lånelöfte.
    Mäklaren gjorde bra ifrån sig. Alltid väl bemött och vi hölls uppdaterade on utvecklingen. Läs mer
  • 2020-05-22

Carlos L skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålde min lägenhet och efter en långsam start med en annan mäklare så tog Lisa över och det gick utmärkt.
    Mycket informativ och det kändes tryggt. Läs mer
  • 2020-05-19

Håkan S skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har köpt lägenhet i Agnesberg, Göteborg, och är mycket nöjd med hjälpen. Läs mer
  • 2020-05-16

Harriet P skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Siran på Rappedalsvägen i Angered. Siran har varit lätt att ha och göra med. Trevlig och glad och det vi uppskattar är snabb återkoppling när man sökt henne. Skulle vi någon i framtiden byta bostad så kan vi mycket väl tänka oss att kontakta Siran . Hon får höga poäng av oss. Claes-Göran och Harriet . Läs mer
  • 2020-05-15

Marina W skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Fick sålt lägenheten på förhand, snabb affär. Siran stämmer av behov och önskemål. Smidig affär. Läs mer
  • 2020-05-13

Zeena S skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte ett radhus och blivet välbemötad av henne hon var väldigt trevligt och hjälpsam Läs mer
  • 2020-05-11

Anita J skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har köpt vår första lägenhet och Siran har varit en trygghet under hela processen. 100% engagerad och professionell mäklare som funnits tillgänglig hela tiden för att svara på frågor och funderingar.

Vi kommer utan tvekan rekommendera Siran till familj och vänner som går i köp och säljtankar🌸 Läs mer
  • 2020-05-08

Flurim A skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hej här kommer mina synpunkter!

• Jag har sålt en radhus

• Jag är jättenöjd med mitt bemötande med mäklaren, hon bemötte alla mina behov perfekt.

• Hon översteg mina förväntningar. Förhandlingen gick snabbt och smidigt samt var hennes råd väldigt värdefulla.

• Hon va värdefull i denna förhandlingen så skulle gärna rekommendera henne till andra som är i behov av en duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-05-07

Jenny E skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vilken kanon mäklare, supertrevlig och alltid ett grymt bemötande när vi ses och pratar vid i telefon. Försäljningen av vårat radhus gick fort och enkelt och vi kan inte vara mer nöjda👍 Läs mer
  • 2020-05-07

Cathy T skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Utmärkt!
    Många saker har hänt under köptiden och Siran har kunnat vara flexibel, vilket har hjälpt att göra hela köpet smidig utan krångel.
    Lycklig över att ha fått Siran som mäklare. Läs mer
  • 2020-05-06

Hing Ling C skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har köpt en villa och allt gick smidigt. Det är lätt att kommunicera med Johanna och hon förstod våra behov väl och var hjälpsam. Vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • Karin E

2020-05-04

Karin E skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Tack vare Sirans engagemang, fick vi många intressenter och ett bud redan på visningen. Två dagar senare var lägenheten såld!

Jag sålde ett radhus i Angered tillsammans med Siran. Det var en annan mäklare som rekommenderade henne, eftersom hon är expert på området, och har ett stort kontaktnät.

Siran är otroligt kunnig och kompetent, och visade stor omtanke om mig och mina behov i varje steg av processen. Hon gav mig kloka tips på vad jag kunde göra för att underlätta försäljningen, och höll mig hela tiden informerad.

Jag är glad och tacksam för all hjälp jag fått från Siran och rekommenderar henne verkligen! Läs mer
  • 2020-05-02

Ivan S skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lilla solsätervägen 10 hus
    Mäklaren var allmänt trevlig och väldigt informativ.
    Bra på att följa up.
    I helhet en mäklare 😎😎😎 Läs mer
  • 2020-04-30

Ahmed Jaafar A skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    * Villa

* Jag tycker att jag blev välbemött

* Mina förväntningar var en bra service vilket jag också fick genom snabb kontakt och lätttillgänglighet via telefon.

* I övrigt hade jag en bra upplevelse av hela affären och det var enkelt att få hjälp i det jag behövde. Läs mer

Helga Rut V skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jan är väldigt kompetent, hängiven och tillgänglig. Jag har känt mig trygg i hanteringen av min försäljning från dag ett och jag känner mig lika trygg nu när försäljningen är klar att han hanterar alla frågor från köparen med samma kompetens. Läs mer
  • 2020-04-26

Erland Olavi Weise R skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt och sålt villor, trevlig engagerad, kunnig, kontaktbar. Läs mer

Lotta S skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålde min bostadsrätt. Jättebra bemötande! Kändes tryggt och bra. Läs mer
  • 2020-04-24

Per Lennart Joakim P skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt villa. Träffade Jan Rudolph när vi köpte vårat hus och när det var dax att sälja så var det ingen tvekan vem vi skulle vända oss till. Han är proffsig på alla sätt både mot säljare och köpare. Hade bra känningar om vårat område med. Man kände sig trygg Läs mer
  • 2020-04-24

Elin Kristina P skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag kände mej alltid trygg med Jan, en rutinerad mäklare som vet vad han sysslar med och mycket pondus som behövs när man är mäklare. Läs mer
  • 2020-04-21

Malin L skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Snabb med återkoppling både på mail och telefon. Allt fungerade helt felfritt så ja, Rasmus levde helt klart upp till förväntningarna! Tack! Köpte Handskmakaregatan 14, 271 46 Ystad. Läs mer
  • 2020-04-19

Jan Egert E skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jättebra hela vägen trots att vi strulade en hel del, var mycket flexibel. Kort och tydlig med viktig information, lätt att ta in, inga onödigheter. Läs mer
  • 2020-04-18

Yousif A skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag köpte en lägenhet.
    Mäklaren var väldigt kul Läs mer
  • 2020-04-17

Adel H skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Siran hjälpte mig med att köpa en bostadsrätt. Har alltid varit tillgänglig på telefon. Alltid ställt upp. Fint bemötande. Jag har aldrig köpt ett hus innan så Siran hjälpte mig med nästan allt och vägledde mig. Rekommenderas starkt.

mvh
    Adel Hassan Fadil Läs mer
  • 2020-04-08

Pia H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sandra hjälpte oss att sälja vårat radhus.

Sandra är än mycket trevlig och engagerad person som har lett till skratt.

Hon uppfyllde alla våra förväntningar och mycket mer! Om vi hade frågar fanns hon alltid där och svarade på dem.

Vi rekommenderar varmt Sandra som mäklare. Läs mer
  • 2020-04-07

Jini M skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har köpt en villa i Rannebregen Angered. Jag är väldigt nöjd med allt och allting har fungerat så bra som jag hade önskat mig. Johanna är alltid glad, positiv, hjälpsam och erfaren mäklare. Enligt min upplevelse hon är bäst. Jag ķände mig trygg under hela processen och allt gick så bra som vi hade förväntat oss. Läs mer
  • 2020-04-06

Maud P skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon är toppen. Trevlig och familjär. Är en rutinerad mäklare som vet hur allt går till. Känns tryggt att anlita henne. Hon var med i affären då jag köpte nuvarande bostad och fick redan då väldigt gott intryck av henne. Sa då att om jag nån gång ska sälja så blir hon min mäklare. Läs mer
  • 2020-04-05

Jacob Z skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hej
    Hon är bäst verkligen.
    Den mäklare som kunden tror på henne , då är det bästa och högsta som en mäklare kan nå ,
    Enligt vår upplevelse hon har nått den nivån.
    Hon är bra människa och mäklare..samtidigt.
    Det var ett ära att göra affärer med henne som mäklare.
    Jacob Zora Läs mer
  • 2020-04-05

Mehmet S skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Tredge gången har jag haft en kontakt med en mäklare. Men Siran var det första mäklaren
    som kändes ärligt och trygg. Det var en av de anledningarna jag köpte min radhus. Fantastisk!!! Läs mer
  • 2020-04-04

Fatemeh J skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag sålde min lägenhet och fick hjälp av Siran. Senaste året sålde och köpte jag tre bostad och har träffat från andra bolag också.
    Pga mitt livs situation, försäljning processen gick långsamt från min sida men hon ringde och påminde mig hela tiden för hon visste att jag måste sälja min lägenhet så fort så ⁰möjligt.
    Förutom att Siran är en underbar människa, hon är kunnig på sitt jobb och vet precis vad hon gör!
    Den bästa är att hon blandar inte sina åsikter utan pratar fakta och ger rätt information. Nu med tanke på pandemin och allt som Corona viruset har orsakat, lyckades Siran sälja min lägenhet under en vecka ungefär. Alltså från den dagen jag kunde lämna lägenheten för fotografering tills vi skrev på kontraktet.
    Jag rekommenderar henne stärkt för när man säljer eller köper bostad, som privat person är allt nytt men Siran är en underbar människa som kommer att hjälpa kunden hela vägen och medan hon gör sitt jobb på det bästa sättet kan man fokusera på flytten och andra pappersarbete man har vid flytt.
    Om jag ska beskriva henne kort i några ord, en väldig god personlighet, noggrann, strukturerad, kunnig och proffs på sitt jobb. Önskar henne allt gott var hon än är eller gör!💞
    Det är värt varenda krona hon får.
    Hälsningar/En nöjd och glad kund🥰 Läs mer
  • 2020-04-03

Tania A skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag köpte ett hus. Och jag tyckte att mäklaren var väldigt informerad, sakkunnig, och erfaren. Han var väldigt trevlig och social. Kändes som han ville hjälpa och det gjorde han Läs mer
  • 2020-04-02

Bernt Sten Ivar D skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Utmärkt allt OK Med vänlig hälsning Sten Läs mer

Storås Industigata 14, 424 69 Angered