Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Storås Industigata 14, 424 69 Angered — Visa karta

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala.

Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen erbjuder vi våra kunder högsta möjliga service, skräddarsydda lösningar och därmed bästa möjliga affär.

Vi arbetar aktivt med samtliga kunder både före, under och efter bostadsbytet, vilket innebär trygghet genom hela affären. Detta har gett mycket goda resultat. Genom vårt nära banksamarbete med Swedbank erbjuder vi lån- och räntekalkylering samt förmånlig finansiering. Bankens tjänstemän och Swedbank juristbyrå står till säljarens och köparens förfogande om så önskas.

Läs vad 467 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

• Thanh Huong P skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisa är väldigt trevlig och kunnig. Hon har hjälpt oss mycket vid vår försäljning. Vi är väldigt nöjd med henne. Läs mer
  • Rasiha A skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt min lägenhet i Göteborg .Jag tycker att Lisa Berthelsen har gjort bra jobb Läs mer
  • Kani Reza H
    Kani Reza H skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har köpt en bostadsrätt, vi fick ett utmärkt bemötande av Sandra. Dels var våra förväntningar var att huset skulle vara nytt och fräscht och Sandra genomförde dessa förväntningar.
    Mvh kani och khalid Läs mer
  • Guhdar B skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt bostaf, blev bemöt på ett trevligt sätt, vi hade våra dispyter men mäklaren agerade på ett professionellt sätt, Läs mer
    2018-11-05 Patricia W svarar Guhdar B
    Tack Guhdar, alltid roligt att höra. Hoppas ni kommer att trivas!
  • Magnus A skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har sålt en bostadsrätt nyligen på Teleskopgatan och Lisa har hjälpt mig att sälja den och jag är mycket nöjd med hennes arbete. Hon är trevlig, alltid glad och mycket ambitiös. Hon har bra koll på allting Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Nathalie L skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte ett hus.
    Första husköpet för oss båda och vi upplevde att vi fick svar snabbt när vi sökte svar. Kunde ibland känna att vi fick vänta på vissa uppdateringar.
    För övrigt så kändes mäklaren påläst och kunnig. Hon hade även ett bra bemötande. Läs mer
    2018-10-29 Patricia W svarar Nathalie L
    Tack Nathalie, hoppas ni ska trivas i huset!
  • Niklas S skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte en villa där Jan Rudolph var mäklare. Han gjorde det mesta man kan förvänta sig.
    Min fru kände sig dock ignorerad vid flera tillfällen då mäklaren främst riktade sig mot mig. Vi tyckte också att engagemang och trevlighet kan bli bättre. Den mäklare vi hade för vår försäljning var mycket mer engagerad och trevlig.
    Vid nåt tillfälle efterfrågade vi information från säljarna vilka sa att de hade delgivit detta till mäklaren, men mäklaren kändes inte vid det. Han borde också trycka hårdare på att säljarna skriver upp alla brister i frågelistan för att undvika missnöje i efterhand. Som köpare tyckte vi att han försökte tala lite för bra om huset relativt dess skick.
    Vid några frågor efter köpet fick vi först lite väl korthuggna och ohjälpsamma svar, men med lite bättring senare. Läs mer
  • Marko Tapani K skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålde vårt hus vi ägt i 16 år.
    Stort engagemang från mäklaren. Jättetrevlig och förtroendeingivande. Rekommenderas stort. Läs mer
    2018-10-16 Patricia W svarar Marko Tapani K
    Tack Marko, väldigt roligt att höra!
  • Salm Hamid B skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    ni är best
    jag har såld 2st innan men fram över är bara ni som jag kommer att kontakta Läs mer
  • Kabiru olawuyi A skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Amir it’s a very nice person and it’s doing a great job I can recommend it to many people as much as possible 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Jonna H skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpte en bostadsrätt som hon var mäklare för. Vi fick skriva om hela kontraktet då hon inte visste vad som gällde när en av säljarna hade lämnat fullmakt. Fick åka till hennes kontor på arbetstid för att skriva om allt. Även vid omskrivningen var några saker missade i det nya kontraktet. Allmänt svårt att få tag i henne, tog lång tid innan hon ringde upp osv. även under pågående budgivning. Nu har jag köpt och sålt några gånger innan och är ganska "trygg" i processen men det kändes inte som att hon hade så bra koll. Läs mer
  • Åsa Maria L skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt ett radhus. Vi blev bemötta väl och fick löpande information gällande försäljningen. Jan var kunnig och hade erfarenhet gällande vårt område. Vi var nöjda med hela processen. Läs mer
  • Jan Tony Peter J skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Försäljning av radhus
    Mäklaren var väldigt kunnig i området
    Vi bodde i. Vi fick löpande informationen genom hela processen samt att han var väldigt trevlig. Klart att rekomendera. Läs mer
  • Anand G skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    I bought a rowhouse. The broker was very cordial and supportive at the start of property viewing, discussion,etc. After the purchase agreement had been signed, the support from the broker gradually changed till the day of final settlement and key hand over. I would have been more happier if the broker had supported me till the date of final settlement. Overall I'm satisfied with the service received from the broker. Läs mer
  • Ann-Sofie O skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik är en fantastisk mäklare med både driv och glöd. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra som behöver hjälp att få sålt sin lägenhet. Läs mer
  • Tony J skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Personlig men proffsig verkar villa det bästa både för säljarna och köparna. Läs mer
  • Frida N
    Frida N skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik är en otroligt erfaren och skicklig mäklare.
    Försäljningen av vårt hus i Surte skötte han exemplarisk och försäljningspriset blev högt över förväntan. Läs mer
  • Billy N skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon är alltid glad och lätt anträffbar. Tar allting i rätt ordning, så man slipper bli stressad.
    Sålde en bostadsrätt och köpte en blstadsrätt.
    Hon var jättebra, som mäklare och kom med bra tiphs, om hur man kunde få sålt bostaden. Hon levde mer upp till mina förväntningar, än vad jag hade räknat med. Jag hade hoppas på att bli trevligt bemött och jag blev både trevligt bemött och dessutom var hon alltid glad. Läs mer
  • Mohammed D skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Väldig proffsig och seriös . Anita är grym ! Läs mer
  • David B skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lägenheten blev såld före visning för det högsta jag hade hoppats på och Lisa hade stort tålamod med det krångel som blev med renoveringen. Stort tack! Läs mer
  • Alaa A skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket trevlig, påläst och gav space till att låta mig titta i lugn och ro utan att vara för påträngande. Mycket trevlig!! Läs mer
  • Patrik E skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde ett hus. Bemötandet var väldigt proffsigt, vänligt och beskrivande. Om det uppstod mindre problem, frågor etc. så löstes alla väldigt bra och det var aldrig någon oro eller tvekan kring försäljningen. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och Patrik Andersson. Läs mer
  • Simonetta Petra V skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har köpt en bostadsrätt via Lisa. Lisa har varit jättebra som mäklare. Hon har varit väldigt tillmötesgående, noggrann och trevlig. Hon känns som en väldigt kompetent mäklare. Hon har på alla sätt uppfyllt mina förväntningar.
    Om jag vill köpa eller sälja någon gång i framtiden så kommer jag vilja kontakta henne igen. Är jättenöjd med Lisa! Läs mer
  • Arash D skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Allt var perfekt. Väldigt professionell mäklare. Läs mer
  • Arash D skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Allt var perfekt. Väldigt professionell mäklare. Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Alf Fredrik V skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisa skötte fastighetsaffären på ett engagerat och trevligt sätt. Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har sålt mitt hus (bostadsrätt) på 122 kvm och köpt en tvåa på 61,5 kvm.
    Har fått mycket bra hjälp med alla jobbiga beslut och papper som ska fyllas i.
    Rekommenderar verkligen Lisa Marie hon är kunnig, tålmodig och empatisk. Läs mer
  • Billy N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jobbade hårt, för att bostaden skulle bli såld, för ett bra pris.
    Mäklaren var lätt tillgänglig och sakkunnig.
    Kom med bra tips, för att göra bostaden, mer attraktiv. Läs mer
  • Einar N
    Einar N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Alla individer var bra, mindre bra att vi fick två mäklare att kontakta, ölika besked från dem, Läs mer
  • Esra Y
    Esra Y skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisa var väldigt trevlig och hade ett gott bemötande och leende på läpparna, såg direkt att hon hade bra kunskaper om sitt yrke för jag fick bra hjälp och information samt svar på mina frågor. Läs mer
  • Viktor L skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpte bostadsrätt i Angered. Lite problem med språket mellan mig och säljaren men Amir var superlugn och bra på att lösa alla missförstånd som kom upp. Jag kände mig trygg. Läs mer
  • Helinä P skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Professionellt arbete och vänligt bemötande av Amir Shamshirzan vid säljandet av min lägenhet Läs mer
  • Negin V skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag och min sambo har nu blivit ägare till en bostadsrätt, våran allra första bostadsrätt! Mycket var nytt för oss och vi var ganska nervösa över att missa något viktigt i processen men mäklaren Amir var väldigt duktig på att upplysa oss om allt som var viktigt att tänka på samt att vi fick ett jätte bra bemötande! Det lugnade verkligen nerverna inför köpprocessen. Med det sagt så kan vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Thanaa A skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bästa mäklare i hela världen hon är väldigt vacker och snygg och snäll och sympati full och har respekt och svarar på alla frågor hon hjälpte mig jätte mycket när jag tänkte köpa min lägenhet. Förklarar jätte tydligt så man blir inte rädd om man inte förstår vad man ska göra. Hon är en Ängel från himlen. Bästa Lisa i hela världen Läs mer
    Lisa B gillar detta
  • Lisbeth A skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag sålde min bostadsrätt. Jag hade aldrig sålt tidigare och jag visste inte så mycket om hur affären skulle läggas upp. Jag upplevde att det sköttes mycket proffsigt, bra information hela tiden, hade jag frågor fick jag snabbt svar. Jag är mycket nöjd med hela affären och rekommenderar Amir. Läs mer
  • Raed H skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Han är mycket bra mäklare. Hjälpte oss med allt 👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Neran M skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jan Rudolph är en underbart person.
    Han hjälpte oss med allt. Läs mer
  • Monica L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Kamratlig och god kontakt. Var mycket insatt i området Läs mer
  • Per Tomas E skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Helnöjd. Raka och snabba puckar. Bra o ärlig kommunikation. Trevligt. Läs mer
  • Ali N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har svårt att skriva på svenska Läs mer
  • Kjell Gunnar M skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt en tomt i Knipared. Vår mäklarkontakt förmedlades av Smålandsvillan. Vi var intresserade av en snabb försäljning utan särskilda förbehåll. Jan Rudolph löste uppdraget på ett förtjänstfullt sätt Läs mer
  • Jonna L skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag sålde min 2a i Kortedala, Anita var väldigt lyhörd för både mina och kundens behov och önskemål vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg. Läs mer
  • Samantha A skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Min erfarenhet av Anita är att hon är en erfaren och medveten mäklare. Hon har agerat väldigt professionellt och har kunnat ge svar på alla mina frågor, båda enkla som svåra. Under hela processen har hon gett ett trevligt intryck och varit tillgänglig och hjälpsam. Läs mer
  • Orfeus W
    Orfeus W skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Allt var enkelt och vi hade en känsla av att hon jobbade för oss och tog hand om oss. Väldigt bra och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Nathalie L skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Snabb, rak på sak. Bra på att förklara. Läs mer
  • Michael K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    snabbt smidigt och absolut toppklass Läs mer
  • Isac Z
    Isac Z skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet! Sandra är supertrevlig och hjälpsam, kunnig och snabb på att svara på frågor och funderingar. Jag rekommenderar Sandra som din mäklare! Läs mer
    2018-06-20 Sandra J svarar Isac Z
    Hej. Tack för de fina orden. Det var mig ett sant nöje att få sammarbeta med er. Jag hoppas att ni skall trivas i er nya bostad.
  • Samyan F skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi tycker han är en riktigt duktigt dom mäklare så som att han är tydligt och reda på allting. Väldigt noggrann och strukturer på det han gör och säger! Han har såldes våran radhus / lägenheten.
    Och allars bästa med honom är att han ge så mycket respekt till de som hsn möter. Därför vill vi ge honom 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Mark W skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Försäljningen gick väldigt smidigt. Vi fick bra information under arbetets gång. Läs mer
  • Lisbeth A skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag är nöjd med försäljningen av min bostad. Bra bemötande,bra förklaringar och snabb affär. Läs mer

Storås Industigata 14, 424 69 Angered