Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Storås Industigata 14, 424 69 Angered — Visa karta

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala.

Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen erbjuder vi våra kunder högsta möjliga service, skräddarsydda lösningar och därmed bästa möjliga affär.

Vi arbetar aktivt med samtliga kunder både före, under och efter bostadsbytet, vilket innebär trygghet genom hela affären. Detta har gett mycket goda resultat. Genom vårt nära banksamarbete med Swedbank erbjuder vi lån- och räntekalkylering samt förmånlig finansiering. Bankens tjänstemän och Swedbank juristbyrå står till säljarens och köparens förfogande om så önskas.

Läs vad 589 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

• 2020-02-18

Petar M skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt vårt hus och vår mäklare Siran har visat stor kompetens, mycket gott bemötande, vi har uppnått målet tillsammans även om marknaden var konstig. Vi har känt oss trygga genom hela processen och Siran har vart tillgänglig 24/7 samt engagerad 100%. Jag kommer rekommendera Siran till vänner, kollegor och grannar. Skulle Siran va mäklare i vårt nya område hade vi anlitat henne igen. Läs mer
  • 2020-02-17

Souheil Georges M skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hej, sålde en tomt, min mäklare är den bästa mäklaren i världen, tack Patricia😃😃 Läs mer
  • 2020-02-17

Agneta Maria U skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Siran har från vårt första möte varit otroligt positiv, påläst och kunnig på ett sätt som gjort att vi känt oss trygga.
    Det har varit en rolig resa vi gjort och fått den vägledning som vi kände att vi behövde.
    Så en eloge till Siran från oss 🌷 Läs mer
  • 2020-02-16

Anton P skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte en villa och mäklaren hjälpte till bra med alla frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Emmie M

2020-02-15

Emmie M skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt ett hus och under hela processen hade vi fullt stöd av Rasmus. Han ger en ärlig bild från start till slut, ger inga löften eller förväntan han inte kan hålla/uppnå.
    Summan av kardemumman: vi är jättenöjda med Rasmus som mäklare! Läs mer
  • 2020-02-15

Basil Achabejoh T skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    utmärkt.

Siran Markusian helpt me in selling my apartment, she is very professional and organised with the way she works with her client.

She is very easy to work with, my Swedish is not that good but she uses English just so I can understand every step of the process.

I will recommend her to friends that want to sell or those that want to buy. Läs mer
  • 2020-02-13

Ragda J skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    hon var bra och pålitlig mäklare Läs mer
  • 2020-02-12

Piroska D skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    En jätte bra säljare . Duktig och verkligen ge allt för att nå resultatet. Läs mer
  • 2020-02-12

Denis H skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Positiv, tidpunkt, bra säljare. Läs mer
  • 2020-02-11

Henrik K skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag är mycket nöjd med siran som mäklare. Hör av sig väldigt snabbt när man behöver svar på frågor eller hjälp.

Tycker att Siran är bra på att lyssna och förstå mig som köpare, dessutom alltid trevlig bemötande.

Kände mig trygg under hela köpet av min lägenhet. Hörde av sig efter köpet, och det uppskattar jag mycket.

Jag kan varmt rekommendera Siran som mäklare. Det kan bara bli toppbetyg.

Henrik Kihlström Läs mer
  • 2020-02-11

Boja R skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon är professionell och kunnig
    Trevlig och alltid tillgänglig Läs mer
  • 2020-02-10

Mohammad A skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    en villa i Rannebergen

Väldigt bra sätt och hon kunde sin sak

Att sälja huset till det priset jag vill och innan visningen och det blev så

Mycket bra Läs mer
  • 2020-02-07

Mohammad Y skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt våran radhus och köpt en riktigt dröm hus.
    Vi hade Johanna med oss hela vägen från köp till sälj, hon verkligen brinner för det, och angashera hela vägen.
    Man kunde nå henne när som helst.
    Hon uppfyllde alla våran förväntningar.
    Finns ingen dåligt från hennes sida. Läs mer
  • 2020-02-01

Ursula A skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Engagerad mäklare som höll oss informerade om
    processen hela vägen. Vi hade en komplicerad
    situation med godmanskap och fullmakter. Men allt
    löstes väldigt smidigt och dom frågor som dök upp på
    vägen löstes snabbt och professionellt. Supernöjda
    verkligen... Läs mer
  • 2020-01-29

Arnela D skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt ett radhus på Malörtsgatan och är nöjd med affären. Trots lite strul med banken och att priset sen gick upp mer än vad vi skulle betala så gick hela affären bra . Läs mer
  • 2020-01-25

Nha Phuong Linda T skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johanna är duktig och nogrann. Hon är ansvarsfull och har bra omdöme. Den bästa mäklaren nånsin. Läs mer
  • 2020-01-24

Deico J skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag sålde mitt hus och Siran var en trevlig person och duktig. Hon hade mycket tålamod för att det tog lite tid för att sälja mitt hus. Hon bemött mig jätte trevlig och mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2020-01-21

Lennart J skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte en bostadsrätt till vår dotter som flyttat till Göteborg. Anita var proffsig, korrekt och mycket flexibel. Anita och hennes kollegor gav ett seriöst intryck som gjorde att affären blev smidig och där vi som köpare kände oss trygga.
    Den dagen vi ev ska sälja lägenheten kan jag mycket väl tänka mig att vända mig till Anita och Fastighetsbyrån i Angered. Läs mer
  • 2020-01-19

Silvad H skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jätte trevligt mäklare värt att rekommendera.👍🌸 Läs mer
    2020-01-20 Sandra J svarar Silvad H
    Hej Silvad.

Tack för din rekommendation. Lycka till med er nya bostad.
    Det var ett nöje att få sammarbeta med er.
  • Viktor M

2020-01-14

Viktor M skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt en 2a på ca 70 kvadrat i Göteborg.
    Siran var väldigt trevlig och kunnig inom försäljning.
    Allt gick väldigt smidigt och jag kände mig aldrig osäker kring mäklararvode eller andra kostnader. Jag fick sålt dagen efter visning, toppenbetyg till Siran! Läs mer
  • 2020-01-11

Narges S skrev om Rasmus Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte ett hus. Han var jättesnäll och hjälpte mycket oss. Läs mer
  • 2020-01-10

Agneta Maria U skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt en villa.
    Johanna har på alla sätt tillmötesgått våra önskemål.
    Vi förväntade oss att få proffesionell hjälp eftersom det är trettio år sedan vi sålde ett hus sist.
    Vi har fått all information som vi förväntade och Johanna har skött allt så det känns väldigt smidigt för oss. Läs mer
  • 2020-01-09

Joullnar G skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte en lägenhet. Bemötandet av mäklaren var helt fantastisk. Hon var duktig och väldigt hjälpsam. Jag skulle nog beskriva Siran som ärlig mäklare, driven och väldigt professionell.
    Från början till slut var det över mina förväntningar allt från bemötande till sista dagen av köptet mellan oss och säljaren. Allt tack vare mäklaren Siran. Läs mer
  • 2020-01-06

Klara J skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johanna var väldigt glad & trevlig! Vi fick väldigt mycket hjälp (som oerfarna köpare). Lätt att få tag på, klar och tydlig. Informerade om vad som hände runt hela köp-/säljprocessen. Läs mer
  • 2019-12-31

Azita M skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sandra kan bli bättre på att bli mer tillgänglig. Det var flera gånger som jag hade frågor men hon svarade inte på flera dagar. Läs mer
    2020-01-03 Sandra J svarar Azita M
    Hej Azita,
    Tack för din ärliga reco. Det är tråkigt att höra att du upplevt dessa känslorna under processen, men såklart tar jag med mig kritiken vidare i mitt jobb. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2019-12-30

Fuad E skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte våran Radhus på Rappedalsvägen.Väldigt väl bemött av mäklaren professionell lyhörd, och lätt tillgänglig.Plus i kanten flerspråkigt kompetens i ryggsäcken👍🏼👍🏼👍🏼 Vi är väldigt nöjda och tackar för all hjälp vi har fått.. Läs mer
  • 2019-12-18

Jacob G skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Alltid öppen, ärlig och lyhörd. Skötte försäljningen av vår lägenhet med bravur. Läs mer
  • 2019-12-16

Eivan K skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt våran bostad. Vi blev bemöt på väldigt bra sätt. Hon var väldigt ambitiös och hon satte inte press på oss att sälja huset.
    Jag rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2019-12-14

Wamidh B skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt bostad.
    Mäklaren var duktig och trevlig, vi sålde vår lägenhet innan visning, tack vare mäklaren som kämpade för att få det pris som vi önskad. Läs mer
  • 2019-12-11

Rabi A skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har både köpt och sålt via Jan. Vi är supernöjda från start. Tät kommunikation och informativ så att vi kände oss delaktiga i allt som hände. Bara positivt! Läs mer
  • 2019-12-10

Wolfgang G skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Tyckte det kändes tryggt att få fastigheten såld på ett smidigt sätt utan att behöva lägga ned en massa eget arbete. Läs mer
  • 2019-12-05

Carina L skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Toppen från början till slut avseende min bostadsrätt jag sålt. 👍 Läs mer
  • Baydaa H

2019-12-05

Baydaa H skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi sålde en lägenhet, sålde för det som vi önskad.
    Sandra Hallgren var en underbar mäklare som kämpade för vi skulle sälja vår lägenhet innan visning.
    Rekommenderar starkt Sandra för det jobb som hon gjorde för oss. Och för hon är en trevlig, flexibel och duktig mäklaren. Läs mer
  • 2019-12-03

Wamidh B skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt bostad.
    Mäklare har varit väldigt duktig. Läs mer
  • 2019-11-25

Sara H skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johanna gav verkligen allt för att vi skulle känna och trygga och nöjda både före, under och efter själva försäljningen.

För oss var det en stor sak att sälja och vi hade många frågor som Johanna besvarade med stort tålamod och lugn.

Jag rekommenderar varmt Johanna. Läs mer
  • 2019-11-23

Ali S skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag ringde Patricia tillträdesdagen och frågade visa frågor men fick inte svar. ringde aldrig tillbaka.
    Fick sen info till tillträdesdagen. Läs mer
  • 2019-11-23

Kjell-arne J skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Anita har hjälpt oss att sälja vår lägenhet och vi har bara goda ord att säga om Anita.
    Hon har lett oss genom försäljningen till vår fulla belåtenhet och våra förväntningar har överträffats.
    Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • 2019-11-19

Neda V skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har varit nöjda med Sandra under försäljningen. Läs mer
  • 2019-11-18

Mohamed E skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Siran är en positiv, driven och energifull mäklare! Hon svarade på alla våra frågor, skapade trygghet och underlättade försäljningsprocessen för oss. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2019-11-15

Reidar Johny J skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt en fastighet, och fick kontakt med honom via en granne, som rekommenderade honom. Vi är väldigt nöjda med honom. Läs mer
  • 2019-11-14

Arman J skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte bostad.
    Siran bemötte oss proffsigt, var ärlig och rak genom hela affären.
    Hon vägledde oss och tipsade så att vi inte skulle missa något under gången.
    Även efter att affären var avslutad ringde hon och checkade av att allt var under kontroll och allt var som förväntat.
    Vi rekomenderar henne starkt till alla som ska köpa bostad.

Mvh Arman Läs mer
  • Emina J

2019-11-14

Emina J skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte ett radhus som vi ska renovera nu och flytta in förhoppningsvis snart :) Det var väldigt lätt och skönt att samarbeta med Siran, hon är kunnig och professionell. När det behövdes svarade hon på tel även på kvällarna och ordnade allt som vi behövde. Jag skulle rekommendera henne definitivt. Väldigt tacksam för en fin bemötande och att allt gick smidigt. 💕 Hon har det lilla extra skulle jag säga och hon gillar människor, en väldigt service inriktad person. Bäst betyg från oss ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-11-11

Khaled E skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt bostadsrätt, bemötandet var väldigt varmt samt den positiva energin.

Jag tycker att hon levde upp till förväntningarna och lite till då processen varit svår.

Väldigt nöjd med resultatet samt hur jag blivit bemött och fått hjälp. Läs mer
  • 2019-11-11

Veronica K skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    En trygg lugn mäklare med mycket kunskap om området hon jobbar i. Läs mer
  • 2019-11-10

Gihan F skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Siran är en professionell och bra mäklare som levde upp till våra förväntningar och skapade trygghet under försäljningsprocessen. Ansvarsfull, positiv och får en att känna att man är i goda händer.
    Vi är riktigt nöjda! Läs mer
  • 2019-11-10

Per Henrik S skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johanna har hjälpt oss att sälja vår villa. Det har verkligen känts som att vi har varit i trygga händer. Johanna har svarat med välunderbyggda svar och de få gånger hon inte vetat har hon återkommit med bra svar. Johanna har varit enkel att få tag i från början till slut och varit ett ovärderligt stöd inte bara i försäljningen utan även hjälpt oss med köpet av vår nya villa. Läs mer
  • 2019-11-09

Mejra Z skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon är Duktig
    Professionell
    Hjälosam Läs mer
  • 2019-11-06

Azita M skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag gillar att Siran är full av energi och är lösningsfokuserad. Läs mer
  • 2019-11-02

Jessica J skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Trevlig och lättsam. Mångårig erfarenhet av det specifika säljområdet Angered. Läs mer
  • 2019-10-31

Sargol F skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har köpt en radhus.
    Jag är väldigt nöjd med mäklaren, hon va väldigt professionell och sakkunnig. Läs mer
    2019-10-31 Patricia W svarar Sargol F
    Tack Sargol, hoppas verkligen att ni ska trivas!

Storås Industigata 14, 424 69 Angered