Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Storås Industigata 14, 424 69 Angered — Visa karta

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala.

Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen erbjuder vi våra kunder högsta möjliga service, skräddarsydda lösningar och därmed bästa möjliga affär.

Vi arbetar aktivt med samtliga kunder både före, under och efter bostadsbytet, vilket innebär trygghet genom hela affären. Detta har gett mycket goda resultat. Genom vårt nära banksamarbete med Swedbank erbjuder vi lån- och räntekalkylering samt förmånlig finansiering. Bankens tjänstemän och Swedbank juristbyrå står till säljarens och köparens förfogande om så önskas.

Läs vad 547 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

• 2019-12-11

Rabi A skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har både köpt och sålt via Jan. Vi är supernöjda från start. Tät kommunikation och informativ så att vi kände oss delaktiga i allt som hände. Bara positivt! Läs mer
  • 2019-12-10

Wolfgang G skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Tyckte det kändes tryggt att få fastigheten såld på ett smidigt sätt utan att behöva lägga ned en massa eget arbete. Läs mer
  • 2019-12-05

Carina L skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Toppen från början till slut avseende min bostadsrätt jag sålt. 👍 Läs mer
  • Baydaa H

2019-12-05

Baydaa H skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi sålde en lägenhet, sålde för det som vi önskad.
    Sandra Hallgren var en underbar mäklare som kämpade för vi skulle sälja vår lägenhet innan visning.
    Rekommenderar starkt Sandra för det jobb som hon gjorde för oss. Och för hon är en trevlig, flexibel och duktig mäklaren. Läs mer
  • 2019-12-03

Wamidh B skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt bostad.
    Mäklare har varit väldigt duktig. Läs mer
  • 2019-11-25

Sara H skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johanna gav verkligen allt för att vi skulle känna och trygga och nöjda både före, under och efter själva försäljningen.

För oss var det en stor sak att sälja och vi hade många frågor som Johanna besvarade med stort tålamod och lugn.

Jag rekommenderar varmt Johanna. Läs mer
  • 2019-11-23

Ali S skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag ringde Patricia tillträdesdagen och frågade visa frågor men fick inte svar. ringde aldrig tillbaka.
    Fick sen info till tillträdesdagen. Läs mer
  • 2019-11-23

Kjell-arne J skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Anita har hjälpt oss att sälja vår lägenhet och vi har bara goda ord att säga om Anita.
    Hon har lett oss genom försäljningen till vår fulla belåtenhet och våra förväntningar har överträffats.
    Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • 2019-11-19

Neda V skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har varit nöjda med Sandra under försäljningen. Läs mer
  • 2019-11-18

Mohamed E skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Siran är en positiv, driven och energifull mäklare! Hon svarade på alla våra frågor, skapade trygghet och underlättade försäljningsprocessen för oss. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2019-11-15

Reidar Johny J skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt en fastighet, och fick kontakt med honom via en granne, som rekommenderade honom. Vi är väldigt nöjda med honom. Läs mer
  • 2019-11-14

Arman J skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte bostad.
    Siran bemötte oss proffsigt, var ärlig och rak genom hela affären.
    Hon vägledde oss och tipsade så att vi inte skulle missa något under gången.
    Även efter att affären var avslutad ringde hon och checkade av att allt var under kontroll och allt var som förväntat.
    Vi rekomenderar henne starkt till alla som ska köpa bostad.

Mvh Arman Läs mer
  • Emina J

2019-11-14

Emina J skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte ett radhus som vi ska renovera nu och flytta in förhoppningsvis snart :) Det var väldigt lätt och skönt att samarbeta med Siran, hon är kunnig och professionell. När det behövdes svarade hon på tel även på kvällarna och ordnade allt som vi behövde. Jag skulle rekommendera henne definitivt. Väldigt tacksam för en fin bemötande och att allt gick smidigt. 💕 Hon har det lilla extra skulle jag säga och hon gillar människor, en väldigt service inriktad person. Bäst betyg från oss ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-11-11

Khaled E skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt bostadsrätt, bemötandet var väldigt varmt samt den positiva energin.

Jag tycker att hon levde upp till förväntningarna och lite till då processen varit svår.

Väldigt nöjd med resultatet samt hur jag blivit bemött och fått hjälp. Läs mer
  • 2019-11-11

Veronica K skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    En trygg lugn mäklare med mycket kunskap om området hon jobbar i. Läs mer
  • 2019-11-10

Gihan F skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Siran är en professionell och bra mäklare som levde upp till våra förväntningar och skapade trygghet under försäljningsprocessen. Ansvarsfull, positiv och får en att känna att man är i goda händer.
    Vi är riktigt nöjda! Läs mer
  • 2019-11-10

Per Henrik S skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johanna har hjälpt oss att sälja vår villa. Det har verkligen känts som att vi har varit i trygga händer. Johanna har svarat med välunderbyggda svar och de få gånger hon inte vetat har hon återkommit med bra svar. Johanna har varit enkel att få tag i från början till slut och varit ett ovärderligt stöd inte bara i försäljningen utan även hjälpt oss med köpet av vår nya villa. Läs mer
  • 2019-11-09

Mejra Z skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon är Duktig
    Professionell
    Hjälosam Läs mer
  • 2019-11-06

Azita M skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag gillar att Siran är full av energi och är lösningsfokuserad. Läs mer
  • 2019-11-02

Jessica J skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Trevlig och lättsam. Mångårig erfarenhet av det specifika säljområdet Angered. Läs mer
  • 2019-10-31

Sargol F skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har köpt en radhus.
    Jag är väldigt nöjd med mäklaren, hon va väldigt professionell och sakkunnig. Läs mer
    2019-10-31 Patricia W svarar Sargol F
    Tack Sargol, hoppas verkligen att ni ska trivas!
  • 2019-10-19

Omar A skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt min bostadsrätt, blivit väl bemött av mäklaren.
    Mäklaren har verkligen engagerat sig i försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-10-18

Jenny Elisabeth M skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt villa. Bra o trevligt bemötande. Mycket bra på att återkoppla. Missade dock vid visningen att informera om en detalj som inte ingick i köpet, vilket blev lite problematiskt vid kontraktskrivningen. Inför bokning av tillträdesmöte togs ingen kontakt med mig som köpare, trots att det ska vara köparens bank som mötet utgår från. Detta fick konsekvenser för planeringen o det kändes inte ok med en så liten marginal för flyttstäd. Läs mer
  • 2019-10-12

Haidar Hamza B skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hej
    Jag köpte ett hus
    Det var berfäket att kontakta mäklaren Jan Rudolph Aså han mycket hjälpsam Läs mer
  • 2019-10-11

Martin Z skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har vid 2 tillfällen köpt lägenhet med Anita.
    Anita är kompetent ut i fingertopparna , lyhörd , hjälper till
    vid frågor , professionell och framför allt väldigt ödmjuk i sitt arbete. Känns väldigt tryggt som förstagångsköpare att ha en mäklare som Anita. Läs mer
  • 2019-10-07

Roger F skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag sålde en bostadsrätt på förhandsvisning sandra var mycket duktig ock ordnade allt åå ett smidigt sätt Läs mer
  • 2019-10-04

Hossam A skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Ni jort best till kunden .
    Tack så mycket Läs mer
  • 2019-09-30

Zana R skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Trevligt kvinna. Har gott bemötande . Varit verkligen stöttande under våran svåra tid att sälja bostaden. Läs mer
  • 2019-09-30

Rebecca Martina L skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jan är trygg och erfaren, allt flyter på som det ska. Läs mer
  • 2019-09-29

Jan Olof B skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt en villa i Gbg, Kortedala. Jan R har stor erfarenhet av området och ett stort kontaktnät med intressenter. Jan R är saklig och realistisk vad gäller t ex försäljningspriser och är bra på att hitta rätt köpare till rätt objekt. Det är också lätt att kommunicera med Jan R, inte så mycket tomt försäljningssnack. Läs mer
  • 2019-09-26

Lisbeth Gunilla B skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt vårt hus.
    Mäklaren var väldigt engagerad och professionell. Återkopplade snabbt med besked.
    Det har varit en positiv process och jag kan verkligen rekommendera mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-26

Bo Sigfrid B skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt en villa. Bra och professionellt bemötande. Snabba svar och ett bra genomförande av affären kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-09-10

Aso M skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Var hjälpsam och kunde sitt jobb Läs mer
  • 2019-09-10

Stig-Göran S skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt en fastighet på Oskarsbergsvägen 13 i Olofstorp Läs mer
  • 2019-09-04

Mickael L skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålde ett hus, på bästa sätt trevligt å bra sätt förväntningar uppfyllde med råge ,allt var bra kan varmt rekommendera Jan Rudolph Läs mer
  • 2019-09-02

Edina D skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag både köpte och sålde via Fastighetsbyrå Nordost. Försäljningen gick bra till slut efter lite problem i början. Siran var suverän! Trevlig och glad tjej som jag önskar lycka med jobbet! Läs mer
  • 2019-09-01

Erik H skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johannas är en oerhört professionell mäklare som har fått oss att känna oss trycka och väl omhändertagna genom hela affären. Läs mer
  • 2019-09-01

Ingegerd W skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johanna har varit vänlig och kunnig. Lite väl mycket byråkrati. Läs mer
  • 2019-08-31

Mattias E skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bra support. Radhuset blev sålt.
    ————————————————————————- Läs mer
  • 2019-08-31

Jennie Jasmin W skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt villa, seriös och noggrann mäklare Läs mer
  • 2019-08-29

Stig Roland J skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt kolonistuga för min huvudmans räkning.
    Blev mött på ett förtroendegivande sätt.
    Hade inga förväntningar, då jag aldrig sålt hus tidigare. Mäklaren har gjort ett utomordentligt jobb.
    En positiv upplevelse, med en ständig uppdatering under hela försäljningstiden. Läs mer
  • Mona Lisa Kerstin S

2019-08-29

Mona Lisa Kerstin S skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    sålt kolonistuga. Johanna är en trevlig person som hjälpte oss med försäljningen hon informerade oss hela tiden vad som hände
    oavsett vilken tid på dygnet ingen 08.00 -17.00 person. Hon har jag rekommenderat till flera i området att vända sig till om dom ska sälja sin stuga. Vore bra om ni presenterade något försäljningspaket för styrelsen i koloniföreningen många är äldre personer som har stugor och vill sälja behöver trygg hjälp.Det brukar vara ca 8-14 st som säljer varje år av dessa 147 st stugor

hälsningar Georg o Mona-Lisa Läs mer
  • 2019-08-28

Dani K skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bra och proffsigt bemötande av mäklaren.
    Gjorde så gott hon kunde med min bostad.
    Sålde min bostadsrätt på 2 r o k Läs mer
  • 2019-08-19

Stig Roland J skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har inte någon erfarenhet av mäklare tidigare.
    Var lite skeptisk till mäklare efter vad man hört och läst.
    Positiv till mäklarens engagemang. Bra information under hela
    processen än så länge. Läs mer
  • 2019-08-17

Karl Peter A skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Han e väldigt kunnig och erfaren inom sitt yrke. Dessutom är han rolig mäklare. Läs mer
  • Mona Lisa Kerstin S

2019-08-08

Mona Lisa Kerstin S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt kolonistuga bra bemötande mäklare Läs mer
  • 2019-08-06

Said Anne-Marie J skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har sålt en villa byggd 1958 i Kortedala. Mottogs av en positiv och omtänksam mäklare. Gav bra råd och guidade oss genom hela processen. Bra rätt igenom. Läs mer
  • 2019-08-05

Esada S skrev om Sandra Hallgren en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Professionellt, förståndig och rådlig. Läs mer
  • 2019-07-26

Nazar A skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag köpte ett hus och hon är riktigt duktig på sitt jobb hon var snäll och bemötte mig jätte bra, hon var hjälpsam Läs mer
    2019-08-09 Patricia W svarar Nazar A
    Tack Nazar, jag hoppas att du ska trivas!
    Patricia W gillar detta
  • 2019-07-19

Danny T skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt en bostad med Jan Rudolph som mäklare. Han har skött hela processen med professionalism och tålamod. Transparent med information. Kan rekommenderas!!! Läs mer

Storås Industigata 14, 424 69 Angered