Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Storås Industigata 14, 424 69 Angered — Visa karta

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala.

Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen erbjuder vi våra kunder högsta möjliga service, skräddarsydda lösningar och därmed bästa möjliga affär.

Vi arbetar aktivt med samtliga kunder både före, under och efter bostadsbytet, vilket innebär trygghet genom hela affären. Detta har gett mycket goda resultat. Genom vårt nära banksamarbete med Swedbank erbjuder vi lån- och räntekalkylering samt förmånlig finansiering. Bankens tjänstemän och Swedbank juristbyrå står till säljarens och köparens förfogande om så önskas.

Läs vad 439 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

• Karin S
    Karin S skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Fantastisk mäklare som jag känner stort förtroende för. Seriös, kunnig, ärlig och mycket noggrann. Dessutom väldigt trevlig. Mycket bra på att uppdatera med information samt mycket hög grad av tillgänglighet. Rekommenderas starkt! Ett väldigt seriöst helhetsintryck med andra ord!
  • Adnan D
    Adnan D skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon gjorde ett väldigt gott jobb! Proffsig från början till slut!
  • Haetham F
    Haetham F skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Väldigt duktig väldigt enkel att göra med Och väldigt hjälpsam
  • Faten B
    Faten B skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisa Marie is very professional, easy to talk to and patient person.
    She explained every step very clearly and has been very helpful in every detail.
    It has been a good experience to collaborate with her.
    I highly recommend her.
  • Lill-ann Å
    Lill-ann Å skrev om Mikael BarDavid en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi fick väldigt bra bemötande av Mikael från början till slut.
    2017-07-06 Mikael B svarar Lill-ann Å
    Hej Lill-Ann!
    Roligt att ni är nöjda med mitt arbete, ha en god sommar så hörs vi mer inför tillträdet!
  • Tzainesh M
    Tzainesh M skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Han var jätte bra, trevlig och hjälpsam.
  • Ahmad A
    Ahmad A skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Det är lätt att behandla med Amir så det var trevligt för mig.
  • Anita L
    Anita L skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jan Rudolph har med sin stora kompetens och känsla för människor genomfört min husaffär till största belåtenhet.
    Ärlig och rak i kontakt med både säljare och köpare vilket gör att jag varmt kan rekommendera Jan.
  • Leif P
    Leif P skrev om Mikael BarDavid en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Trevlig, kunning ger dig ständig updatering på vad som är på gång. Försäljningen gick snabbt och problemfritt.
    2017-06-12 Mikael B svarar Leif P
    Hej Endel!
    Roligt att ni är nöjda med mitt arbete, ha en go sommar så hörs vi i höst!
  • Mats Å
    Mats Å skrev om Mikael BarDavid en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hej vi är på semester i Italien, så jag svarar lite kortfattat.
    Vi tycker Mikael skötte försäljningen helt enligt våra förväntningar. Han är en duktig säljare, tog väl hand om både oss och spekulanterna. Mikael är personlig och intresserad.
    2017-06-10 Mikael B svarar Mats Å
    Hej Mats!
    Tusen tack för omdömet. Hoppas ni har det nere i Italien. Hälsa Lill-Ann!
  • Roger B
    Roger B skrev om Mikael BarDavid en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Han var bra. Trevlig att ha att göra med.
  • Barbro T
    Barbro T skrev om Mikael BarDavid en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Engagerad mäklare som var angelägen om att både köpare och säljare skulle vara nöjda med affären.
  • Carina E
    Carina E skrev om Mikael BarDavid en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Trevligt bemötande. Kunnig och hjälpsam. Tät kontakt under uppraget. Mikael var duktig på att uppdatera oss säljare om varje steg i processen.
  • Roger V
    Roger V skrev om Mikael BarDavid en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag upplevde Mikael som mycket trevlig, påläst och kunnig och väldigt hjälpsam med dom frågor som uppstod.
    Kan varmt rekommendera honom.
    2017-06-07 Mikael B svarar Roger V
    Tusen tack Roger för de varma orden, vi synes snart på tillträdet!
  • Murat S
    Murat S skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Riktigt bra. Hon är proffsig och tålmodig.
  • Simon M
    Simon M skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag fick ett professionellt bemötande vid första mötet. Jag hade redan bestämt mig för att använda LiseMarie och Fastighetsbyrån redan innan då de gjorde ett br ajobb när jag köpte lägenheten. Under de 6 månader hon jobbade med min lägenhetsförsäljning har jag snabbt fått information och blivit väl omhändertagen som kund. Hon levde väl upp till min förväntan.
  • Ida T
    Ida T skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi är mycket nöjda med Jan. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Jan var professionell och gav inga falska förhoppningar åt något håll. Han var också mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda och det betydde mycket för oss! / Ida
  • Per T
    Per T skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vår mäklare upplevdes som Professionell, kompetent och effektiv
    Gav inga falska löften utan beskrev förutsättningarna och genomförde sedan försäljningen på ett bra sätt som vi är mycket nöjda med.
  • Thi D
    Thi D skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Väldigt engagerad och noggrann med det han gör vilket resulterat en mycket nöjd klient.
  • Lina W
    Lina W skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Väldigt trevlig och hjälpsam! Gav mycket information och förklarade kontraktet väldigt noga och bra så att man förstod!
  • Helene B
    Helene B skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Trevligt och proffessionellt bemötande!
  • Abir T
    Abir T skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    En utmärkt mäklare som gör sitt bästa för klienten. Väldigt bra kontakt från första mötet till avslutad affär. Rekommenderas varmt.
  • Awale F
    Awale F skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Han är fantiskt mäklaren som är lugn och trygg sig själva. Jag fick en bra bemötande av honom.
  • Villy H
    Villy H skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Proffsig , ödmjuk. Tillmötesgående, hjälpsam,
  • Damir U
    Damir U skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Det kändes väldigt naturligt redan vid första mötet att anställa LisaMarie som mäklare för vår bostad. Var väldigt professionell från start till mål och vi hade nästintill daglig kontakt då hon uppdaterade oss med vad som behöver göras och hur det går med budgivningen, dokument som behöver skickas in etc .etc.

Rekommenderar henne starkt till andra som funderar på att sälja sin bostad.
  • Helena H
    Helena H skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag upplever LisaMarie som saklig och pålitlig mäklare. Hon är lätt att prata med, tålmodigt förklarar vad som gäller under hela försäljningsprocessen. Jag skulle gärna rekommendera henne till andra som tänker sälja sin lägenhet.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Helt okej så här långt. Affär dock ej avslutad ännu
  • Senada S
    Senada S skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Väldigt kunnig och professionell mäklare. Kan verkligen sitt yrke. Rekommenderas starkt!!
  • Paul E
    Paul E skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Rekommenderar Anita, seriös, pålitig och professionell genom hela bostadsköpet!
  • Richard Stefan F
    Richard Stefan F skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Ett bra och proffsigt bemötande. Lite dålig feedback efter visningar. Efter samtal med Jan så blev det mycket bättre. Vi gick i flera dagar och undrade vad som hänt och hur intresset var.
    Vid många förhandsbokade så önskar jag att man generellt ska ha med sig en kollega eller en assistent för att ta uppgifter, så mäklaren med uppdraget kan "sälja" objektet. Finns stor risk att tappa möjliga kunder på att inte hinna med och prata med alla, utan att man jobbar för fullt med att ta kontaktuppgifter.
  • Elna Alexandra F
    Elna Alexandra F skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Är alltid trevlig. Kan jobba på att ge mer feedback efter visningarna.
  • Brak Z
    Brak Z skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hej!
    Som köpare fick jag mer än all den information som en vanligt mäklare sällan samlar på sig.
    Allt kändes enkelt , tryggt och ärligt och det var precis så jag vill att det ska vara.
    Han är seriös och engagerad mäklare tror jag.
    Till slut jag är jättenöjd med tjänsten.
    Tack
  • Robin V
    Robin V skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Amir Shamshirzan är den bästa mäklare han är väldigt trevlig person, omtyckt och han jobbar bra jag är mycket nöjd med honom. Mvh Fakhradin
  • Atosa M
    Atosa M skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi fick ett väldig trevligt bemötande av mäklaren. Mäklaren var väldigt erfaren och kunnig. Samt noggran och tydlig. Han levde verkligen upp till våra förväntningar!
  • Anette N
    Anette N skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Amir gav oss den hjälp vi behövde vid försäljningen
  • Zainab A
    Zainab A skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    LisaMarie är jätteduktig Mäklare , flexibel och jobbar noggrant.
    LisaMarie gjorde bäst jobb med oss och vi är nöjda och glada

Licka Till i Framtiden!
  • Omar A
    Omar A skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Det var jätte bra bemötande . En super fantastisk mäklare, så kommer jag rekomondera alla folk som jag känner.
    LisaMarie du får betyg 10 poång inte istället än 5.
  • John S
    John S skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisamarie är en duktig mäklare och kan sitt jobb
  • Valentina K
    Valentina K skrev om Mikael BarDavid en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag är mycket nöjd med samarbetet med Mikael BarDavid. Mikael har haft trevlig och respektfullt bemötande mot oss som kunder, det var lätt att ha dialog med honom och han var lyhörd för våra synpunkter. Han är kunnig och professionell mäklare och har uppfyllt alla punkter som vi kommit överens. Jag upplever att försäljning av vårt hus gick smidigt och krångelfritt och kan varmt rekommendera Mikael till framtida kunder.
    2017-03-27 Mikael B svarar Valentina K
    Tack Valentina för de varma orden och rekommendationen. Glädjer mig att ni är nöjda.
    Tusen tack igen!
    Mikael B gillar detta
  • Rana A
    Rana A skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    She has a great sense of the property market and explained to me everything very clearly. Her planning nd execution was excellent. I highly admire and recommend LisaMarie.
  • Lars K
    Lars K skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Ambitiös Väldigt trevlig och bra att samarbetena med
    Kändes bra att lämna hela affären till henne
    Bra upplägg från början till slutet
  • Alex A
    Alex A skrev om LisaMarie Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande såväl när jag sålde som när jag köpte bostad. LisaMarie gjorde mycket för att underlätta för mig som kund och jag kunde känna att affärerna skulle löpa väl.

Jag är väldigt nöjd med att ha anlitat henne som mäklare
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lite mer utlovat kring spekulanter än vad utfall blev.
  • Luan K
    Luan K skrev om Mikael BarDavid en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hej,

Mikael lovade proffesionalitet och det 'lilla extra' när vi anlitade honnom för vår husförsäljning, vilket han höll hela vägen fram till affärens slut (vilket blev det t.o.m innan visning). Vi har varit mycket nöjda med honnom samt rekommenderar varmt att 'du' kollar med honnom innan 'du' anlitar någon annan mäklare.

Tack Mikael!

Vänligen L.K.
    2017-03-24 Mikael B svarar Luan K
    Tusen tack för dem varma orden Luan.
  • Sebastian Z
    Sebastian Z skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hela affären var enkel och smidig.
  • Sarmad Y
    Sarmad Y skrev om Mikael BarDavid en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Han var bra,med tiden kommer han får mer arfaranhet i det här branschen .
  • Christer L
    Christer L skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bemötandet av Jan Rudolph var ok, och det hade jag förväntat mig efter mina erfarenheter av honom eftersom det var han som sålde nuvarande hus till mig 2014. Jag personligen skulle önska ett lite större engagemang. Ett exempel är att jag fick be honom att närvara vid besiktningen som köparen gjorde och jag tycker att han borde ha tagit initiativ till detta. Jag betalar trots allt 85 000 skattade kronor för hans arbete.
  • Bawan A
    Bawan A skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bästa mäklaren i Göteborg. Helt fantastisk. Väldigt trevlig, kompetent, ödmjuk och hon vet hur hon ska få sålt sina objekt. Rekommenderar till alla!
  • Lola A
    Lola A skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Försäljningen av vår mammas lägenhet utföll till vår stora belåtenhet. Försäljningen gick snabbt och vi blev hela tiden väl underrättade
    Vi uppskattade Anitas proffsighet och kan varmt rekommendera Anita.
    Hjärtliga hälsningar Lola
  • Anja S
    Anja S skrev om Mikael BarDavid en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Väldigt nöjd med Mikael och den service han gett oss, kan rekommendera att anlita honom. Han är lätt att få tag på, svarar snabbt på frågor och ordnar det som behövs. Han hjälpte oss att hitta det vi ville ha, på ett sätt som passade oss perfekt.
    Mikael B gillar detta

Storås Industigata 14, 424 69 Angered