Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Storås Industigata 14, 424 69 Angered — Visa karta

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala.

Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen erbjuder vi våra kunder högsta möjliga service, skräddarsydda lösningar och därmed bästa möjliga affär.

Vi arbetar aktivt med samtliga kunder både före, under och efter bostadsbytet, vilket innebär trygghet genom hela affären. Detta har gett mycket goda resultat. Genom vårt nära banksamarbete med Swedbank erbjuder vi lån- och räntekalkylering samt förmånlig finansiering. Bankens tjänstemän och Swedbank juristbyrå står till säljarens och köparens förfogande om så önskas.

Läs vad 511 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

• EGLINOR Z

2019-04-17

EGLINOR Z skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag är jätte nöjd med Amir. 👌Jätte duktig och professionell mäklare. Rekommenderar honom. Läs mer
  • Dilan Y

2019-04-17

Dilan Y skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålde precis min lägenhet med Amir, och är grymt nöjd. Alla mina förväntningar gick i uppfyllelse och mycket mer. Kan starkt rekommendera Amir, inte träffat någon mäklare som är så engagerad och driven. Han håller det han lovar! 10/10 Läs mer
  • 2019-04-14

Govar Othman A skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    har såld ett hus var bra bemötande det var inte det som jag väntade men ändå är ganska nöjd. Läs mer
  • 2019-04-13

Shukria I skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag köpte Radhus.
    Trevlig och hjälpsam var hon.
    Det var vår första hus köp så vi vet inte riktigt hur det skulle ha varit nen allt gick bra. Läs mer
    2019-04-18 Patricia W svarar Shukria I
    Tack Shukria, roligt att höra! Hoppas ni kommer att trivas!
  • 2019-04-04

Siamak A skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Professionell och lyhörd och därför får han den högsta betygen av mig. Starkt rekommendera Amir . Läs mer
  • 2019-03-28

Amanda Å skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jsg har köpt en 1a i Kortedala, Anita har alltid varit ett jättebra stöd när var haft frågor. Hon ringer alltid upp och är alltid trevlig! Bättre än förväntat då detta var min första gång också och hade inte koll. Anita var jätte trevlig hela tiden och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-26

Novka J skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har fått hjälp att sälja min lägenhet. Och jag är jättenöjd med allt..! Sandra är en underbar person och mäklare allt vi önskade fick vi med slutpriset och allt. Läs mer
    2019-04-05 Sandra J svarar Novka J
    Hej Novka.
    Tusen tack för dina fina ord. Jag hoppas att allt går bra med flytten nu och att ni skall trivas i er nya bostad.
    Ha en underbar dag.
  • 2019-03-25

Vera K skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    We bought a house that was sold through a good man, the house is in need of thorough renovation. If it was in his interest he was quickly in answering and helping. Läs mer
  • 2019-03-22

Alexander B skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi fick hjälp med att sälja en bostadsrätt.
    Jag tycker Patrik och även hans kollega Emma gjort ett strålande jobb med försäljningen. Priset som blev var något över det förväntade.
    Är överlag väldigt nöjd med utfallet hur det blev. Skulle definitivt rekommendera både Patrik och Emma för fortsätta uppdrag. Läs mer
  • Jessica L

2019-03-20

Jessica L skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Amir är mycket ansvarsfull och mycket kunskap, han är mycket professionell och vi har stor tillit till honom. Tack för din insats, vi är mycket nöjda😊 Läs mer
  • 2019-03-19

Kubrom G skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålde min bostadsrätt. Hela försäljningen gick väldigt smidigt och professionellt. Bemötandet av mäklaren under hela processen var väldigt hjälp, stor stöd och rådgivande samt informativ. Proffsig mäklare som är mycket trevligt och lätt att jobba med, han var kunnig, tydligt, engagerad och alltid tillgänglig.
    Jag är supernöjd och varmt rekommenderar Amir Shamshirzan! Läs mer
  • 2019-03-18

Nikolina A skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt min bostadsrätt.

Anita är som mäklare inlyssnande och förmedlar lugn vilket skapar en trygg känsla hos mig som kund. Hon håller god kontakt och hjälper till att skapa rimliga förväntningar vid försäljning av bostad så att jag som säljare i slutändan känner mig nöjd.
    Skulle absolut använda mig av Anita som mäklare i framtiden. Läs mer
  • 2019-03-16

PARVIN H skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Amir är mycket ansvarsfull och besitter mycket kunskap, han är mycket professionell och vi har stor tillit till honom. Tack för din insats, vi är mycket nöjda Amir Läs mer
  • 2019-03-06

Elly Christina S skrev om Amanda Krause en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt villa i Linnarhult, det gick snabbt och vi är nöjda. Läs mer
    Amanda K gillar detta
  • Aida Foresti

2019-03-05

Aida Foresti skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Amir Shamshirzan, är den perfekta mäklaren, han är otroligt professionell och man känner sig mycket trygg med honom. Läs mer
  • 2019-03-04

Romina M skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    proffsig! tålmodig men riktigt bra! Läs mer
  • Hosein F

2019-03-04

Hosein F skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag Sålde min lägenhet via Fastighetsbyrån Angered. Då var det min första erfarenhet av att sälja fastighet. Jag fick en profetionelthjälp av Amir Shamshirzan, och är hur nöjd som helst och vill gärna rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-03-04

Sheri M. skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Amir är mycket ansvarsfull, trevlig och beslutsam.
    Tack för din insats Amir. Läs mer
  • Ahmed I

2019-03-04

Ahmed I skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Stabil mäklare med stor kunskap inom försäljning och bra bemötande, och rekommenderar er starkt. Läs mer
  • 2019-02-20

Anna Birgitta A skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt ett radhus och ville få en snabb affär vilket han ordnade på bästa sätt Läs mer
  • Halvard S

2019-02-19

Halvard S skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Kan gott rekommenderas. Sålt en bostadsrätt på
    Teleskopgatan 14.Gott bemötande över lag.
    Detta svar gäller även för min fru Lisa Svenningsson. Läs mer
    2019-02-19 Sandra J svarar Halvard S
    Tack Halvard och Lisa för era fina ord. Jag hoppas att ni skall trivas i er nya lägenhet. Stort lycka till nu med flytt.
  • 2019-02-17

Markus S skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi anlitade Amir när vi skulle sälja våran lägenhet och är mycket nöjda med det stöd vi fick innan, under och efter kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-02-17

Markus S skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi fick snabbt och bra stöd av Patricia genom hela processen när vi köpte hus. Läs mer
  • 2019-02-15

Leif Erik S skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Patricia har varit vår mäklare vid försäljning av vårt radhus. Hon har på ett professionellt men också personligt sätt bemött oss utmärkt. hon har levt upp till de förväntningar vi hade inför försäljningen. Vi rekommenderar Patricia varmt.
    Leif och Ingrid Svensson Läs mer
    2019-02-18 Patricia W svarar Leif Erik S
    Tusen tack Leif och Ingrid, verkligen roligt att höra!
  • Erick B

2019-02-14

Erick B skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Stor kunskap på försäljning från var lagenhet.bra bemötende och lugnt och klart in språk . Läs mer

Mikael A skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik fanns alltid till hands för alla slags frågor och var bra i sin hantering av mig som kund.
    Även om det var lite trögt på marknaden försökte Patrik med all sin kunskap hitta köpare.
    Rekommenderar Patrik som mäklare både vid er försäljning eller ert bostadsköp. Läs mer

Anneli U skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Patricia har sålt mitt hus. Jag är väldigt nöjd med henne som mäklare. Bra bemötande, höll mig hela tiden uppdaterad, flexibel med tider för visning. Var realistisk gällande husets värde. Läs mer
    2019-02-14 Patricia W svarar Anneli U
    Väldigt roligt att höra Anneli, hoppas du ska trivas i nya bostaden!

Magnus J skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Försäljningsuppdrag av bostadsrätt i Kortedala.
    En postiv person med starkt engagemang i sitt uppdrag, lever verkligen upp till de förväntningar man har på en mäklare.
    Kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2019-02-12

Christina M skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Snabb feedback, engegerad, tillmötesgående, trevlig. Läs mer
  • 2019-02-12

Kristin E skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Trevlig och tillmötesgående. Inget krångel och kunde svara på alla frågor. Förtroendeingivande. Läs mer
    2019-02-12 Patricia W svarar Kristin E
    Hej!
    Vad roligt att höra, tack! Hoppas att ni kommer att trivas i huset!
  • 2019-02-11

Jan Mikael H skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon är väldigt engagerad men ibland lite svår att få tag på. Läs mer
    2019-02-11 Sandra J svarar Jan Mikael H
    Hej Mikael. Tack för att du gav mig ett omdöme , jag hoppas att du skall trivas i din nya bostad.
    ja ibland är det mycket samtal och möten som gör att vi kan vara svåra att få tag på.
    Ha en härlig dag.
  • 2019-02-08

Peter H skrev om Amanda Krause en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt en villa i Stenared i Göteborg. Amanda har varit aktiv i sin kontakt mellan mig och säljaren. Mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    Amanda K gillar detta
  • 2019-02-06

Atosa Majidi Davidsson skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag rekommenderar varmt Amir som mäklare! Väldigt professionell och kunnig! Framförallt upplevde jag honom som otroligt driven, vilket gjorde att jag kände stort förtroende för hans arbete! Läs mer
  • 2019-02-01

Benjamin Damavandi skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag har köpt en trea i Surte. Patrik är en otrolig bra mäklare, han ringer alltid upp så fort han har tid. Det jag tyckte var bra med Patrik. han svarar på alla frågor vilket många mäklare undviker att göra. Patrik har varit professionell, diskret och effektiv. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra... PATRIK DU ÄR BÄST 🌹 Läs mer
  • 2019-01-27

Sinem K skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Amir har hjälpt oss med att sälja vår lägenhet över acceptris på ett profesionellt och smidigt sätt. Läs mer
  • 2018-12-30

Douglas T skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Proffsig mäklare som tillgodoser såväl säljares som köpares behov och önskemål Läs mer
  • 2018-12-24

Tim N skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag har köpt en trea i Surte. Det är en av de finaste lägenheterna i surte. Patrik är en väldigt bra mäklare som kanske inte alltid är lätt att få tag i men han ringer alltid upp så fort han har tid. Det jag tyckte var bra med Patrik är att han svara på alla frågor vilket många mäklare undviker att göra. Läs mer
  • Mats L

2018-12-21

Mats L skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt en lägenhet genom honom. Jag kan varmt rekommendera Amir sommäklare. Förtroendeingivande, lugn, saklig och kunnig. Jag har jobbat med många mäklare genom åren. Amir är en av de som stuckit ut genom sin kunnighet.
    Med vänlig hälsning, Mats Ljungberg Läs mer
  • 2018-12-07

Joakim R skrev om Amir Shamshirzan en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Stabil mäklare med stor kunskap och kundkrets. Läs mer
  • 2018-12-03

Thérése D skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Stort engagemang, proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Viktor N

2018-11-28

Viktor N skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bästa mäklaren jag anlitat. Full pott på allt!
    Rekommenderar starkt om man vill ha en engagerad mäklare med hög kompetens. Läs mer
    2018-11-28 Patricia W svarar Viktor N
    Tusen tack Viktor, verkligen roligt att höra!
  • 2018-11-19

Almir C skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    När vi signerade köpekontrakt för ett hus, kontaktade vi Lisa för försäljning av vår lägenhet. Hon och Fastighetsbyrån samordnade besök av stylist, fotografering, annonsering och slutligen försäljning snabbt och smidigt. Allt var klart inom 3-4 veckor, till ett pris som vi är nöjda med. Lisa var hjälpsam och trevlig. Hon samordnade också vissa detaljer med köparens bank, som var väldigt viktiga för oss och köparen inför kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2018-11-16

Eija Sisko Irmeli H skrev om Amanda Krause en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt villa

Mycket positivt

Vi hoppades att försäljningen skulle gå snabbt och vi skulle få vad vi begärde.Mäklaren informerade oss regelbundet.😊

Amanda är en glad och kunnig mäklare,hon är ganska ny i yrket,men vet vad hon gör.😘Allt gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2018-11-16

Luciano F skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    I sold my house with help.

She was kind and very helpful. She went thru this process entirely speaking English, which I appreciated a lot. She was professional and knew her business. Läs mer
    2018-11-28 Patricia W svarar Luciano F
    Thanks Luciano, I am very happy to hear that.
  • 2018-11-13

Thanh Huong P skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lisa är väldigt trevlig och kunnig. Hon har hjälpt oss mycket vid vår försäljning. Vi är väldigt nöjd med henne. Läs mer
  • 2018-11-05

Rasiha A skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har sålt min lägenhet i Göteborg .Jag tycker att Lisa Berthelsen har gjort bra jobb Läs mer
  • Kani Reza H

2018-11-05

Kani Reza H skrev om Sandra Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har köpt en bostadsrätt, vi fick ett utmärkt bemötande av Sandra. Dels var våra förväntningar var att huset skulle vara nytt och fräscht och Sandra genomförde dessa förväntningar.
    Mvh kani och khalid Läs mer
    2018-11-16 Sandra J svarar Kani Reza H
    Hej Kani. Tack för dina fina ord. Jag hoppas att ni skall trivas i eran nya bostad.
    Ha en fin helg.
  • 2018-11-04

Guhdar B skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt bostaf, blev bemöt på ett trevligt sätt, vi hade våra dispyter men mäklaren agerade på ett professionellt sätt, Läs mer
    2018-11-05 Patricia W svarar Guhdar B
    Tack Guhdar, alltid roligt att höra. Hoppas ni kommer att trivas!
  • 2018-11-04

Magnus A skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Har sålt en bostadsrätt nyligen på Teleskopgatan och Lisa har hjälpt mig att sälja den och jag är mycket nöjd med hennes arbete. Hon är trevlig, alltid glad och mycket ambitiös. Hon har bra koll på allting Läs mer
  • 2018-10-22

Nathalie L skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi köpte ett hus.
    Första husköpet för oss båda och vi upplevde att vi fick svar snabbt när vi sökte svar. Kunde ibland känna att vi fick vänta på vissa uppdateringar.
    För övrigt så kändes mäklaren påläst och kunnig. Hon hade även ett bra bemötande. Läs mer
    2018-10-29 Patricia W svarar Nathalie L
    Tack Nathalie, hoppas ni ska trivas i huset!

Storås Industigata 14, 424 69 Angered