Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala.

Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen erbjuder vi våra kunder högsta möjliga service, skräddarsydda lösningar och därmed bästa möjliga affär.

Vi arbetar aktivt med samtliga kunder både före, under och efter bostadsbytet, vilket innebär trygghet genom hela affären. Detta har gett mycket goda resultat. Genom vårt nära banksamarbete med Swedbank erbjuder vi lån- och räntekalkylering samt förmånlig finansiering. Bankens tjänstemän och Swedbank juristbyrå står till säljarens och köparens förfogande om så önskas.

Läs vad 1041 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2022-01-21 Verifierad kund
    Hon är underbar. Hjälpte oss att hitta bra köpare som kunde erbjuda oss den prisen vi ville sälja vår lägenhet för. Vi är nöjda att få sammarbeta med Lisa.
  • sålde sitt hus med hjälp av Casper Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2022-01-14 Verifierad kund
    Casper är tydlig, informativ och grym!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2022-01-12 Verifierad kund
    Familjens första bostadsköp och en fantastisk Siran som fanns där. Hon skötte allt smidigt och snabbt. Vi rekommenderar henne
    2021-12-29 Verifierad kund
    Vi tog kontakt med flera mäklare innan vi hittade Siran. De andra kändes inte alls bra men vi kunde inte sätta fingret på det förutom att det kändes som dem bara ville få sålt sina objekt. Samma sekund som vi kom i kontakt med Siran så kändes det rätt. Hon var lyhörd efter vad som passade oss och genuint intresserad av att hjälpa till i alla områden. Återkopplade fort och kunde svara på alla våra frågor. En fantastisk mäklare och person som jag med gott samvete kan rekommendera till andra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-12-28 Verifierad kund
    Vi känner varandra bara vid telefon samtal
    Jag vill gärna träffa henne det är min önskemål
    Hon är väldigt snäll och hjälpsam
    Hon har mycket tålamod
    Jag hade valt annan lägenhet men kunde inte köpa den, sen hon rekommenderade en annan lägenhet och den kunde jag köpa så till slut hade jag köpt något.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-12-26 Verifierad kund
    Bra bemötande o genomgång-info inför-under försäljning. Kanske en bättre återkoppling om läget vid förhandsbud 1 efter ett motbud från oss i tidigt skede, men som helhet en trovärd och mycket bra mäklare!
    2021-12-25 Verifierad kund
    Siran har ett varmt och ödmjukt sätt, som man uppskattar som kund.Professionell och lyhörd över kundens önskemål, vilket är viktigt enligt mig i en situation som denna som säljare. Siran har bemött oss med omtanke och positivitet, stöttat oss hela vägen. Jag är mycket nöjd med Siran Markusson som mäklare. Önskar henne all lycka med sitt arbete i fortsättningen. Mvh Gunilla Buxfeldt.
    2021-12-25 Verifierad kund
    Bra bemötande samt bra kommunikation under hela processen. Smidigt och snabbt inga som helst problem!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Gunnilse
    2021-12-22 Verifierad kund
    Han kämpar och försöker att hitta och lösa på ett enkel sätt
    2021-12-22 Verifierad kund
    She was very efficiant and polite.
    2021-12-20 Verifierad kund
    Fick lägenheten såld på förhand till ett bra pris!

5/5
  • köpte sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-12-17 Verifierad kund
    En FANTASTISK mäklare som är trevlig, tillmötesgående, lyhörd, professionell och så otroligt kunnig och gör sitt jobb fenomenalt!
    Vi kunde prata med henne om våra dilemman och hon var så bra på att komma fram till lösningar som vi själva inte tänkt på, så hon är dessutom bra att bolla tankar och idéer med! Bra på att framföra kommunikation mellan köpare och säljare och gör det man tror är krångligt okrångligt!

Siran tack så hemskt mycket för din hjälp i att finna vårt HEM! ❤️
    2021-12-16 Verifierad kund
    Siran har visat stort engagemang och effektiva insatser på försäljningen av min lägenhet. Hon levde upp till mina förväntningar och visat en jättebra flexibilitet då hon svarade snabb på mina frågor, rapporterat all info och statistiken som rör min lägenhet på deras hemsida. Siran är verkligen en kunnig mäklare som kan hjälpa dig att nå jättebra resultat. Du får hela tiden råd och tips av Siran under försäljningsprocess. Jag är nöjd med Sirans insatser och rekommenderar starkt henne.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Väldigt professionell och kunnig, hjälpte väldigt mycket att få hennes hjälp vid vårt första bostadsköp
    2021-12-16 Verifierad kund
    Friendly and professional with excellent communication skills.

She accommodated our schedule to see the apartment and sign the contract at short notices.

She has the area knowledge and know her listings very well.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Excellent and prompt communication, and was friendly and easy to get needed details.

She was always there and treated us with honesty professional and skilled manner.
    2021-12-13 Verifierad kund
    Siran är den bästa mäklaren för huset, oavsett om du vill sälja eller köpa ditt hus, energisk och snäll, hjälpsam, skicklig och pålitlig i sitt arbete.
    Bästa mäklare 🌹🌹
  • Shaymaa A
    • Hammarkullen
    2021-12-11 Verifierad kund
    Trevligt bemött. Engagerad. Vi är mycket nöjda. Snabb och enkel affär där vi upplever att målet är att jobba smidigt
    Engagerad mäklare!
    Casper Johansson var helt fantastiskt
  • köpte sitt hus med hjälp av Casper Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-12-10 Verifierad kund
    Snabb kontakt, bra förmedling och kunnig i sitt yrke.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Hon är underbar person tydligt infå bra bemötande aktiv social hjälpsamma hon är sharmig. Flexibilitet har mer bra komniakatio
    2021-12-07 Verifierad kund
    Casper är en väldigt kunnig och driven mäklare. Han lyckas på ett väldigt balanserat vis göra det som är bäst för både köpare och säljare.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Mycket kunnig i detta område. Lätt att ha dialog med. Många olika upplägg hur försäljningen ska gå till. Inget stress på försäljningen kunden får bestämma. Många plus ++++++++++
    2021-12-07 Verifierad kund
    Jag uppskattar hans noggrannhet .Han är väldigt engagerad av att vi som kund är nöjda med hans jobb.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Trevlig mäklare, proffsig utstrålning, bra kommunikatör.

Förväntade mig utförlig guidning i mitt köp vilket uppfylldes av mäklaren.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Underbart bemötande, fick den hjälpen vi ville och behövde, samt att det gick väldigt smidigt och enkelt till.
    2021-12-02 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande, väldigt hjälpsam och trevlig person! Mäklaren levde upp över våra förväntningarna och vi känner verkligen att vi kan kontakta henne vid alla frågor som dyker upp.
    2021-12-02 Verifierad kund
    •Trevlig med stabil första träff.
    •Kunnig och hängiven.
    •Sympatisk, engagerad och inger förtroende.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Blev bemött väldigt bra och hon är väldigt lättillgänglig och ger snabba svar! Professionell och lättsam!
  • Rasha K
    sålde en tomt med hjälp av Casper Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-11-26 Verifierad kund
    Allt kändes bra och han hör av sig och jobbar på så det blev bra.
  • köpte en tomt med hjälp av Casper Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-11-24 Verifierad kund
    Genom en kompis som rekommenderade Casper

Enkelt och snabbt

Smidigt , Vi kunde inte skriva på pga, partnern var inte hemma, då Casper övertyggade säljaren att vänta på oss .

Upplevde att hade förtroende för oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-11-23 Verifierad kund
    Hon är saklig, kunnig och mycket trevlig som person.
    Jag och min fru är mycket nöjda med hennes sätt att
    genomföra försäljningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    • Älvängen
    2021-11-19 Verifierad kund
    Patrik är en kunnig och uppriktig mäklare.
    Han är omtänksam om såväl både kund som säljare.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Jag har inte träffat mäklaren i fråga. Men av den mejlkontakt som jag haft med personen tyvker jag att köpet av lägenhet har skett på ett smidigt och tryggt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Hammarkullen
    2021-11-19 Verifierad kund
    Det var fantastiskt tillfälle.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Siran gör ett fantastiskt jobb
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-11-18 Verifierad kund
    Kan inte vara bättre
    Mäklaren överskred våra förväntningar 😊
    Underbar mäklare sympatisk empatisk noggrann och snabb i agerandet.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Bra information. Bra bemötande. Hjälpsam att svara på frågor.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Tack Siran, för att du hjälpte mig att sälja lägenheten.
    Hela proceduren gick som på räls.
    Lycka till i fortsättningen.
    Hälsningar Bertil
    2021-11-15 Verifierad kund
    Försäljningen kunde genomföras och vi fick ett bra pris för huset.
    Kompetent med det juridiska.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt trevlig och artig och hjälpte oss med allt vi behövde.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-11-14 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Anitas arbete kring försäljningen. Både trevlig och professionell och upp stående problem löste hon snabbt och smidigt.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Siran är mycket trevlig saklig och professionell. Jag har ingenting negativt att säga. Hon kommer att gå långt.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Anita skötte försäljningen av min lägenhet förträffligt. Då jag bodde 20 mil bort gick allt att lösa smidigt på distans.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Anita skötte försäljningen proffsigt och informerade på ett bra sätt om positiva och negativa händelser under säljprocessen.
    2021-11-13 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött av Siran. Hon gav mig trygghet och tillit redan vid första steget av processen av köpet som gjorde att jag kände mig trygg och glad. Hon svarade på våra frågor både detaljer och stora frågor. Siran var trevlig och positiv. Jag förväntade mig inte så trevlig och professionell som Siran och jag är mycket glad att vi hade henne som mäklare.

Hela min upplevelse med Siran som mäklare var toppen och jag kan med glädje säga att hon är duktig, glad och mycket professionell. Jag hade rekommenderat henne till varje intresserad som vill köpa boende.
    2021-11-13 Verifierad kund
    Det sättet jag blev bemött på av mäklaren var ett professionellt bemötande. Siran var lyhörd och visade att hon var intresserad av våra tankar kring bostaden och det gjorde att jag fick tillit och förtroende för hennes professionella arbete. Bemötandet var trevlig, kunnig, noggrann och positiv.

Vi hade inga förväntningar då det var vårt första köp av boende, men blev positivt överraskade av Sirans vilja och nyfikenhet kring boendefrågor och noggrannhet under hela processen.

Vid köpet av bostaden upplevde jag att under hela processen att Siran var kunnig, visade trygghet, trevlig och noggrann.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-11-13 Verifierad kund
    Hej! Allt var bra med Jan Rudolph.
    2021-11-13 Verifierad kund
    Hej ! Det var mycket bra . Jag är nöjd av Jan Rudolph .
    2021-11-12 Verifierad kund
    En förtroendegivande person, proffsig och insiktsfull.
    Alltid anträffbar.
    Jag kan rekommendera Siran utan tvekan.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Perfekt till den jobbet hon är mycket trevligt säljare