Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Storås Industigata 14, 424 69 Angered — Visa karta

Vi är den mest anlitade fastighetsbyrån i vårt område - Angered, Gunnared, Linnarhult, Gunnilse, Olofstorp, Bergsjön och Kortedala.

Vår goda lokalkännedom, starka lokala nätverk och exklusiva marknadsledande position ger oss unika möjligheter och förutsättningar att stödja dig i din bostadsaffär. Genom den samlade kompetensen erbjuder vi våra kunder högsta möjliga service, skräddarsydda lösningar och därmed bästa möjliga affär.

Vi arbetar aktivt med samtliga kunder både före, under och efter bostadsbytet, vilket innebär trygghet genom hela affären. Detta har gett mycket goda resultat. Genom vårt nära banksamarbete med Swedbank erbjuder vi lån- och räntekalkylering samt förmånlig finansiering. Bankens tjänstemän och Swedbank juristbyrå står till säljarens och köparens förfogande om så önskas.

Läs vad 725 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

• 2020-10-26

Mikael N skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bra bemötande. Schysst dialog och process. Läs mer
  • 2020-10-25

Natalia B skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt vår bostadsrätt via Siran Markusian på Fastighetsbyrån. Vi fick ett utmärkt bemötande ifrån mäklaren, hon var flexibel och mycket engagerad i sitt uppdrag! Läs mer
  • 2020-10-25

Kurt C skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Från första stund har vi blivit mycket väl bemötta av Johanna. Förväntningarna vi hade att försäljningen skulle gå smidigt, har uppfyllts väl.
    Johanna är omtänksam och kommunicerar mycket bra.
    Vi är nöjda! Läs mer
  • 2020-10-23

Marita J skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt ett parhus.
    Väldigt bra bemött.
    Vi hade inte räknat med att vi skulle sälja vårat hus för så mycket som det blev.
    Det gick fort eftersom vi hade fått en lägenhet.
    Allt har fungerat jättebra, fungerar jättebra med mail o telefonsamtal.
    Rekommenderar gärna detta kontor. Läs mer
  • 2020-10-23

Sarmad Y skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpte en lägenhet på Trädgårdsgärdet.
    Tack vare Sirans expertis. Och engagemang. Så valde vi o slå till.
    Siran har under hela köpes processen har hon haft bra kontakt på de med mig o säljaren.
    Även efter försäljningen har hon sköt det bra. Rekommenderar alla som ska köpa eller sälja att ta kontakt med henne för en smidig affär.

Ringer henne direkt om jag har en tanke om försäljning. Läs mer
  • 2020-10-22

Britt-inger L skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Johanna har skött försäljningen av vårt hus på ett föredömligt sätt. Hon är kunnig och ambitiös och kommunikationen har fungerat förträffligt. Läs mer
  • 2020-10-20

Suriye E skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt radhus. Bemötandet från Patricia var mycket bra.
    Hon levde absolut upp till förväntningarna som vi hade på att få till en smidig affär.

Kanske gick det lite för fort vid kontraktskrivandet, vilket medförde att jag inte riktigt hann läsa dokumenten ordentligt och ställa ev frågor som jag hade innan kontraktet skrevs på. Läs mer
    2020-10-21 Patricia W svarar Suriye E
    Hej Suriye!

Tack för ditt omdöme. Jag har all förståelse att det kan kännas stressigt i en bostadsaffär och speciellt när man säljer på förhand innan visning. Vi har som rutin att alltid maila ut kontraktet före visning vilket jag kan förstå kan vara lätt att missa. Jag tar med mig detta och ska tänka på att vara extra tydlig att upplysa om detta. Skönt att vi kunde reda ut missförståndet på telefon och kul att du är så nöjd i övrigt!
  • 2020-10-19

Sanela M skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag köpte en lägenhet . Mäklare var jätte trevligt,effektivt och hjälpsam.
    När köpte jag lägenheten jag hade bara 3 dagar till att jag åka på semester. Siran gjorde allt med banken ,säljaren och med kontrakt inom samma dagen när var visningen... Hon är magisk...
    Innan än jag behövde ta nycklarna min pappa gick bort ,var hon jätte hjälpsam och fixade allt för mig... En väldigt duktig,ansvarig mäklare 🌹 Läs mer
  • 2020-10-18

Zeineb K skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Siran bemöter en med varma händer och är en god lyssnare. Det var min första bostad jag köpte och var väldigt nervös, men tack vare Siran fick hon mig att känna mig trygg i varenda steg som jag tog.

Med manliga hälsningar
    Zeineb Khalaf Läs mer
  • 2020-10-16

Minire M skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag köpte ett hus och sålde bostadsrätt båda genom fsdtighetsbyrån.
    Det har gått väldigtbra.jätte nöjd med mäklarna .Mycket bättre en jag trodde. Läs mer
  • 2020-10-15

Ahmed A skrev om Melinda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Bostadsrätt , Hjällbogärdet48 LGH331
    Jag tackar Melinda G. för hennes fin bemötande, och alla tips och råd. Det gick jätte smidigt med försäljning via Melinda, då hon har fyllt alla förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-14

Jian A skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Duktig . Och alltid tillgängligt för sina kunder . Läs mer
  • 2020-10-13

Cecilia D skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpte en tvåa på Teleskopsgatan.
    Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt, Siran fanns tillgänglig nästan hela tiden och var så himla hjälpsam!
    Hos Siran finns det inget som är omöjligt, hon ser till så att man är nöjd och finner lösningar på allting. Hon är dessutom en helt fantastisk människa!
    Jag hade anlitat Siran vid nästa köp/sälj! Läs mer
  • 2020-10-11

Isabell O skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Patricia och Fastighetsbyrån nordöst. Patricia är kunnig och har känsla för vad marknaden vill ha. Hon har ett trevligt och proffsigt bemötande och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-10-21 Patricia W svarar Isabell O
    Hej Isabell!

Stort tack för ditt omdöme. Väldigt roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen. Det var väldigt kul att få sälja ert fina hus.

Önskar er all lycka till i bostadsletandet!
  • BIRGITTA K

2020-10-09

BIRGITTA K skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Siran har hjälpt oss att sälja vår fars hus. Vi är mycket nöjda med hennes arbete. Hon är proffsig, lätt att prata med, väldigt kompetent och har hela tiden återkopplat till oss under hela processen. Vi har känt oss väldigt trygga med henne. Hon är positiv och har ett mycket trevligt bemötande. Stort tack till Siran. Läs mer
  • 2020-10-08

Banar T skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Detta var vårt första hemköp och Siran fick oss att känna oss trygga i hela processen från första stund. Hon är en positiv, engagerad och strukturerad mäklare som följer upp och är tillgänglig för dig hela tiden. Sammantaget har vi bara bra saker att säga om Siran och rekommenderar henne starkt vidare. Läs mer
  • 2020-10-08

Maysam T skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har köpt en lägenhet i Saffransgatan. Siran är en jatte trevlig tjej, duktig och serviceinriktad, som guidade oss jätte bra genom hela processen. Vi upplevde att vi följdes väl och fick hela tiden all information vi ville ha. Sammantaget är vi mycket nöjda och vi kommer att rekommendera Siran till vänner och bekanta som kommer att sälja i Göteborg. Läs mer
  • 2020-10-07

Sattar S skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpt bostadsrätt. Siran var flexibel och vi hade bra kontakt. Hon är lugn. Kunniga, lätt att prata med. Jag Hög rekommenderar henne. Önskar henne lycka till. Läs mer
  • 2020-10-07

Anwar I skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hej. Hon vari jättebra och snäll med oss. Och hon berätta tidligt. Vi tech henne mycket. Läs mer
  • 2020-10-04

Hanna S skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Super söt och snäll mäklare :) Läs mer
  • 2020-09-27

Kamran J skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    jag köpt hus på Fjällbruden ,
    jag hann inte till vanligt visning men när jag kontaktat mäklaren för extra visning fick jag det på samma dag.
    jag fick hjälp med Bank ärande.
    Mäklaren var i stort hjälp med all information som köparen behöver .
    Tack Läs mer
  • 2020-09-23

Isak D skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpte en lägenhet. Hon var en super bra mäklare Läs mer
  • 2020-09-22

Omosigho G skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    While taking me through her company policy and what i should expect was so heart warming. She’s very professional, and kept me updated throughout the whole process.

She’s a fantastic sales person, a smooth talker and always smiling. Her energy towards the whole process was so positive, i most say she is the best sales person i have ever met.

Thank you Siran. Läs mer
  • 2020-09-19

Helen Vivian Elisabeth A skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jan är den bästa mäklaren man kan ha! Vi har haft han 3 gånger på 20 år. Läs mer
    Jan R gillar detta
  • Mathias N

2020-09-16

Mathias N skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har bara gott att säga om Anita och känner mig väldigt nöjd i valet av att anlita henne som mäklare vid försäljning av min lägenhet. Hon har gett tryggt stöd ända från första kontakt till att kontrakt skrevs och vart genuint engagerad och professionell genom hela processen. Det har kunnat gått att nå henne när som helst vid och har haft bra kontakt med mig under processen. Jag kan varmt rekommendera henne till alla jag känner.

//Mathias Läs mer
  • 2020-09-16

Josefin A skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag kan inte vara mer nöjd i mitt val att anlita Anita som mäklare! Fick bra stöd från start genom hela processen fram tills kontraktet skrevs. Anita känns väldigt genuin samtidigt som hon är professionell, priset jag fick för min bostad var över mina förväntningar. Kommer rekommendera Anita till alla jag känner samt utan tvekan anlita henne i mina framtida bostadsaffärer! Läs mer
  • 2020-09-12

Lena Paula I skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt ett hus i Gunnilse, tack vare en fantastisk mäklare, kunnig, noggrann, vänlig, hjälpsam, kan varmt rekommendera Johanna Blomberg 😘 Läs mer
  • 2020-09-09

Elin A skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Min sambo och jag köpte nyligen en lägenhets 2:a via Fastighetsbyrån Göteborg Nordost. Vi gick på ett antal visningar och Anita var alltid professionell och tillmötesgående. Ringde upp lagom mycket och var snabb på att återkoppla. Vi är mycket nöjda över hela vår köp process. Läs mer
  • 2020-09-06

Julia H skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Patricia var en stor hjälp i vårt köp av hus och vi kände oss väldigt trygga med henne som mäklare genom hela processen! Läs mer
    2020-09-07 Patricia W svarar Julia H
    Tack Julia, kul att höra. Hoppas ni ska trivas!
  • 2020-09-05

Jenny F skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Siran hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Bergsjön. Hon var väldigt proffsig, trevlig och lätt att ha att göra med, jag är supernöjd! Läs mer
  • 2020-09-03

Angelica O skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Patricia gjorde ett suveränt jobb med att sälja vårat radhus. Var väldigt angagerad på ett professionellt och medmänskligt sätt. Var mån om att alla parter skulle känna sig bekväma och trygga. Skulle inte vilja ha någon annan mäklare. Läs mer
    2020-09-03 Patricia W svarar Angelica O
    Stort tack Angelica, väldigt roligt att höra! Och tack för den fina gåvan!
  • 2020-09-03

Hassan A skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hon var noggrann i beskrivning och tid Läs mer
  • Ismail S

2020-09-01

Ismail S skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Jag har såld bostadsrätt .

Jag träffade Siran via Jan Rudolph.
    Mycket trevlig och kunnig mäklare .
    Hon är mycket professionellt och kunnig i sitt bransch . Mycket glad att träffade Siran . Jag rekommenderar henne . Läs mer
  • 2020-08-31

Serhat K skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Köpte en bostad där jag fick inflyttningsdatum 28 augusti 2020. Jag har varit i kontakt med en del mäklare men ingen av dem kommer kunna ta Sirans plats. Allt var så enkelt smidigt där det flöt på bara. All information var pedagogiskt. Hon har vunnit en hel släkt som kommer sköta sina husköp/sälj via Siran. Läs mer
  • 2020-08-29

Bo Lars Hilding Ö skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt vår bostad, belägen i Linnarhult Angered Gbg. Det är med blandade känslor men med tanke på ålder och ork anser vi efter moget övervägande att det är bättre att flytta medan vi orkar
    Vårt nya boställe är som önskvärt inom 10 mil från Göteborg.
    Vi blev utomordentligt bemötta av Patricia Warnlöf och våra för-
    väntningar kunde omöjligt vara större, varför vi med största nöje kan rekommendera henne vid en bostadsförsäljning Läs mer
    2020-09-01 Patricia W svarar Bo Lars Hilding Ö
    Tack för dem fina orden, hoppas flytten ska gå bra och att ni kommer trivas i nya bostaden!
    Patricia W gillar detta
  • 2020-08-29

Bojana I skrev om Lisa Berthelsen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har köpt en bostadsrätt i Göteborg och fick hjälp av Lisa Berhhelsen som mäklare på Fastighetsbyrån. Vänligt och proffsigt bemötande under hela processen. Har varit noggrann och hållit oss uppdaterade under tiden. Vi rekommenderar starkt mäklare Lisa och Fastighetsbyrån!
    / Nöjd kund i Göteborg Läs mer
  • 2020-08-27

Roland G skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi anlitade Siran Markusian på Fastighetsbyrån Göteborg Nordost när vi behövde hjälp med att sälja våra föräldrars bostadsrätt. Siran har från första stund varit mycket trevlig, proffsig och trevlig och hon har under hela säljprocessen hållit oss väl uppdaterade och informerade och det är med varmt hjärta vi kan rekommendera er att kontakta Siran när ni behöver hjälp med att köpa eller sälja er bostad. Mvh Ronny Widlund Läs mer
  • 2020-08-27

Marianne Ö skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Toppen: bra bemötande
    Nöjda med pris
    Mäklaren engagerad
    Vi är mer än nöjda Läs mer
  • Jan S

2020-08-25

Jan S skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt ett kedjehus i Lövgärdet.

På ett förtroendefullt och engagerande sätt.

Vi ville ha ett snabbt och korrekt avslut vilket Siran skötte med den äran.

Siran har skött vår försäljning på ett utmärkt sätt från början till slut.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-08-24

Kerstin Ö skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi har sålt en villa och är mycket nöjda med mäklaren.
    Hela uppdraget sköttes över vår förväntan. V i är mycket nöjda med hur Patricia genomförde det hela. Läs mer
    2020-08-24 Patricia W svarar Kerstin Ö
    Stort tack Kerstin, väldigt roligt att höra. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad!
  • 2020-08-19

Irma Annikki P skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt radhus. Mycket kunnig mäklare med härlig humor. Johanna gjorde hela affären mycket lättare. Om någon skulle behöva hjälp av mäklare kan jag bara säga att kontakta Johanna. Läs mer
  • 2020-08-18

Fredrik T skrev om Anita Subasic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Engagerad och seriös mäklare. Har stor tilltro till Anita. Läs mer

Laela W skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Duktig
    Glad tjej
    Kunde sitt arbete, visste vad skulle göras o säga.
    På läste om området
    Kontakta tillbaka till oss med information.
    Önskar Siran all lycka och stort tack 🌺 Läs mer
  • 2020-08-17

Timo Juhani P skrev om Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Vi sålde våran radhus med hjälp av JOHANNA. Johanna är mycket proffsik och kunnig , samtidigt med härlig humor kan det inte blir bättre. Bättre mäklare hadde vi inte kunnat får.😚 Läs mer

Mikael B skrev om Patricia Warnlöf en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Sålt min villa. Otroligt bra jobb. Trevlig och enkelt att ha med att göra . Läs mer
    2020-08-17 Patricia W svarar Mikael B
    Stort tack Mikael, väldigt roligt att höra!
  • 2020-08-14

Linus S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Hjälpsam och initiativtagande. Läs mer
  • 2020-08-12

Sondos A skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Lägenhet
    Toppen, smidig och förstod våra behov Läs mer
  • 2020-08-11

Abir T skrev om Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Siran är en väldigt engagerad och kompetent mäklare. Siran överträffade min förväntningar. Siran sålde min bostadsrätt snabbt och smidigt och uppfyllde alla mina önskemål.
    Jag uppdaterades hela tiden under säljningen och kände att Siran hade allt under kontroll.
    Jag kände mig trygg och lugn. Jag kommer att rekommendera Siran till alla. Läs mer
  • 2020-08-11

Akan E skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    Det jag inte är så nöjd med är att min mäklare fick mig att bjuda mot mig själv. Objektet som jag köpte hade inga andra budgivare men istället för att min mäklare skall göra detta glasklart för säljaren så var känslan istället att jag skulle höja för att nå säljarens utsatta pris. Mitt initiala bud respekterade ej. Läs mer
    2020-08-12 Rasmus P svarar Akan E
    Hej Akan,

I varje affär är det mitt uppdrag att få säljare och köpare att mötas, framförallt när det gäller priset.
    I ditt fall var du ensam budgivare och därmed blev det en enskild förhandling istället för en budgivning. Första budet som lades var under utgångspriset och på en nivå som säljaren inte kunde acceptera och därmed blev det en förhandling mellan dig och säljaren. Säljaren återkom med ett motbud närmare utgångspriset som du valde att acceptera.

Jag hoppas att du i övrigt är nöjd med mitt arbete och att du trivs i lägenheten.
  • 2020-08-09

Nino F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Nordost