Jan Rudolph
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 91 Läs vad Jan Rudolph

• Piroska D sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-12

Olofstorp
    En jätte bra säljare . Duktig och verkligen ge allt för att nå resultatet. Läs mer
    Jan R gillar detta
  • Rabi A köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-12-11

Ekereds Höjd, Gunnilse
    Har både köpt och sålt via Jan. Vi är supernöjda från start. Tät kommunikation och informativ så att vi kände oss delaktiga i allt som hände. Bara positivt! Läs mer
  • Wolfgang G sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-12-10

Angered - Gårdsten
    Tyckte det kändes tryggt att få fastigheten såld på ett smidigt sätt utan att behöva lägga ned en massa eget arbete. Läs mer
  • Reidar Johny J sålde en tomt med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-15

Knipared - Olofstorp
    Vi har sålt en fastighet, och fick kontakt med honom via en granne, som rekommenderade honom. Vi är väldigt nöjda med honom. Läs mer
  • Jessica J sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-11-02

Hjällbo
    Trevlig och lättsam. Mångårig erfarenhet av det specifika säljområdet Angered. Läs mer
  • Haidar Hamza B köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-10-12

Rannebergen
    Hej
    Jag köpte ett hus
    Det var berfäket att kontakta mäklaren Jan Rudolph Aså han mycket hjälpsam Läs mer
  • Hossam A köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-10-04

Angered - Gårdsten
    Ni jort best till kunden .
    Tack så mycket Läs mer
  • Rebecca Martina L sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-09-30

Kortedala
    Jan är trygg och erfaren, allt flyter på som det ska. Läs mer
  • Jan Olof B sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-09-29

Kortedala
    Jag har sålt en villa i Gbg, Kortedala. Jan R har stor erfarenhet av området och ett stort kontaktnät med intressenter. Jan R är saklig och realistisk vad gäller t ex försäljningspriser och är bra på att hitta rätt köpare till rätt objekt. Det är också lätt att kommunicera med Jan R, inte så mycket tomt försäljningssnack. Läs mer
  • Lisbeth Gunilla B sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-09-26

Ekereds Höjd, Gunnilse
    Vi har sålt vårt hus.
    Mäklaren var väldigt engagerad och professionell. Återkopplade snabbt med besked.
    Det har varit en positiv process och jag kan verkligen rekommendera mäklaren. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen