Jan Rudolph
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 78 Läs vad Jan Rudolph

• Karl Peter A sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-08-17

Rannebergen
    Han e väldigt kunnig och erfaren inom sitt yrke. Dessutom är han rolig mäklare. Läs mer
  • Said Anne-Marie J sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-08-06

Kortedala
    Har sålt en villa byggd 1958 i Kortedala. Mottogs av en positiv och omtänksam mäklare. Gav bra råd och guidade oss genom hela processen. Bra rätt igenom. Läs mer
  • Danny T köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-07-19

Gärdsås
    Köpt en bostad med Jan Rudolph som mäklare. Han har skött hela processen med professionalism och tålamod. Transparent med information. Kan rekommenderas!!! Läs mer
  • Mothana S köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-07-19

Linnarhult
    -Jag köpte ett hus.
    -Han var Kunnig, positiv, hjälpsam, välbemötande, mm. Läs mer
  • surra a köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-07-05

Gärdsås/Bergsjön
    En ärlig och proffesionell mäklare. Jätte fint bemötande, hjälpsam och väldigt trevlig. Hade svar på alla frågor. En mäklare som rekommenderas till alla. Läs mer
  • Lill L sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-06-30

Linnarhult
    Har sålt vår bostad i Linnarhult på bästa sätt.
    Vi hade alltid telefon och mejlkontakt Jan Rudolph och Fastighetsbyrån i Angered.
    Jan Rudolph ringde då och då för att checka av att allt löpte som det skulle.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Jan Rudolph. Läs mer
  • Novka J köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-05-06

Olofstorp
    Jag köpte ett hus på Olofstorp. Och vi fick väldigt fint bemötande av Jan. Väldigt trevligt och bra mäklare tyckte vi. Läs mer
  • Vera K köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-03-25

Gunnilse
    We bought a house that was sold through a good man, the house is in need of thorough renovation. If it was in his interest he was quickly in answering and helping. Läs mer
  • Anna Birgitta A sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-02-20

Rannebergen
    Vi har sålt ett radhus och ville få en snabb affär vilket han ordnade på bästa sätt Läs mer
  • Niklas S skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-10-15

Vi köpte en villa där Jan Rudolph var mäklare. Han gjorde det mesta man kan förvänta sig.
    Min fru kände sig dock ignorerad vid flera tillfällen då mäklaren främst riktade sig mot mig. Vi tyckte också att engagemang och trevlighet kan bli bättre. Den mäklare vi hade för vår försäljning var mycket mer engagerad och trevlig.
    Vid nåt tillfälle efterfrågade vi information från säljarna vilka sa att de hade delgivit detta till mäklaren, men mäklaren kändes inte vid det. Han borde också trycka hårdare på att säljarna skriver upp alla brister i frågelistan för att undvika missnöje i efterhand. Som köpare tyckte vi att han försökte tala lite för bra om huset relativt dess skick.
    Vid några frågor efter köpet fick vi först lite väl korthuggna och ohjälpsamma svar, men med lite bättring senare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen