Jan Rudolph
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-02

Läs vad 71 Läs vad Jan Rudolph

• Vera K köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-03-25

Gunnilse
    We bought a house that was sold through a good man, the house is in need of thorough renovation. If it was in his interest he was quickly in answering and helping. Läs mer
  • Anna Birgitta A sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-02-20

Rannebergen
    Vi har sålt ett radhus och ville få en snabb affär vilket han ordnade på bästa sätt Läs mer
  • Niklas S skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-10-15

Vi köpte en villa där Jan Rudolph var mäklare. Han gjorde det mesta man kan förvänta sig.
    Min fru kände sig dock ignorerad vid flera tillfällen då mäklaren främst riktade sig mot mig. Vi tyckte också att engagemang och trevlighet kan bli bättre. Den mäklare vi hade för vår försäljning var mycket mer engagerad och trevlig.
    Vid nåt tillfälle efterfrågade vi information från säljarna vilka sa att de hade delgivit detta till mäklaren, men mäklaren kändes inte vid det. Han borde också trycka hårdare på att säljarna skriver upp alla brister i frågelistan för att undvika missnöje i efterhand. Som köpare tyckte vi att han försökte tala lite för bra om huset relativt dess skick.
    Vid några frågor efter köpet fick vi först lite väl korthuggna och ohjälpsamma svar, men med lite bättring senare. Läs mer
  • Åsa Maria L skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-09-18

Vi har sålt ett radhus. Vi blev bemötta väl och fick löpande information gällande försäljningen. Jan var kunnig och hade erfarenhet gällande vårt område. Vi var nöjda med hela processen. Läs mer
  • Jan Tony Peter J skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-09-18

Försäljning av radhus
    Mäklaren var väldigt kunnig i området
    Vi bodde i. Vi fick löpande informationen genom hela processen samt att han var väldigt trevlig. Klart att rekomendera. Läs mer
  • Raed H skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-06-24

Han är mycket bra mäklare. Hjälpte oss med allt 👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Neran M skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-06-24

Jan Rudolph är en underbart person.
    Han hjälpte oss med allt. Läs mer
  • Kjell Gunnar M skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-06-18

Vi har sålt en tomt i Knipared. Vår mäklarkontakt förmedlades av Smålandsvillan. Vi var intresserade av en snabb försäljning utan särskilda förbehåll. Jan Rudolph löste uppdraget på ett förtjänstfullt sätt Läs mer
  • Ulf E skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-02-19

Bra bemötande och rak i kommunikationen, effektiv med objektet och snabbt upplägg på allt. Läs mer
  • Ammar A skrev om Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2018-02-17

Det var bra bemötande. Han hade koll på läget. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen