Jan Rudolph
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 99 Läs vad Jan Rudolph

• Marja-liisa P
    Marja-liisa P sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-06-22

Knipared - Olofstorp
    Jag har sålt en villa. Jag har gått god hjälp av Jan hela vägen. Jag har alltid lätt kunnat nå honom med mina frågor. För övrigt en trevlig person. Läs mer
  • Karin H köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-06-07

Gunnilse
    Köpte ett hus. Mäklaren var dåligt påläst om fastigheten och kunde inte svara helt på våra frågor utifrån besiktningsprotokoll mm. Verkade som han inte hade läst protokollet. Läs mer
  • Ivan S köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-05-02

Lilla solsätervägen 10 hus
    Mäklaren var allmänt trevlig och väldigt informativ.
    Bra på att följa up.
    I helhet en mäklare 😎😎😎 Läs mer
  • Helga Rut V sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-26

Rannebergen
    Jan är väldigt kompetent, hängiven och tillgänglig. Jag har känt mig trygg i hanteringen av min försäljning från dag ett och jag känner mig lika trygg nu när försäljningen är klar att han hanterar alla frågor från köparen med samma kompetens. Läs mer
    Jan R gillar detta
  • Per Lennart Joakim P sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-24

Olofstorp
    Sålt villa. Träffade Jan Rudolph när vi köpte vårat hus och när det var dax att sälja så var det ingen tvekan vem vi skulle vända oss till. Han är proffsig på alla sätt både mot säljare och köpare. Hade bra känningar om vårat område med. Man kände sig trygg Läs mer
    Jan R gillar detta
  • Elin Kristina P sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-24

Olofstorp
    Jag kände mej alltid trygg med Jan, en rutinerad mäklare som vet vad han sysslar med och mycket pondus som behövs när man är mäklare. Läs mer
    Jan R gillar detta
  • Tania A köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-03

Rannebergen
    Jag köpte ett hus. Och jag tyckte att mäklaren var väldigt informerad, sakkunnig, och erfaren. Han var väldigt trevlig och social. Kändes som han ville hjälpa och det gjorde han Läs mer
    Jan R gillar detta
  • Bernt Sten Ivar D sålde en tomt med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-04-02

Utmärkt allt OK Med vänlig hälsning Sten Läs mer
    Jan R gillar detta
  • Piroska D sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-12

Olofstorp
    En jätte bra säljare . Duktig och verkligen ge allt för att nå resultatet. Läs mer
    Jan R gillar detta
  • Rabi A köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2019-12-11

Ekereds Höjd, Gunnilse
    Har både köpt och sålt via Jan. Vi är supernöjda från start. Tät kommunikation och informativ så att vi kände oss delaktiga i allt som hände. Bara positivt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen