Jan Rudolph

Jan Rudolph

Jan Rudolph är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Jan Rudolph har varit registrerad mäklare sedan 1997-02. Jan Rudolph har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.6. Jan Rudolph har haft 35 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 118 Läs vad Jan Rudolph

• sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Olofstorp
    2021-07-22
    Engagerad och drivande mäklare
  • köpte en tomt med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Olofstorp
    2021-06-24
    Väldigt tillmötesgående och engagerad.
    Proffsig!
    2021-06-13
    Bra bemötande och bostaden såldes på ett proffsig sätt, alt gick enligt plane och bostaden såldes ganska snabbt
  • köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-06-02
    Väldigt bra och engagerad mäklare som ser till att köparna är nöjda och glada vilket vi i detta fall är med vårt radhus tack vare Jan! Vi har blivit väldigt bra bemötta utav Jan och detta är en mäklare som vi starkt kan rekommendera för andra köpare!
    2021-05-31
    Väldig säker i sitt rol bro bemötande lätt att prata med och lysnar på köpare helt enkelt kan si sitt jobb vi har köppt radhus .väldäig goda förväntningar
  • sålde en tomt med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Gunnilse
    2021-04-12
    Har sålt en tomt. Blev väl bemött av mäklaren. Jag/vi hade inte några speciella förväntningar, men tycker att mäklaren skött allt väl.
    Så vi är nöjda med mäklaren.
    • Hammarkullen
    2021-02-09
    Mycket nöjd kund, rekommenderar honom starkt till alla som vill köpa/sälja bostad/fastighet. Serviceinriktad person och ser lösningar snarare än problem.
    • Hammarkullen
    2021-02-07
    Han var lätt tillgänglig och pedagogisk samt kommunikativ.
    • Kortedala
    2021-01-20
    Jag köpte en villa på Junigaran i Gäteborg (Kortedala) och den affären var omhändertagen av Jan Rudolph. Jag har varit i kontakt med Janne även tidigare när jag planerade att gå på visning av ett hus på samma område och märkte på en gång att han försöker göra sin bästa att bemöta spekulanters behov och preferenser. Sedan vid den aktuella affären blev det så att jag kunde inte vara med på visningarna då var jag bortrest, kontaktade Jan Rudolph och han gjorde hans ytterst bästa för att säkerställa att jag har svar på alla mina frågor beträfande den bostaden, inklusive ett ordentligt samtal med besiktningsmannen som gjorde besiktning av huset så att jag kände mig absolut trygg att gå vidare med inköp av det huset. Min bedömning att det hände enbart tack vare riktig professionell styl och erfarenhet av den mäklaren som anpassade sig till den väldigt komplicerad situationen och ordnade allt på bästa sätt.
    Sedan, under Janne´s förmedling av hela affären man hög professionell nivå av den mäklaren som är skarp, helpsamt och har formåga att jobba effektivt på att uppnå slutresultat som bode säljaren och köparen är nöjda med.
    Slutsatsvis vill jag konstatera att nu håller jag på med försäljning av mitt hus i Luleå och jag skulle gärna anlita Jan Rudolph att driva denna affär om sådan möjlighet fanns.
    • Hjällbo
    2020-12-22
    Allt gick som vi ville han är duktig mäklare.
    Vi hade fullt förtroende för vart mäklare att försäljningen ska gå smidigt.