Adam Adra

Adam Adra

Adam Adra är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Adam Adra har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Adam Adra har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.8. Adam Adra har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

36 omdömen om Adam Adra

Dario K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Adra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Trevlig, engagerad, service-minded.

Agneta G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Adra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Kortedala

Mycket trevlig och tillmötersgående. Saklig, lyssnar på säljarens önskemål, håller säljaren informerad hela tiden om hur intresset är när det sker besiktningar och hur intresset är köpa. Jag är mycket nöjd med det jobb som Adam Adra lagt ner på att sälja min bostadsrätt.

Emir D
Bergsjön

Trevlig och tillmötesgående. Hela processen har fungerat väldigt bra. Kan rekommenderas.

Marita H
Hjällbo

Trevligt bemötande, snabb på att svara om man sökte honom.

Modesta K
Olofstorp

Hej! Processen är inte slut. Jag kan beskriva honom efter vi har fått nycklarna.

Jan-Olof J
Kortedala

Bra mäklare i hela processen. Nöjda.

Azhar D
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Adra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Gunnilse

Jag blev bemötande på en trevlig satt Jag har fått rätt och tydligt information som jag har förväntat mig . Bra kontakt och samarbete , och tydlighet .

Manfred Peter M
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Adra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Gunnilse

Trevlig och omtänksam. Återkopplade hela tiden om hur läget var under försäljningen.

Layla D
Gunnilse

• Det var helt perfekt . • Jag har fått allt information som jag behövs . • Jag är nöjd ,han var hjälpsam och svarade på mina frågor , Det är lätt och kontaktar honom .

Erika B
Bergsjön

Super snäll och hjälpsam! Fick väldigt bra bemötande