Siran Markusian

Siran Markusian

Siran Markusian är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Siran Markusian har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 69 omdömen sedan 2019-09-27. Siran Markusian har haft 46 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 69 Läs vad Siran Markusian

• Köpte en lägenhet på Trädgårdsgärdet. Tack vare Sirans expertis. Och engagemang. Så valde vi o slå till. Siran har under hela köpes processen har hon haft bra kontakt på de med mig o säljaren. Även efter försäljningen har hon sköt det bra. Rekommenderar alla som ska köpa eller sälja att ta kontakt med henne för en smidig affär. Ringer henne direkt om jag har en tanke om försäljning.
    Sarmad Y köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-10-23
    • 79.8 m²
    • Angered
    2020-10-23
  • Jag köpte en lägenhet . Mäklare var jätte trevligt,effektivt och hjälpsam. När köpte jag lägenheten jag hade bara 3 dagar till att jag åka på semester. Siran gjorde allt med banken ,säljaren och med kontrakt inom samma dagen när var visningen... Hon är magisk... Innan än jag behövde ta nycklarna min pappa gick bort ,var hon jätte hjälpsam och fixade allt för mig... En väldigt duktig,ansvarig mäklare 🌹
    Sanela M köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-10-19
    • 79.8 m²
    • Angered
    2020-10-19
  • Siran bemöter en med varma händer och är en god lyssnare. Det var min första bostad jag köpte och var väldigt nervös, men tack vare Siran fick hon mig att känna mig trygg i varenda steg som jag tog. Med manliga hälsningar Zeineb Khalaf
    Zeineb K köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-10-18
    • 53.5 m²
    • Kortedala
    2020-10-18
  • Jag köpte ett hus och sålde bostadsrätt båda genom fsdtighetsbyrån. Det har gått väldigtbra.jätte nöjd med mäklarna .Mycket bättre en jag trodde.
    Minire M sålde sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-10-16
    • 135.0 m²
    • Angered - Lövgärdet
    2020-10-16
  • Köpte en tvåa på Teleskopsgatan. Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt, Siran fanns tillgänglig nästan hela tiden och var så himla hjälpsam! Hos Siran finns det inget som är omöjligt, hon ser till så att man är nöjd och finner lösningar på allting. Hon är dessutom en helt fantastisk människa! Jag hade anlitat Siran vid nästa köp/sälj!
    Cecilia D köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-10-13
    • 73.0 m²
    • Bergsjön
    2020-10-13
  • Siran har hjälpt oss att sälja vår fars hus. Vi är mycket nöjda med hennes arbete. Hon är proffsig, lätt att prata med, väldigt kompetent och har hela tiden återkopplat till oss under hela processen. Vi har känt oss väldigt trygga med henne. Hon är positiv och har ett mycket trevligt bemötande. Stort tack till Siran.
    2020-10-09
  • Detta var vårt första hemköp och Siran fick oss att känna oss trygga i hela processen från första stund. Hon är en positiv, engagerad och strukturerad mäklare som följer upp och är tillgänglig för dig hela tiden. Sammantaget har vi bara bra saker att säga om Siran och rekommenderar henne starkt vidare.
    Banar T köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • 88.2 m²
    • Angered - Gårdsten
    2020-10-08
  • Vi har köpt en lägenhet i Saffransgatan. Siran är en jatte trevlig tjej, duktig och serviceinriktad, som guidade oss jätte bra genom hela processen. Vi upplevde att vi följdes väl och fick hela tiden all information vi ville ha. Sammantaget är vi mycket nöjda och vi kommer att rekommendera Siran till vänner och bekanta som kommer att sälja i Göteborg.
    Maysam T köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • 88.2 m²
    • Angered - Gårdsten
    2020-10-08
  • Köpt bostadsrätt. Siran var flexibel och vi hade bra kontakt. Hon är lugn. Kunniga, lätt att prata med. Jag Hög rekommenderar henne. Önskar henne lycka till.
    Sattar S köpte sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-10-07
    • 107.0 m²
    • Angered - Lövgärdet
    2020-10-07
  • While taking me through her company policy and what i should expect was so heart warming. She’s very professional, and kept me updated throughout the whole process. She’s a fantastic sales person, a smooth talker and always smiling. Her energy towards the whole process was so positive, i most say she is the best sales person i have ever met. Thank you Siran.
    Omosigho G sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2020-09-22
    • 53.5 m²