Siran Markusian
Registrerad mäklare sedan 2019-08-12
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-27
2019-07 - 2020-06

Läs vad 41 Läs vad Siran Markusian

• Khulood Khalil M köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-06-22

Angered
    Hon har bra bemötande och service. Hon är trevligt och snäll och omtänksam. Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Koste S köpte sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-06-08

Bästa mäklaren. Det var rolig att jobba med. Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Saif A sålde sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-06-04

Angered
    Siran hjälpte mig sälja min lägenhet hon är extremt kunnig hon mer än levde upp till mina förväntningar! Med tanke på vilka höga krav jag hade en mäklare som lägger ner tiden som behövs och finns alltid tillgänglig genom hela sälj processen och hjälper till med allt, en mer proffsig mäklare finns nog inte och kommer anlita henne för all framtida bostadsaffärer, är otroligt nöjd! Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Niclas C sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-05-26

4:a
    Angered
    Jag har sålt min bostadsrätt på förhand. Är mycket nöjd med snabb och bra service av min mäklare! Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Håkan S köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-05-19

4:a
    Angered - Agnesberg
    Jag har köpt lägenhet i Agnesberg, Göteborg, och är mycket nöjd med hjälpen. Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Harriet P köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-05-16

3:a
    Angered
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Siran på Rappedalsvägen i Angered. Siran har varit lätt att ha och göra med. Trevlig och glad och det vi uppskattar är snabb återkoppling när man sökt henne. Skulle vi någon i framtiden byta bostad så kan vi mycket väl tänka oss att kontakta Siran . Hon får höga poäng av oss. Claes-Göran och Harriet . Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Marina W sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-05-15

2:a
    Fick sålt lägenheten på förhand, snabb affär. Siran stämmer av behov och önskemål. Smidig affär. Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Zeena S köpte sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-05-13

Angered - Gårdsten
    Vi köpte ett radhus och blivet välbemötad av henne hon var väldigt trevligt och hjälpsam Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Anita J köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-05-11

Storås
    Vi har köpt vår första lägenhet och Siran har varit en trygghet under hela processen. 100% engagerad och professionell mäklare som funnits tillgänglig hela tiden för att svara på frågor och funderingar.

Vi kommer utan tvekan rekommendera Siran till familj och vänner som går i köp och säljtankar🌸 Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Flurim A sålde sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-05-08

Angered
    Hej här kommer mina synpunkter!

• Jag har sålt en radhus

• Jag är jättenöjd med mitt bemötande med mäklaren, hon bemötte alla mina behov perfekt.

• Hon översteg mina förväntningar. Förhandlingen gick snabbt och smidigt samt var hennes råd väldigt värdefulla.

• Hon va värdefull i denna förhandlingen så skulle gärna rekommendera henne till andra som är i behov av en duktig mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen