Siran Markusian

Siran Markusian

Siran Markusian är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Siran Markusian har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Siran Markusian har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 150 omdömen med ett betyg på 4.9. Siran Markusian har haft 55 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 150 Läs vad Siran Markusian

• köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-07-22
    Hon är lätt att prata med. Hon är kunnig och lyhörd. De frågor hon inte hade svar på vid tillfället tog hon reda på och återkom med svaren snabbt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-07-20
    Bästa Siran! Proffsig, lugn, lyhörd, ödmjuk och inte minst ärlig var mitt första intryck av henne, vilket hon verkligen har bevisat. Hon har levt upp till alla mina förväntningar, om inte mer. Det hade inte kunnat gå smidigare än vad det har gjort. Hon har fixat allt på nolltid, på bästa sätt och varit tillgänglig för frågor, tips och råd hela tiden.

Bud på plats vid första förhandsvisningen och kontrakt skrivning dagen därpå.

Rekommenderar verkligen denna fantastiska Siran till mäklare! Jag är så nöjd och tacksam.
    2021-07-07
    Siran lyssnade in oss noga innan försäljningen och vi kände att våra tankar och åsikter blev respekterade och tagna på stort allvar.
    Hon slog oss som ärlig och transparent och vi har känt ett stort förtroende genom hela processen.
    Därtill är hon väldigt glad och trevlig och svarar alltid eller ringer upp på telefon.
    Vi är mycket nöjda!
    2021-06-28
    Jag tyckte mäklaren var helt okej .
  • köpte sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    • Angered - Lövgärdet
    2021-06-28
    Siran är Fantastiskt mäklare med gott självförtroende, realistiska mål, ödmjuk lyhörd men framför allt att det återkopplades hela tiden. Siran är väldigt lätt att kommunicera med, alltid på ett bra glatt humör och med ett riktigt trevligt bemötande!"

Vi vill verkligen rekommendera Siran!
    Kompetent, engagerad och trevlig."
  • sålde sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
    2021-06-16
    Jag är jätte nöjd med hur hon hanterade hela processen , kan säga också att hon är jätte trevlig och positivt , jag tackar för allt .
    2021-06-16
    Att ha tillräckligt med information från bostadsföretaget om huset kan svara på köparens frågor vid besöket.
    • Angered - Gårdsten
    2021-06-15
    Det var var ett nöje att arbeta med Siran! Vi hade lite stress med banken under köp processen men hon var hjälpsam och tålmodig. Hon har just hjälpt oss sälja vår bostadsrätt på rekordtid - under 72 timmar, från annonsering till kontrakt skrivning!

Hon är bästa mäklaren! Vi är jätte nöjda!
    2021-06-13
    Siran är väldigt proffessional mäklaren. Förklarar söker udentligt och tydligt. Uppmuntrar när det finns någon fel. Snabbt med kommunikation mellan köparen och säljaren. När ringde jag hun svarade alltid. Hun är väldigt glad och positiv person.
    • Angered - Gårdsten
    2021-06-11
    Sidan är bästa mäklare. Hon är snäll och man kan prata med henne.Jag är jättenöjd med förselningen.
    Jag kan rekommendera henne till andra seliare. 100 procent .