Siran Markusian
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 25 Läs vad Siran Markusian

• Bozica V sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-30

Hej!
    Jag fick ett förstahandskontrakt härom veckan vilket jag inte kunde säga nej till. Detta innebar att jag på kort tid var tvungen att snabbt sälja min lägenhet. Tanken på en försäljning av min bostadsrätt kändes då oöverstiglig. Jag och min familj hade inga förväntningar och att då mötas av Siran med sitt lugna och trevliga sätt skapade omedelbart en känsla hos oss att detta var genomförbart. Hon har varit tydlig och tillmötesgående i alla lägen, både vardag, kvällar och helger. Alltid svarat snabbt på våra sms och på alla våra frågor, om och om igen. Viktig aspekt som vi vill lyfta fram är just hur "enkelt" det var att prata med Siran, något vi alla uppskattade. Vi är väldigt tacksamma för allt, för att det sköttes så smidigt och för det bemötande vi fick. Mvh familjen V Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Sanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-23

Angered - Agnesberg
    Har både köpt min bostad och sålt min bostad via Siran! Och är väldigt nöjd med hennes jobb och bemötande. Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Mustafa D sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-20

Angered - Agnesberg
    Jag har sålt min lägenhet i agnesberg.
    Mäklaren Siran har varit väldigt engagerad och väldigt bra på att informera om försäljningen.

Det gick lätt att kommunicera med henne och va alltid hjälpsam om jag behövde något. En utmärkt bra mäklare ! Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Lina W sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-18

Angered - Lövgärdet
    Siran har hjälpt mig att sälja min lägenhet och är en fantastisk mäklare. Hon har varit ett jättebra stöd och lyssnat på det jag vill åstadkomma, väldigt trevlig och bra att ha att göra med! Skulle rekommendera henne tusen gånger om, hon har ett jättebra driv och är också realistisk och ärlig! Bättre mäklare kan man inte be om! 10/10 Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Eva R sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-13

Storås
    Jag har sålt min bostadsrätt. Hela processen har varit väldigt smidig, inget har hakat upp sig, varje moment har flutit på. Det var lätt för mig att veta var i processen vi var och vad jag skulle bidra med. Mäklaren Siran Markusian gjorde ett jättebra jobb och jag var trygg med försäljningen. I mitt fall fick jag sälja till en god vän, som även känner mäklaren, och jag tycker att det var proffsigt gjort att mäklaren förhöll sig opartisk. Jag kände också att det var en fördel att mäklaren verkligen kan och känner området, bor själv i samma område. Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Ingela B sålde sitt hus med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-03-09

Angered - Gårdsten
    Sålde mitt bostadsrättsradhus med hjälp av Siran Markusian.
    En mycket trevlig och rolig tjej som gjorde att försäljningen gick smidigt och smärtfritt.
    Hon lät mig ta den tid jag behövde för att känslomässigt orka göra klart inför fotografering och försäljning.
    Mina förväntningar var att det skulle bli sålt.
    Det jag inte förväntat mig var att det skulle bli så roligt att samarbeta med Siran och att priset skulle bli det jag helst ville ha.
    En mäklare i min smak.
    Sammanfattning: Bästa betyg för Siran Markusian Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Moustafa A köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-29

Angered
    Jag köpte en lägenheten i Angered och Siran hjälpte mig mycket med detta. Hon skickade all information som jag behövde veta och förtydligat all oklarheter. Hon var kunnig, trevlig och smart. Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Petar M sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-18

Angered - Lövgärdet
    Vi har sålt vårt hus och vår mäklare Siran har visat stor kompetens, mycket gott bemötande, vi har uppnått målet tillsammans även om marknaden var konstig. Vi har känt oss trygga genom hela processen och Siran har vart tillgänglig 24/7 samt engagerad 100%. Jag kommer rekommendera Siran till vänner, kollegor och grannar. Skulle Siran va mäklare i vårt nya område hade vi anlitat henne igen. Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Agneta Maria U köpte sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-17

Angered
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Siran har från vårt första möte varit otroligt positiv, påläst och kunnig på ett sätt som gjort att vi känt oss trygga.
    Det har varit en rolig resa vi gjort och fått den vägledning som vi kände att vi behövde.
    Så en eloge till Siran från oss 🌷 Läs mer
    Sirian Markusian gillar detta
  • Basil Achabejoh T sålde sin lägenhet med hjälp av Siran Markusian en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

2020-02-15

Angered - Gårdsten
    utmärkt.

Siran Markusian helpt me in selling my apartment, she is very professional and organised with the way she works with her client.

She is very easy to work with, my Swedish is not that good but she uses English just so I can understand every step of the process.

I will recommend her to friends that want to sell or those that want to buy. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Lisa Berthelsen