Patrik Ekdahl

Patrik Ekdahl

Patrik Ekdahl är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Patrik Ekdahl har varit registrerad mäklare sedan 2023-11. Patrik Ekdahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Ekdahl har haft 1 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-11 - 2024-01

78 omdömen om Patrik Ekdahl

Sedan starten hos Reco 2023
Ulla N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Han var uppmärksam, trevlig och glad. Kan rekommendera honom

Svar från Patrik Ekdahl

Det var fint skriver Ulla. Stort tack!

Susanne P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Han är kunnig, väldigt lyhörd. Lätt att nå. Håller vad han lovar. Väldigt nöjd !

Svar från Patrik Ekdahl

Tack snälla Susanne! Har tyckt så mycket om att jobba med dig!

Britt-Mari N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
Vireberg

Mycket trevligt bemötande och han uppfyllde de förväntningar jag har på en mäklare.

Joakim Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
Råsunda

Patrik är väldigt trevlig, vältalig och förtroendeingivande. Var på några visningar i våras varav en var Patriks, men det passade inte då. Han meddelande han skulle kontakta mig om det kommer något annat inom samma klass. Någon månad senare kom ett tips på en ny visning som slutade med att jag nu köpt en två. Rekommenderas starkt!

Vlasios
Skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna

Patrik hjälpte oss vid försäljning av vår lägenheten i January 2018 efter precis maklarstatistik gick ut med dyster statistik. Patrik var lugn och så lugnade oss att marknad var väldigt rörlig och vi skulle ha tålamod. Hav var helt rätt och vi sålde vår lägenhet till en pris som vi var nöjda med. Vad jag uppskattade mest var att Patrik hjälpte oss i Nov 2017 att förstår om var nuvarande lägenhet var bra eller inte och vid uppskattning av renoveringar att nu utför vi. Det var månader innan vi anlitade honom att sälja vår lägenhet. Det visar professionellt beteende vilket är sällsynt.

Maria W
Skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna

Jag har sålt en tvåa på Råsundavägen med hjälp av Patrik som mäklare. Trots dåliga säljtider så lyckades han sälja till det pris jag ville ha. Har sett Mail från ett par av spekulanterna som tyckt att han varit en toppenmäklare, så även jag. Tack Patrik! Du är bäst. Mvh. Maria wikner

Eva S
Skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna

Duktig, kan sitt jobb, inger förtroende, samt tillgänglig, svarar på mejl, sms omgående, kan rekomendera honom för vänner och bekanta.

Henning M
Skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna

P.Ekdahl har i enlighet med vårt avtal utfört sitt uppdrag på ett professionellt sätt och kan härmed rekommendera honom som seriös och ansvarstagande i sin dagliga verksamhet.

Jonas L
Skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna

Tillmötesgående och flexibel mäklare som gjorde köpet enkelt.

Eva M
Skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna

Trevligt bemötande, levererade när det gällde och uppfyllde förväntningarna. Nöjd med slutpriset.