Fastighetsbyrån Kalix

Strandgatan 15, 952 22 Kalix — Visa karta

Fastighetsbyrån Kalix har ett upptagningsområde som inkluderar både Överkalix och Kalix, vi är marknadsledande i båda kommunerna. Du hittar oss i Gallerian mitt i centrala Kalix och där du som kund får de allra bästa skyltmöjligheterna. Vi hjälper dig med bostadsaffären, oavsett vilken fas du befinner dig i.

Om du anlitar oss för din bostadsaffär kan du räkna med att få en mäklare som noggrant och genomtänkt tar dig genom köpet eller försäljningen. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.

Varmt välkommen!

Läs vad 200 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kalix

• 2020-06-03

Vivi-ann L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi har tidigare träffat AK och mötena har alltid varit bra. Hon är trevlig, glad, positiv, engagerad. Vi har köpt ett hus, och nu säljer vi vår stuga. AK är duktig i sin yrkesroll och informerar och förklarar vad som händer vid ett köp/försäljning. Hon levde upp till våra förväntningar. Jag och min man är hel nöjda Läs mer
  • 2020-06-01

Jerker Z skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt stuga. Väldigt trevlig och saklig. Hade inga speciella förväntningar mer än att mäklaren skall vara behjälplig och kunnat svara på frågor vilket mäklaren i det här fallet mycket väl kunde. Läs mer
  • 2020-05-29

Pia W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina har utfört försäljningsuppdraget av vår fritidsbostad på ett mycket professionellt sätt.

Hon har coachat oss genom försäljningen och varit en drivande part genom hela uppdraget.

Objektet såldes snabbt tack vare Anna-Kristinas proffsiga och kunniga arbetssätt.

Vi är mkt nöjda med henne som mäklare. Läs mer
  • 2020-05-28

Mikael W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina har hjälp oss på ett bra och professionellt sätt genom hela säljprocessen i försäljning av vår fritidsbostad i Kalix.

Hon har stöttat oss och kommit med goda råd för att vägleda oss och som slutade i en affär vi är nöjda med.

Vi anlitar gärna henne i framtida fastighetsaffärer. Läs mer
  • 2020-05-15

Henrik E skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Klart bästa mäklaren i Sverige!
    Otroligt bra bemötande och mycket informativ. Trodde att det skulle ta flera månader att sälja. Men ändå ingen stress när beslut skulle tas. Säger det igen ...
    Sveriges bästa Mäklare!!!!!

Mkt nöjd kund Läs mer
  • 2020-05-07

Sandra I skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi köpte en villa på Grytnäs.
    Vi har blivit bemötta på ett professionellt och avslappnat sätt under visning, i telefonsamtal, på sms och mail.
    Mina förväntningar var att Anna-Kristina som mäklare inte skulle vara påflugen men ändå driva köpet framåt och den avvägningen tyckte jag att hon gjorde utmärkt. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Kristina L svarar Sandra I
    Är så glad att just jag fick vara den som hjälpte er med ert husköp och tack för det fina omdömet! :)
  • 2020-05-06

Lena G skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har sålt ett fritidshus. Anna-Kristina Lidström Karlsson är faktiskt den bästa mäklare jag har träffat på. Min man och jag har sålt och köpt bostäder förut så jag vet vad jag talar om: hon är extremt tydlig, kunnig, rak och objektiv. Det hon säger att hon ska göra, det gör hon. Det gör att man får ett förtroende för henne och att sälja något som har varit en kärt är ju alltid jobbigt i sig. Därför av största vikt att få ett sådant professionellt och handlingskraftigt bemötande som hon uppvisar. Läs mer
    2020-05-06 Anna-Kristina L svarar Lena G
    Tack så väldigt mycket för dina fina ord - den bästa gåvan man kan få! För mig är kunderna A och O och jag blir så innerligt glad av att kunna hjälpa mina säljare och köpare att mötas på bästa sätt och blir stolt över mitt yrke när jag hör att mitt arbete uppskattas.
  • 2020-04-16

Tor Narve B skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Försäljning av hus. Bra bemötande från mäklare, levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2020-04-12

Fredrik I skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Trevlig och tillmötesgående från första stund!
    Kan varmt rekommendera Läs mer
    2020-04-14 Anna-Kristina L svarar Fredrik I
    Tack för dina fina ord! :) Det är så viktigt för mig att mina kunder känner sig nöjda och sedda på alla sätt.
  • 2020-04-03

Christer V skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt en bostadsrätt med Akos som mäklare. Väldigt gott bemötande. Hanterade hela processen på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-03-04

Juha S skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Akos har varit bra och flexible med alt. Läs mer
  • 2020-02-27

Staffan K skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    har sålt ett hus i kalix och mäklaren har skött det på ett utmärkt sätt , jag har blivit bra bemött och jag kan utan vidare rekomendera henne till andra Läs mer
  • 2020-02-27

Matti M skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Hän har varit jättebra som mäkkäri, kunnig och förklarar klarspråk, lätt att förstå Läs mer
  • 2020-02-26

Anneli Löf P skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag sålde min lägenhet.Mäklaren var helt ny för mig så jag kan inte säga så mycket. Men annars är han helt ok. Läs mer
  • 2020-02-23

Frida Caroline A skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Tallviksvägen 14, bra bemött av mäklaren! Mest sambon som haft kontakt med mäklaren! Inga direkta förväntningar, kan tycka att det kändes lite onödigt att åka till Kalix 2 gånger för att skriva alla papper, vid tidigare husköp har allt pappersskrivande varit under ett tillfälle och på plats i Överkalix. Men annars har allt flutit på bra! Läs mer
  • 2020-02-12

Anton E skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Supernöjd! Läs mer
  • 2020-02-05

Nils-petter R skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt ett hus, älvsbyhus byggt-78

Mycket bra bemötande och väldigt tillmötesgående och hjälpsam.

Vissa mäklare man mött har varit väldigt "försäljaraktiga" i sitt bemötande - alla vill ju sälja, men försök inte tuta i oss att ett kök helt i original från -69 är rena guldgruvan och inte behöver renoveras. Anna-kristina kändes dock väldigt ärlig och rak från första början, vilket uppskattades väldigt mycket.

Sammanfattningsvis, har vi fått ett gott bemötande, ärligt och rakt, och väldigt serviceminded och hjälpsam. Läs mer
    2020-02-05 Anna-Kristina L svarar Nils-petter R
    Det här är det bästa betyg man kan få, och jag är också så glad över att ni känner er nöjda och trygga med hela processen (vi har ju sett på några hus tillsammans). Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende!
  • 2020-01-07

Philip J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Superduktig och trevlig mäklare! Bra bemötande, bra engagemang! Helt nöjd! Läs mer
    2020-02-05 Anna-Kristina L svarar Philip J
    Stort tack för ert fina omdöme! :)
  • 2019-12-19

Janne S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    I stort nöjd.
    Är mer egna okunskapen som skapat lite förvirring ibland. Läs mer
    2019-12-25 Anna-Kristina L svarar Janne S
    Det är ju precis därför vi finns - för att stötta, svara och förklara :) Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende!
  • 2019-12-11

Philip J skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Köp av hus! Affären gick smidigt! Blev himla bra bemött! Kan varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
    2019-12-25 Anna-Kristina L svarar Philip J
    Roligt att höra och det tackar vi för!
  • 2019-11-25

Marie K skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Förutom att mäklaren var snygg var han dessutom mycket proffesionell. Läs mer
  • 2019-11-20

Daniel T skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi har sålt vårat hos. Anna-Kristina har varit mycket bra. Alltid tillgänglig och realistiskt i sina förväntningar. Mycket trevligt! Läs mer
  • 2019-11-20

Johanna T skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jättetrevlig, lätt att få kontakt med.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-19

Richard J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålde vårat hus genom fastighetsbyrån och Anna-Kristina skötte allt perfekt.
    Vi blev väldigt bra bemött.
    Förväntningar uppfylldes och allt gick smidigt så toppbetyg!
    /Richard och Anna Läs mer
  • 2019-11-13

Jonas J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mäklaren uppfyllde alla ställda förväntningar mer än tillräckligt Läs mer
  • 2019-11-01

Lenita B skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålde vår villa och hade blivit rekommenderad henne. Blev trevligt bemött. Hon gav oss all information löpande på ett professionellt och sakligt sätt. Vi har känt oss trygga i hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-10-28

Sylvia N skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Vi köpte ett fritidshus och var mycket nöjda med transaktionen och mäklaren Robin Lindqvist. Allt gick bra och var strukturerat. Läs mer
  • 2019-10-25

Magnus Å skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Duktig mäklare som skötte om att sälja lägenheten. Tog några dagar Läs mer
  • 2019-10-21

Maj T skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Funkade bra.Fixade utifrån mina önskemål. Läs mer
  • 2019-10-21

Elisabet M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi köpte en bostad. Väldigt bra bemötande. Hon tog sej tid,för det som behövdes göra.Vi är nöjda. Läs mer
    2019-12-25 Anna-Kristina L svarar Elisabet M
    Tack och så glad att ni känner er nöjda med ert nya boende!
  • 2019-10-09

Ida L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Väldigt engagerad och professionell vid försäljning av bostadsrätt.

Bra på att återkoppla och hålla en uppdaterad.

Skulle anlita samma mäklare igen. Läs mer
    2019-10-09 Anna-Kristina L svarar Ida L
    Tack Ida för de fina orden! :)
  • 2019-09-25

Toni K skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Vi fick bra bemötande och hjälp av Robin Lindqvist. Läs mer
  • Marcus H

2019-09-24

Marcus H skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt ett fritidshus i östra Norrbotten. Föredömligt och personligt bemötande av vald mäklare. Enkelhet och pragmatiska lösningar gjorde försäljningen smidig. Läs mer
  • 2019-09-16

Keijo K skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt en villa och allt fungerade utmärkt. Rekommenderar Fastighetsbyrån för deras professionella sätt hantera allt kring försäljning. Toppbetyg. Läs mer
  • 2019-09-13

Johan M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt stuga
    Bra och smidigt
    Det blev såld
    Blev medlem hur det gick Läs mer
  • 2019-09-12

Johan F skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Vi har både köpt och sålt villa via Robin. Imponerande proffsig, kunnig och serviceinriktad. Världsklass! Läs mer
  • 2019-09-11

Frantisek M skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Robin förmedlade mitt köp av en villa. Köpet är inte 100 % genomfört ännu utan jag väntar på att ansökan om lagfart ska beviljas, men än så länge kan jag säga att det har inte varit några problem och vi har mötts av ett trevligt och professionellt bemötande. Det finns inget jag kan klaga på. Läs mer
    Fastighetsbyrån Kalix gillar detta
  • 2019-09-09

Matilda N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpte ett hus och mäklaren gar varit toppen, snabb affär, tillgänglig vid frågor och mycket trevlig! 😊 Läs mer
  • 2019-09-04

Johanna P skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Jag och min sambo har köpt ett toppen hus och har blivit otroligt bra bemötta och hjälpta av Robin. Alla frågor vi hade kunde han svara på och guidade oss igenom köpets alla steg. Vi känner oss mycket väl omhändertagna och trygga med vårt köp och det stöd vi fått. Läs mer
  • 2019-09-04

Bertil S skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt villa med sjötomt.
    Robin har lämnat bra information samt mycket bra vägledning fram till försäljningen.
    Robin har visat oss ett positivt bemötande hela tiden. Läs mer
  • 2019-08-31

Daniel Z skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Allt fungerade bra. Robin gjorde mycket arbete eftersom vi inte talar svenska Läs mer
  • Kitty H

2019-08-28

Kitty H skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt ett fritidshus i Töre.
    Hade annan mäklare året innan som vi vår missnöjda med.
    Anna-kristina har hela vägen varit utmärk. Hon har hållt oss uppdaterade och alltid svarat på mail och sms och vi har varit 100% trygg att hon gjort sitt bästa.
    Klart en kvinna på rätt plats.
    Tack 😊 Läs mer
  • 2019-08-21

Åke E skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har sålt en villa och jag är mycket nöjd med hur mäklare

har skött sin del av jobbet. Läs mer
  • 2019-08-12

Ruth Maj-Britt L skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt bostad åt mig.
    Vänligt bemött. Läs mer
  • 2019-08-11

Lars-Hugo H skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Har sålt villa/fritidshus vid havet
    Jag har blivit mycket trevligt och proffsigt bemött.

Robin har absolut levt upp till mina förväntningar i
    i försäljningsprocessen.

Som helhet en mycket positiv uplevelse att ha med Robin att
    göra i denna förasäljning.

Har rekommenderat honom till uppdrag till mina vänner avs
    kommande säljuppdrag. Läs mer
  • 2019-08-05

Inger M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna- Kristina sålde en lägenhet åt oss. Vi blev vänligt och personligt bemötta. Hon hade den rätta känslan för vad vi ville ha. Hon är reko reco. Vänligen Inger M. Läs mer
    2019-08-12 Anna-Kristina L svarar Inger M
    Tack för det fina omdömet. Jag sätter stort värde i att vara Reko! ;-)
  • Marko Y

2019-07-29

Marko Y skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Fritidshus. Robin ger ett ärligt intryck och är snabb. Läs mer
  • 2019-07-26

Lars Åke Ingemar B skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    sålt fritidshus. Robin Lindqvist är saklig påläst, artig trovärdig och trevlig Läs mer
    Fastighetsbyrån Kalix gillar detta
  • 2019-07-25

Ellen N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Upplevde en genomtrygg känsla under hela förloppet av försäljningen.Hon uppträdde professionellt i alla stycken av värdering fotografering och visningar.
    Hela tiden kunde hon, trots bristerna i min stuga, fokusera på möjligheterna köparen kunde utveckla i huset och dess fantastiska läge på udden vid havet.Hon fann rätt köpare och kunde bistå paret, som köpte objektet med goda råd och hjälp.Anna -Kristina är mycket proffsig. Läs mer
  • 2019-07-20

Anne V skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt en bostadsrätt. Blev mycket bra bemött av mäklaren. Mkt serviceinriktad, trevlig och proffsig. Bra information och snabb respons och återkoppling under hela processen. Mycket positiv upplevelse sammantaget och skulle rekommendera Robin varmt, mkt proffsig mäklare! Läs mer

Strandgatan 15, 952 22 Kalix