Fastighetsbyrån Kalix

Strandgatan 15, 952 22 Kalix — Visa karta

Fastighetsbyrån Kalix har ett upptagningsområde som inkluderar både Överkalix och Kalix, vi är marknadsledande i båda kommunerna. Du hittar oss i Gallerian mitt i centrala Kalix och där du som kund får de allra bästa skyltmöjligheterna. Vi hjälper dig med bostadsaffären, oavsett vilken fas du befinner dig i.

Om du anlitar oss för din bostadsaffär kan du räkna med att få en mäklare som noggrant och genomtänkt tar dig genom köpet eller försäljningen. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.

Varmt välkommen!

Läs vad 216 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kalix

• Göran R

2020-09-16

Göran R skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt ett hus på landet och blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt av mäklaren. Läs mer
    Akos F gillar detta
  • 2020-08-30

Ingela F skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi har sålt vår näringsfastighet/gård. Hade förväntningar om att mäklaren skulle vara rimlig och realistisk med båda fötterna på jorden. Och det har hon verkligen varit! En exemplarisk mäklare, en mäklare som andra mäklare ska ha som förebild! Professionell, ett utmärkt bollplank, sakkunning och personlig! När någon jag söker behöver en mäklare är det henne jag kommer att rekommendera och fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-08-29

Jesper J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket bra bemötande och kunnig Läs mer
  • 2020-08-15

Lena G skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Har köpt ett hus med lite defekter, Blev grundligt upplyst om dessa och fick proffsig och bra hjälp i allt som gällde köp, bud och kontraktskrivande. Upplevde mig få den hjälp jag behövde.
    Har även sålt stuga med Anna-Kristinas hjälp. även denna affär förlöpte på bästa sätt. Känns tryggt att ha hjälp av Anna-Kristina. Läs mer
  • 2020-08-13

Viola L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt ett fritidshus, hon är rätt person på rätt plats , glad, positiv, kunnig samt ärlig. Läs mer
    2020-08-13 Anna-Kristina L svarar Viola L
    Tack! Det är lätt att göra affärer när man talar samma språk :)
  • 2020-08-12

Frida J skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt fritidhus via Akos, snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-08-07

Eva Anne-marie A skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi har sålt vårt fritidshus med hjälp av Akos Fonda. Han verkar professionell och är förtroendeingivande i sin roll som mäklare. Han verkar ödmjuk och tillmötesgående när man frågar något. Min man och jag är nöjda med hans prestation. Han levde mer än väl upp till våra förväntningar av försäljningen.
    Han har ett fint sätt att bemöta sina kunder. Han är lågmäld och diplomatisk men vet vad han sysslar med. Han berättade att han arbetat som mäklare sedan oktober i Sverige. Han har snabbt lärt sig svenska språket och verkar vara en intelligent man. Jag kan varmt rekommendera Akos Fonda som fastighetmäklare. Läs mer
  • 2020-07-29

Daniel M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jätte hjälpsam, super trevligt och sympatisk.
    Kan svara på alla frågor. Jätte kompet Läs mer
  • 2020-07-23

Annika S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    har köpt ett fritidshus. Anna-Kristina har varit hjälpsam och serviceinriktad till oss som kund. Hon har bemött oss mkt väl. Allt har flutit på bra. Är mkt nöjd. Läs mer
  • 2020-07-19

Olov E skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt villa bra bemötande trevlig bra med kontakter vid frågor 👌en toppen säljare Läs mer
  • 2020-07-13

Jonas S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt sommarstuga. Haft en mycket bra dialog med mäklaren. Bra och snabb information. Bra hjälp med bank och övriga funderingar. Finns inget att anmärka på, betyg 5+ Läs mer
  • 2020-07-08

Johnny M skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    köpt bostad i kalix mindre villa, blev bemött bra, och ställde upp vid extra visningar, passade bokade tider utmärkt Läs mer
  • 2020-06-24

Simon P skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Bra bemötande. Var på hugget när man hade frågor och skötte det bra. Läs mer
  • Britt-Marie J

2020-06-24

Britt-Marie J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag sålde sommar stuga

Har bara positivt att säga hur Anna-Kristina bemött mig

Hon levererade, blev positivt överraskad.

Jag fick ett stort förtroende för Anna-Kristina hur hon har skött förmedlingen av min fastighet. Läs mer
  • 2020-06-17

Hans N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Har köpt sommarstuga. Fick proffsighet, ett toppen bemötande och fin återkoppling av Anna-Kristina under hela resan. 😃😃 Även mkt viktigt med transparans efter avslutad budgivning dvs budgivningslista när man till slut vann stugan genom budgivningen. Blev dyrt den här gången men vi fick iaf med ett Ute-dass..😜😜 Läs mer
  • 2020-06-17

Yngve L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Har varit på visning och sedan köpt en sommarstuga, trevligt och proffsigt bemötande, proffsigt handläggande av affären,
    Mycket nöjd och skulle definitivt rekommendera dom. Läs mer
  • 2020-06-03

Vivi-ann L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi har tidigare träffat AK och mötena har alltid varit bra. Hon är trevlig, glad, positiv, engagerad. Vi har köpt ett hus, och nu säljer vi vår stuga. AK är duktig i sin yrkesroll och informerar och förklarar vad som händer vid ett köp/försäljning. Hon levde upp till våra förväntningar. Jag och min man är hel nöjda Läs mer
  • 2020-06-01

Jerker Z skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt stuga. Väldigt trevlig och saklig. Hade inga speciella förväntningar mer än att mäklaren skall vara behjälplig och kunnat svara på frågor vilket mäklaren i det här fallet mycket väl kunde. Läs mer
  • 2020-05-29

Pia W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina har utfört försäljningsuppdraget av vår fritidsbostad på ett mycket professionellt sätt.

Hon har coachat oss genom försäljningen och varit en drivande part genom hela uppdraget.

Objektet såldes snabbt tack vare Anna-Kristinas proffsiga och kunniga arbetssätt.

Vi är mkt nöjda med henne som mäklare. Läs mer
  • 2020-05-28

Mikael W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina har hjälp oss på ett bra och professionellt sätt genom hela säljprocessen i försäljning av vår fritidsbostad i Kalix.

Hon har stöttat oss och kommit med goda råd för att vägleda oss och som slutade i en affär vi är nöjda med.

Vi anlitar gärna henne i framtida fastighetsaffärer. Läs mer
  • 2020-05-15

Henrik E skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Klart bästa mäklaren i Sverige!
    Otroligt bra bemötande och mycket informativ. Trodde att det skulle ta flera månader att sälja. Men ändå ingen stress när beslut skulle tas. Säger det igen ...
    Sveriges bästa Mäklare!!!!!

Mkt nöjd kund Läs mer
  • 2020-05-07

Sandra I skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi köpte en villa på Grytnäs.
    Vi har blivit bemötta på ett professionellt och avslappnat sätt under visning, i telefonsamtal, på sms och mail.
    Mina förväntningar var att Anna-Kristina som mäklare inte skulle vara påflugen men ändå driva köpet framåt och den avvägningen tyckte jag att hon gjorde utmärkt. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Kristina L svarar Sandra I
    Är så glad att just jag fick vara den som hjälpte er med ert husköp och tack för det fina omdömet! :)
  • 2020-05-06

Lena G skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har sålt ett fritidshus. Anna-Kristina Lidström Karlsson är faktiskt den bästa mäklare jag har träffat på. Min man och jag har sålt och köpt bostäder förut så jag vet vad jag talar om: hon är extremt tydlig, kunnig, rak och objektiv. Det hon säger att hon ska göra, det gör hon. Det gör att man får ett förtroende för henne och att sälja något som har varit en kärt är ju alltid jobbigt i sig. Därför av största vikt att få ett sådant professionellt och handlingskraftigt bemötande som hon uppvisar. Läs mer
    2020-05-06 Anna-Kristina L svarar Lena G
    Tack så väldigt mycket för dina fina ord - den bästa gåvan man kan få! För mig är kunderna A och O och jag blir så innerligt glad av att kunna hjälpa mina säljare och köpare att mötas på bästa sätt och blir stolt över mitt yrke när jag hör att mitt arbete uppskattas.
  • 2020-04-16

Tor Narve B skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Försäljning av hus. Bra bemötande från mäklare, levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2020-04-12

Fredrik I skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Trevlig och tillmötesgående från första stund!
    Kan varmt rekommendera Läs mer
    2020-04-14 Anna-Kristina L svarar Fredrik I
    Tack för dina fina ord! :) Det är så viktigt för mig att mina kunder känner sig nöjda och sedda på alla sätt.
  • 2020-04-03

Christer V skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt en bostadsrätt med Akos som mäklare. Väldigt gott bemötande. Hanterade hela processen på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-03-04

Juha S skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Akos har varit bra och flexible med alt. Läs mer
  • 2020-02-27

Staffan K skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    har sålt ett hus i kalix och mäklaren har skött det på ett utmärkt sätt , jag har blivit bra bemött och jag kan utan vidare rekomendera henne till andra Läs mer
  • 2020-02-27

Matti M skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Hän har varit jättebra som mäkkäri, kunnig och förklarar klarspråk, lätt att förstå Läs mer
  • 2020-02-26

Anneli Löf P skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag sålde min lägenhet.Mäklaren var helt ny för mig så jag kan inte säga så mycket. Men annars är han helt ok. Läs mer
  • 2020-02-23

Frida Caroline A skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Tallviksvägen 14, bra bemött av mäklaren! Mest sambon som haft kontakt med mäklaren! Inga direkta förväntningar, kan tycka att det kändes lite onödigt att åka till Kalix 2 gånger för att skriva alla papper, vid tidigare husköp har allt pappersskrivande varit under ett tillfälle och på plats i Överkalix. Men annars har allt flutit på bra! Läs mer
  • 2020-02-12

Anton E skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Supernöjd! Läs mer
  • 2020-02-05

Nils-petter R skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt ett hus, älvsbyhus byggt-78

Mycket bra bemötande och väldigt tillmötesgående och hjälpsam.

Vissa mäklare man mött har varit väldigt "försäljaraktiga" i sitt bemötande - alla vill ju sälja, men försök inte tuta i oss att ett kök helt i original från -69 är rena guldgruvan och inte behöver renoveras. Anna-kristina kändes dock väldigt ärlig och rak från första början, vilket uppskattades väldigt mycket.

Sammanfattningsvis, har vi fått ett gott bemötande, ärligt och rakt, och väldigt serviceminded och hjälpsam. Läs mer
    2020-02-05 Anna-Kristina L svarar Nils-petter R
    Det här är det bästa betyg man kan få, och jag är också så glad över att ni känner er nöjda och trygga med hela processen (vi har ju sett på några hus tillsammans). Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende!
  • 2020-01-07

Philip J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Superduktig och trevlig mäklare! Bra bemötande, bra engagemang! Helt nöjd! Läs mer
    2020-02-05 Anna-Kristina L svarar Philip J
    Stort tack för ert fina omdöme! :)
  • 2019-12-19

Janne S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    I stort nöjd.
    Är mer egna okunskapen som skapat lite förvirring ibland. Läs mer
    2019-12-25 Anna-Kristina L svarar Janne S
    Det är ju precis därför vi finns - för att stötta, svara och förklara :) Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende!
  • 2019-12-11

Philip J skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Köp av hus! Affären gick smidigt! Blev himla bra bemött! Kan varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
    2019-12-25 Anna-Kristina L svarar Philip J
    Roligt att höra och det tackar vi för!
  • 2019-11-25

Marie K skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Förutom att mäklaren var snygg var han dessutom mycket proffesionell. Läs mer
  • 2019-11-20

Daniel T skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi har sålt vårat hos. Anna-Kristina har varit mycket bra. Alltid tillgänglig och realistiskt i sina förväntningar. Mycket trevligt! Läs mer
  • 2019-11-20

Johanna T skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jättetrevlig, lätt att få kontakt med.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-19

Richard J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålde vårat hus genom fastighetsbyrån och Anna-Kristina skötte allt perfekt.
    Vi blev väldigt bra bemött.
    Förväntningar uppfylldes och allt gick smidigt så toppbetyg!
    /Richard och Anna Läs mer
  • 2019-11-13

Jonas J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mäklaren uppfyllde alla ställda förväntningar mer än tillräckligt Läs mer
  • 2019-11-01

Lenita B skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålde vår villa och hade blivit rekommenderad henne. Blev trevligt bemött. Hon gav oss all information löpande på ett professionellt och sakligt sätt. Vi har känt oss trygga i hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-10-28

Sylvia N skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Vi köpte ett fritidshus och var mycket nöjda med transaktionen och mäklaren Robin Lindqvist. Allt gick bra och var strukturerat. Läs mer
  • 2019-10-25

Magnus Å skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Duktig mäklare som skötte om att sälja lägenheten. Tog några dagar Läs mer
  • 2019-10-21

Maj T skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Funkade bra.Fixade utifrån mina önskemål. Läs mer
  • 2019-10-21

Elisabet M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi köpte en bostad. Väldigt bra bemötande. Hon tog sej tid,för det som behövdes göra.Vi är nöjda. Läs mer
    2019-12-25 Anna-Kristina L svarar Elisabet M
    Tack och så glad att ni känner er nöjda med ert nya boende!
  • 2019-10-09

Ida L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Väldigt engagerad och professionell vid försäljning av bostadsrätt.

Bra på att återkoppla och hålla en uppdaterad.

Skulle anlita samma mäklare igen. Läs mer
    2019-10-09 Anna-Kristina L svarar Ida L
    Tack Ida för de fina orden! :)
  • 2019-09-25

Toni K skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Vi fick bra bemötande och hjälp av Robin Lindqvist. Läs mer
  • Marcus H

2019-09-24

Marcus H skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt ett fritidshus i östra Norrbotten. Föredömligt och personligt bemötande av vald mäklare. Enkelhet och pragmatiska lösningar gjorde försäljningen smidig. Läs mer
  • 2019-09-16

Keijo K skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt en villa och allt fungerade utmärkt. Rekommenderar Fastighetsbyrån för deras professionella sätt hantera allt kring försäljning. Toppbetyg. Läs mer

Strandgatan 15, 952 22 Kalix