Fastighetsbyrån Kalix

Strandgatan 15, 952 22 Kalix — Visa karta

Fastighetsbyrån Kalix har ett upptagningsområde som inkluderar både Överkalix och Övertorneå, vi är marknadsledande i alla tre kommuner. Du hittar oss i Gallerian mitt i centrala Kalix och där du som kund får de allra bästa skyltmöjligheterna. Vi hjälper dig med bostadsaffären, oavsett vilken fas du befinner dig i.

Om du anlitar oss för din bostadsaffär kan du räkna med att få en mäklare som noggrant och genomtänkt tar dig genom köpet eller försäljningen. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.

Varmt välkommen!

Läs vad 153 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kalix

• 2019-11-25

Marie K skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Förutom att mäklaren var snygg var han dessutom mycket proffesionell. Läs mer
  • 2019-11-20

Daniel T skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi har sålt vårat hos. Anna-Kristina har varit mycket bra. Alltid tillgänglig och realistiskt i sina förväntningar. Mycket trevligt! Läs mer
  • 2019-11-20

Johanna T skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jättetrevlig, lätt att få kontakt med.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-19

Richard J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålde vårat hus genom fastighetsbyrån och Anna-Kristina skötte allt perfekt.
    Vi blev väldigt bra bemött.
    Förväntningar uppfylldes och allt gick smidigt så toppbetyg!
    /Richard och Anna Läs mer
  • 2019-11-13

Jonas J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mäklaren uppfyllde alla ställda förväntningar mer än tillräckligt Läs mer
  • 2019-11-01

Lenita B skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålde vår villa och hade blivit rekommenderad henne. Blev trevligt bemött. Hon gav oss all information löpande på ett professionellt och sakligt sätt. Vi har känt oss trygga i hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-10-25

Magnus Å skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Duktig mäklare som skötte om att sälja lägenheten. Tog några dagar Läs mer
  • 2019-10-21

Maj T skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Funkade bra.Fixade utifrån mina önskemål. Läs mer
  • 2019-10-21

Elisabet M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi köpte en bostad. Väldigt bra bemötande. Hon tog sej tid,för det som behövdes göra.Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-10-09

Ida L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Väldigt engagerad och professionell vid försäljning av bostadsrätt.

Bra på att återkoppla och hålla en uppdaterad.

Skulle anlita samma mäklare igen. Läs mer
    2019-10-09 Anna-Kristina L svarar Ida L
    Tack Ida för de fina orden! :)
  • Marcus H

2019-09-24

Marcus H skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt ett fritidshus i östra Norrbotten. Föredömligt och personligt bemötande av vald mäklare. Enkelhet och pragmatiska lösningar gjorde försäljningen smidig. Läs mer
  • 2019-09-16

Keijo K skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt en villa och allt fungerade utmärkt. Rekommenderar Fastighetsbyrån för deras professionella sätt hantera allt kring försäljning. Toppbetyg. Läs mer
  • 2019-09-13

Johan M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt stuga
    Bra och smidigt
    Det blev såld
    Blev medlem hur det gick Läs mer
  • 2019-09-09

Matilda N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpte ett hus och mäklaren gar varit toppen, snabb affär, tillgänglig vid frågor och mycket trevlig! 😊 Läs mer
  • Kitty H

2019-08-28

Kitty H skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt ett fritidshus i Töre.
    Hade annan mäklare året innan som vi vår missnöjda med.
    Anna-kristina har hela vägen varit utmärk. Hon har hållt oss uppdaterade och alltid svarat på mail och sms och vi har varit 100% trygg att hon gjort sitt bästa.
    Klart en kvinna på rätt plats.
    Tack 😊 Läs mer
  • 2019-08-21

Åke E skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har sålt en villa och jag är mycket nöjd med hur mäklare

har skött sin del av jobbet. Läs mer
  • 2019-08-12

Ruth Maj-Britt L skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt bostad åt mig.
    Vänligt bemött. Läs mer
  • 2019-08-05

Inger M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna- Kristina sålde en lägenhet åt oss. Vi blev vänligt och personligt bemötta. Hon hade den rätta känslan för vad vi ville ha. Hon är reko reco. Vänligen Inger M. Läs mer
    2019-08-12 Anna-Kristina L svarar Inger M
    Tack för det fina omdömet. Jag sätter stort värde i att vara Reko! ;-)
  • 2019-07-25

Ellen N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Upplevde en genomtrygg känsla under hela förloppet av försäljningen.Hon uppträdde professionellt i alla stycken av värdering fotografering och visningar.
    Hela tiden kunde hon, trots bristerna i min stuga, fokusera på möjligheterna köparen kunde utveckla i huset och dess fantastiska läge på udden vid havet.Hon fann rätt köpare och kunde bistå paret, som köpte objektet med goda råd och hjälp.Anna -Kristina är mycket proffsig. Läs mer
  • 2019-07-19

Lennart L skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Xxxxxcccccccccccccbbbbbbbbbbbggggggggghhhhhhhhbbnnnbxxccvvvvvbbbbbbbbbbbbnnnnnnn Läs mer
  • 2019-07-15

Peter F skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt stuga.
    Proffsigt personligt och positivt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-15

Marita P skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Köpte ett fritidshus. Fick ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande genom hela processen, från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-07-08

Mikael V skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Försäljning stuga, Bra bemötande, kan sin sak, mycket duktig Läs mer
  • 2019-07-05

Sofia A skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Enkelt och smidigt... har både sålt och köpt bostadsrätt. Mycket serviceminded, informativ och duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-06-23

Lennart N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har sålt en sommarstuga. Mäklaren är ett proffs som vi tidigare haft kontakt med vid försäljning av vår villa 2012. Anna-Kristina har levt upp till våra förväntningar så vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-13

Per T skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Jag ger honom högsta betyg. Han såg till att bostadsrätten såldes snabbt och utan problem. Det var ett bekvämt sätt för mig att sälja. Om jag bodde i Kalix skulle jag alla gånger ta hans tjänster i anspråk igen Läs mer
  • Lars Birger J

2019-06-04

Lars Birger J skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Vi känner oss nöjda som kund när vi sålde vår bostadsrätt
    Anna-Kristina var proffsig och påläst och saklig
    Lars o Åsa Läs mer
    2019-06-04 Anna-Kristina L svarar Lars Birger J
    Tack så mycket! Det var ett rent nöje från min sida :)
  • 2019-05-29

Jaana Y skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Hon är väldigt trevlig, lättsam och positiv. Enkelt att förstå och förklarar allt utmärkt. Lätt att ha att göra med. Vi sålde våran bostadsrätt via henne och det gick snabbt och smärtfritt.
    Kommer att anlita henne i framtiden också om det behövs och kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-05-22

Tom J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi kommer fra Norge og kjøpte bolig til fritidsbruk. Vi ble møtt av en hyggelig og imøtekommende megler. Språkforskjellen var ingen problem. Hun var oppriktig interessert i vårt behov og dyktig til å formidle våre ønsker overfor selger. En profesjonell og vel gjennomført handel. Läs mer
  • 2019-05-20

Sarah W skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket trevlig och engagerad. Smidig och bra affär Läs mer
  • Britt-Mari L

2019-05-16

Britt-Mari L skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Väldigt duktig och kunnig på sin sak. Mån om både säljare och köpare ska vara nöjda med affären. Ger viktiga råd och tips för en smidig lösning som passar just kunders behov och säljarens önskemål. Läs mer
  • 2019-04-29

Jan-Olov H skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag köpte en bostadsrätt som förmedlades via Anna-Kristina.
    Utmärkt bemötande med rak och tydlig information.
    Skulle med stort förtroende kunna rekommendera henne för andra köpare/säljare. Läs mer
    2019-04-29 Anna-Kristina L svarar Jan-Olov H
    Tack för de fina orden, hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • 2019-04-09

Markus S skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Trevlig. Bra att förhandla. Inte koll på papper/juridiska. Läs mer
  • 2019-03-20

Conrad J skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt vår bostad. Blev väldigt bra bemött av mäklaren.Han levde upp till våra förväntningarna .Han sålde vårt hus snabbt och smärtfritt. Vi skulle rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-02-27

Arne B skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Professionellt bemötande, hög servicenivå och god tillgänglighet. Läs mer
    Anna-Kristina L, Fastighetsbyrån Kalix gillar detta
  • 2019-02-21

Christina N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Inget att klaga på, blivit bra bemött. Hade inga förväntningar eftersom jag haft henne som mäklare vid ett tidigare tillfälle (då sålde hon sommarstugan åt oss)
    Skulle aldrig tagit kontakt med henne igen om jag varit missnöjd med henne på nåt sätt.
    Nu sålde hon åt mig min lgh.
    Informerat mig på bästa sätt under hela processen. Läs mer
  • 2019-02-19

Johan D skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-14

Nelly Margareta L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt en jordbruksfastighet i lantmiljö. Fastigheten var speciell då den dominerar området och "sticker ut". I slutänden enbart lokala intressenter som hade kunnat locka hemvändare i de bästa av världar. Dock stort engagemang och många visningar både i grupp och enskilt. Bra kontakter vad avser styling och olika typer av deklarationer och besiktningar. Läs mer
  • 2019-02-14

Nicolo J skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Perfect job, thx very much! Läs mer
  • 2019-02-12

Lars H skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt villa,mycket bra bemötande,förväntningar uppfyllda. Läs mer
  • 2019-02-12

Anders B skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina har varit professionellt engagerad i att värdera och försälja en av mina skogsfastigheter. Med sin lokalkännedom och kontakter med skogsvärderare mfl har Anna-Kristina på ett ytterst berömvärt sätt löst alla uppkomna situationer.
    Jag kan med stort förtroende rekommendera henne och hennes kollegor till andra klienter. Läs mer
  • 2019-01-28

Nina S skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Liten personlig vilket ger en kamratlig kontakt både personlig och via telefon Läs mer
  • 2019-01-21

Elisabet S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har köpt bostadsrätt i Kalix.
    Blev mycket bra bemött affären blev snabbt avklarad och fick bra information.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-01-16

Tomas L skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Bra bemötande. Snabba besked.
    Köpte ett hus. Läs mer
  • 2019-01-03

Tomas A skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Fick jobbet gjort rätt så snabbt men tycker arvodet är för saftigt, kan löna sig att göra det själv om man tillexempel känner någon som kan hjälpa till lite (eller om man söker information på internet) så kanske det kan vara värt att sälja utan mäklare. Läs mer
  • 2018-12-31

Matti J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt en villa i övertoneå. Bemötandet var mycket bra. bRA OCH SNABB SERVICE , UTAN PROBLEM. Läs mer
  • 2018-12-19

Robert N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt villa.
    Mycket bra bemötande.
    Hade höga förväntningar som hon levde upp till.
    En mäklare som var mycket lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-12-21 Anna-Kristina L svarar Robert N
    Tack för ett fint samarbete :)
  • 2018-12-03

Mikael N skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Har köpt bostadsrätt.
    Fick ett bra bemötande och mäklaren lyssnade in vårt behov och matchade ihop med rätt säljare.
    Hela processen gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    Anna-Kristina L, Fastighetsbyrån Kalix gillar detta
  • 2018-11-23

Kerstin J skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Trevlig engagerad, serviceinriktad Läs mer
  • 2018-11-23

Lisa N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Vi kommer absolut vända oss till henne igen om det blir aktuellt i framtiden. Fint och bra bemötande, rekommenderas! Läs mer
    2018-12-21 Anna-Kristina L svarar Lisa N
    Tack för det fina omdömet - ni är alltid välkomna åter ;)

Strandgatan 15, 952 22 Kalix