Alla kategorier Mäklare Norrbotten Kalix Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kalix

Fastighetsbyrån Kalix

Strandgatan 15, 952 22 Kalix — Visa karta

Här i Kalix, Överkalix och Övertorneå är vi på Fastighetsbyrån det största mäklarföretaget! Du hittar oss i Gallerian mitt i centrala Kalix och där får du som kund de allra bästa skyltmöjligheterna. Vi hjälper dig med bostadsaffären, oavsett vilken fas du befinner dig i.

Om du anlitar oss för din bostadsaffär kan du räkna med en mäklare som noggrant och genomtänkt tar dig genom köpet eller försäljningen. Vi har koll på aktuella fastigheter, köpare, säljare och vet precis var det passar dig att bo. Tvekar inte att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Varmt välkommen!

Läs vad 135 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kalix

• 2019-04-09

Markus S skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Trevlig. Bra att förhandla. Inte koll på papper/juridiska. Läs mer
  • 2019-04-08

Signe Elisabeth Anette W skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Har sålt en Villa. Robin är en utmärkt mäklare. Trevligt bemötande. Informerar under hela processen. Flexibel. Läs mer
  • 2019-03-25

Jan-Olov H skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålde vår villa. Utmärkt bemötande av Robin. Tydlig och fullödig information vilket gjorde att försäljningen gick smidigt och snabbt. Robin uppträdde proffisionellt och trevligt. Läs mer
  • 2019-03-23

Bengt H skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Robin rekomderas han är kunnig och trevlig och ställer upp i alla lägen. Mycket duktig och bra. Han har sålt min fastighet i Töre till rätt pris på två veckor. Bra jobbat Läs mer
  • 2019-03-21

Pentti S skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Robin är allt som en bra mäklare bör vara! Tack! Läs mer
  • 2019-03-20

Conrad J skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt vår bostad. Blev väldigt bra bemött av mäklaren.Han levde upp till våra förväntningarna .Han sålde vårt hus snabbt och smärtfritt. Vi skulle rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Johannes N

2019-03-13

Johannes N skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag tycker att Robin och fastighetsbyrån i sig levererar suverän service och mycket bra bemötande.

Jag köpte min första bostadsrätt för cirka 1 månad sedan med hjälp av Robin. När det som sagt var mitt första boende var jag väldigt ny och oerfaren kring bostadsmarknaden och egentligen generellt hur man går till väga för att hitta sitt drömboende. I många fall när man köper något större/dyrare så brukar säljaren vara ganska nonchalant på grund av sin låga ålder, tex vissa bilförsäljare med mera. Men jag upplevde verkligen inte detta när jag skulle köpa min lägenhet, vilket kändes mycket bra och skönt.

Jag var på flertalet visningar för olika bostäder här i Kalix och hittade ganska fort. Dem var väldigt snabba också på att ordna visningar när det egentligen inte fanns en visningstid just då, just på grund av detta hittade jag min bostadsrätt väldigt fort och affären mellan säljaren, mäklaren och mig gick enkelt och snabbt.

Kortfattat, jag är mycket nöjd med hela köpet och upplevelsen och kan varmt rekommendera Swedbanks Fastighetsbyrå samt Robin. Mvh Läs mer
  • 2019-02-27

Arne B skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Professionellt bemötande, hög servicenivå och god tillgänglighet. Läs mer
    Anna-Kristina L, Robin Lindqvist gillar detta
  • 2019-02-21

Christina N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Inget att klaga på, blivit bra bemött. Hade inga förväntningar eftersom jag haft henne som mäklare vid ett tidigare tillfälle (då sålde hon sommarstugan åt oss)
    Skulle aldrig tagit kontakt med henne igen om jag varit missnöjd med henne på nåt sätt.
    Nu sålde hon åt mig min lgh.
    Informerat mig på bästa sätt under hela processen. Läs mer
  • 2019-02-19

Johan D skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Bra och trevligt bemötande. Läs mer

Samuel R skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt en lägenhet

Blev väl mött, verkade genuint intresserad och väl informerad.
    Blev mycket bra bemött samt att han ingav ett förtroende.
    Visste inte riktigt vad man skulle ha för förhoppning då det inte var i det populäraste området. Men Robin lyckades över förväntat då det inte ens tog två månader att få den såld inkl kontraktsskrivning och så vidare.

Det var toppen från första början. Läs mer
  • 2019-02-14

Nelly Margareta L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt en jordbruksfastighet i lantmiljö. Fastigheten var speciell då den dominerar området och "sticker ut". I slutänden enbart lokala intressenter som hade kunnat locka hemvändare i de bästa av världar. Dock stort engagemang och många visningar både i grupp och enskilt. Bra kontakter vad avser styling och olika typer av deklarationer och besiktningar. Läs mer

Nicolo J skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Perfect job, thx very much! Läs mer

Roger H skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Robin är bra att återkoppla och är väldigt proffsig och trevlig han var vår mäklare när vi sålde våran bostafsrätt och även mäklare när vi köpte vårat hus5stjärnor Läs mer

Åsa Frideborg H skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålde en bostadsrätt och köpte en villa och mäklaren Robin gjorde ett fantastiskt jobb på alla sätt, bra bemötande, snabb återkoppling, ja finns inget att klaga på.
    En toppen trevlig mäklare som är proffsig på sitt jobb Läs mer

Åsa J skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålde lägenhet med Robin Lindqvist som mäklare. Han var tydlig, bra på att informera och mycket trevlig. Jag är nöjd med affären. Läs mer

Lars H skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt villa,mycket bra bemötande,förväntningar uppfyllda. Läs mer
  • 2019-02-12

Anders B skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina har varit professionellt engagerad i att värdera och försälja en av mina skogsfastigheter. Med sin lokalkännedom och kontakter med skogsvärderare mfl har Anna-Kristina på ett ytterst berömvärt sätt löst alla uppkomna situationer.
    Jag kan med stort förtroende rekommendera henne och hennes kollegor till andra klienter. Läs mer
  • 2019-01-28

Nina S skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Liten personlig vilket ger en kamratlig kontakt både personlig och via telefon Läs mer
  • 2019-01-21

Elisabet S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har köpt bostadsrätt i Kalix.
    Blev mycket bra bemött affären blev snabbt avklarad och fick bra information.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-01-16

Tomas L skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Bra bemötande. Snabba besked.
    Köpte ett hus. Läs mer
  • 2019-01-03

Tomas A skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Fick jobbet gjort rätt så snabbt men tycker arvodet är för saftigt, kan löna sig att göra det själv om man tillexempel känner någon som kan hjälpa till lite (eller om man söker information på internet) så kanske det kan vara värt att sälja utan mäklare. Läs mer
  • 2018-12-31

Matti J skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt en villa i övertoneå. Bemötandet var mycket bra. bRA OCH SNABB SERVICE , UTAN PROBLEM. Läs mer
  • 2018-12-19

Robert N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt villa.
    Mycket bra bemötande.
    Hade höga förväntningar som hon levde upp till.
    En mäklare som var mycket lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-12-21 Anna-Kristina L svarar Robert N
    Tack för ett fint samarbete :)
  • 2018-12-10

Friedhelm N skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    We bought a house at Överkalix through Robin Lindquist, who was very, very competent, helpful and efficient. He explained, prepared and arranged all the papers so that we have do the least as possible since we are non Swedish and we could not understand the language well. He even attended to our queries after Business hours.To sum it all, we are very satisfied to have him as our real estate agent. He met all our expectations as a real estate agent. We would surely consult him again and recommend him further to our friends. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Anna-Kristina L, Robin Lindqvist gillar detta
  • 2018-12-03

Mikael N skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Har köpt bostadsrätt.
    Fick ett bra bemötande och mäklaren lyssnade in vårt behov och matchade ihop med rätt säljare.
    Hela processen gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    Anna-Kristina L, Robin Lindqvist gillar detta
  • 2018-11-23

Kerstin J skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Trevlig engagerad, serviceinriktad Läs mer
  • 2018-11-23

Lisa N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Vi kommer absolut vända oss till henne igen om det blir aktuellt i framtiden. Fint och bra bemötande, rekommenderas! Läs mer
    2018-12-21 Anna-Kristina L svarar Lisa N
    Tack för det fina omdömet - ni är alltid välkomna åter ;)
  • 2018-11-19

Eva L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    En villa som vi ville ha sålt fort. Allt har fungerat enligt förväntningar. Vi anlitade henne när vi sålde vårat förra hus också. Läs mer
  • 2018-11-18

Tuija P skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag köpte en bostadsrätt. Mäklarens sätt och bemötande var mycket positivt!
    Tack! Läs mer
  • 2018-11-12

Anders W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt sommarstuga.bra hjälp under köpet. Läs mer
  • 2018-11-06

Anna Britt J skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Fastighetsmäklare Robin Lindqvist är väl kvalificerad för sin
    uppgift dels kunskapsmässigt och dels med personliga egen-
    skaper och positiv utstrålning. Han visar stort intresse för sitt uppdrag och har ambitionen att nå bästa möjliga resultat för både köpare och säljare.
    Som delägare i samägd fastighet med därtill hörande problem är jag mycket nöjd med mäklaren Robin Lindqvist. Läs mer

Karl-Östen S skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag/Vi har sålt en sommarstuga i Siknäs, Kalix kommun.
    Jag/Vi har bemötts på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt av Mäklaren Robin Lindqvist.
    Våra förväntningar uppfylldes helt. Vi anser att Robin klarade av våra förväntningar med råge, och väldigt lätt att få kontakt med honom om man ville kolla av läget.
    Jag tyckte att Robin var väldigt kunnig som mäklare, trots sin relativt låga ålder.
    Jag kommer att rekommendera Fastighetsbyrån i Kalix, med Mäklaren Robin Lindkvist, om någon kontaktar mig vid ett eventuellt sälg/köp ärende. Läs mer

Stefan N skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Ba bemötande vid stugköp. Även bra kontakt med säljarna och en bra överlämning. Läs mer

André S skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt villa i Kalix.
    Mäklaren har varit oerhört hjälpsam och personlig. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2018-11-04

Sven Olof E skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket proffesionell och bra.
    Sålt Villa. uppfyllde förväntningarna. Läs mer
  • 2018-11-02

Helena T skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Fick ett bra bemötande av min mäklare. Priset på huset blev mindre än beräknat men har inget med mäklaren att göra. Är annars nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2018-11-01

Stig N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Säljer en villa och har köpt en villa av denna mäklare nyligen

Bra bemötande verkar saklig och engagerad

Få sålt huset, återstår att se

Serviceinriktad och behjälplig, både när man är säljare eller köpare av ett hus Läs mer
  • 2018-10-30

Svante S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt ett hus
    Bemötande : Trevlig, korrekt, vänlig
    Förväntningar : Bra bemötande. Bra återkontakt , bra redovisning vid budgivningen. Korrekt. Ej stressad vid kontakt . Raka besked

Sammanfattning : Rekommenderar mäklaren till andra köpare/säljer Läs mer
  • 2018-10-30

Ulrika L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina har varit mycket behjälplig på alla sätt vid köp av vårt nya hus.
    Hon har vid var kontakt varit vänlig och professionell.
    Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare vid försäljning av en fastighet. Läs mer
  • 2018-10-27

Sven Olof E skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket bra bemötande. Erfarna, proffsiga, lyhörda. Insatta i området. Ställde upp i alla lägen. Bra genomförande i alla steg under processen. Visst kunde arvodet vara lägre. Läs mer
  • Nadja S

2018-10-21

Nadja S skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Robin överträffade alla mina förväntningar. Han kändes äkta, professionell, trevlig och fick mig som kund att känna mig väldigt trygg när jag sålde min villa.
    Jag skulle rekommendera Robin till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • 2018-10-20

Hans M skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Fick hjälp med försäljningen på ett mycket proffsigt sätt, nöjd o belåten Läs mer
  • 2018-10-12

Stefan A skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina var trevlig och hjälpsam så affären gick Snabbt och smidigt. Har fixat allt jag behövt. Läs mer
  • 2018-10-06

Malin M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Bra och tydlig dialog. Snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Kompetent. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Jenny V

2018-10-05

Jenny V skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi sålde en mindre 11/2 plans hus från 50-talet och köpte en större 60-tals villa.
    Robin har varit öppen, trevlig, ärlig och hjälpsam. Han har ingett förtroende.
    Kan varmt rekommendera Robin, och har för övrigt redan gjort det! Läs mer
  • 2018-10-04

Jens L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Meget ryddig og hyggelig megler dame. Läs mer
  • 2018-10-01

Eva F skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt o sålt lägenhet i Kalix. Blev väldigt bra bemött på ett professionellt sätt! Läs mer
  • 2018-10-01

Ethel B skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har sålt min villa/fastighet.

Jag blev mycket vänligt bemött av mäklaren

Jag fick de upplysningar jag behövde. Mäklaren gav mig råd på ett bra sätt vilket jag uppskattade mycket.

Anna-Kristina har verkligen levt upp till de förväntningar jag hade.

Jag har anlitat Anna-Kristina en gång till vid en annan försäljning.
    Kan verkligen rekommendera HENNE.
    MVH
    Ethel Björkman Läs mer