Läs vad 225 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kalix 2

• 2020-12-23
    Köpt en enplansvilla om 100 kvm med fristående garage. Bra bemötande av mäklaren, fått svar på de frågor jag haft och fått tillräcklig med information inför köpet.
    Filip J
    • 104.0 m²
    • Näsbyn
    köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-12-06
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklarens bemötande var mycket professionellt och vi kände oss välinformerade under budgivningen. Trots att liknande lägenheter i området visat sig vara svåra att sälja lyckades mäklaren få lägenheten såld på mycket kort tid. Dessutom till ett pris som vida överträffade våra förväntningar.
    Leif S
    • 55.5 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-11-27
    Sålt huset inom 4 dagar för mer än utgångspriset. Mycket trevlig mäklare.
    Conny B
    • 103.0 m²
    • Grytnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-11-03
    Jag känner mig trygg med Fastighetsbyrån svaren på mina frågor är konkreta och enkla att förstå. Personalen känns kunnig inom sitt område och ger inte svar på saker som inte är deras sak utan hänvisar en vidare. Mina förväntningar har infriats vid köp av stuga och bostadsrätt samt vid hjälp av försäljning av ett hus.

Tack för ett trevligt och omtänksamt bemötande.
    Ann-katrin B
    • 73.5 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-11-02
    Jag har köpt ett hus och mäklaren har gjort sitt bästa för att affären ska vara smidigt och enkelt.
    Maria J
    • 155.0 m²
  • 2020-10-21
    Jag sålde. Fick entips av kompis sedan ringde jag han tog kontakt efteråt.
    Jag har hela tiden medveten vad händer med saken
    Seppo M
    • 80.0 m²
    • Nyborg - Ytterbyn
  • 2020-10-19
    Försäljning av hus/fritidshus
    Fantastiskt bemötande
    Fint prospekt med proffsiga bilder och text
    Bra återkoppling i hela försäljningsprocessen
    Tydlig och klar kommunikation
    Bästa rekommendationer!
    Eva L
    • 90.0 m²
    • Pålänge
  • 2020-09-30
    Mäklaren har på ett mycket proffsigt sätt hjälpt oss att sälja en fastighet. Hon är mycket engagerad, driven och kunnig. Jag skulle varmt rekommendera denna mäklare till andra.
    Jan Erik L
    • 104.0 m²
  • 2020-09-24
    Vi är nöjda med hantering av försäljning av vår gård. Mäklaren var trevlig, tillmötesgående, effektiv och tillgänglig!

Som förstagångsförsäljare av egendom kunde det tydligare i ett tidigt skede informerats om att ev köpare kanske önskar besiktning av huset, då detta kunsde ha beställt tidigare och affären kunde avgjorts tidigare. Ingen info om handpenneing. Huset signerat från alla parter men köpare kan alltså dra sig ur när besiktning är gjord...
    Så lite tydligare info om hur försäljningen sker och vad som sker när.
    Anna W
    • 92.0 m²
    • Nyborg - Ytterbyn
  • 2020-09-16
    Sålt ett hus på landet och blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt av mäklaren.
    Göran R
    Göran R
    • 145.0 m²
    • Vånafjärden
  • 2020-08-30
    Vi har sålt vår näringsfastighet/gård. Hade förväntningar om att mäklaren skulle vara rimlig och realistisk med båda fötterna på jorden. Och det har hon verkligen varit! En exemplarisk mäklare, en mäklare som andra mäklare ska ha som förebild! Professionell, ett utmärkt bollplank, sakkunning och personlig! När någon jag söker behöver en mäklare är det henne jag kommer att rekommendera och fastighetsbyrån.
    Ingela F
    • Hömyfors - Moån
  • 2020-08-29
    Mycket bra bemötande och kunnig
    Jesper J
    • Hömyfors - Moån
  • 2020-08-15
    Har köpt ett hus med lite defekter, Blev grundligt upplyst om dessa och fick proffsig och bra hjälp i allt som gällde köp, bud och kontraktskrivande. Upplevde mig få den hjälp jag behövde.
    Har även sålt stuga med Anna-Kristinas hjälp. även denna affär förlöpte på bästa sätt. Känns tryggt att ha hjälp av Anna-Kristina.
    Lena G
    • 1:a
    • 26.0 m²
  • 2020-08-13
    Sålt ett fritidshus, hon är rätt person på rätt plats , glad, positiv, kunnig samt ärlig.
    Viola L
    • 48.0 m²
    • Östanfjärden
    Tack! Det är lätt att göra affärer när man talar samma språk :)

• 2020-08-12
    Köpt fritidhus via Akos, snabb och smidig affär.
    Frida J
    • 40.0 m²
    • Överkalix
  • 2020-08-07
    Vi har sålt vårt fritidshus med hjälp av Akos Fonda. Han verkar professionell och är förtroendeingivande i sin roll som mäklare. Han verkar ödmjuk och tillmötesgående när man frågar något. Min man och jag är nöjda med hans prestation. Han levde mer än väl upp till våra förväntningar av försäljningen.
    Han har ett fint sätt att bemöta sina kunder. Han är lågmäld och diplomatisk men vet vad han sysslar med. Han berättade att han arbetat som mäklare sedan oktober i Sverige. Han har snabbt lärt sig svenska språket och verkar vara en intelligent man. Jag kan varmt rekommendera Akos Fonda som fastighetmäklare.
    Eva Anne-marie A
    • 70.0 m²
    • Överkalix
  • 2020-07-29
    Jätte hjälpsam, super trevligt och sympatisk.
    Kan svara på alla frågor. Jätte kompet
    Daniel M
    • 98.0 m²
    • Sangis
  • 2020-07-23
    har köpt ett fritidshus. Anna-Kristina har varit hjälpsam och serviceinriktad till oss som kund. Hon har bemött oss mkt väl. Allt har flutit på bra. Är mkt nöjd.
    Annika S
    • 35.0 m²
    • Kamlunge-Västanfors-Stora lappträsk
  • 2020-07-19
    Sålt villa bra bemötande trevlig bra med kontakter vid frågor 👌en toppen säljare
    Olov E
    • 130.0 m²
  • 2020-07-13
    Köpt sommarstuga. Haft en mycket bra dialog med mäklaren. Bra och snabb information. Bra hjälp med bank och övriga funderingar. Finns inget att anmärka på, betyg 5+
    Jonas S
    • 35.0 m²
    • Kamlunge-Västanfors-Stora lappträsk
  • 2020-07-08
    köpt bostad i kalix mindre villa, blev bemött bra, och ställde upp vid extra visningar, passade bokade tider utmärkt
    Johnny M
    • 84.0 m²
    • Stenbäcken
  • 2020-06-24
    Bra bemötande. Var på hugget när man hade frågor och skötte det bra.
    Simon P
    • 107.0 m²
    • Bredviken
  • 2020-06-24
    Jag sålde sommar stuga

Har bara positivt att säga hur Anna-Kristina bemött mig

Hon levererade, blev positivt överraskad.

Jag fick ett stort förtroende för Anna-Kristina hur hon har skött förmedlingen av min fastighet.
    Britt-Marie J
    Britt-Marie J
    • 60.0 m²
    • Siknäs
  • 2020-06-17
    Har köpt sommarstuga. Fick proffsighet, ett toppen bemötande och fin återkoppling av Anna-Kristina under hela resan. 😃😃 Även mkt viktigt med transparans efter avslutad budgivning dvs budgivningslista när man till slut vann stugan genom budgivningen. Blev dyrt den här gången men vi fick iaf med ett Ute-dass..😜😜
    Hans N
    • 80.0 m²
  • 2020-06-17
    Har varit på visning och sedan köpt en sommarstuga, trevligt och proffsigt bemötande, proffsigt handläggande av affären,
    Mycket nöjd och skulle definitivt rekommendera dom.
    Yngve L
    • 70.0 m²
    • Frevisören
  • 2020-06-03
    Vi har tidigare träffat AK och mötena har alltid varit bra. Hon är trevlig, glad, positiv, engagerad. Vi har köpt ett hus, och nu säljer vi vår stuga. AK är duktig i sin yrkesroll och informerar och förklarar vad som händer vid ett köp/försäljning. Hon levde upp till våra förväntningar. Jag och min man är hel nöjda
    Vivi-ann L
    • 33.0 m²
    • Bondersbyn-Marieberg-Forshaga
  • 2020-06-01
    Köpt stuga. Väldigt trevlig och saklig. Hade inga speciella förväntningar mer än att mäklaren skall vara behjälplig och kunnat svara på frågor vilket mäklaren i det här fallet mycket väl kunde.
    Jerker Z
  • 2020-05-29
    Anna-Kristina har utfört försäljningsuppdraget av vår fritidsbostad på ett mycket professionellt sätt.

Hon har coachat oss genom försäljningen och varit en drivande part genom hela uppdraget.

Objektet såldes snabbt tack vare Anna-Kristinas proffsiga och kunniga arbetssätt.

Vi är mkt nöjda med henne som mäklare.
    Pia W
  • 2020-05-28
    Anna-Kristina har hjälp oss på ett bra och professionellt sätt genom hela säljprocessen i försäljning av vår fritidsbostad i Kalix.

Hon har stöttat oss och kommit med goda råd för att vägleda oss och som slutade i en affär vi är nöjda med.

Vi anlitar gärna henne i framtida fastighetsaffärer.
    Mikael W
  • 2020-05-15
    Klart bästa mäklaren i Sverige!
    Otroligt bra bemötande och mycket informativ. Trodde att det skulle ta flera månader att sälja. Men ändå ingen stress när beslut skulle tas. Säger det igen ...
    Sveriges bästa Mäklare!!!!!

Mkt nöjd kund
    skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-05-07
    Vi köpte en villa på Grytnäs.
    Vi har blivit bemötta på ett professionellt och avslappnat sätt under visning, i telefonsamtal, på sms och mail.
    Mina förväntningar var att Anna-Kristina som mäklare inte skulle vara påflugen men ändå driva köpet framåt och den avvägningen tyckte jag att hon gjorde utmärkt.
    Sandra I
    • Grytnäs
    Är så glad att just jag fick vara den som hjälpte er med ert husköp och tack för det fina omdömet! :)

• 2020-05-06
    Jag har sålt ett fritidshus. Anna-Kristina Lidström Karlsson är faktiskt den bästa mäklare jag har träffat på. Min man och jag har sålt och köpt bostäder förut så jag vet vad jag talar om: hon är extremt tydlig, kunnig, rak och objektiv. Det hon säger att hon ska göra, det gör hon. Det gör att man får ett förtroende för henne och att sälja något som har varit en kärt är ju alltid jobbigt i sig. Därför av största vikt att få ett sådant professionellt och handlingskraftigt bemötande som hon uppvisar.
    Lena G
    • 45.0 m²
    • Nyborgs skärgård
    Tack så väldigt mycket för dina fina ord - den bästa gåvan man kan få! För mig är kunderna A och O och jag blir så innerligt glad av att kunna hjälpa mina säljare och köpare att mötas på bästa sätt och blir stolt över mitt yrke när jag hör att mitt arbete uppskattas.

• 2020-04-16
    Försäljning av hus. Bra bemötande från mäklare, levde upp till mina förväntningar
    Tor Narve B
    • 133.0 m²
    • Djuptjärn
  • 2020-04-12
    Trevlig och tillmötesgående från första stund!
    Kan varmt rekommendera
    Fredrik I
    • 69.5 m²
    • Centrum
    Tack för dina fina ord! :) Det är så viktigt för mig att mina kunder känner sig nöjda och sedda på alla sätt.

• 2020-04-03
    Köpt en bostadsrätt med Akos som mäklare. Väldigt gott bemötande. Hanterade hela processen på ett professionellt sätt.
    Christer V
    • 4:a
    • 98.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-03-04
    Akos har varit bra och flexible med alt.
    Juha S
    • 136.0 m²
    • Båtskärsnäs
  • 2020-02-27
    har sålt ett hus i kalix och mäklaren har skött det på ett utmärkt sätt , jag har blivit bra bemött och jag kan utan vidare rekomendera henne till andra
    Staffan K
    • 116.0 m²
  • 2020-02-27
    Hän har varit jättebra som mäkkäri, kunnig och förklarar klarspråk, lätt att förstå
    skrev om Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-02-26
    Jag sålde min lägenhet.Mäklaren var helt ny för mig så jag kan inte säga så mycket. Men annars är han helt ok.
    Anneli Löf P
    • 82.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Akos Fonda en del av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2020-02-23
    Tallviksvägen 14, bra bemött av mäklaren! Mest sambon som haft kontakt med mäklaren! Inga direkta förväntningar, kan tycka att det kändes lite onödigt att åka till Kalix 2 gånger för att skriva alla papper, vid tidigare husköp har allt pappersskrivande varit under ett tillfälle och på plats i Överkalix. Men annars har allt flutit på bra!
    Frida Caroline A
    Anton E
    • 59.5 m²
  • 2020-02-05
    Köpt ett hus, älvsbyhus byggt-78

Mycket bra bemötande och väldigt tillmötesgående och hjälpsam.

Vissa mäklare man mött har varit väldigt "försäljaraktiga" i sitt bemötande - alla vill ju sälja, men försök inte tuta i oss att ett kök helt i original från -69 är rena guldgruvan och inte behöver renoveras. Anna-kristina kändes dock väldigt ärlig och rak från första början, vilket uppskattades väldigt mycket.

Sammanfattningsvis, har vi fått ett gott bemötande, ärligt och rakt, och väldigt serviceminded och hjälpsam.
    Nils-petter R
    • 143.0 m²
    • Risögrund
    Det här är det bästa betyg man kan få, och jag är också så glad över att ni känner er nöjda och trygga med hela processen (vi har ju sett på några hus tillsammans). Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende!

• 2020-01-07
    Superduktig och trevlig mäklare! Bra bemötande, bra engagemang! Helt nöjd!
    Philip J
    • 59.5 m²
    • Centrum
    Stort tack för ert fina omdöme! :)

• 2019-12-19
    I stort nöjd.
    Är mer egna okunskapen som skapat lite förvirring ibland.
    Janne S
    • 125.0 m²
    • Centrum
    Det är ju precis därför vi finns - för att stötta, svara och förklara :) Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende!

• 2019-12-11
    Köp av hus! Affären gick smidigt! Blev himla bra bemött! Kan varmt rekommendera denna mäklare!
    Philip J
    • 105.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Kalix
    Roligt att höra och det tackar vi för!
    Fastighetsbyrån Kalix

Fastighetsbyrån Kalix

• 2019-11-25
    Förutom att mäklaren var snygg var han dessutom mycket proffesionell.
    Marie K
    • 100.0 m²
    • Överkalix - med brusande forsar och stilla vatten
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Kalix
  • 2019-11-20
    Vi har sålt vårat hos. Anna-Kristina har varit mycket bra. Alltid tillgänglig och realistiskt i sina förväntningar. Mycket trevligt!
    Daniel T
    • 135.0 m²
  • 2019-11-20
    Jättetrevlig, lätt att få kontakt med.

Rekommenderas!
    Johanna T
    • 135.0 m²
  • 2019-11-19
    Sålde vårat hus genom fastighetsbyrån och Anna-Kristina skötte allt perfekt.
    Vi blev väldigt bra bemött.
    Förväntningar uppfylldes och allt gick smidigt så toppbetyg!
    /Richard och Anna
    Richard J
    • 143.0 m²
    • Risögrund
  • 2019-11-13
    Mäklaren uppfyllde alla ställda förväntningar mer än tillräckligt
    Jonas J
    • 125.0 m²
    • Centrum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte