Fastighetsbyrån Kalix

Fastighetsbyrån Kalix

Fastighetsbyrån Kalix har ett upptagningsområde som inkluderar både Överkalix och Kalix, vi är marknadsledande i båda kommunerna. Du hittar oss i Gallerian mitt i centrala Kalix och där du som kund får de allra bästa skyltmöjligheterna. Vi hjälper dig med bostadsaffären, oavsett vilken fas du befinner dig i.

Om du anlitar oss för din bostadsaffär kan du räkna med att få en mäklare som noggrant och genomtänkt tar dig genom köpet eller försäljningen. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.

Varmt välkommen!

Läs vad 301 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kalix 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    2022-09-13 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med, tillmötesgående och glad person. Hört av sig när jag sökt henne.
    Bra genomgång av köpehandlingar innan betalning av handpenning.
    Så fint sagt, det betyder mycket att få positiv respons och gensvar på att det vi förmedlar tas emot på ett bra sätt. Anna-Kristina Lidström Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    2022-09-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, hon levde upp till alla förväntningar vi hade. Vi hade en jättebra upplevelse!
    Tack snälla! Vilka fina ord, det stärker en. Anna-Kristina Lidström Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    2022-09-04 Verifierad kund
    Bra informatör. Pigg och energisk, positiv.
    Vill verkligen hjälpa till så affären blir bra.
    Kunnig. Toppen helt enkelt
    …och toppen tack för så fint omdöme! :) Anna-Kristina Lidström Karlsson
    2022-09-04 Verifierad kund
    Vi blev bemött på ett trevligt sätt. Vi har haft en bra dialog. Bostadsköpet är ej klart ännu i skrivande stund pga min bank som jag anlitat.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Fantastiskt mäklare med god kunskap. Bra bemötande med fantastiskt helhet. Rekommenderas det varmaste
    Tusen tack för det, goda rekommendationer är det bästa man kan få! Anna-Kristina Lidström Karlsson
    • Frevisören
    2022-09-02 Verifierad kund
    Bemötandet och hur mäklaren skötte köpet på nya stugan och försäljning av gamla stugan var excellent.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra driv. Lyhörd och positiv.
    Tack för det! Är glad för er skull och att ni är nöjda med affären. Anna-Kristina Lidström Karlsson
    2022-08-13 Verifierad kund
    Trevlig och bra att hålla kontakt. Bra info om huset på visningen.
    Topp betyg av oss.
    Vilket fint omdöme :) tack! Jag vet att ni kommer att trivas i ert nya boende. Anna-Kristina Lidström Karlsson
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mycket duktig mäklare, klara besked, trevligt mottagande, det går inte göra hennes uppdrag på ett bättre sätt. 👏
    • Björknäs-Sklörbacken
    2022-07-22 Verifierad kund
    Fick en historia om att ägaren av huset var en 90 nånting årig kärring som låtit katter pussa inne osv och inte klarade av att ta hand om sig själv. I själva verket så var det inte sant ens fick jag veta efter köpet gick igenom, huset ägdes av en bekant till mig och hans mamma som ingen av dom är i närheten av 90 år ens.
    Hej Amanda! Ingen av oss har påstått att säljaren var nittio år? Däremot har säljarens katter förstört ytskikten inne i bostaden. Anna-Kristina Lidström Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    2022-07-06 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Anna-Kristinas jobb med försäljningen av min bostad. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevlig och seriös. Har kunnat svara på våra frågor.
    2022-06-02 Verifierad kund
    A-K har alltid varit tillgänglig, bara ett samtal eller sms bort. Det har varit smidigt att kommunicera och det har inte varit några otydligheter kring något alls. Hon har varit tillmötesgående och har ett trevligt och professionellt sätt. Min förväntning var att fort sälja min bostad, vilket A-K gjorde möjligt. Super!
    2022-05-07 Verifierad kund
    Genomgång av avtalet borde ha gåtts igenom/visats innan vi träffade säljaren. Genomgången gick väldigt fort och hade några oklarheter som vi hade behövt ha tid till att fundera över.För övrigt var bemötandet bra.
  • sålde sitt hus med hjälp av
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mycket trevlig och duktig. Hjälpsam med alla frågor och funderingar. Helt enkel kanonbra mäklare. Rekommenderar henne starkt
    Tack Anette! :) Erika Sandberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    2022-04-24 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med ett väl utfört uppdrag. Erika har tagit sig an affären med ett stort engagemang. Resultatet blev en fantastisk affär där jag som säljare känt mig trygg hela vägen in i mål.
    Jag kan inget annat än att ge mina varmaste rekommendationer till att anlita Erika som mäklare för er framtida försäljning.
    Tack för ditt omdöme Benjamin! Var så roligt att hjälpa dig med din försäljning och kul att du också är nöjd! Lycka till nu i din nya stad och allt du tar dig för! :) Erika Sandberg
    • Sangis
    2022-04-22 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    Tack Benny, det var kul att jag kunde vara till hjälp och underlätta köpprocessen :) Erika Sandberg
    2022-04-06 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, hjälpsam och kunnig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    2022-04-04 Verifierad kund
    Fick en tydlig och klar beskrivningen av bostaden och den höll måttet som beskrivs i annonsen. Trevlig personal som höll en lättsam stämning!
    Tack Ludvig! :) Erika Sandberg
  • sålde en tomt med hjälp av
    2022-03-29 Verifierad kund
    Kunnig, lätt att komma i kontakt med, trevlig.
    Tack för ditt omdöme Marianne! Erika Sandberg
    2022-03-25 Verifierad kund
    Trevlig! Väldigt kunnig har ett språk som är lätt att förstå. Hon har uppfyllt mina förväntningar till fullo!
    Det var roligt att höra, tack! Anna-Kristina Lidström Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    2022-03-25 Verifierad kund
    Är första gången jag köper en bostad nu och känner mig trygg med en säljare som Erika då hon hjälpt till väldigt bra och guidat mig.

Trevlig och seriös säljare!
    Tack Oliver för ditt omdöme :) Erika Sandberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    Trevlig och duktig.
    Tack Mattias för ditt omdöme och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet :) Erika Sandberg
    • Nyborg - Ytterbyn
    2022-03-22 Verifierad kund
    Erika är mycket seriös och kompetent som mäklare.
    Lätt att prata med, diskutera problemställningar och hittar lösningar för att komma vidare.
    Tack Andréas för ditt omdöme och hoppas ni ska trivas bra i erat nya fina hus! Erika Sandberg
    2022-03-04 Verifierad kund
    Kunnig och mycket gott bemötande, har informerat om vad som händer kontinuerligt.
    Förväntningarna är uppfyllda. Kan varmt rekommendera Anna-Kristina Lidström.
    Tack för dina fina ord! Anna-Kristina Lidström Karlsson
    2022-02-07 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande av Anna-Kristina och vi fick den hjälp vi behövde när vi köpte bostadsrätt. Det blev en snabb och smidig affär! Tack!
    2022-01-31 Verifierad kund
    Jag tyckte att mäklaren var toppenbra! Trevlig, kunnig och väldigt hjälpsam!
    Jag hade inte många förväntningar då jag aldrig varit i kontakt med mäklare innan men jag blev bemött på bästa sätt☺️
    Tack! Jag blir glad av att höra att du fått en positiv erfarenhet av vårt samarbete. Anna-Kristina Lidström Karlsson
    2022-01-17 Verifierad kund
    Har ingen erfarenhet av fastighetsaffärer och vet därför inte vad vi förväntade oss. Blev väldigt bra bemött, hjälpt med bankkontakt och mäklaren var lätt tillgänglig via sms vilket vi upplevde passade oss pga obekväma arbetstider.
    Tack Tanja för ditt omdöme och kul att höra att ni trivs i erat nya hus! Erika Sandberg
  • sålde sitt hus med hjälp av
    2022-01-07 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande

Förväntningarna var på samma nivå som leveransen av uppdraget

Bra bemötande, skötte allt snabbt smidigt och utan några som helst konstigheter
    Tack Håkan för ditt omdöme och för att jag fick hjälpa er med försäljningen av erat fina hus! Lycka till på er nya ort sen när ni kommit på plats Erika Sandberg
    2021-12-26 Verifierad kund
    Hon är engagerad och kunnig.
    Hon är bra!
    2021-12-14 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, alla förväntningar upnådda och allt var enkelt och efterarbetet när villan var såld var väldigt bra genomfört. Jag fick hjälp med allt jag behövde hjälp med
    2021-12-13 Verifierad kund
    Endast haft personlig kontakt med mäklaren en gång. Mycket bra bemötande.
    Mäklare gjorde sitt jobb enligt förväntningar. Husförsäljningen gick mycket bra, hittills. Försäljningen är inte riktigt klar.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Bemötandet var bra .Fick info om antal besökare på nätet samt hur visningarna hade gått. Försäljningen gick snabbt från det kunden hade bestämt sig.
    • Pålänge
    2021-11-23 Verifierad kund
    Blev bra bemött, fick hjälp med de frågor jag behövde få svar på. Samordningen mellan fastighetsbyrå och bank har fungerat ypperligt.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd. Bra bemötande, förstod ens situation, snabb och bra service, och allt blev så mycket bättre och lättare att sälja än vad jag hade kunnat tro. Tacksam!
    Tack själva! Så glad att vara till hjälp och att er säljprocess blev till en positiv upplevelse så som det ska vara :) Anna-Kristina Lidström Karlsson
    • Vånafjärden
    2021-11-10 Verifierad kund
    Glad och positiv,. Hjälpsam och noggrann. Känner mig väldigt nöjd med hennes insats.
    Tack för fint samarbete! Anna-Kristina Lidström Karlsson
    • Vånafjärden
    2021-11-10 Verifierad kund
    Sehr freundlich und kompetent. Große Hilfe vor allem bei der Sprachbarriere.
    Vielen Dank, das Vergnügen war ganz auf meiner Seite! Ich hoffe, Sie werden Ihr neues Haus und in Kalix genießen. Anna-Kristina Lidström Karlsson
    2021-10-28 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär, inget att klaga på! Trevligt och professionellt bemötande.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och personlig. Att få sålt huset, jätte bra. Trevlig och engagerad.
    Tack och detsamma! Anna-Kristina Lidström Karlsson
    2021-10-15 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande ställer alltid upp tillmötesgående
    Tack för fina ord :) Anna-Kristina Lidström Karlsson
    2021-10-13 Verifierad kund
    Då jag tidigare köpt en bostad av henne och var nöjd med hennes hantering av affären känndes det naturligt att utnyttja henne vid försäljningen av Floragatan 12 5tr, vilket fungerade bra och levde upp till förväntningarna.
    Tack, glad att ni är nöjda! Anna-Kristina Lidström Karlsson
    2021-10-10 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande, mötte våra förväntningar som säljare av bostad.
    2021-10-10 Verifierad kund
    En mycket kompetent mäklare med ett vänligt och uppriktigt sätt. Jag är mycket nöjd med att ha henne som min mäklare. Skulle rekommendera henne till andra kunder som tänker köpa eller sälja hus. Åoö
    2021-10-09 Verifierad kund
    Hon ordnade en snabb och bra affär👍 Toppbetyg
    2021-10-09 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Har inte så mkt erfarenhet av denna situation men är nöjd med allt, visning och tillgänglighet vid telefonkontakt. Även att det gick att ordna en senare besök vid avtalsgenomgången så att vi inte behövde ta ledigt från jobbet.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Jag tycker att hon är mycket bra. Noggrann och kompitent. Hon är öppen, lyssnar, håller kontakten oçh är tillgänglig.
    • Hedenäset
    2021-09-08 Verifierad kund
    Tycker att Hon skött hela ärendet riktigt proffsigt. Det är tydlig, rak och kontinuerlig kommunikation och Hon har fått mig att känna mig trygg i hennes ”händer”. Kan mycket väl tänka mig att rekommendera henne som mäklare till både mina vänner och bekanta.
    Av 10 möjliga poäng, får hon 15.
    2021-09-06 Verifierad kund
    Fant informasjon fra plakat utenfor Skogsvegen 3. Kontaktet mekleren og etter det gikk alt raskt og greit. Vi er veldig fornøyd
  • sålde sitt hus med hjälp av Therese Stjärnesund en del av Fastighetsbyrån Kalix
    • Sören-Långstranden-Törefors
    2021-08-31 Verifierad kund
    Bra bemötande. Förväntningar att få sälja och de gick bra.
    • Bondersbyn-Marieberg-Forshaga
    2021-08-30 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda! Proffsig och kunnig mäklare!