Alla kategorier Mäklare Norrbotten Kalix Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kalix

Fastighetsbyrån Kalix

Strandgatan 15, 952 22 Kalix — Visa karta

Här i Kalix, Överkalix och Övertorneå är vi på Fastighetsbyrån det största mäklarföretaget! Du hittar oss i Gallerian mitt i centrala Kalix och där får du som kund de allra bästa skyltmöjligheterna. Vi hjälper dig med bostadsaffären, oavsett vilken fas du befinner dig i.

Om du anlitar oss för din bostadsaffär kan du räkna med en mäklare som noggrant och genomtänkt tar dig genom köpet eller försäljningen. Vi har koll på aktuella fastigheter, köpare, säljare och vet precis var det passar dig att bo. Tvekar inte att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Varmt välkommen!

Läs vad 107 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kalix

• Eva L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    En villa som vi ville ha sålt fort. Allt har fungerat enligt förväntningar. Vi anlitade henne när vi sålde vårat förra hus också. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Tuija P skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag köpte en bostadsrätt. Mäklarens sätt och bemötande var mycket positivt!
    Tack! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Anders W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt sommarstuga.bra hjälp under köpet. Läs mer
  • Anna Britt J skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Fastighetsmäklare Robin Lindqvist är väl kvalificerad för sin
    uppgift dels kunskapsmässigt och dels med personliga egen-
    skaper och positiv utstrålning. Han visar stort intresse för sitt uppdrag och har ambitionen att nå bästa möjliga resultat för både köpare och säljare.
    Som delägare i samägd fastighet med därtill hörande problem är jag mycket nöjd med mäklaren Robin Lindqvist. Läs mer
  • Karl-Östen S skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag/Vi har sålt en sommarstuga i Siknäs, Kalix kommun.
    Jag/Vi har bemötts på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt av Mäklaren Robin Lindqvist.
    Våra förväntningar uppfylldes helt. Vi anser att Robin klarade av våra förväntningar med råge, och väldigt lätt att få kontakt med honom om man ville kolla av läget.
    Jag tyckte att Robin var väldigt kunnig som mäklare, trots sin relativt låga ålder.
    Jag kommer att rekommendera Fastighetsbyrån i Kalix, med Mäklaren Robin Lindkvist, om någon kontaktar mig vid ett eventuellt sälg/köp ärende. Läs mer
  • Stefan N skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Ba bemötande vid stugköp. Även bra kontakt med säljarna och en bra överlämning. Läs mer
  • André S skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt villa i Kalix.
    Mäklaren har varit oerhört hjälpsam och personlig. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Sven Olof E skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket proffesionell och bra.
    Sålt Villa. uppfyllde förväntningarna. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Helena T skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Fick ett bra bemötande av min mäklare. Priset på huset blev mindre än beräknat men har inget med mäklaren att göra. Är annars nöjd med försäljningen. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Stig N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Säljer en villa och har köpt en villa av denna mäklare nyligen

Bra bemötande verkar saklig och engagerad

Få sålt huset, återstår att se

Serviceinriktad och behjälplig, både när man är säljare eller köpare av ett hus Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Svante S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt ett hus
    Bemötande : Trevlig, korrekt, vänlig
    Förväntningar : Bra bemötande. Bra återkontakt , bra redovisning vid budgivningen. Korrekt. Ej stressad vid kontakt . Raka besked

Sammanfattning : Rekommenderar mäklaren till andra köpare/säljer Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Ulrika L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina har varit mycket behjälplig på alla sätt vid köp av vårt nya hus.
    Hon har vid var kontakt varit vänlig och professionell.
    Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare vid försäljning av en fastighet. Läs mer
  • Sven Olof E skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket bra bemötande. Erfarna, proffsiga, lyhörda. Insatta i området. Ställde upp i alla lägen. Bra genomförande i alla steg under processen. Visst kunde arvodet vara lägre. Läs mer
  • Nadja S
    Nadja S skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Robin överträffade alla mina förväntningar. Han kändes äkta, professionell, trevlig och fick mig som kund att känna mig väldigt trygg när jag sålde min villa.
    Jag skulle rekommendera Robin till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • Hans M skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Fick hjälp med försäljningen på ett mycket proffsigt sätt, nöjd o belåten Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Stefan A skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Anna-Kristina var trevlig och hjälpsam så affären gick Snabbt och smidigt. Har fixat allt jag behövt. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Malin M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Bra och tydlig dialog. Snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Kompetent. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Vi sålde en mindre 11/2 plans hus från 50-talet och köpte en större 60-tals villa.
    Robin har varit öppen, trevlig, ärlig och hjälpsam. Han har ingett förtroende.
    Kan varmt rekommendera Robin, och har för övrigt redan gjort det! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Jens L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Meget ryddig og hyggelig megler dame. Läs mer
  • Eva F skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt o sålt lägenhet i Kalix. Blev väldigt bra bemött på ett professionellt sätt! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Ethel B skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har sålt min villa/fastighet.

Jag blev mycket vänligt bemött av mäklaren

Jag fick de upplysningar jag behövde. Mäklaren gav mig råd på ett bra sätt vilket jag uppskattade mycket.

Anna-Kristina har verkligen levt upp till de förväntningar jag hade.

Jag har anlitat Anna-Kristina en gång till vid en annan försäljning.
    Kan verkligen rekommendera HENNE.
    MVH
    Ethel Björkman Läs mer
  • Gunnel S skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Jag är jättenöjd. ( vill inte skriva mitt namn ) Läs mer
  • Linda B skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt bostad, villa i Kalix. Blev bra bemött av mäklaren och helhetsupplevelsen var bra. Vi kan gärna kunnat avsluta affären snabbare - men det är upp till säljaren att styra detta givetvis.

Men bra och professionell hjälp. Läs mer
  • Nina B skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    köpt bostad samt sålt Trevlig mäklare tillgänglig, kunnig Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Margot E skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag har sålt mitt hus. Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt.
    Mäklaren uppfyllde mina förväntningar.
    Jag är mycket nöjd med min husförsäljningen.

/Margot Engström Läs mer
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    - Vi har köpt en bostadsrätt
    - Vi blev bra bemötta, mäklaren informerade oss på ett bra sätt
    - Vi hade väldigt stora förväntningar på vårt boende, och denna lägenhet uppfyllde dessa
    - Mäklaren hjälpte oss på ett bra sätt med denna affär, vi känner oss väldigt nöjda o förhoppningsfulla Läs mer
  • Adam N skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Jag sålde en bostadsrätt.

Det var ett väldigt bra bemötande av mäklaren, hela processen gick snabbt och smidigt. Fick hjälp med allt, det enda som behövdes var några signaturer från min sida. Annars sköttes allt med bravur av mäklaren.

Förväntningen/förhoppningen var att kunna lämna över allt stort ansvar på mäklaren och det kunde jag.

Har ingenting negativt att säga, utmärk service och resultat! Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Karl-Erik L skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Fin bra röst, pratar fakta, och tydlig när man ställer frågor, stora hela en bra mäklare, 10 poäng av 10 kan inte säga nåt annat. Jag är väldigt nöjd med affären. Läs mer
  • Ahmad H skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    اشتريت منزل والتعامل كان ممتاز شكرا Läs mer
    2018-09-13 Anna-Kristina L svarar Ahmad H
    Hej!
    Vi ser fram emot en översättning ;) / Fastighetsbyrån
  • Kenneth N skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Bemötande och informativt i världsklass under hela processen vid vårt husköp. Kommer varmt rekommendera Fastighetsbyrån och i synnerhet Anna-Kristina Lindström Karlsson. Läs mer
  • Nina B skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    både köpt och sålt bostad bra erfarenhet o trevlig seriös, smidiga affärer Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Daniel W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    I samband med vårt villaköp fick vi bra hjälp av Anna-Kristina. Vi kände oss välinformerade under hela förloppet och Anna-Kristina var tillgänglig och lätt att kommunicera med vid funderingar. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Stefan W skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    sålt villa i övertorneå
    A-k utmärkt bollplank för att till slut få avslut i en svår bostadsmarknad. Läs mer
  • Jens L skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Meget bra, Hyggelig megler som kan anbefaler Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Håkan Ö skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt fritidshus i Kalix och Anna-Kristina gjorde ett utmärkt jobb och vi är jätte nöjda med henne. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Stefan M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Har köpt en lägenhet där Anna kristna var mäklare, positiv och glad i bemötande, har också anlita samma mäklare att sälja vårat hus och att vi blir lika nöjda över det, bara positivt Läs mer
  • Elisabeth H skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Jag är mycket nöjd med hjälpen jag fick att sälja bostaden. Trevliga och hjälpsamma alla på kontoret. Duktiga på sitt jobb. Har inget att klaga på. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Maj-Lis G skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Än har jag inte köpt eller sålt ngt.

Mäklaren Anna- Kristina har varit suverän att samarbeta med. toppenbetyg.

Mina förväntningar var att till ett bra pris få sålt vårt fritidshus. Hon var behjälplig. med alla frågor.

Jag upplever detta mäklar företag mycket seriöst. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Bror M skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Har fungerat jättebra vi är helnöjda Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Håkan S skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Köpt en bostadsrätt.Bemötandet var trevligt, man fick känslan av att hon verkligen engagerade sig för mig som kund. Hon gav ett proffsigt intryck och kunnande. Förväntningarna var att hon levde upp allt vad som hon lovade att ta hand om, hennes ansvar. Den totala upplevelsen var att hon är trevlig, kunnig och proffsig i sitt ämbete. Läs mer
  • Peter H skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Kanon,snabbt och bra affär,kunnig mäklare. Läs mer
  • Ulf A skrev om Robin Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Väldigt nöjd bra och proffsig personal trevliga och tillmötesgående.Allt gick så fort som dom hade sagt och till kundens fördel. Läs mer
  • Ingegerd S skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Jag sålde mitt fritidshus, mycket trevlig och kunnig personal.
    Mäklaren lyssnade på mina önskemål, och det blev mycket bra resultat. Jag kan rekommendera fastighetsbyrån i Kalix. Läs mer
  • Anna K skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Sålt vårat hus! Mäklaren var bra på att informera och återkoppla efter visning mm! Vi har varit jätte nöjd med vår mäklare! Läs mer
  • Anders S skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Han gjorde en snabb och smidig värdering. Läs mer
  • Sören K skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Mycket bra på att genomföra min försäljning av min bostadsrätt,mycket visning samt bra pris. Läs mer
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Margrete F skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    kjøpt lite hus. A-K var positiv og gav god informasjon. Ble møtt på en god måte.
    Eneste negative vi kan si var at megler reiste på ferie midt i budrunden og vi fikk ingen beskjed. vi vurderte å trekke budet pga dette. Läs mer
    2018-06-07 Anna-Kristina L svarar Margrete F
    Tack för ert fina omdöme. Fast även enmäklare har rätt att vara ledig då o då. Vi jobbar som en enhet på mitt kontor - inget skall förändras eller försämras för att någon är borta.
    Anna-Kristina L gillar detta
  • Christofer P skrev om Anna-Kristina Lidström Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kalix
    Var helt perfekt, mycket nöjd. Läs mer
  • Robin L skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Högsta betyg! Kanonhjälp från start till mål. Fick hela tiden uppdateringar och kändes som hela kontoret var engagerat. Väldigt proffsigt rätt igenom! Läs mer
  • Lars-göran O skrev om Fastighetsbyrån Kalix
    Professionellt, bra information och feedback Läs mer

Strandgatan 15, 952 22 Kalix