Christopher Rubin

Christopher Rubin

Christopher Rubin är mäklare på Fastighetsbyrån Kristinehamn

Christopher Rubin har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Christopher Rubin har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.9. Christopher Rubin har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

41 omdömen om Christopher Rubin

Mats Birger J
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Skärgården

Mycket trevlig och hjälpsam och vänlig

Louise H
Köpte sitt hus med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Östermalm

Trevlig, seriös. Bra bemötande.

Gunilla P
Djurgården

Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande. Kändes tryggt . Kompetent. Helt enkelt görbra !!! Mycket nöjd.😃

Anders A
Djurgården

Proffsig, och trevligt bemötande.

Britt S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Centralt

Toppenkille på alla sätt. Även hans kollega var hjälpsam och trevlig när Christopher var bortrest.

Robert L
Kurlanda

Lättsam,trevlig o påläst.Väldigt btmra bemötande.

Karin P
Kurlanda

Bra, trevlig, lättsam, ordning å reda. Toppen helt enkelt!

Viktor E
Centralt

Chrisopher var väldigt tydlig och hjälpsam med frågor och hur affären kommer hanteras.

Sylwia R
Björneborg

Christopher var otroligt tillgänglig, pålitlig och informativ. Jag kände mig väl omhändertagen, hans pålitlighet gav mig förtroende genom hela processen. Dessutom var han mycket kunnig och kunde ge mig värdefulla insikter och råd. Jag rekommenderar starkt denna mäklare till alla som söker en pålitlig och kunnig partner vid fastighetsaffärer

Bo Åke Karl P
Sandfallet

Kanon bemötande och service kan varmt rekommendera Christopher.