Christopher Rubin

Christopher Rubin

Christopher Rubin är mäklare på Fastighetsbyrån Kristinehamn

Christopher Rubin har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Christopher Rubin har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.9. Christopher Rubin har haft 33 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

37 omdömen om Christopher Rubin

Sedan starten hos Reco 2022
Britt S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Centralt

Toppenkille på alla sätt. Även hans kollega var hjälpsam och trevlig när Christopher var bortrest.

Robert L
Köpte sitt hus med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Kurlanda

Lättsam,trevlig o påläst.Väldigt btmra bemötande.

Karin P
Kurlanda

Bra, trevlig, lättsam, ordning å reda. Toppen helt enkelt!

Viktor E
Centralt

Chrisopher var väldigt tydlig och hjälpsam med frågor och hur affären kommer hanteras.

Sylwia R
Björneborg

Christopher var otroligt tillgänglig, pålitlig och informativ. Jag kände mig väl omhändertagen, hans pålitlighet gav mig förtroende genom hela processen. Dessutom var han mycket kunnig och kunde ge mig värdefulla insikter och råd. Jag rekommenderar starkt denna mäklare till alla som söker en pålitlig och kunnig partner vid fastighetsaffärer

Bo Åke Karl P
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Sandfallet

Kanon bemötande och service kan varmt rekommendera Christopher.

Emma A
Kurlanda

Bara positivt att säga om Christopher! Effektiv, professionell, trevlig. Väldigt nöjd!

Kent Eilert A
Kurlanda

Christoffer var väldigt engagerad genom hela processen med försäljningen av mitt hus. Han var alltid tillgänglig och bemötandet kändes hela tiden väldigt professionellt.

Sami B
Storfors

Vi är mycket nöjda med Christophers arbete och insats i vår försäljning. Ett professionellt och vänligt bemötande. Han levde upp till alla våra förväntningar och gav oss ett bra resultat. Rekommenderar varmt!

Karl-Erik Lennart P
Fältet

Han var lättillgänglig, hela tiden tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål. Vi är mycket nöjda!