Susanne Hävergren

Susanne Hävergren

Susanne Hävergren är mäklare på Fastighetsbyrån Kristinehamn

Susanne Hävergren har varit registrerad mäklare sedan 2004-05. Susanne Hävergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.7. Susanne Hävergren har haft 53 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

65 omdömen om Susanne Hävergren

Sedan starten hos Reco 2022
Anneli G
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Bäckhammar

En proffsig supertrevlig engagerad framför allt kunnig trygg mäklare

Linnea O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Stenfallet

Tillmötesgående mäklare som resulterade i en snabb och smidig affär

Anders A
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Sörkastet

Mycket bra!! Kan varmt rekommendera denna mäklare. Gjorde ett jättebra jobb och sålda vårat hus innan det kom ut på Hemnet, och vi fick vad vi ville ha för huset.

Erika J S
Sörkastet

Professionellt och bra bemötande med stor kunskap. Rak och tydlig kommunikation. Ger mina varmaste rekommendationer!

Anders E
Skäringsbol

Susanne har varit mycket proffesionell i sitt uppdrag och lyckats fått mitt hus sålt till rimligt pris i vikande konjunktur. Hon rekommenderas varmt.

Kalle P

Hon ger full närvaro hela tiden, svarar alltid eller kollar upp. En MYCKET bra mäklare i mina ögon !

Jesper G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn

Trevligt och proffsigt bemötande. Allt gick smidigt, inget strul.

Johan L
Skärgården

Proffsigt och trevligt bemötande

Leif M
Sanna

Hon är underbart trevlig , kunnig , diplomatisk och mål medveten. Kämpar på tills målet uppnås. Bara positiva erfarenheter av Susanne

Björn J
Björneborg

Väldigt bra bemötande och jag har fått svar på alla mina frågor på ett bra sätt ,allmänt trevlig.