Fastighetsbyrån Kristinehamn

Fastighetsbyrån Kristinehamn

Här i Kristinehamn och Värmlands skogar hittar du oss på Fastighetsbyrån på Kungsgatan 31. Vi står för 40 procent av marknaden här, och erbjuder ambitiös och kunnig personal som har koll på området fullt ut.

Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina önskemål och vi hjälper dig var du än befinner dig i bostadsaffären. Vare sig du är ute efter ett köp eller en försäljning, en villa eller en lägenhet eller kanske bara har några funderingar - kontakta oss. Vi ser fram emot att höra mer om dina bostadsplaner!

Läs vad 236 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristinehamn 2

• köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    • Skäringsbol
    2022-09-26 Verifierad kund
    Helnöjda med allting, helt klart Kristinehamns bästa mäklare
    • Östermalm
    2022-09-13 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-09-10 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb återkoppling, påläst, Proffs!
    Tackar tackar 😃👊. Lenko Matutinovic
  • sålde sitt hus med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-09-08 Verifierad kund
    Vi har blivit bemötta väldigt bra. Lenko är jättetrevlig. Vår försäljning gick oerhört snabbt tack vare att vi hade en förhandsvisning. Och det var tack vare Lenko.
    Håller med snabbt och smidigt, det gjorde vi bra. Lenko Matutinovic
    2022-09-07 Verifierad kund
    Bra jobbat och Gott bemötande.
    Tackar 🙏 Lenko Matutinovic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-09-04 Verifierad kund
    Det har känts bra från första stund,en trygg och sympatisk mäklare som förstod vårat läge . Han har visat ett osvikligt engagemang ! Mycket nöjd!
    Gött och höra Rose-Marie, det lossna till slut ❤️ Lenko Matutinovic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-09-04 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Stora förväntningar som mäklaren verkligen levde upp till
    • Rudskoga
    2022-09-03 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam. Ärlig och fanns tillgänglig för att svara på frågor o funderingar. Hade bra diskussioner om hur vi skulle göra i olika situationer som uppstod. Lättsam.
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-08-31 Verifierad kund
    Fantastiskt serviceminded.
    Hade alltid tid varesig det var vardag, helg eller kväll.
    Tydlig och lätt att fatta hur saker ska gå till.
    • Björneborg
    2022-08-30 Verifierad kund
    Jätte bra på alla sätt fullpoängare❤️😘
  • sålde sitt hus med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-08-30 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, lugn och trevlig. Snabb försäljning känns skönt, inte en massa visningar heller.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Levde upp till våra förväntningar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra bemötande. Tillmötesgående gällande våra önskemål och funderingar.
    • Stenstaliden
    2022-08-17 Verifierad kund
    Bra bemötande enkel o trevlig.
    Lägenheten såldes ungefär till det pris som mäklaren rekommenderat trots osäkerhet på marknaden med höjda räntor o höjd inflation mm.
    • Skärgården
    2022-08-15 Verifierad kund
    det har fungerat bra trots att hon hade semester
    2022-08-12 Verifierad kund
    Susanne är kunnig, driven med hög kompetens efter många år i branschen, lyhörd och kommunikativ, lyckades få till ett bra avtal
    tycker jag, eftersom det är mycket svårt att få sin bostad såld
    i dessa tider med hög inflation mm.
    Hon sålde även min förra bostad, så jag anlitade henne igen
    av anledningen det redan ovan sagda.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Svarar och följer upp frågor snabbt.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Lätt att ha att göra med och och att få tag i när det behövdes. Jag ville ha en snabb försäljning utan att behöva göra värst mycket själv och det skötte han ordentligt
    Tack Alexander det gjorde vi bra, du fixa inredningen jag resten = dream team Lenko Matutinovic
    2022-08-05 Verifierad kund
    Susanne har varit balanserad i dialogen och man får bilden av att hon strävar för att bostadsaffären skall falla väl ut för både säljare och köpare
    • Sannakajen
    2022-07-04 Verifierad kund
    Jag blev väl mottagen kände mig välkommen.

Jag fick dom upplysningar om bostadsrätten jag behövde.

Jag kan verkligen rekommendera Christopher Rubin.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Som min sambo Kenneth Sundberg skrev tidigare så har jag ingenting att tillägga.
    Lenko är en super duktig mäklare som jag hjärtligt rekommenderar.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Den bästa mäklare vi har haft. Har gjort ett tiotal affärer med mäklare inblandade.
    Lenko är en behaglig person som är kompetent , lyhörd, lättillgänglig och sympatisk. Lenko tar verkligen hand om sina klienter!
    2022-07-01 Verifierad kund
    Otroligt trevlig ,lättsam och man fick förtroendet för honom . Ingen smörig uppblåst mäklare som kör sitt race utan en med fötterna på jorden och lätt att ha att göra med . Han får topp betyg !
    2022-06-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande,
    Genomförande gick smidigt
    2022-06-27 Verifierad kund
    Snabb och enkelt att få kontakt., rak och tydlig.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bra bemötande. Lätt att nå och svarar snabbt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevlig och följer upp det vi kommit överens om. Bra bemötande.
    • Bäckhammar
    2022-06-13 Verifierad kund
    Välinformerad. Bra bemötande. Försäljningen gick mycket smärtfritt.
    • Filipstad
    2022-06-02 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta under hela processen.
    Christopher infriade våra förväntningar på ett bra sätt. För oss var försäljningen av vårt hus en ovan händelse. Vår mäklare lotsade oss på ett vänligt och mycket informativt sätt.
    Sammantaget känner vi oss mycket nöjda.
    Tack för ett fint samarbete! Må gott så ses vi igen Christopher Rubin
    2022-05-28 Verifierad kund
    Susanne hade jätte bra bemötande och tydlig. Hon beskriver allt som jag behövs. Hon svarade mig bra.
    • Filipstad
    2022-05-23 Verifierad kund
    Jag upplevde mäklaren som seriös, engagerad och trevlig.
    Tack Jennie för ditt omdöme och hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet! Christopher Rubin
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande som ingav förtronende , stort kunnande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-05-12 Verifierad kund
    Jag upplever Lenko som en engagerad och kunnig mäklare.
    Alltid ett trevligt bemötande med glimten i ögat. Lätt att samtala med. Månar om alla parter i och runt en försäljning. Stort servicetänk kombinerat med rak och tydlig kommunikation ger ett utmärkt betyg.
    Tack så hemskt mycket, service ligger mig varmt om hjärtat kul att det uppskattas. Lenko Matutinovic
    2022-05-11 Verifierad kund
    Mycket snabbt och proffesionellt bemötande. Hittills är vi mycket positivt inställda till Susanne och hennes insats.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Riktig trevlig och tillmötesgående!
    Tack Vincent framförallt för ditt tålamod, men det blev bra tillslut. Lenko Matutinovic
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt och jordnära sätt. Väldigt lättillgänglig och tillmötesgående.

Jag hade inga förväntningar utan blev bemött så som jag förutsätter att jag ska bli bemött av all personal inom servicenärayrken.

Trevligt, smidigt och ännu inga större överraskningar.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevlig. Lyhörd. Förstående. Tillgänglig.
    Tack Lina viktigt att man finns där för sina kunder tycker jag. Lenko Matutinovic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra kontakt, snabb att gå på avslut med kund och tryckte på bra.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Bra bemötande och väldigt hjälpsam genom hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-05-08 Verifierad kund
    Vänlig, varm och kunnig mäklare som trots covidutmaningar ledde oss tryggt genom en lyckad fastighetsaffär.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Om bör troligen ha 4,5*, men det finns ju inte i enkäten.
    Susanne har varit serviceminded och tillmötesgående. De "tveksamheter" som funnits i VÅRT agerande har S hjälp oss tillrätta med på mkt bra sätt.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra seriöst bemötande från start och genom hela affären. Uppfyllde förväntningar med råge.
    Riktigt kul tack så hemskt mycket, toppen hus ni kommer få. Lenko Matutinovic
    2022-05-06 Verifierad kund
    Tycker han är en bra mäklare, lättsam att ha och göra med och är snabb på att svara på frågor som kan komma upp under prosssens gång
    Tackar Robert tydlig och snabb återkoppling är a och o. Nu ska vi bara hitta erat nya drömboende 😉 Lenko Matutinovic
    2022-04-24 Verifierad kund
    Mäklaren hade ett professionellt bemötande och ett bra system genom säljcoachen för att sälja lägenheten
    • Södermalm
    2022-04-18 Verifierad kund
    Super nöjd med allt! Jag hade inga förväntningar på mäklaren, så jag blev super överraskad när mäklaren gav mig ett sådant bra bemötande.
    Tack Josefine jätte kul att få inspirera och jämföra objekt som vi gjorde, känns som du kommer trivas super bra. Lenko Matutinovic
    • Skärgården
    2022-04-10 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    2022-04-06 Verifierad kund
    En mycket kunnig och trevlig mäklare !
    Vi har känt oss trygga genom hela processen .
    2022-03-31 Verifierad kund
    Väldigt bra och genuint bemötande med kunden i fokus!
    • Smedby
    2022-03-25 Verifierad kund
    Mäklaren i fråga Susanne Hävergren är riktigt bra däremot tycker att kommunikation inom kontoret i Kristinehamn inte är den bästa.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande, ställer verkligen upp för sina klienter.
    Tack Christine det underlätta en hel del när du hade sån koll på alla renoveringar som hade gjorts under åren, bra jobbat :) Lenko Matutinovic