Alla kategorier Mäklare Värmland Kristinehamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kristinehamn

Fastighetsbyrån Kristinehamn

Kungsgatan 31, 681 31 Kristinehamn — Visa karta

Här i Kristinehamn och Värmlands skogar hittar du oss på Fastighetsbyrån på Kungsgatan 31. Vi står för 40 procent av marknaden här, och erbjuder ambitiös och kunnig personal som har koll på området fullt ut.

Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina önskemål och vi hjälper dig var du än befinner dig i bostadsaffären. Vare sig du är ute efter ett köp eller en försäljning, en villa eller en lägenhet eller kanske bara har några funderingar - kontakta oss. Vi ser fram emot att höra mer om dina bostadsplaner!

Läs vad 36 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kristinehamn

• Maria L skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Sålt ett hus
    Blev mycket bra bemött an kunnig och förtroendeingivande mäklare
    Nöjd med mäklaren Läs mer
  • Michael L skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Bra service även efter affären blev klar Läs mer
  • Carina H skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Vi tre bröder har sålt ett fritidshus med sjötomt vid Vänern. Bemötande var ok.
    Jag har svårt att avgöra hur engagemanget har varit. Vi fick sänka priset en halv miljon. Var första priset en felbedömning eller ett önsketänkande. Vi kände oss lite " halvlurade". Läs mer
  • Catharina S skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Vi sålde vår sommarstuga, mäklaren ordnade med alla papper, fotografering och kommer hjälpa till med deklarationen! Jätteproffsig och trevlig! Läs mer
  • John Magne L skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Solgt en legenhet. Raskt salg og fin oppfølgning...Kan annbefalast på det varmaste Läs mer
  • Ing-Marie L skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Sålt hus och köpt radhus. Vi har blivit utmärkt bemötta av mäklaren på alla sätt. Hon har svarat på alla frågor vi haft på ett mycket proffesionellt sätt.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Susanne Hävergren. Läs mer
  • Lars Gunnar Erland A skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Är proffsiga och fått den hjälp som jag behövde. Läs mer
  • Sara K skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Mycket nöjd! Läs mer
  • Karl Henry H skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Kunnig o pålitlig mäklare. Trygghet i alla frågor. Läs mer
  • William E skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Mycket seriös och proffsig vid försäljningen av mitt radhus (BRF)
    Jag förväntar mig hög närvaro, snabb återkoppling och tydlighet, detta levde min mäklare upp till med råge. Läs mer
  • Bibi Z skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Bra bemötande av mäklare och tillräckligt bra information om processen. Men mäklare pratar så fort och frågar inte om jag förstod eller inte. Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren kändes seriös och kunnig. Jag har inget att klaga på. Läs mer
  • Anna H skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Vi sålde vårat hus efter att ha köpt en lägenhet av samma mäklare. Lägenhetsaffären gick snabbt och mäklare tog sig tid att göra klart affären innan vi drog på semester. Därför var det lätt att välja samma mäklare som kunde sälja vårat hus.

mycket nöjd och kan rekommendera honom till andra i framtiden
    /anna Läs mer
  • Pernilla F skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Försäljningen av mitt radhuset gick snabbt och smidigt. Skönt att bara lämna över allt i kompetenta händer. Tack Susanne Hävergren! Läs mer
  • Tony A skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Trevliga, roliga och väldigt lätta att ha och göra med. Mycket proffsiga! Rekommenderar stark dom!! Läs mer
  • Tommie B skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Både sålt och köpt en bostad. Mäklaren har varit jättebra. Läs mer
  • Nina R skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Jag har både köpt lägenhet och sålt mitt hus via samma mäklare. Hon är toppen. Stor kunnighet o erfarenhet. Trevlig, ärlig. Alltid tillmötesgående, serviceinriktad. Lätt att få tag i, hon ringer alltid upp om hon inte kan svara direkt. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Linnea H skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Köpt villa. Bemött med intresse av oss som köpare, utförliga svar på frågor, har reda på sådant hon ej vet. Kanonmäklare Läs mer
  • Ann-Christine K skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Ett mycket bra bemötande av vår mäklare. Fanns hela tiden tillgänglig för frågor, problem med mera. Läs mer
  • Christer L skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Bra att ha att göra med, inga diva takter från mäklaren.
    Väl investerade pengar från början till slut. Läs mer
  • Clara M skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Vi köpte en villa och fick ett mycket bra och trevligt bemötande. Raka, tydliga och snabba svar. Vi är mycket nöjda och rekommenderar varmt. Läs mer
  • Berndt Roland G skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Vi bestämnde oss för att sälja vårt hus som vi bott i 38 år och flytta till en lägenhet. Vi valde att. först köpa en bostadsrätt, som vi fann på Fastighetsbyrån i Kristinehamn. Vi blev välbemötta och hjälpta vid köpet av bostadsrätten och det var därför naturligt för oss att ge uppdraget att sälja vårt hus till samma fastighetsbyrå och mäklare. Både köpet av bostadsrätten och försäljningen av vårt hus gick smidigt och våra förväntningar på pris uppfylldes. Vi är mycket nöjda med fastighetsbyrån sätt att sköta affärerna. Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Vi köpte vår första villa och mäklaren var positiv och förstående och förklarade bra. Han ”medlade” bra mellan köpare/säljare när det blev strul om flyttstädningen. Läs mer
  • Sattar H skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Mäklaren var jättebra och jag fick en bra service. Läs mer
  • Patrik Y skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Som kund har jag inget annat än beröm till Christoffer.
    Vi är nöjda med bemötande och sättet som affären är gjord på.
    Kommer rekommendera honom framöver. Läs mer
  • Elin W skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Pålitlig, ärlig, effektiv, noggrann, positiv, hjälpsam Läs mer
  • Christoffer L skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Bara bra erfarenhet, mäklaren var sjukt taggad och duktig, huset såldes fort och till bra pris. Läs mer
  • Ove P skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    jätte bra mottagande uppriktig, talade i klartext helt i sin ordning Läs mer
  • Lena Carina S skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Mycket bra.Har inte så mycket att säga allt var bra Läs mer
  • Gunilla P skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Bemötandet var bra. Försäljningen av huset är inte helt genomförd ännu. Läs mer
  • Per-Olof F skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Bemötandet var bra och alla papper fixades liksom kontakt med köparen. Det hela verkade proffesionellt. Det enda som kan vara lite irriterande är "mintaket" för kostnaden... cen blir %-ellt högt där marknadsvädena är låga.. Läs mer
  • Hilda O skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Bra, kunning, tillmötesgående,trevlig och bra återkoppling.
    Ett bra pris, ett bestämt pris oavsett vad lgh skulle gått för Läs mer
  • Fredrik G skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Allt fungerade bra. Målen nåddes utan problem. Läs mer
  • Ida Rosa S skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    trygg och lugn, ja det var prisvärt Läs mer
  • Ann L skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Dom är på tok för dyra. Bra bemötande från början men blev en besvikelse på slutet av affären. Läs mer
  • Anita K skrev om Fastighetsbyrån Kristinehamn
    Jag är väldigt nöjd.. Läs mer

Kungsgatan 31, 681 31 Kristinehamn