Fastighetsbyrån Kristinehamn

Fastighetsbyrån Kristinehamn

• BadgeSevenYears
Ring 0550-157 50 Dela

Här i Kristinehamn och Värmlands skogar hittar du oss på Fastighetsbyrån på Kungsgatan 31. Vi står för 40 procent av marknaden här, och erbjuder ambitiös och kunnig personal som har koll på området fullt ut. Vi skräddarsyr våra tjänster efter dina önskemål och vi hjälper dig var du än befinner dig i bostadsaffären. Vare sig...

334 omdömen om Fastighetsbyrån Kristinehamn

Sedan starten hos Reco 2013

Paulina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Centralt

Underbar! Väldigt smidigt och kändes personligt direkt. Väldigt proffsigt hanterat och haft fullt förtroende för henne

Jenny S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Södermalm

Snabba svar och vänligt bemötande

Mats Birger J
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Skärgården

Mycket trevlig och hjälpsam och vänlig

Eva Christina H
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Björneborg

Detta var min första kontakt med mäklare för att sälja en villa, Upplever henne som ärlig och talar om hur det går till och vad jag kan förvänta mig. Jag kände mig trygg med allt. Fick bra råd av henne. Från budgivning och till kontraktsskrivning gick det fort. Fick en tid dagen efter godkännandet av budet. Det kändes bra.

Berit B
Köpte sitt hus med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Ölme

Saklig lätt att förstå ..Trevligt bemötande. Kann verkligen rekommendera honom .

Svar från Lenko Matutinovic

Stort tack för dom vänliga orden, kul att ni var nöjda Berit,

Caroline F
Kvarnbyn/mellankvarn

Strålande! Vi förväntade oss ett proffsigt bemötande, bra kontakt och feedback - vilket vi fick! Susanne är bra att bolla med, kunnig och erfaren i Kristinehamn. Hon förmedlade verkligen känslan av att hon var där för oss!

David H
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Kvarnbyn/mellankvarn

Väldigt bra bemötande och tydlig Synd vi redan har en annan mäklare som ska sälja våran lägenhet :(

Olav L
Strand

Susanne är en mycket öppen och trevlig person. Hon är mycket informativ gällande processen vid en husförsäljning. Hon ger ett personligt intryck, och lyssnar till och svarar på funderingar man har vid försäljningen. Nu gick försäljningen överraskande och glädjande väldigt snabbt. Detta var andra gången jag anlitat Susanne vid försäljning av bostad.

Carl Erik K

Trevlig, engagerad, kunnig. bra visningar med bra information till intressenter

Louise H
Köpte sitt hus med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Östermalm

Trevlig, seriös. Bra bemötande.

Gunilla P
Djurgården

Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande. Kändes tryggt . Kompetent. Helt enkelt görbra !!! Mycket nöjd.😃

Anders A
Djurgården

Proffsig, och trevligt bemötande.

Robert F
Strand

Mkt trevlig och bra försäljare

Anneli G
Bäckhammar

En proffsig supertrevlig engagerad framför allt kunnig trygg mäklare

Linnea O
Stenfallet

Tillmötesgående mäklare som resulterade i en snabb och smidig affär

Wences R
Björneborg

Vi, jag och frun, uppskattade högt Lencos engagemang, för att vi skulle hitta ett hus. Han var ärlig och omtänksam när han presenterade förslaget. Han var alltid öppet att prata om olika situationer som vi undrade över. Han var alltid vänlig och lyssnade tålmodig på oss. Om vi skulle välja någon gång en mäklare så är honom vi skulle välja eller om någon skulle fråga oss om en mäklare det är honom som vi skulle rekommendera.

Conny Roland B
Sålde sitt hus med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Björneborg

Bra bemötande och serviceinriktad från första början. Lyckades sälja på 3 månader. Vi är mycket nöjda.

Anders A
Sörkastet

Mycket bra!! Kan varmt rekommendera denna mäklare. Gjorde ett jättebra jobb och sålda vårat hus innan det kom ut på Hemnet, och vi fick vad vi ville ha för huset.

Erika J S
Sörkastet

Professionellt och bra bemötande med stor kunskap. Rak och tydlig kommunikation. Ger mina varmaste rekommendationer!

Anders E
Skäringsbol

Susanne har varit mycket proffesionell i sitt uppdrag och lyckats fått mitt hus sålt till rimligt pris i vikande konjunktur. Hon rekommenderas varmt.

Kalle P

Hon ger full närvaro hela tiden, svarar alltid eller kollar upp. En MYCKET bra mäklare i mina ögon !

Jesper G

Trevligt och proffsigt bemötande. Allt gick smidigt, inget strul.

Johan L

Proffsigt och trevligt bemötande

Leif M
Sanna

Hon är underbart trevlig , kunnig , diplomatisk och mål medveten. Kämpar på tills målet uppnås. Bara positiva erfarenheter av Susanne

Björn J
Björneborg

Väldigt bra bemötande och jag har fått svar på alla mina frågor på ett bra sätt ,allmänt trevlig.

Timea L
Kvarnbyn

Susanne är en mycket sympatisk och trevlig person. Hon är professionell och samtidigt har en personlig framtoning. Jag har stort förtroende för henne och hennes arbete. Hon får toppbetyg för att hon genom sin transparens, mänsklig framtoning och professionellt uppträdande och driv har gjort mig som kund trygg under denna viktiga affär.

Anders E
Kvarnbyn

Susanne är sympatisk, rak och tydlig. Jag är mycket nöjd med sättet affären genomfördes på. Jag kommer därför att anlita henne när jag ska sälja mitt hus.

Anton K
Centralt

Proffsigt bemötande och gav bra tips och förslag. Kommer rekommenderas till vänner och familj.

Jessica N
Centralt

Fantastiskt mäklare! Vi är otroligt nöjda med Susannes arbete och hennes känsla för kundkontakt.

Patrik G
Östermalm

Bra service alltid tillgänglig och aldrig några problem när man har frågor

Gun B
Centralt

Mycket trevlig och kunnig tillmötesgående Försående o hjälpsam Bästa mäklaren Betyg 10 av 10 Gun Bergström

Anna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Stenstaliden

Mycket bra bemötande. Vänligt och professionellt. Jag hade inte många förväntningar då jag gått på mycket få visningar genom åren men Lenko berättade och visade och svarade på både de frågor jag hade och de jag inte visste att jag hade. Lenko höll en kontinuerlig kontakt efter visningen och var mycket serviceinriktad och hjälpsam då jag hade svårt att ta mig loss från jobb

Per Nils Victor P
Bäckhammar

Lyhörd och trevlig. Byggde snabbt upp ett förtroende. Vi är väldigt nöjda!

Jarle B
Bäckhammar

Fick bra intryck av mäklaren . Noggrann och hjälpsam. Har fått svar på mina frågor när jag har tagit kontakt .

Harriet Birgitta P
Skärgården

Helt ok, allt har fungerat bra.

Lars Erik P
Skärgården

Trevlig, lätt att ta kontakt med, bra information om huset i prospektet.

Kjell K
Sannakajen

Ett bra och korrekt bemötande Vi förväntade oss en korrekt hantering av ärendet och det fick vi, En helt OK genomförd affärstransaktion.

Catarina G
Sunneberg

Proffsig och påläst - kunde svara på de frågor jag hade kring objektet. Flexibel och bra service - har svarat på frågor på sms trots semester, samt gett återkoppling.

Karin P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Liljebäck/irisdal

Lättsam, lätt att få tag på. Bra på att formulera säljannonser.

Britt S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Centralt

Toppenkille på alla sätt. Även hans kollega var hjälpsam och trevlig när Christopher var bortrest.

Robert L
Kurlanda

Lättsam,trevlig o påläst.Väldigt btmra bemötande.

Karin P
Kurlanda

Bra, trevlig, lättsam, ordning å reda. Toppen helt enkelt!

Yvonne T
Marieberg

Susanne är mycket kompetent och bra mäklare. Tar reda på fakta om bostaden och vad du förväntar dig ang försäljningen. Jag kände mig väldigt väl omhändertagen under hela processen. Dessutom är hon väldigt trevlig.

Viktor E
Centralt

Chrisopher var väldigt tydlig och hjälpsam med frågor och hur affären kommer hanteras.

Sirkka H
Marieberg

Mycket engagerad på ett behagligt sätt. Snabb, proffsig och effektiv.

Jonas H
Marieberg

Mycket bra på allt! Kunnig i frågor som jag inte har någon aning om.

Marie R
Stenbacken

Kunnig,trevlig och lättsam. Hade träffat honom tidigare på en visning och det var självklart för mig att kontakta honom.

Svar från Lenko Matutinovic

Tack Marie lika lättsamt och trevligt att jobba med dig, smidigt och snabbt avslut 👍💪

Sylwia R
Björneborg

Christopher var otroligt tillgänglig, pålitlig och informativ. Jag kände mig väl omhändertagen, hans pålitlighet gav mig förtroende genom hela processen. Dessutom var han mycket kunnig och kunde ge mig värdefulla insikter och råd. Jag rekommenderar starkt denna mäklare till alla som söker en pålitlig och kunnig partner vid fastighetsaffärer

Suzana K

Tydlig, informativ och hjälpsam

Svar från Lenko Matutinovic

Tack Suzana det skötte vi bra eventuellt extra jobb till dottern i framtiden, så går det när man kommer till Fastighetsbyrån 😀

Marcus K
Södermalm

Kunning, seriös och serviceinriktad men ändå med en personlig och avslappnad attityd!