Fastighetsbyrån Kungsör

Fastighetsbyrån Kungsör

Välkommen till Fastighetsbyrån Kungsör!

Oavsett om du är intresserad av att köpa en ny bostad eller sälja din gamla så hjälper vi dig att lyckas med ditt livs största affär.

Letar du bostad i Kungsör, Malmberga, Granhammar eller Himmelsberga med omnejd? Tveka inte att höra av dig till någon av våra duktiga mäklare med god lokalkännedom.

Är du intresserad av att sälja din bostad? Du kan enkelt be om en fri värdering av din bostad här ovan. Vårt mål på Fastighetsbyrån Kungsör är att vara bäst i landet på att förmedla bostadsrätter, villor och fritidshus.

Läs vad 183 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsör 2

• Skillingeområdet
    2021-10-27
    Korrekt bemötande
    Har stora förväntningar på mäklare och det uppfyllde Patrik.
    Ordnade och löste de saker som uppkom under resans gång på ett utmärkt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-10-26
    Mikaela hade ett gott bemötande, det hon inte kunde svara på direkt tog hon reda på och återkom.
    Hon var tydlig och kunnig.
    Stort tack Katarina för det fina betyget! :) Mikaela Gustavsson
    2021-10-25
    Mikaela har under hela processen haft ett vänligt, artigt och professionellt förhållningssätt. Det har varit mycket nöjsamt och enkelt att samarbeta med Mikaela.

De frågor som uppkommit under processen har Mikaela i de flesta fall kunnat svara på. Vid de tillfällen hon personligen inte känt till svaret har hon tagit reda på svaren och återkommit med dem.

Det har varit enkelt, roligt och nöjsamt att göra affärer med hjälp av Mikaela.

// Nikitin
    Oj vad fint skrivet! Tack så hemskt mycket för denna fina reco! :) Mikaela Gustavsson
    • Marieberg
    2021-10-24
    Proffsigt och trevligt bemötande! Jordnära och inkännande. Känner att jag haft bra stöttning genom hela bostadsaffären! Vilket har varit extra viktigt då det varit min första stora investering!
    2021-10-24
    Yrkesskicklig och han har gjort ett bra jobb. Vi är jättenöjda
  • Sara R
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    • Nyckelberget
    2021-10-22
    Både sålt och köpt via Jarmo flera gånger. Alltid lika nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    • Marieberg
    2021-10-22
    Fantastiskt, enkelt, tillgänglig, allt har känns bra!
    2021-10-21
    Trevlig , tydlig och tycks alltid vara tillgänglig om man har några frågor.
    • Centrum
    2021-10-19
    Bra och proffesionellt utförd försäljning. Stort plus för finsktalande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-10-18
    Bra mäklare, gick snabbt och smidigt. Väldigt nöjd med mäklaren mindre nöjd med bilderna men det löste sig tillslut.
    Tack för fint betyg Marcus :) Tur att du själv är duktig fotograf och löste ljussättningen på bilderna själv. Vi har nu bytt företag som hjälper oss med fotograferingen av bostäder. Lycka till med nya boendet! Mikaela Gustavsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-10-18
    Väldigt trevligt bemötande och tillmötesgående som person.
    Tack för fint betyg! :) Mikaela Gustavsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-10-15
    Bemötandet var bra och hon var lätt att få tag i.
    Jag upplevde att budgivningen forcerades och fick inte fortsätta i lugn och ro trots att två budgivare fanns kvar. Jag drogs med i det och litade på att mäklaren hade rätt när hon tyckte att den ena budgivaren verkade lite konstig. Hon menade att det var bäst att ta budet från budgivare 2 så att vi inte skulle "tappa honom" trots att jag tidigare samma dygn fått ett högre bud från budgivare 1.
    Som sagt, jag drogs med i det och gick med på att avsluta budgivningen och acceptera det lägre budet. I efterhand så ångrade jag mig men då var ju allt påskrivet så....
    Hej Anna-Lena! Vad tråkigt att höra att du känner dig missnöjd med försäljningen då jag upplever att vi haft en väldigt god kontakt under hela processen. Det känns ledsamt att så här i efterhand få veta att du inte var säker i ditt beslut att acceptera det lägre budet. Men jag är glad att vi kunde ha en fin dialog i fredagskväll över telefon. Vänligen, Mikaela Mikaela Gustavsson
    2021-10-14
    Mikaela var väl insatt i försäljningsobjektet. Vänligt bemötande.
    Tack Anders för reco! :) Mikaela Gustavsson
    2021-10-13
    Blev väldigt bra bemött och hon var lyhörd för hur jag ville ha det. Snabb på återkoppling när jag ringde eller mailande.
    Tack Anette för att du tog dig tid att besvara recon och tack för fint betyg! :) Mikaela Gustavsson
    2021-10-13
    Jag blev mycket bra bemötande av Mikaela.
    Hon är väldigt trevlig och kompetent.
    Fick bra hjälp både med mitt köp av ny bostad samt försäljningen av huset.
    Jag har haft en hel del frågor gällande den nya bostaden och om hon inte haft svar så har hon tagit reda på eem
    Vad glad jag blir för sådan fin reco! Tack Janne! :) Mikaela Gustavsson
    2021-10-13
    En väldigt närvarande och trevlig mäklare. Ett glatt humör och lyhörd. Professionell i sitt sätt att bemöta och besvara frågor. Sakkunnig.
    Ordnade snabbt och smidigt tid för visning utanför de planerade visningarna.
    Vi är väldigt nöjda med hela processen såhär långt.
    Tack för fin reco Pia! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med mitt arbete. :) Mikaela Gustavsson
    Mycket professionellt bemötande.
    Vi hade förväntningar att det skulle bli en smärtfritt husköp. Vilket det även blev.
    Tack så mycket för reco! Hoppas ni kommer att trivas bra i huset. :) Mikaela Gustavsson
    • Kolsva
    2021-10-13
    Hon var mycket engagerad och lätt att kontakta vid frågor. Noggrann och duktig på alla sätt 😊🙏🏻
    Vad fin reco Pernilla, tack så mycket! :) Mikaela Gustavsson
  • skrev om Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-10-09
    Enkelt, smidigt och proffesionellt hanterad försäljning.
  • skrev om Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-10-01
    Mäklaren var väldigt tillmötesgående, hade inte riktigt några förväntningar men han svarade på alla frågor som vi undrade över.
    2021-09-28
    Bra bemött av mäklaren. Väldigt kunnig och hjälpsam.
    Stort tack för fint betyg Magnus! :) Mikaela Gustavsson
  • skrev om Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-09-14
    Bemötandet var bra.
    Vi hade inga speciella förväntningar, bara att vi skulle få se bostaden.

Mäklaren var informativ och kunde svara på våra frågor.
    2021-09-12
    Bra bemötande, bra service, lyhörd mäklare
    Tack Anna för fint betyg! :) Mikaela Gustavsson
    2021-09-11
    En fantastiskt trevlig mäklare, närvarande och intresserad.
    Tack för dina fina ord Pia! Jag hoppas att ni ska trivas i huset. :) Mikaela Gustavsson
  • skrev om Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-09-10
    Mötet med mäklaren var toppen. Lättsam kunde fråga om allt. Får hjälp med allt jag frågat om. Väldigt positivt jag rekommenderar gärna fastighetsbyrån i köping.
    Jag hade gärna haft min mäklare med på alla möten, därmed Inge klagan på ersättaren också jättebra.
    Så nöjd!!
    2021-09-10
    Jag har en väldigt bra upplevelse av hela processen. Väldigt proffsigt.
    Tack Johan för att du tog dig tid att besvara recon, och tack för fint betyg. :) Mikaela Gustavsson
    2021-09-01
    Hela försäljningen fungerade bra, bra kontakt och information hela vägen
    Tack för fin reco Daniel! :) Mikaela Gustavsson
    2021-09-01
    Mäklaren bemötte mig med respekt.
    Jag trodde det skulle vara mer komplicerat att få en bostad. Möjligtvis var det mäklarens skicklighet som var av betydelse.
    Patrik Elg engagerade sig i mina intresseanmälningar och därefter tycker jag att han levde upp till mina förväntningar. Bostaden jag fick passar mig och min personlighet.
    Jag upplevde Patrik Elg som en professionell mäklare.
    2021-08-30
    Vi blev bemötta av Mikaela på ett väldigt trevligt sätt! Hon tog hand om vårt ärende på ett mycket professionellt vis, de förväntningar vi hade motsvarades på ett utmärkt sätt! Vi kommer självklart att rekommendera Mikaela och Fastighetsbyrån till våra vänner och bekanta!
    Oj vad fint! Tack så hemskt mycket för er fina reco! :) Mikaela Gustavsson
    2021-08-30
    Sakkunnig och väl tillmötesgående 👍🏽😎
    Tack för dina fina ord och reco! :) Mikaela Gustavsson
    2021-08-21
    En mycket bra och smidig affär!
    Tack Charley för din rekommendation! :) Mikaela Gustavsson
    2021-08-06
    Trevlig och kunnig. Vi upplevde ett mycket smidigt köp. Fick alla regler förklarade på ett bra sätt.
    Stor tack för det fina betyget! :) Mikaela Gustavsson
    2021-08-06
    Mäklaren var väldigt lugn och saklig. Snabb och effektiv.
    Tack så mycket för fin reco! :) Mikaela Gustavsson
    2021-07-27
    Hon är väldigt duktig, alltid trevlig. På hur mycket hon visste om huset vid försäljningen (någon annan skulle ta det, men åkte på semester) gjorde hon det verkligen utmärkt. Tog sig tid att svara på våra frågor även på helgerna. Positivt, glad, intreserrat, med andra ord UTMÄRKT!!
    Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir för er fina reco! :) Mikaela Gustavsson
    2021-07-21
    God kommunikation med snabba svar som uppskattas av oss som köpare av bostaden. Utifrån det professionella bemötandet har vi valt att anlita Patrik till försäljning av nuvarande bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-07-20
    en trevlig mäklare som man kan rekommendera till fler
    2021-07-19
    Vänligt och proffsigt bemötande! Bra tillgänglighet.
    2021-07-13
    Trevlig, avslappnad och hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-07-08
    Vi hade några utmaningar med vårat köp av lägenhet (inget illegalt fuffens), men jag var inte registrerad i Sverige eftersom jag är en utvandrare, och det visade sig vara tämligen besvärligt i systemet när jag ville införskaffa boende "hemma i Sverige".

Jarmo tog många extra steg för att få vårat köp i hamn.

Ytterst tacksam.
    2021-07-07
    Mycket nöjd! Inget att klaga på.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-07-04
    Vi är mycket nöjda med hur mäklare Kjell Andersson skött försäljningen av vårt hus. Den kunskap och erfarenhet han innehar har gett både oss och spekulanter/köpare en trygghet och stabilitet ang försäljningen. Alltid tillgänglig och svarat på alla frågor på ett proffesionellt sätt. Monica och Sven Krysen.
    2021-06-20
    Noggrann, trevligt, fixade försäljningen perfekt
    2021-06-19
    Bemött proffsigt men ändå personligt och avslappnat.

Levde upp till våra förväntningar.

Vi tycker båda att våra upplevelse var bra av mäklaren.
    2021-06-18
    En Mycket trevlig mäklare. Har alltid tid för frågor, är sakkunnig, mycket empatisk person och tar väl hand om både säljaren och köparen. Kan varmt rekommendera honom vid val av att anlita mäklare vid försäljning
    2021-06-16
    Snabb respons och ett trevligt och proffsigt bemötande.
    Kändes tryggt och bra att köpa hus genom Patrik Elg på Fastighetsbyrån i Köping.
    2021-06-14
    Visning och kontrakt skrivet på samma dag, en lördag, kan väl inte beskrivas som annat än succé hälsar Conny.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    2021-06-12
    ………………………………………………….————————
    ,!!!!!!!!’
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
    • Skogsbrynet
    2021-06-10
    Jarmo hade ett professionellt bemötande. Han förklarade på ett bra sätt så man förstog t.ex vad man skrev på för papper. Han hade även bra bilder på lägenheten som låg ute på hemnet. Mycket nöjd över mitt köp.
    Med Vänliga Hälsningar Camilla Bryniarski
    Engagerad och smidig
    Vill verkligen rekommendera henne
    Tack så mycket Eva för din rekommendation! :) Mikaela Gustavsson
    2021-06-10
    Bra och Patrik var väldigt hjälpsam!
    Även i efterhand har Patrik varit väldigt behjälplig med diverse spörsmål.