Läs vad 82 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsör 2

• 2021-01-11
    Trevlig Och snabb! Mycket bra!
    Gabriel L
    • 30.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Tack för att du tog dig tid att besvara recon, och tack för fint betyg! :)

• 2020-12-30
    Jag blev bra bemött och kände mig trygg.
    Lotta N
    • 75.0 m²
    • Centrum Köping
  • 2020-12-30
    Tog hjälp att sälja lägenheten.
    Bemötandet var ok och annons och försäljning gick bra ur mäklarperspektiv sett.
    Mäklaren gjorde det han skulle så jag har bara bra att säga om det.
    Joacim W
    • 56.0 m²
  • 2020-12-28
    Väldigt nöjda med Patrik! Kunnig, hjälpsam och supertrevlig!
    Jessica A
    • Skillingeområdet
    köpte en tomt med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-12-23
    Jag har köpt två bostäder av Patrik och han kommer även att få sälja min bostad. Han kan sin marknad är smidig, tillmötesgående och ärlig.
    Elin M
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Centralt i Kungsör
  • 2020-12-23
    Patrik är en mäklare med mycket tålamod! Han är hjälpsam och uppdaterar en direkt för varje ny information. Samarbetar utmärkt med både säljare och köpare. Riktigt trevlig som person.
    Enass M
    • 4:a
    • 104.5 m²
  • 2020-12-14
    Vi köpte bostad och är mycket nöjda med mäklarkontakten för oss som köpare! Snabb på återkoppling, lätt att nå och skött affären felfritt vilket varit det viktigaste för oss.
    Personlig och glad mäklare!
    Ida T
    • 145.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Tack för jättefin reco! Hoppas ni ska trivas bra i huset! :)

• 2020-12-10
    Sålt bostadsrätt. Snabb och smidig affär. Patrik är lugn och trygg i sin yrkesroll.
    Elisabeth S
    • 54.0 m²
  • 2020-12-10
    Han är trevlig. Och han gör bra sitt jobb
    Anne Marie Å
    • 103.0 m²
  • 2020-12-09
    Har köpt fristående villa och sålt kedjehus.
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Han höll oss uppdaterade hela tiden och kändes som han ansträngde sig för att det skulle gå så bra som möjligt.
    Vi är jättenöjda med hur det skötts.
    Per Å
    • 103.0 m²
  • 2020-12-08
    Sålde vår villa och vi är supernöjda med Patrik som vanligt ⭐️
    Emil P
    • 140.0 m²
  • 2020-12-07
    Mikaela hjälpte oss med försäljning av våran lägenhet och vi är jättenöjda. Från första mötet så kändes det rätt då hon var så tillmötesgående och glad. Hela försäljningsprocessen gick snabbt och smidigt med hennes hjälp. Rekommenderar henne stark.
    Ulrika L
    • 71.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Tack för en jättefin reco! Blir så glad att ni känner er nöjda med min insats. :)

• 2020-12-04
    Jag har sålt en femrums villa.
    Jag kände till Mikaela sedan innan då jag träffat henne på husvisningar.
    Jag visste att Mikaela var kompetent och jag kunde lita fullt ut på att Mikaela skulle få vårat hus sålt.
    Mikaela är snabb, lättillgänglig, positiv, glad och inlyssnande. Det märks att hon verkligen tycker om sitt jobb
    Michaela B
    • 119.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Vad fint skrivet Michaela, tack så hemskt mycket! Och du har helt rätt, jag älskar verkligen mitt jobb! ☺️

• 2020-12-03
    Kunnig, engagerad och återkopplar
  • 2020-11-24
    Har inget speciellt att tillägga.
    Lillie B
    • 75.0 m²
    • Centrum Köping
  • 2020-11-21
    Patrik är en fantastiskt bra mäklare som har både säljare och köpare i fokus samtidigt och ser till deras rättigheter och önskemål. Vill man få kontakt får man återkoppling mycket snabb hantering av ärende.
  • 2020-11-19
    Grymt nöjd med Patrik som min mäklare vid försäljningen av min bostad, såg alltid till att kolla med mig så allt kändes bra innan beslut togs, hade en bra kommunikation om vad som hände och hur vi låg till i försäljningen. Hjälpsam, trevlig och professionell i sitt bemötande och arbete. Kan starkt rekommendera Patrik som mäklare!
    John N
    • 55.0 m²
  • 2020-11-15
    Köpte en villa.
    Blev väl bemött av mäklaren.
    Har ej köpt någon fastighet tidigare men allt sköttes väldigt smidigt tack vare Patrik.
    Christian K
    • 117.0 m²
    • Kungsör centralt
  • 2020-11-14
    Jag köpte en lägenhet.
    Jag fick inte allt hjälpa som jag behövde.
    Märklare var alltid upptagen och svarade försent efter flera medelande..
    Khosro A
    • 32.0 m²
  • 2020-11-13
    Proffsigt bemötande av Patrik som var påläst om objektet och tog hand om affären på ett sätt som gör köparen trygg
    Marcus W
    • 70.6 m²
  • 2020-11-13
    Vi har köpt en bostadsrätt med Patrik som mäklare. Vi upplever att vi fått ett mycket professionellt och vänligt bemötande. Återkopplingen har varit snabb och vi upplever att Patrik varit behjälplig även med praktiska frågeställningar kring köpet. Han har dessutom varit flexibel med tider för visning och beaktat corona. Vi är mycket nöjda.
    Emelie R
    • 70.6 m²
  • 2020-11-12
    Har köpt en fastighet på Sandgatan.
    Bra bemötande från mäklaren. Allting har funkat bra och vi är supernöjda med köpet.
    Madelén N
    • 159.0 m²
  • 2020-11-10
    Vi köpte ett radhus på Virkesgatan och hade varit på några visningar tidigare där Patrik varit mäklare.

Patrik tar sig alltid tiden att bara trevlig och visa runt. Rekommenderas varmt! Vi kommer att anlita Patrik den dagen vi ska byta bostad!
    Jim L
    • 101.0 m²
  • 2020-11-10
    Köpt bostad. Överlag trevligt bemötande.
    Frida A
    • 114.0 m²
    • Kolsva
    köpte sitt hus med hjälp av Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-11-07
    Fantastiskt bemötande från första stund och genom hela processen. Mikaela fanns jämt tillgänglig för alla frågor, stora som små, och uppdaterade mig kontinuerligt längs hela vägen, vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg i min försäljning. Mikaela är ödmjuk och kompetent och hon gav mig mer än vad jag förväntade mig av en mäklare. OTROLIGT nöjd!
    Ellinor L
    • 53.0 m²
    Wow! Tack för en fantastisk reco Ellinor! Vad glad jag blir att du känner dig nöjd med min insats! :)

• 2020-11-05
    Bra mäklare. Engagerad. Tillmötesgående. Lyssnande. Serviceminded. Positivt. Glad. Kunnig.
    Ulrik A
    • 152.0 m²
    • Centrum
    sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Tack för att du tog dig tid att besvara recon och tack för fina ord. :)

• 2020-10-27
    Vi är mycket nöjda med Patrik. Vi fick vårt hus sålt innan visning och Patrik agerade väldigt proffsigt!
    Ruth Linda Margareta D
    • 123.0 m²
    • Valskog
  • 2020-10-22
    Jag köpte ett hus utanför köping och uppfattade mikaela som väldigt glad, trevlig och hjälpsam. Snabb på att svara på frågor även när det gällde mig som köpare. Nöjd :)
    Cassandra S
    • 53.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Jätteroligt att du känner dig nöjd! Tack för fin reco och lycka till! :)

• 2020-10-22
    Har sålt mitt hus med hjälp av Mikaela.
    Min upplevelse är:
    proffsigt bemötande, lätt att prata med och lättillgänglig. Toppen mäklare!
    Lee Daniel L
    • 113.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Wow! Tack så mycket! :) Lycka till med allt i framtiden!

• 2020-10-20
    Köpt fritidshus. Bra mäklare som inte pressade eller var påstridig.
    Bra upplevelse.
    Cecilia S
    • 78.0 m²
    • Malmön
  • 2020-10-16
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av Mikaela som var en proffsig , trevlig och förtroendeingivande mäklare.
    Vårt slutpris blev över förväntan och Mikaela skötte affären jättebra.
    Vi är jättenöjda med Mikaelas jobb !!
    Jan N
    Jan N
    • 53.5 m²
    Tack för jättefin reco Jan! :)

• 2020-10-14
    Jag var nöjd med hjälp som fick från honom.
    Hanna A
    • 67.5 m²
  • 2020-10-12
    Köpt villa. Mäklaren Patrik Elg var proffsig, tydlig, trevlig och seriös. Han skötte hela affären på ett smidigt sätt och var lätt att få tag i när man hade frågor.
    Björn B
    • 148.0 m²
    • Ullvi backar
  • 2020-10-12
    Sålde villa på ullvibackar. Patrik genomförde en smidig försäljning på ett trevligt sätt
    Robert K
    • 159.0 m²
  • 2020-10-11
    har som godman sålt en bostadsrätt
    Jarmo var tillmötesgående och snabb i sitt arbete och
    det kändes tryggt och bra!
    Solveig B
    • 76.0 m²
  • 2020-10-10
    Jättefint bemötande och hantering av affären!
    Tilde G
    • 40.5 m²
    Tack för fin reco och lycka till med nya lägenheten! :)

• 2020-10-10
    Sålde huset ,Jarmo levde upp till mina förväntningarna som mäklare.Trevlig o ch lyhörd för vad jag ville ha ut av försäljningen.
    Heléne S
    • 108.0 m²
    • Ullvi backar
    sålde sitt hus med hjälp av Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-10-09
    Sålt en tvåa.
    Trevlig och jordnära.
    Bra kontakt, ofta och bra information.
    Bra upplägg och tydlig.

Hade inga direkta förväntningar då det var min första försäljning, men positiv till hur bra och smidigt det gick från första kontakt till signering.
    Joakim A
    • 55.0 m²
  • 2020-10-08
    Kunnig och trevlig. Mycket bra!
    Ann-mari A
    • 71.0 m²
  • 2020-10-08
    Hjälpsam, jobbade hår för vårat intresse, trevlig, bra bemötande...
    John Thomas L
    • 138.0 m²
  • 2020-10-05
    .Har sålt en lägenhet
    .Bemötande med mäklaren var ganska bra
    Rachel K
    • 62.5 m²
  • 2020-10-04
    Vi har sålt vårt fritidshus. Ett mycket bra bemötande från början till slut av vår mäklare. Alltid i tid, alltid med bra information och kommunikationen har inte brustit en enda gång, påläst, kunnig, hela affären gick snabbt och vi mycket nöjda med helheten.
    Roger B
    • 78.0 m²
    • Malmön
  • 2020-10-04
    Vi sålde vår villa via Fastighetsbyrån i Köping och Kjell Andersson. Vi hade ett bra samarbete med Kjell som vi uppskattar för hans lugn och enorma kunnande.
    skrev om Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-10-04
    Vi köpte hus i Kolsva, Vi tyckte mycket om Kjell som mäklare kunnig och trevlig och tillmötesgående
    Ursula H
    • 106.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-10-03
    Jag sålde en bostadsrätt, jag blev bra bemött. Jarmo var ärlig och rakt på sak, det var främst det jag gick efter när jag valde honom, det kändes tryggt. Lägenheten blev såld direkt och över utgångspriset. Jag är otroligt nöjd och hela upplevelsen var över förväntan!
    Joanna B
    • 68.0 m²
    • Centrum
  • 2020-10-03
    Proffsigt och trevligt bemötande vid försäljning av min lgh.
    Josefin E
    • 65.0 m²
  • 2020-10-02
    Vi ha har sålt en Sommarstuga som Kjell Andersson har ombesörjt. Vi har blivit väldigt trevligt bemötta av Kjell, han har stor kunskap som ger trygghet i försäljning . Kjell levde Verkligen upp till våra förväntningar och vi hade blivit rekommenderade att anlita just Kjell. En mäklare att rekommendera med all sin kunskap, det gör man känner ett lugn i en situation man inte vet hur man hanterar. Dessutom har Kjell varit väldigt tillgänglig olika tider och alltid svarat trevligt på alla möjliga och omöjliga frågor. Hälsningar Christina Och Rita Ryström.
    Sven Börje R
    • 65.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-10-02
    Vi köpte en bostad som Kjell Andersson var säljare för. Han var mycket behjälplig på alla sätt och vis.
    Per A
    • 106.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Kjell Andersson en del av Fastighetsbyrån Köping
    Mycket trevlig och kunnig mäklare, rekommenderas. Per G , Västersäby
    Per G
    • 81.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Jarmo Mokko en del av Fastighetsbyrån Köping
  • 2020-10-02
    Vi köpte en villa i Kungsör där Patrik var Mäklare, han har även värderat huset efter att vi har utfört en del renoveringar.
    Vi tycker att Patrik Elg är en oerhört kompetent mäklare.

Han är lätt att prata med och se sina kunders behov, han är även ärlig och rak vilket uppskattas väldigt mycket.

Det var vårt första husköp och jag hade förväntat mig att en mäklare målar upp en vacker och felfri bild men Patrik var öppen när man hade funderingar på vissa saker och istället med förslag på lösningar. Han ändrade hela min syn på hur en Mäklare är.

Om vi någon gång i framtiden kommer sälja huset och köpa nytt så är det Patrik som kommer bli kontaktad.

Mvh Mycket nöjda ägare till det vi nu har som drömhus.
    Evelina F
    • 120.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte