Jenny Karlson

Jenny Karlson

Jenny Karlson är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Jenny Karlson har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Jenny Karlson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.7. Jenny Karlson har haft 58 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 99 Läs vad Jenny Karlson

• Ingsberg
    2021-07-04
    Trots frånvaro från Mäklaren (semestertider) tycker jag att när vi väl träffas lyssnar hon på våra önskemål. Än så länge tycker jag hon är grym. Men det är början på vår resa med försäljning av bostad så vi får se🤗
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Runneryd
    2021-07-02
    Ett ord kan jag beskriva henne med
    BÄST!
    2021-06-20
    Helt Ok initialt.
    Förväntade mig ett proffsigt och gediget arbete föra att uppnå bästa resultat för mig som kund.
    Dessvärre bokade hon in första visningen med alltför kort framförhållning. Vald visningsdag var inte heller optimalt före en större helg.
    Tyvärr la hon ut ett "skambud" som jag förklarat vara helt oacceptabelt. Detta försenade enl. mig processen med 2.3 veckor. Hon ville nämligen jobba utifrån detta bud, men det hade gått bra att göra enl mig utan att lägga ut det till allmän beskådan!
    Tredje visningen gick klart bättre med mig och Charlet på plats utan Jenny. Hon hade dock "raggat" upp intressenterna!
    • Nyhem
    2021-06-20
    Det kändes skönt att det aldrig tog lång tid innan Jenny hade svar på våra frågor. Jenny kunde även vara tillgänglig för frågor på kvällar och helger.
    Jenny fick oss att känna oss bekväma och vi behövde inte ställa några dumma frågor eftersom hon alltid berättade vad som kommer hända i nästa steg.
    • Nyhem
    2021-06-18
    Professionellt bemötande, lättillgänglig o mycket bra kommunikation/uppdatering kring försäljningsprocessen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Centralt
    2021-06-11
    Finns bara positivt att säga. Hon är fantastisk.
    Helt enkelt super bra och vi är så nöjda..
    2021-06-07
    Vi kände en stor förhoppning efter första kontakten men den sjönk fort då vi fick tjata om att få ut annonser på utsatta datum samt fick aldrig ens någon till saluskylt förrän på visningsdagen. Heller ingen kontakt innan visning utan vi väntade till samma dag och då fick vi ta kontakt.
    2021-06-07
    Vi har nyligen köpt en villa av Jenny. Hon har hela tiden varit lätt att nå via telefon och hör av sig snabbt om hon har ett missat samtal. Alltid väldigt trevlig och har ett bra bemötande.
    2021-05-31
    Nyligen köpt en lägenhet i Nässjö. Allt har fungerat perfekt. Alltid ett trevligt bemötande, fick hjälp med det jag behövde och mina frågor och funderingar har jag alltid fått svar på. Bra visningar med bra info. Supernöjd!
    • Åker
    2021-05-04
    Köpt en lägenheten, Jenny är trevlig, hjälpsam och svarar snabbt på frågor.