Jenny Karlson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 66 Läs vad Jenny Karlson

• Martin L sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-02-06

Nyhem
    Villa
    Lite dålig marknadsföring
    Svårt att få kontakt
    Lagom bra.. inte helt nöjd tyvärr. Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Mihaela M köpte sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-01-28

Fredriksdal
    Buying a house was a exciting experience. Jenny was excelent.Thank you!! Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Arbnora S köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-12-08

Åker
    Vi har köpt bostadsrätt.
    Mäklaren var väl informerad och svarade på alla sorters frågor vi hade. Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Carina S köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-11-05

Vi har köpt en bostadsrätt. Jenny lyssnade in, tog reda på frågor vi hade och återkoppla till oss. Vi är jättenöjda med allt, Jenny visade stor integritet, respekt för oss men också för de som sålde till oss. Vilket känns mkt bra.
    Vi räknar med att bo här i många år framöver, men skulle det av någon anledning komma upp att vi ska, sälja och köpa, så kommer vi att vända oss till, Swedbank fastighetsbyrå. Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Birgitta S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-10-25

Fredriksdal
    Allt har fungerat bra inget att klaga på👍 Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Sonja F sålde en tomt med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-10-08

Stensjön
    Fantastiskt duktig mäklare. Rekommenderas varmt Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Andreas D sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-09-16

Anneberg
    Vi fick god hjälp med att sälja vår lilla gård. Rakt igenom ett professionellt och kunnigt bemötande, styrde alla steg på ett bra sätt och engagerade oss i de frågor där vi kunde vara behjälpliga. Trevligt samarbete och gott slutresultat. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Hanna D sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-09-16

Anneberg
    Har sålt ett hus på landet. Mycket trevlig mäklare, enkel att ha och göra med. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Sofi D sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-08-29

Runneryd
    Jenny är bäst verkligen let att samarbeta hon är ängel Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Karl T köpte sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-08-23

Ormaryd
    Köpt villa.
    Bra bemötande och snabba och bra svar på frågor! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nässjö

Fredrik Bergqvist