Mäklare Jönköping Nässjö Fastighetsbyrån Nässjö Jenny Karlson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 55 Läs vad Jenny Karlson

• Anders J köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-07-15

Centralt
    Köpte mig en bostadsrätt och affären hade inte kunnat gå smidigare.
    Jenny skötte det hela klanderfritt från början till slut. Hade svar på alla frågor och funderingar, och var väldigt hjälpsam under hela loppet och mån om att allt skulle gå rätt till.

Är jättenöjd med köpet och bemötandet av mäklaren, kommer definitivt ta hjälp av henne igen och rekommendera henne för andra. Läs mer
  • Anders W köpte sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-07-01

Nyhem
    Jättebra bemötande från början till slut Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Inga-Lill T sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-06-28

Målen
    Trevlig. Alltid vänligt bemötande. Vi har sålt en villa. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Ove T sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-06-26

Målen
    Vi har sålt vår villa. Vi fick ett mycket gott intryck av henne första gången vi sågs hon var trevlig,kunnig och positiv. Hon fortsatte att vara sådan genom hela processen som tog lite tid, det hände väl att det kändes lite svårt att nå henne ibland, men vi förstår att det har sina skäl (även en mäklare behöver var lediga). Så i stort så rekommenderar vi henne som mäklare. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Maria A sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-06-25

Alsberg
    Vi har både köpt och sålt hus med hjälp av Jenny och är väldigt nöjda med informationen vi fått bra förklarat för oss och trevligt bemötande. Bra kontakt och snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Annie C sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-06-07

Centralt
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av Jenny.
    Både jag som säljare och motpartern köparen har blivit bemött på ett mycket positivt och professionellt sätt! Jenny har levt upp till alla mina förväntningar. Hon är guld! Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Mona B sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-06-05

Handskeryd
    Sålt villa.
    Allt har fungerat perfekt och snabbt inget att klaga på. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Hannah O köpte sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-06-05

Nyhem
    Köpt radhus. Bra möte hela vägen från visning till tillträde. Håller upp till förväntningar. Bra mäklare med koll, stabil och trovärdig Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Hans-Åke N sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-06-02

Bodafors
    Det lilla jag haft med Jenny att göra så har jag upplevt en väl bemötande. Sen är det min syster Lena Helmersson som haft den mesta kontakten.
    MVH
    Hasse Nyander Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Lars-Göran N sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2019-05-31

Bodafors
    En fastighet bra bemötande fungerade kanon Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nässjö

Rebecca Fogelberg