Jenny Karlson

Jenny Karlson

Jenny Karlson är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Jenny Karlson har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Jenny Karlson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.7. Jenny Karlson har haft 28 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 122 Läs vad Jenny Karlson

• Jessica S
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Flisby
    2022-07-02 Verifierad kund
    Min upplevelse var utmärkt Mäklaren tog sig bra tid och diskutera med mig Köpet har fungerat smidigt
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Flisby
    2022-07-02 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande , få huset sålt o det fick vi.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Handskeryd
    2022-06-05 Verifierad kund
    Jag och min sambo blev bra bemötta av Jenny. Hon gav ett seriöst intryck och det kändes bra. Hon svarade på alla våra frågor och om hon inte kunde svaret tog hon reda på det och återkopplade till oss. Det märktes att hon hade god insikt om både lägenheten, området och bostadsföreningen.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Proffsigt bemött hela tiden, lyssnar och är påläst. Betyg 5 av 5.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2022-02-08 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och service. Förmedlade bra kontakt mellan köpare och säljare. Rekommenderas varmt till vänner och bekantar. Ett självklart val när du ska sälja din bostad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2022-02-08 Verifierad kund
    Jenny har en väldigt lugn och proffsigt approach.
    Man får en känsla av tillit och man känner sig i trygga händer när man ska sälja sin bostad.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Jenny har varit positiv och informativ under hela processen från intresseanmälan till köp. Jag har fått svar på alla frågor jag ställt, hon har varit tillgänglig och lätt att prata med. Sammantaget en väldigt engagerad mäklare som värnar om att affären ska bli bra för alla parter!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Grimstorp
    2021-12-19 Verifierad kund
    Jag tycker om hur hon jobbat hon är snäl trevligt och hon jobbar på rät set .

Jag är nöjd med en meklare som jent.

Abdyl Krasniqi
    2021-12-11 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett utmärkt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2021-12-09 Verifierad kund
    Mäklaren var lösningsfokuserad, gav råd och tips på hur man kan agera då vi var förstagångssäljare. Gav snabb återkoppling och kändes närvarande samt engagerad vid kontakt Försäljningsprocessen innebar flera privata visningar där kollega ibland närvarade istället för henne, vet ej om det var en bidragande faktor till att försäljningen drog ut lite på tiden. Dock positivt att det fanns andra till hjälp istället för att det stod stilla.