Mäklare Jönköping Nässjö Fastighetsbyrån Nässjö Jenny Karlson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 33 kunder tycker om Jenny Karlson

• Elisabeth S sålde sin bostad med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt villa.

Kunde varit mer aktiv att hitta köpare. Finns ju alltid ett urval intressenter att kunna jobba med.
    Inte tack vare henne huset sålts. Privat kund, men papper från Jenny.

Liten aktivitet för pengarna. Fokus på kund som inte ville betala förväntade priset, borde försökt hitta nån annan istället. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Leif S sålde sin bostad med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Bra och proffesionellt bemötande, hon sålde ju in sig själv i konkurrens med 2 andra mäklare. Det som kunde varit bättre var själva säljprocessen med att få fram spekulanter samt dialogen med spekulanterna som kunde varit bättre Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Ulla C sålde sin bostad med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt villa/fritidshus
    Av mitt betyg var allt utmärkt Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Johan P köpte sin bostad med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Radhus
    Jenny var jättebra och trevlig.
    Vi hade inga större förväntningar då vi inte ansåg oss villiga att betala det pris som objektet låg ute för, Jenny hjälpte oss väldigt bra med kommunikationen med säljaren och även efter att vi kommit fram till ett pris som båda parter var nöjda med. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Elin R köpte sin bostad med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jenny är en jätteduktig mäklare. Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Peter J sålde sin bostad med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Har sålt en lgh, en 2a.
    Blev bemött av Jenny med bra attityd och ett leende på läpparna!

Förväntningarna om Jenny är höga och hon levererar också! Hon har gjort allt hon kunde och jag är så grymt nöjd!

Min sammanfattning av hela upplevelsen, från början till slut är att hon är bäst helt enkelt!

Vill även lägga till att Rebecca Fogelberg som igenterligen skulle varit min mäklare men blev gravid och det är man glad för hennes skull:) Läs mer
  • Elin A skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Super bra hela vägen! Jag har köpt en bostad i en fas i mitt liv som är sådär, hon gav trygghet! Läs mer
  • Bengt-Olof S skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Har sålt vår villa. Jenny hade ett bra bemötande och kändes kunnig och saklig. Läs mer
  • Carin T skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Ett trevligt o korrekt bemötande Läs mer
  • Petter J skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jenny är oerhört professionell, trevlig och lyhörd. Hon skapade trygghet under hela vår försäljningsprocess genom stor kunskap och tydlighet och vi kunde inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare. Rekommenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nässjö

Rebecca Fogelberg