Läs vad 118 Läs vad Rebecca Fogelberg

• 2020-12-05
    En väldigt snäll och fin tjej som gör sitt bästa
    Belmin M
    • 396.0 m²
    • Bodafors
  • 2020-12-03
    Robin L
    • 120.0 m²
    • Ingsberg
  • 2020-12-02
    Rebecca är professionell, hon får 5 av 5 av oss (Köpare)!
    Kristoffer A
    • 137.0 m²
    • Anneberg
  • 2020-11-24
    Vi köpte ett fritidshus som vi direkt med köparen på ett bud Rebecka ringde upp oss å meddelade att vi fick köpa det
    Det här varit strul med vatten å avlopp som skulle varit klart när vi tog över
    Rebecka har ringt oss å frågat hur det gått känslan av att hon bryr sej
    En go och trevlig tjej
    Fia S
    • 45.0 m²
  • 2020-11-10
    Sålt radhus på Allegatan 26 D i Bodafors.
    Ett mycket trevligt bemötande och vi är mycket nöjda med de uppgifter som Rebecca gjort för att sälja vårt hus.
    Vi kan lämna de varmaste rekommendationer.

Britt-Mari & Bosse
    Britt-mari Z
    • 108.0 m²
    • Bodafors
    sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Stort tack Britt-Mari och Bosse, både för en fin rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen.

• 2020-10-05
    Lyhörd, smidig och hjälpsam.

Rebecca levde mer än väl upp till vår förväntning
    Tommy E
    • 109.0 m²
    • Norra Sandsjö
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Tack så mycket för din rekommendation Tommy. Jag hoppas att ni ska trivas med ert boende!

• 2020-09-07
    Köpt fritidshus där Rebecca agerat på ett trevligt, kompetent och sakligt sätt från visning till avslutad affär.
    Hon är lyhörd för åsikter, återkopplar snabbt vid frågor och kan redogöra för händelser i processen på ett tydligt vis.
    Sammanfattningsvis en mäklare som varmt rekommenderas och som för denna affär erhåller högsta betyg.
    Peter J
    • 29.0 m²
    • Malmbäck
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Tack så mycket för din rekommendation Peter! Det glädjer mig att höra hur du har upplevt vägen fram till avslutad affär. Jag hoppas du får stor glädje av stugan!

• 2020-09-03
    Jag har köpt lägenhet genom Rebecca.
    Blivit bemött på ett väldigt tryggt och lugnt sätt. Hade inga förväntningar mer än ahh mäklaren är stöttande i alla frågor pga att det är första gången jag köper en lägenhet. Rebecca har funnit där till 100% genom hela processen och det har gjort att jag alltid fått tydliga svar på mina frågor.
    Min upplevelse i det stora hela är att hon brinner för sitt yrke och är hängiven. Detta upplevs då som berikande och gav mig ett lugn när allt kan kännas blurrigt. Tack för allt verkligen!
    Isabella J
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Runneryd
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Tack snälla Isabella för dina ord. Det har varit så roligt att få vara med och vägleda dig genom ditt första lägenhetsköp. Stort lycka till med flytten så hörs vi framöver!

• 2020-08-26
    Kompetent och seriöst bemötande. Kunnig och bra på alla sätt och vis.
    Vi sålde vår villa i Nässjö.
    Ger ett lugnt och samlat intryck.
    Vi kan varmt rekommendera Rebecka!
    Erik C
    • 120.0 m²
    • Ingsberg
    sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Tack så mycket för ditt omdöme Erik. Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen och det ska bli spännande att få följa er resa framåt med ert nya boende.

• 2020-08-04
    Köpte ett hus i Nässjö där Rebecca Fogelberg var ansvarig mäklare. Kan inget annat än säga att hon är en mycket professionell mäklare som man fick bra intryck av direkt.
    Hon gav svar på frågor om man hade några gällande huset eller dylikt. Fantastisk på att återkoppla och man kände sig trygg under hela köp-processen.
    Kristian E
    • 134.0 m²
    • Nyhem
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Tack så mycket för ditt omdöme Kristian. Det glädjer mig att ni har känt er trygga i köpprocessen av ert hus. Stort lycka till med ert boende så hörs vi framöver!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte