Mäklare Jönköping Nässjö Fastighetsbyrån Nässjö Rebecca Fogelberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 96 kunder tycker om Rebecca Fogelberg

• Henrik H skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Lugn, trygg och mycket trevlig.
    Tillgänglig, professionell och duktig på att hantera uppkomna problem.
    ”Lagom” i ordets allra mest positiva innebörd.
    Låter objektet som säljs spela tydlig huvudroll utan att för den delen bara vara statist.
    Engagerad på ett genuint (inte tillgjort á la bilförsäljare) sätt och får såväl köpare som säljare att känna att de gjort en lyckad affär.
    Svarar på frågor man nästan känner sig dum att ställa på ett sätt som tar bort känslan av dumhet omedelbart.

Att sälja/köpa bostad med Rebecca som mäklare är en positiv upplevelse. Läs mer
  • Cecilia G skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Vi är mycket positiva till Rebecka Fogelbergs bemötande av oss under hela försäljningsprocessen. Hon har helt levt upp till våra förväntningar. Hon har bemött oss med positiv och tillmötesgående attityd, svarat på frågor och hon har tagit hand om allt praktiskt kring försäljningen på ett sätt som gjort oss trygga. Läs mer
  • Dilber B skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag fick bra bemötande av Rebecca Fogelberg. Redan under visningen fick jag bra intryck av henne. Hon var inte på en utan hon var lugn och hon visste vad hon pratade om. Hon gav lite tips på hur man kan göra med lägenheten osv.
    Även efter visningen var hon tydlig om köpprocessen. Under mötet gick vi igenom hela avtalet och hon var väldig tydlig.
    Jag tycker hon har utfört ett bra jobb. Läs mer
  • Almedin M skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Hon kan sitt jobb bra, mycket hjälpsam och snäll. Läs mer
  • Clarence E skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Rebecca är en mycket skicklig Mäklare och min uppfattning är att hon är mån om att både köpare som säljare ska bli nöjda
    och belåtna till en slutlig affär.
    Clarence Engborg Läs mer
  • Roos O skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Mycket proffsigt bemötande samt hjälpsam på alla vis.
    Rebecca är en tillgång. Läs mer
  • Ramazan K skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Bra bemötande. Förklarar saker utförligt och bra. Läs mer
  • Bengt-göran B skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Rebecca har skött allt på ett utmärkt sätt. Kan inte vara bättre. Snabb med information och att utföra det hon lovat. Tydlig i sin kommunikation, såväl under själva processen som vid kontraktsskrivning. En mäklare ni bör vara rädda om. Hon har fullt ut levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Babor B skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Är nöjd och mäklaren var jätte bra, fick alltid svar när jag hade något O fråga Läs mer
  • Cecilia E skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Väldigt bra mäklare som gav oss en egen visning vilket uppskattades av oss Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nässjö

Rebecca Fogelberg