Rebecca Fogelberg

Rebecca Fogelberg

Rebecca Fogelberg är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Rebecca Fogelberg har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. Rebecca Fogelberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 304 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Fogelberg har haft 36 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

304 omdömen om Rebecca Fogelberg

Sedan starten hos Reco 2014
Viktor S
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Jag tycker vi har fått ett mycket bra bemötande. Inget krångel, bra diskussioner kring fastigheten som känts ärliga om det varit några frågetecken. Alltid positiv, trevlig och villig att lyssna på det man funderar på.

Simone J
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Bra och smidig mäklare, hjälpte oss att komma fram till ett bra kontrakt med säljaren. Hade inga förväntningar då jag aldrig köpt hus tidigare.

Dragan V
Malmbäck

Väldigt professionell och bemötande engagerad och kunnig, lätt att kommunicera med! Enkelt sagt Rebecka är Rebecka skulle rekommendera henne för alla slags affärer gällande fastigheter .

Sara K
Stensjön

Trevlig, saklig och ett bra stöd även för oss som köpare.

Hampus K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Åker

Mina upplevelser fram tills nu har varit suveräna. Detta är min första bostadsaffär och Rebecca har förklarat steg för steg hur det sker så att jag känt mig try i detta. Hon är även behjälplig när jag som köpare har frågat om råd och om information såsom ritningar mm Jag hade inga förväntningar från början men jag är glatt överraskad över att det inte är så krångligt som man kan tro

Minela T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Mycket nöjd! Rekommenderar henne verkligen 👍

Jasmin T
Åker

Rebecca är en duktig mäklare som kan sin grej. Från första till sista mötet har hon gjort ett fantastiskt arbete. Alltid där när man behöver henne , vi är jättenöjda !!!

Christel J
Åker

Trevligt bemötande Hade inga speciella förväntningar men Rebecca kunde svara på dom frågor jag ställde

Robin R
Åker

Man blev bemött väldigt bra av henne, hon va väldigt bra på att kunna svara på om man hade frågar och vilka förmåner som kommer till med lägenheten t.ex. med tvättstuga o vindsförråd o vilket e bra att få veta, hon va väldigt hjälpsam som kunde stanna lite längre på visningen för att min far kunde komma vilket va väldigt snällt av henne, så i helheten så gjorde hon väldigt bra intryck under visningen

Christina V
Handskeryd

Jag är jätte nöjd med hennes hjälp!