Rebecca Fogelberg
Registrerad mäklare sedan 2013-04-03
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-30
2019-08 - 2020-07

Läs vad 109 Läs vad Rebecca Fogelberg

• Kristian E köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-08-04

Nyhem
    Köpte ett hus i Nässjö där Rebecca Fogelberg var ansvarig mäklare. Kan inget annat än säga att hon är en mycket professionell mäklare som man fick bra intryck av direkt.
    Hon gav svar på frågor om man hade några gällande huset eller dylikt. Fantastisk på att återkoppla och man kände sig trygg under hela köp-processen. Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Van Anh J sålde en tomt med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-07-20

Ravelsryd
    Eftersom vi ville sälja vår tomt i Nässjö tog vi kontakt med flera olika mäklare i Nässjö. Och vi valde att be Rebecca Fogelberg om hjälp med försäljningen. Då upplevde vi att hon var en positiv och framåt person.
    Och det var riktigt som vi trodde. Försäljningen gick snabbt och vi var nöjda med försäljningen.

Mvh,
    Thomas o Van Anh Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Malin J sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-07-07

Anneberg
    Vi har sålt vår villa. Rebecka är alltid lugn å sansad, kände oss aldrig stressade. Fick löpande info hela tiden flera gånger om dagen ibland. Hon gör ett bra jobb. Läs mer
    Annie C gillar detta
  • Alexsa G köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-06-29

2:a
    Runneryd
    Har köp en lägenhet
    Trevligt och snällt
    Svara på frågor snabbt och ger bra tips av vad man skulle göra.
    Har upplevt bra bemötande och noggrant förklaring när det gäller information. Läs mer
    2020-07-13 Rebecca F svarar Alexsa G
    Tack så mycket för din rekommendation Alexsa! Vad skönt att höra att du upplever att allt har gått bra i processen när ni köpt er första lägenhet. Lycka till med ert nya boende så hörs vi!
    Annie C gillar detta
  • Dick G sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-06-26

3:a
    Runneryd
    Det var Bra. :)
    Trevlig glad o engagerad Läs mer
    2020-07-13 Rebecca F svarar Dick G
    Tack för ditt omdöme Dick, roligt att höra att du upplever att allt har gått bra.
  • Emma M köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-06-04

Åker
    Köpt hus.
    Möttes av ett trevligt bemötande på visningen, tydlig och kunde sin sak. Genom hela processen har hon varit proffsig.
    Kan starkt rekommendera Rebecca! Läs mer
    2020-06-05 Rebecca F svarar Emma M
    Tack för ditt fina omdöme Emma! Det är så roligt att höra att ni är nöjda och att ni kan rekommendera mig vidare. Lycka till med renoveringarna nu, så hörs vi framöver!
  • Johan A sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-04-27

Snapp och proffesionel handtering Läs mer
    2020-04-29 Rebecca F svarar Johan A
    Tack för din rekommendation Johan!
  • Tanja N
    Tanja N sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-04-24

Jeg har solgt en semesterstuga i Nässjö
    Grundet Covid19 har jeg ikke haft mulighed for at møde fysisk op ved stugan. Rebecca har ordnet alt for mig, både med hensyn til billeder, annoncer og fremsvisning.
    Hun har holdt mig rigtig godt orienteret undervejs, så jeg har været med i hele forløbet.
    Jeg kan varmt anbefale Rebecca som fastighetsmäklar Läs mer
    2020-04-29 Rebecca F svarar Tanja N
    Tack för ditt fina omdöme och rekommendationen Tanja. Vi fick till en smidig lösning trots att ni inte kunde befinna er på plats, vad roligt att höra att du är nöjd med resultatet.
    Annie C gillar detta
  • Mattias N sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-04-20

Bodafors
    Mycket trevlig, kunnig och alltigenom professionell mäklare!
    Är mycket nöjd och belåten som kund. Läs mer
    2020-04-24 Rebecca F svarar Mattias N
    Tack för dina ord Mattias, vad roligt att höra att ni känner er nöjda med slutresultatet.
    Annie C gillar detta
  • Kay S sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

2020-04-19

Åker
    Trevligt bemötande och professionellt jobb som vi är mycket nöjda med. Läs mer
    2020-04-24 Rebecca F svarar Kay S
    Tack för rekommendationen Kay! Mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nässjö

Fredrik Bergqvist