Rebecca Fogelberg

Rebecca Fogelberg

Rebecca Fogelberg är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Rebecca Fogelberg har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. Rebecca Fogelberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.7. Rebecca Fogelberg har haft 39 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 138 Läs vad Rebecca Fogelberg

• 2021-07-13
    Bra bemötande och förtroendeingivande. Svarar snabbt på frågor
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Solberga
    2021-07-13
    Rebecca upplever jag som förtroendegivande person med proffsig uppträdande och hög servicekänsla. Hennes engagemang och erfarenhet underlätta kommunikationen und jag har förtroende för hennes arbete.
    Mycket bra jobbat med försäljning av vårt objekt!
    • Solberga
    2021-07-13
    Mycket bra bemötande under säljprocessen hittils. Mycket snabb hjälp när frågor uppstår. Rebecca har ett väldigt trevligt och lyhörd sätt och är mycket tillmötesgående.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Bodafors
    2021-07-09
    Bra bemött, snabbt och smidigt !
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Bodafors
    2021-07-07
    hon är mycket välinformerad. det är punktligt. presenterade mig med stort intresse lägenheten i bodafors parkgatan 17b. hon försäkrade mig om att jag kommer att ha allt stöd när det gäller dokument och transaktionssäkerhet .. Jag är väldigt glad att jag träffade en person med stor potential i ditt företag .. tack på förhand
    • Runneryd
    2021-06-23
    Första gången jag går igenom processen av att sälja bostad. Har enbart köpt men även det köpet va igenom mäklaren Rebecca. Rebecca är stöttande, engagerande och otroligt hängiven i sitt yrke och vad yrkesrollen innefattar. Detta ger mig som säljare av bostad en trygg grund att stå på och den finns där genom hela processen men även efter. Hon ger mig som säljare ett lugn som jag tycker alla borde leta efter i sina bostadsaffärer. Kan starkt rekommendera Rebecca till alla!
    • Erkabo
    2021-06-18
    Väldigt trevligt bemötande
    Stort tålamod
    Snäll och hjälpsam
    Stort tack Daoud, både för en fin rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Rebecca Fogelberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Erkabo
    2021-06-18
    Jag vill värmt rekommendera Rebecca!!! Hon är proffs, duktig och perfekt mäklare som engagerad mycket i bostadsförsälning. Man känner tryggheten att hon ska kunna förvalta kundens förtroende
    Vad glad jag blir över att läsa ditt omdöme Jacob! Så roligt att ni har hittat rätt boende och att jag fick hjälpa er. Hoppas ni får en härlig sommar så ses vi framåt hösten när det närmar sig övertagande av huset. /Rebecca Rebecca Fogelberg
    • Norrboda
    2021-06-04
    Väldigt fint hus som vi har köpt. Huset var allt vi hade hoppats på. Lagom gård och så är det med huset också. Trevlig, social och få alla svar som vill veta. Det var toppen och spännande när vi ska flytta in sen.
    Det är så roligt att läsa att ni känner er nöjda med ert fina hus som ni har köpt och även att ni är förväntansfulla inför flytten senare i sommar. Tack för ditt omdöme hur ni upplevt processen så här långt! /Rebecca Rebecca Fogelberg
  • Gare B
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Forserum
    2021-05-29
    Rebecca är trevligt och hjälpsam. Köpte ett radhus
    Tack så mycket för ditt omdöme Gare! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas jättebra med ert nya boende! Rebecca Fogelberg