Rebecca Fogelberg

Rebecca Fogelberg

Rebecca Fogelberg är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Rebecca Fogelberg har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. Rebecca Fogelberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 288 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Fogelberg har haft 31 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

288 omdömen om Rebecca Fogelberg

Sedan starten hos Reco 2014
Lovisa T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Handskeryd

Fantastiskt bemötande, kunskap och engagemang!!

Magnus T
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Mycket bra hittills, högsta betyg, men affären är ej helt genomförd ännu. Då den är det kan jag lämna slutgiltligt omdöme. Ni har lite för bråttom med att skicka ut enkäter! Magnus

Henrik W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Åker

Väldigt trevlig o noggrann tjej .. hjälpsam .

Emma H
Åker

Rebecca är lyhörd, proffsig och noggrann. Vi har haft en bra kontakt och fått ett mycket gott intryck av Rebecca och kan varmt rekommendera henne som mäklare. Allt har än så länge gått smidigt och enkelt. Helt enligt våra förväntningar.

Nathan Tufon N
Bodafors

Hey, Rebecca has been exceptional all the way. I am not so good at being so explicit but she was very professional: Welcoming, Available, Listening, Understanding, Etc.

Emil K
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Smidigt köp, gjordes i och för sig utan mäklarens inblandning via direkt kontakt med säljaren, men de möten och samtal vi hade gick bra.

Ann-Sofie E
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Bodafors

Höll hela tiden vi hade annons hos Fastighetsbyrån, intresserad,välinformerad

Johan A
Bodafors

Stabil insats, jag fick rätta någon detalj i kontraktet innan signering, men annars inget att anmärka på, trevligt bemötande.

Fikrije S
Handskeryd

Mycket bra och en lugn och glad mäklare.

Fehmi S
Handskeryd

Det var en bra och snabb affär där Rebecca var mycket professionell och lättillgänglig vid frågor.