Fastighetsbyrån Nässjö

Fastighetsbyrån Nässjö

Välkommen till Fastighetsbyrån i Nässjö!

Här finner du ett landskap där skog och åkermark möts och byts av. Sjöar och vattendrag finns det också gott om. Vi har varit aktiva här i området sedan sent 60-tal och har mycket erfarenhet och stor kunskap om den lokala bostadsmarknaden. Kontoret ligger centralt och ger bra möjligheter till skyltning och är lättillgängligt.

Våra engagerade mäklare jobbar målmedvetet, ger dig trygga råd och har resurserna som krävs för en lyckad bostadsaffär. Hör av dig till oss med dina frågor och funderingar!

Läs vad 405 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nässjö 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2021-05-10
    Superbra och professionell
    Bra bemötande och bra uppföljning
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2021-05-04
    Köpt en lägenheten, Jenny är trevlig, hjälpsam och svarar snabbt på frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2021-05-04
    Jag har köpt min första egna bostadsrätt. R har varit vänlig, informativ, tydlig, kunnig och korrekt genom hela processen. Det kunde inte ha gått smidigare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Ormaryd
    2021-05-04
    Sommarstuga köpt genom Fastighetsbyrån.
    Fredrik är trevlig och gav oss ett mycket bra bemötande. Känns trovärdig.

Allt gick smidigt. Inga problem överhuvudtaget i köpet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Hultet - Ekbacken
    2021-05-04
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Jennie som med kunnande och ett proffsigt bemötande gjorde allting smidigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Norrboda
    2021-04-30
    Jag vill värmt rekommendera Rebecca!!! Hon är proffs, duktig och perfekt mäklare som engagerad mycket i bostadsförsälning. Man känner tryggheten att hon ska kunna förvalta kundens förtroende
  • Albert B
    • Handskeryd
    2021-04-14
    Hade inga förväntningar då jag inte hade varit kontakt med en mäklare innan. Jag Sålde en lägenhet, Snabb, smidig, proffsigt utfört jobb..
    2021-04-05
    Rebecca var super när vi skulle sälja vårat hus.Glad trevlig och proffsig.
    2021-04-05
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling
    2021-03-29
    Mycket bra och kompetent mäklare. Lyhörd och har bara det bästa i tanke för kunden. Både vid försäljning och vid köp av fastighet.
    2021-03-19
    Jag är mycket nöjd med Jenny som mäklare. Ärlig och omtänksam.
    Alltid tillgänglig och snabb på svar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Ormaryd
    2021-03-03
    Javisst det var utmärkt, jättebra, han sålde min villa till full belåtenhet, nu väntar jag bara på pengar 😀
    2021-02-26
    Vi har sålt en lägenhet.
    Tycker hon gav ett bra bemötande. Trevlig och tydlig. Tycker hon infriade våra förväntningar.
    Enkel att få ta på och gav bra uppdateringar på läget hela tiden.

Vi är väldigt nöjda med henne.
    Tack så mycket för ert fina omdöme! Det har varit roligt att få vara med och hjälpa er under processen. Rebecca Fogelberg
    2021-02-23
    Vi fick hjälp av Rebecca att sälja vår villa. Med sitt goda bemötande, engagemang och lyhördhet levde hon upp till våra förväntningar.
    Tack snälla för ert omdöme, vad roligt att höra att försäljningen av ert hus har levt upp till förväntningarna. Rebecca Fogelberg
    2021-02-22
    Köpt ett nytt hus som är under byggnation,sålt vår villa. Saklig och tydlig både vid köp av ny bostad och när vi sålt vårt gamla hus.Lätt att ha att göra
    med och ger ett seriöst intryck. Rekommenderas varmt.
    • Norra Alsberg
    2021-02-19
    Hon var ganska trevligt och väldigt .bemötande var ganska bra hon var tydligt och hade ganska bra tålamod med att förklara allt och hur allting går till
    2021-02-17
    Både köpt & sålt av Jenny. Upplever henne som både snabb & professionell i bägge processerna och levde fullt upp till våra förväntningar. Vi har bara positiva omdömen om Jenny
    2021-02-16
    Rebecca är toppen bra, hon håller koll på allt, informerar dig över tiden och gör att allt känns tryggt och bra.
    Vad roligt att läsa att ni är nöjda med upplägget i processen att sälja er lägenhet. Tack så mycket för er rekommendation. Rebecca Fogelberg
    • Flisby
    2021-02-12
    Vi köpte ett hus genom Fredrik Bergqvist och vi har bara positiva intryck. Var väldigt trevlig och påläst så vi kan varmt rekommendera honom till 100%.
    Mvh Anders o. Lien Schöld
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Centralt
    2021-02-12
    Köpte en lägenhet genom Fredrik.
    Fredrik var helt underbar att göra med. Han var alltid tillgänglig och förklarade allt punkt för punkt. Mer såna mäklare tack 👍
    • Rävsnäs
    2021-02-10
    Köpt fastighet. Dålig återkoppling från mäklaren. Mäklaren hade semester vid övertagandet & assistenten kunde inte svara på alla frågor.
    • På småländska höglandet
    2021-02-01
    Lite tafatt i början innan vi fick en relation. Hon ställde frågor om och till mig som inte var relevanta (för mig) men förstår att de är det för andra.
    2021-01-29
    Sålt hus, ett bra bemötande som vanligt, har använt oss av Jenny tidigare och varit nöjda då precis som nu.
    2021-01-29
    Mycket bra mäklare!
    Informerar i tid och kommer med bra och vettiga råd.
    Tack så mycket för ditt omdöme Stefan. Vad roligt att höra att du har haft en bra upplevelse under försäljningens gång. Rebecca Fogelberg
    • Målen
    2020-12-17
    Vi är mycket nöjda med Fredrik! Rekommenderas!
    2020-12-17
    Mycket bra bemötande från visning till avslut! Rekommenderas.
    • Flisby
    2020-12-10
    Har sålt en fastighet. Blivit vänligt och proffsigt bemött. Blivit informerad om allt som händer. Snart är affären i hamn....
    • Handskeryd
    2020-12-10
    Vi har köpte en villa med källare i Handskeryd. Jag blev väldigt fint bemött av mäklaren som svarade på alla våra frågor och var mycket trevlig. Om vi säljer någon gång i framtiden ska vi definitivt anlita Fredrik Bergqvist. Supernöjda!
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Bodafors
    2020-12-05
    En väldigt snäll och fin tjej som gör sitt bästa
    2020-12-03
    2020-12-02
    Rebecca är professionell, hon får 5 av 5 av oss (Köpare)!
    2020-11-24
    Vi köpte ett fritidshus som vi direkt med köparen på ett bud Rebecka ringde upp oss å meddelade att vi fick köpa det
    Det här varit strul med vatten å avlopp som skulle varit klart när vi tog över
    Rebecka har ringt oss å frågat hur det gått känslan av att hon bryr sej
    En go och trevlig tjej
    2020-11-23
    Jag köpte ett hus, Jenny var väldigt professionell och ärlig för både säljaren och köparen.
    2020-11-21
    Bostadsrätt. Jag är helnöjd på alla vis.
    • Bodafors
    2020-11-10
    Sålt radhus på Allegatan 26 D i Bodafors.
    Ett mycket trevligt bemötande och vi är mycket nöjda med de uppgifter som Rebecca gjort för att sälja vårt hus.
    Vi kan lämna de varmaste rekommendationer.

Britt-Mari & Bosse
    Stort tack Britt-Mari och Bosse, både för en fin rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Rebecca Fogelberg
    • Annefors
    2020-11-07
    Köpte en villa, Jenny var bra och hjälpsam. Helt ok! :)
    2020-11-05
    Har köpt villa. Blev bra bemött av Jenny under hela processen, inget att klaga på! Jättenöjd 👍
    • Rävsnäs
    2020-11-05
    Dålig återkoppling, annons upplagd fel från början. Känns som jag fick ligga i själv. Fick höra från grannar att intressenter försökt nå mäklare utan svar. Huset övervärderat av mäklare, såldes till förlust.
    • Runneryd
    2020-10-29
    Vi har sålt vårt hus i Nässjö och är mycket nöjda med den hjälp och det stöd vi fått av Jenny. Hon är professionell, korrekt och vänlig i sitt bemötande. Våra förväntningar på en smidig och bra affär har till fullo infriats. Vi är således mycket nöjda med Fastighetsbyrån och Jenny som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Norra Alsberg
    2020-10-09
    Trevlig o kunnig mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
  • köpte en tomt med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Stensjön
    2020-10-05
    Jag har köpt en tomt, och jag är på det stora hela jätte nöjd med Fastighetsbyrån och med Jenny Karlsson.
    • Norra Sandsjö
    2020-10-05
    Lyhörd, smidig och hjälpsam.

Rebecca levde mer än väl upp till vår förväntning
    Tack så mycket för din rekommendation Tommy. Jag hoppas att ni ska trivas med ert boende! Rebecca Fogelberg
    2020-09-12
    Jenny Karlsson har sålt vårt radhus. Hennes profession och vänligt bemötande ger en känsla av trygghet. Allt har fungerat över våra förväntningar! Vi är mycket nöjda!
    Tack så mycket, så roligt att ni känner er nöjda! Och tack för ett fint samarbete. Jenny Jenny Karlson
    • Äng
    2020-09-10
    Vi köpte ett hus och är väldigt nöjda med Jennys proffsiga bemötande. Mina tidigare erfarenheter av mäklare har inte vart så positiv men Jenny har vart superbra.
    Tack för era fina ord, så roligt att ni är nöjda, det glädjer mig. Trivs väl i ert nya hus nu! Jenny Karlson
    • Malmbäck
    2020-09-07
    Köpt fritidshus där Rebecca agerat på ett trevligt, kompetent och sakligt sätt från visning till avslutad affär.
    Hon är lyhörd för åsikter, återkopplar snabbt vid frågor och kan redogöra för händelser i processen på ett tydligt vis.
    Sammanfattningsvis en mäklare som varmt rekommenderas och som för denna affär erhåller högsta betyg.
    Tack så mycket för din rekommendation Peter! Det glädjer mig att höra hur du har upplevt vägen fram till avslutad affär. Jag hoppas du får stor glädje av stugan! Rebecca Fogelberg
    • Runneryd
    2020-09-03
    Jag har köpt lägenhet genom Rebecca.
    Blivit bemött på ett väldigt tryggt och lugnt sätt. Hade inga förväntningar mer än ahh mäklaren är stöttande i alla frågor pga att det är första gången jag köper en lägenhet. Rebecca har funnit där till 100% genom hela processen och det har gjort att jag alltid fått tydliga svar på mina frågor.
    Min upplevelse i det stora hela är att hon brinner för sitt yrke och är hängiven. Detta upplevs då som berikande och gav mig ett lugn när allt kan kännas blurrigt. Tack för allt verkligen!
    Tack snälla Isabella för dina ord. Det har varit så roligt att få vara med och vägleda dig genom ditt första lägenhetsköp. Stort lycka till med flytten så hörs vi framöver! Rebecca Fogelberg
    2020-08-27
    sålt huset,,
    Jenny bra och tydlig
    mina förväntningar är uppfyllda
    Allt har varit bra hittills
    2020-08-26
    Kompetent och seriöst bemötande. Kunnig och bra på alla sätt och vis.
    Vi sålde vår villa i Nässjö.
    Ger ett lugnt och samlat intryck.
    Vi kan varmt rekommendera Rebecka!
    Tack så mycket för ditt omdöme Erik. Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen och det ska bli spännande att få följa er resa framåt med ert nya boende. Rebecca Fogelberg
    2020-08-25
    Allt toppen. Smidigt och enkelt med tät kontakt. Ständigt nåbar och guidar bra genom hela processen. Rekommenderas starkt.
  • skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2020-08-24
    Efter en lyckad försäljning av vår lägenhet för 2 år sedan så fick Fredrik nu sälja vårt hus.
    Det blev såklart samma lyckade resultat!
    Vi är väldigt nöjda med Fredrik. Han är professionell, positiv och trevlig! Bästa mäklaren i stan!