Alla kategorier Mäklare Jönköping Nässjö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nässjö

Fastighetsbyrån Nässjö

Rådhusgatan 23, 571 31 Nässjö — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Nässjö!

Här finner du ett landskap där skog och åkermark möts och byts av. Sjöar och vattendrag finns det också gott om. Vi har varit aktiva här i området sedan sent 60-tal och har mycket erfarenhet och stor kunskap om den lokala bostadsmarknaden. Kontoret ligger centralt och ger bra möjligheter till skyltning och är lättillgängligt.

Våra engagerade mäklare jobbar målmedvetet, ger dig trygga råd och har resurserna som krävs för en lyckad bostadsaffär. Hör av dig till oss med dina frågor och funderingar!

Läs vad 269 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nässjö

• Monica A skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Köp nybyggt hus med sjötomt.
    Bra bemötande och god service. Hjälpsam och lätt nå via mail. Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt villa.

Kunde varit mer aktiv att hitta köpare. Finns ju alltid ett urval intressenter att kunna jobba med.
    Inte tack vare henne huset sålts. Privat kund, men papper från Jenny.

Liten aktivitet för pengarna. Fokus på kund som inte ville betala förväntade priset, borde försökt hitta nån annan istället. Läs mer
  • Leif S skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Bra och proffesionellt bemötande, hon sålde ju in sig själv i konkurrens med 2 andra mäklare. Det som kunde varit bättre var själva säljprocessen med att få fram spekulanter samt dialogen med spekulanterna som kunde varit bättre Läs mer
  • Bashar A skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Hej!
    Jag har köpa hus i Nässjö, Fredrik var jätte snäll. Läs mer
  • Ulla C skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt villa/fritidshus
    Av mitt betyg var allt utmärkt Läs mer
  • Kajsa M skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Bostadsrätt
    Väldigt bra bemötande. Väldigt duktig mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder och att alla ska bli nöjda. Läs mer
  • Theo J skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Fredrik är en riktigt proffsig mäklare enda ut i fingerspetsarna;) Läs mer
  • Murat M
    Murat M skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Mycket Trevlig.
    Kung är du mannen Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Katarina Evelynn D skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Mycket trevlig proffesionell mäklare med ett ödmjukt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Jan S skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Anders sålde våran enfamiljsvilla snabbt och med proffesionellt bemötande. Han höll oss alltid informerad vad gällde hus försäljningen. Han var mycket vänlig och hjälpsam med allt som vi hade undringar om. Alla på hans kontor var också mycket tillmötesgående. Läs mer
  • Jan ingemar D skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Fredrik är en mycket bra och kompetent mäklare med ett trevligt bemötande . Alltid korrekt på ett mycket ödmjukt och proffisionellt sätt. / Janne o Kattis Läs mer
  • Johan P skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Radhus
    Jenny var jättebra och trevlig.
    Vi hade inga större förväntningar då vi inte ansåg oss villiga att betala det pris som objektet låg ute för, Jenny hjälpte oss väldigt bra med kommunikationen med säljaren och även efter att vi kommit fram till ett pris som båda parter var nöjda med. Läs mer
  • Bernt A skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt hus, väl mött som förväntat inget speciellt. Upplevelse var ok precis all kontakt Läs mer
  • Elin R skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jenny är en jätteduktig mäklare. Läs mer
  • Ida E skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Supernöjd med Fredrik! Både köpte vårt hus av honom och han fick vår lägenhet såld. Alltid ett bra bemötande och proffesionell. Läs mer
  • Lenuta N skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Vi köpte ett hus i Malmbäck och vi fick mycket information och hjälp med att köpa huset.Han arbetade på ett professionellt sätt.Vi är mycket nöjda om det samarbete som vi har haft med Fredrik Bergqvist. Läs mer
  • Birgitte H skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Fredrik hjälpte oss att sälja ett hus i Malmbäck. Han är mycket trevlig o samvetsgrann. Håller vad han lovar. Han utförde sitt uppdrag på det bästa sättet Läs mer
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    En trevlig och kunnig mäklare som verkligen ser till sina kunders bästa. Fredrik skötte försäljning a äv vår lägenhet samt skötte vårt köp av hus på ett ypperligt sätt! Läs mer
  • Andrea S skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag är mycket nöjd me dem !
    Va cull at köpa till han Läs mer
  • Monica J skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Anders har sålt tre fastigheter åt oss de senaste 15 åren. Hög tillgänglighet, snabb repons och en service som jag inte tror är vanligt nu förtiden. Lika trevligt att prata med Anders de gånger vi inte skall köpa eller sälja.
    Två gånger har han fått intressanter på vår bostad på mindre än två dygn och då betyder det att han presenterat bostaden rätt. Trevligt med proffsig fotograf och alla på fastighetsbyrån är delaktiga och gör att vi känner oss välkomna. Anders Torstensson lever upp till våra förväntningar i alla lägen//Monica & Ronnie Läs mer
    Sharlet H gillar detta
  • Dödsboet efter Alf J skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålde min fars hus som dödsbodelägare. Vi sökte upp Anders själva för att han skulle sköta försäljningen. Tyckte han var positiv,lättsam mycket trevlig. Huset såldes snabb och Anders skötte allt Läs mer
  • Karin O skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag har köpt en villa, och har fått ett väldigt trevligt bemötande och all den hjälp jag önskade av mäklaren Anders. Läs mer
  • Andreas K skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    En i stort sett bra affär, kunde ibland kännas som bristande engagemang , men hade snabb o bra återkoppling när det väl gällde. Läs mer
  • Peter J skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Har sålt en lgh, en 2a.
    Blev bemött av Jenny med bra attityd och ett leende på läpparna!

Förväntningarna om Jenny är höga och hon levererar också! Hon har gjort allt hon kunde och jag är så grymt nöjd!

Min sammanfattning av hela upplevelsen, från början till slut är att hon är bäst helt enkelt!

Vill även lägga till att Rebecca Fogelberg som igenterligen skulle varit min mäklare men blev gravid och det är man glad för hennes skull:) Läs mer
  • Ankido K skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Den skickligaste mäklaren har jag betjänts av. Läs mer
  • Andreas K skrev om Fastighetsbyrån Nässjö
    Bra bemötande och snabb återkoppling så i det stor hela väldigt nöjd! Läs mer
  • Peter L skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    anders är en trevlig och spontan säger rakt ut vad han tycker en
    kompetent mäklare. Läs mer
  • Elin A skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Super bra hela vägen! Jag har köpt en bostad i en fas i mitt liv som är sådär, hon gav trygghet! Läs mer
  • Bengt-Olof S skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Har sålt vår villa. Jenny hade ett bra bemötande och kändes kunnig och saklig. Läs mer
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Allt har funkat kanon o vi är supetnöjda Läs mer
  • Christin B
    Christin B skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Vi har sålt en villa.
    Jag har blivit jättebra och proffionellt bemött. Eftersom vår situation varit lite komplicerad har jag också kunnat få lite specialhjälp och det är jag oerhört tacksam för! Läs mer
  • Carin T skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Ett trevligt o korrekt bemötande Läs mer
  • Mikael L skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt villa. Fredrik är tydlig, tillgänglig och Professionell.
    Har bara positiva erfarenheter och är mycket nöjd. Läs mer
  • Petter J skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jenny är oerhört professionell, trevlig och lyhörd. Hon skapade trygghet under hela vår försäljningsprocess genom stor kunskap och tydlighet och vi kunde inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Sara D
    Sara D skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Toppen bemötande och väldigt hjälpsam, gjorde sig tillgänglig även under sin lediga tid när vi hade frågor. Det har känts bra hela vägen från letande till köp för oss med Fredrik.
    Mvh Sara & Jonny Läs mer
  • Cesarino G skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Helt fantastisk, professionel och mycket duktig. Alltid disponibell Läs mer
  • Bassel F
    Bassel F skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Anders är en ärlig man som sköter sitt jobb på ett bra sätt. Jag känner mig trygg med honom. Han förklarar på ett bra sätt och hjälper oss med att undvika problem. Läs mer
  • Brane D skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Mycket trevlig och hjälpsamt bemötande! Läs mer
  • Eva B skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag har fått proffsig hjälp i samband med försäljningen av mitt hus. Fredrik har varit ett stöd och visat stort engagemang i samband med visningarna Läs mer
  • Ismar H skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Professionell, tillgänglig, hjälpsam samt inger trygghet och har allt det positiva som man vill ha i en mäklare. Läs mer
  • Henrik H skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Lugn, trygg och mycket trevlig.
    Tillgänglig, professionell och duktig på att hantera uppkomna problem.
    ”Lagom” i ordets allra mest positiva innebörd.
    Låter objektet som säljs spela tydlig huvudroll utan att för den delen bara vara statist.
    Engagerad på ett genuint (inte tillgjort á la bilförsäljare) sätt och får såväl köpare som säljare att känna att de gjort en lyckad affär.
    Svarar på frågor man nästan känner sig dum att ställa på ett sätt som tar bort känslan av dumhet omedelbart.

Att sälja/köpa bostad med Rebecca som mäklare är en positiv upplevelse. Läs mer
  • Bertil F skrev om Anders Torstensson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Mycket bra han är trevlig och tillmötesgående lätt att prata med Läs mer
  • Cesarino G skrev om Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag har haft Fredrik som mäklare: är ute svårt att beskriva vilken otrolig topp service jag fick. Snabb, professionell, effektiv och mycket engagerad. Affären gick så bra att man kan inte tro det är sant. Både jag som säljare, de som köpte och grannar har varit extrem nöjda. VARMT REKOMMENDERAD Läs mer
    Fredrik B gillar detta
  • Cecilia G skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Vi är mycket positiva till Rebecka Fogelbergs bemötande av oss under hela försäljningsprocessen. Hon har helt levt upp till våra förväntningar. Hon har bemött oss med positiv och tillmötesgående attityd, svarat på frågor och hon har tagit hand om allt praktiskt kring försäljningen på ett sätt som gjort oss trygga. Läs mer
  • Monica A skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Mycket trevlig , kunnig och hjälpsam Läs mer
  • Dilber B skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag fick bra bemötande av Rebecca Fogelberg. Redan under visningen fick jag bra intryck av henne. Hon var inte på en utan hon var lugn och hon visste vad hon pratade om. Hon gav lite tips på hur man kan göra med lägenheten osv.
    Även efter visningen var hon tydlig om köpprocessen. Under mötet gick vi igenom hela avtalet och hon var väldig tydlig.
    Jag tycker hon har utfört ett bra jobb. Läs mer
  • Ivica B
    Ivica B skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    En jätte duktig mäklare, en mäklare som gillar sitt jobb och gör den med glädje, en mäklare som kan sitt jobb,en mäklare som tänker på allt: köpare,säljare,sig själv och företag hon jobbar för, en mäklare som jag skulle verkligen rekomandera till alla! Läs mer
  • Annika H skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jenny gav ett professionellt intryck. Hon svarade på alla frågor, vad påläst och kunnig. Det kändes tryggt att kunna vända sig till Jenny. Jag köpte ett hus som hon förmedlade och det fanns inga oklarheter. Läs mer
  • Carolina M skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag är helnöjd med Jenny Karlson! Hon har ett professionellt bemötande och är därtill trevlig och personlig. Väldigt enkel att ha att göra med. Jenny inger förtroende och är pålitlig, jag kände mig helt trygg som kund. Läs mer
  • Alex S skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Han bemötte mig hur bra som helst! Kunde ej bli bemött bättre Läs mer

Rådhusgatan 23, 571 31 Nässjö