Fastighetsbyrån Nässjö

Fastighetsbyrån Nässjö

• BadgeElevenYears
Ring 0380-183 40 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Nässjö! Här finner du ett landskap där skog och åkermark möts och byts av. Sjöar och vattendrag finns det också gott om. Vi har varit aktiva här i området sedan sent 60-tal och har mycket erfarenhet och stor kunskap om den lokala bostadsmarknaden. Kontoret ligger centralt och ger bra möjligheter...

866 omdömen om Fastighetsbyrån Nässjö

Sedan starten hos Reco 2013

Kaljtrina M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Salestam en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Norra Alsberg

Vi hade äran att få Magnus som vår mäklare, och hans engagemang och professionalism har verkligen gjort hela försäljningsprocessen till en positiv upplevelse. Hans bemötande var bra på alla sätt, aktiv lyssnare, 100% närvaro när man pratar, lugn med mera. Magnus har inte bara visat upp en djup kunskap om marknaden och branschen, utan han har också gått långt utöver förväntningarna för att säkerställa att vi kände oss trygga och välinformerade under hela processen. Hans omtänksamhet och dedikation till att möta våra behov...

Fikrije S
Centralt

En mycket duktig mäklare. Rekommendera Kevin till alla.

Fehmi S
Centralt

Kevin är en fantastisk duktig mäklare. Han är lugn och mycket lyhörd. Hela processen har varit super från start till mål där Kevin alltid har varit tillgänglig och vi har fått svar på alla frågor vi har haft. Vill ni ha en mäklare som är proffesionell och utstrålar massor av positiv energi så ska ni ha Kevin som er mäklare.

Sebastian S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Åker

Rebecca är trevlig och har alltid varit tillgänglig att svara på diverse frågor som man haft under köpet av bostaden.

Henrik H
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Rågången

Snabbt, smidigt och tryggt bemötande. Fredrik är en dunderkille som värderar sina kundrelationer högt vilket märktes genomgående under vår kontakt. Kan allra varmast rekommendera Fredrik som mäklare.

Dennis S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Åker

Väldigt proffsig och behjälplig genom hela processen.

Lukasz P
Bodafors

bemöter kunden mycket professionellt. Hjälpsam. och mycket positivt. kompetent i det hon gör.

Camilla Madelaine W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Åker

Väldigt hjälpsam och trevlig. Rekommenderar han till alla jag känner.

Jenny R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Vänlig, tillmötesgående, kunnig.

Erik F
Anneberg

Tryckt och bra bemötande. Kan rekommenderas!

Filip L
Centralt

Jag hade förmånen att ha Kevin som min mäklare när jag sålde min lägenhet, och jag kan inte nog berömma honom. Han visade sig vara en riktig expert inom sitt område och gjorde hela processen otroligt smidig och enkel för mig. Han hade en imponerande kunskap om marknaden och visste precis hur man skulle marknadsföra min lägenhet på bästa sätt för att locka potentiella köpare. Han var också otroligt hjälpsam och stöttande under hela processen, vilket verkligen lugnade mina nerver. Jag kände mig verkligen trygg med honom vid...

Sergejs K
Fredriksdal

We're very happy to deal with Magnus. Easy going to communicate, always has a quick response. We got all the information from him even during the weekend.

Eva H
Bodafors

Verkar trygg och bra. Tyvärr har det ju inte gått så bra ännu fått gå ner på priset ytterligare. Det är nog mer svårsålt än jag trodde. Få se nu om det blir några anmälningar till visningen på onsdag. Jag tycker inte om enkäter/undersökningar. Svara nu eftersom jag fått upprepade förfrågningar. Men egentligen skulle jag föredra att ge ett svar när allt är klart. Mvh Eva Holmér

Mathias Ö
Fredriksdal

Väldigt trevligt och proffsigt. Levde upp över mina förväntningar. Skötte affären på ett väldigt proffsigt sätt, svarade alltid på frågor och återkopplade väldigt bra med ideer och lösningar Kan skarpt rekomenderas.

Maria Katrina Manalo M
Köpte sitt hus med hjälp av Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Runneryd

I’ve met quite a lot of brokers during our housing search journey and I can honestly say that Kevin Ibrahim has exceeded my expectation when it comes to customer service. Below are the qualities that me and my family appreciated of him: -Responsive to messages/calls -Can explain details fluently in English language -Approachable and accommodating both in calls and in person. -Finds a way to meet clients needs/preference -Very inclusive -Able to give answers to all questions raised -Loves what he is doing

Behar I
Runneryd

Kevin kom och tittade på huset och förklarade noggran till oss hur det skulle gå, vi fick sålt huset snabbt mycket snabbare än förväntat, jätte duktig kille som sätter sina kunder som största prioritet och är jätte hjälpsam.

Robert S
Malmbäck

Bra bemötande snabb återkoppling till förhandsvisning. Bra sammankoppling mellan säljare och köpare. Mäklaren verkar grundlig och arbetar smidigt

Mats Bo Uno F
Malmbäck

Väldigt positivt bemötande, Kevin var väldigt lyhörd för våra behov och hela processen var därför väldigt snabb.

Rasmus K
Handskeryd

Driven, engagerad och ödmjuk. Tryggt hela vägen. Mycket nöjd!

Anncatrine A
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Alsberg

Otroligt proffsigt bemötande! Vänlig, inlyssnande och gjort sitt yttersta för att mitt hus blev sålt.

Annette B
Handskeryd

Mycket gott bemötande, tydlig med att förklara varje steg i säljprocessen och lyhörd för mina funderingar och frågor. Bra med att återkoppla efter visningar. Levde helt upp till mina förväntningar om en trygg guidning genom försäljningen till

Niklas Jan Åke K
Äng

Kevin är en trevlig kille, lugn och förklarade bra hur vi skulle lägga upp vår förläljning

Behar I
Köpte sitt hus med hjälp av Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Handskeryd

Jag rekommenderar att ni anlitar denna killen, han är duktig på sitt jobb men de bästa är att han bryr sig om dig o din affär och är jätte hjälpsam. han hör av sig ofta och stämmer av läget o kollar om allt e som de ska och om man har frågor. jätte duktig kille

Stefan S
Malmbäck

Vi blev väldigt bra bemötta från första början. Rebecca är lugn och lyhörd vilket gör att man känner sig trygg och väl omhändertagen. Vi har hela tiden fått snabb återkoppling och uppdatering. Vi kan varmt rekommendera henne.

Rolf S
Åker

exceptionelt sammanfattar vad vi tycker det räcker rolf och kerstin sandström

Svar från Magnus Salestam

Tack för en fin sammanfattning! Och tack för förtroendet att få hjälpa er med er bostadsförsäljning. Mvh Magnus

Robert O
Bodafors

Jag kände direkt att Rebecca är den rätta mäklaren för försäljningen av mitt bostad . väldig bra överblick , lätt och trevlig att prata med samt många viktiga tips som man hade njuta av från börja till försäljning rekommenderas stark av mig !!

Elin S
Åker

Magnus är trevlig och engagerad. Han höll oss uppdaterade under hela processen utan att vara påstridig. Tipsade oss om kommande försäljningar, och ordnade förhandsvisning så det blev en snabb och smidig affär för oss som köpare.

Svar från Magnus Salestam

Tusen tack för era fina ord Elin. Det har varit en ära att få hjälpa er i er bostadsresa. Lycka till i ert fina hus! Mvh Magnus

Amir A
Centralt

Sålde min lägenhet med hjälp av Kevin Ibrahim jag kan säga Kevin är bästa mäklare jätte trevligt bra bemötande och var jätte tydligt. Jag fick bra hjälp 10 av 10.

Rasmus S
Hultet

Mäklaren bemötte mig bra och trevligt. Mäklaren hjälpe mig mer än jag trodde han skulle göra. Jag tycker att mäklaren har gjort ett bra jobb ifrån början till slut.

Ehlen F
Anneberg

Magnus är lugn och saklig Hangick igenom stegen inför försäljningen och såg till att man förstod Jag började tvivla på hela iden om att sälja huset och kunde verkligen ventilera oro och tankar med Magnus, en söndagskväll Lika vid kontraktsskrivningen gicks allt igenom lugnt och säkert Kan varmt rekommendera Magnus som mäklare

Svar från Magnus Salestam

Tack så mycket för ditt vänliga omdöme Ehlen! Det var en glädje att vara med dig genom försäljningsprocessen. Jag uppskattar verkligen dina fina ord.

Sayed Hashim H
Åker

jag rekommenderar stark som mäklare

Svar från Magnus Salestam

Tack så mycket för din rekommendation! Jag uppskattar förtroendet och finns här om det är något mer jag kan göra framöver!

Anders K
Skrev om Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Både köpte lägenhet o sålde mitt hus genom Kevin förra året. Båda affärerna utföll till största belåtenhet. Kevin skötte detta utmärkt..engagerad o lätt att ha o göra med..snabba svar på frågor o funderingar..o tillgänglig i stort sett 24/7. Denna unga man kan varmt rekommenderas !!

Britt K
Bodafors

Jag tycker att hon har varit trevlig, sakkunnig, hjälpsam, gett oss information via sms och säljcoachen.

Christer A
Bodafors

Det har fungerat utmärkt. Mina syskon som bor i Bodafors och Nässjö har varit på plats, jag som bor i Skåne har fått. all information via mail, sms och telefon. Detta ha fungerat bra. /Christer

Ann-Sofie G
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Nyhem

Man blir bemött på ett trevligt sätt. Alltid positiv, ser en lösning på det mesta. En bra mäklare helt enkelt.

Sayed M
Åker

Jättebra bemötande, lättsam och en snabb och smidig affär blev det. Tack för allt.

Svar från Magnus Salestam

Tack så mycket för din feedback och vänliga ord. Lycka till med huset!

Birgitta Marie A
Åker

Magnus är väldigt professionell och vi har fått väldigt bra hjälp med allt som har haft med vår husförsäljning att göra. Han är mycket engagerad i sitt arbete.

Svar från Magnus Salestam

Tack så mycket för dina vänliga ord! Jag är tacksam för att ni känner er nöjda och lycka till i ert nya boende!

Lars-Åke A
Åker

Mycket trevligt bemötande. Väldigt tydlig och mycket god hjälp och många tips igenom processen. Magnus är en väldigt engagerad och hjälpsam mäklare. Det märks tydligt att han brinner för sitt arbete. Väldigt driven och har ett tydligt och vänligt bemötande.

Svar från Magnus Salestam

Tack så mycket för de uppmuntrande orden! Att kunna bistå med hjälp och ge användbara tips under processen är en prioritet för mig. Tack igen för ert förtroende, och lycka till med ert nya boende.

Göran A
Bodafors

Trevligt bemötande hjälpsam kunnig i sitt jobb ringer upp så man får information om vad som händer angående försälningen

Elias G
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Nyhem

Exemplarisk , tydlig i sitt arbete väldigt noggrann och en fantastisk duktigt mäklare

Anncatrine A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Salestam en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Åker

Affären är inte avslutad än, men jag kan hittills säga att: Magnus har ett mycket trevligt bemötande. Han är också både kunnig och pålitlitlig.

Svar från Magnus Salestam

Tack för de vänliga orden Anncatrine. Lycka till i din nya lägenhet!

Roger C
Åker

Vid en första kontakt fick vi snabbt förtroende för Magnus. Vid första kontakten handlade det om köp av ett radhus där Magnus egentligen inte var ansvarig mäklare men skötte ärendet med den äran. Vad gäller försäljningen av vår lägenhet, där Magnus var ansvarig mäklare, uppnåddes varken våra eller Magnus förväntningar beträffande slutpriset. Det berodde inte på dåligt mäklararbete utan mer ett resultat av en trög marknad. Sammantaget är Magnus mycket trevlig och kunnig och vi kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Svar från Magnus Salestam

Tack så mycket för er feedback! Jag uppskattar förtroendet ni visade mig vid köpet av radhuset och förstår att marknadens utmaningar påverkade slutpriset vid försäljningen av er lägenhet. Jag är tacksam för de vänliga orden och rekommendationen!

Bernt H
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Trevlig o glad o tillmötesgående mäklare.

Mirbon S
Hultet

Jätte smidig affär hon skötte allt jätte bra, väldigt professionell i sitt jobb och duktig

Henrik S
Åker

Engagemanget och tillgängligheten är något som sticker ut hos Kevin. Lugnade när man själv tappat tålamodet.

Roger L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Centralt

Proffsigt genomfört förmedlande av lägenheten och noggrann genomgång innan påskrift

Nassar A
Skrev om Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Kevin har varit engagerad i försäljningen och har alltid varit tillgänglig vid alla frågor och funderingar vi har haft. Rekommenderas varmt! Väldigt professionell mäklare!

Rasmus K
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Handskeryd

Proffesionellt och ödmjukt bemötande. Mycket bra, rekommenderar!

Anita H
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö

Trevlig mäklare med glatt o trevligt humör och tillmötesgående.

Torbjörn A
Bodafors

Saklig och trevlig. Återkopplar ”lagom”.

Svar från Magnus Salestam

Tack så mycket för din fina feedback! Lycka till i ditt nya hus Torbjörn!