Fastighetsbyrån Nässjö

Rådhusgatan 23, 571 31 Nässjö — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Nässjö!

Här finner du ett landskap där skog och åkermark möts och byts av. Sjöar och vattendrag finns det också gott om. Vi har varit aktiva här i området sedan sent 60-tal och har mycket erfarenhet och stor kunskap om den lokala bostadsmarknaden. Kontoret ligger centralt och ger bra möjligheter till skyltning och är lättillgängligt.

Våra engagerade mäklare jobbar målmedvetet, ger dig trygga råd och har resurserna som krävs för en lyckad bostadsaffär. Hör av dig till oss med dina frågor och funderingar!

Läs vad 366 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nässjö

• 2020-10-09

Hanna B skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Trevlig o kunnig mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-10-05

Helena F skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag har köpt en tomt, och jag är på det stora hela jätte nöjd med Fastighetsbyrån och med Jenny Karlsson. Läs mer
  • 2020-10-05

Tommy E skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Lyhörd, smidig och hjälpsam.

Rebecca levde mer än väl upp till vår förväntning Läs mer
    2020-10-19 Rebecca F svarar Tommy E
    Tack så mycket för din rekommendation Tommy. Jag hoppas att ni ska trivas med ert boende!
  • 2020-09-12

Kurt L skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jenny Karlsson har sålt vårt radhus. Hennes profession och vänligt bemötande ger en känsla av trygghet. Allt har fungerat över våra förväntningar! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-09-14 Jenny K svarar Kurt L
    Tack så mycket, så roligt att ni känner er nöjda! Och tack för ett fint samarbete. Jenny
    Jenny K gillar detta
  • 2020-09-10

Alexandra L skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Vi köpte ett hus och är väldigt nöjda med Jennys proffsiga bemötande. Mina tidigare erfarenheter av mäklare har inte vart så positiv men Jenny har vart superbra. Läs mer
    2020-09-10 Jenny K svarar Alexandra L
    Tack för era fina ord, så roligt att ni är nöjda, det glädjer mig. Trivs väl i ert nya hus nu!
  • 2020-09-07

Peter J skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Köpt fritidshus där Rebecca agerat på ett trevligt, kompetent och sakligt sätt från visning till avslutad affär.
    Hon är lyhörd för åsikter, återkopplar snabbt vid frågor och kan redogöra för händelser i processen på ett tydligt vis.
    Sammanfattningsvis en mäklare som varmt rekommenderas och som för denna affär erhåller högsta betyg. Läs mer
    2020-09-16 Rebecca F svarar Peter J
    Tack så mycket för din rekommendation Peter! Det glädjer mig att höra hur du har upplevt vägen fram till avslutad affär. Jag hoppas du får stor glädje av stugan!
  • 2020-09-03

Isabella J skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag har köpt lägenhet genom Rebecca.
    Blivit bemött på ett väldigt tryggt och lugnt sätt. Hade inga förväntningar mer än ahh mäklaren är stöttande i alla frågor pga att det är första gången jag köper en lägenhet. Rebecca har funnit där till 100% genom hela processen och det har gjort att jag alltid fått tydliga svar på mina frågor.
    Min upplevelse i det stora hela är att hon brinner för sitt yrke och är hängiven. Detta upplevs då som berikande och gav mig ett lugn när allt kan kännas blurrigt. Tack för allt verkligen! Läs mer
    2020-09-16 Rebecca F svarar Isabella J
    Tack snälla Isabella för dina ord. Det har varit så roligt att få vara med och vägleda dig genom ditt första lägenhetsköp. Stort lycka till med flytten så hörs vi framöver!
  • 2020-08-27

Syril J skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    sålt huset,,
    Jenny bra och tydlig
    mina förväntningar är uppfyllda
    Allt har varit bra hittills Läs mer
  • 2020-08-26

Erik C skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Kompetent och seriöst bemötande. Kunnig och bra på alla sätt och vis.
    Vi sålde vår villa i Nässjö.
    Ger ett lugnt och samlat intryck.
    Vi kan varmt rekommendera Rebecka! Läs mer
    2020-09-16 Rebecca F svarar Erik C
    Tack så mycket för ditt omdöme Erik. Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen och det ska bli spännande att få följa er resa framåt med ert nya boende.
  • 2020-08-25

Sasha L skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Allt toppen. Smidigt och enkelt med tät kontakt. Ständigt nåbar och guidar bra genom hela processen. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-08-24

Jenny Ebba Louise G skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Efter en lyckad försäljning av vår lägenhet för 2 år sedan så fick Fredrik nu sälja vårt hus.
    Det blev såklart samma lyckade resultat!
    Vi är väldigt nöjda med Fredrik. Han är professionell, positiv och trevlig! Bästa mäklaren i stan! Läs mer
  • 2020-08-04

Kristian E skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Köpte ett hus i Nässjö där Rebecca Fogelberg var ansvarig mäklare. Kan inget annat än säga att hon är en mycket professionell mäklare som man fick bra intryck av direkt.
    Hon gav svar på frågor om man hade några gällande huset eller dylikt. Fantastisk på att återkoppla och man kände sig trygg under hela köp-processen. Läs mer
    2020-08-10 Rebecca F svarar Kristian E
    Tack så mycket för ditt omdöme Kristian. Det glädjer mig att ni har känt er trygga i köpprocessen av ert hus. Stort lycka till med ert boende så hörs vi framöver!
  • 2020-07-28

Loredana-elena P skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jag har köpt ett hus.Fredrik Bergqvist är så trevlig,bra person och professionellt i sin arbete. Läs mer
  • 2020-07-20

Van Anh J skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Eftersom vi ville sälja vår tomt i Nässjö tog vi kontakt med flera olika mäklare i Nässjö. Och vi valde att be Rebecca Fogelberg om hjälp med försäljningen. Då upplevde vi att hon var en positiv och framåt person.
    Och det var riktigt som vi trodde. Försäljningen gick snabbt och vi var nöjda med försäljningen.

Mvh,
    Thomas o Van Anh Läs mer
    2020-08-10 Rebecca F svarar Van Anh J
    Vad kul att höra att ni är nöjda med slutresultatet, det blev ett lyckat samarbete! Tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av tomten. Ha det gott!
  • 2020-07-07

Holger S skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Vi köpte mark för nybyggnation och jag upplever att mäklaren och hennes kollegor är seriös och kompetent.
    Proffsigt hantering av ärendet. Läs mer
    Annie C, Jenny K gillar detta
  • 2020-07-07

Malin J skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Vi har sålt vår villa. Rebecka är alltid lugn å sansad, kände oss aldrig stressade. Fick löpande info hela tiden flera gånger om dagen ibland. Hon gör ett bra jobb. Läs mer
    2020-08-10 Rebecca F svarar Malin J
    Tack snälla Malin för ert omdöme. Vad roligt att höra att ni har haft en bra upplevelse under försäljningens gång.
  • 2020-07-06

Yvonne P skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt ett radhus. Fredrik hjälpte mig med allt och fanns närvarande hela tiden. Försäljningen gick fortare än jag trodde Läs mer
  • 2020-07-04

Ove P skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt mitt hus
    Är en duktig mäklare och kan sitt jobb
    Trevlig och lätt att prata med Läs mer
    Jenny K, Annie C gillar detta
  • 2020-06-29

Alexsa G skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Har köp en lägenhet
    Trevligt och snällt
    Svara på frågor snabbt och ger bra tips av vad man skulle göra.
    Har upplevt bra bemötande och noggrant förklaring när det gäller information. Läs mer
    2020-07-13 Rebecca F svarar Alexsa G
    Tack så mycket för din rekommendation Alexsa! Vad skönt att höra att du upplever att allt har gått bra i processen när ni köpt er första lägenhet. Lycka till med ert nya boende så hörs vi!
  • 2020-06-26

Dick G skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Det var Bra. :)
    Trevlig glad o engagerad Läs mer
    2020-07-13 Rebecca F svarar Dick G
    Tack för ditt omdöme Dick, roligt att höra att du upplever att allt har gått bra.
  • 2020-06-24

David J skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    •Sålt Hattsjövägen14 i Grimstorp

• Jag blev bemött på professionellt sätt.

• Förväntningarna var att ha huset ute på ”kommande” då vi letade hus på landet. Men efter ett tag hittade vi vårat drömhus och helt plötsligt blev det försäljning.
    Då gick det undan med fotografi (sjukt bra jobbat och fina bilder och kanonfin film) sedan efter det en kanonbra annons vilket resulterade i en snabb försäljning, Redan 1 vecka före visning.

•sammanfattningen är att ni gjorde ett riktigt bra jobb och att jag kan varmt rekommendera er.

Mvh David Läs mer
  • 2020-06-04

Emma M skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Köpt hus.
    Möttes av ett trevligt bemötande på visningen, tydlig och kunde sin sak. Genom hela processen har hon varit proffsig.
    Kan starkt rekommendera Rebecca! Läs mer
    2020-06-05 Rebecca F svarar Emma M
    Tack för ditt fina omdöme Emma! Det är så roligt att höra att ni är nöjda och att ni kan rekommendera mig vidare. Lycka till med renoveringarna nu, så hörs vi framöver!
  • 2020-06-02

Etus Etelka H skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Vi har sålt en banvaktsstuga. Mäklaren var under hela säljprocessen proffsig, tillmötesgående och tillgänglig på oregelbundna tider. Högsta servicenivå helt enkelt. Vi kände oss trygga med hans hantering av hela affären.
    Han överträffade våra förväntningar. Det gjorde slutpriset också. Vi rekommenderar honom varmt till andra. Läs mer
  • 2020-06-02

Jörg Reinhold H skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Vi har sålt en banvaktsstuga. Fredriks bemötande har hela tiden varit professionell. Oavsett när vi ringde, eller hur struliga vi var, så bemötte han oss proffsigt. Vi tärde kanske lite på hans tålamod - men han visade bara förståelse och var tillmötesgående. Vi rekommenderar honom varmt till andra. Läs mer
  • 2020-05-28

Krister A skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Köpt enplanshus.
    Väldigt bra bemötande av Fredrik.
    Han var tydlig och förtroende ingivande och väldigt trevlig. Läs mer
  • 2020-05-15

Jerker G skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Köpte en villa förmedlad av Fredrik
    Fick ett bra, sakligt och professionellt bemötande genom hela köpet. Läs mer
  • 2020-04-27

Johan A skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Snapp och proffesionel handtering Läs mer
    2020-04-29 Rebecca F svarar Johan A
    Tack för din rekommendation Johan!
  • 2020-04-24

Anna W skrev om Fastighetsbyrån Nässjö
    Mycket positivt bemötande och jättenöjd med affären!
    Anna Läs mer
  • Tanja N

2020-04-24

Tanja N skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jeg har solgt en semesterstuga i Nässjö
    Grundet Covid19 har jeg ikke haft mulighed for at møde fysisk op ved stugan. Rebecca har ordnet alt for mig, både med hensyn til billeder, annoncer og fremsvisning.
    Hun har holdt mig rigtig godt orienteret undervejs, så jeg har været med i hele forløbet.
    Jeg kan varmt anbefale Rebecca som fastighetsmäklar Läs mer
    2020-04-29 Rebecca F svarar Tanja N
    Tack för ditt fina omdöme och rekommendationen Tanja. Vi fick till en smidig lösning trots att ni inte kunde befinna er på plats, vad roligt att höra att du är nöjd med resultatet.
  • 2020-04-20

Mattias N skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Mycket trevlig, kunnig och alltigenom professionell mäklare!
    Är mycket nöjd och belåten som kund. Läs mer
    2020-04-24 Rebecca F svarar Mattias N
    Tack för dina ord Mattias, vad roligt att höra att ni känner er nöjda med slutresultatet.
  • 2020-04-19

Kay S skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Trevligt bemötande och professionellt jobb som vi är mycket nöjda med. Läs mer
    2020-04-24 Rebecca F svarar Kay S
    Tack för rekommendationen Kay! Mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • 2020-04-14

Peter H skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt villa. Rebecca har varit tydlig i kommunikation och har på ett mycket bra sätt förmedlat hela förloppet och information. Under rådande Corona situation har inte försäljningspriset på fastigheten nått de förväntningar som fanns. Detta kan naturligtvis inte mäklaren påverka när det inte fanns tillräckligt många potentiella kunder som var redo att buda i denna situation. Rebecca har väl levt upp till förväntningarna i sitt arbete. Läs mer
    2020-04-24 Rebecca F svarar Peter H
    Tack så mycket för rekommendationen Peter. Vad skönt att höra att försäljningsprocessen har varit till din belåtenhet trots rådande omständigheter.
  • 2020-04-14

Jessica H skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Ja/vi har sålt en villa. Jag/vi har blivit bra bemötta och det blev en snabb affär vilket vi önskade. Läs mer
    2020-04-24 Rebecca F svarar Jessica H
    Vad roligt att höra att du upplever att försäljningen uppfyllde dina önskemål, tack så mycket för ditt omdöme!

Annette T skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    En mäklare som har varit tydlig och trevlig Läs mer

Johnny K skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Köpt en sommarstuga, mycket bra bemötande. Läs mer

Karl Axel Uno H skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt en villa.
    Blev vänligt och respektfullt bemöttar.
    Vi är mycketbelåtna med Fredriks engangemang och arbete Läs mer
    2020-04-07 Annie C svarar Karl Axel Uno H
    Det glädjer oss att ni känner er nöjda
  • 2020-04-02

Pernilla T skrev om Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Har sålt en bostadsrätt /Radhuset

Hon är kontrollera uppgift väldigt noggrannt.
    När är hon fick ärende på sitt bord så vill hon intresserad av mer information och lyssnar på vad vi gick igenom mm.
    Hon var inte svår att nå, om hon inte kunde svara just när man ringde så ringde hon upp.
    Gav oss flodet på information hur det gick i försäljningen hela tiden.
    Hon ha ett bra bemötande.
    Förväntningarna var att sälja bostadsrätt Läs mer
    2020-04-03 Rebecca F svarar Pernilla T
    Tack för ditt fina omdöme Pernilla! Vad roligt att höra att ni känner er nöjda.
  • 2020-04-02

Ida B skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Jenny är kanon! Bra återkoppling och smidig kontakt.
    Rekommenderar Jenny starkt! Läs mer
    2020-04-02 Annie C svarar Ida B
    Roligt att ni känner er nöjda!
  • 2020-03-19

Michael G skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Har både köpt en villa och sålt en med Fredrik. Han har ett riktigt bra bemötande och vet vad han gör. Hade som förväntning att huset skulle bli sålt och det gjorde han över förväntan.
    En riktigt bra mäklare bättre går nog inte att bli Läs mer
    2020-03-19 Annie C svarar Michael G
    Tack snälla, vad kul att ni känner er nöjda!
  • 2020-03-18

Anetthe H skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Vi har köpt en lägenhet i Nässjö. Den fantastiska och otroliga service och professionella bemötande vi har fått går inte att beskriva!
    Allt har gått smidigt och vi är såååååå nöjda med Fredrik!
    Hoppas att det är av hon vi köper vårt drömboende i framtiden! Läs mer
    2020-03-19 Annie C svarar Anetthe H
    Vad kul att ni känner er nöjda!
  • 2020-03-18

Leif B skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt föräldrahem.
    Saklig och kunnig. Rekommenderas.
    Snabb och smidig affär. Läs mer
    2020-03-19 Annie C svarar Leif B
    Tackar, vad kul att du är nöjd!

Jonathan H skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Köpte min första lägenhet, en 1a på västanbogatan.
    Blev jättebra bemött av mäklaren med info om lägenhet och vad kostnaderna skulle bli, allt gick fort och smidigt. Inga krongel och allt var rakt på sak och svart på vitt. Läs mer
    2020-03-19 Annie C svarar Jonathan H
    Roligt att du känner dig nöjd, Grattis till första boendet!

Anders C skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Fredrik fick i uppdrag att sälja min bostad.Jag Blev väldigt positiv redan vid första handslaget.Jag fick intrycket av att han ville sätta igång och jobba på försäljningen på en gång vilket han gjorde.Han lade ut fastigheten på hemnet.Vi sålde fastigheten på en vecka.Jag kan inte vara annat en nöjd med Fredrik Läs mer
    2020-03-19 Annie C svarar Anders C
    Vad roligt att ni känner er nöjda!

Anders B skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Mitt föräldrahus sålt innan visning.
    Ung men visar ändå stor erfarenhet.
    Tydlig information. Läs mer
  • 2020-03-05

Magnus S skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Har köpt en liten villa. Det gick snabbt och lätt med Fredrik. (värre med banken). Allt är klart och jag är nöjd. Läs mer
  • 2020-03-04

Pirjo O skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Bra upplevelse. ....trevligt bemötande han är kunnig i sitt yrke Läs mer
  • 2020-02-21

Jonathan L skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Väldigt smidig o lätt o ha o göra med , alltid tillgänglig o proffsig ! Förklarar o informerar mig om saker utmärkt! Trygg med min affär mvh Jonathan Läs mer
    2020-02-22 Annie C svarar Jonathan L
    Roligt att du känner dig nöjd
  • Lars-Olof L

2020-02-13

Lars-Olof L skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Vi har sålt en villa.
    Fredrik har gett oss ett bemötande där vi haft känslan av att vara den enda kunden.
    Försäljningsarbetet har skett på ett professionellt sätt där Fredrik har gett 100% och alltid varit nåbar.
    Det slutliga resultatet har överträffat våra förväntningar både när det gäller pris och snabbhet.
    Vi kan därför varmt rekommendera Fredrik, han vet vad han gör. Läs mer
    2020-02-13 Annie C svarar Lars-Olof L
    Varmt Tack till era fina kommentarer, roligt att ni känner er nöjda!
  • 2020-02-12

Pierre L skrev om Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Sålt lägenhet.
    Professionellt och positivt bemötande av mäklaren.
    Alla mina förväntningar överträffade och införlivande. Läs mer
  • 2020-02-06

Martin L skrev om Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    Villa
    Lite dålig marknadsföring
    Svårt att få kontakt
    Lagom bra.. inte helt nöjd tyvärr. Läs mer

Rådhusgatan 23, 571 31 Nässjö