Fastighetsbyrån Nässjö

Fastighetsbyrån Nässjö

Välkommen till Fastighetsbyrån i Nässjö!

Här finner du ett landskap där skog och åkermark möts och byts av. Sjöar och vattendrag finns det också gott om. Vi har varit aktiva här i området sedan sent 60-tal och har mycket erfarenhet och stor kunskap om den lokala bostadsmarknaden. Kontoret ligger centralt och ger bra möjligheter till skyltning och är lättillgängligt.

Våra engagerade mäklare jobbar målmedvetet, ger dig trygga råd och har resurserna som krävs för en lyckad bostadsaffär. Hör av dig till oss med dina frågor och funderingar!

623 omdömen om Fastighetsbyrån Nässjö

Sedan starten hos Reco 2013
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Runneryd
    2023-02-04 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, har hört av sig på telefon även på kvällstid när det varit något hon vill veta eller informera om vi är väldigt nöjda med Jenny
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2023-02-04 Verifierad kund
    Snabbfotad, förstod uppdraget direkt och låste snabbt affären som vi önskat.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2023-02-04 Verifierad kund
    Fredrik gav oss ett avslappnat men ändå professionellt bemötande.
    Han kändes kunnig och var tydlig både under visningen och då vi skulle skriva under bostadsaffären.
    Vi som köpare kände oss trygga under hela vägen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2023-02-02 Verifierad kund
    Jag tyckte min mäklare var jättesnäll och hjälpsam om information. Hon svarade direkt när jag ringer. Väldigt snäll.
    2023-02-02 Verifierad kund
    Positivt, han är fortfarande intresserad och har inget emot att lägga ner lite extra jobb
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2023-02-01 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Kevin. Trevligt och proffitionellt bemötande. Återkopplingen var perfekt, allt från tidiga mornar till sena kvällar. Kan verkligen rekommendera Kevin!
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2023-02-01 Verifierad kund
    Rebecca har under lång tid varit behjälplig med råd kring fastighet och har med fingertoppskänsla coachat fram till en försäljning. Jag är mycket nöjd med hennes insatser.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2023-02-01 Verifierad kund
    Kevin är mycket trevlig har ett stort driv och är väldigt engagerad i det han gör.
    Han levde mycket väl upp till mina förväntningar.
    Jag gillade att man blev uppdaterad om varje ny händelse. Lätt att få tag på. Skulle verkligen rekommendera Kevin till andra som ska sälja.

Med vänlig hälsning, Marcus
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2023-01-30 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Hon levde upp till förväntningarna.
    2023-01-29 Verifierad kund
    Professionell, hjälpande och stödjande!
    Alla
    S.o.v.
    • Sandsjöfors
    2023-01-29 Verifierad kund
    Rebecca är en oerhört empatisk mäklare, jag upplevde henne mycket lyhörd, ödmjuk och tillmötesgående. Vi fick en snabb och smidig affär vilket vi var nöjda med. Snabb återkoppling och jag uppskattade att Rebecca tog kontakt en vecka efter affären för att bekräfta att handpenningen kommit fram samt att hon undrade hur det kändes efteråt. Vi är oerhört glada! Nu ser vi framemot tillträde.
    2023-01-29 Verifierad kund
    The broker by name Kevin Ibrahim, is a very humble and calm person, he treated me very well and I realize that he is a straight forward person .was expecting to see a big man but he was a young and humble guy . He explained everything about the house to me .had a very nice and wonderful experience with him .
    2023-01-24 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande. Professionellt under hela processen. Det var väldigt snabb och smidig affär med Kevin. Jag är väldigt nöjd med hur jag blev bemött samt affären. Tack Kevin du är bäst! ☺️☺️
    2023-01-23 Verifierad kund
    Vi blev bemötta väldigt bra och professionellt. Vi hittade ett objekt vi gärna ville köpa och Kevin skötte affären mycket bra.
  • skrev om Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2023-01-21 Spontant omdöme
    Kevin is great!!! you will get a clear answer, ask for help and you will get it. In other words, he is: THE TOP. Do not hesitate contact him if you are going to sell or buying house please contact him he will be a great help to you
    • Sandsjöfors
    2023-01-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande
    Skötte allt över förväntan
    Dålig info om hemnet annons som tillkommande kostnad
    2023-01-03 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och driven mäklare som vill sälja. Snabbt och smidigt går det också!
    2023-01-02 Verifierad kund
    Ärlig,saklig bra smidig affär :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2022-12-30 Verifierad kund
    Trevligt och engagerat bemötande. Motsvarade mina förväntningar med ett gott arbete!
    2022-12-20 Verifierad kund
    Väldigt engagerad och fint bemötande. Hjälper och väl tillgänglig på och utanför arbetstider. Exceptionelt över mina förväntningar med förklaringar. Sammanlagt smidig, flexibel och hjälpsam vid köpet.
    2022-12-20 Verifierad kund
    Mycket smidig och och duktig mäklare som inte missar något.
    Grymt nöjd med servicenivån och kommunikationen med Kevin.
    Stort tack!
    • Solberga
    2022-12-20 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Vi är nöjda hittills.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2022-12-19 Verifierad kund
    Han var tillmötesgående och var lätt att bestämma tid med.
    • Anneberg
    2022-12-16 Verifierad kund
    Rebecca har skött förmedlingen lugnt och tryggt och varit noggrann med helheten.
    Vi känner oss väl bemötta och vi har fått återkoppling på allt vi behövt få svar på.
    En sammantaget mycket bra upplevelse för oss som köpare.
  • skrev om Kevin Ibrahim en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2022-12-15 Spontant omdöme
    Mycket trevlig, hjälpsam och flexibel mäklare , Kevin kom med ett positiv bemötande och var redan från första minuten engagerad i vad vi hade att säga. Han är noggrann och tydlig och man fick svar på alla sina funderingar. Superduktig.
    Kan varmt rekommendera Kevin.
    • Anneberg
    2022-12-12 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande.Rebecca levde upp till förväntningarna vi hade. Kan verkligen rekommendera denna Mäklare
    2022-12-09 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Rebecca som mäklare! Hon är kunnig och väldigt lyhörd för kundens situation. Rebecca har varit snabb på att återkoppla och ge relevant information i varje steg av processen.
    2022-12-07 Verifierad kund
    Jag blev bemött med en fin service och ett leende på det. Rebecca beskrev allting lugn med tydliga detaljer, samt så kända man sig bekväm med att ställa frågor då hon svarade väldigt tydligt på allting.
    2022-12-07 Verifierad kund
    Trevlig och öppen. Tillmötesgående och transparent med alla frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2022-12-06 Verifierad kund
    Rebecca hade en fint och professionellt bemötande. Jag sålde min lägenhet i en svår marknad men kände mig trygg med att det skulle lösas med hjälpa av Rebecca, vilket det gjorde ☺️
    2022-12-06 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket bra bemötande och han hade tid till alla frågor.
    2022-12-04 Verifierad kund
    Blev bemött på ett proffsigt sätt trots att han inte jobbat som mäklare så lång tid. Upplever att han gör det lilla extra för att kunden ska bli nöjd. Han försökte tillgodose alla våra krav och lyckades också med det. Fortsätter han i samma stil så kommer han ha en lyckad framtid som mäklare.
    • Runneryd
    2022-11-26 Verifierad kund
    She was great at everything. Responded to me fast even on weekends.
    All good 👍👍👍
    2022-11-21 Verifierad kund
    Jag tycker att Rebecca hade ett väldigt härligt sätt att möta upp oss på i hela processen. Det va en bra mix av att vara avvaktande och pushande. Det fanns en tydlig förståelse för både oss som köpare men också för säljaren. Det va skönt att kunna ställa frågor som kanske borde varit självklara men som vi inte blev dömda för att vi ställde. Toppennöjda!
    2022-11-20 Verifierad kund
    Snabb på att svara/ringa upp. Kunnig i sitt yrke och trevlig att ha att göra med, vi är nöjda båda två.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Åkershäll
    2022-11-10 Verifierad kund
    Bra sätt
    Hon levde upp till vårt önskemål
    Trevligt bemötande. Hon gjorde allt vad vi önskade
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Forserum
    2022-11-01 Verifierad kund
    Mäklaren förklarar tydligt och på enkelt sätt.
    2022-10-26 Verifierad kund
    Han bemötta oss på bra sätt.
    Det var som vi förväntat vi är nöjda. Han är trevlig och positiv.
    2022-10-24 Verifierad kund
    Trevlig och positiv, ser lösningar för både köpare och säljare.
    2022-10-24 Verifierad kund
    Kevin är toppen!!! Fråga och Du får ett tydligt svar, be om hjälp och Du får det.Han är med andra ord: TOPPEN. Tveka inte om Ni skall sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2022-10-24 Verifierad kund
    Jenny är proffsig och duktig på alla sätt. Jag är nöjd med hennes bemötande i mitt bostadsköp
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2022-10-22 Verifierad kund
    Allt har varit mycket bra
    Rekomenderas starkt.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett bra sätt.Hon införlivade våra förväntningar och va lugn o sansad. Det va ett stort steg för oss att ta efter 42 år.Nu känns det bra.Vi ser fram emot att ta ett kliv in i vår nya lägenhet.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Hon har ett bra bemötande. Och levde upp till våra förväntningar.
    2022-10-13 Verifierad kund
    Kevin har gett mig sitt allt, och lite till i min försäljning. Han är väldigt duktig och ser direkt vad som behöver göras och vad han ska hjälpa till med. Han är tillgänglig hela tiden och har varit snabb i arbetet. Framför allt har han varit väldig tydlig och har förklarat allting på ett lugnt och bra sätt vilket gör han väldigt lätt att förstå.
    Jag kunde inte fått en bättre mäklare.
    2022-10-09 Verifierad kund
    Smidig , snabb. Tydlig. Flexibel för att se till att affären blir av.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Tack Kevin för en smidig och snabb affär. Kontrakt skrevs sent på kvällen vilket visar att drivet och ambitionen hos honom är fantastiskt. Kan garantera att han inom snar framtid är nr 1. Återigen, tack maskinen!
    2022-10-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig, hjälpsam och flexibel.
    • Malmbäck
    2022-10-07 Verifierad kund
    En kunnig och hjälpsam mäklare som förklarade allt på lättförståeligt vis
    • Bodafors
    2022-10-07 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och väldigt noggrann i sitt arbete med försäljning.
    Säker på sin sak vilket skapar en trygghet under försäljningen och allt runtomkring