Fastighetsbyrån Nässjö

Fastighetsbyrån Nässjö

Välkommen till Fastighetsbyrån i Nässjö!

Här finner du ett landskap där skog och åkermark möts och byts av. Sjöar och vattendrag finns det också gott om. Vi har varit aktiva här i området sedan sent 60-tal och har mycket erfarenhet och stor kunskap om den lokala bostadsmarknaden. Kontoret ligger centralt och ger bra möjligheter till skyltning och är lättillgängligt.

Våra engagerade mäklare jobbar målmedvetet, ger dig trygga råd och har resurserna som krävs för en lyckad bostadsaffär. Hör av dig till oss med dina frågor och funderingar!

Läs vad 487 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nässjö 2

• sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Alsberg
    2022-01-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Kunnig o förtroendeingivande
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Anneberg
    2022-01-11 Verifierad kund
    Jag tycker att han är lyhörd och har ett lugnt och bra bemötande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2022-01-02 Verifierad kund
    Enkel och effektiv kommunikation.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2022-01-01 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande hela vägen. Fantastisk tillgänglighet för frågor och tankar som skapades under resans gång. Kan inte annat än att rekommendera Fredrik till alla som ska sälja sin bostad!
    2021-12-19 Verifierad kund
    Jag tycker om hur hon jobbat hon är snäl trevligt och hon jobbar på rät set .

Jag är nöjd med en meklare som jent.

Abdyl Krasniqi
  • Jennie M
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2021-12-17 Verifierad kund
    Jag tycker att Rebecca har varit otroligt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Hon har visat förståelse för att vi som köpare har varit stressade mellan varven. Och hon har alltid svarat direkt när man har behövt henne.
    Toppen bra mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2021-12-13 Verifierad kund
    Rebecca skötte allt på ett väldigt proffsigt och omtänksamt sätt! Vi hade höga förväntningar på Rebecca och hon slog våra höga förväntningar! Engagemanget, kompetensen, omtänksamheten, ödmjukheten är några ord som beskriver Rebecca och jag rekommenderar verkligen Rebecca som mäklare till alla som ska sälja sitt hus!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2021-12-11 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett utmärkt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Bergqvist en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2021-12-11 Verifierad kund
    Mycket trevlig ,väldigt kunnig tog sej tid lyssnade på vad vi ville , var alltid anträffbar om man undrade över något, Kan bara säga att jag säger helt nöjd.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och våra förväntningar infriades med råge..
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2021-12-09 Verifierad kund
    Mäklaren var lösningsfokuserad, gav råd och tips på hur man kan agera då vi var förstagångssäljare. Gav snabb återkoppling och kändes närvarande samt engagerad vid kontakt Försäljningsprocessen innebar flera privata visningar där kollega ibland närvarade istället för henne, vet ej om det var en bidragande faktor till att försäljningen drog ut lite på tiden. Dock positivt att det fanns andra till hjälp istället för att det stod stilla.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Han är så trevligt och Fredrik är duktig
    2021-12-06 Verifierad kund
    Försäljning var över förväntan
    Mäklare var professionell engagerad
    2021-12-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig. Försäljningen gick smidigt.
    2021-12-03 Verifierad kund
    mycket bra ,stora förväntningar ,över förväntningarna, trevlig och kompetent
    2021-12-02 Verifierad kund
    Mycket vänlig bemötande
    Rebecca levde mycket väl upp på förväntningarna
    Försäljningen gick väldigt smidigt
    • Norrboda
    2021-11-18 Verifierad kund
    Rebecca har skött allt på ett väldigt proffsigt sätt! Hon har verkligen varit vårt stöd när vi känt hopplöshet och på så sätt gett oss hopp och energi! Hon är väldigt påläst och hon är väldigt kompetent! Sen är hon ju väldigt ödmjuk, snäll, omtänksam och fin som människa och det värderar vi högt! Hon är en komplett människa och mäklare och vi kommer sprida detta i vår vänskapskrets om hur bra allt har varit! Tack Rebecca!
    2021-11-10 Verifierad kund
    Vi har blivit bemötta på absolut bästa sätt! Rebecca har haft full förståelse för allt vi sagt och behövt fråga om vilket lugnat oss i många situationer. Vilket vi är mycket nöjda med. Vi hade förväntningar på att mäklaren skulle hjälpa oss i allt som behövdes vilket Rebecca i allra högsta grad gjort.
    Vår upplevelse av hjälpen med försäljningen av vårt hus var jätte bra. Smidigt, snabbt och effektivt vilket gett bättre resultat än vi trott. Vi är supernöjda!
    2021-11-10 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Rebecca, hon svarade på alla våra frågor och förklarade allt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    • Runneryd
    2021-11-07 Verifierad kund
    Jättebra mäklare . Lyhörd och hjälpsam.
    • Malmbäck
    2021-11-05 Verifierad kund
    Mycket proffsig och engagerad.
    Svarat mycket fint o förståligt på våra frågor och funderingar.
    Mycket hjälpsam!
    Tacksam
    • Malmbäck
    Mycket proffsig och engagerad
    2021-11-05 Verifierad kund
    Hon är av de bästa personer samt hon jätte hjälpsam
    2021-10-29 Verifierad kund
    Hon gjorde ett noggrant och proffsigt jobb. Gav oss all info vi behövde och var hjälpsam att svara på våra frågor .
    Objektet blev sålt efter första visningen.
    När jag ska sälja nästa gång blir det samma mäklare. Väldigt nöjda med mäklaren. Toppenbetyg
    2021-10-28 Verifierad kund
    Vi älskade lägenheten och hon hjälpte oss från början genom att ordna besöket snabbt. Vi tror fortfarande inte på hur snabbt och enkelt köpet har gått.
    Mycket vänligt bemötande och förklarar allt så att vi förstår det väl, något som vi tackar henne och alla hennes kollegor eftersom det är första gången vi köper bostad i Sverige.
    • Forserum
    2021-10-28 Verifierad kund
    Trevlig och professionell på alla vis. Saklig, väldigt lyhörd och snabb på alla sätt att kommentera frågasvar situationer...
    2021-10-28 Verifierad kund
    Båda Kevin och Jenny har varit jätte trevliga och tidliga med alla punkter och frågar.
    • Centralt
    2021-10-20 Verifierad kund
    Jag har fått mycket hjälp fårn Rebecca fogelberg tack så jättemycket ni är bästa.
    • Solberga
    2021-10-14 Verifierad kund
    Väldigt engagerad och tillmötesgående.
    2021-10-13 Verifierad kund
    Rebecca var en kanonbra mäklare. Jag som inte har någon koll gällande köp av bostad fick bra guidning och hjälp med allt. Alltid ett trevligt bemötande och lättillgänglig.
    • Ingsberg
    2021-10-07 Verifierad kund
    Jenny är en mycket trevlig och duktig mäklare. Hon är påläst och kan informera om det mesta.
    • Ingsberg
    2021-10-06 Verifierad kund
    Lugnt o trevligt bemötande, visat förståelse o tagit hänsyn till mina önskemål gällande visning av huset
    Affären är inte riktigt avslutad ännu men har förtroende för att Jenny kommer att fortsätta att sköta detta på ett bra sätt
    2021-10-05 Verifierad kund
    Jag har blivit väldigt bra bemött och han är en trevlig och väldigt duktig mäklare. Då jag är helt ny på detta område känner jag mig trygg med honom då han hjälper mig med alla frågor och tankar jag har.
    2021-10-05 Verifierad kund
    Frederik ist sehr kompetent und immer freundlich
    Haben sehr gute Erfahrungen gemacht mit ihm
    Wir sind sehr zufrieden
    2021-10-04 Verifierad kund
    Hon är professionell och tydlig med allt från visning av huset till pappersarbetet..
    2021-09-29 Verifierad kund
    Enkelt och smidigt. Snabb respons och ansträngning att få en bra affär där båda parter är nöjda. Välinformerad och skicklig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg  en del av Fastighetsbyrån Nässjö
    2021-09-28 Verifierad kund
    Rebecca är en mycket dynamisk person. han löste skickligt alla steg som måste följas. Jag är mycket nöjd Rebeca jag hoppas få stor framgång och en kampanj att matcha
    • På småländska höglandet
    2021-09-28 Verifierad kund
    Proffisionellt bemötande, saklig och tydlig.

Vi hade höga förväntningar som hon uppfyllde. Vi hade varit på några visningar som Jenny hade haft och vi gillade hur hon sköte kontakten efter visningarna med att ringa och fråga om vad vi tyckte, om vi hade några frågor. Många andra mäklare gör inte så därför föll vårat val på Jenny.

Försäljningen av Björnholmen gick väldigt smidigt. Vi mötte Jenny hemma hon gick igenom hur det går till i stora drag vi bestämde datum för fotograferingen. Allt flöt på i väldigt bra fart och huset var sålt inom en månad. Jag är mer en Nöjd
    2021-09-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig, engagerad och professionell mäklare! Levde upp till alla förväntningar, mycket nöjd med hela affären!
    • Solberga
    2021-09-27 Verifierad kund
    Mycket professionellt. Det vi önskade oss av försäljningen och kontakten uppfyllde Rebecca.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Kunnig och proffsig
    Allt har fungerat bra
    2021-09-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam med svar på alla frågorna vi hade.
    2021-09-16 Verifierad kund
    Både smidigt köp och försäljning. Ställer alltid upp för kunden.
    • Spexhult
    2021-09-15 Verifierad kund
    Nöjd med bemötandet och hjälpen, upplevde mäklaren lugn, trevlig och engagerad
    • Spexhult
    2021-09-11 Verifierad kund
    Service mainded, engagerad , noggrann
    2021-08-30 Verifierad kund
    Svag inledning där vi fick ligga på för att få info och svar på frågor.

När väl visning och budgivning ägde rum var det mycket bra, tät och informativ info från mäklaren.
    2021-08-25 Verifierad kund
    Jenny var intresserad och informativ.
    Viktigt att vara tydlig med vissa förutsättningar
    • Centralt
    2021-08-25 Verifierad kund
    Hennes lugna och trygga bemötande. Jag har haft en fantastisk upplevelse. Det är inte bara Jenny utan även hennes kollegor har varit fantastiska! De är grymma tillsammans. Riktig teamwork!
    2021-08-23 Verifierad kund
    En så trevlig och kunnig mäklare som gör sitt jobb utmärkt och hjälper gärna sina kunder min upplevelse av visning var kanon hon är rätt person på rätt plats
    Hon ska få allt beröm 👍👍👍👍