Aram Soma

Aram Soma

Aram Soma är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Aram Soma har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Aram Soma har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 205 omdömen med ett betyg på 4.9. Aram Soma har haft 74 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 205 Läs vad Aram Soma

• sålde sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-07-18 Verifierad kund
    Aram har i sitt bemötande varit profesionell och väldigt tydlig med allt som berör försäljning av lägenheten. Det jag uppskattar mest med Aram var att han alltid återkom samma dag när jag haft frågor och funderingar. Engagemanet var genuin och likaså kund & mäklare relationen. Jag rekommenderar Aram varmt till alla som vill sälja eller köpa bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-Eriksberg
    2022-07-14 Verifierad kund
    Aram bevisar ännu engång varför han är en av de bästa mäklarna i Botkyrka. Han har tagit hand om försäljningen på ett väldigt proffessionellt och smidigt sätt. Efter många visningar så såldes lägenheten. Ett stort tack till Aram och Fastighetsbyrån Norra Botkyrka!
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till den fantastiska bostadsaffären, du är alltid välkommen till oss på Swedbank Fastighetsbyrån Norra Botkyrka. Aram Soma
    2022-07-09 Verifierad kund
    Bra mäklare som verkligen försökte få priset som vi önska
  • köpte sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    2022-07-08 Verifierad kund
    Smidigt, fort och inget krångel. Jag är mycket nöjd med bemötandet och den hjälp jag fick som köpare och allt funkade precis så som man kan förvänta sig.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Allting var bra
    och goda bemöttanden
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-Hallunda
    2022-06-27 Verifierad kund
    Han är bra, supertrevlig bra humor
    2022-06-27 Verifierad kund
    Det var första gången jag träffade mäklaren och han hjälpte mig sålde mitt hus på bra pris och hjälpa mig kontakta banken för lånelöften. Tack för hjälpen. Dina Haddad
    2022-06-24 Verifierad kund
    Vi blev bra bemött av mäklaren, det var bra genomgång av huset och mäklaren svarade på alla våra frågor.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Han har jobbat aktivt och kontaktbar att svara på mina frågor och alltid meddelande om visningen
    Jag tycker att han sköter bra sitt jobb.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra upplevelse, mäklaren förklara fördelarna med huset, mäklaren sammanfatta också vad säljaren har gjort i huset som är bra för oss som köpare och vi fick en bra sammanfattning av visningen.