Aram Soma

Aram Soma

Aram Soma är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Aram Soma har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Aram Soma har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.8. Aram Soma har haft 89 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 77 Läs vad Aram Soma

• sålde sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-Eriksberg
    2021-07-20
    Mycket trevlig. Hjälpsam.
    Enkel att ha att göra med.
    • Botkyrka-Hallunda
    2021-07-05
    blev bra bemött och snabbt gick det.
  • Torbjörn L
    sålde sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-alby
    2021-07-03
    Han var väldigt professionell och jag är nöjd
    Tack för rekommendationen och stort grattis till försäljningen! Aram Soma
    • Botkyrka-brunna
    2021-06-13
    Aram soma han är professionell mäklare som är öppet så goda råd ..Aram är den mest drivna mäklaren i Botkyrka Han sätter rätt förväntningar från början och ser till att du får en smidig försäljningsprocess med snabbt utan visning. helnöjda på alla sätt. Bra och ärlig dialog och goda resultat! Tack för allt ♥️♥️
    Tack för de fina orden och återigen stort grattis! Aram Soma
  • Zeynel H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-brunna
    2021-06-08
    Bästa mäklare som jag har träffat så trevlig person skulle gärna vilja gå tillbaks till han och köpa en lägenhet

Mhv zeynel Habiboglu👍🏻👍🏻
    Tack så mycket för de fina orden, start grattis till köpet av din bostad! Aram Soma
  • köpte sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-alby
    2021-06-08
    Jag har båda köpt och sälja oss aram han har hjäpte för mycket med mig han är jätte trevlig och han är jätte duktig han har bästa kontakt med nästan alla botkyrka nästan alla kännar han och vem som jobbade med honom jag hör det alla är nöjda starkt rekommenderar aram soma 👏👏👏
    Tack så mycket och stort grattis till både köpet och försäljningen! Aram Soma
    • Botkyrka-slagsta
    2021-06-07
    Aram är en duktig och hjälpsam mäklare.
    • Botkyrka-Hallunda
    2021-05-29
    Bästa I Norra Botkyrka.
    Anlita honom för en bra och smidigt affär.
    • Botkyrka-Eriksberg
    2021-05-23
    Vi har köpt våran första bostad, ett litet radhus och Aram var säljarens mäklare. Eftersom det var vårat första köp så hade vi inte så bra koll på hur det gick till och allt var väldigt nytt.

Aram var väldigt involverad och hanterade kontakten med säljarna snabbt och effektivt. Han förklarade hur allt går till på ett sätt så vi inte hade några funderingar och när det var dags för kontraktskrivning gick vi igenom allting tillsammans noggrant och effektivt. Vi kände oss bekväma igenom hela processen även fast det var första gången.
    Tack för denna fina rekommendation, stort grattis igen! Aram Soma
  • sålde sitt hus med hjälp av Aram Soma en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    • Botkyrka-slagsta
    2021-05-19
    Aram är en erfaren mäklare med ett trevligt, professionellt och tillmötesgående sätt. När jag sålde mitt radhus i Slagsta var han till stor hjälp. Huset såldes snabbt till ett mycket bra pris.
    Jag rekommenderar alla som vill sälja hus i området att kontakta Aram.