Felix Öberg

Felix Öberg

Felix Öberg är mäklare på Fastighetsbyrån Nybro

Felix Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Felix Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 159 omdömen med ett betyg på 4.8. Felix Öberg har haft 45 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-11

Läs vad 159 Läs vad Felix Öberg

• Eriksmåla
    2022-11-13 Verifierad kund
    Felix är en begåvad mäklare, vi alltid upplevde bra bemötande, regelbundna uppdateringar aktuell situation på försäljningen. Han uppfyllde alla våra förväntningar, engagerad, tycker om sitt jobb. Hanterade alla som var intresserade på möjliga bästa sätt, och varit helt positiv men samtidigt realistisk under hela processen.
    Vi är absolut nöjda med Felix, han hjälpte oss på bästa sätt at sälja vårt hus .
    • Eriksmåla
    2022-11-13 Verifierad kund
    Jag valde Félix för att han hade den bästa försäljningen i området. Och jag blev inte besviken. Félix är en ung, målmedveten, smidig och snäll mäklare. Extremt professionell och pålitlig. Han var alltid redo att svara på våra frågor och gjorde sitt jobb effektivt. Hans interna attityd är mycket positiv, vilket jag tror är en av grunderna för ett framgångsrikt affär. Han är en karismatisk person och hanterar spekulanter väldigt bra. Om du verkligen vill sälja din fastighet, välj honom. Vi är väldigt nöjda med honom trots att vi sålt vårt hus under priset.
    • Hanemåla
    2022-10-28 Verifierad kund
    Trevlig och artig. Stor uthållighet. Vi är mycket nöjda.
    2022-10-23 Verifierad kund
    Jag har inget att klaga på vad gäller Felix arbete och bemötande.
    Jag upplever honom som kunnig trots sin ålder och jag har ingen anledning att inte anta att den info han kommit ned varit korrekt.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Glad och professionell mäklare!
  • Robert H
    köpte sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • Långasjö
    2022-10-14 Verifierad kund
    Bästa mäklare jag har träffat. Jätte bra bemötande och trevligt. Felix tycker jag att är bästa mäklaren jag har träffat. Skulle rekommendera för alla andra.
    • Emmaboda
    2022-09-25 Verifierad kund
    Felix Öberg är en trevlig och korrekt mäklare. Han sålde huset inom rymlig tid trots alla vidriga omständigheter just nu. Våra förväntningar uppfylldes absolut. Mäklarens ärliga och mycket korrekta och kunniga uppträdande skaffade stort förtroende för båda - köparen och säljaren.
    • Broakulla
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jag fick ett trevligt och förstående bemötande av Felix.

Felix var informativ och tydlig vid försäljningen.
  • JOAKIM K
    sålde sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • Orrefors
    2022-09-08 Verifierad kund
    Proffsigt bemött av Felix. Bra plan inför vår försäljning och en god dialog genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt!
    • Orrefors
    2022-09-04 Verifierad kund
    Hr. Öberg hat zeitnah auf unsere Nachrichten reagiert und uns für eine Besichtigung des Hauses kurzfristig eingeschoben. Dafür waren wir sehr dankbar.
    Der Kauf verlief reibungslos.
    Da wir keine Einheimischen sind hätten wir uns gefreut, wenn wir bezüglich der Anmeldungen für Wasser und Strom eine kleine Hilfestellung bekommen hätten.

Es war ein netter Kontakt!