Alla kategorier Mäklare Kalmar Nybro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nybro

Fastighetsbyrån Nybro

Storgatan 12, 382 30 Nybro — Visa karta

Din mäklare, mitt i Glasriket!

Du hittar oss på Centrumtorget i Emmaboda och på Storgatan i Nybro och hit är du alltid välkommen in för att prata om ditt boende, nu eller i framtiden. Vi har många års erfarenhet av bostadsaffärer och känner marknaden i området väl. Därför kan vi ge dig det bästa stödet i din stundande bostadsaffär!

Vårt nära samarbete med Swedbank gör att du enkelt får hjälp att hitta en finansieringslösning som passar och även bistå dig i alla andra ekonomifrågor som kan komma upp vid en bostadsaffär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig köpa eller sälja din bostad!

Läs vad 84 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nybro

• Avras H
    Avras H skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket bra bemötande och service
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Bra och trevligt bemötande. Kunskapen är god dock kunde kommunikationen varit mer frekvent.
  • Heinz R
    Heinz R skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne kändes som en äkta fastighetsmäklare hela vägen. Proffsig, trevlig och effektiv!
  • Ann M
    Ann M skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    En drivande och kunnig mäklare och inget värkar omöjligt. Tog snabbt kontakt vid första mailkontakten, kan fick tycka att det var svårare att få kontakt med henne senare. Men hon har ju flera kunder. Visningarna fungerade bra och budgivningen sköttes bra och vi gick snabbt veta hur det gick. Kan dock tycka att hon skulle kommit och tittat på huset en gång till innan annonsering för att få rätt fakta med från början. Annars är hon en mäklare vi rekommenderar varmt!
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Än är vårt samarbete inte över. Men det vi träffat Susanne hittills har jag bara gott att säga!
    Engagerad, trevlig , mkt noggrann med info, lagar så att man verkligen förstår!
  • Olle M
    Olle M skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi fick ett mycket positivt bemötande av Susanne. Hon är noggrann energisk och väldigt glad. Hon motsvarade med råge våra förväntningar.
  • Rita J
    Rita J skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Påläst, kunnig, trevlig. Svår att nå via telefon.
  • Lina H
    Lina H skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Bra bemötande, trevlig och kunnig
  • Peter A
    Peter A skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne är väldigt professionell och engagerad. Hon har varit tillgänglig när vi haft frågor och väldigt hjälpsam. Vi är väldigt nöjda med Susanne och kan varmt rekommendera henne för andra.
  • Patrick G
    Patrick G skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Var lätt att få tag på innan Kontrakten var påskrivna men desto svårare efteråt. hade visserligen semester under tiden men vi fick ingen ersättare som vi kunde prata med istället. För övrigt är Susanne supertrevlig och väldigt tillmötesgående.
  • Annika B
    Annika B skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne va väldigt hjälpsam och trevlig.
  • Assen P
    Assen P skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne Gustafsson var mycket bra mäklare och jag vill ge henne mina bästa rekommendationer
  • Eva K
    Eva K skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne är oerhört kompetent och drivande och jag känner stort förtroende för henne. Hon har hittills haft stenkoll på alla fakta runt husaffären, det känns väldigt tryggt. Tyvärr är hon inte lika duktig när det gäller återkoppling, det har bitvis varit väldigt svårt att nå henne, i synnerhet tidigt i husaffären.
    Jag är väldigt kluven angående betyget som jag ska sätta. Det skulle mycket lätt kunna vara en 5:a men på grund av utebliven återkoppling från hennes sida kommer jag inte att sätta det. Jag kommer att rekommendera Susanne till andra men jag kommer också att berätta om hur jag upplevt återkopplingen. Det är jätteviktigt att man som kund känner att man hela tiden har mäklarens fokus, de flesta säljer väl hus kanske en gång i livet, man vet inte hur det går till och det är en stor sak på många sätt.
  • Emma S
    Emma S skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick att sälja vårt hus av mäklaren Susanne! Vi kände oss trygga i processen då vi upplevde Susanne som mycket kunnig och engagerad! Dessutom har Susanne ett ödmjukt och respektfullt sätt att bemöta såväl oss som köparna!
  • Eva-marie G
    Eva-marie G skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vid första besöket när vi diskuterade försäljningen var Susanne saklig o informerande. Vi fick svar på de frågor vi hade. Det kändes rätt att välja henne som mäklare. Sen informerade hon oss fortlöpande om läget. Hon var väldigt engagerad både med försäljningen o informationen till oss.
    Första mötets känsla att Susanne var bra, fortsatte hela vägen.
  • Eva P
    Eva P skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi var nöjda vi fick den hjälp vi efterfrågade.
  • Lena G
    Lena G skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Trevlig kontakt och effektivt!
  • Majbrit R
    Majbrit R skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Rak, tydlig och kunnig mäklare.
  • Emma N
    Emma N skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    En väldigt bra kontakt från början till slut när det gällde husköpet. Man kunde alltid ringa och fråga om man undrade om något och hon hörde alltid av sig.
  • Isabelle H
    Isabelle H skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Hon va duktig, hade kolla på allt. Hon förklarade och visade och gjorde verkligen att vi som kunder känner oss trygga.
  • Arne J
    Arne J skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    En mycket kunnig och seriös mäklare (person). ser alltid till vårt intresse och är mycket tillmötesgående och artig.
    Hjälper till och förklarar på ett enkelt sätt i "djunglen".
  • Magna M
    Magna M skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Väl bemött och genomfört. Lite svår att få tag på (tfn) från min bostadsort i Vaxholm
    Många resor för min del till Torås som kanske hade kunnat undvikas/samordnas bättre.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Bra kontakt direkt. Bra information och hjälp med det mesta
  • Fastighetsbolaget Mdp Ab
    Fastighetsbolaget Mdp Ab skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket trevlig och bra mäklare Högsta betyg för ett trevligt o smidigt genomförande av husköpet
  • Mogens P
    Mogens P skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Det kunne ikke være bedre, hun var flink og imødekommen og snakkede udmærket dansk, hjalp meget med at forklare mig alle de ting, jeg ikke vidste omkring at købe hus i Sverige. Også alle spørgsmål jeg sendte på mail blev besvaret så jeg kunne forstå det, så alt i alt en god oplevelse.

Hilsen
    Mogens Persson
  • Peter A
    Peter A skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne skötte sitt uppdrag helt perfekt. Hon va ärlig och uppdaterade så fort något hände och slet som ett djur för att slutföra uppdraget vilket hon lyckades med med bravur!! Full pott😀
  • Clara T
    Clara T skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    En helt fantastisk mäklare som aldrig någonsin under hela processen tappat i förtroende. Susannes unika och "egna" sätt vid första mötet gjorde att vi inte tvekade ett ögonblick på vårt val. Den känsla av trygghet hon inger och de ovärderliga kunskaper hon besitter gör att vi vill he henne de bästa rekommendationer. Hennes tydlighet och raka sätt i kommunikation gör att hon "sticker ut" i mäklarvärlden! Toppklass!
  • Patrik Å
    Patrik Å skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Lite svår att nå ibland, annars toppen!
  • Karl Ä
    Karl Ä skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Trevligt och sakligt bemötande. Klara besked, och hittade rätt köpare. Precis vad man vill ha.
  • Ingemar N
    Ingemar N skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Trevlig, engagerad, mycket positiv, kompetent.
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Klar, tydlig, trevlig, effektiv
  • Kerstin Eivor Elisabet L
    Kerstin Eivor Elisabet L skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    fastighetbyrån är mycket kompetenta och på hugget
  • Stanley N
    Stanley N skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket saklig, kunnig,ärlig,gav mycket värdefulla tips,mycket service inriktad, positiv samt psykologisk dvs förstod att det känns att sälja ett hus som vi byggt själva. Dessutom oftast anträffbar eller ringde hon upp så fort som möjligt. Jag fick/har ett stort förtroende för Susanne som fastighetsmäklare och kan utan tvekan rekommendera henne till andra som skall sälja sin fastighet.Hon skyndade inte heller på utan allt fick ta den tid det skulle.Är mycket tacksam.
  • Birger W
    Birger W skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Ett vänligt och förtroendeingivaande bemötande.
    Han har till alla delar fullföljt mitt uppdrag till belåtenhet och på ett utmärkt sätt.
  • Anders G
    Anders G skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Professionellt genomförd husaffär.
    Trevligt och varmt bemötande mot både säljare och köpare.
  • Linda H
    Linda H skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Duktig och mycket proffsig.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Peter P
    Peter P skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Tydligt och kontinuerlig feedback
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag kan varmt rekommendera Susanne Gustafsson på Fastighetsbyrån i Emmaboda/Nybro. Med Susanne känner man sig som kund trygg genom hela bostadsaffären.
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne var mycket kunnig och hjälpsam.
  • Jamal H
    Jamal H skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Hej!
    Som kund var jag jätte njöd med att köpa ett hus med hjälp av Susanne Gustafsson. Jag rekommenderar Susanne som en av de bästa mäklare i kalmar län.
  • Malin A
    Malin A skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Bra inledningsvis, men usla på att hålla säljare underrättad om vad som pågick från fotografering till dess att budgivningen var klar. Fick nästan dra ut informationen, jaga mäklaren för att få olika saker bekräftade eller för att få information.
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Hej. Patrik här. Vill bara säga att jag o min sambo fick den bästa hjälp man kan få. Behövde inte oroa oss för något. Allt sköttes perfekt. Tusen tack för all hjälp. :-)
  • Stanley G
    Stanley G skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi är båda mycket nöjda med Susanne. Påläst, kunnig, kunde förklara bra och en glad frisk fläkt!! Inte en påstridig säljare utan genuint intresserad av att hjälpa oss!
  • Per F
    Per F skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Väldigt bra! Allt gick så smidigt det bara kunde gå.
  • Leif K
    Leif K skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne skötte uppdraget på ett bra sätt. Hela försäljningen hölls den ursprungliga tidsplanen.
  • Per E
    Per E skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    En mycket trevlig, personlig person som genast ingav förtroende.
    Vid första visningen kände jag direkt att han verkade bry sej om intressenterna och inte bara ville sälja vilket i och för sej är hans uppdrag. Senare vid kontraktskrivning, bankkontakt mm. ingav han stort förtroende med avseende på kunskaper och allmänt uppträdande. Om jag skulle sälja eller köpa bostad nån gång så skulle jag kontakta honom direkt och även rekommendera honom till andra.
  • Per B
    Per B skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Bra och seriös mäklare, rekommenderas.
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vänlig, bra bemötande och väldigt driven. Fick vårat hus sålt på kort tid och för priset vi begärde. Helt klart Den bästa mäklaren jag haft kontakt med!
  • Sigrid E
    Sigrid E skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne Gustafsson är trevlig och tillmötesgående. Jag tycker att hon gjort ett bra jobb vid försäljningen av mitt hus, så vitt jag kan bedöma
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jätte bra företag är nöjd kanske kommer ha något mer med använder av det företaget i framtiden

Storgatan 12, 382 30 Nybro