Alla kategorier Mäklare Kalmar Nybro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nybro

Fastighetsbyrån Nybro

Storgatan 12, 382 30 Nybro — Visa karta

Din mäklare, mitt i Glasriket!

Du hittar oss på Centrumtorget i Emmaboda och på Storgatan i Nybro och hit är du alltid välkommen in för att prata om ditt boende, nu eller i framtiden. Vi har många års erfarenhet av bostadsaffärer och känner marknaden i området väl. Därför kan vi ge dig det bästa stödet i din stundande bostadsaffär!

Vårt nära samarbete med Swedbank gör att du enkelt får hjälp att hitta en finansieringslösning som passar och även bistå dig i alla andra ekonomifrågor som kan komma upp vid en bostadsaffär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig köpa eller sälja din bostad!

Läs vad 106 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nybro

• 2019-04-02

Jenny Maria Anne N skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    En bra och trevlig mäklare som tog sig tid att lyssna på oss.
    En snabb och väl genomförd affär Läs mer
  • Christian N

2019-04-02

Christian N skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Amar är en mycket bra och kompetent mäklare som kan sitt jobb.
    Sålde vårat hus på 2 dagar.
    Bra kontakt Läs mer
  • 2019-03-18

Mats H skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Köpt del av skogsfastighet. Bemötandet var bra, dock svårt att få kontakt med mäklaren på telefon. Okunnig vad det gällde fastighetsreglering. Felaktig utskriven likvidavräkning som jag fick påpeka så den rättades. Fastighetsbyrån rekommenderar jag ej som mäklare vid gårdsförsäljningar. Läs mer
    2019-03-26 Rickard Ö svarar Mats H
    Hej! Det är tråkigt att höra om din upplevelse. Mäklaren du haft kontakt med har slutat men vi tar givetvis till oss av din feedback. Vi jobbar hårt på att hålla en hög kvalitet och servicenivå och hoppas att vi får möjlighet att göra ett bättre intryck någon gång i framtiden. Mvh Rickard Öberg
  • 2019-03-18

Emil A skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Han hjälpte mig igenom affären genom något problem som kom upp och var öppen och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-13

Pernilla j skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Har köpt ett hus på dansbanev 17. Blev väldigt bra bemött av Amar. Han har svarat på alla frågor o sms jättefort, vardag som helg. Mkt trevlig o bra mäklare Läs mer
    2019-03-13 Amar D svarar Pernilla j
    Hej Pernilla!
    Tack för dem fina orden. Hoppas ni ska trivas nu i ert nya hem! :)
  • 2019-02-27

David P skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket oproffsigt bemötande på alla plan. Ringde aldrig upp och gav aldrig någon information angående försäljningen gång. Läs mer
  • Christian W

2019-02-20

Christian W skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Kompetent mäklare som verkligen bryr sig om mig som kund på ett innerligt och ärligt sätt.
    Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-02-18

Victoria N skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Bra framförhållning, informerar toppen! Läs mer
  • 2019-02-11

Hoshiar D skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    oerfaren och mycket formaliafel Läs mer
    2019-02-11 Amar D svarar Hoshiar D
    Hej Hoshiar, jag förstår att du inte är nöjd vilket jag tycker är tråkigt. På Fastighetsbyrån har vi branschens bredaste erfarenhet, men vissa frågor ska jag som mäklare inte besvara utan hänvisar då t.ex. till den besiktningsman som utfört besiktningen. Det är mer med omtanke om dig som kund än oviljan att hjälpa till. Samtliga våra avtalshandlingar är framtagna av branschens främsta fastighetsjurister. Förstod att du ville ha köpebrevets bevittning uppställt på annat sätt än vad som är norm. Även här är det mer med omtanke om dig än oviljan att hjälpa till, då vi ej gick dig fullt ut tillmötes. Slutligen hoppas jag att ni kommer trivas i den nya bostaden och ni är alltid välkomna tillbaka. Mvh Amar Dzin
  • 2019-02-04

Charlotte B skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Köpt bostad...hon är tydlig och saklig och lätt att förstå 😊👍 vet hon inte svaret tar hon reda på det... Läs mer
  • 2018-12-26

Britt-Inger Astrid S skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi sålde ett hus och fick den bästa hjälpen vi kunde få av Amar.
    Vi blev väldigt bra bemötta av Amar och fick den hjälp vi behövde.

Sammanfattningen är att allt gick snabbt och enkelt med den hjälpen vi fick. Läs mer
  • 2018-12-19

Johan T skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Väldigt bra bemötande, trevlig person och förtroendeingivande.
    Hjälpte mig att sälja en bostadsrätt från början till slut.
    Förväntade mig en professionell mäklare som ser möjligheter med säljobjektet och kunna hålla en bra kontakt med. Han uppfyllde alla förväntningar och mer.
    Skulle rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-12-12

Katarina H skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi köpte en sommarstuga, det var mitt första fastighetsköp. Jag är nöjd med både bemötande och hur allt fungerade. Läs mer
    2019-02-11 Amar D svarar Katarina H
    Tack Katarina, hoppas ni nu ska trivas i ert nya sommarhem! :)

Amar
  • 2018-11-22

Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Huset såldes innan visning så hon fick aldrig riktigt visa vad hon kan och går för, men mycket trevlig och kunnig. Läs mer
  • Denny D

2018-11-15

Denny D skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Vid försälning av mitt hus har jag fått utmärkt bra service. Och förväntar mig lika hög nivå som tid vid återstående del av överlämnadet av fadtigheten.
    Sussane kan vara lite svår att få tag i ibland, men förstår att hon har många järn i elden.
    Men helheten, mycket bra bemötande o förklaringar.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-11-11

Emrit I skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Värdens bästa mäklare kort och gott! Läs mer
  • 2018-11-04

Solvig M skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Bra bemötande.. Fint avslut av hela affären. Läs mer
  • 2018-11-02

Sandra J skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Trevlogt bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • 2018-10-20

Susanna H skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Allt har varit till belåtenhet! Läs mer
    2019-02-11 Amar D svarar Susanna H
    Tack vad roligt att höra, hoppas ni ska trivas nu framöver :)

Amar Dzin
  • 2018-10-18

Sanna E skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålt en bostadsrätt i Kalmar kommun, 3a i Ljusstaden.
    Amar var trevlig och gav ett gott intryck.
    Han levde upp till de förväntningar vi hade. Var enkel att få tag i och snabb med att återkoppla. Vi är mycket nöjda med försäljningen och de kontakter vi hade med Amar, som vi upplevde gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-02-11 Amar D svarar Sanna E
    Tack för dem fina orden, hoppas ni ska trivas i ert nya hem nu :)
  • 2018-10-15

Jörgen F skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Salg af bostad, gik fort, gik bra, efter avtale Läs mer
  • 2018-10-14

John Robert Ö skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Professionell med mycket erfarenhet. Ger goda råd. Man känner sig väl omhändertagen. Läs mer
  • Camilla H

2018-09-30

Camilla H skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    lars j ..torsås..ringde fastighetsbyråns kontor 22/8..Talade 10 min med Amar...om ett 1.a besök inför husförsäljning.Kom överens att träffas på fastigheten torsd.30/8 kl.10.00. Vi (säljarna) väntade till kl 11.på avtalad dag men ingen mäklare kom!? jag ringer kontoret ,som söker upp honom..Kl 11.11 ringer amar o säger att det blivit ett missförstånd.?säger vidare att han aldrig talat med mig eller vet vem jag är ?????kränkande !!! Läs mer
    2018-10-05 Amar D svarar Camilla H
    Hej Lars! Som chef för kontoret var det mig och inte Amar du träffade vid huset den 4/9, så jag väljer att svara på ditt inlägg. Det känns så klart inte bra att du fortfarande är besviken på oss 26 dagar efter att du och jag träffats. Min kollega har bett om ursäkt för att det blev fel med dag och tid för mötet och att han inte mindes ert samtal. Du fick även en ursäkt från mig när vi träffades och vi var överens om att det är mänskligt att göra misstag. I mitt uppföljningssamtal till dig efter vårt besök har jag uppfattat att du var nöjd, men något verkar fortfarande inte kännas bra eftersom du skriver till oss. Jag skulle uppskatta om du vill kontakta mig direkt så får vi reda ut ev frågor som kvarstår.
    Med vänliga hälsningar Rickard Öberg 0480-151 51

Tomas K skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Har köpt en bostad, Abbetorp 211. Fick intrycket av en mycket positiv och glad person, trevlig och tillmötesgående på alla sätt och vis. Hon tog sig tid att lyssna på alla frågor som jag hade även att tiden för visningen hade gått ut för länge sedan. En rakt igenom fantastisk mäklare och person. Rekomenderar verkligen denna mäklare, dessutom är hon snygg också. :) Läs mer

Emina S skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag har sålt min lägenhet via amar. Väldig bra. Mina förväntningar var få lägenheten såld snabbt och eftersom jag bor utomlands så förstod amar och hjälpte mig en stor del med allt kring kontrakt och alla pappersarbete och han leverearade allt i tid och i ordning precis som jag ville ha det. Det var skönt och ha honom för han förstod och kunde vara till stor hjälp i min situation och man kunde lita på han och utfärda sitt jobb på bästa sätt för mig till mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-05 Amar D svarar Emina S
    Stort tack för din fina rekommendation Emina. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! Mvh Amar Dzin

Birthe Marie G skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Mäklaren var noggrann och serviceminded, gav extra visningar när nya intresserade dök upp. Hon var mån om att vi skulle få så bra pris som möjligt för huset, men gav inga falska förhoppningar utan jag upplevde henne som rak och ärlig. Läs mer

Johan T skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Köpt hus i Nybro. Fått väldigt bra bemötande av mäklare Läs mer
  • 2018-09-14

Laine S skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag har sålt min sommarstuga.
    Amar har varit en väldigt bra mäklare som uppfyllde alla mina förväntningar.
    Mvh Laine Läs mer
    2018-10-05 Amar D svarar Laine S
    Hej Laine! Härligt att ni känner er nöjda de glädjer mig :)
  • Märit B

2018-09-13

Märit B skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag sålde en bostädsrätt. Jag blev väl bemött, och Amir levde upp till alla förväntningar jag hade kring tydlighet och effektivitet. Trevlig och mycket vänlig!
    Dock tycker jag det är väldigt obehagligt att hela tiden bli "niad" av en mäklare. Jag förstår att det är av respekt och artighet, men det känns väldigt förlegat och skapar en distans mellan oss... Läs mer
    2018-10-05 Amar D svarar Märit B
    Tack så mycket för bra Feedback och fina ord :)
  • 2018-09-12

Torgny Per Christer F skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Köpte en villa i en mindre tätort. Blev väl bemött och mycket hjälpt av mäklaren vid köpet. Läs mer
  • Lennart J

2018-09-12

Lennart J skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag har köpt en fastighet, och blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Jag har haft med Fastighetsbyrån att göra tidigare och alltid blivit väl bemött, så jag förvantade mig inget annat. Amar gjorde ingen besviken.

Amar ha rutföt ett mycket professionelltt arbete. Läs mer
    2018-10-05 Amar D svarar Lennart J
    Hej Lennart,
    tack för dem fina orden, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende :)
  • 2018-09-11

Ilmi S skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    En väldigt enkel mäklare att planera med, som går från ord till handlingen på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • 2018-09-04

Karl-Eric B skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Utfört sitt åtagande på ett bra sätt. Läs mer
  • 2018-07-04

Camilla O skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Jag är mycket nöjd med min bostadsaffär. Läs mer
  • 2018-04-28

Katica S skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Tack vare en riktig bra och kunnig fastighetsmäklare. Läs mer
  • Dennis R

2018-04-24

Dennis R skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Vi har sålt vår fastighet. Ett vänligt och positivt bemötande. Hade hört goda ord om henne. Lite svår att få kontakt med . En mycket fin presentation av vårt hus. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-04-24

Tiko L skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Sussane gustafsson är en bra mäklare. Allt gick jätte bra. Det var bara svårt ibland att få tag i henne. Läs mer
  • 2018-04-22

Börje A skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Ryttttttttyyyyyyyuuuuuiiiiooooopppppppppppppååååååååå Läs mer
  • 2018-03-12

Emma I skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket bra bemötande. Trevlig och duktig mäklare som brinner för sitt jobb. Läs mer
  • 2018-02-20

Bo Stefan S skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    mkt trevlig och bra
    svår att nå på tel Läs mer
  • 2017-10-26

Mattias M skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Glad och trevlig med en stor känsla av att hjälpa till.
    Även väldigt noga med att hennes objekt stämmer överens med verkligheten mot vad som är beskrivit. Läs mer
  • 2017-10-24

Jonny S skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    bra bemötande samt anpassad visning på grund av våra udda arbetstider Läs mer
  • 2017-10-16

Fred G skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Gott bemötande, varit saklig, tydlig och informerande om hur affären skulle genomföras. OBS. affären inte slutförd ännu. Läs mer
  • 2017-10-11

Mary H skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    En mkt kompetent och ambitiös tjej som lägger ner all sin själ i att få ut det bästa av sitt uppdrag. Mvh/ Mary Hultqvist Läs mer
  • 2017-10-09

Laila R skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Mkt bra bemötande. Hon var kundvänlig och Mkt bra påläst. Svarade bra på frågor och var lätt att förstå. Lever absolut upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2017-10-09

Dag H skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket övertygande , kunnig och positiv. Huset blev sålt över förväntan både gällande pris och tid för försäljning :) Läs mer
  • 2017-06-27

Ann-Cristin Birgitta Ahlqvist P skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    mycket bra o snabb affär tillmötesgående o trevlig Läs mer
  • 2017-04-23

Avras H skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket bra bemötande och service Läs mer
  • 2017-04-21

Jonas F skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Bra och trevligt bemötande. Kunskapen är god dock kunde kommunikationen varit mer frekvent. Läs mer
  • 2017-03-31

Ann M skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    En drivande och kunnig mäklare och inget värkar omöjligt. Tog snabbt kontakt vid första mailkontakten, kan fick tycka att det var svårare att få kontakt med henne senare. Men hon har ju flera kunder. Visningarna fungerade bra och budgivningen sköttes bra och vi gick snabbt veta hur det gick. Kan dock tycka att hon skulle kommit och tittat på huset en gång till innan annonsering för att få rätt fakta med från början. Annars är hon en mäklare vi rekommenderar varmt! Läs mer

Storgatan 12, 382 30 Nybro