Fastighetsbyrån Nybro

Fastighetsbyrån Nybro

Din mäklare, mitt i Glasriket!

Du hittar oss på Centrumtorget i Emmaboda och på Storgatan i Nybro och hit är du alltid välkommen in för att prata om ditt boende, nu eller i framtiden. Vi har många års erfarenhet av bostadsaffärer och känner marknaden i området väl. Därför kan vi ge dig det bästa stödet i din stundande bostadsaffär!

Vårt nära samarbete med Swedbank gör att du enkelt får hjälp att hitta en finansieringslösning som passar och även bistå dig i alla andra ekonomifrågor som kan komma upp vid en bostadsaffär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig köpa eller sälja din bostad!

Läs vad 220 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nybro 2

• Nybro
    2021-10-17
    Försäljningen skötes smidigt och bra. Bra bemötande och tålamod.
    • Kristvallabrunn
    2021-09-24
    Amar gav oss en bra process och fint resultat i försäljningen. Det känns tryggt och naturligt trevligt att ha Amar som
    mäklare.
    Hej Emelie!

Tusen tack för dem fina orden och rekommendationen :D

• Vissefjärda
    2021-09-11
    Han var kunnig och saklig hela vägen.
    Trevlig ung man.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • Paradiset
    2021-09-10
    Skötte allt professionellt, grym mäklare, rang av världsklass, rekommenderar honom starkt
    2021-08-24
    Väldigt bra bemötande och ordnade med saker runt omkring som man ibland inte kan förvänta sig. Rekommenderas starkt!!
    Hej Daniel!

Vad roligt att ni är nöjda, hoppas allt går enligt planerna nu :D

• skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2021-07-22
    Tack vare Amar blev försäljningen av vårt fritidshus mycket smidig. Vi fick hela tiden återkoppling och blev uppdaterade på ett vänligt sätt. Vi kan varmt rekommendera Amar som mäklare. Rose-Marie o Hans
    Hej Hans! Tack för rekommendationen - vi kanske ses på någon visning framåt :D Amar Dzin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2021-07-19
    Trevlig och proffsigt bemötande samt tydlig och informerade i hela hela försäljnings processen. Svarar snabbt på mail och sms, lätt att nå på mobilen.
    Hej Thomas! Tack för rekommendationen, hoppas allt ska gå bra med nya huset nu framåt :D Amar Dzin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2021-07-19
    Mycket trevlig, duktig och kunnig!
    • Kristvalla
    2021-07-19
    Vi blev mycket bra bemötta och Amar levde upp till våra förväntningar.
    Upplevde Amar som väldigt proffsig och kunnig, vi är mycket nöjda!
    Hej Maria! Tack för rekommendationen - Hoppas allt är bra me er :) Amar Dzin
    2021-06-28
    Artig, trevlig, lätt att få kontakt med.
    Hej Åsa! tack för rekommendationen :) Amar Dzin
    2021-06-27
    Ett väldigt bra bemötande. Engagerad i affären, bra informationsflöde hela vägen. Levde verkligen upp till de förväntningar som jag hade. Topp betyg.
    2021-06-27
    Hej, Eric gjorde ett mycket bra jobb. Han har varit mycket stödjande för oss som köpare och har kunnat klargöra alla frågor snabbt så att vi kan slutföra köpet. Vi är mycket nöjda med hans arbete.
    2021-06-21
    Sympatisk och förtroende givande.
    Att han läst in sig och kunde objektet min uppfattning var att han kunde sin sak.
    En trevlig person som ger en ett förtroende för sitt yrke.
    MVH Anders
    Hej Anders! Tack för dem fina orden - hoppas ni trivas i det nya :) Amar Dzin
    2021-06-21
    Vi blev bra bemötta.
    Hade inga särskilt förväntningar.
    Mycket bra
    2021-06-14
    Amar var alltid trevlig, snabb att svara när jag sökte honom, tog tag direkt i frågor som jag hade om huset och jag fick svaren på mina frågor snabbt. Jag kände mig trygg i husköpet och han ringde även ibland och kollade att allt var ok inför övertagandet.
    När vi träffades för att skriva på alla papper och få nycklarna så gick allt väldigt smidigt och det var trevligt att få träffa Amar eftersom jag bara tidigare hade pratat med honom i telefon.
    Hej Annemo! Hoppas gårdslivet är allt vad du tänkt dig och tack för dem fina orden :) Amar Dzin
    2021-06-11
    Mkt bra Mäklare hjälpte till med det mesta..Jag ger honom högsta betyg...
    Mvh Leif Holmgren
    2021-06-11
    jag blev bemött av en bra Mäklare han hjäpa till med allt ang kontakt med bank i Nybro..Alltid lätt att få tag i över telefon..

Mvh Thitikon Sae Tan.
    • Myrdalen
    2021-06-10
    Trevlig, kunnig och professionell!
    Väldigt mån om sina kunder och spekulanter.
    Hej Amar!

Tack för rekommendationen, hoppas ni trivs i det nya huset :)
    2021-06-10
    Trevlig och serviceinriktad men något osäker.
    2021-06-07
    Vi köpte en villa på ungefär 125 kvm i ett jätte fint område i Nybro.
    Köpet var snabb och smidigt och med den fina bemötande vi fick av mäklaren, allt blev ännu bättre.
    Vi är jätte nöjda med hela affären, själva huset, säljaren och mäklaren var jätte trevliga.
    Hej Enis! Tack för rekommendationen hoppas alla era planer går som planerat nu för huset :D Amar Dzin
    2021-06-07
    Vi köpte en villa och väldigt nöjda med affären och bemötande och hjälp av vår mäklare.
    Hej Qendresa! Tack så mycket för rekommenadationen :) Amar Dzin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2021-05-27
    Det bästa man kan förvänta sig!
    Fantastiskt roligt att höra tack så mycket för din rekommendation Laima! Vi hörs mer framöver!

2021-05-26
    Ett trevligt och proffsigt bemötande. Har hitintills gjort affären väldigt enkel och snabb.
    Hej Lars,

Tack så mycket för din rekommendation! Det har varit ett trevligt samarbete och det ska bli ett nöje att fortsätta jobba med dig framöver.

Allt gott!

// Eric
  • köpte en tomt med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2021-05-24
    Har köpt tomt Storgatan 70 Bergkvara.
    Amar Dzin har ett positivt bemötande. Inget var besvärligt och jag fick de dokument o svar jag behövde./britt
    Hej Britt! track för rekommenadationen! Hoppas alla planer för tomten går som dem ska :) Ska bli kul och se allt när de är färdigt :) Amar Dzin
    2021-05-22
    Eric was extremely helpful and guided me through the sale process. He has a great understanding of the local market and was able to develop a strategy which showcased my home perfectly and it sold very quickly!
    Thank you Peter for your kind words! It has been a plesure workining with you and your lovely home and I wish you all the best in the future!

Best regards,
    2021-05-14
    En mäklare som genom sin utstrålning av trygghet lotsat oss hela vägen från planering till försäljning!
    Ett stort tack för hjälpen🤗
    Hej Britt-Inger!

Tack för ett gott samarbete och en fin rekommendation. Hoppas att ni ska trivas lika bra i ert nästa boende så ses vi snart igen!

• Raimo Jonathan Richard K
    sålde sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • Flygsfors
    2021-05-12
    Extremt god kommunikation och dialoger hela tiden under hela försäljnings processen.
    Hej Jonathan!

Det var väldigt roligt att höra att du är nöjd med vårt samarbete. Ha nu en skön långhelg så hörs vi vidare!

2021-05-07
    Försäljning av villa från 1880.

Ödmjuk och med respekt.

Vi förväntade oss en fin presentation. På gång var spännande. Amar gjorde fina visningar.

Professionellt.
    Hej Ove!

Tack för den fina rekommendationen! Hoppas nu nybyggnationen håller tidsplanen!

Allt gott så ses vi snart igen :)
    • Skäppevik
    2021-05-07
    Eric har hjälpt oss och sälja vår sommarstuga
    Eric har skött affären föredömligt varpå jag kan rekommendera
    honom å det bästa.
    Han levde upp till våra förväntningar.
    Hej Annelie!

Tack för dit fina omdöme det har varit väldigt trevligt att fått jobba med er. Lycka till nu framöver med framtida projekt!

2021-04-14
    Han förklarade saker om mitt husköp innan jag hann fråga om det. Mycket trevlig!
    Hej Isak! Tack för rekommenadationen! Hoppas ni trivs i ert nya hus nu :)

2021-04-09
    Väldigt ambiös och erfaren mäklare.
    Tack för rekommenadation Alaa! HOppas ni har kommit igång med renoveringarna :)

• Västeräng
    2021-04-04
    Köpte en villa av Eric och tycker vi blev bemötta på ett fantastiskt sätt och han levde upp till precis alla förväntningarna vi hade på affären.
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni ska trivas bra i det nya huset och lycka till med framtida renoveringar!

Eric
    2021-03-25
    Sålt villa

Fick ett mycket bra och professionellt bemötande. Tänkte sälja privat istället för att anlita mäklare. Dels för den snåla smålänningen i en envisen att man skulle klara de själv.
    Efter besöket av amar så märkte man snabbt att de är mer omfattande än man kunde tro när de gällde att sälja hus.
    Han skötte allting super bra och förklarade tydligt hur allt funkar. Framför allt var han ärlig med vad som funka/funka inte.
    Han var peppande och stöttande hela resan.
    Hej Michael!

Tack för rekommendationen och dem fina orden!
    Hoppas ni ska trivas på er nya gård nu :D

2021-02-24
    En pålitlig mäklare som sålde min gård. Jag kände mig delaktig så mycket som jag ville vara. Alltid anträffbar, alla mina frågor blev besvarade, väldigt fint bemötande från första mötet och hela vägen tills affären var klar.
    Hej Marjaana!
    Tack för den fina rekommendationen, vad roligt att ni är nöjda :) Hoppas allt går bra med husletande uppe i norr nu :D

2021-02-03
    Köpte en liten lantbruksfastighet.
    Vi blev proffsigt och mycket trevligt bemötta av Amar Dzin.
    Han svara bra på våra frågor och förklarade väl hur allt fungerade.
    Ett stort plus att Amar är trevlig och positiv utan att vara överdriven försäljare.
    Hej Nelly!
    Tack för rekommendationen och dem fina orden! Jag hoppas verkligen ni ska trivas i ert nya hem nu :D

2020-12-16
    Vid försäljningen av de två små husen, med lite speciella förutsättningar, har Eric jobbat fantastiskt bra. Bra samarbete hela vägen. Mycket nöjd!
    Tack för det fina omdömet och vad roligt att du är mycket nöjd med försäljningen! Kan inte mer än att hålla med om att det var ett bra samarbete hela vägen.

Får också passa på att önska god jul och och nytt år!
    2020-12-09
    Jag kan starkt rekommendera Amar. Han är mycket trevlig och ödmjuk. Amar skötte allt mycket bra och professionellt.
    Hej Jessica! Tack för dem fina orden. Hoppas nu ni ska trivas i kommande lägenhet också!

2020-12-07
    Vi har sålt ett hus . Amar är en kanon bra mäklare som kan sitt jobb. Väldigt trevligt bemötande. Han levde upp våra förväntningar. Skulle kunna rekommendera han till alla . Vilken klippa är han 👍🙏. Lycka till i livet o tusen tack för allt , bästa Amar Dzin
    Hej Mojra och Haris! Tusen tack för dem fina orden, hoppas verkligen att ni ska börja trivas i er nya lägenhet framöver :)

2020-11-26
    Jag har både köpt och sålt fastighet med hjälp av Amar.
    Jag känner mig väl bemött, Amar har en hög servicegrad och återkopplar alltid.

Jag känner mig nöjd med Amars arbete.
    Hej Jessica! Tack för dem fina orden, hoppas ni redan börjat trivas i ert nya hem!

• Orrefors
    2020-11-25
    Hej !
    Köpte fastighet i Orrefors Frösekevägen 25 och tyckte Amar skötte allt mycket bra och skickligt.
    Fick direkt gott förtroende för honom.
    Liselott Ohlsson
    Hej Liselott, tack snäla för dem fina orden!

Hoppas att era renoveringar går enligt plan och att ni trivs :)

2020-11-14
    Vi har köpt en skogsfastighet som Amar skött och uppträtt på ett bra och korrekt sätt mot oss som köpare.
    Vi hade inga andra förväntningar än att en mäklare som tar på sig liknade säljuppdrag är väl insatt i sitt uppdrag och vad det innebär att sälja en gård som skiljer sig mot att mäkla vanliga bostäder.
    Tack för rekommendationen Peter och dem fina orden.
    Hoppas att allt är bra med er!

• Helena Anna Å
    sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2020-11-01
    Trevlig och ödmjuk mäklare som sålde vårat hus med ett snabbt resultat ☺️
    Rekommenderas starkt!
    Tack för rekommendationen, vad roligt att ni är nöjda!

Hoppas du trivs i ditt nya hem uppåt landet!

• sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    • Örsjö
    2020-10-18
    Emelie sålde vårat hus och det gick ganska fort.Upplevelsen av att ha Emilie som mäklare var bra
    2020-10-11
    Vi sålde våran villa och han var mycket trevlig och han uppfyllde våra förväntningar under hela försäljnings tiden !!
    2020-10-03
    Jag kan starkt rekommendera Amar som mäklare. Han sålde vårt hus till ett bra pris och allt gick smidigt.

Amar är mycket trevlig och tillmötesgående. Han var engagerad under hela säljprocessen och när saker i planeringen förändrades var han flexibel och ordnade allt som behövdes.
    Hej Mattis och tack för rekommendationen. Hoppas ni trivs i ert nya hus och stad!

Segla lugnt på kommande uppdrag ute till havs!

• Kristvallabrunn
    2020-10-02
    Sålt en villa på 120m2. Fint bemötande av Eric. Lätt att få tag. Tydlig o rak kommunikation. Lyhörd för mina önskningar. Behövde dock hjälp i objektbeskrivning o behöver lära sig hur en villa ska beskriva i korthet alltså vad som säljer. 2 visningar med få intresseanmälningar. Tillsammans gjorde vi ett bra jobb!
    • Pukeberg
    2020-09-21
    Villaförsäljning som hanterades av Amar Dzin.

Amar har från första mötet hemma i köket till undertecknandet av köpebrevet skött allt med bravur och professionalism!

Mycket lätt att komma i kontakt med och har hållit oss informerade, oavsett kommunikationssätt, och är på hugget med svar på frågor och funderingar som dykt upp under säljprocessen!

Amar motsvarar fullt ut vad man som säljare förväntar sig och löser alla små ev. hinder som kan uppstå under resans gång!
    Kan starkt rekommendera honom!
    Tack för rekommendationen Janne! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet och stad!

• köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    2020-09-11
    Vi har köpt radhus och Fanny har på alla sätt, ställt uppför oss och hjälpt oss på alla vis. Fanny överträffade våra förväntningar.
    Tack Gunnar för ett fint omdöme och ett bra samarbete. Jag hoppas ni ska trivas i ert hus och i Nybro såklart :) //Fanny Fastighetsbyrån Nybro
  • Cole J
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    • Nybro Centralt
    2020-08-13
    hon va väldigt duktig och erfaren, och visste verkligen vad hon gjorde och sa,

har aldrig varit så lätt att köpa lägenhet som nu när hon fixade allt, hoppades att hon skulle veta massa om lägenheten och kunna hjälpa till med papper och sånt, och hon uppfyllde alla mina förhoppningar och mer där till, vi va 2 som köpte vi båda tycker hon va mycket över våra förväntningar, så hon bra super bra, är super NÖJD,
    Tack Cole för ert fina omdöme! Stort lycka till i lägenheten, den är som gjord för er ;) // Fanny Fastighetsbyrån Nybro
  • Chris S
    köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • Örsjö
    2020-08-10
    Friendly, quick to answer any questions and worked very hard to help us with our purchase. Working with Eric has been a pleasure and we are very happy with our new house.