Alla kategorier Mäklare Kalmar Nybro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nybro

Fastighetsbyrån Nybro

Storgatan 12, 382 30 Nybro — Visa karta

Din mäklare, mitt i Glasriket!

Du hittar oss på Centrumtorget i Emmaboda och på Storgatan i Nybro och hit är du alltid välkommen in för att prata om ditt boende, nu eller i framtiden. Vi har många års erfarenhet av bostadsaffärer och känner marknaden i området väl. Därför kan vi ge dig det bästa stödet i din stundande bostadsaffär!

Vårt nära samarbete med Swedbank gör att du enkelt får hjälp att hitta en finansieringslösning som passar och även bistå dig i alla andra ekonomifrågor som kan komma upp vid en bostadsaffär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig köpa eller sälja din bostad!

Läs vad 121 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nybro

• Ali M skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne är person som jobbar helhjärtat, brinner för sitt och visar enormt engagemang med de berörda personerna så väl som köpare eller säljare.
    Jag har varit både köpare och säljare hos Susanne.

Vänligen Ali Läs mer
  • Emrit I skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Värdens bästa mäklare kort och gott! Läs mer
  • Solvig M skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Bra bemötande.. Fint avslut av hela affären. Läs mer
  • Sandra J skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Trevlogt bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • Jörgen F skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Salg af bostad, gik fort, gik bra, efter avtale Läs mer
  • John Robert Ö skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Professionell med mycket erfarenhet. Ger goda råd. Man känner sig väl omhändertagen. Läs mer
  • Erik Harry Sigvard J skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket bra
    Susanne Gustavsson levde upp till våran förväntan
    Hälsningar Erik Läs mer
  • Birgitta Yvonne Viola J skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi är väldigt nöjda med
    Susanne Gustavsson Läs mer
  • Camilla O skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Hej, jag har med hjälp av Susanne sålt min villa i Nybro. Susanne har varit suverän från första stund och har absolut levt upp till mina förväntningar. Fler som Susanne skulle vara bra för mäklarbranschen.

Jag kommer absolut rekommendera Fastighetsbyrån Nybro till vänner och bekanta. Läs mer
  • Magnus Willy J skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne anlitade jag därför att jag har köpt en fastighet genom henne tidigare. Så jag tyckte det var självklart att anlita henne till att sälja min villa för att hon är enkel att prata med o verkar bry sig om både säljare och köpare. Hon är en 5 av 5 Läs mer
  • Tomas K skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Har köpt en bostad, Abbetorp 211. Fick intrycket av en mycket positiv och glad person, trevlig och tillmötesgående på alla sätt och vis. Hon tog sig tid att lyssna på alla frågor som jag hade även att tiden för visningen hade gått ut för länge sedan. En rakt igenom fantastisk mäklare och person. Rekomenderar verkligen denna mäklare, dessutom är hon snygg också. :) Läs mer
  • Birthe Marie G skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Mäklaren var noggrann och serviceminded, gav extra visningar när nya intresserade dök upp. Hon var mån om att vi skulle få så bra pris som möjligt för huset, men gav inga falska förhoppningar utan jag upplevde henne som rak och ärlig. Läs mer
  • Johan T skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Köpt hus i Nybro. Fått väldigt bra bemötande av mäklare Läs mer
  • Karl-Erik E skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag har sålt en villa, där försäljningen gick mycket smidigt och enkelt. Susanne är en mycket kunnig, trygg och empatisk person som jag med stort förtroende lämnade allt till. Hon levde upp till alla mina förväntningar om en säker och trygg försäljning. Kan varmt rekommendera henne till andra säljare! Läs mer
  • Anette E skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne hade fått högsta betyg av mej om det inte var för att jag fortfarande efter snart 4 veckor inte fått alla nycklar än trots upprepade försök att få det 😔. Hon är väldigt bra som mäklare, alltid lätt att få tag på, och mycket trevlig. Men att det brister i en så viktig angelägenhet som beskrivits ovan gör att mitt förtroende har minskat något. Läs mer
  • Jan Bertil N skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi sålde vårt föräldrahem och Susanne gav oss bra service och information genom hela processen. Läs mer
  • Torgny Per Christer F skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Köpte en villa i en mindre tätort. Blev väl bemött och mycket hjälpt av mäklaren vid köpet. Läs mer
  • Ilmi S skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    En väldigt enkel mäklare att planera med, som går från ord till handlingen på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • Bo Hans Christian O skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Allt gick enligt planerna och vi fick huset sålt lika smidigt som när vi köpte det!
    Varma rekommendationer till Susanne. Läs mer
  • Aurora Kristina Denise F skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålde min villa i Långasjö
    Susanne fixade en snabb och smidig affär och skötte visning och allt galant. Och ett superbra pris fixade hon också!
    Väldigt nöjd med henne och ska jag sälja fler hus i framtiden så kommer jag kontakta henne igen 😊 Läs mer
  • Karl-Eric B skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Utfört sitt åtagande på ett bra sätt. Läs mer
  • Camilla O skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Jag är mycket nöjd med min bostadsaffär. Läs mer
  • Katica S skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Tack vare en riktig bra och kunnig fastighetsmäklare. Läs mer
  • Dennis R
    Dennis R skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi har sålt vår fastighet. Ett vänligt och positivt bemötande. Hade hört goda ord om henne. Lite svår att få kontakt med . En mycket fin presentation av vårt hus. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Laura L skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålde ett litet torp. Blev bemött väldigt väl och hon tog hand om allt då jag själv inte kunde så mycket. Hade tidigare köpt av susanne så kände ett bra förtroende till henne nu när det var dax för mig att sälja. Uppdaterade mig med det som behövdes och sålde mitt hus väldigt snabbt.
    En toppen mäklare som jag rekommenderar starkt till både säljare och köpare Läs mer
  • Tiko L skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sussane gustafsson är en bra mäklare. Allt gick jätte bra. Det var bara svårt ibland att få tag i henne. Läs mer
  • Börje A skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Ryttttttttyyyyyyyuuuuuiiiiooooopppppppppppppååååååååå Läs mer
  • Emma I skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket bra bemötande. Trevlig och duktig mäklare som brinner för sitt jobb. Läs mer
  • Bo Stefan S skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    mkt trevlig och bra
    svår att nå på tel Läs mer
  • Annicka S
    Annicka S skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne var mycket trevlig med ett vänligt och proffsigt bemötande. Tog reda på saker som jag undrade över utan dröjsmål. Kände mig verkligen nöjd. Är verkligen nöjd. Läs mer
  • Mattias M skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Glad och trevlig med en stor känsla av att hjälpa till.
    Även väldigt noga med att hennes objekt stämmer överens med verkligheten mot vad som är beskrivit. Läs mer
  • Jonny S skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    bra bemötande samt anpassad visning på grund av våra udda arbetstider Läs mer
  • Fred G skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Gott bemötande, varit saklig, tydlig och informerande om hur affären skulle genomföras. OBS. affären inte slutförd ännu. Läs mer
  • Mary H skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    En mkt kompetent och ambitiös tjej som lägger ner all sin själ i att få ut det bästa av sitt uppdrag. Mvh/ Mary Hultqvist Läs mer
  • Laila R skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Mkt bra bemötande. Hon var kundvänlig och Mkt bra påläst. Svarade bra på frågor och var lätt att förstå. Lever absolut upp till förväntningarna. Läs mer
  • Dag H skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket övertygande , kunnig och positiv. Huset blev sålt över förväntan både gällande pris och tid för försäljning :) Läs mer
  • Göran B skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Intresserad av ett hus så har jag försökt att få kontakt med Susanne i 2 veckor via kontaktformulär, ringt hennes tel samt Fastighetsbyrån Nybro där de skulle meddela henne att jag önskade att hon kontaktade mig. Hon har trots alla försök inte kontaktad mig ännu. Uruselt!!! Läs mer
  • Ann-Cristin Birgitta Ahlqvist P skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    mycket bra o snabb affär tillmötesgående o trevlig Läs mer
  • Avras H skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket bra bemötande och service Läs mer
  • Jonas F skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Bra och trevligt bemötande. Kunskapen är god dock kunde kommunikationen varit mer frekvent. Läs mer
  • Heinz R skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne kändes som en äkta fastighetsmäklare hela vägen. Proffsig, trevlig och effektiv! Läs mer
  • Ann M skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    En drivande och kunnig mäklare och inget värkar omöjligt. Tog snabbt kontakt vid första mailkontakten, kan fick tycka att det var svårare att få kontakt med henne senare. Men hon har ju flera kunder. Visningarna fungerade bra och budgivningen sköttes bra och vi gick snabbt veta hur det gick. Kan dock tycka att hon skulle kommit och tittat på huset en gång till innan annonsering för att få rätt fakta med från början. Annars är hon en mäklare vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • Jessica S skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Än är vårt samarbete inte över. Men det vi träffat Susanne hittills har jag bara gott att säga!
    Engagerad, trevlig , mkt noggrann med info, lagar så att man verkligen förstår! Läs mer
  • Olle M skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi fick ett mycket positivt bemötande av Susanne. Hon är noggrann energisk och väldigt glad. Hon motsvarade med råge våra förväntningar. Läs mer
  • Rita J skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Påläst, kunnig, trevlig. Svår att nå via telefon. Läs mer
  • Lina H skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Bra bemötande, trevlig och kunnig Läs mer
  • Peter A skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne är väldigt professionell och engagerad. Hon har varit tillgänglig när vi haft frågor och väldigt hjälpsam. Vi är väldigt nöjda med Susanne och kan varmt rekommendera henne för andra. Läs mer
  • Patrick G skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Var lätt att få tag på innan Kontrakten var påskrivna men desto svårare efteråt. hade visserligen semester under tiden men vi fick ingen ersättare som vi kunde prata med istället. För övrigt är Susanne supertrevlig och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • Annika B skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne va väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Assen P skrev om Susanne Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Susanne Gustafsson var mycket bra mäklare och jag vill ge henne mina bästa rekommendationer Läs mer

Storgatan 12, 382 30 Nybro