Fastighetsbyrån Nybro

Storgatan 12, 382 30 Nybro — Visa karta

Din mäklare, mitt i Glasriket!

Du hittar oss på Centrumtorget i Emmaboda och på Storgatan i Nybro och hit är du alltid välkommen in för att prata om ditt boende, nu eller i framtiden. Vi har många års erfarenhet av bostadsaffärer och känner marknaden i området väl. Därför kan vi ge dig det bästa stödet i din stundande bostadsaffär!

Vårt nära samarbete med Swedbank gör att du enkelt får hjälp att hitta en finansieringslösning som passar och även bistå dig i alla andra ekonomifrågor som kan komma upp vid en bostadsaffär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig köpa eller sälja din bostad!

Läs vad 141 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nybro

• 2020-05-09

Martina Lena Cecilia H skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Lätt att få tag på, företagsam, trevlig, öppen, jordnära, lagom drivande.
    Sålde villa. Läs mer
  • 2020-05-08

HAMPUS A skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Duktig och kunnig mäklare!
    Bemötande och hjälpsam i alla punkter. Varmt rekommenderad! Läs mer
  • 2020-05-07

Lotta H skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Professionell & positiv - det har varit ett nöje att låta Erik ha hand om försäljningen av vårt hus!! Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Lotta H
    Ett lyckat samarbete går åt båda håll och det känns som att vi haft en lyckad kommunikation hela vägen. Tack för era fina rekommendationer!
  • 2020-05-05

Stefan Gustaf Robert B skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Bra, engagerad och trevlig mäklare med god lokal kännedom av sin lokala marknad Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Stefan Gustaf Robert B
    Tack Stefan för din rekommendation! Vi hörs snart igen inför tillträdet så får ni ha det så bra så länge.
  • 2020-05-05

Ove H skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Har sålt ett hus och Erik är värd en guldmedalj. Han har varit fantastisk jag och min fru Lotta är nöjda med både bemötande och proffsigheten i hans bemötande. Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Ove H
    Kul att höra att ni är så nöjda! Hoppas flytten ska gå bra och att ni får en skön vår så hörs vi av igen när det närmar sig tillträdet!
  • 2020-05-03

Thomas Verner O skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Amar har sålt bostad.
    Han är trevlig och noggrann. Läs mer
  • STEFAN A

2020-04-28

STEFAN A skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Varning! Säljer fastigheter med dolda/hemliga bud som övriga budgivare ej får ta del av eller bemöta trots att jag i det här specifika fallet vart högsta budgivare i över en månad! Verkligen extremt trist att man ska behöva bli lurad av oseriösa mäklare!
    Stefan Läs mer
    2020-04-29 Amar D svarar STEFAN A
    Trist att du känner så, samtidigt som jag förstår dig. Säljaren var fullt informerad om ditt bud och fortsatta intresse. Ändå valde de en annan köpare och där jag på säljarens/köparens uppdrag inte fick återkoppla om budet till övriga intressenter.

Som mäklare vill jag alltid ha en öppen budgivning, men jag får inte agera mot vad min uppdragsgivare bestämmer. Som sagt jag förstår dig och jag hade hellre sett en öppen förhandling.

Med vänlig hälsning,
  • 2020-04-27

Fanny H skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålt villa i Fredrikslund som låg ute på fastighetsbyråns hemsida som "på-gång". Eric hade bra, snabb återkoppling och var alltid nåbar. Affären gick snabbt och smidigt. Vi är helnöjda med mäklaren och han levde upp till förväntningarna! :) Läs mer
  • 2020-04-17

Selwa M skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag sålde ett hus
    Han var duktig och snäll
    Ja tänkte att han skulle kunna sälja mitt hus på bra pris.
    Jag kan rekommendera dem andra att sälja eller köpa genom fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Selwa M
    Stort tack för rekommendationen! Hoppas nu att ny ska trivas bra i ert nya boende!
  • 2020-04-14

Gunborg Lilly Magdalena T skrev om Fanny Hammarström en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi sålde en villa. Jättebra bemötande och kontakt och goda råd inför visning. Bra uppföljning och alltid tillgänglig! 😊
    Jag tycker mäklaren levde upp till förväntningarna och hon var ett bra stöd och rak, tydlig och peppade oss nä vi behövde.

Mycket nöjda och det blev en snabb affär innan visningen och alla blev nöjda 😁👍 Läs mer
    2020-04-15 Fanny H svarar Gunborg Lilly Magdalena T
    Tack för förtroendet och för ett kanon-samarbete Magdalena! Lycka till med ert nya boende! :) // Fanny!
  • 2020-02-25

Jörgen D skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag sålde min bostadsrätt. Amar Dzin jobbade mycket bra och proffsigt och projektet lyckades i och med att den såldes och till ett i dagens läge rimligt pris. Så jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-16 Amar D svarar Jörgen D
    Tack så mycket Jörgen, hoppas det blir bra i ert nya boende nu.:)
  • 2020-02-08

Charlotte L skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Köpt en bostadsrätt i Nybro, med god hjälp i alla frågor tycker jag Eric gjorde ett gott och professionellt intryck. Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Charlotte L
    Hej Charlotte!

Tack för din rekommendation, hoppas att flytten gick bra och att ni även är nöjda med den nya bostadsrätten!
  • 2020-01-27

Armin S skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    sorry my Swedish isn"t so fine but everything was Ok Läs mer
  • 2020-01-10

Siegbert Q skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi köpte ett litet familjhem i Kristvallabrunn. Vi bor i Berlin, Tyskland och kan bara använda huset på semester.
    Vi försöker hårt för att lära oss det svenska språket, men för närvarande är vårt svenska fortfarande väldigt dåligt. Amar försökte mycket hårt att förklara allt för oss tydligt, han var i ständig kontakt med mig i Tyskland.
    Vi var mycket nöjda med den service Amar erbjöd. Läs mer
  • 2020-01-09

Anders H skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Mäklaren inte längre kvar på F- byrån, grattis till det. Läs mer
    2020-01-09 Rickard Ö svarar Anders H
    Hej Anders, det stämmer att en mäklare har slutat hos oss förra året. Vi vill såklart att du skall vara nöjd med oss och jag skulle uppskatta om du kontaktar mig för att berätta vad som hänt. Mvh Rickard Öberg Fastighetsbyrån
  • 2020-01-07

Gunvor N skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Villa på landet. Vi blev mycket väl bemötta, visste ej vad man skulle ha för förväntningar ej sålt något innan. Vi är väldigt nöjda med hur vi har blivit bemötta, skulle varmt rekommendera Amar som mäklare/ Med vänlig hälsning/ Gunvor Läs mer
  • 2019-12-06

Björn W skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    .Vi har haft mer bekymmer med säljarens flyttstädning som var i story sätt obefintlig. Där vi fick göra en skriftlig överenskommelse angående ersättning. Bra bemötande från mäklaren. Köpet gick som förväntat annars. Läs mer
    2019-12-20 Amar D svarar Björn W
    Hej Björn!

Tack för feedback och jag hoppas verkligen att det löst sig med städningen. Skulle det vara något jag kan hjälpa till med får ni gärna höra av er.

Önskar er en god jul!
  • 2019-11-08

Josefin S skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag köpte min första lägenhet och är tacksam att Amar var så hjälpsam och förklarade alla termer och begrepp som jag inte förstod. Han höll mig uppdaterad under hela prosessen. Läs mer
  • 2019-11-05

Maja R skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Har köpt en bostad som Eric sålde, han bemötte oss alltid lika bra och vi kunde inte varit mer nöjda med allt. Väldigt lättsam och försökte alltid göra så att alla fick som dom ville till de bästa alltid. Läs mer
    2019-11-06 Eric B svarar Maja R
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Maja! Vad kul att ni är så nöjda, hoppas nu att ni ska trivas bra i ert nya fina hus!
    Mvh Eric
  • 2019-09-09

Anders J skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag har köpt bostad och ärmycket nöjd med Amar.
    Han har skött hela affären på ett fullgott sätt. Läs mer
  • 2019-08-30

Sebastian K skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålt en bostadsrätt. Det uppstod problem men han löste det föredömligt! Mycket trevlig och professionell Läs mer
  • 2019-08-25

Slavitsa B skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi köpte vila på Alstervägen 53 i Alsterbro
    Vi blev bemött av Amar Dzin på en riktigt sätt
    Han gjorde ett härligt jobb och vi är jätte nöjda Läs mer
  • 2019-08-14

Erdonit I skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi köpte ett hus med hjälp av Amar Dzin som mäklare, han är mycket trevlig och påläst och hade svar på alla frågor. Tack för allt Amar Dzin. Läs mer
  • 2019-08-05

Veronica K skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi har köpt en bostadsrätt och Amar är mycket tillmötes gående och snabb med svar, bra som mäklare. Vi är nöjda Läs mer
  • Bo Ä

2019-07-19

Bo Ä skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag har köpt Villagatan 30 och är mycket nöjd med min nya bostad. Eric gjorde ett bra jobb men vi tycker att det är tråkigt med såna här utvärderingar. Läs mer
    2019-07-23 Eric B svarar Bo Ä
    Tack så mycket för din rekommendation Bo! Vad glad jag blir av att höra att ni redan börjat trivas i huset. Ha nu en fortsatt bra sommar!
  • 2019-06-26

Benny B skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Eric har hela vägen skött det här proffsigt.
    Mycket snyggt jobbat, svarat korrekt på alla frågor utan att ha blivit besvärad. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Benny B
    Tack för rekommendationen Benny! Härligt att ni är nöjda och hoppas ni får en fin sommar! Ses snart igen. Mvh Eric
  • 2019-06-26

Tony B skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålt en fastighet.
    Kan bara säga att Eric är mycket kompetent och kunnig.
    Rekommenderar honom gärna.
    Allt har skötts mycket noga och bra. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Tony B
    Tack så mycket för rekommendationen Tony! Ha nu en fin sommar så ses vi snart igen! Mvh Eric
  • 2019-06-25

Yvonne Ros-Mari P skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Trevlig engagerad lättsam 💐👍 Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Yvonne Ros-Mari P
    Tusen tack Yvonne! Härligt att höra att du är nöjd. Vi ses och hörs snart igen! Mvh Eric
  • 2019-06-15

Inger D skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Har sålt min villa på landet.
    Blev mycket väl bemött av mäklaren.
    Mäklaren var lyhörd, trevlig och seriös. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Inger D
    Tusen tack Inger! Vad roligt att höra att ni är nöjda. Ha nu en fin sommar så hörs vi! Mvh Eric
  • 2019-06-07

Eva Lise-Lotte B skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Köpt villa i Torsås. Mäklaren är trevlig, kompetent och nåbar. Läs mer
    2019-06-14 Amar D svarar Eva Lise-Lotte B
    Hej Eva och tack för dem fina orden!

Hoppas ni trivs i ert nya hem! Glad sommar
  • 2019-05-24

Inaam R skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag köpte ett hus nyligen och jag har varit i kontakt med Erick som mäklaren . Enligt mi upplevelse var mäklaren tydligt och kunnigt för sitt arbete och har bra bemöttande . Han hade en bra koll om alla delar i köpet och vad krävs det. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Inaam R
    Tack för rekommendationen Inaam det glädjer mig att ni känner er nöjda! Hoppas ni får en fin sommar och att renoveringarna går bra! Mvh Eric
  • 2019-05-13

Charlotte B skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Har sålt en villa i Torsås. Amar gjorde ett proffsigt intryck från första stund, med en vänlig och positiv framtoning. Kommunikationen var tydlig och jag hölls hela tiden informerad om vad som hände under försäljningsprocessen. All information som behövdes inför och under försäljningen framfördes på ett tydligt och lättfattligt sätt. Vill man ha en trevlig och duktig mäklare kan jag varmt rekommendera Amar. Läs mer
    2019-06-14 Amar D svarar Charlotte B
    Hej Charlotte!
    Tack för dem fina orden, önskar dig allt gott och trevlig sommar.
  • Christian L

2019-05-12

Christian L skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag anlitade Amar till försäljning av min hästgård i Bergkvara. Allt flöt på som det skulle, fick bra löpande info+ återkoppling. Ordning & reda! Läs mer
    2019-06-14 Amar D svarar Christian L
    Tack Christian, hoppas ni ska trivas i ert nya boende nu :)
  • 2019-05-06

Lovisa K skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Behjälplig och trevligt bemötande Läs mer
  • Björn F

2019-04-28

Björn F skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Bra och professionellt bemötande när jag sålde min villa! Läs mer
  • 2019-04-02

Jenny Maria Anne N skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    En bra och trevlig mäklare som tog sig tid att lyssna på oss.
    En snabb och väl genomförd affär Läs mer
    2019-06-14 Amar D svarar Jenny Maria Anne N
    Tack så mycket för dem fina orden!
  • Christian N

2019-04-02

Christian N skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Amar är en mycket bra och kompetent mäklare som kan sitt jobb.
    Sålde vårat hus på 2 dagar.
    Bra kontakt Läs mer
    2019-05-06 Amar D svarar Christian N
    Tack Christian, Hoppas nu ni ska trivas i ert nya boende.

Christian L gillar detta
  • 2019-03-18

Mats H skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Köpt del av skogsfastighet. Bemötandet var bra, dock svårt att få kontakt med mäklaren på telefon. Okunnig vad det gällde fastighetsreglering. Felaktig utskriven likvidavräkning som jag fick påpeka så den rättades. Fastighetsbyrån rekommenderar jag ej som mäklare vid gårdsförsäljningar. Läs mer
    2019-03-26 Rickard Ö svarar Mats H
    Hej! Det är tråkigt att höra om din upplevelse. Mäklaren du haft kontakt med har slutat men vi tar givetvis till oss av din feedback. Vi jobbar hårt på att hålla en hög kvalitet och servicenivå och hoppas att vi får möjlighet att göra ett bättre intryck någon gång i framtiden. Mvh Rickard Öberg
  • 2019-03-18

Emil A skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Han hjälpte mig igenom affären genom något problem som kom upp och var öppen och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-13

Pernilla j skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Har köpt ett hus på dansbanev 17. Blev väldigt bra bemött av Amar. Han har svarat på alla frågor o sms jättefort, vardag som helg. Mkt trevlig o bra mäklare Läs mer
    2019-03-13 Amar D svarar Pernilla j
    Hej Pernilla!
    Tack för dem fina orden. Hoppas ni ska trivas nu i ert nya hem! :)
  • 2019-02-27

David P skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket oproffsigt bemötande på alla plan. Ringde aldrig upp och gav aldrig någon information angående försäljningen gång. Läs mer
  • Christian W

2019-02-20

Christian W skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Kompetent mäklare som verkligen bryr sig om mig som kund på ett innerligt och ärligt sätt.
    Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-02-18

Victoria N skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Bra framförhållning, informerar toppen! Läs mer
  • 2019-02-11

Hoshiar D skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    oerfaren och mycket formaliafel Läs mer
    2019-02-11 Amar D svarar Hoshiar D
    Hej Hoshiar, jag förstår att du inte är nöjd vilket jag tycker är tråkigt. På Fastighetsbyrån har vi branschens bredaste erfarenhet, men vissa frågor ska jag som mäklare inte besvara utan hänvisar då t.ex. till den besiktningsman som utfört besiktningen. Det är mer med omtanke om dig som kund än oviljan att hjälpa till. Samtliga våra avtalshandlingar är framtagna av branschens främsta fastighetsjurister. Förstod att du ville ha köpebrevets bevittning uppställt på annat sätt än vad som är norm. Även här är det mer med omtanke om dig än oviljan att hjälpa till, då vi ej gick dig fullt ut tillmötes. Slutligen hoppas jag att ni kommer trivas i den nya bostaden och ni är alltid välkomna tillbaka. Mvh Amar Dzin
  • 2019-02-04

Charlotte B skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Köpt bostad...hon är tydlig och saklig och lätt att förstå 😊👍 vet hon inte svaret tar hon reda på det... Läs mer
  • 2018-12-26

Britt-Inger Astrid S skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi sålde ett hus och fick den bästa hjälpen vi kunde få av Amar.
    Vi blev väldigt bra bemötta av Amar och fick den hjälp vi behövde.

Sammanfattningen är att allt gick snabbt och enkelt med den hjälpen vi fick. Läs mer
  • 2018-12-19

Johan T skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Väldigt bra bemötande, trevlig person och förtroendeingivande.
    Hjälpte mig att sälja en bostadsrätt från början till slut.
    Förväntade mig en professionell mäklare som ser möjligheter med säljobjektet och kunna hålla en bra kontakt med. Han uppfyllde alla förväntningar och mer.
    Skulle rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-12-12

Katarina H skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi köpte en sommarstuga, det var mitt första fastighetsköp. Jag är nöjd med både bemötande och hur allt fungerade. Läs mer
    2019-02-11 Amar D svarar Katarina H
    Tack Katarina, hoppas ni nu ska trivas i ert nya sommarhem! :)

Amar
  • 2018-11-22

Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Huset såldes innan visning så hon fick aldrig riktigt visa vad hon kan och går för, men mycket trevlig och kunnig. Läs mer
  • Denny D

2018-11-15

Denny D skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Vid försälning av mitt hus har jag fått utmärkt bra service. Och förväntar mig lika hög nivå som tid vid återstående del av överlämnadet av fadtigheten.
    Sussane kan vara lite svår att få tag i ibland, men förstår att hon har många järn i elden.
    Men helheten, mycket bra bemötande o förklaringar.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer

Storgatan 12, 382 30 Nybro