Fastighetsbyrån Nybro

Fastighetsbyrån Nybro

Din mäklare, mitt i Glasriket!

Du hittar oss på Centrumtorget i Emmaboda och på Storgatan i Nybro och hit är du alltid välkommen in för att prata om ditt boende, nu eller i framtiden. Vi har många års erfarenhet av bostadsaffärer och känner marknaden i området väl. Därför kan vi ge dig det bästa stödet i din stundande bostadsaffär!

Vårt nära samarbete med Swedbank gör att du enkelt får hjälp att hitta en finansieringslösning som passar och även bistå dig i alla andra ekonomifrågor som kan komma upp vid en bostadsaffär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig köpa eller sälja din bostad!

Läs vad 191 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nybro 2

2021-04-14
    Han förklarade saker om mitt husköp innan jag hann fråga om det. Mycket trevlig!
    • 150.0 m²
    2021-04-09
    Väldigt ambiös och erfaren mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • 162.0 m²
    • Västeräng
    2021-04-04
    Köpte en villa av Eric och tycker vi blev bemötta på ett fantastiskt sätt och han levde upp till precis alla förväntningarna vi hade på affären.
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni ska trivas bra i det nya huset och lycka till med framtida renoveringar! Med vänlig hälsning, Eric Eric Bergzén
    • 143.0 m²
    2021-03-25
    Sålt villa

Fick ett mycket bra och professionellt bemötande. Tänkte sälja privat istället för att anlita mäklare. Dels för den snåla smålänningen i en envisen att man skulle klara de själv.
    Efter besöket av amar så märkte man snabbt att de är mer omfattande än man kunde tro när de gällde att sälja hus.
    Han skötte allting super bra och förklarade tydligt hur allt funkar. Framför allt var han ärlig med vad som funka/funka inte.
    Han var peppande och stöttande hela resan.
    Hej Michael! Tack för rekommendationen och dem fina orden! Hoppas ni ska trivas på er nya gård nu :D Allt gott Amar Fastighetsbyrån Amar Dzin
    • 250.0 m²
    2021-02-24
    En pålitlig mäklare som sålde min gård. Jag kände mig delaktig så mycket som jag ville vara. Alltid anträffbar, alla mina frågor blev besvarade, väldigt fint bemötande från första mötet och hela vägen tills affären var klar.
    Hej Marjaana! Tack för den fina rekommendationen, vad roligt att ni är nöjda :) Hoppas allt går bra med husletande uppe i norr nu :D Allt gott Amar Fastighetsbyrån Amar Dzin
    • 109.0 m²
    2021-02-03
    Köpte en liten lantbruksfastighet.
    Vi blev proffsigt och mycket trevligt bemötta av Amar Dzin.
    Han svara bra på våra frågor och förklarade väl hur allt fungerade.
    Ett stort plus att Amar är trevlig och positiv utan att vara överdriven försäljare.
    Hej Nelly! Tack för rekommendationen och dem fina orden! Jag hoppas verkligen ni ska trivas i ert nya hem nu :D Amar Fastighetsbyrån Amar Dzin
    • 100.0 m²
    • Broakulla
    2020-12-16
    Vid försäljningen av de två små husen, med lite speciella förutsättningar, har Eric jobbat fantastiskt bra. Bra samarbete hela vägen. Mycket nöjd!
    Tack för det fina omdömet och vad roligt att du är mycket nöjd med försäljningen! Kan inte mer än att hålla med om att det var ett bra samarbete hela vägen. Får också passa på att önska god jul och och nytt år! Eric Bergzén
    2020-12-09
    Jag kan starkt rekommendera Amar. Han är mycket trevlig och ödmjuk. Amar skötte allt mycket bra och professionellt.
    Hej Jessica! Tack för dem fina orden. Hoppas nu ni ska trivas i kommande lägenhet också! Allt gott Amar Amar Dzin
    2020-12-07
    Vi har sålt ett hus . Amar är en kanon bra mäklare som kan sitt jobb. Väldigt trevligt bemötande. Han levde upp våra förväntningar. Skulle kunna rekommendera han till alla . Vilken klippa är han 👍🙏. Lycka till i livet o tusen tack för allt , bästa Amar Dzin
    Hej Mojra och Haris! Tusen tack för dem fina orden, hoppas verkligen att ni ska börja trivas i er nya lägenhet framöver :) Må väl Amar Amar Dzin
    • 110.0 m²
    2020-11-26
    Jag har både köpt och sålt fastighet med hjälp av Amar.
    Jag känner mig väl bemött, Amar har en hög servicegrad och återkopplar alltid.

Jag känner mig nöjd med Amars arbete.
    Hej Jessica! Tack för dem fina orden, hoppas ni redan börjat trivas i ert nya hem! Må väl Amar Amar Dzin
    • 74.0 m²
    • Orrefors
    2020-11-25
    Hej !
    Köpte fastighet i Orrefors Frösekevägen 25 och tyckte Amar skötte allt mycket bra och skickligt.
    Fick direkt gott förtroende för honom.
    Liselott Ohlsson
    Hej Liselott, tack snäla för dem fina orden! Hoppas att era renoveringar går enligt plan och att ni trivs :) Allt gott Amar Amar Dzin
    • 265.0 m²
    2020-11-14
    Vi har köpt en skogsfastighet som Amar skött och uppträtt på ett bra och korrekt sätt mot oss som köpare.
    Vi hade inga andra förväntningar än att en mäklare som tar på sig liknade säljuppdrag är väl insatt i sitt uppdrag och vad det innebär att sälja en gård som skiljer sig mot att mäkla vanliga bostäder.
    Tack för rekommendationen Peter och dem fina orden. Hoppas att allt är bra med er! Må väl Amar Amar Dzin
  • Helena Anna Å
    sålde sitt hus med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • 129.0 m²
    2020-11-01
    Trevlig och ödmjuk mäklare som sålde vårat hus med ett snabbt resultat ☺️
    Rekommenderas starkt!
    Tack för rekommendationen, vad roligt att ni är nöjda! Hoppas du trivs i ditt nya hem uppåt landet! Må väl Amar Amar Dzin
    • 180.0 m²
    • Örsjö
    2020-10-18
    Emelie sålde vårat hus och det gick ganska fort.Upplevelsen av att ha Emilie som mäklare var bra
    • 92.0 m²
    2020-10-11
    Vi sålde våran villa och han var mycket trevlig och han uppfyllde våra förväntningar under hela försäljnings tiden !!
    • 86.0 m²
    2020-10-03
    Jag kan starkt rekommendera Amar som mäklare. Han sålde vårt hus till ett bra pris och allt gick smidigt.

Amar är mycket trevlig och tillmötesgående. Han var engagerad under hela säljprocessen och när saker i planeringen förändrades var han flexibel och ordnade allt som behövdes.
    Hej Mattis och tack för rekommendationen. Hoppas ni trivs i ert nya hus och stad! Segla lugnt på kommande uppdrag ute till havs! Allt gott Amar Amar Dzin
    • 120.0 m²
    • Kristvallabrunn
    2020-10-02
    Sålt en villa på 120m2. Fint bemötande av Eric. Lätt att få tag. Tydlig o rak kommunikation. Lyhörd för mina önskningar. Behövde dock hjälp i objektbeskrivning o behöver lära sig hur en villa ska beskriva i korthet alltså vad som säljer. 2 visningar med få intresseanmälningar. Tillsammans gjorde vi ett bra jobb!
    • 132.0 m²
    • Pukeberg
    2020-09-21
    Villaförsäljning som hanterades av Amar Dzin.

Amar har från första mötet hemma i köket till undertecknandet av köpebrevet skött allt med bravur och professionalism!

Mycket lätt att komma i kontakt med och har hållit oss informerade, oavsett kommunikationssätt, och är på hugget med svar på frågor och funderingar som dykt upp under säljprocessen!

Amar motsvarar fullt ut vad man som säljare förväntar sig och löser alla små ev. hinder som kan uppstå under resans gång!
    Kan starkt rekommendera honom!
    Tack för rekommendationen Janne! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet och stad! Må väl Amar Amar Dzin
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    • 137.0 m²
    • Fredrikslund
    2020-09-11
    Vi har köpt radhus och Fanny har på alla sätt, ställt uppför oss och hjälpt oss på alla vis. Fanny överträffade våra förväntningar.
    Tack Gunnar för ett fint omdöme och ett bra samarbete. Jag hoppas ni ska trivas i ert hus och i Nybro såklart :) //Fanny Fastighetsbyrån Nybro
  • Cole J
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    • 3:a
    • 74.5 m²
    • Nybro Centralt
    2020-08-13
    hon va väldigt duktig och erfaren, och visste verkligen vad hon gjorde och sa,

har aldrig varit så lätt att köpa lägenhet som nu när hon fixade allt, hoppades att hon skulle veta massa om lägenheten och kunna hjälpa till med papper och sånt, och hon uppfyllde alla mina förhoppningar och mer där till, vi va 2 som köpte vi båda tycker hon va mycket över våra förväntningar, så hon bra super bra, är super NÖJD,
    Tack Cole för ert fina omdöme! Stort lycka till i lägenheten, den är som gjord för er ;) // Fanny Fastighetsbyrån Nybro
  • Chris S
    köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • Örsjö
    2020-08-10
    Friendly, quick to answer any questions and worked very hard to help us with our purchase. Working with Eric has been a pleasure and we are very happy with our new house.
    • 117.0 m²
    2020-08-07
    Vi köpte ett hus tillsammans med Amar och han var väldigt behjälplig under hela processen. Han var alltid trevlig och tillmötesgående, var noggrann med att förklara de olika stegen under hela processen och var väldigt lättillgänglig.

Det en väldigt bra upplevelse.
    Tack för rekommendationen Linus! Hoppas att ni hunnit bo in er i ert nya boende ordentligt. Allt gott Amar Amar Dzin
    • 121.0 m²
    2020-08-03
    Sålt nyrenoverad enplansvilla mha pågång-tjänst.
    Mycket trevlig mäklare som lyssnade på vad vi ville och gav oss den hjälp vi behövde.
    Mycket smidig och snabb försäljning.
    Tack för rekommendationen Jim! Hoppas allt går bra med nybyggnationen och att allt går på enligt planering för er! Må väl Amar Amar Dzin
  • köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • 94.0 m²
    2020-07-31
    Bra och ärlig mäklare som alltid är kontaktbar.
    • 48.0 m²
    • Bergkvara
    2020-07-26
    Sålde en sommarstuga och Amar var väldigt proffsig i sitt bemötande och egentligen rakt igenom processen, vi hade en snabb och problemfri försäljning precis som önskat...
    Sammanfattning: Tumme upp på allt

// Micke
    Tack för rekommendationen Micke! Hoppas att allt är bra med er uppe i storstan! Allt gott Amar Amar Dzin
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    2020-07-15
    Vi köpt en små hus. Köpet var smidigt. Mäklaren var trevligt och mycket professionellt från första början till slutet. Hjälpte oss och svarade alla våra frågor och förslag.
    Tack för ett fint omdöme Katerina, det värmer att höra att ni är nöjda. Önskar er all lycka med ert nya boende och hoppas att ni kommer att trivas /Emelie Fastighetsbyrån Nybro
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    • 2:a
    • 47.5 m²
    • Nybro Centralt
    2020-07-14
    Har sålt en bostadsrätt med hjälp av Fanny och har inget negativt att säga om henne som mäklare.
    Från första mötet så kändes hon proffsig med bra koll på marknaden och föreningen som jag flyttade ifrån.
    Så jag kan varmt rekommendera henne till andra som har planer på att sälja.
    Tack Pierre för din feedback och för ett bra samarbete. Jag önskar er lycka till och hoppas vi ses framöver! Allt gott // Fanny Fastighetsbyrån Nybro
    • 164.0 m²
    2020-07-11
    Köpte ett hus i Torsås där Amar var mäklare. Amar upplevdes väldigt proffsig hela tiden och hade koll på läget och informerade oss så fort vi frågade eller något hände ang köpet/budgivning.
    Lätt att ha kontakt med och skulle absolut ta kontakt med Amar i framtiden om vi skulle sälja huset.
    Tack för rekommendationen Carl, hoppas att ni trivs i ert nya hem! Amar Amar Dzin
    • Grämkulla
    2020-07-09
    Vi är på alla sätt nöjda med Erik
    • 40.0 m²
    • Skäppevik
    2020-07-05
    vi bestämde att sälja vår sommarstuga i skäppevik.Då tog vi kontakt med eric bergzen.vi blev bemötta med en eric som var lätt att få kontakt med.Så det var verkligen positivt med eric.Jo vad säger man om detta.jo.Ett stort tack eric.
    • 40.0 m²
    • Skäppevik
    2020-06-30
    Vi sålde vårt fritidshus i Skeppevik / Bergkvara. Trevligt bemötande av Eric och lätt att prata med. Fotografen kom dagen efter och tog fina foton så tog bara någon dag innan den kom ut på nätet. Vi hoppades på en snabb affär och det gick snabbt att få den såld. Vi är mycket nöjda.
  • Kristina P
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    2020-06-20
    Sålt vårat hus och det gick snabbt.
    Emelie är en jätte duktig mäklare i våra ögon, glad och trevlig på alla sätt. Rekommenderas verkligen av oss
    Tack!
    // Kristina & Stefan
    Stort tack för de fina orden Kristina och Stefan, det värmer att höra att ni är så nöjda! Vi ses snart igen när det är dags för överlämning av nycklar, önskar er sköna sommardagar fram till dess. Fastighetsbyrån Nybro
    2020-06-20
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Bara massor av +
    Tack Stefan för det fina omdömet, roligt att höra att ni är nöjda. Lycka till med flytten nu så ses vi igen vid tillträdet! Fastighetsbyrån Nybro
    • Grämkulla
    2020-06-15
    Eric Bergze’n är en ansvarsfull, pålitlig, samarbetsvillig och trevlig mäklare.
    Vi är mycket nöjda med Eric .
    Bästa hälsningar MajBritt
  • Jonna S
    köpte sitt hus med hjälp av Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • 84.0 m²
    2020-06-14
    Köpt villa. Eric fixade allt på bästa sätt, från början till slut. Allt gick mycket smidigt och enkelt. Bäst mäklaren vi har träffat på och då har vi varit i kontakt med flera. Vi är så glada att Eric förmedlade huset som vi fastnade för, då vi även fastnade för Eric som mäklare. Eric kan verkligen rekommenderas.
    • 95.0 m²
    • Kristvallabrunn
    2020-06-13
    Har köpt ett hus av honom. Min bedömning är att han är helt ok.
    Hej Leif! Tack för feedback. Hoppas ni trivs i ert nya hem! Allt gott Amar Dzin
  • Pontus T
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nybro
    • 4:a
    • 98.0 m²
    2020-06-08
    Jag har köpt en lägenhet av Emelie som är trevlig, hjälpsam och tillgänglig :) Jag är mycket tacksam över att det var just Emelie som sålde lägenheten
    Tack Pontus för en fin rekommendation! Jag hoppas att du kommer trivas med ditt nya boende och önskar lycka till med renoveringen. Fastighetsbyrån Nybro
  • skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    2020-06-08
    Emelie har varit oss till enorm stor glädje när vi fick hjälp att sälja vår sommarbostad i Ödevata/Emmaboda under våren 2020, Emelie är mycket hjälpsam och kunnig i sitt yrke som mäklare! Jag kan därför rekommendera Emelie Wahlfrid till det allra bästa! Tack för Din professionella yrkeskunskap och lycka till med kommande objekt!
    Benny Arvefalk
    Stort tack Benny för det fina omdömet! Det glädjer mig att höra att du är nöjd och glad med affären, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med ert fantastiska sommarhus. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet i augusti! Fastighetsbyrån Nybro
    • 118.0 m²
    2020-05-28
    Trevlig, tillmötesgående och informativ mäklare. Amar sålde min villa mitt under pågående coronakris och det hela flöt på väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera Amar vid husförsäljningar.
    Hej Marie! Tack för dem fina orden, hoppas ni nu kommit iordning ordentligt i ert nya hem! Allt gott Amar Dzin
    • 164.0 m²
    2020-05-09
    Lätt att få tag på, företagsam, trevlig, öppen, jordnära, lagom drivande.
    Sålde villa.
    Hej Martina! Tack för dem fina orden, hoppas nu ni skall trivas i ert nästa boende! Önskar er en trevlig midsommar! Amar Amar Dzin
  • skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2020-05-08
    Duktig och kunnig mäklare!
    Bemötande och hjälpsam i alla punkter. Varmt rekommenderad!
    Hej Hampus! Tack för feedback, alltid roligt att höra. Allt gott Amar Amar Dzin
    • 106.0 m²
    • Brömsebro
    2020-05-07
    Professionell & positiv - det har varit ett nöje att låta Erik ha hand om försäljningen av vårt hus!!
    Ett lyckat samarbete går åt båda håll och det känns som att vi haft en lyckad kommunikation hela vägen. Tack för era fina rekommendationer! Eric Bergzén
    • 71.0 m²
    • Alsterbro
    2020-05-05
    Bra, engagerad och trevlig mäklare med god lokal kännedom av sin lokala marknad
    Tack Stefan för din rekommendation! Vi hörs snart igen inför tillträdet så får ni ha det så bra så länge. Eric Bergzén
    • 106.0 m²
    • Brömsebro
    2020-05-05
    Har sålt ett hus och Erik är värd en guldmedalj. Han har varit fantastisk jag och min fru Lotta är nöjda med både bemötande och proffsigheten i hans bemötande.
    Kul att höra att ni är så nöjda! Hoppas flytten ska gå bra och att ni får en skön vår så hörs vi av igen när det närmar sig tillträdet! Eric Bergzén
    • 130.0 m²
    2020-05-03
    Amar har sålt bostad.
    Han är trevlig och noggrann.
    Tack Thomas! Hoppas nu renoveringarna på det nya går enligt planerna! :) Amar Dzin
  • STEFAN A
    skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2020-04-28
    Varning! Säljer fastigheter med dolda/hemliga bud som övriga budgivare ej får ta del av eller bemöta trots att jag i det här specifika fallet vart högsta budgivare i över en månad! Verkligen extremt trist att man ska behöva bli lurad av oseriösa mäklare!
    Stefan
    Trist att du känner så, samtidigt som jag förstår dig. Säljaren var fullt informerad om ditt bud och fortsatta intresse. Ändå valde de en annan köpare och där jag på säljarens/köparens uppdrag inte fick återkoppla om budet till övriga intressenter. Som mäklare vill jag alltid ha en öppen budgivning, men jag får inte agera mot vad min uppdragsgivare bestämmer. Som sagt jag förstår dig och jag hade hellre sett en öppen förhandling. Med vänlig hälsning, Amar Dzin
    • 154.0 m²
    • Fredrikslund
    2020-04-27
    Sålt villa i Fredrikslund som låg ute på fastighetsbyråns hemsida som "på-gång". Eric hade bra, snabb återkoppling och var alltid nåbar. Affären gick snabbt och smidigt. Vi är helnöjda med mäklaren och han levde upp till förväntningarna! :)
    • 99.0 m²
    • Broakulla
    2020-04-17
    Jag sålde ett hus
    Han var duktig och snäll
    Ja tänkte att han skulle kunna sälja mitt hus på bra pris.
    Jag kan rekommendera dem andra att sälja eller köpa genom fastighetsbyrån.
    Stort tack för rekommendationen! Hoppas nu att ny ska trivas bra i ert nya boende! Eric Bergzén
    • 70.0 m²
    • Nybro
    2020-04-14
    Vi sålde en villa. Jättebra bemötande och kontakt och goda råd inför visning. Bra uppföljning och alltid tillgänglig! 😊
    Jag tycker mäklaren levde upp till förväntningarna och hon var ett bra stöd och rak, tydlig och peppade oss nä vi behövde.

Mycket nöjda och det blev en snabb affär innan visningen och alla blev nöjda 😁👍
    Tack för förtroendet och för ett kanon-samarbete Magdalena! Lycka till med ert nya boende! :) // Fanny! Fastighetsbyrån Nybro
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • 2:a
    • 77.0 m²
    • Hanemåla
    2020-02-25
    Jag sålde min bostadsrätt. Amar Dzin jobbade mycket bra och proffsigt och projektet lyckades i och med att den såldes och till ett i dagens läge rimligt pris. Så jag är mycket nöjd.
    Tack så mycket Jörgen, hoppas det blir bra i ert nya boende nu.:) Amar Dzin