Fastighetsbyrån Nybro

Fastighetsbyrån Nybro

Din mäklare, mitt i Glasriket!

Du hittar oss på Centrumtorget i Emmaboda och på Storgatan i Nybro och hit är du alltid välkommen in för att prata om ditt boende, nu eller i framtiden. Vi har många års erfarenhet av bostadsaffärer och känner marknaden i området väl. Därför kan vi ge dig det bästa stödet i din stundande bostadsaffär!

Vårt nära samarbete med Swedbank gör att du enkelt får hjälp att hitta en finansieringslösning som passar och även bistå dig i alla andra ekonomifrågor som kan komma upp vid en bostadsaffär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig köpa eller sälja din bostad!

Läs vad 274 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nybro 2

• Eriksmåla
    2022-11-13 Verifierad kund
    Felix är en begåvad mäklare, vi alltid upplevde bra bemötande, regelbundna uppdateringar aktuell situation på försäljningen. Han uppfyllde alla våra förväntningar, engagerad, tycker om sitt jobb. Hanterade alla som var intresserade på möjliga bästa sätt, och varit helt positiv men samtidigt realistisk under hela processen.
    Vi är absolut nöjda med Felix, han hjälpte oss på bästa sätt at sälja vårt hus .
    • Eriksmåla
    2022-11-13 Verifierad kund
    Jag valde Félix för att han hade den bästa försäljningen i området. Och jag blev inte besviken. Félix är en ung, målmedveten, smidig och snäll mäklare. Extremt professionell och pålitlig. Han var alltid redo att svara på våra frågor och gjorde sitt jobb effektivt. Hans interna attityd är mycket positiv, vilket jag tror är en av grunderna för ett framgångsrikt affär. Han är en karismatisk person och hanterar spekulanter väldigt bra. Om du verkligen vill sälja din fastighet, välj honom. Vi är väldigt nöjda med honom trots att vi sålt vårt hus under priset.
    • Hanemåla
    2022-10-28 Verifierad kund
    Trevlig och artig. Stor uthållighet. Vi är mycket nöjda.
    2022-10-23 Verifierad kund
    Jag har inget att klaga på vad gäller Felix arbete och bemötande.
    Jag upplever honom som kunnig trots sin ålder och jag har ingen anledning att inte anta att den info han kommit ned varit korrekt.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Glad och professionell mäklare!
  • Robert H
    köpte sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Nybro
    • Långasjö
    2022-10-14 Verifierad kund
    Bästa mäklare jag har träffat. Jätte bra bemötande och trevligt. Felix tycker jag att är bästa mäklaren jag har träffat. Skulle rekommendera för alla andra.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Felix Öberg är en trevlig och korrekt mäklare. Han sålde huset inom rymlig tid trots alla vidriga omständigheter just nu. Våra förväntningar uppfylldes absolut. Mäklarens ärliga och mycket korrekta och kunniga uppträdande skaffade stort förtroende för båda - köparen och säljaren.
    • Broakulla
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jag fick ett trevligt och förstående bemötande av Felix.

Felix var informativ och tydlig vid försäljningen.
  • JOAKIM K
    sålde sitt hus med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Nybro
    2022-09-08 Verifierad kund
    Proffsigt bemött av Felix. Bra plan inför vår försäljning och en god dialog genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt!
    2022-09-04 Verifierad kund
    Hr. Öberg hat zeitnah auf unsere Nachrichten reagiert und uns für eine Besichtigung des Hauses kurzfristig eingeschoben. Dafür waren wir sehr dankbar.
    Der Kauf verlief reibungslos.
    Da wir keine Einheimischen sind hätten wir uns gefreut, wenn wir bezüglich der Anmeldungen für Wasser und Strom eine kleine Hilfestellung bekommen hätten.

Es war ein netter Kontakt!
    2022-09-03 Verifierad kund
    Professionellt och alert bemötande. Gick igenom kontraktet och förklarade varje del bra.
    2022-08-21 Verifierad kund
    Trevlig och påläst mäklare. Tog snabbt fram svar på frågor som vi hade.
    Tillmötesgående.
    2022-08-19 Verifierad kund
    Positiv och väldigt hjälpsam mäklare som alltid är tillgänglig och trevlig både mot säljare och köpare!
    Hela säljprocessen gick över förväntan och var enkel med den stöttningen man fick.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Felix är en engagerad och kunnig mäklare. Jag fick bra hjälp och råd genom hela processen. Han svarade snabbt på sms eller ringde tillbaka. Jag kan varmt rekommandera honom.
    • Boda glasbruk
    2022-08-13 Verifierad kund
    Professionell, vänlig och ytterst kompetent.
    2022-08-11 Verifierad kund
    Väldigt kunnig mäklare som hade svar på alla mina frågor. Blev väldigt bra bemött under hela processen, Skulle absolut anlita Felix igen
    • Gullaskruv
    2022-07-08 Verifierad kund
    Mäklaren svarade snabbt och mycket tydligt på alla frågor. Hans beteende är vänligt och korrekt. Den levande turnén var till stor hjälp. Ingåendet av kontraktet var också avslappnat och väl förberett.
    • Lindås
    2022-06-27 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda, Felix är så glad och trevlig, kunnig och lätt att få tag på! Han sålde vårt hus snabbt och hjälpte oss med alla funderingar vi hade längs vägen! Vi rekommenderar honom varmt! Tack Felix! ❤️
    • Lindås
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som gjorde det möjligt för oss att snabbt och smidigt kunna köpa vårat första hus. Felix gav även snabba svar på både sms och samtal under processen.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Jag tycker att vi fick ett jätteproffsigt bemötande av Felix!

Förväntningarna jag hade på honom levde han upp till och lite därtill!

Första gången vi träffades kändes jättebra, han var mkt trevlig, inte något stressad, och han lyssnade på oss vad vi var ute efter. Allting flöt på bra med besiktning och fotografering. På visningsdagen visade han verkligen att han har några dolda ess i rockärmen, genom att inte berätta för dom som var intresserade vad dom andra hade tänkt sig att ge för vårt hus!

Sammanfattningsvis hade vi inte kunnat få en bättre mäklare än Felix!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Med det glada humöret och en passion för att lyckas sälja just din bostad är det här mäklaren för dig.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Felix understood what it was all about and tried to implement it accordingly. Worked great!
    • Otteskruv
    2022-06-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Felix levde upp till
    förväntningar med råge.

Felix arbetade med många visningar för de som var som ville se fastigheten. Många fick komma även om det bara var en intresserad då. Det kom ofta flera än den person som visningen var menad åt, vilket kändes bra. Jag är mycket nöjd md'ed Felix arbete med att sälja min fastighet Otteskruv 121.

Anders Johansson, Otteskruv.
    2022-06-01 Verifierad kund
    En trevlig mäklare som har varit väldigt lyhörd och väldigt lätt att ha att göra med.
    Våra förväntningar har uppfyllts till 100% då allt har gått väldigt smidigt både före och efter visning.
    Under hela vägen har vi blivit uppdaterad om vad som har varit på gång och det är vi mycket nöjda med.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Han var tydlig, glad och välutbildad. God kommunikativ förmåga och serviceinriktad.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Han var tydlig, glad och välutbildad. God kommunikativ förmåga. Serviceinriktad.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Vi kom mycket bra överens och var fullt ärliga mot varandra, som jag värdesätter mycket. Kommer varmt rekommendera Felix till mina vänner!
    2022-05-12 Verifierad kund
    Han gjorde sitt bästa att göra en snabb affär. Vi skrev redan på tisdagen överlåtelseavtal. Jag hade önskat att få mer betalt, heslt 450000 kr. Jag köpte för 450000 kr och har satt in vitvaror för 20000 kr, men jag tog ett säkert bud i första hand. Felix trodde inte jag kunde få ett så mycket bättre bud. Jag kasnke skulle väntat ett par veckor. Men han hade bråttom osckså. HAn skulle nog rått mig att vänta ett par veckor till.
    Hej jag förstår hur du tänker. Det är alltid svåra avväganden när man skall anta ett bud eller inte som säljare. Utifrån dina önskemål och förutsättningar tycker jag att du fattade ett klokt beslut. Tack för omdömet och lycka till med dina nya planer. Felix Öberg
    2022-05-11 Verifierad kund
    Han är otroligt hjälpsam och snäll.Allt har gått utmärkt tack vare honom.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Vi tycker Felix har varit snabb att informera om alla händelser kring bostadsrätts försäljningen
    Positiv vid alla samtal, bra hjälp på upplägg mm mvh Anton & Nicklas
    2022-04-25 Verifierad kund
    Felix har haft ett väldigt bra bemötande och varit lätt att få tag på om det varit något vi undrat över.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Mkt bra första intryck av Felix. Rak, ärlig å trevlig. Faktiskt!
    Jag (van se'n innan) är skeptisk mot "Mäklare" efs det känns som att de vill skinna mig på pengar. FEL (hittills) i detta fall.
    Mitt köp: Kändes rätt, avspänt, tydligt, inga problem (än)
    Bra Mäklare! (JA! -trots min nedärvda avoghet)
    2022-04-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra kille, korrekt och noggrann.
    Tack för fika och ses säkert i framtiden :)

Vänligen
    Adela och Herman
    2022-04-14 Verifierad kund
    I'd like to recommend Felix as a professional real estate agent. He helps during the process and answers sms and phone calls/emails really quickly. He monitors every step of the whole process. And has a sense of humour!
    2022-04-13 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bra mäklare, höll mig hela tiden uppdaterad utan att "jaga" mig om jag inte svarade direkt.
    Lätt att få tag på, svarar snabbt och flexibel när det gäller visningar eller andra lösningar för att göra försäljningen av huset möjlig.
    • Alsjöholm
    2022-04-07 Verifierad kund
    Mkt trevligt bemötande. Sakligt och lättförstått.
    • Alsjöholm
    2022-04-07 Verifierad kund
    Felix har hjälpt oss på bästa sätt. Trevlig,lugn och saklig. Och har alltid varit kontaktbar när man behövt fråga något, vilket är mycket viktigt. Så vi är mycket nöjda. Mvh Börje
    • Idehult
    2022-03-30 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och mycket proffsig. Mycket lätt att prata med. Kan varmt rekommendera honom.
    • Idehult
    2022-03-28 Verifierad kund
    Bra bemötande,

Levde upp mot förväntningarna med råge

Kunnig. Bra på att informera om hur det fungerar runt ett köp av bostad. Lätt att diskutera med.
    2022-03-09 Verifierad kund
    Positiv, kunnig och trevlig. Svarade på frågor och var tillgänglig. Superduktig mäklare!
    2022-03-08 Verifierad kund
    Toppen, fantastiskt och hjälpsam, trevlig bemötande
    • Madesjö
    2022-02-22 Verifierad kund
    Det var alltigenom mycket bra och trevligt skött. Felix presenterade fakta på ett tydligt sätt. Jag upplevde honom inte stressad i förloppet utan den första fasen fick ta sin tid. Sen växlade han upp på slutet och det var bra.
    Bra kontakt under tiden med uppdateringar via sms.
    Inget att klaga på! Jag hade höga förväntningar och de uppfylldes.
    2022-02-07 Verifierad kund
    Ett väldigt bra bemötande.
    Fick i lugn och ro gå runt och kolla på visningen. Var för vår del aldrig några problem att hänga med i processen och vi är inte annat än nöjda.
    2022-02-07 Verifierad kund
    Bra bemötande och Felix fick budgivare att höja budet till utgpngspriset vilket jag är super nöjd med.
    2022-01-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig. Höll mig uppdaterad genom hela affären på ett mycket bra vis. Alltid lätt att nå vid frågor och funderingar.
    2022-01-16 Verifierad kund
    Kom en kille med glimten i ögat och var väldigt framåt vilket hos mig syns som väldigt positivt. Toppen 👍
    2022-01-14 Verifierad kund
    Kunnig påläst, trevlig och positiv.
    Härlig humor.
    Läste köpekontraktet lite fort.
    Toppenmäklare.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande. Kunnig vi fick svar på våra frågor. Han visade sig även ha humor. Å
  • köpte sitt hus med hjälp av
    • Söderåkra
    2021-11-25 Verifierad kund
    Vi blivit bra bemött av honom. Han är korrekt och ärlig. Det han sa gjorde han. Han rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av
    • Söderåkra
    2021-11-21 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och kunnig!