Fastighetsbyrån Nybro

Storgatan 12, 382 30 Nybro — Visa karta

Din mäklare, mitt i Glasriket!

Du hittar oss på Centrumtorget i Emmaboda och på Storgatan i Nybro och hit är du alltid välkommen in för att prata om ditt boende, nu eller i framtiden. Vi har många års erfarenhet av bostadsaffärer och känner marknaden i området väl. Därför kan vi ge dig det bästa stödet i din stundande bostadsaffär!

Vårt nära samarbete med Swedbank gör att du enkelt får hjälp att hitta en finansieringslösning som passar och även bistå dig i alla andra ekonomifrågor som kan komma upp vid en bostadsaffär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig köpa eller sälja din bostad!

Läs vad 163 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nybro

• 2020-09-21

Jan L skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Villaförsäljning som hanterades av Amar Dzin.

Amar har från första mötet hemma i köket till undertecknandet av köpebrevet skött allt med bravur och professionalism!

Mycket lätt att komma i kontakt med och har hållit oss informerade, oavsett kommunikationssätt, och är på hugget med svar på frågor och funderingar som dykt upp under säljprocessen!

Amar motsvarar fullt ut vad man som säljare förväntar sig och löser alla små ev. hinder som kan uppstå under resans gång!
    Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-09-11

Gunnar F skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Vi har köpt radhus och Fanny har på alla sätt, ställt uppför oss och hjälpt oss på alla vis. Fanny överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2020-09-15 Fanny H svarar Gunnar F
    Tack Gunnar för ett fint omdöme och ett bra samarbete. Jag hoppas ni ska trivas i ert hus och i Nybro såklart :) //Fanny
  • Cole J

2020-08-13

Cole J skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    hon va väldigt duktig och erfaren, och visste verkligen vad hon gjorde och sa,

har aldrig varit så lätt att köpa lägenhet som nu när hon fixade allt, hoppades att hon skulle veta massa om lägenheten och kunna hjälpa till med papper och sånt, och hon uppfyllde alla mina förhoppningar och mer där till, vi va 2 som köpte vi båda tycker hon va mycket över våra förväntningar, så hon bra super bra, är super NÖJD, Läs mer
    2020-08-14 Fanny H svarar Cole J
    Tack Cole för ert fina omdöme! Stort lycka till i lägenheten, den är som gjord för er ;) // Fanny
  • Chris S

2020-08-10

Chris S skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Friendly, quick to answer any questions and worked very hard to help us with our purchase. Working with Eric has been a pleasure and we are very happy with our new house. Läs mer
  • 2020-08-07

Linus I skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi köpte ett hus tillsammans med Amar och han var väldigt behjälplig under hela processen. Han var alltid trevlig och tillmötesgående, var noggrann med att förklara de olika stegen under hela processen och var väldigt lättillgänglig.

Det en väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-08-03

Jim Oskar Joel L skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålt nyrenoverad enplansvilla mha pågång-tjänst.
    Mycket trevlig mäklare som lyssnade på vad vi ville och gav oss den hjälp vi behövde.
    Mycket smidig och snabb försäljning. Läs mer
  • 2020-07-31

Josefine H skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Bra och ärlig mäklare som alltid är kontaktbar. Läs mer
  • 2020-07-26

Lars Mikael Ö skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålde en sommarstuga och Amar var väldigt proffsig i sitt bemötande och egentligen rakt igenom processen, vi hade en snabb och problemfri försäljning precis som önskat...
    Sammanfattning: Tumme upp på allt

// Micke Läs mer
  • 2020-07-15

Katerina G skrev om Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi köpt en små hus. Köpet var smidigt. Mäklaren var trevligt och mycket professionellt från första början till slutet. Hjälpte oss och svarade alla våra frågor och förslag. Läs mer
    2020-07-16 Emelie W svarar Katerina G
    Tack för ett fint omdöme Katerina, det värmer att höra att ni är nöjda. Önskar er all lycka med ert nya boende och hoppas att ni kommer att trivas /Emelie
  • 2020-07-14

Pierre F skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Har sålt en bostadsrätt med hjälp av Fanny och har inget negativt att säga om henne som mäklare.
    Från första mötet så kändes hon proffsig med bra koll på marknaden och föreningen som jag flyttade ifrån.
    Så jag kan varmt rekommendera henne till andra som har planer på att sälja. Läs mer
    2020-07-20 Fanny H svarar Pierre F
    Tack Pierre för din feedback och för ett bra samarbete. Jag önskar er lycka till och hoppas vi ses framöver! Allt gott // Fanny
  • 2020-07-11

Carl L skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Köpte ett hus i Torsås där Amar var mäklare. Amar upplevdes väldigt proffsig hela tiden och hade koll på läget och informerade oss så fort vi frågade eller något hände ang köpet/budgivning.
    Lätt att ha kontakt med och skulle absolut ta kontakt med Amar i framtiden om vi skulle sälja huset. Läs mer
  • 2020-07-09

Gun-marie S skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi är på alla sätt nöjda med Erik Läs mer
  • 2020-07-05

Jonny K skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    vi bestämde att sälja vår sommarstuga i skäppevik.Då tog vi kontakt med eric bergzen.vi blev bemötta med en eric som var lätt att få kontakt med.Så det var verkligen positivt med eric.Jo vad säger man om detta.jo.Ett stort tack eric. Läs mer
  • 2020-06-30

Monica K skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi sålde vårt fritidshus i Skeppevik / Bergkvara. Trevligt bemötande av Eric och lätt att prata med. Fotografen kom dagen efter och tog fina foton så tog bara någon dag innan den kom ut på nätet. Vi hoppades på en snabb affär och det gick snabbt att få den såld. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Kristina P

2020-06-20

Kristina P skrev om Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålt vårat hus och det gick snabbt.
    Emelie är en jätte duktig mäklare i våra ögon, glad och trevlig på alla sätt. Rekommenderas verkligen av oss
    Tack!
    // Kristina & Stefan Läs mer
    2020-06-22 Emelie W svarar Kristina P
    Stort tack för de fina orden Kristina och Stefan, det värmer att höra att ni är så nöjda! Vi ses snart igen när det är dags för överlämning av nycklar, önskar er sköna sommardagar fram till dess.
  • 2020-06-20

Jan-ove Stefan P skrev om Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Bara massor av + Läs mer
    2020-06-22 Emelie W svarar Jan-ove Stefan P
    Tack Stefan för det fina omdömet, roligt att höra att ni är nöjda. Lycka till med flytten nu så ses vi igen vid tillträdet!
  • 2020-06-15

Maj-Britt T skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Eric Bergze’n är en ansvarsfull, pålitlig, samarbetsvillig och trevlig mäklare.
    Vi är mycket nöjda med Eric .
    Bästa hälsningar MajBritt Läs mer
  • Jonna S

2020-06-14

Jonna S skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Köpt villa. Eric fixade allt på bästa sätt, från början till slut. Allt gick mycket smidigt och enkelt. Bäst mäklaren vi har träffat på och då har vi varit i kontakt med flera. Vi är så glada att Eric förmedlade huset som vi fastnade för, då vi även fastnade för Eric som mäklare. Eric kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • 2020-06-13

Leif F skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Har köpt ett hus av honom. Min bedömning är att han är helt ok. Läs mer
  • Pontus T

2020-06-08

Pontus T skrev om Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag har köpt en lägenhet av Emelie som är trevlig, hjälpsam och tillgänglig :) Jag är mycket tacksam över att det var just Emelie som sålde lägenheten Läs mer
    2020-06-09 Emelie W svarar Pontus T
    Tack Pontus för en fin rekommendation! Jag hoppas att du kommer trivas med ditt nya boende och önskar lycka till med renoveringen.
  • 2020-06-08

Benny Elof A skrev om Emelie Wahlfrid en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Emelie har varit oss till enorm stor glädje när vi fick hjälp att sälja vår sommarbostad i Ödevata/Emmaboda under våren 2020, Emelie är mycket hjälpsam och kunnig i sitt yrke som mäklare! Jag kan därför rekommendera Emelie Wahlfrid till det allra bästa! Tack för Din professionella yrkeskunskap och lycka till med kommande objekt!
    Benny Arvefalk Läs mer
    2020-06-09 Emelie W svarar Benny Elof A
    Stort tack Benny för det fina omdömet! Det glädjer mig att höra att du är nöjd och glad med affären, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med ert fantastiska sommarhus. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet i augusti!
  • 2020-05-28

Marie Therese J skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Trevlig, tillmötesgående och informativ mäklare. Amar sålde min villa mitt under pågående coronakris och det hela flöt på väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera Amar vid husförsäljningar. Läs mer
  • 2020-05-09

Martina Lena Cecilia H skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Lätt att få tag på, företagsam, trevlig, öppen, jordnära, lagom drivande.
    Sålde villa. Läs mer
    2020-06-15 Amar D svarar Martina Lena Cecilia H
    Hej Martina!

Tack för dem fina orden, hoppas nu ni skall trivas i ert nästa boende!

Önskar er en trevlig midsommar!
    Amar
  • 2020-05-08

HAMPUS A skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Duktig och kunnig mäklare!
    Bemötande och hjälpsam i alla punkter. Varmt rekommenderad! Läs mer
    2020-06-15 Amar D svarar HAMPUS A
    Hej Hampus!
    Tack för feedback, alltid roligt att höra.

Allt gott
    Amar
  • 2020-05-07

Lotta H skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Professionell & positiv - det har varit ett nöje att låta Erik ha hand om försäljningen av vårt hus!! Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Lotta H
    Ett lyckat samarbete går åt båda håll och det känns som att vi haft en lyckad kommunikation hela vägen. Tack för era fina rekommendationer!
  • 2020-05-05

Stefan Gustaf Robert B skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Bra, engagerad och trevlig mäklare med god lokal kännedom av sin lokala marknad Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Stefan Gustaf Robert B
    Tack Stefan för din rekommendation! Vi hörs snart igen inför tillträdet så får ni ha det så bra så länge.
  • 2020-05-05

Ove H skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Har sålt ett hus och Erik är värd en guldmedalj. Han har varit fantastisk jag och min fru Lotta är nöjda med både bemötande och proffsigheten i hans bemötande. Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Ove H
    Kul att höra att ni är så nöjda! Hoppas flytten ska gå bra och att ni får en skön vår så hörs vi av igen när det närmar sig tillträdet!
  • 2020-05-03

Thomas Verner O skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Amar har sålt bostad.
    Han är trevlig och noggrann. Läs mer
    2020-06-15 Amar D svarar Thomas Verner O
    Tack Thomas!
    Hoppas nu renoveringarna på det nya går enligt planerna! :)
  • STEFAN A

2020-04-28

STEFAN A skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Varning! Säljer fastigheter med dolda/hemliga bud som övriga budgivare ej får ta del av eller bemöta trots att jag i det här specifika fallet vart högsta budgivare i över en månad! Verkligen extremt trist att man ska behöva bli lurad av oseriösa mäklare!
    Stefan Läs mer
    2020-04-29 Amar D svarar STEFAN A
    Trist att du känner så, samtidigt som jag förstår dig. Säljaren var fullt informerad om ditt bud och fortsatta intresse. Ändå valde de en annan köpare och där jag på säljarens/köparens uppdrag inte fick återkoppla om budet till övriga intressenter.

Som mäklare vill jag alltid ha en öppen budgivning, men jag får inte agera mot vad min uppdragsgivare bestämmer. Som sagt jag förstår dig och jag hade hellre sett en öppen förhandling.

Med vänlig hälsning,
  • 2020-04-27

Fanny H skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålt villa i Fredrikslund som låg ute på fastighetsbyråns hemsida som "på-gång". Eric hade bra, snabb återkoppling och var alltid nåbar. Affären gick snabbt och smidigt. Vi är helnöjda med mäklaren och han levde upp till förväntningarna! :) Läs mer
  • 2020-04-17

Selwa M skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag sålde ett hus
    Han var duktig och snäll
    Ja tänkte att han skulle kunna sälja mitt hus på bra pris.
    Jag kan rekommendera dem andra att sälja eller köpa genom fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Selwa M
    Stort tack för rekommendationen! Hoppas nu att ny ska trivas bra i ert nya boende!
  • 2020-04-14

Gunborg Lilly Magdalena T skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Vi sålde en villa. Jättebra bemötande och kontakt och goda råd inför visning. Bra uppföljning och alltid tillgänglig! 😊
    Jag tycker mäklaren levde upp till förväntningarna och hon var ett bra stöd och rak, tydlig och peppade oss nä vi behövde.

Mycket nöjda och det blev en snabb affär innan visningen och alla blev nöjda 😁👍 Läs mer
    2020-04-15 Fanny H svarar Gunborg Lilly Magdalena T
    Tack för förtroendet och för ett kanon-samarbete Magdalena! Lycka till med ert nya boende! :) // Fanny!
  • 2020-02-25

Jörgen D skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag sålde min bostadsrätt. Amar Dzin jobbade mycket bra och proffsigt och projektet lyckades i och med att den såldes och till ett i dagens läge rimligt pris. Så jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-16 Amar D svarar Jörgen D
    Tack så mycket Jörgen, hoppas det blir bra i ert nya boende nu.:)
  • 2020-02-08

Charlotte L skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Köpt en bostadsrätt i Nybro, med god hjälp i alla frågor tycker jag Eric gjorde ett gott och professionellt intryck. Läs mer
    2020-05-07 Eric B svarar Charlotte L
    Hej Charlotte!

Tack för din rekommendation, hoppas att flytten gick bra och att ni även är nöjda med den nya bostadsrätten!
  • 2020-01-27

Armin S skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    sorry my Swedish isn"t so fine but everything was Ok Läs mer
  • 2020-01-10

Siegbert Q skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi köpte ett litet familjhem i Kristvallabrunn. Vi bor i Berlin, Tyskland och kan bara använda huset på semester.
    Vi försöker hårt för att lära oss det svenska språket, men för närvarande är vårt svenska fortfarande väldigt dåligt. Amar försökte mycket hårt att förklara allt för oss tydligt, han var i ständig kontakt med mig i Tyskland.
    Vi var mycket nöjda med den service Amar erbjöd. Läs mer
  • 2020-01-09

Anders H skrev om Fastighetsbyrån Nybro
    Mäklaren inte längre kvar på F- byrån, grattis till det. Läs mer
    2020-01-09 Rickard Ö svarar Anders H
    Hej Anders, det stämmer att en mäklare har slutat hos oss förra året. Vi vill såklart att du skall vara nöjd med oss och jag skulle uppskatta om du kontaktar mig för att berätta vad som hänt. Mvh Rickard Öberg Fastighetsbyrån
  • 2020-01-07

Gunvor N skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Villa på landet. Vi blev mycket väl bemötta, visste ej vad man skulle ha för förväntningar ej sålt något innan. Vi är väldigt nöjda med hur vi har blivit bemötta, skulle varmt rekommendera Amar som mäklare/ Med vänlig hälsning/ Gunvor Läs mer
  • 2019-12-06

Björn W skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    .Vi har haft mer bekymmer med säljarens flyttstädning som var i story sätt obefintlig. Där vi fick göra en skriftlig överenskommelse angående ersättning. Bra bemötande från mäklaren. Köpet gick som förväntat annars. Läs mer
    2019-12-20 Amar D svarar Björn W
    Hej Björn!

Tack för feedback och jag hoppas verkligen att det löst sig med städningen. Skulle det vara något jag kan hjälpa till med får ni gärna höra av er.

Önskar er en god jul!
  • 2019-11-08

Josefin S skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag köpte min första lägenhet och är tacksam att Amar var så hjälpsam och förklarade alla termer och begrepp som jag inte förstod. Han höll mig uppdaterad under hela prosessen. Läs mer
  • 2019-11-05

Maja R skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Har köpt en bostad som Eric sålde, han bemötte oss alltid lika bra och vi kunde inte varit mer nöjda med allt. Väldigt lättsam och försökte alltid göra så att alla fick som dom ville till de bästa alltid. Läs mer
    2019-11-06 Eric B svarar Maja R
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Maja! Vad kul att ni är så nöjda, hoppas nu att ni ska trivas bra i ert nya fina hus!
    Mvh Eric
  • 2019-09-09

Anders J skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag har köpt bostad och ärmycket nöjd med Amar.
    Han har skött hela affären på ett fullgott sätt. Läs mer
  • 2019-08-30

Sebastian K skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålt en bostadsrätt. Det uppstod problem men han löste det föredömligt! Mycket trevlig och professionell Läs mer
  • 2019-08-25

Slavitsa B skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi köpte vila på Alstervägen 53 i Alsterbro
    Vi blev bemött av Amar Dzin på en riktigt sätt
    Han gjorde ett härligt jobb och vi är jätte nöjda Läs mer
  • 2019-08-14

Erdonit I skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi köpte ett hus med hjälp av Amar Dzin som mäklare, han är mycket trevlig och påläst och hade svar på alla frågor. Tack för allt Amar Dzin. Läs mer
  • 2019-08-05

Veronica K skrev om Amar Dzin en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Vi har köpt en bostadsrätt och Amar är mycket tillmötes gående och snabb med svar, bra som mäklare. Vi är nöjda Läs mer
  • Bo Ä

2019-07-19

Bo Ä skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Jag har köpt Villagatan 30 och är mycket nöjd med min nya bostad. Eric gjorde ett bra jobb men vi tycker att det är tråkigt med såna här utvärderingar. Läs mer
    2019-07-23 Eric B svarar Bo Ä
    Tack så mycket för din rekommendation Bo! Vad glad jag blir av att höra att ni redan börjat trivas i huset. Ha nu en fortsatt bra sommar!
  • 2019-06-26

Benny B skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Eric har hela vägen skött det här proffsigt.
    Mycket snyggt jobbat, svarat korrekt på alla frågor utan att ha blivit besvärad. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Benny B
    Tack för rekommendationen Benny! Härligt att ni är nöjda och hoppas ni får en fin sommar! Ses snart igen. Mvh Eric
  • 2019-06-26

Tony B skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Sålt en fastighet.
    Kan bara säga att Eric är mycket kompetent och kunnig.
    Rekommenderar honom gärna.
    Allt har skötts mycket noga och bra. Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Tony B
    Tack så mycket för rekommendationen Tony! Ha nu en fin sommar så ses vi snart igen! Mvh Eric
  • 2019-06-25

Yvonne Ros-Mari P skrev om Eric Bergzén en del av Fastighetsbyrån Nybro
    Trevlig engagerad lättsam 💐👍 Läs mer
    2019-06-27 Eric B svarar Yvonne Ros-Mari P
    Tusen tack Yvonne! Härligt att höra att du är nöjd. Vi ses och hörs snart igen! Mvh Eric

Storgatan 12, 382 30 Nybro