Fastighetsbyrån Ockelbo

Fastighetsbyrån Ockelbo

• BadgeSevenYears
Ring 0297-404 55 Dela

Varmt välkommen till Ockelbo! Ockelbo ligger vackert beläget med vatten på stadens båda sidor och nära till ett levande jordbrukslandskap och grönskande natur. Tack vare den goda tågförbindelsen väljer många att bo här och arbeta t.ex. i Gävle. Ortens centrum är trevligt och här finns affärer, banker m.m. Vårt kontor ligger...

245 omdömen om Fastighetsbyrån Ockelbo

Sedan starten hos Reco 2013

Anne-Marie S
Torsåker

Hon är lugn,rak klar och tydlig.Hon är bestämd och det Hon inte kan tar Hon reda på

Mona B
Kungsgården

Lugn och väldigt kunnig. Sara levde verkligen upp till vad vi förväntat oss. Man blir alltid väl bemött. Man kan ställa frågor och hon ger svaren.

Yvonne A
Jädraås

Sara Molin är en mycket trevlig, lugn, lyssnande och inkännande mäklare. Känns mycket personlig och saklig. Jag kan varmt rekommendera henne.

Anna-Karin L
Gästrike Hammarby

Trevlig kunnig en utmärkt mäklare jag är mycket nöjd

Hans A
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Sara var engagerad och vi fick svar på alla frågor vi hade. Budgivningen var extremt rörig och konstig vilket inte gjorde det lätt för Sara. Jag tycker ändå hon höll ihop det bra även om det stundvis var svårt att veta vad det var som gällde i budgivningen.

Christoffer Ö
Storvik

Väldigt professionell och trevlig. Informerar bra och tydligt. Kan starkt rekommendera Sara!

Richard O
Storvik

Duktig och pålitlig mäklare som hjälpt oss med 2st fastighetsförsäljningar nu och vi är så nöjda med Sara som våran mäklare/ Sandra och Richard

Josefina E
Storvik

Trevlig och tillmötesgående. Lätt att prata med. Flexibel och inlyssnande. Affären löste sig snabbt och smidigt. Inga konstigheter alls.

Martin W
Storvik

Sara har varit påläst, lugn, lyhörd samt förstående i samband med visningar och senare köp av bostad. Fått ett bra bemötande och kan rekommendera henne till andra.

Anders F
Storvik

Mycket goda och hon fick ett bra överlämnade av mannen. Lugn å Mycket trevligt.

Fredrik A
Järbo

* Väldigt trevlig och bra bemötande * Tydlig och informativ * Lätt att få tag på vid eventuella frågor

Margareta L
Järbo

Mycket professionellt bemötande, ödmjuk och inkännande för kundens behov och frågor. Så nöjda med vårt samarbete.

Lina A
Järbo

Trevlig, hjälpsam mäklare med snabba besked. Mycket bra! Höll extra visning smidigt då vi var bortresta de ordinarie tiderna.

Sven-Erik L
Årsunda

Proffsig I sin roll. God känsla för hur kunder fungerar

Kjell Ö
Västanbyn

Sara gjorde ett jättebra jobb i dessa tider, vi är väldigt nöjda med Saras insats. Tack Sara.

Bengt-Erik M
Storvik

Lugn, trygg, ger känsla av att jag som kund är betydelsefull. BEM

Alicia G
Marstrand

Sara har ett lugnt och tryggt bemötande. Hon återkom snabbt med svar på de frågor vi hade, och informerade oss löpande vad som hände under hela köpprocessen.

Åsa F
Sätra

Kunnig, engagerad, empatisk och proffsig. Täta och bra uppdateringar om vad som händer löpande i uppdraget/affären.

John B
Västanbyn

Lyhörd, hjälpsam, ödmjuk och förstående

Tore N
Österfärnebo

Lugn,proffsig och läget under kontroll!

Barbro H
Österfärnebo

Blev mycket bra bemött och hon levde med råge upp till våra förväntningar. Hon var mycket professionell, hade koll på allt och var alltid lugn och vänlig!

Mona M
Storsjön

Jag har bemötts på ett trevligt och professionellt sätt. Hon har svarat utan dröjsmål när jag har undrat över något. Har hållit mig underrättad om sådant jag behövt veta. Har hittills inget att klaga över. Väntade mig att hon skulle ta hand om allt som gällde försäljningen och det har hon gjort. Affären har slutförts på bästa sätt. Det som har varit mindre bra är dåligt utförd städning men Sara tar ansvar för det och jag förväntar mig att det är perfekt när städfirman städat en gång till.

Sigvard E
Storsjön

Trevligt och proffsigt bemötande. Drivande i processen med snabbt avslut.

Kristina E

Ambitiös, noggrann och tillmötesgående

Andreas L
Vallhov

Sara har bemött oss mer än väl. Hon har överträffat alla våra förväntningar och lite därtill. Där våra tankar inte hade spekulerat fanns Sara. Nått så lätt som en ficklampa att låna inte bara för vind utan även andra eventuella möka ytor. Är ett exempel där Sara fanns där för oss.

Sara R
Vallhov

Lugn och trygg. Kändes lätt att välja mäklare efter att vi träffat henne för en värdering av huset. Professionell, Strukturerad, hjälpsam. Lätt att få tag på och håller det hon lovar. Kan inte vara nöjdare. Tack för all hjälp Sara!

Sofi L
Vallhov

Vi lämnade över vårt älskade hus till Sara då familjen växer. Sara skötte allt så fantastiskt och respektfullt. Kom alltid med snabba, kloka ärliga svar och kom med ärliga, genuina bra råd och tipps genom hela processen. Ödmjuk, professionell, kunnig, och det märktes tydligt hur mån hon var om att både köparen och vi som säljaren skulle bli nöjda vilket är en svår balansgång för många mäklare. Vi har även varit på 100 tal olika visningar av nytt boende och slutligen köpte vi även nya huset som förmedlades av Sara. Hennes...

Göran B
Barrsätra

Sara har på ett kompetent sätt drivit processen. Tydlig med vad som krävs och vilka möjligheter som finns. Sara har varit kommunikativ och och alltid tillgänglig.

Susanne I

vänligt och trevligt bemötande

Anders A
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

Sara är duktig o kompetent🙏 Jag önskar Sara God Lycka o framgång i ert företag. Hälsningar Anders 🤹👍👍

Mikael S
Åmot

Mitt helhetsintryck är mycket positivt.

Dennis Å
Gäveränge

Sara är väldigt trevlig och pedagogisk! Jag har varit i kontakt med många mäklare och hon hör verkligen till toppen. Jag flyttar från Malmö till Ockeblo så det har varit många logistiska svårigheter med att köpa Bostad 85 mil bort. Men den hjälp jag har fått av Sara har gjort allting mycket smidigare! 10/10

Oliver H
Åmot

Varmt välkomnande och bra given information

Lena K
Örta

Påläst och kunnig. Mycket hjälpsam och trevlig. Bara positiva omdömen.

Stefan S
Örta

Det var KANON inget att klaga på

Sigbritt S
Örta

Helt otroligt bra finns inget att klaga på. Är jättenöjd

Patrik L
Ockelbo Centralt

Trevligt bemötande, var bra på att förklara / besvara våra frågor. Äffären gick smidigt och bra

Andréas T
Ockelbo Centralt

Superb! Vänlig och kunnig, vi kunde sälja till bra pris

Mikael W
Jädraås

Bra personligt bemötande, affären gick snabbt och smidigt tack vare Sara. Snabba svar på mina frågor och funderingar.

Mona B
Jädraås

Very kind and helpful. Highly recommended!

Alice S
Örta

Super trevlig och ödmjuk mäklare, allt förtroende till henne då det gäller husköp 👍🏼

Daniel B
Storvik

Jättebra bemötande och allt gick bra.

Eline V
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

Mycket trevlig fastighetsmäklare. Tålmodig och redo att svara på alla frågor!

HENRIK S
Skrev om Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

Vi är mycket nöjda med Sara som överträffade våra förväntningar. Tillgänglig stora delar av dygnet och väldigt lättsam att ha att göra med. Sara är väldigt uppskattad, både av oss som säljare och av köparna.

Ronny H
Ockelbo Centralt

Bra bemött,lugn trevlig o saklig o förklara noggrant vid genomgång av köp,bara bra att säga om Sara.

Gabriella L
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Ockelbo

Sara Molin var väldigt proffesionell och trevlig. Jag är väldigt nöjd med henne som mäklare.

Camilla A
Ockelbo Centralt

Proffsigt bemötta och inga problem med någonting.

Björn A
Ockelbo Centralt

Mycket tillmötesgående. Kunnig . Proffsig . Noggrann. . Riktigt bra helt enkelt 👍😀

Jessica L
Ockelbo Centralt

Trevligt bemötande. Sara har ett jordnära sätt som gör att hon ser individen. Vi upplevde att Sara visade både säljaren och köparen lika mycket intresse. Vi känner oss trygg med Sara. Rekommenderar henne varmt.

Åsa G
Kungsgården