Alla kategorier Mäklare Gävleborg Ockelbo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ockelbo

Fastighetsbyrån Ockelbo

Södra Åsgatan 28, 816 30 Ockelbo — Visa karta

Varmt välkommen till Ockelbo!

Ockelbo ligger vackert beläget med vatten på stadens båda sidor och nära till ett levande jordbrukslandskap och grönskande natur. Tack vare den goda tågförbindelsen väljer många att bo här och arbeta t.ex. i Gävle. Ortens centrum är trevligt och här finns affärer, banker m.m.

Vårt kontor ligger centralt i Ockelbo och vi är den enda mäklarkedjan med kontor på orten. Kom gärna förbi kontoret och ställ dina frågor eller kontakta oss per telefon eller e-mail. Vi svarar gärna på alla funderingar du kan tänkas ha om bostad och boende i Ockelbo!

Läs vad 22 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ockelbo

• Carin M
    Carin M skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Trevlig mäklare , lite familjekänsla på de möten vi haft Läs mer
  • Tobias Å skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Jag har bara positiva saker att säga om Mattias hjälp att få mitt hus i Ockelbo sålt. Han har verkligen engagerat sig att få tag på möjliga kunder att komma på visningar. Läs mer
  • Suvi V
    Suvi V skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Sålt ett hus, proffsigt och vänligt mottagande. Stort kunnande av området samt möjliga köpare. Smidig försäljning och hjälpsam säljare. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Jukka V
    Jukka V skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Proffsig bemötande. Bra information om vad som pågår under hela processen. Välordnad visning. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Linus N skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Smidig affär vid köp av fritidshus. Tillgänglig och bra stöd i köpprocessen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Daniel N skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Bra mäklare.Lätt att göra med lugnt och ingen stress.
    Rekommenderars varm Läs mer
  • Jan B skrev om Fastighetsbyrån Ockelbo
    Snabb,smidig,proffsig,trevlig,ordningsam,bra på kommunikation, kunnig... Läs mer
  • Marina L skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Jag har sålt en villa på landet.
    Jag tycker Mattias är jättebra. Han har bra kompetens, är lugn o saklig. Talar om alla olika skeden på ett bra sätt, till en som inte har någon erfarenhet alls i området.
    Det var en intressent på mitt hus, som jag inte alls ville sälja till. Dessutom gav han ett skambud. Mattias skötte situationen kanonbra. Det såldes till en familj som det känns bra med. Läs mer
  • Susanne L skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Dagis fastighet
    Bemött bra👍🏼
    Han Hadde tålamod att få ihop oss🤣
    Han var TOPPEN 👌 Läs mer
  • Gun N
    Gun N skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Det kändes tryggt och bra med Mattias som mäklare, han var tydlig i sitt uppdrag. Jag tror att både köpare (jag) och säljaren var nöjda med affären. Det känns alltid bra att båda är nöjda. Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Köpte en hästgård som Mattias förvaltade, blev väldigt bra bemött, trevlig och hjälpsam👍 Läs mer
  • Lennart L skrev om Fastighetsbyrån Ockelbo
    Mycket bra lyssnar och förklara bra Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Trevlig.glad.hjälpsam. En bra mäklare. Läs mer
  • Erik H skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    10/10. Trevligt bemötande, intresserad och lyhörd av våra önskemål. Snabb återkoppling på våra funderingar och lättsam stämning vid all kontakt. Go och gla´ som en griskulting! :) Läs mer
  • Hans J skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Bemötande helt ok, info inför försäljning samt visning och budgivning inte alls bra stort minus. Slutförande av affären helt ok. Läs mer
  • Madonna G skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Har uppträtt proffsigt och varit hjälpsam Läs mer
  • Sara K skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Mycket bra bemötande, trevlig och lätt at ha att göra med.
    Vi kände oss trygga med att allt gick rätt till. Läs mer
  • Patrik K skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Ett mycket trevligt möte med en trevlig och kompetent mäklare. God återkoppling och intresse för kunden. Mycket god erfarenhet av Mattias. Läs mer
  • Ida-linnéa R skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Mycket bra! Läs mer
  • Eva G skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Så fort jag tagit kontakt med Mattias kände jag/vi förtroende för honom. Han svarade på våra frågor och berättade på ett enkelt och sakligt sätt hur allt skulle gå till väga och i vilken ordning. Hela tiden höll han oss informerade om vad som gjorts och vad som hänt och vad nästa steg skulle bli.
    Vi är supernöjda med Mattias och Fastighetsbyrån det jobb som lagts ner och den superduktiga fotograf ni anlitat samt det fina dokumentet på hela husaffären vi fick.
    MVH: Eva Gyllner
    Anders Hellbom Läs mer
  • Inger S skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Lugnt och trevligt bemötande. Mattias utförde sin uppgift på ett bra sätt trots att han är ny på sitt jobb. Läs mer
  • Therese P
    Therese P skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Bra bemötande under hela fastighetsaffären, från visning till kontrakt. Positivt med återkoppling efter tillträde. Läs mer

Södra Åsgatan 28, 816 30 Ockelbo