Läs vad 131 Läs vad Eric Feiff

• 2020-12-20
    Köpte en tomt av Orust kommun. Erik är en bra mäklare , engagerad trevlig och kan sitt jobb.
    Annette A
    • Ellös
    köpte en tomt med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2020-12-15
    Köpt fritidshus nära Slussen.
    Trevligt och korrekt bemötande från mäklaren.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    Patrik L
    • 72.0 m²
    • Slussen
  • 2020-12-08
    Sålt ett hus.
    Eric är väldigt serviceminded och duktig.
    Han lever upp till mina höga förväntningar.
    Vill rekommendera honom till mina vänner.
    Kurt Larry B
    • 147.0 m²
    • Svanesund
  • 2020-12-07
    Ett bra bemötande och mycket kunnig
    Morgan Daniel B
    • 107.0 m²
    • Varekil
  • 2020-12-06
    Bra, trevlig och kompetent bemötandet. Det upplevdes som trygg eftersom han höll sig till reglerna och processen även om genvägar var möjliga. Eric gå absolut att rekommendera som fastighetsmäklare. Jag skulle välja honom själva för nästa affär.
    Andreas M
    • 60.0 m²
  • 2020-11-06
    Eric hjälpte oss köpa vårt drömhus på Henån. Han var mycket påläst om objektet, ordningsam och alltid trevlig och snabb på att återkoppla om man hade några frågor. Jag har varit i kontakt med många mäklare men Eric är nr.1!
    Suzanne J
    • 188.0 m²
  • 2020-11-03
    Köpt en villa där Eric på ett föredömligt sätt förmedlade och genomförde försäljningen. Eric var hjälpsam och hade en bra struktur, hög kompetens och trevligt bemötande.
    Glenn P
    • 122.0 m²
  • 2020-10-19
    Vi har sålt en villa och Eric har hjälpt oss från värdering i våras till försäljning nu. Han har varit väldigt bra att ha att göra med genom hela processen. Enkel, tydlig och väldigt tillgänglig. Han ger goda råd utan att ta över och kan se på saker från fler än ett perspektiv. Vi har haft en mycket positiv upplevelse genom hela processen och det tror jag även gäller för köparna. Lyhörd, flexibel och trevlig! Tack för detta.
    Stella P
    • 120.0 m²
    • Slussen
  • 2020-10-03
    Vi har nu köpt ett hus genom Eric.
    Vi har haft ett flertal mäklare genom åren då vi köpt 1 bostadsrätt och 4 villor, men någon sådan här professionell mäklare har vi inte stött på tidigare. Mycket bra personligt bemötande.
    Över förväntan.
    Ett smidigt och enkelt husköp med en trevlig mäklare.
    Myriam L
    • 127.0 m²
    • Svanesund
  • 2020-09-27
    Vi fikk et meget godt inntrykk av Eric fra første møte og vi hadde en fin kommunikasjon gjennom salgsprosessen.
    Og eiendommen vår i Henån ble solgt raskt , og til en pris vi var fornøyd med. Vi kan anbefale Eric på det varmeste.

Karstein og Bjørg Kristung
    Karstein K
    • 122.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte