Eric Feiff

Eric Feiff

Eric Feiff är mäklare på Fastighetsbyrån Orust

Eric Feiff har varit registrerad mäklare sedan 2008-03. Eric Feiff har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 224 omdömen med ett betyg på 4.8. Eric Feiff har haft 40 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

224 omdömen om Eric Feiff

Sedan starten hos Reco 2014
Bengt Ö
Käringön

Eric är en suverän mäklare som har svar på alla frågor är snabb i processen med täta återkopplingar. Han har stort kunnande i området med goda kundkontakter.

Österberg I
Käringön

Bra bemötande. Snabb återkoppling o ett lyckligt slut!😃

Jennie T
Henån

Vi har haft att göra med många mäklare men vi kommer alltid tillbaka till fastighetsbyrån . Dom är proffsiga och Eric är väldigt kunnig, kommer med bra förslag och är dessutom ganska rolig att ha att göra med :) bonus!

Niklas Sebastian T
Henån

Saklig och kunnig tillmötesgående och trevlig. Följer upp det man frågor om är allmänt trevlig. Snabb respons på frågor och bra återkoppling

Berit Ingela A
Sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Proffsig, lever upp till de förväntningar vi hade. Tillmötesgående,

Jenny Kristina S
Sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Kunnig, trevlig, snabb att svara och ge tydlig info. Eric har järnkoll på Orust.

Eva-Lotta S

Alexander toppenmäklare. Träffade aldrig Eric

Heleena Annikki F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
Svanesund

mycket bra bemött av mäklaren,trevlig och lugn förtroendegivande, jag kände till han sen tidigare,och det var han jag ville ha som min mäklare. allting gick snabbare jag själv trodde,och snart är allting klart.bästa mäklaren på ön.

Olof Ö
Henån

Tydlig, ärlig och hjälpsam från första kontakt till kontraktskrivning. Inget att anmärka på, mycket duktig mäklare.

Svea Britt-Mari A
Sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Trevligt bemötande,,hade inga förväntningar men allt sköttes proffsigt,huset blev snabbt sålt och jag är nöjd!