Eric Feiff
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Föräldraledig Läs mer

Läs vad 107 Läs vad Eric Feiff

• Elisabet N köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-03-29

Henån
    Köpt sommarhus. Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande. Kunnig och serviceinriktad. Lätt att få tag på för frågor. Överträffade förväntningarna vi hade. Personligt engagerad och samtidigt professionell. Läs mer
  • Annika Susanne G sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-02-28

Henån
    Vi har sålt en mindre gård. Mycket vänlig och glad mäklare med bra service. Läs mer
  • Sofia O köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-02-24

Varekil
    Köpte ett hus för permanentboende. Kunnigt och ödmjukt bemötande. Läs mer
  • Kristoffer Q köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-02-23

Varekil
    Trevligt bemötande, seriöst och proffsig hantering genom hela processen. Läs mer
  • Maria M sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-02-22

Henån
    Har sålt mitt hus och hade eric som mäklare.
    Jä blev bra bemött, han lyssnade på mig, kom med förslag och la ut husen vid bra tudpunkt.
    Tycker han skötte de jättebra och försäljningen gick jättebra. Läs mer
  • Karl-wilhelm Erik B sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-01-23

Nösund
    Eric Feiff anlitades för att sälja vårt hus i Nösund. Vi är väldigt nöja. Från första mötet har han varit påläst, social, snabb och haft bra återkoppling. Fastighetsbyråns plattform på nätet gjorde försäljningen transparent och enkel att följa.

Vi kan verkligen rekomendera Eric till 100%. Läs mer
    Eric F gillar detta
  • Anitha B
    Anitha B sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-12-01

Varekil
    Då min livskamrat o jag själva tidigare skulle välja hus mötte vi Eric Feiff som mäklare vid ett antal visningar. Hans behagliga bemötande ingav förtroende.
    När jag nyss behövde mäklarhjälp föll därför valet på Eric och han har gjort en föredömlig insats. Hans engagemang har jag upplevt som helhjärtat, hans kunnighet imponerande och viljan att underlätta i hela säljprocessen beundransvärd. Jag bor på långt avstånd från huset som sålts och då har värdet av en engagerad mäklare, att kunna lita på, varit av extra betydelse.
    Att Eric se’n också är bra på att ge underhandsinformation och redo till ”utryckning” , är lyssnande till både säljare och köpare, det ger väldigt fin eftersmak. Perfekt förberedd gav han säljare o köpare saklig, uttömmande info.
    Aldrig någonsin tidigare har jag känt mig så väl motiverad att ge bästa betyg för en arbetsinsats.
    Eric Feiff är suverän!
    Anitha Zandelin Bergqvist Läs mer
    Eric F gillar detta
  • Eija J köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-10-02

Ellös
    Kändes mycket tryggt att ha Eric som mäklare.
    Återkom alltid om frågor och jobbade mycket aktivt för att få iordning allt gällande objektet.

Jag är mycket nöjd
    Eija Läs mer
  • Einar T
    Einar T köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-09-30

Vi har kjøpt et lite sommerhus med sjøbod og brygge på Orust kysten. Megleren har vært veldig imøtekommende i hele prosessen. Vi fikk god informasjon både om kjøpsprosessen og om selve objektet. Han virker ærlig og ser ut som han ønsker det beste både for selger og kjøper. Vi kan absolutt anbefale Eric som megler både ved kjøp og salg. Det har vært et hyggelig møte . Läs mer
  • Karin A köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-09-25

Svanesund
    Vid överlåtelse trevlig, kunnig och engagerad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson