Eric Feiff
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12
Föräldraledig Läs mer

Läs vad 81 kunder tycker om Eric Feiff

• Sofia F köpte sin bostad med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-01-07

Jag är köpare av gården Lyckhem, Svanesund. Eric har skött affären utmärkt. Trevlig och professionell i sitt bemötande. Ödmjuk och vänlig. Punktlig, lätt att få tag i på sms och telefon.
    Supernöjd köpare🤩🤩🤩 Läs mer
  • Claes A
    Claes A köpte sin bostad med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-12-21

Seriös mäklare. Positiv! Mvh Classe Abelmann Läs mer
  • Peter J
    Peter J köpte sin bostad med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-09-13

Jag har köpt ett året runt hus och är väldigt nöjd med bemötande och service av Eric Läs mer
  • Tommy C sålde sin bostad med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-09-12

Eric hjälpte mig på ett mycket professionellt sätt när jag sålde en sommarstuga som tidigare ägts av min mor.
    Med en realastisk prissättning och ett utmärkt presentationsmaterial gick försäljning snabbt och enkelt. Läs mer
  • Johan E köpte sin bostad med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-09-11

Sommarstuga på Orust. Mycket vänligt och humoristiskt bemötande av hr Feiff. Hade sedan vissa problem med fastigheten och sökte därför upp denne utomordentligt välvillige mäklare som utan att tveka erbjöd sin hjälp med det jag behövde.
    Hade inte inga direkta förväntningar utan märkte snabbt vilken avspänd och proffsig mäklare han var/är. Jag hade mött honom tidigare i ett annat mäklareärende och redan då fått ett sympatiskt intryck. Sammanfattningsvis får jag säga att jag varmt rekommenderar Eric och hans byrå. Läs mer
  • Elisabeth C köpte sin bostad med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-09-11

Köpt en sommarstuga på Orust.
    Trevligt bemötande, påläst, kunnig utan att vara påträngande. Kändes trovärdig o pålitlig. Rekommenderas som mäklare Läs mer
  • Elisabeth T köpte sin bostad med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-09-04

orust henån såten
    det mesta ar fungerat som förväntat, en liten miss med elen men det redde ut sig Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-04-13

Trevligt och tryggt bemötande, kände att han lyssnade. Läs mer
  • Monica K skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-04-12

Trevligt, positivt och bra bemötande.
    Rekommenderar gärna till andra husförsäljare. Läs mer
  • Torgny H skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-04-11

Eric var föräldraledig store delen av tiden från att diskussionen startade tills att affären kunde avslutas. Jag har således ingen direkt synpunkt på eller om Eric. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson