Eric Feiff

Eric Feiff

Eric Feiff är mäklare på Fastighetsbyrån Orust

Eric Feiff har varit registrerad mäklare sedan 2008-03. Eric Feiff har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 217 omdömen med ett betyg på 4.8. Eric Feiff har haft 38 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

217 omdömen om Eric Feiff

Sedan starten hos Reco 2014
Heleena Annikki F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
Svanesund

mycket bra bemött av mäklaren,trevlig och lugn förtroendegivande, jag kände till han sen tidigare,och det var han jag ville ha som min mäklare. allting gick snabbare jag själv trodde,och snart är allting klart.bästa mäklaren på ön.

Olof Ö
Henån

Tydlig, ärlig och hjälpsam från första kontakt till kontraktskrivning. Inget att anmärka på, mycket duktig mäklare.

Svea Britt-Mari A
Sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Trevligt bemötande,,hade inga förväntningar men allt sköttes proffsigt,huset blev snabbt sålt och jag är nöjd!

Nina F
Käringön

Eric har varit super engagerad, flexibel, kunnig o tillmötesgående. Han har gjort allt o lite till för att vidarebefordra vår pärla till nya ägare. Eric är inte bara trevlig och tillgänglig, utan han är även proffesionell i sitt yrke. Vi kan varmt rekommendera Eric när du ska sälja.

Lena Christina Iréne R
Henån

Kunnig och känns trygg. Vetskap och erfarenhet av området.

Leif Åke E
Stocken

Jag är mycket nöjd med bemötande och upplägg. Eric är lätt att nå och följer upp med egna samtal i lagom omfattning. Eric är glad och positiv till sin natur.

Bernt Joachim J
Malön/flatön/ängön

Lugn, trygg och förtroendeingivande till den mån att det nästan ger absolut full pott. Ingav lagom med förhoppningar gällandes att nå ett godkänt avslut och kopplat mot utfallet så gick dessa i linje med varandra Mycket nöjd och kan tänka mig att rekommendera Eric vidare till andra och det var också på rekommendation jag själv sökte upp honom i denna process

Thomas M
Ellös

Eric har gjort ett mycket bra jobb.

Nina H
Malön/flatön/ängön

Trevlig, kunnig och tillmötesgående.

Lena Christina Iréne R
Ellös

Trevlig att ha att göra med. Lyhörd. Tydlig på att förklara.