Eric Feiff
Registrerad mäklare sedan 2008-03-17
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 120 Läs vad Eric Feiff

• Ludvig A sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-07-26

Ellös
    Eric har guidat mig genom min första lägenhetsförsäljning med bravur!
    Kunnig och hjälpsam, både för köpare och säljare.
    Dag och natt känns det som om han har jobbat för att hitta den rätta köparen.
    Att han är en skön och glad kille är bara en bonus.
    Eric skall få sälja åt mig nästa gång också! Läs mer
  • Marcus Mio P sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-07-21

Varekil
    Sålt hus och köpt ett nytt hus.. vi fick ett super bra bemötande av mäklaren.. allt gick så smidigt Läs mer
  • LENA R sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-07-19

Henån
    Jag har sålt en fritidsfastighet på Orust och jag hade turen att få Orust bäste mäklare!
    Han är superproffsig; kunnig, erfaren, informativ, handlingskraftig, positiv, hjälpsam, trevlig, rolig etc.
    Lena Rundegren Läs mer
  • Mikael G köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-29

Nösund
    Proffsigt och trevligt bemötande. Informerade oss mycket bra om hela husköp processen.
    För oss som första gång köpare hade vi eg behövt ännu mer stöd men det ligger eg inte på mäklaren utan på oss själva att säkra det. Läs mer
  • Erik Håkan L sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-27

Svanesund
    Jag har sålt mitt hus.
    Det har varit en bra dialog med Eric.
    Fick inte ut det pris vi tänkt. Läs mer
  • Anette O sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-25

Vi har sålt en villa på 150 m2 med gästhus och ett dubbelgarage, samt ca1,3 ha mark.

Erik F. har gjort ett utmärkt jobb!
    Lugn, Trevlig och Kunnig!

Vi sålde före visning. Läs mer
  • Per-Olof G sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-22

Har sålt en sommarbostad
    Allt har fungerat perfekt
    Bemötandet har varit mycket bra
    allt gick enligt planen Läs mer
  • Marcus Andreas A sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-11

Nösund
    Sålde min bostad i Nösund på Orust där jag haft Eric som mäklare.

Professionell, genuin kille som har hjälpt mig att sälja min bostad på bästa möjliga vis.

mvh Marcus Läs mer
  • Monica Elisabet J sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-02

Har sålt ett kaptenshus i Edshultshall.
    Mäklaren har bemött mig bra. Jag upplever honom som kunnig och känner väl till orten och Orust.
    Jag har känt mig trygg. Han har levt upp till mina förväntningar.
    Jag skulle gärna rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Ali D köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-01

Ellös
    Han var vänlig och trevligt person och tyckte att han var pålitlig och professionell med sitt jobb! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson