Eric Feiff
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04
Föräldraledig Läs mer

Läs vad 88 Läs vad Eric Feiff

• Gunnar S sålde en tomt med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-05-08

Snabbt och korrekt agerande med gott resultat. Läs mer
  • Alf O köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-04-25

Köpt Kärra 243.
    Eric har ur alla aspekter infritt de förväntningar vi har på en bra mäklare. Transpsrant, lättilgänglig och noggrann med detaljer och procedurer.
    Mvh/Alf Läs mer
    Eric F gillar detta
  • Ulf J
    Ulf J köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-02-14

Köpt sommarbostad och mäklaren är mycket jordnära och lätt att prata med, vilket gjort resan mycket trivsam. Dessutom förstående med insikten att det är ovant att köpa hus och fått bra vägledning och diskussioner. Tillgängligheten mycket god och hört av sig så snart han kunnat om han vart upptagen. Läs mer
  • Hans Christer A sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-02-14

Kanske hört av sig direkt efter visningarna som man förväntade sig, Klart man var nyfiken på intresse av kunderna.

Tyckte att det tog för lång tid att få info! Läs mer
  • Claes L sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Mollösund
    Sålt hus byggt 1920, i Mollösund.
    Bra och proffsigt bemötande.
    Förväntningen var att få sålt till ett pris i närheten av vad jag tänkt mig, och inom rimlig tid. Vilket infriades ganska bra.
    Mäklaren hade bra koll på husmarknaden inområdet.
    Har anlitat Erik igen, på ett annat objekt.
    Han ser utsatt kunna sälja det med. Läs mer
  • Sara H köpte sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

Ellös
    Jag har köpt Bäcken 640 utanför Ellos. Jag fick superfin service och bra kontakt med och vägledning av Eric Feiff! Läs mer
  • Kristina G
    Kristina G sålde sitt hus med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-02-13

Vi har både köpt och sålt fritidshus med hjälp av Eric!
    Bästa tänkbara bemötande!
    Förväntningarna var arr vår mäklare helhjärtat skulle engagera sig i köp o säljprocessen och Eric levde verkligen upp till det.
    Vi är så glada för och nöjda med att just Eric hade hand om våra köp o sälj processer och rekommenderar honom varmt till andra kunder! Läs mer
  • Sofia F köpte sin bostad med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-01-07

Jag är köpare av gården Lyckhem, Svanesund. Eric har skött affären utmärkt. Trevlig och professionell i sitt bemötande. Ödmjuk och vänlig. Punktlig, lätt att få tag i på sms och telefon.
    Supernöjd köpare🤩🤩🤩 Läs mer
  • Claes A
    Claes A köpte sin bostad med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-12-21

Seriös mäklare. Positiv! Mvh Classe Abelmann Läs mer
  • Peter J
    Peter J köpte sin bostad med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-09-13

Jag har köpt ett året runt hus och är väldigt nöjd med bemötande och service av Eric Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson