Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Orust Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Orust

Fastighetsbyrån Orust

Norra Strandvägen 3, 473 34 Henån — Visa karta

Upplev vacker natur med klippor, ängar och skogar på den gröna ön i väst: Orust. Fastighetsbyrån har funnits här i ungefär 30 år och vi kan den lokala bostadsmarknaden utan och innan.

På sommaren välkomnar hela ön turister och sommargäster genom att öppna restauranger och butiker vid de gamla fiskebyarna, och just båt och hav är vad Orust ofta förknippas med. Tusentals båtar tas varje år emot på ön och både naturliga vikar, hamnar och badplatser finns det gott om.

Intresserad av att flytta till eller på Orust? Kom förbi vårt kontor eller ring och berätta om dina bostadsdrömmar!

Läs vad 263 kunder tycker om Fastighetsbyrån Orust

• Mattias A skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Bra och proffsigt bemötande när vi skulle sälja vårt hus.
    Kändes väldigt ärlig och genuin. Läs mer
  • Aurora G skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi har köpt vårt första hus och tack vare att mäklaren kände till oss så gick affären väldigt snabbt och enkelt från dag 1. Jag trodde det var mer komplicerat med husköp men Emilia visade motsatsen! Läs mer
  • Jessica K skrev om Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Köpt min första bostadsrätt.
    Charlotte har hela tiden varit väldigt lugn, pedagogisk och tillmötesgående. Inga frågor har känts dumma! Hon har alltid varit lätt att få tag på via telefon, mail och sms. Svarar snabbt.

Väldigt positiv upplevelse! Bra bemötande till min lilla dotter så hon också känt sig delaktig. Läs mer
  • Nasrin J skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hon är en duktig möklare. fullföljer sitt jobb på bra sätt och brinner för sitt jobb. Hon är felxibel och jobbar hård.😊 önskar lycka till henne. Läs mer
  • Mathilda K skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trevligt bemötande och väl insatt i bostaden. Kändes tryggt genom hela processen. Läs mer
  • Anna Christina M skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Linnéa har hjälpt oss att sälja ett hus i Henån. Vi blev rekommenderade om Linnéa av bekanta till oss. Och vi har varit super nöjda. Stort Tack Linnéa.

Mvh Anna Mattsson Läs mer
  • Leif Erik Gunnar N skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi har sålt en gård.
    Vi har blivit trevligt och vänligt bemötta.
    Vi har fått våra önskemål tillgodosedda.
    Vi är mycket nöjda med Emilia. Läs mer
  • Victor N skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi köpte en gård ute på Orust som vi direkt kände att vi ville ha.
    Trots att det var mycket folk på visningen kom budgivningen igång snabbt vilket vi uppskattade. Redan samma dag som budgivningen startade kom också förtroendet för Emilia då hon höll en bra kontakt med oss som hon fortsatt göra hela vägen tills vi skrev på papperna.
    Detta var första bostaden vi köpt och känner att vi fått svar på allt vi undrat över och att Emilia även informerat om saker vi inte tänkt på och förklarat om vi inte haft full koll på allt.
    Vi hade egentligen inga större funderingar på hur det skulle vara att köpa en gård/bostad men känns som att allt gått väldigt enkelt och smidigt. Läs mer
  • Margit H skrev om Fastighetsbyrån Orust
    Var hjälpsam med alla frågor om husförsäljningen vi var väldigt nöjda. Läs mer
  • Martin A skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trevlig och bra på att kolla upp saker å tog kundkontakt å va bra på att meddela mig som säljare så fort något nytt hände.
    En sak som jag inte vet vem som bär ansvaret. de kan vara mitt fel oxå. de är att jag blev inte upplyst om pantbreven som tillhörde fastigheten. men de kanske jag skulle ha reagerat på om jag läst beskrivningen bättre. Läs mer
  • Rebecka M skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Bra bemötande. Tydlig information. Flexibilitet. Hjälpsam. Läs mer
  • Melinda S skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Seriös, pålitlig och lyhörd. Kände att vi fick all den hjälp vi förväntade oss. Rekommenderas varmt till andra. Läs mer
  • Inger S skrev om Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi sålde vår fritidslägenhet i Svanesund. Allt gick mycket fint med hjälp av vår engagerade mäklare Charlotte.
    Hon ställde upp på många extravisningar förutom den stora.
    En snabb o bra försäljning. Vi hade god kontakt och stämde av läget hela tiden Läs mer
  • Johan E skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Ett mycket trevligt och varmt bemötande från första telefonsamtalet/mötet till sista.

Jag köpte ett hus i Henån, Torp och om jag skulle vilja sälja så skulle jag känna mig trygg i att lämna det i hennes händer.

Väldigt trevligt att hon hörde av sig en månad efter köpet för att se om jag trivdes och var nöjd med köpet:)

En mycket bra mäklare

mvh/Mycket nöjd köpare Läs mer
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Mycket professionell , trevlig, engagerad och noggrann! Anlitar gärna Emilia igen!!! Läs mer
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Överträffade våra förväntningar. Mycket trevlig och behaglig mäklare. Fullständig tillit till Emilia. Ansträngde sig verkligen mer än det lilla extra vid försäljningen av vår stuga. Gjorde så att atmosfären vid överlåtandet var både trygg och säker.
    Rekommenderar verkligen Emilia Norberg som mäklare. Läs mer
  • Alf Eddie E skrev om Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    * Sålt fritidshus
    * Mkt bra bemötande
    * Mkt bra och trevligt bemötande
    * Vi tycker att hon stöttade oss på ett bra sätt, och
    var snabb med ny info etc.
    * Sammanfattningen är att vi nog fick ett för lågt pris,
    men det beror inte på mäklaren. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Jag har köpt ett året runt hus och är väldigt nöjd med bemötande och service av Eric Läs mer
  • Fredrik K skrev om Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trevlig, kompetent och engagerad. Proffsigt uppträdande men samtidigt personlig. Läs mer
  • Marianne L skrev om Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trovärdig tydlig vänlig proffsig kändes bra från början till slut jag å min sambo blev nya ägare till Nedre Trätte 1: 38 😀 Läs mer
  • Tommy C skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Eric hjälpte mig på ett mycket professionellt sätt när jag sålde en sommarstuga som tidigare ägts av min mor.
    Med en realastisk prissättning och ett utmärkt presentationsmaterial gick försäljning snabbt och enkelt. Läs mer
  • Johan E skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Sommarstuga på Orust. Mycket vänligt och humoristiskt bemötande av hr Feiff. Hade sedan vissa problem med fastigheten och sökte därför upp denne utomordentligt välvillige mäklare som utan att tveka erbjöd sin hjälp med det jag behövde.
    Hade inte inga direkta förväntningar utan märkte snabbt vilken avspänd och proffsig mäklare han var/är. Jag hade mött honom tidigare i ett annat mäklareärende och redan då fått ett sympatiskt intryck. Sammanfattningsvis får jag säga att jag varmt rekommenderar Eric och hans byrå. Läs mer
  • Eva Ann-Mari M skrev om Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Sålde vårt fritidshus på Orust. Charlotte är verkligen superprofsig samtidigt som hon är personlig. Hade inga speciella förväntningar. Hade aldrig sålt ett hus innan så jag visste i princip ingenting. Charlotte tog verkligen hand om oss på bästa sätt. Hon fick oss verkligen att känna att vi tog rätt beslut. Summan av detta är att Charlotte är toppen. Skulle inte tveka en sekund att anlita henne igen. Läs mer
  • Lars S skrev om Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Väl genomförd försäljning, med ett härligt engagemang från vår säljare. Läs mer
  • Elisabeth C skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Köpt en sommarstuga på Orust.
    Trevligt bemötande, påläst, kunnig utan att vara påträngande. Kändes trovärdig o pålitlig. Rekommenderas som mäklare Läs mer
  • Ingrid Anna Helena P skrev om Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Bemötande och genomförande av försäljning var mycket bra. Läs mer
  • Lars Anders R skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Sålt fritidshus. Blivit bra bemött Läs mer
  • Karstein K skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi har kjøpt fastighet i Henån som min frue og jeg skal benytte som fritidsbolig.

Emilia var imøtekommende og bisto med en visning av huset på veldig kort varsel, uten forutgående avtale.
    Og derfor var det spesielt trygt for oss at hun hadde meget god detalj kunnskap om huset.

Hele prosessen i etterkant har vært behagelig til vi overtok huset sist fredag. Vi er pensjonister og ser for oss å nyte tilværelsen i Henån så lenge vi orker og håper Emilie fortsatt jobber med kjøp og salg av eiendommer når den dagen kommer at vi skal selge. Läs mer
  • Eje Ferdinand W skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Jag tycker att Linea har gjort ett utmärkt jobb Läs mer
  • Eva Linnéa L skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Kunnig, proffesionell, tillgänglig Läs mer
  • Graham Mungo G skrev om Fastighetsbyrån Orust
    Fastighetsbyrån Orust skötte sig exemplariskt och lyckades sälja vår sommarstuga till det överenskommet pris. En stor fördel är mäklarnas unika lokalkännedom. Läs mer
  • Elisabeth T skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    orust henån såten
    det mesta ar fungerat som förväntat, en liten miss med elen men det redde ut sig Läs mer
  • Linda Margareta A skrev om Fastighetsbyrån Orust
    Trygg och välinformerad hela tiden Läs mer
  • Inger S skrev om Fastighetsbyrån Orust
    Bra omhändetagande, engagerade. Förde bostadsaffären framåt mot ett lyckat resultat. Läs mer
  • Hilmer Ingemar K skrev om Fastighetsbyrån Orust
    Kunniga och vänliga. Dom lyssnade och förklarade hur min försäljning skulle genomföras. Läs mer
  • Örjan R skrev om Fastighetsbyrån Orust
    Allt funkade, mycket bra återkoppling Läs mer
  • Agneta H skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Emilia var mycket bra att ha och göra med i vår husaffär! Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trevligt och tryggt bemötande, kände att han lyssnade. Läs mer
  • Monica K skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trevligt, positivt och bra bemötande.
    Rekommenderar gärna till andra husförsäljare. Läs mer
  • Torgny H skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Eric var föräldraledig store delen av tiden från att diskussionen startade tills att affären kunde avslutas. Jag har således ingen direkt synpunkt på eller om Eric. Läs mer
  • Annika A
    Annika A skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Emilia är kunnig, engagerad och inspirerande! Läs mer
  • Marie S skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trevlig, kunde svara på de frågor som ställdes. Läs mer
  • Jimi H
    Jimi H skrev om Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trevlig och välkomnade skulle med lätthet anlita henne igen om jag skulle sälja något.
    👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • Ann-louice S skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trevlig, hjälpsam och lätt att ha göra med.
    Med vänlig hälsning Ann-Louice Skoglund Läs mer
  • Tobias W skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    En glad och positiv människa som är väldigt framåt och hjälpsam Läs mer
  • Matilda E skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    En bra mäklare som ordnade i våran krisiga situation! Bra återkopplingar och alltid engagerad. Tack! Läs mer
  • Inger S skrev om Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Gjorde precis det hon skulle som en bra och seriös mäklare. var med på det hon skulle vara, visninga och, genomgångar. Lätt att nå och ringde upp direkt när jag sökt henne. Vänligt och glatt humör. Nöjda på alla vis! Läs mer
  • Karin B skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trevligt bemötande! Hon var närvarande i samtalet och svarade vänligt på alla frågor. Hon tog även reda på saker som hon inte kunde svara på direkt. Läs mer
  • John J skrev om Charlotte Berndtsdotter en del av Fastighetsbyrån Orust
    Mycket fint bemötande.
    Motsvarar våra förväntningar mycket väl. Läs mer
  • Anna-Karin L
    Anna-Karin L skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Mycket trevlig och härlig person. Läs mer

Norra Strandvägen 3, 473 34 Henån