Fastighetsbyrån Orust

Norra Strandvägen 3, 473 34 Henån — Visa karta

Upplev vacker natur med klippor, ängar och skogar på den gröna ön i väst: Orust. Fastighetsbyrån har funnits här i ungefär 30 år och vi kan den lokala bostadsmarknaden utan och innan.

På sommaren välkomnar hela ön turister och sommargäster genom att öppna restauranger och butiker vid de gamla fiskebyarna, och just båt och hav är vad Orust ofta förknippas med. Tusentals båtar tas varje år emot på ön och både naturliga vikar, hamnar och badplatser finns det gott om.

Intresserad av att flytta till eller på Orust? Kom förbi vårt kontor eller ring och berätta om dina bostadsdrömmar!

Läs vad 389 kunder tycker om Fastighetsbyrån Orust

• 2020-09-21

Suzanne D skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Sålt 11/2 plans hus.
    Nöjd med allt inom försäljningen.
    Eric är en autentisk person.
    Man känner att han är ärlig o arbetar för kundens bästa.
    Glad o tillmötesgående har han alltid varit varje gång vi möts.
    I mina ögon är han den absolut bästa mäklare du kan få.
    Jag kan varmt rekommendera honom ♥️ Läs mer
  • 2020-09-14

Kent Andreas T skrev om Sara Edberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Sålt fastighet! Fungerade toppen! Läs mer
    Sara E gillar detta
  • 2020-09-13

Ernst-olof Karl O skrev om Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi har låtit Patrik sälja vårt sommarhus i Boxvik. Vi fick från första mötet ett mycket gott intryck.
    Patrik och Emilia gjorde en mycket fin presentation av hur en försäljning sker. Patrik har sedan skött hela processen utan någon anmärkning och till vår fulla belåtenhet.
    Patrik har ett mycket trevligt och positivt sått, som gör honom mycket lämplig som mäklare.
    Vi vill på det varmast tack honom för allt. Läs mer
  • 2020-09-08

Alf Stefan H skrev om Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi sålde ett fritidshus på Orust. Patrik har rakt igenom hela processen uppträtt mycket professionellt och med stor kunnighet guidat både oss som säljare och spekulanter genom hela processen på ett föredömligt sätt. Patrik är också en person som är flexibel, lätt att kommunicera med och som uppskattas av de allra flesta. Vi kan varmt rekommendera Patrik till alla de som överväger att göra fastighetsaffärer i området. Läs mer
  • 2020-09-06

Eva Charlotte D skrev om Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Mycket bra och proffsig mäklare. Var tydlig med förväntningarna. Blev riktigt bra! Läs mer
  • 2020-09-06

Mikael L skrev om Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Nöjd med försäljning av fritidshus. Mäklaren levde upp till förväntningarna och åstadkom ett bra resultat. Läs mer
  • 2020-09-04

Olof Sverker U skrev om Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    sålt fritidshus
    vänligt och korrekt
    infriade förväntningar Läs mer
  • Viktor L

2020-08-21

Viktor L skrev om Sara Edberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Kanon trevlig säljare och tillmötesgående bemötande Läs mer
    2020-08-24 Sara E svarar Viktor L
    Stort tack för era fina ord! Önskar er allt gott och känner mig övertygad om att ni kommer trivas utmärkt i stugan! Tveka inte på att höra av er om jag kan hjälpa er med något i framtiden.
  • 2020-08-11

Shanta Julia Deepa Maria E skrev om Sara Edberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Mycket bra bemötande vid försäljning av sommarstugan. Hon var bra med information och har ett trevligt bemötande. Läs mer
    2020-08-24 Sara E svarar Shanta Julia Deepa Maria E
    Hej!
    Stort tack för ditt fina omdöme. Det var så roligt att hjälpa dig med försäljningen av din sommarstuga. Önskar dig allt gott!
  • 2020-08-05

Bengt Ejnar O skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Bra support och bemötande ... Läs mer
  • 2020-07-26

Ludvig A skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Eric har guidat mig genom min första lägenhetsförsäljning med bravur!
    Kunnig och hjälpsam, både för köpare och säljare.
    Dag och natt känns det som om han har jobbat för att hitta den rätta köparen.
    Att han är en skön och glad kille är bara en bonus.
    Eric skall få sälja åt mig nästa gång också! Läs mer
  • 2020-07-21

Marcus Mio P skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Sålt hus och köpt ett nytt hus.. vi fick ett super bra bemötande av mäklaren.. allt gick så smidigt Läs mer
  • 2020-07-19

LENA R skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Jag har sålt en fritidsfastighet på Orust och jag hade turen att få Orust bäste mäklare!
    Han är superproffsig; kunnig, erfaren, informativ, handlingskraftig, positiv, hjälpsam, trevlig, rolig etc.
    Lena Rundegren Läs mer
  • 2020-07-06

Louice J skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi köpte vårt första hus som verkligen blev vårt drömhus! Hela köpprocessen var hur smidig som helst med Linnéa, väldigt professionell och trevlig. All info var transparant och väldigt organiserad, så man vill ha det helt enkelt. Plattformen Köpcoachen var helt briljant! Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera Linnéa och byrån. Läs mer
  • 2020-07-01

Thor Øivind O skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi køpte en tomt. Från førsta telefonsamtal tills kontraktet var signerat har meklaren varit otroligt hjelpsam. Hon er kunnig, har besvarat absolut alla frågor vi har haft och har føljt oss upp gjenom hela processen på ett fantastiskt sett.

Når vi køper fastighet hoppas vi på god hjelp från meklaren. Linnea Engelbrektsson har hjelpt oss långt ut øver hvilka førventningar vi hadde.

Hela køpsprocessen har varit mycket bra! Läs mer

Mikael G skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Proffsigt och trevligt bemötande. Informerade oss mycket bra om hela husköp processen.
    För oss som första gång köpare hade vi eg behövt ännu mer stöd men det ligger eg inte på mäklaren utan på oss själva att säkra det. Läs mer

Kristina W skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi har köpt en sommarstuga. Tycker att mäklaren var mycket trevlig. Kändes som att hon representerade både köpare och säljare på ett bra sätt.
    Vi är hittills mycket nöjda med vårt köp och med mäklaren. Läs mer

Fredrik W skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Köpt fritidshus
    Linnea har varit kanon! Läs mer
  • 2020-06-27

Erik Håkan L skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Jag har sålt mitt hus.
    Det har varit en bra dialog med Eric.
    Fick inte ut det pris vi tänkt. Läs mer
  • 2020-06-26

Vendela Karin Sophia K skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Jag har sålt mitt fritidshus och blev fint bemött av Linnéa och tyckte att hon var bra insatt i förhållanden och hade ett bra omdöme. Jag känner mig tacksam för hennes insats! Läs mer
  • 2020-06-25

Anette O skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi har sålt en villa på 150 m2 med gästhus och ett dubbelgarage, samt ca1,3 ha mark.

Erik F. har gjort ett utmärkt jobb!
    Lugn, Trevlig och Kunnig!

Vi sålde före visning. Läs mer
  • 2020-06-22

Per-Olof G skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Har sålt en sommarbostad
    Allt har fungerat perfekt
    Bemötandet har varit mycket bra
    allt gick enligt planen Läs mer
  • 2020-06-12

Anna Chatarina B skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack vare att Linnea tog kontakt med oss blev försäljningen av denna våren.
    Vi hade en första kontakt med Fastighetsbyrån i höstas och planerade att sälja denna våren, men corona kom emellan med, vad vi trodde, låg efterfrågan på sommarhus.
    Linnea hörde av sig och berättade att efterfrågan var stor, så försäljningen blev av och vi är mycket nöjda.
    Vi har fått bra hjälp av Linnea som visat stort engagemang. Läs mer
  • 2020-06-12

Frida Elin Ulrika J skrev om Emilia Norberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Emilia har varit vår mäklare vid försäljning av en gård. Hon har varit snabb, glad och trevlig! Läs mer
  • 2020-06-11

Marcus Andreas A skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Sålde min bostad i Nösund på Orust där jag haft Eric som mäklare.

Professionell, genuin kille som har hjälpt mig att sälja min bostad på bästa möjliga vis.

mvh Marcus Läs mer
  • 2020-06-04

Lars F skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Köpt fritidshus.
    Jag blev bemött på ett professionellt, trevligt och kompetent sätt.
    Det var ordning och reda på alla papper som vi också gick igenom noggrant.
    Jag är mycket nöjd med mäklarens insats under alla faser i köpet. Läs mer
  • 2020-06-02

Monica Elisabet J skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Har sålt ett kaptenshus i Edshultshall.
    Mäklaren har bemött mig bra. Jag upplever honom som kunnig och känner väl till orten och Orust.
    Jag har känt mig trygg. Han har levt upp till mina förväntningar.
    Jag skulle gärna rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2020-06-01

Lena C skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi har köpt ett fritidshus på Orust.
    Vi har blivit sakligt, professionellt och vänligt bemötta av Linnea.
    Hon var också väldigt hjälpsam mot oss då vi ville göra affär innan annons gick ut på Hemnet samtidigt som vi uppfattade att hon företrädde säljaren och hans intressen.
    Vi hade nog inga speciella förväntningar i förväg men inser nu i efterhand att det var till oerhört stor hjälp att alla formaliteter sköttes av en professionell mäklare. Vi fick stort förtroende för Linnea och kommer gärna att kontakta henne igen om det skulle bli aktuellt! Läs mer
  • 2020-06-01

Ali D skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Han var vänlig och trevligt person och tyckte att han var pålitlig och professionell med sitt jobb! Läs mer
  • 2020-05-22

Valter Jan-åke S skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Andra gången vi använder Linnea
    Proffsig tjej. Trevlig en bra mäklare Läs mer

Bo F skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi köpte ett fritidshus av Linnéa på Orust. Det gjorde vi bl.a. tack vare den inspirerande hjälp och support vi fick av henne under hela processen. Snabb i att fånga våra behov och ge oss den information vi behövde. Vi kände oss mycket trygga som köpare och vi har fått ett mycket bra hus. Tack för det Linnéa och Fastighetsbyrån på Orust! Läs mer

Mikael E skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Linnéa och hennes medarbetare har på ett reaktivt och professionell sätt hanterat hela affären. Läs mer
  • 2020-05-18

Monica Lise-lotte D skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi har köpt ett fritidshus med hjälp av Linnea. Från första mötet på gårdsplanen vid huset till avslutet på kontoret, har man känt sig sedd och bekräftad som köpare. Linnea är engagerad och kunnig. Patrik som ochså funnits med, skall ochså omnämnd för vänligt och positivt bemötande. Läs mer

Peter S skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hej, Vi har köpt Nordhamnen 316, där Eric förmedlade vår kontakt med säljaren innan visning och vi kom överens med säljaren om pris och fullgjorde affären.
    Mycket professionellt och lättsamt.
    Att vi kunde fullfölja affären och där vi kunde arrangera vårt möte med 2 dagars varsel till både mäklare och köpare.

Mycket bra och förtroende givande, det märks att Eric är rutinerad. Läs mer
  • Mats K

2020-05-09

Mats K skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Köpt och sålt ett sommar hus på orust.
    Mycket positiv mäklare som är ärlig och påläst.
    Väldigt smidigt process med Linnea och byrån. Läs mer
  • 2020-05-05

Anna Monika Carolina L skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Eric hjälpte oss att sälja vårt hus på Orust. Han har från dag ett visat engagemang och intresse för en god affär och vi har känt oss helt trygga med honom som mäklare. Han är snabb på att återkoppla och svarar tålmodigt på alla frågor. Vi kan varmt rekommendera honom till både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-05-04

Gunnar S skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Bra, korrekt bemötande, ändå personligt, snabbt och effektivt! Läs mer
  • 2020-04-30

Monica Elisabeth S skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Jag blev väl omhändertagen och välinformerad om vad som väntar och vad som behöver göras. Läs mer
  • 2020-04-27

Stefan M skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi köpte nyligen sommarhus i Ellös via Linnea. Bemötandet genom hela processen var strålande, man kände sig som viktig kund men ändå på ett väldigt avslappnat och naturligt sätt.

Hade såklart höga förväntningar, och de uppfylldes definitivt inte minst med tankte på hur snabbt hela processen kunde fortlöpa.

Kan starkt rekommendera Linnea. Läs mer
  • 2020-04-23

Margit Yvonne D skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi har nyligen sålt ett fritidshus i närheten av Slussen. Vid första kontakten med Linnea var vi inte säkra på när vi skulle sälja men hon pressade oss inte. När vi bestämt oss kom hon på ett återbesök där vi bl.a. pratade om lämpligt utgångspris och om
    eventuella förbättringar på huset, lite "styling" m.m.När det sedan
    var dags för budgivning skötte hon denna exemplariskt, smidigt o
    snabbt med täta kontakter.
    Linnea har hela tiden bemött oss vänligt och professionellt och vi
    kan rekommendera henne varmt.
    Med vänl. hälsn./ Yvonne o Jan-Olof Läs mer
  • 2020-04-22

Lars F skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Snabb, effektiv och korrekt genomförd affär inklusive visning. Mycket av arbetet har genomförts på distans vilket passat mig bra. Läs mer
  • 2020-04-20

Edvin Alexander P skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Köpte en bostadsrätt och mäklaren(Emilia) hade en trevlig och proffsigt utförande av sitt arbete genom hela processen!!
    kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-04-12

Karin Margareta J skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Har sålt ett fritidshus.
    Linnea har agerat proffsigt och har under hela processen hållit oss uppdaterade. Vi är mycket nöjda med hennes insatser men upplever att arvodet är högt i förhållande till vilka insatser som behövdes . Läs mer
  • 2020-04-12

Lena R skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hon var tillgänglig, kunnig och alltid positiv. Lagom personlig! Läs mer
  • 2020-04-08

Frida E skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Trevligt bemötande av både henne och Patrik som också var med och skötte försäljningen. Läs mer
  • 2020-04-08

Jesper Mattias N skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Sålde vårt hus på Orust, väldigt bra och proffesionellt bemötande och genomförande av affären. Rekommenderar Linnéa! Läs mer
  • 2020-04-07

Frida Elin Ulrika J skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Alltid proffsigt och glatt bemötande från Linnéa och Emilia! Läs mer
  • 2020-04-06

Ami N skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Vi sålde en vill på Orust. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren. Mäklaren levde mycket väl upp till förväntningarna. Ett gott samarbete helt enkelt! Läs mer
  • 2020-04-02

Kenneth James P skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Jag sålde en Tomt via Linnéa.

Bemötandet var bra

Linnéa var effektiv och skötte uppdraget oklanderligt Läs mer
  • 2020-03-29

Elisabet N skrev om Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
    Köpt sommarhus. Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande. Kunnig och serviceinriktad. Lätt att få tag på för frågor. Överträffade förväntningarna vi hade. Personligt engagerad och samtidigt professionell. Läs mer

Norra Strandvägen 3, 473 34 Henån