Läs vad 424 kunder tycker om Fastighetsbyrån Orust 2

• 2021-01-21
    We bought a house in Henån. Erik was helpful and organised an extra visning for us. When our intentions to buy the house were very serious he let us in again for a more detailed look at some structural Components in the house. Overall it Went very well. I am satisfied with him as a broker and would look for him again if needed in the future.
    Diana D
    • 81.0 m²
  • 2021-01-20
    Sålde mitt hus med hjälp av Patrik Hansson. Förstår att det inte var en lätt affär eftersom vi som sålde det inte hade någon kontakt med varandra utan allt fick gå via Patrik, vilket han tog på sig. Jag blev alltid mött med engagemang och glädje, vilket betydde fruktansvärt mycket i den situation jag befann mig i livet just då. Han är en superbra mäklare och jag är jättenöjd!
    Nora L
    • 85.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack Nora för de fina orden, det var härligt att få hjälpa er med er bostadsaffär och hoppas att 2021 kommer bli ett fantastiskt år!

• 2021-01-13
    Vi köpte ett ganska gammalt "hemman" på Orust.
    Sara är engagerad och professionell och också personlig.

Lätt att få tag i och svarar snabbt på mail.

Peter & Mait
    Peter W
    • 110.0 m²
  • 2021-01-12
    Vi har köpt ett hus i Svanvik. Vi är väldigt nöjda med Patrik Hansson som mäklare. Professionell, kunnig, alltid snabb med svar på våra frågor och väldigt trevlig.
    Vi kan rekommendera Patrick till 100%.
    Jennie F
    • 85.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tusen tack Jennie för de fina orden, och lycka till med projekten framöver! Ni får bara höra av er om det är något annat jag kan hjälpa er med.

• 2020-12-20
    Köpte en tomt av Orust kommun. Erik är en bra mäklare , engagerad trevlig och kan sitt jobb.
    Annette A
    • Ellös
    köpte en tomt med hjälp av Eric Feiff en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2020-12-15
    Köpt fritidshus nära Slussen.
    Trevligt och korrekt bemötande från mäklaren.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    Patrik L
    • 72.0 m²
  • 2020-12-09
    Sålt fritidshus.Mycket nöja! Rekommenderas
    Hanna Madeleine L
    • 53.0 m²
  • 2020-12-08
    Sålt ett hus.
    Eric är väldigt serviceminded och duktig.
    Han lever upp till mina höga förväntningar.
    Vill rekommendera honom till mina vänner.
    Kurt Larry B
    • 147.0 m²
  • 2020-12-07
    Mycket nöjda med vår försäljning av vårt fritidshus. Sara gjorde ett utmärkt jobb och vi upplevde hela processen från kontakt till försäljning som mycket enkel och smidig.
    Bra betalt fick vi också😊
    Andres A
    Andres A
    • 53.0 m²
  • 2020-12-07
    Ett bra bemötande och mycket kunnig
    Morgan Daniel B
    • 107.0 m²
  • 2020-12-06
    Bra, trevlig och kompetent bemötandet. Det upplevdes som trygg eftersom han höll sig till reglerna och processen även om genvägar var möjliga. Eric gå absolut att rekommendera som fastighetsmäklare. Jag skulle välja honom själva för nästa affär.
    Andreas M
    • 60.0 m²
  • 2020-12-03
    <mycket bra på alla vis har fått hjälp med allt vi önskat.
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tusen tack för det fina omdömet, önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år!

• 2020-12-03
    Sålde sommarstuga. Patrick var mycket trevlig och kunnig och ingav stort förtroende. Jag har begränsad erfarenhet av fastighetsförsäljning och det kändes tryggt med Patrick som mäklare. Jag är så här långt en nöjd kund.

• 2020-12-02
    Trevlig och snäll mäklare men vi fick väldigt lite återkoppling. .Vi fick själva hålla på att kontakta henne för att höra vad som hände i processen vilket var väldigt jobbigt känslomässigt. Vi kände att vi inte var så intressanta som köpare trots att vi verkligen var intresserade av att köpa huset.
    Anna E
    • 86.0 m²
  • 2020-12-01
    Vi har köpt fastighet på Orust..Vi märkte tidigt att Sara gör det lilla extra. Vi fick snabbt och fin respons i alla skeden i affären och kan varmt rekommendera Sara som mäklare.
    Sara får toppbetyg av oss. Johanna och Johnny nöjda köpare i Svanesund
    Johanna Z
  • 2020-12-01
    Vi kan varmt rekommendera Sara då vi anser att hon bidragit till den positiva känsla vi fick samt fortfarande har i samband med vårt husköp.

Sara har på alla sätt mött upp våra förväntningar i sin roll som mäklare.

Mvh Johnny och Johanna Zetterlund
    Nöjda ägare Svanesund
    Johnny Z
  • 2020-11-28
    Sålt villa byggår 1974. Enkel försäljning där vårt förväntade bud accepterades och vi slapp därmed öppen visning. Snabbt och enkelt.
    Ulrika Margareta A
    • 160.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack Ulrika för de fina orden och tack för ett gott samarbete!

• 2020-11-17
    Patrik genomförde vår försäljning på ett mycket proffsigt, snabbt och förtroendeingivande sätt. Från första kontakt med Fastighetsbyrån har vi varit mycket nöjda. Kan i högsta grad rekommendera.
    skrev om Fastighetsbyrån Orust
  • 2020-11-06
    Eric hjälpte oss köpa vårt drömhus på Henån. Han var mycket påläst om objektet, ordningsam och alltid trevlig och snabb på att återkoppla om man hade några frågor. Jag har varit i kontakt med många mäklare men Eric är nr.1!
    Suzanne J
    • 188.0 m²
  • 2020-11-04
    Tydligt, korrekt och trevlig. Behövs i många lägen inte mycket mer för att man skall få förtroende att inleda en affär.. Bra rakt igenom!
    John L
    • 65.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack John för denna fina rekommendation, hoppas ni kommer trivas toppen!

• 2020-11-03
    Köpt en villa där Eric på ett föredömligt sätt förmedlade och genomförde försäljningen. Eric var hjälpsam och hade en bra struktur, hög kompetens och trevligt bemötande.
    Glenn P
    • 122.0 m²
  • 2020-11-02
    Som köpare har vi inget annat än lovord. Sara är mycket trevlig och smidig att ha att göra med.
    Maria N
    • Stillingsön
  • 2020-10-26
    Jeg har solgt et fritidshus på Tången i Molløsund
    Linnéa har ledet meg med stød hånd gjennom hele prosessen og
    tatt hånd om alt fra foto til visning og papirarbeider.
    Hun har gjort dette på en strålende og profesjonell måte og
    jeg anbefaler henne varmt videre
    Øystein C
    • 75.0 m²
    • Mollösund
    sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2020-10-22
    Sålde en liten förfallen jordbruksfastighet Tyckte själv att det troligen inte kunde ge några större summor. Sara tittade och menade att marken och läget var vackert. Hon fick mig att tro på en försäljning. Satte ett bra utgångspris och gjorde hela affären till en trevlig upplevelse för min del. Hon var lättsam att prata med. Om jag undrade över ngt förklarade hon extra. En mycket duktig mäklare, som kunde sitt jobb och som jag har rekommenderat till andra eventuella säljare.
  • 2020-10-22
    Ett trevligt bemötande och mycket behjälplig med att ge svar på våra frågor.
    Tomas M
    • 63.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack Tomas för denna fina rekommendation, hoppas ni kommer trivas toppen!

• 2020-10-21
    Jag har nyligen köpt en mindre villa och blev bra bemött av Sara under hela processen. Det är första gången jag köper en bostad samt bor i hus, så jag hade såklart en del frågor till mäklaren.

Känner att jag alltid fick svar inom en rimlig tidsram och upplever Sara som kunnig, trevlig och engagerad. Kommer kontakta igen om det behövs i framtiden.
    Axel E
    • 74.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Sara Edberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Stort tack för fina ord Axel! Det har varit så roligt att hjälpa till med att hitta ditt drömställe! Välkommen till Orust och tveka inte på att höra av dig om det finns något jag kan göra för dig framöver!

• 2020-10-20
    Vi har sålt våran sommarstuga och i samband med det har Patrik varit den mäklare vi valt för att hanterat allt från ax till limpa. Han har skött allting på ett mycket professionellt sätt och varit mycket lyhörd för våra önskemål, krav och förväntningar. Han hjälpte oss med förberedelser såväl som att slutföra försäljningen. Sammantaget har Patrik alltid haft ett mycket trevligt bemötande och vi kunde inte ha valt en bättre mäklare. Vi är väldigt tacksamma och nöjda med slutresultatet.
    Alf Anders H
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack Anders, fina ord och det var verkligen en ren glädje att få hjälpa er med ert fina fritidshus!

• 2020-10-19
    Vi har sålt en villa och Eric har hjälpt oss från värdering i våras till försäljning nu. Han har varit väldigt bra att ha att göra med genom hela processen. Enkel, tydlig och väldigt tillgänglig. Han ger goda råd utan att ta över och kan se på saker från fler än ett perspektiv. Vi har haft en mycket positiv upplevelse genom hela processen och det tror jag även gäller för köparna. Lyhörd, flexibel och trevlig! Tack för detta.
    Stella P
    • 120.0 m²
  • 2020-10-18
    Vi har sålt vår sommarstuga i Svanesund och då har Sara hjälpt oss. Vi är jättenöjda med den hjälp och det arbete hon gjort för oss. Vi blev väldigt bra bemötta under hela processen, och vi blev väldigt nöjda med hur slutresultatet blev, hon är jätteduktig.
    Nils-olof J
    sålde sitt hus med hjälp av Sara Edberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Stort tack Nils-Olof och Annica för fina ord och förtroendet att ta hand om försäljningen av er pärla!

• 2020-10-16
    Fint och följsamt bemötande i samband med köp av tomt.
    Ulrica V
    • Varekil
    köpte en tomt med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2020-10-15
    Har fått hjälp med att sälja en naturtomt på ca 2800kv. Anser att vår mäklare har visat stort intresse och uppföljningen har varit bra. Dock tog det ett halvår innan det blev affär. Mäklaren har å andra sidan sagt att tomtmark kan ta tid.
    Vi är nöjda med mäklaren och köparen. 🌹
    Har en liten synpunkt på varför man inte kopplar ihop köpare med säljare när intresset är stort från köparen. 🤔
    Anna Lena G
    • Henån
    sålde en tomt med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2020-10-06
    Min fru och jag köpte ett fritidshus och hela processen gick fort men kändes trygg och stabil mycket tack vare Patriks insats.
    Magnus K
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hej Magnus! Kul att du känner dig nöjd, hoppas och tror att du och Sofia kommer trivas supergott i huset under många år framöver!

• 2020-10-04
    Vi köpte ett välvårdat hus på kusten med fina detaljer kvar från tiden då huset byggdes.
    Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren.
    Han var väl påläst och kunnig om huset och omgivningarna. Vi fick svar på alla våra frågor och hölls underrättade när det drog ihop sig vid budgivningen.
    Vi rekommenderar verkligen Patrik Hansson på Fastighetsbyrån på Orust. Om vi mot förmodan skulle sälja återkommer vi gärna.
    Sofia K
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hej Sofia! Tack för de fina orden, det värmer verkligen att läsa! Jag är väldigt glad att ni genuint gillade stället och att ni och säljarna fick en så bra relation, det kändes direkt att detta kommer bli bra!

• 2020-10-03
    Vi har nu köpt ett hus genom Eric.
    Vi har haft ett flertal mäklare genom åren då vi köpt 1 bostadsrätt och 4 villor, men någon sådan här professionell mäklare har vi inte stött på tidigare. Mycket bra personligt bemötande.
    Över förväntan.
    Ett smidigt och enkelt husköp med en trevlig mäklare.
    Myriam L
    • 127.0 m²
  • 2020-09-27
    Vi fikk et meget godt inntrykk av Eric fra første møte og vi hadde en fin kommunikasjon gjennom salgsprosessen.
    Og eiendommen vår i Henån ble solgt raskt , og til en pris vi var fornøyd med. Vi kan anbefale Eric på det varmeste.

Karstein og Bjørg Kristung
    Karstein K
    • 122.0 m²
  • 2020-09-21
    Sålt 11/2 plans hus.
    Nöjd med allt inom försäljningen.
    Eric är en autentisk person.
    Man känner att han är ärlig o arbetar för kundens bästa.
    Glad o tillmötesgående har han alltid varit varje gång vi möts.
    I mina ögon är han den absolut bästa mäklare du kan få.
    Jag kan varmt rekommendera honom ♥️
    Suzanne D
    • 135.0 m²
  • 2020-09-14
    Sålt fastighet! Fungerade toppen!
    Kent Andreas T
    • 150.0 m²
  • 2020-09-13
    Vi har låtit Patrik sälja vårt sommarhus i Boxvik. Vi fick från första mötet ett mycket gott intryck.
    Patrik och Emilia gjorde en mycket fin presentation av hur en försäljning sker. Patrik har sedan skött hela processen utan någon anmärkning och till vår fulla belåtenhet.
    Patrik har ett mycket trevligt och positivt sått, som gör honom mycket lämplig som mäklare.
    Vi vill på det varmast tack honom för allt.
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hej på er! Kul att ni känner er nöjda, det var ett sant nöje att få hjälpa er med er försäljning av vackra Boxvik! Emilia hälsar och önskar er all lycka framåt!

• 2020-09-08
    Vi sålde ett fritidshus på Orust. Patrik har rakt igenom hela processen uppträtt mycket professionellt och med stor kunnighet guidat både oss som säljare och spekulanter genom hela processen på ett föredömligt sätt. Patrik är också en person som är flexibel, lätt att kommunicera med och som uppskattas av de allra flesta. Vi kan varmt rekommendera Patrik till alla de som överväger att göra fastighetsaffärer i området.
    Alf Stefan H
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hej Stefan! Tack för de fina orden och det utmärkta samarbetet vi hade under er försäljning. Allt var smidigt och väldokumenterat vilket ledde till en trygg och bra affär.

• 2020-09-06
    Mycket bra och proffsig mäklare. Var tydlig med förväntningarna. Blev riktigt bra!
    Eva Charlotte D
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hej Lotta! Kul att du känner dig nöjd, det var ett sant nöje att få hjälpa er med er försäljning!

• 2020-09-06
    Nöjd med försäljning av fritidshus. Mäklaren levde upp till förväntningarna och åstadkom ett bra resultat.
    Mikael L
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hej Mikael! Kul att du känner dig nöjd, det var ett sant nöje att få hjälpa er med er försäljning!

• 2020-09-04
    sålt fritidshus
    vänligt och korrekt
    infriade förväntningar
    Olof Sverker U
    • 63.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Hansson en del av Fastighetsbyrån Orust
    Tack för förtroendet och samarbetet Sverker, det var verkligen ett nöje att få hjälpa er med er försäljning!

• 2020-08-21
    Kanon trevlig säljare och tillmötesgående bemötande
    Viktor L
    Viktor L
    • 51.0 m²
    • Nösund
    köpte sitt hus med hjälp av Sara Edberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Stort tack för era fina ord! Önskar er allt gott och känner mig övertygad om att ni kommer trivas utmärkt i stugan! Tveka inte på att höra av er om jag kan hjälpa er med något i framtiden.

• 2020-08-11
    Mycket bra bemötande vid försäljning av sommarstugan. Hon var bra med information och har ett trevligt bemötande.
    Shanta Julia Deepa Maria E
    • 51.0 m²
    • Nösund
    sålde sitt hus med hjälp av Sara Edberg en del av Fastighetsbyrån Orust
    Hej! Stort tack för ditt fina omdöme. Det var så roligt att hjälpa dig med försäljningen av din sommarstuga. Önskar dig allt gott!

• 2020-08-05
    Bra support och bemötande ...
    Bengt Ejnar O
    • Mollösund
  • 2020-07-26
    Eric har guidat mig genom min första lägenhetsförsäljning med bravur!
    Kunnig och hjälpsam, både för köpare och säljare.
    Dag och natt känns det som om han har jobbat för att hitta den rätta köparen.
    Att han är en skön och glad kille är bara en bonus.
    Eric skall få sälja åt mig nästa gång också!
    Ludvig A
    • 30.0 m²
    • Ellös
  • 2020-07-21
    Sålt hus och köpt ett nytt hus.. vi fick ett super bra bemötande av mäklaren.. allt gick så smidigt
    Marcus Mio P
    • 135.0 m²
  • 2020-07-19
    Jag har sålt en fritidsfastighet på Orust och jag hade turen att få Orust bäste mäklare!
    Han är superproffsig; kunnig, erfaren, informativ, handlingskraftig, positiv, hjälpsam, trevlig, rolig etc.
    Lena Rundegren
    LENA R
    • 47.0 m²
  • 2020-07-06
    Vi köpte vårt första hus som verkligen blev vårt drömhus! Hela köpprocessen var hur smidig som helst med Linnéa, väldigt professionell och trevlig. All info var transparant och väldigt organiserad, så man vill ha det helt enkelt. Plattformen Köpcoachen var helt briljant! Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera Linnéa och byrån.
    Louice J
    • 84.0 m²
    • Svanesund
    köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2020-07-01
    Vi køpte en tomt. Från førsta telefonsamtal tills kontraktet var signerat har meklaren varit otroligt hjelpsam. Hon er kunnig, har besvarat absolut alla frågor vi har haft och har føljt oss upp gjenom hela processen på ett fantastiskt sett.

Når vi køper fastighet hoppas vi på god hjelp från meklaren. Linnea Engelbrektsson har hjelpt oss långt ut øver hvilka førventningar vi hadde.

Hela køpsprocessen har varit mycket bra!
    Thor Øivind O
    • Varekil

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte