Läs vad 145 Läs vad Linnéa Engelbrektsson

• 2020-10-26
    Jeg har solgt et fritidshus på Tången i Molløsund
    Linnéa har ledet meg med stød hånd gjennom hele prosessen og
    tatt hånd om alt fra foto til visning og papirarbeider.
    Hun har gjort dette på en strålende og profesjonell måte og
    jeg anbefaler henne varmt videre
    Øystein C
    • 75.0 m²
    • Mollösund
    sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2020-10-16
    Fint och följsamt bemötande i samband med köp av tomt.
    Ulrica V
    • Varekil
    köpte en tomt med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2020-10-15
    Har fått hjälp med att sälja en naturtomt på ca 2800kv. Anser att vår mäklare har visat stort intresse och uppföljningen har varit bra. Dock tog det ett halvår innan det blev affär. Mäklaren har å andra sidan sagt att tomtmark kan ta tid.
    Vi är nöjda med mäklaren och köparen. 🌹
    Har en liten synpunkt på varför man inte kopplar ihop köpare med säljare när intresset är stort från köparen. 🤔
    Anna Lena G
    • Henån
    sålde en tomt med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2020-08-05
    Bra support och bemötande ...
    Bengt Ejnar O
  • 2020-07-06
    Vi köpte vårt första hus som verkligen blev vårt drömhus! Hela köpprocessen var hur smidig som helst med Linnéa, väldigt professionell och trevlig. All info var transparant och väldigt organiserad, så man vill ha det helt enkelt. Plattformen Köpcoachen var helt briljant! Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera Linnéa och byrån.
    Louice J
    • 84.0 m²
    • Svanesund
    köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
  • 2020-07-01
    Vi køpte en tomt. Från førsta telefonsamtal tills kontraktet var signerat har meklaren varit otroligt hjelpsam. Hon er kunnig, har besvarat absolut alla frågor vi har haft och har føljt oss upp gjenom hela processen på ett fantastiskt sett.

Når vi køper fastighet hoppas vi på god hjelp från meklaren. Linnea Engelbrektsson har hjelpt oss långt ut øver hvilka førventningar vi hadde.

Hela køpsprocessen har varit mycket bra!
    Thor Øivind O
    • Varekil
  • 2020-06-29
    Vi har köpt en sommarstuga. Tycker att mäklaren var mycket trevlig. Kändes som att hon representerade både köpare och säljare på ett bra sätt.
    Vi är hittills mycket nöjda med vårt köp och med mäklaren.
    Kristina W
  • 2020-06-29
    Köpt fritidshus
    Linnea har varit kanon!
    Fredrik W
  • 2020-06-26
    Jag har sålt mitt fritidshus och blev fint bemött av Linnéa och tyckte att hon var bra insatt i förhållanden och hade ett bra omdöme. Jag känner mig tacksam för hennes insats!
    Vendela Karin Sophia K
    • 59.0 m²
    • Henån
  • 2020-06-12
    Tack vare att Linnea tog kontakt med oss blev försäljningen av denna våren.
    Vi hade en första kontakt med Fastighetsbyrån i höstas och planerade att sälja denna våren, men corona kom emellan med, vad vi trodde, låg efterfrågan på sommarhus.
    Linnea hörde av sig och berättade att efterfrågan var stor, så försäljningen blev av och vi är mycket nöjda.
    Vi har fått bra hjälp av Linnea som visat stort engagemang.
    Anna Chatarina B