Linnéa Engelbrektsson

Linnéa Engelbrektsson

Linnéa Engelbrektsson är mäklare på Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-04. Linnéa Engelbrektsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 149 omdömen med ett betyg på 4.6. Linnéa Engelbrektsson har haft 11 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 149 Läs vad Linnéa Engelbrektsson

• köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    • Malön/Flatön/Ängön
    2021-06-10
    Vi blev trevligt bemötta. Vi var nyfikna på fastigheten och fick ett positivt intryck. Vi fick känslan av att Linnea förstås såg till säljarens önskemål men även lyssnade till våra behov och svarade snabbt på frågor kring fastigheten som vi hade. Det enda som vi var lite missnöjda med var att vi inte förrän vi skulle skriva på köpet fick reda på att fastigheten ligger på ett naturreservat vilket begränsar vad vi kan göra där.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    • Henån
    2021-02-19
    Linnéa hjälpte oss med att sälja våran gård. Vi tycker att vi fick bästa möjliga hjälp hela vägen. Det kändes både tryggt och roligt att ha Linnéa som mäklare. Hela affären va väldigt smidig och vi kan varmt rekommendera Linnéa om ni går i säljtankar!
  • köpte en tomt med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    • Nösund
    2021-02-17
    Linnea har givit oss ett trevligt, engagerat, proffsigt och serviceinriktat bemötande genom hela affären.
    • Malön/Flatön/Ängön
    2021-01-29
    Har sålt mitt sommarhus .
    En väldigt smidig försäljning
    Ett trevligt bemötande
    Jag är nöjd med allt
    • Mollösund
    2020-10-26
    Jeg har solgt et fritidshus på Tången i Molløsund
    Linnéa har ledet meg med stød hånd gjennom hele prosessen og
    tatt hånd om alt fra foto til visning og papirarbeider.
    Hun har gjort dette på en strålende og profesjonell måte og
    jeg anbefaler henne varmt videre
    • Varekil
    2020-10-16
    Fint och följsamt bemötande i samband med köp av tomt.
  • sålde en tomt med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    • Henån
    2020-10-15
    Har fått hjälp med att sälja en naturtomt på ca 2800kv. Anser att vår mäklare har visat stort intresse och uppföljningen har varit bra. Dock tog det ett halvår innan det blev affär. Mäklaren har å andra sidan sagt att tomtmark kan ta tid.
    Vi är nöjda med mäklaren och köparen. 🌹
    Har en liten synpunkt på varför man inte kopplar ihop köpare med säljare när intresset är stort från köparen. 🤔
    • Mollösund
    2020-08-05
    Bra support och bemötande ...
    • Svanesund
    2020-07-06
    Vi köpte vårt första hus som verkligen blev vårt drömhus! Hela köpprocessen var hur smidig som helst med Linnéa, väldigt professionell och trevlig. All info var transparant och väldigt organiserad, så man vill ha det helt enkelt. Plattformen Köpcoachen var helt briljant! Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera Linnéa och byrån.
    • Varekil
    2020-07-01
    Vi køpte en tomt. Från førsta telefonsamtal tills kontraktet var signerat har meklaren varit otroligt hjelpsam. Hon er kunnig, har besvarat absolut alla frågor vi har haft och har føljt oss upp gjenom hela processen på ett fantastiskt sett.

Når vi køper fastighet hoppas vi på god hjelp från meklaren. Linnea Engelbrektsson har hjelpt oss långt ut øver hvilka førventningar vi hadde.

Hela køpsprocessen har varit mycket bra!