Linnéa Engelbrektsson
Registrerad mäklare sedan 2012-04-16
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 142 Läs vad Linnéa Engelbrektsson

• Bengt Ejnar O köpte en tomt med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-08-05

Bra support och bemötande ... Läs mer
  • Louice J köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-07-06

Svanesund
    Vi köpte vårt första hus som verkligen blev vårt drömhus! Hela köpprocessen var hur smidig som helst med Linnéa, väldigt professionell och trevlig. All info var transparant och väldigt organiserad, så man vill ha det helt enkelt. Plattformen Köpcoachen var helt briljant! Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera Linnéa och byrån. Läs mer
  • Thor Øivind O köpte en tomt med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-07-01

Varekil
    Vi køpte en tomt. Från førsta telefonsamtal tills kontraktet var signerat har meklaren varit otroligt hjelpsam. Hon er kunnig, har besvarat absolut alla frågor vi har haft och har føljt oss upp gjenom hela processen på ett fantastiskt sett.

Når vi køper fastighet hoppas vi på god hjelp från meklaren. Linnea Engelbrektsson har hjelpt oss långt ut øver hvilka førventningar vi hadde.

Hela køpsprocessen har varit mycket bra! Läs mer
  • Kristina W köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-29

Mollösund
    Vi har köpt en sommarstuga. Tycker att mäklaren var mycket trevlig. Kändes som att hon representerade både köpare och säljare på ett bra sätt.
    Vi är hittills mycket nöjda med vårt köp och med mäklaren. Läs mer
  • Fredrik W köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-29

Köpt fritidshus
    Linnea har varit kanon! Läs mer
  • Vendela Karin Sophia K sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-26

Henån
    Jag har sålt mitt fritidshus och blev fint bemött av Linnéa och tyckte att hon var bra insatt i förhållanden och hade ett bra omdöme. Jag känner mig tacksam för hennes insats! Läs mer
  • Anna Chatarina B sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-12

Mollösund
    Tack vare att Linnea tog kontakt med oss blev försäljningen av denna våren.
    Vi hade en första kontakt med Fastighetsbyrån i höstas och planerade att sälja denna våren, men corona kom emellan med, vad vi trodde, låg efterfrågan på sommarhus.
    Linnea hörde av sig och berättade att efterfrågan var stor, så försäljningen blev av och vi är mycket nöjda.
    Vi har fått bra hjälp av Linnea som visat stort engagemang. Läs mer
  • Lars F köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-04

Ellös
    Köpt fritidshus.
    Jag blev bemött på ett professionellt, trevligt och kompetent sätt.
    Det var ordning och reda på alla papper som vi också gick igenom noggrant.
    Jag är mycket nöjd med mäklarens insats under alla faser i köpet. Läs mer
  • Lena C köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-06-01

Ellös
    Vi har köpt ett fritidshus på Orust.
    Vi har blivit sakligt, professionellt och vänligt bemötta av Linnea.
    Hon var också väldigt hjälpsam mot oss då vi ville göra affär innan annons gick ut på Hemnet samtidigt som vi uppfattade att hon företrädde säljaren och hans intressen.
    Vi hade nog inga speciella förväntningar i förväg men inser nu i efterhand att det var till oerhört stor hjälp att alla formaliteter sköttes av en professionell mäklare. Vi fick stort förtroende för Linnea och kommer gärna att kontakta henne igen om det skulle bli aktuellt! Läs mer
  • Valter Jan-åke S sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-05-22

Varekil