Mäklare Västra Götaland Orust Fastighetsbyrån Orust Linnéa Engelbrektsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 106 Läs vad Linnéa Engelbrektsson

• Kerstin G köpte en tomt med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-07-22

Svanesund
    Snabb, säker och effektiv - visste sin sak och kunde sitt jobb! Rekomenderas Läs mer
  • Kjell Arne T sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-05-27

Mollösund
    Har sålt ett litet hus i Bohuslän. Linnea var både trevlig och proffsig.
    Försäljningen och resultatet blev till vår fulla belåtenhet. Läs mer
  • Helena K köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-05-16

Mollösund
    Vi har köpt ett hus i Mollösund med Linnéa som mäklare. Hon bemötte oss oerhört professionellt och engagerat. Hon är vänlig och behaglig, engagerad utan att vara påträngande, upplevs prestigelös, kunnig, lugn och trevlig!
    Det hela blev en mycket positiv upplevelse som ju dessutom utmynnade i ett nytt hus för oss i paradiset Mollösund! Läs mer
  • Magnus K köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-05-13

Mollösund
    Seriös mäklare som var lätt att havsytan göra med. Glad och positiv. Pratade lagom mycket, hennes kollegor översäljer.
    Lotsade på ett enkelt och positivt sätt oss igenom hela processen. Läs mer
  • Catarina Helena Victoria O sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-04-06

Har sålt en villa.
    Har blivit bemött på ett jättebra sätt av bår mäklare. Har fått raka och tydliga svar och den stöttning och guidning som vi ville ha under vår försäljning.
    Supernöjd! Läs mer
  • Örjan A köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-03-18

Varekil
    Köpt sommarstuga.
    Linnéa är proffsig, kunnig, trevlig och glad.
    Hög servicenivå, m.a.o. en riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Thomas H sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-02-21

Varekil
    Jag har sålt mitt hus på Orust
    Professionellt och sakligt bemötande
    Mina förväntningar har överträffats efter en mycket väl genomförd bostadsaffär
    Jag anlitar gärna Linnea igen om jag skulle sälja i framtiden! Jag rekommenderar säljare att anlita Linnea på Fastighetsbyrån Orust! Läs mer
  • Petra Hanna Eleonora E köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-02-12

Henån
    Duktig, trevlig och hjälpsam! En toppenmäklare! Läs mer
  • Knut L köpte sin bostad med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-11-19

Köpte ett sommarhus på Orust.
    Från början till slut har Linnea varit väldigt kunnig, serviceminded och tillmötesgående. Läs mer
  • Mathilda K köpte sin bostad med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2018-11-02

Trevligt bemötande och väl insatt i bostaden. Kändes tryggt genom hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson