Linnéa Engelbrektsson

Linnéa Engelbrektsson

Linnéa Engelbrektsson är mäklare på Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-04. Linnéa Engelbrektsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 153 omdömen med ett betyg på 4.6. Linnéa Engelbrektsson har haft 7 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 153 Läs vad Linnéa Engelbrektsson

• köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    • Varekil
    2022-07-29 Verifierad kund
    Lyhörd super trevlig mäklare. Proffesionellt bemötande och hade hela tiden koll på oss och hörde av sig hur saker och ting gick.
    Tacksam att hon var mäklare för just de huset vi valde att köpa.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    2022-07-27 Verifierad kund
    Linne'a är proffsig, kunnig, trygg, och vänlig.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, och proffsig hantering. Och det är vad man förväntar sig i en sådan affär. Linnéa har levt upp till detta.
    • Malön/flatön/ängön
    2022-06-17 Verifierad kund
    Snabb, vänlig och informativ! Enkel att ha att göra med. En mycket positiv upplevelse!
    • Malön/Flatön/Ängön
    2021-06-10 Verifierad kund
    Vi blev trevligt bemötta. Vi var nyfikna på fastigheten och fick ett positivt intryck. Vi fick känslan av att Linnea förstås såg till säljarens önskemål men även lyssnade till våra behov och svarade snabbt på frågor kring fastigheten som vi hade. Det enda som vi var lite missnöjda med var att vi inte förrän vi skulle skriva på köpet fick reda på att fastigheten ligger på ett naturreservat vilket begränsar vad vi kan göra där.
    2021-02-19 Verifierad kund
    Linnéa hjälpte oss med att sälja våran gård. Vi tycker att vi fick bästa möjliga hjälp hela vägen. Det kändes både tryggt och roligt att ha Linnéa som mäklare. Hela affären va väldigt smidig och vi kan varmt rekommendera Linnéa om ni går i säljtankar!
  • köpte en tomt med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust
    • Nösund
    2021-02-17 Verifierad kund
    Linnea har givit oss ett trevligt, engagerat, proffsigt och serviceinriktat bemötande genom hela affären.
    • Malön/Flatön/Ängön
    2021-01-29 Verifierad kund
    Har sålt mitt sommarhus .
    En väldigt smidig försäljning
    Ett trevligt bemötande
    Jag är nöjd med allt
    • Mollösund
    2020-10-26 Verifierad kund
    Jeg har solgt et fritidshus på Tången i Molløsund
    Linnéa har ledet meg med stød hånd gjennom hele prosessen og
    tatt hånd om alt fra foto til visning og papirarbeider.
    Hun har gjort dette på en strålende og profesjonell måte og
    jeg anbefaler henne varmt videre
    • Varekil
    2020-10-16 Verifierad kund
    Fint och följsamt bemötande i samband med köp av tomt.