Linnéa Engelbrektsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 116 Läs vad Linnéa Engelbrektsson

• Alexander E köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-03-20

Proffsig.
    Allt man tycker en mäklare ska ha.

Punkt! Läs mer
  • Sanna Erika A köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-03-20

Henån
    Väl bemött och allt kändes tryggt. Läs mer
  • Kent Rune A sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-03-16

Nösund
    Jag har sålt mitt fritidshus på Lyrön. Mäklarteamet med Linnea som mäklare har fungerat på ett mycket bra sätt med både information och praktiska åtgärder.
    Mina förväntningar var att få hjälp med att sälja mitt hus med minsta bekymmer för mig.
    Sammanfattningsvis har mina förväntningar hittills uppfyllts och jag har ingen anledning att tro att det inte kommer att fortsätta på samma vis Läs mer
  • Hanna D köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-01-15

Snabb och tydlig kommunikation. Trevligt bemötande. Uppstyrda möten. Läs mer
  • Erik H köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2020-01-14

Henån
    Linnea är avslappnad, tillgänglig och trevlig Läs mer
  • Emma J skrev om Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-10-21

Köpt hus på Orust! Linnéa har varit både engagerad under hela perioden från visning till överlåtelse, samt omtänksam gentemot oss som köpare. Läs mer
  • Annette Viola P sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-10-15

Svanesund
    Mycket trevligt bemötande och hade svar på de frågor vi hade när vi skulle sälja bostaden. Läs mer
  • Erika I köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-10-03

Svanesund
    Vi har köpt fritidsbostad. Linnea är trevlig, saklig, noggrann och professionell! Tydlig och bra genomgång vid köpet, bra information och svar på frågor. Hon kändes mänsklig och närvarande. Tidigare dålig erfarenhet av stroppig, översittar- mäklare-ingenting av det hade Linnea. Vi fick en bra kontakt med säljarna också, det tror vi även berodde på Linneas goda sätt. Allt gick smidigt och kändes tryggt! Tack Linnea! :-) Läs mer
  • Jenni E
    Jenni E köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-09-30

Henån
    Super nöjd med Linnéa då vi köpte en 1,5 plansvilla med källare. Det var lätt att få tag på henne och hon var engagerad. Mitt köp kändes tryggt och bra med henne. Läs mer
  • Göran Vilhelm E sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Engelbrektsson en del av Fastighetsbyrån Orust

2019-09-13

Henån
    Linnea har skött vår försäljning utmärkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Orust

Linnéa Engelbrektsson