David Rosander

David Rosander

David Rosander är mäklare på Fastighetsbyrån Oskarshamn

David Rosander har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. David Rosander har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.5. David Rosander har haft 1 försäljningar sen 2022-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-04 - 2022-04

Läs vad 4 Läs vad David Rosander

• sålde sin lägenhet med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    2022-05-14 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Det kändes helt rätt från allra första kontakten. Trevlig, glad, kunnig och professionell mäklare. Hade en tydlig strategi och tidsplan direkt ifrån början, samtidigt som han var realistisk och visade upp alternativa scenarion beroende på hur marknaden utvecklas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    2022-05-11 Verifierad kund
    Glatt och bra bemötande och bra påläst.
  • sålde sitt hus med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • Norrby
    2022-05-10 Verifierad kund
    Bra, proffsigt och mänskligt. Informerade på ett bra sätt så att jag var delaktig i processen. Levde absolut upp till förväntningarna.
    Tack så jättemycket för de fina orden och för att du tog dig tid att skriva omdömet Eva! :) David Rosander
  • köpte sitt hus med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • Norrby
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött av mäklaren vid visningen. Även vid kontraktskrivningen. Dock hade han inte svar på om det fanns fiber. När jag var på visningen.
    Mäklaren hade bra kunskap om detaljerna vid köpekontrakt skrivningen.
    Svarar snabbt via sms vid frågor .
    Tack för det fina omdömet Anki! Jag hoppas du kommer trivas som Oskarshamnsbo. :) David Rosander