Elis Gustafsson

Elis Gustafsson

Elis Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

Elis Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Elis Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.8. Elis Gustafsson har haft 61 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

67 omdömen om Elis Gustafsson

Mona A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elis Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
Berga

Har blivit korrekt bemött av Elis. Var själv tveksam att det skulle gå att få lägenheten såld. Elis vände så småningom försäljningen till positivt resultat. Lugn och sansad, med bra resultat.

Maria F
Bremerlyckan

Elis Gustafsson är en fantastisk mäklare Mycket trevlig, professionell och kändes tryggt från första mötet att ha honom som mäklare

Agnieszka S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elis Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kalmar
Berga

Mkt proffsig, tillmötesgående, hjälpsam, tar reda på extra info, trevlig

Roger R
Berga

Trevlig och engagerad. Ger inte upp i första taget att hitta köpare. Flexibel och lyhörd. Toppen.

Lisa B
Gamla Smedby

Super trevlig, pedagogisk och lätt att få kontakt med!

Mona A
Berga

Har blivit väl bemött. Hittills är förväntningarna ok. Köpet av Klunkens Backe 3, var helt korrekt. Bra jobb.

Patrik B
Funkabo

Såsom en mäklare ska vara. Lyhörd, extra visning utan problem, svarar närsomhelst på dygnet. Lugn och trygg! Både på säljaren och köparens sida uppfattar jag det som.

Sylvia K
Funkabo

Jag är så nöjd över att jag anlitade Elis. Han är en person som det är lätt att få förtroende för, inte bara på grund av hans gedigna mäklarerfarenhet. Han är lättsam och enkel ha och göra med, kommunicerar tydligt och håller det vi kommit överens om. Att han dessutom snabbt lyckades sälja min lägenhet i en marknad som var i det närmaste stillastående, det är nästan orimligt skickligt! En riktig superhjälte förklädd till mäklare.

Maria S
Berga

En ödmjuk men professionell mäklare som är mån om sina kunder. Rekommenderar varmt!

Tomas L
Berga Centrum

Kunnig, engagerad och envist övertygad om att lyckas. Trots att marknaden i princip dog lagom till att vi skulle sälja höll han vårt mod uppe och kom med kloka och välavvägda förslag och planer. Har bara bra saker att säga om Elis!