Shanta Nyblom är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

Shanta Nyblom har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Shanta Nyblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.8. Shanta Nyblom har haft 26 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 29 Läs vad Shanta Nyblom

• köpte sin lägenhet med hjälp av Shanta Nyblom en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2021-10-19
    Varm och lyhörd. Kunnig och inkännande. Fick genast förtroende för Shanta vid köpet av min nya lägenhet och det känns självklart att hon även kommer att få ta hand om min kommande försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Shanta Nyblom en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    • Lindsdal
    2021-10-19
    Vi hade ett mycket bra första möte, där hon fick uppdraget att påbörja försäljning. Jag tyckte det flöt på bra. Eftersom jag aldrig sålt något hus tidigare, så hade jag inga speciella förväntningar, utan tänkte att mäklaren vet vad som behöver göras och så blev det också.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Shanta Nyblom en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2021-10-19
    Shanta är en fantastisk person som verkligen bemötte och såg oss. Hon fanns hela tiden som stöd och bollplank på denna resa.
    Lätt att få kontakta med och bra på att förklara om något kändes oklart. Vi kan verkligen rekommendera henne till kommande uppdrag.
  • sålde sitt hus med hjälp av Shanta Nyblom en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    2021-10-03
    Engagerad, tillgänglig, trevligt bemötande. Det Shanta inte direkt kunde svara på tog hon reda på och återkopplade. Lätt att tala med. Nöjd är jag.
    Hej Birgitta! Tack för ett härligt samarbete! Det har varit en lärorik resa på många vis 😉 Shanta Nyblom
    2021-10-02
    Allt var mycket bra vid försäljningen.
    Tack Rosmarie!
    Lycka till med ert nya boende!
    Vh Shanta.
    2021-09-30
    Helst ok aaaaaaaåaaaasßssaaasssssssßssssßaassss
    2021-09-28
    Bra bemötande. Snabb återkoppling. Uppfyllde våra förväntningar väl.
  • 2021-09-22
    Supertrevligt och professionellt bemötande när vi köpte vårt lilla torp.
    Tack för fint omdöme Anette! Detta kommer bli toppen för er! SÅg allt hur ni håller på och stökar när jag blåste förbi en dag :-)
    Lycka till med allt!
    Vh Shanta
    • Skälby
    2021-09-22
    Professionellt skött från början till slut.
    Tack Hanna! Det var lätt med ett så bra samarbete :-) Shanta Nyblom
    2021-09-09
    Vi fick ett utmärkt bemötande och är nöjda med upplevelsen av köpet.
    Tack Ebba! Lycka till med renovering och sätta er egna prägel på er bostad!
    Vänliga Hälsningar Shanta Nyblom Fastighetsbyrån