en del av Fastighetsbyrån Kalmar

4.8 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Rickard Öberg

• Inge-mor B
    Inge-mor B skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Har blivit väldigt bra bemött. Vi är mycket nöjda. Har inget att klaga på. Petra vill vi ge en extra stjärna!
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Ett proffs ut i fingerspetsarna, alltid lyhörd och lyssnar på frågor jag ställt. Svarar snabbt utan att tveka, han kan sitt jobb föredömligt bra. Pappersexercisen vid övertagandet skötte han snabbt och förklarade allt på ett lättförståligt sätt. Han är en mäklare jag skulle vända mig till om det skulle hända att jag skulle sälja min fastighet.
    Med vänlig hälsning
    Thomas Norrbohm
  • Mona A
    Mona A skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Försäljning av en villa.Dom gjorde sitt jobb men var väl inte så överdrivet intresserade om att vi skulle få ett bra pris.Men vi är i stort sett nöjda.Arvordet var lite luddigt eller snarare svårförklarat,nu efteråt vet vi mer.Allt gick ju snabbt o smidigt.
  • Anne S
    Anne S skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Jag tycker att ni gjorde ett suveränt jobb med att både förmedla och sälja lägenheten. Känner mig väl mottagen och kan varmt rekommenderar er till andra som jag känner.
  • Johnny B
    Johnny B skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Alltid trevlig och positiv kontakt. Den ende mäklare i Kalmar som förstod vad vi som säljare av vår fastighet ville uppnå.
  • Gun S
    Gun S skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Jag har varit helt nöjd med allt. Önskar er alla lycka till med ert arbete.
  • Edisa K
    Edisa K skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Bemötandet är proffesinellt hos anställda på Fastighetsbyrån i Kalmar. Engagerade och lyhörda.
  • Marie J
    Marie J skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Jag är väldigt nöjd med försäljningen av min lägenhet i Kalmar.Har rekommenderat er för andra.Nu ska jag bara här sen få hjälp med deklationen.Och det hoppas jag med löser sig till det bästa.
  • Anders V
    Anders V skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Försäljning av fastighet. Mycket nöjd kund!
  • Christina G
    Christina G skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar
    Tydligt, informativt och förtroendeingivande bemötande från start till mål.
    Jag har sålt ett enfamiljshus, sålt en bostadsrätt samt köpt en bostadsrätt med proffsigt utförda tjänster från Rickard Öberg Fastighetsbyrån Kalmar.
    Det gick alltid att få svar om det dök upp en fråga. Kände mig alltid väl bemött även innan vi startade vår affärsrelation.
    Känner fortfarande att jag när som, kan ta kontakt för att få svar på eventuella frågor om fastigheter/lägenheter även om det inte gäller ett nytt uppdrag!
Tony Lindh
Pål Pettersson