Mäklare Kalmar Kalmar Fastighetsbyrån Kalmar Rickard Öberg
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 17 Läs vad Rickard Öberg

• Nina T köpte sitt hus med hjälp av Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2019-07-10

Getingen
    Engagerad, tydlig, ordning och reda genom hela affären. Richards professionalism överträffade alla våra högt ställda förväntningar. Mycket väl skött från visning till avslut. Vi kände oss väldigt trygga hela vägen. Läs mer
    2019-07-11 Rickard Ö svarar Nina T
    Stort lycka till med ert nya hem. Jag är helt övertygad om att ni nu verkligen har "hittat" hem. Ska bli kul att få följa era planer, och hoppas så klart på att få återkomma och se era drömmar förverkligade. Mvh Rickard
  • Jonas C sålde sin bostad med hjälp av Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2018-12-07

Proffsigt bemötande från början till slut.

/ Jonas Läs mer
    2019-07-11 Rickard Ö svarar Jonas C
    Stort tack för ert förtroende och lycka till med era spännande planer. Ska bli kul att följa ert projekt och jag ser fram emot att få "checka in" vid tillfälle. Mvh Rickard
  • Mikael E skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2017-12-06

Toppenbra bemötande, hög kvalitet i leverans, annonsering och visning.
    Inte helt nöjd med slutlig bedömning av kundunderlag och slutuppgörelse. Det är inte kopplat till slutpriset i sig utan bedömningen av slutligt köparunderlag. Läs mer
  • Niclas Möller M skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2017-12-04

Rickard ger ett mycket positivt helhetsintryck. Affären kändes aldrig stressad/forcerad som jag upplevt på andra håll. Läs mer
  • Marie E skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2017-10-02

Mycket proffsigt bemötande.
    Pålitlig Läs mer
  • Joakim L skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2017-04-27

Bra bemötande och proffsigt upplägg och som kund känner man sig trygg. Läs mer
  • Simon S skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2017-04-26

• Inge-mor B skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2015-01-08

Har blivit väldigt bra bemött. Vi är mycket nöjda. Har inget att klaga på. Petra vill vi ge en extra stjärna! Läs mer
  • Thomas N skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2015-01-07

Ett proffs ut i fingerspetsarna, alltid lyhörd och lyssnar på frågor jag ställt. Svarar snabbt utan att tveka, han kan sitt jobb föredömligt bra. Pappersexercisen vid övertagandet skötte han snabbt och förklarade allt på ett lättförståligt sätt. Han är en mäklare jag skulle vända mig till om det skulle hända att jag skulle sälja min fastighet.
    Med vänlig hälsning
    Thomas Norrbohm Läs mer
  • Mona A skrev om Rickard Öberg en del av Fastighetsbyrån Kalmar

2014-11-13

Försäljning av en villa.Dom gjorde sitt jobb men var väl inte så överdrivet intresserade om att vi skulle få ett bra pris.Men vi är i stort sett nöjda.Arvordet var lite luddigt eller snarare svårförklarat,nu efteråt vet vi mer.Allt gick ju snabbt o smidigt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kalmar

Andreas Jonasson