Michaela Brock

Michaela Brock

Michaela Brock är mäklare på Fastighetsbyrån Oskarshamn

Michaela Brock har varit registrerad mäklare sedan 2014-04. Michaela Brock har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.7. Michaela Brock har haft 0 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 21 Läs vad Michaela Brock

• köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Brock en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • 52.3 m²
    2019-12-10
    Varm öppen person o låter kunden titta i fred o följer upp om man är intresserad o hör av sig på ett fint sätt vi mobil.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Brock en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • 57.5 m²
    • Södertorn
    2019-09-24
    Vi har sålt en lägenhet. Vänligt bemött
    • 4:a
    • 110.7 m²
    2019-09-23
    Köpt bostadsrätt och ska sälja bostadsrätt
    Har fått ett proffsigt bemötande, mäklaren har alltid funnits tillgänglig och har hållit oss uppdaterade under processen
    Mäklaren har överträffat våran förväntningar och vi är väldigt nöjda med att få uppdateringar efter visning dessutom är mäklaren tillgänglig och finns bara ett telefonsamtal eller ett sms bort!
    • 4:a
    • 90.5 m²
    2019-08-29
    Jag säljer mitt hus och köper en bostadsrätt. Min mäklare har varit mej behjälplig under hela resan och tillfört tips och råd som bidragit till att jag känt mej trygg och säker. Vår kommunikation har varit mycket
    positiv då hon är en uppmärksam lyssnare ock har ett behagligt bemötande.
    • 64.0 m²
    2019-08-28
    Köpt en bostadsrätt och det var första gången jag har köpt en bostad så min mäklare stöttade mig jätte mycket och förklarade allt så jag förstod
    • 46.0 m²
    2019-08-26
    5+ snabb och bra service vid köpet av vår läge, mindre än 48 timmar 😃
    • 59.8 m²
    • Södertorn
    2019-07-09
    Jag kan inget annat än gott säga. Över mina förväntningar. 😊 Fanns alltid till hands och svarade på mina frågor.
    • 1:a
    • 41.0 m²
    2019-06-30
    Köpt en bostadsrätt.

Trevligt bemötande.

Fick de upplysningar som behövdes utan att fråga.

Allt är till min fulla belåtenhet.
    • 5:a
    • 130.0 m²
    2019-06-26
    Jag har sålt en bostadrätt och mäklaren motsvarade mina förväntningar
    • 3:a
    • 81.0 m²
    2019-06-24
    Jag köpte en bostadsrätt och mäklaren levde upp till mina förväntningar. Affären gick precis som jag hade tänkt mig, så jag är mycket imponerad.