Alla kategorier Mäklare Kalmar Oskarshamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Oskarshamn

Fastighetsbyrån Oskarshamn

Flanaden 8, 572 30 Oskarshamn — Visa karta

Välkommen till Oskarshamn - en riktig ostkustspärla!

I Oskarshamn är närheten till hav och natur kännbar var du än befinner dig. Kobbar, öar och skär längs kusten bidrar till vackra vyer och inåt landet är byarna omgivna av de småländska skogarna. Härifrån går färjor till både Öland och Gotland och ortens industrier skapar många arbetstillfällen.

Vi på Fastighetsbyrån älskar det vi gör och våra ledord är engagemang, kunnande och ödmjukhet. Vi vill att du ska bli nöjd med din bostadsaffär, varför vi alltid utgår från dina önskemål och förutsättningar.

Kom gärna förbi eller kontakta oss med frågor om bostad eller boende i Oskarshamn!

Läs vad 33 kunder tycker om Fastighetsbyrån Oskarshamn

• Britt-Inger E skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålt ett fritidshus genom Fastighetsburån.
    Har blivit trevligt bemött vid samtliga kontakter.
    Endast ett visningstillfälle, en måndageftermiddag, tyckte jag var för lite.
    Mäklaren har alltid svarat omgående på mina frågor. Är i stort nöjd med min mäklare. Läs mer
  • Nicklas F skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Husköp. Tryggt och enkelt. Kände mig väldigt omhändertagen. Läs mer
  • Magnus S skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Hög tillgänglighet, stor kunskap, trevligt bemötande! Läs mer
  • Sofia Margareta Charlotte S
    Sofia Margareta Charlotte S skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Mäklaren är mycket trevlig, informativ, ärlig och snabb och effektiv.
    Har sålt en enplansvilla på 186 kvm. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Har precis sålt vårt enplans hus med hjälp av fastighetsbyrån.
    Mäklaren var fantastisk, han försökte inte ge oss falska förhoppningar.
    Han angav vad han trodde huset skulle gå för och han prickade nästan in det på öret.
    Trevlig, hjälpsam och otroligt duktig mäklare som jag rekommenderar till alla jag möter som ska sälja eller köpa en bostad. Läs mer
  • Yvonne L skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Ett gäng som är genuint intresserade av både köpare och säljare. Helt fantastiska. De har gjort ett fantastiskt jobb. Stort tack till er allihop och speciellt stort tack till Michaela. Läs mer
  • Annica K skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån i Oskarshamn. Fick ett positivt bemötande av min mäklare. Tillmötesgående och förtroendeingivande samt att mina förväntningar blev som jag hade tänkt mig. Läs mer
  • Simon I skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bra service med en mäklare, Michaela, som inte målade upp glädjekalkyler, men som ändå lyckades sälja lägenheten med vinst. Ett litet minus för att de verkar vara lite dyrare än andra mäklarfirmor i stan, men för min del så uppskattade jag servicen samt att Michaela låg på och pushade spekulanterna när det behövdes. Läs mer
  • Hanna L skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bra bemötande, informativ, värnar om sina kunder Läs mer
  • Petra E skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Har köpt radhus i centrala Oskarshamn. Mycket bra bemötande då vi flera gånger träffat mäklaren i samband med visningar. Aldrig omöjlig att visa objekt på udda tider och dagar då vi bott mycket långt bort och inte kunnat närvara vid ordinarie visningar.
    Sammanfattningsvis en mycket trevlig mäklare som snabbt svarat på de frågor vi haft i samband med olika visningar, men även vid det slutliga köpet av vårt fina radhus. Läs mer
  • Kjell H skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålt bostad. Fått bra bemötande och information under och efter försäljningen. Erbjuden hjälp med deklaration.
    Rekommenderas Läs mer
  • Kristina M skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålt en villa
    Fint o lugnt bemötande av mäklaren.
    Goda råd till oss i slutet av försäljningen som blev ett bra avslut på affären.
    Kunde kanske ha drivits på lite fortare. Läs mer
  • Ulrika E skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålde våran villa i ett populärt område , det gick snabbt och effektivt Läs mer
  • Saga Mildred H skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålt hus
    På ett mycket bra sätt
    Uppfyllde mina förväntningar Läs mer
  • Mariette N skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Köpt hus
    Bra info om huset
    Lätt att kontakta mäklaren Läs mer
  • Kerstin Mariana L skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    God presentation av bostaden genom foto och text. Trevligt bemötande och bra info. Kan varmt rekomendera mäklaren. Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Köpt villa/småhus
    Proffsig mäklare med koll på det mesta
    Enda negativa är att emailkorrespondens inte funkade (man fick inte svar). Jag har inte tid att jaga mäklare på telefon med småsaker, och vill heller inte störa mäklaren med detta.
    Detta är dock en småsak i sammanhanget och mitt samlade intryck är att vi som köpare är nöjda med både köpet och mäklarens jobb.
    Tyckte även att mäklaren agerade proffsigt när säljaren i sent skede kom med nya eventuella köpare som hade förlängt processen (och kanske fått oss att hoppa av). Mäklaren satte då ned foten mot säljaren och övertygade honom om vikten att fullfölja affären snyggt med befintliga intressenter. Läs mer
  • Anita S skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Man har känt sig trygg i hela processen. Läs mer
  • Annemarie H skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    I don't speak good swedish....but we can say we are satisfied with Fastighetsbyrån in Oskarshamn! Läs mer
  • Karl G skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    rekomederas till de bästa kunde inte vara bättre skyltningen utanför kontoret kunde vara bättre Läs mer
  • Elin W skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    vi betalade för mycket för vad dom gjorde även att vi fick lägsta prosentsattsen. det var dåligt överlämat vid semeter så vi själva fick ta vissningaer efter att intressanter hade letat upp oss på internet. Läs mer
  • Thommy L skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Mäklaren var ny men gjorde ändå ett bra jobb från sina förutsättningar dåligt att objektet inte kom med i tidningen som andra objekt gjorde. Läs mer
  • Osmo Kysti K skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Hela försäljningen har gått enligt den plan som mäklaren och jag hade kommit överens om, tidsplanen har varit bra, jag är mycket nöjd. Läs mer
  • H�kan N
    H�kan N skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bra hanterat av ärendet! Fick det jag behövde för erlagd kostnad. Läs mer
  • Gun Laila Birgitta N skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bemötandet var bra. Det är ju mycket som ingår i mäklararvodena så det är väl bara att se glad ut och asseptera vi fick ju bra hjälp och är nöjda. Läs mer
  • Henrik G skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Vi blev varmt välkomna, bra jobbat av mäklare. Läs mer
  • . skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Över förväntan, mycket nöjd. Snabb och effektiv försäljning. Läs mer
  • Christina M skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Tryggt, trevligt och lätt. Vi rekommenderar Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Halina Czeslawa W skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bra har sålt 2 fastigheter genom Fastighetsbyrån och även köpt 2 st fastigheter. Läs mer
  • Ewa-Lotte I skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Jag har känt mig trygg igenom hela försäljningen, har haft en fantastiskt duktig ung mäklare. Läs mer
  • . skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Kompetent personal. Trevligt bemötande. Smidighet. Läs mer
  • Peter N skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bra................................ Läs mer
  • Karl Arne Evert R skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Jag upplevde fastighetsbyrån mycket seriöst arbetande och var
    mycket engagerad av sin kund. Kan rekommendera fastighetsbyrån
    till försäljning av fastigheter. Läs mer

Flanaden 8, 572 30 Oskarshamn