Alla kategorier Mäklare Kalmar Oskarshamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Oskarshamn

Fastighetsbyrån Oskarshamn

Flanaden 8, 572 30 Oskarshamn — Visa karta

Välkommen till Oskarshamn - en riktig ostkustspärla!

I Oskarshamn är närheten till hav och natur kännbar var du än befinner dig. Kobbar, öar och skär längs kusten bidrar till vackra vyer och inåt landet är byarna omgivna av de småländska skogarna. Härifrån går färjor till både Öland och Gotland och ortens industrier skapar många arbetstillfällen.

Vi på Fastighetsbyrån älskar det vi gör och våra ledord är engagemang, kunnande och ödmjukhet. Vi vill att du ska bli nöjd med din bostadsaffär, varför vi alltid utgår från dina önskemål och förutsättningar.

Kom gärna förbi eller kontakta oss med frågor om bostad eller boende i Oskarshamn!

Läs vad 72 kunder tycker om Fastighetsbyrån Oskarshamn

• 2019-07-10

Simon Sven-Magnus J skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bra och snabb process som ledde till önskat avslut Läs mer
  • 2019-07-10

Ricard E skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Vi har köpt en stor villa och har blivit mycket bra bemötta. Vi är nöjda med den servicen vi har fått. Läs mer
  • 2019-07-09

Elmedin R skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Jag kan inget annat än gott säga. Över mina förväntningar. 😊 Fanns alltid till hands och svarade på mina frågor. Läs mer
  • 2019-06-30

Anna-Kerstin D skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Köpt en bostadsrätt.

Trevligt bemötande.

Fick de upplysningar som behövdes utan att fråga.

Allt är till min fulla belåtenhet. Läs mer
  • 2019-06-26

Magnus B skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Jag har sålt en bostadrätt och mäklaren motsvarade mina förväntningar Läs mer
  • 2019-06-24

Joseph U skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Jag köpte en bostadsrätt och mäklaren levde upp till mina förväntningar. Affären gick precis som jag hade tänkt mig, så jag är mycket imponerad. Läs mer
  • 2019-06-24

Viktor E skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Rekommenderas starkt. Mäklaren ger goda intryck direkt från start och enda in i mål. Lätt att ha förtroende för. Läs mer
  • 2019-06-15

Björn Ragnar B skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Han skötte försäljningen av vårt kedjehus, professionell, tydlig, vi har tidigare haft samma mäklare och han har varje gång skött allt på ett jättebra sätt. Läs mer
  • 2019-06-13

Åsa Catarina B skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Vi har sålt en villa i Saltvik. Under hela processen har mäklaren varit tillgänglig och behjälplig, något vi satte stort värde på. Läs mer
  • 2019-06-12

Jessica Charlotta D skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålt en villa.
    Blev mycket bra bemött med rak och tydlig information av mäklaren, som även svarat/återkopplat snabbt på våra frågor och funderingar. Helheten har varit mycket bra! Läs mer
  • 2019-06-07

Tomas G skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Köpt en villa. Är mkt nöjd med mäklarn. Hjälpsam o trevlig Läs mer
  • 2019-06-03

Jens Mikael K skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bra bemötande och bra hjälp rakt igenom hela min husförsäljning Läs mer
  • 2019-05-18

Annika G skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Det som man förväntar sig utav , en mäklare kan missförstås pga att man inte riktigt vet hur en mäklare arbetar = kan bli missförstånd då man är en oerfaren kund angående vad som ingår i mäklares yrke.

Men jag försökte sätta mig in mer och mer i hur samt vad en mäklare kan bidra med, för att uppfylla kundens förväntningar.

Och när jag kunde börja förstå mer, så frågade jag mer, och mer olika ting till vår Mäklare - Daniel Hällblad.

Och ju mer och mer som både Daniel och jag började att förstå varandra , genom att = kunna ha en bra kommunikation - så tyckte jag att vi båda två , förstod varandra väldigt bra , då kommunikations nivån låg till på rätt sätt - mellan mäklare ( - kunden ) och säljaren (- jag + min make)

Så jag tyckte att Daniel Hällblad gjorde det han kunde för att husförsäljningen skulle gå framåt och på rätt sätt.

Och dom nya ägarna på detta huset i Kristdala, då deras hus också behövdes säljas för att kunna flytta in i sitt nya hus = det som min make och jag sålt till dom.

Så har jag förstått att Daniel Hällblad även snappade upp intressenter från vårt förra hus, i Kristdala och på så sätt så kunde dom nya ägarnas ( till vårt förra hus i Kristdala) förra hus också säljas i rätt tid.

= Resultatet utav dessa två hus som såldes med Daniel Hällblads vakenhet samt uppmärksamhet , engangerande m.m på denna husförsäljnings + husköps situation så = två hus såldes i Kristdala inom loppet utav typ runtomkring 6 månader, jag tror inte det tog mer än 6 månader , innan 3 olika hushåll fick sina nya hus, som alla ville ha dessutom och det fixade Daniel Hällblad med råge - tycker jag!

Har förstått att det mestadels inte är lätt att försöka sälja hus i Kristdala, men Daniel Hällblad skötte allt detta på ett snyggt sätt, tycker jag.

Jag är nöjd, och det är min make Thorleif också

👍👍 Daniel Hällblad. Läs mer
  • 2019-05-13

Rebecka R skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Vi har både sålt våran stora villa och köpt vårt nya hus genom samma mäklare.
    Vi gillar Per-Anders då han inger ett intryck av trygghet och stabilitet.
    Vi köpte vårat nuvarande hus sv Per-Anders med för 11 år sedan och tvekade aldrig att anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-05-13

Oscar M skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Mycket trevlig mäklare och det kändes tryggt samt bekvämt att genomföra köpet. Läs mer
  • 2019-05-12

Linn N skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Köpt en bostad. Trevlig mäklare som tydligt visade sitt intresse och var behjälplig. Läs mer
  • 2019-04-27

Angeliki D skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Köpt en bostadsrätt.
    Bemötandet var ok. Hade gärna sett till att mäklaren visat tvättstuga och bostadens olika förvaringsställen. Bostadsaffären gick snabbt. Är nöjd med mitt bostadsköp i dagsläget. Läs mer
  • 2019-04-12

Per-Gunnar Axel K skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Det var perfekt från start till slut. Raka bra svar, av mäklaren. Läs mer
  • 2019-04-09

Kristian J skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Har köpt en bostadsrätt . Tyckte att mäklaren var bra och att affären gick smidigt Läs mer
  • 2019-04-07

Sven Marco Andreas R skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålde vårat hus med fastighetsbyrån, funkade klockrent. Läs mer
  • 2019-04-02

Ingegärd Vasty B skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålt villa. Mycket nöjd med mäklaren varit hjälpsam och tillmötesgående.
    Med vänlig hälsning.
    Ingegerd Blixt. Läs mer
  • 2019-03-04

Jerry B skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålt villa jättenöjd med Daniel mäklaren Läs mer
  • 2019-03-03

Amanda B skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålt lägenhet
    Mäklaren var jättebra och hjälpte oss snabbt med våran affär Läs mer
  • 2019-02-28

Barbara B skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Jag o min man köpte ett hus i Oskarshamn o vi är jätte nöjda Läs mer
  • Barbro N

2019-02-26

Barbro N skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Vi har sålt vår villa. Bemötande o hjälp från mäklare och övrig personal har varit utmärkt. Läs mer
  • 2019-02-24

Catrin L skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bemöttes positivt och engagerat vid första mötet. Ingav förtroende men kunde gett mer signaler om att marknaden kanske inte är så "het" nu och därmed sänkt förväntningarna på nivån av försäljningsresultatet. Läs mer
  • 2019-02-21

Inga Mona W skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Jag har sålt mitt hus.Jag blev jättebra bemött utav min mäklare. Ja hade inte några större förväntningar, eftersom jag inte har någon erfarenhet av detta.Men jag måste säga att hon var en underbar tjej och mäklare.Jag är jättenöjda och kan verkligen rekommendera till andra. Läs mer
  • 2019-02-21

Lamai S skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Väl utfört mäklaruppdrag . Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-02-19

Eva Margit F skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålde en mindre hästgård.Bra bemötande trevlig och hjälpsam Läs mer
  • 2019-01-26

Somkhid C skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Jag köpte en lägenhet.
    Jag blev bemött väldigt bra av Micaela.B.
    Hon var väldigt hjälpsam, glad och positiv.
    Hon hjälpte och ställde upp hela vägen från visningen till köp.
    Kan inte beskriva hur mycket jag har uppskattat allt hon har hjälpt mig med från början till slutet. Läs mer
  • 2019-01-16

Maria H skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Har köpt ett hus i Figeholm. Mäklaren va lätt att få kontakt med. Bra på att förklara när man inte förstår. Läs mer
  • 2019-01-04

Göran K skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Den var mycket bra och det gick snabbt att komma till skott. Läs mer
  • 2019-01-02

Ellen H skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Vi är mycket nöjda med hur försäljningen av huset har hanterats. Mäklaren har varit tillgänglig och engagerad. Kontakten har känts personlig. Vi har känt oss trygga igenom det hela. Läs mer
  • 2018-12-04

Anders W skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Jag har sålt en villa.
    Mäklaren har bemött mig på ett utmärkt och lugnt och sansat utan jäkt förklarat alla delar i försäljningsprocessen.
    Min förväntningar har överträffats av mäklaren både under förberedelser, budgivning och hur vi går vidare efter kontraktsskrivning. Gott om tips att tänka på har jag också fått. Det har varit lätt att få kontakt med mäklaren om det är några frågor eller funderingar jag har eller har haft.
    Ett utmärkt hjälpmedel är säljcoachen där man kan följa hela processen.
    Överlag ett utmärkt väl genomfört uppdrag av mäklaren och jag kan med stort beröm rekommendera honom till de som eventuellt ställer frågan om vilken mäklare de skall välja. Läs mer
  • 2018-11-29

Jens Håkan A skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    jag sålde min fastighet i Oskarshamn. snabbt enkelt & precis så som jag ville ha det. Läs mer
  • 2018-11-27

Ann-Katrin E skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Här sålt en bostadsrätt. Kontakten med mäklaren har fungerat bra. Jag är en nöjd kund. Läs mer
  • 2018-11-27

Ann-Kristin B skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bra bemötande, kände mig trygg vid mitt köp av fritidshus. Läs mer
  • 2018-11-20

Sven F skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Klockren service från början till slutet Läs mer
  • 2018-11-19

Robert K skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bra och proffsig visning och beskrivning.
    Lite långsam återkoppling, kan bero på att det var i semestertider.
    Mycket bra och informativ skrivning/övertagande Läs mer
  • 2018-10-25

Britt-Inger E skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålt ett fritidshus genom Fastighetsburån.
    Har blivit trevligt bemött vid samtliga kontakter.
    Endast ett visningstillfälle, en måndageftermiddag, tyckte jag var för lite.
    Mäklaren har alltid svarat omgående på mina frågor. Är i stort nöjd med min mäklare. Läs mer
  • 2018-10-24

Nicklas F skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Husköp. Tryggt och enkelt. Kände mig väldigt omhändertagen. Läs mer
  • 2018-10-21

Magnus S skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Hög tillgänglighet, stor kunskap, trevligt bemötande! Läs mer
  • Sofia Margareta Charlotte S

2018-10-07

Sofia Margareta Charlotte S skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Mäklaren är mycket trevlig, informativ, ärlig och snabb och effektiv.
    Har sålt en enplansvilla på 186 kvm. Läs mer
  • Stefan S

2018-10-03

Stefan S skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Har precis sålt vårt enplans hus med hjälp av fastighetsbyrån.
    Mäklaren var fantastisk, han försökte inte ge oss falska förhoppningar.
    Han angav vad han trodde huset skulle gå för och han prickade nästan in det på öret.
    Trevlig, hjälpsam och otroligt duktig mäklare som jag rekommenderar till alla jag möter som ska sälja eller köpa en bostad. Läs mer
  • 2018-10-02

Yvonne L skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Ett gäng som är genuint intresserade av både köpare och säljare. Helt fantastiska. De har gjort ett fantastiskt jobb. Stort tack till er allihop och speciellt stort tack till Michaela. Läs mer
  • 2018-09-24

Annica K skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån i Oskarshamn. Fick ett positivt bemötande av min mäklare. Tillmötesgående och förtroendeingivande samt att mina förväntningar blev som jag hade tänkt mig. Läs mer

Simon I skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bra service med en mäklare, Michaela, som inte målade upp glädjekalkyler, men som ändå lyckades sälja lägenheten med vinst. Ett litet minus för att de verkar vara lite dyrare än andra mäklarfirmor i stan, men för min del så uppskattade jag servicen samt att Michaela låg på och pushade spekulanterna när det behövdes. Läs mer

Hanna L skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Bra bemötande, informativ, värnar om sina kunder Läs mer

Petra E skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Har köpt radhus i centrala Oskarshamn. Mycket bra bemötande då vi flera gånger träffat mäklaren i samband med visningar. Aldrig omöjlig att visa objekt på udda tider och dagar då vi bott mycket långt bort och inte kunnat närvara vid ordinarie visningar.
    Sammanfattningsvis en mycket trevlig mäklare som snabbt svarat på de frågor vi haft i samband med olika visningar, men även vid det slutliga köpet av vårt fina radhus. Läs mer
  • 2018-09-17

Kjell H skrev om Fastighetsbyrån Oskarshamn
    Sålt bostad. Fått bra bemötande och information under och efter försäljningen. Erbjuden hjälp med deklaration.
    Rekommenderas Läs mer

Flanaden 8, 572 30 Oskarshamn