Fastighetsbyrån Oskarshamn

Fastighetsbyrån Oskarshamn

Välkommen till Oskarshamn - en riktig ostkustspärla!

I Oskarshamn är närheten till hav och natur kännbar var du än befinner dig. Kobbar, öar och skär längs kusten bidrar till vackra vyer och inåt landet är byarna omgivna av de småländska skogarna. Härifrån går färjor till både Öland och Gotland och ortens industrier skapar många arbetstillfällen.

Vi på Fastighetsbyrån älskar det vi gör och våra ledord är engagemang, kunnande och ödmjukhet. Vi vill att du ska bli nöjd med din bostadsaffär, varför vi alltid utgår från dina önskemål och förutsättningar.

Kom gärna förbi eller kontakta oss med frågor om bostad eller boende i Oskarshamn!

Läs vad 285 kunder tycker om Fastighetsbyrån Oskarshamn 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Annie Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • Åsa
    2022-09-28 Verifierad kund
    Otroligt snäll och positiv som bemöter en med glädje. Har koll på allt och har man frågor så kollar hon upp det och återkommer så fort som möjligt. Kontakten för mig skedde via sms vilket jag uppskakat då jag aldrig har tid att svara på samtal.
  • köpte sitt hus med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    2022-09-20 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och hjälpsam
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    2022-09-20 Verifierad kund
    Bra bemötande o god service och behjälpning på frågor o svar
    2022-09-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, enkelt att göra med, lätt att kontakta, kompetent och allmänt förmedlade ett tryggt och ärligt intryck.
  • sålde sitt hus med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    2022-09-19 Verifierad kund
    Objektet vart sålt å han var trevlig
    2022-09-14 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande.
    Aningens prisoptimist, gick ut hårt i början, men det blev bra till slut.
    Vi är väldigt nöjda, slutsumman blev över förväntan, snabb och smidig hantering från början till slut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av David Rosander en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    2022-08-30 Verifierad kund
    Bra bemötande . Väl insatt i frågor som berörde den bostadsrätt vi köpt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annie Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • Södertorn
    2022-08-17 Verifierad kund
    Snäll och väldigt trevlig, hjälpte oss så det passade våra behov och var väldigt lyhörd.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Wir haben mit David positive Erfahrungen gemacht. Er ist immer ansprechbar und willig, zu helfen. Auch bei etwas ungewöhnlichen Aufgabenstellungen hat er sich um Lösungen bemüht. Die Kommunikation ist gut verlaufen, obwohl wir uns auf Englisch verständigen müssten.
    Wir würden David jederzeit weiterempfehlen.
    2022-08-10 Verifierad kund
    Han var trevlig,bra bemötande o ordnade allt till belåtenhet.
    Mycket nöjd.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Bra, bra och bra.Annie är en duktig mäklare.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Proffsigt hanterat och alltid trevligt bemötande. Dessutom snabb på att svara på mail, vilket är ett stort plus.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Bra. Uppskattade att vi fick en visning när vi kunde. Ser helst att mäklaren visar att han kan hus, men inte alltför "duig".
    2022-08-08 Verifierad kund
    Bra bemötande bra att få förhandsvisning bra omhändertagen på visningen
    2022-08-08 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött av Mäklaren David som hade hand om försäljningen. Han levde upp till alla förväntningar och mycket mer. Det gick mycket bra med försäljning och mycket positivt!
    2022-08-03 Verifierad kund
    Trevlig och framåt. Driven och kompetent på alla sätt.
    Tack för de mycket fina orden och för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme Lennart! :) David Rosander
  • sålde sitt hus med hjälp av Annie Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    2022-08-03 Verifierad kund
    Vi fick bra kontakt från början. Vi är mycket nöjda med Annies engagemang i vår husaffär. Bästa betyg.
    2022-08-03 Verifierad kund
    Annie är mycket bra som mäklare, kunnig, saklig och trevlig. Hon ställde upp för oss säljare till 100%. Med vänlig hälsning Inger Gahne.
    • Södertorn
    2022-07-25 Verifierad kund
    Alltid trevlig och glad. Tillmötesgående svarar snabbt sms,telefon eller mail.
    Jag är nöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Michaela Brock en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • Kristineberg
    2022-07-18 Verifierad kund
    Målinriktad och lösningsorienterad
  • köpte sitt hus med hjälp av Michaela Brock en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    2022-07-08 Verifierad kund
    Lyhörd, professionell, inte påträngande under visningen, snabb att svara på frågor och funderingar, tips mm. mm. Med lite tid kan jag säkert komma på fler positiva saker men jag och min fru kände stort förtroende och var aldrig stressade pga mäklaren. Dessutom var det här en rolig upplevelse och köp och det är inte vanligt enligt min uppfattning, och vi har säkert varit på tjugo eller fler visningar innan vi hittade rätt. Ett stort tack.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Då David inte varit mäklare så länge. Så förväntade jag mig en hungrig säljare. På detta överträffade mina förväntningar. Trevlig och service inriktad som klarar en riktig utmaning.
    • Kristineberg
    2022-06-25 Verifierad kund
    Bra bemötande och trevlig lätt att få tag på jag är nöjd med min husaffär
    2022-06-22 Verifierad kund
    Han har vært meget hyggelig og serviceminded under hele prosessen! Han virker faglig dyktig/ flink og har vært god på å forklare forskjeller ved kjøp av bolig i Sverige og Norge.

Jeg vil anbefale David på det sterkeste! 👍😊
    Tack så mycket för de fina orden Mette! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad. Välkommen till Påskallavik och Sverige!! 👍😊 David Rosander
    2022-06-22 Verifierad kund
    Han var alltid väldigt glad och trevlig och villig att göra vad han kunde för att göra visningarna lättare för mig.
    Han var lätt att prata med och lättillgänglig för att svara på frågor/hålla mig uppdaterad.
    Tack så hjärtligt för de fina orden Laura! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nästa boende och i den nya staden!😊 David Rosander
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Anders Jeansson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    2022-06-20 Verifierad kund
    Har blivit väldigt bra bemött och Per Anders har absolut levt upp till de förväntningar jag hade.
    Allt har flutit på bra från första kontakten och värderingen och visning och slutligen underskrift av köpehandlingar .
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och positiv. Förtroendeingivande.
    2022-06-20 Verifierad kund
    En mkt kundorienterad mäklare på precis rätt plats och yrke. Jag fick omedelbart en mkt bra känsla med henne. Vi blev bemötta med proffesion och en glöd att göra kunder nöjda!
    • Fallebo
    2022-06-16 Verifierad kund
    Allt har fungerat jättebra. Mäklaren har alltid kontaktat mig direkt och varit behjälplig med flexibel visningstid, och besvarat mina frågor på ett ärligt sätt. Som köpare känner jag mig nöjd med hela processen.
    • Fårbo
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi er meget tilfredse med mægleren hun har gjort et godt stykke arbejde. Vi kan kun anbefale Annie Ivarsson👍
    2022-06-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Tog sej tid att visa lägenheten en extra gång.
    Bra på att hålla kontakt.samt uppdatera mig om olika händelser.
    Känns bra och tryggt.
    Mvh Barbro
    2022-06-03 Verifierad kund
    David är en fantastisk mäklare, han ger professionell service, är mycket kunnig och så trevlig.

Mina förväntningar var mycket höga och han levde verkligen upp till dom.

Min upplevelse är väldigt bra och jag har blivit fantastiskt bemött av David under hela resan.
    Tack så hjärtligt för de otroligt fina orden och för ett kul samarbete Lisette!! Önskar dig ett stort lycka till med allt framöver och jag hoppas att du kommer trivas lika bra i nästa bostad som i denna.😊 David Rosander
    2022-06-03 Verifierad kund
    David är trevlig och hjälpsam, kan sin sak.
    Han har glimten i ögat.
    Tack så mycket för de fina orden Christina!!👍😊 Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad och att du njuter rikligt av solens många timmar på din nya härliga uteplats! David Rosander
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bra bemötande. Hög tillgänglighet. Kunnig och påläst.
    Tack för de fina orden Maria! Jag hoppas att ni får många härliga somrar framöver i ert nya fritidsboende!😊👍 David Rosander
    2022-05-31 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och utåtriktad person. Lätt att få tag i på telefon och gjorde vad vi kommit överens om.
    2022-05-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Lätt att prata med.
    //G K
    2022-05-28 Verifierad kund
    Professionell, tydlig och korrekt.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Allting var jättebra jag är så nöjd så
    2022-05-26 Verifierad kund
    Davids leverans överträffade mina förväntningar
    2022-05-18 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött av Annie och jag tycker hon levde upp till mina förväntningar. Jag upplever att hon var enkel att prata med vilket gjorde allt lättare för mig att förstå, mycket hjälpsam.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Tycker Annie har varit väldigt trevlig och återkopplat och varit tydlig hela tiden så allt har gått superbra.
    2022-05-14 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Det kändes helt rätt från allra första kontakten. Trevlig, glad, kunnig och professionell mäklare. Hade en tydlig strategi och tidsplan direkt ifrån början, samtidigt som han var realistisk och visade upp alternativa scenarion beroende på hur marknaden utvecklas.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Glatt och bra bemötande och bra påläst.
    • Uthammar
    2022-05-11 Verifierad kund
    Har blivit väl bemött av mäklaren.
    Hon har utfört sitt uppdrag att sälja huset så som vi förväntade oss.
    • Uthammar
    2022-05-11 Verifierad kund
    Michaela har under hela processen varit mycket trevlig och professionell. Jag tyckte om henne från första visning.

En mäklare ska kunna svara på frågor och om hon/han inte kan svara, ta reda på svaret och återkoppla. Detta tycker jag Michaela gjort bra, vi fick svar på de frågor vi hade.

Trevlig mäklare som kan sin sak. Var lagom "med" på visningen och visade/svarade på det vi undrade över. Vi kontraktskrivning var allt ordnat och klart, vilket gjorde det smidigt både för oss köpare som för säljaren.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Bra, proffsigt och mänskligt. Informerade på ett bra sätt så att jag var delaktig i processen. Levde absolut upp till förväntningarna.
    Tack så jättemycket för de fina orden och för att du tog dig tid att skriva omdömet Eva! :) David Rosander
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött av mäklaren vid visningen. Även vid kontraktskrivningen. Dock hade han inte svar på om det fanns fiber. När jag var på visningen.
    Mäklaren hade bra kunskap om detaljerna vid köpekontrakt skrivningen.
    Svarar snabbt via sms vid frågor .
    Tack för det fina omdömet Anki! Jag hoppas du kommer trivas som Oskarshamnsbo. :) David Rosander
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Anders Jeansson en del av Fastighetsbyrån Oskarshamn
    • Humlekärrshult
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig och engagerad mäklare! Gav en bra och inbjudande känsla! Stor skillnad mot andra mäklare som vi har träffat!
    2022-04-06 Verifierad kund
    Väldigt trevligt, hjälpsam, och engagerad.
    Tillgänglig hela tiden.
    Annie hjälpte oss med några hinder som vi är jätte tacksamma för.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra återkoppling genom hela affären