Fanny Palsander

Fanny Palsander

Fanny Palsander är mäklare på Fastighetsbyrån Östhammar

Fanny Palsander har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Fanny Palsander har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.1. Fanny Palsander har haft 53 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 30 Läs vad Fanny Palsander

• sålde sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    • Hargshamn
    2021-09-09
    Vi blev bemötta på ett mycket angenämt och trevligt sätt. Fanny är en mycket ambitiös ung mäklare som gav oss mycket service och information under försäljningen.
    Vill gärna rekommendera Fanny som mäklare och vi har bara goda erfarenheter av Fastighetsbyrån både i Östhammar och i Enköping.
    Lena och Björn
    Sanda 130
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    • Gimo
    2021-09-01
    Fanny Palsander var den första mäklaren som jag har haft att göra med och min säljsituation var väldigt ostressad och opressad så därför visste jag inte riktigt vad jag skulle ha för förväntningar.
    Med facit så har jag bara ett positivt intryck med ett bra bemötande. Jag upplevde att Fanny var lyhörd för mina tankar och funderingar kring hur vi skulle hantera situationen och jag tycker att hon var väldigt bra på att dela med sig av sin erfarenhet vad gäller olika förslag och tänkbara scenarion och alternativ för att hantera processen fram till försäljning. Mvh/ Jessica Höglund
  • Solveig J
    sålde sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-08-19
    Mitt möte med Fanny upplevde jag som positivt. Vi hann inte ha så mycket samarbete eftersom Fanny skulle ha semester så jag fick hennes ersättare som skötte försäljningen fram till att Fanny nu är åter i tjänst.
    Pga det så kan jag bara säga att det lilla vi hann med att prata med varandra så upplevde jag att Fanny hade kompetens för sitt yrke och har ett trevligt bemötande mot mig som kund.
    2021-08-02
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Väldigt engagerad och tillgänglig.
    2021-07-11
    Fanny är engagerad och ser till både säljare och köparens bästa. Jag skulle absolut rekommendera Fanny till mina bästa vänner
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-07-10
    Allt var proffsigt skött Så nöjd..
    2021-07-09
    Initialt mycket bra. Trevligt bemötande.
    Jag kanske hade för höga förväntningar men jag tyckte inte det gick så bra löpande med affären. Framförallt så var det en mindre bra fart i kommunikationen och löpande information. Jag saknade kundfokus. Nu gick mäklaren på semester mitt i affären som kan ha orsakat en del. En annan mäklare fick gå in på slutet och då fungerade kommunikationen bättre och jag är nöjd med utfallet av affären.
    • Österbybruk
    2021-07-02
    Jag/vi blev bemötta på ett bra sätt av Fanny. Fanny levde upp till våra förväntningar på ett bra sätt. Försäljning tog längre tid än väntat men inget som Fanny kan lastas för. Efter som vi är ett äldre par så orkade vi inte fortsätt argumentera med en något oförskämd budgivare, utan godtog ett lägre bud från en trevligare budgivare. Inget som Fanny kunde lastas för.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med Fannys agerande vid försäljningen.
    2021-06-30
    Bra bemötande och ordning och reda
    • Gimo
    2021-06-10
    Fanny har ett mycket proffsigt och gott bemötande. Hon levde upp till våra förväntningar om en god relation, nära dialog och tillgänglighet samt svarade för en ypperlig service och kunskapsdelgivning i pappersskrivningarna. Tveka inte att anlita Fanny.