Fanny Palsander
Aktiv på Reco.se sedan 2020-07-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 6 Läs vad Fanny Palsander

• Yvonne L
    Yvonne L köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-08-03

3:a
    Östhammar
    Har köpt en bostadsrätt. Utan kunskap om orten blev jag vägledd på ett bra sätt och fick hjälp med de frågeställningar jag hade inför köpet.

Upplevde mäklaren som kunnig och engagerad i området, så ... nu bor jag här. Läs mer
  • Osama S
    Osama S köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-07-18

2:a
    Alunda
    Hej, jag har köpt en lägenhet på Centrumvägen i Alunda och jag fick mecka hjälpa från Fanny.
    Jag tycker att mäklaren hon hjälpte mig makt ❤️❤️❤️❤️Tack.

Mvh Osamah Läs mer
  • Maria J sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-07-16

2:a
    Österbybruk
    Sålt en lgh 2 rok. Ett bra bemötande men hade förväntat mej ett högre slutpris men i utbrottet av covid 19 just då så var intresset svalt. Jag hade ifrågasatt arvodet från början och på henne lät det som vi skulle få ett lägre arvode men så blev inte fallet. Vet att andra som sålt lgh har fått betalt lägre arvoden, så det är min anmärkning för högt arvode. Läs mer
  • Gabriella B sålde sitt hus med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar

Österbybruk
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Fanny. Till en början hände inte så mycket men sen tog det fart och försäljningen gick över förväntan.
    Ibland upplevde jag att vi inte visste vad som hände men ett sms till mäklaren så kontaktade hon oss inom kort. Läs mer
  • Moa K skrev om Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-07-14

Jag sålde en lägenhet och köpte ett radhus med hjälp av Fanny och tycker det har funkar superbra! Väldigt bra bemött från första början, hade nästan alltid svar på frågorna man hade och hade hon inte svar tog hon reda på det och återkom snabbt!
    Rekommenderar verkligen Fanny och fastighetsbyrån i Östhammar🙌🏼 Läs mer
  • Birgitta D köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar

3:a
    Gimo
    Köpt bostadsrätt mycket bra bemötande och trevligt sätt och levde upp till mina förväntningar på ett bra sätt
    Skulle jag sälja någon. Lägenhet så skulle jag anlita Fanny och rekommendera henne till vänner och bekanta Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östhammar

Anders Lindgren